Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Ik heb het nu een paar dagen in gebruik.Jan_V schreef op zondag 22 september 2024 @ 20:52:
[...]
Inmiddels al ervaring mee? Lijkt mij ook een mooie case, vooral vanwege de kickstand.
Voelt dat een beetje stevig aan? Denk je dat die snel stuk is?
Ik vind de clear case mooier dan de natural titanium die ik heb. Voor de rest is het wel stevig.
De kickstand werkt goed en voelt ook degelijk aan.
Klikt ook goed. Je voelt wel dat dit geen ali spul is van 5 euro.
Enige nadeel vind ik dat de magsafe erg goed werkt en je daardoor bij het lostrekken van een magsafehouder je de kickstand stukje opentrekt.
Maar dat kan ook gewoon gewenning zijn.
Al met al ben ik er wel erg blij mee.
Ah, dat vind ik niet bijzonder genoeg. Voor de incidentele keer dat ik hem achter m'n iPhone plak gaat 'ie er ook niet af. Dus dan houd ik het bij de eerste generatie.Azmodann schreef op maandag 23 september 2024 @ 00:20:
[...]
Je Iphone geeft een melding als je je wallet achterlaat.
En je kan alleen de plaats zien waar je je wallet hebt losgedaan van je iphone.
Als je echt een magsafe wallet wil met Fing My dan moet je deze nemen https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BY8MJG52/ werkt hetzelfde als een airtag, dus je vind deze overal terug.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Hier ook, de transparante Tech21 hoesjes geven goede (12x MIL-spec) bescherming en vergelen niet.Aggressor schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 23:28:
Tech21 heeft ook mooie hoesjes... veel keuze.
Blijft mijn favoriet merk.
Het viel mij op dat Tech21 nog niet 1 keer genoemd is binnen dit topic.
Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.
Had jij hem daadwerkelijk besteld? Wil je een oudste geven als hij binnen is? Zie op Ali de vraag gesteld worden of hij ook een Apple logo aan de achterkant heeft. Lijkt mij niet toch?mprkooij schreef op maandag 16 september 2024 @ 22:36:
Iemand deze al een try gegeven? Sinds Apple ze niet meer “maakt” en Finewoven eruit is…?
[Afbeelding] [Afbeelding]
Leather Case iPhone 16 (Pro/Plus)
Ik heb zo'n onhandige ronde ventilatie waardoor ik met een ventilatie-clip niet kan werken. Want dan draait de ventilator door het gewicht.
Zijn er nog aan te raden opties? Dit is de eerste iPhone met magsafe. Heb nu een autohouder met zuignap, welke via infrarood kijkt of de telefoon er in zit en dan de telefoon vastklemt. Heel handig, maar het laden werkt niet meer. Dus als het met magsafe kan, houd ik me aanbevolen.
YouTube: Top 3 MagSafe Qi2 Car Mounts For The iPhone 16Waah schreef op maandag 23 september 2024 @ 12:48:
iemand nog tips voor een magsafe houder voor in de auto?
Ik heb zo'n onhandige ronde ventilatie waardoor ik met een ventilatie-clip niet kan werken. Want dan draait de ventilator door het gewicht.
Zijn er nog aan te raden opties? Dit is de eerste iPhone met magsafe. Heb nu een autohouder met zuignap, welke via infrarood kijkt of de telefoon er in zit en dan de telefoon vastklemt. Heel handig, maar het laden werkt niet meer. Dus als het met magsafe kan, houd ik me aanbevolen.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Heb hem besteld en komt vandaag binnen, zal even wat foto’s plaatsen zodra ik hem heb.laredo schreef op maandag 23 september 2024 @ 12:18:
[...]
Had jij hem daadwerkelijk besteld? Wil je een oudste geven als hij binnen is? Zie op Ali de vraag gesteld worden of hij ook een Apple logo aan de achterkant heeft. Lijkt mij niet toch?
Ik hoopte op ervaringen, maar dat kanaal lijkt daadwerkelijk niet de zoveelste influencer die zijn gesponsorde meuk wil verkopen

Down the rabbithole we go
Ja deze gast is best eerlijk. Weinig tot geen gesponsorde content.Waah schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:57:
[...]
Ik hoopte op ervaringen, maar dat kanaal lijkt daadwerkelijk niet de zoveelste influencer die zijn gesponsorde meuk wil verkopenthanks!
Down the rabbithole we go
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
heb dezelfde hoes en kleurMazeWing schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 06:41:
Voor de zekerheid maar een Mujjo leather case en Spigen EZ FIT GLAS.tR screenprotector besteld.
Waarom voor de zekerheid? Ik ben nog steeds voornemens geen hoesje of screenprotector te gebruiken. Enkel een screenprotector (zonder case) vind ik altijd vervelend aanvoelen aan de randen. Wanneer je wel een case hebt is dit weg omdat de randen van de case nog altijd uitsteken.
Het is trouwens deze case (en kleur geworden). €59 bij bol, applehoes, etc.
[Afbeelding]
Ik zit in twijfel om de Military-Grade versie te bestellen, heb nu de doorzichtige case van Apple maar die is akelig glad. Deze is veel stroever denk ik?Bulligan schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:52:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Echt super dun hoesje. Maar erg mooi en voelt lekker aan.
Ik vind hem op het eerste gevoel lekker in de hand liggen. Helaas ben ik nog in afwachting van mijn iPhone 16 pro, want was ietsjes later met bestellen door problemen met mijn cc en uiteindelijk via de website besteld met iDeal. Tussen 25 en de 30e zou ik hem moeten krijgen.Tortelli schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:52:
[...]
Ik zit in twijfel om de Military-Grade versie te bestellen, heb nu de doorzichtige case van Apple maar die is akelig glad. Deze is veel stroever denk ik?
Dit soort hoesjes zijn toch alleen tegen krasjes? Een soort harde sticker-idee? Las laatst dat ze niet beschermen tegen vallen. Of wel? Heb er nog nooit een gehad, dus kan niet oordelen.Bulligan schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:52:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit gladde van de Apple case heb ik ook. Nou vind ik de oplossing voor de camera knop van Apple wel het mooist. Dus eigenlijk op zoek naar een niet glade, clear hoesje met de mooie oplossing voor de camera knopTortelli schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:52:
[...]
Ik zit in twijfel om de Military-Grade versie te bestellen, heb nu de doorzichtige case van Apple maar die is akelig glad. Deze is veel stroever denk ik?
Er is maar 1 echte goede oplossing in een auto: Brodit.Waah schreef op maandag 23 september 2024 @ 12:48:
Zonder gekheid, ik heb al zo veel geprobeerd maar kom er elke keer weer op terug.
Het is niet goedkoop maar werkt perfect.
Had een houder met MagSafe in de Volvo V60 en nu weer in de RAV4 en ben daar echt heel tevreden over.
Het enige wat ik zou willen is eeen zwarte MagSafe voor in de auto. Had van Zagg een qi2 besteld maar die is net even een paar mm groter dus past helaas niet. Ben nog wel af en toe op zoek.
Ik gebruik overigens een single voor CarPlay vandaar dat de MagSafe voor mij echt prima werkt.
PS. Ik zie dat Brodit nu zelf zwarte verkoopt….. (item 216323).
[ Voor 15% gewijzigd door Soepie op 23-09-2024 19:27 ]
Gewoon spullen
heb het uiteindelijk eraf gehaald want touchscreen reageerde erg slecht.
eventueel andere opties?
Kwaliteit is prima, de case is geloof ik iet's dikker qua materiaal dan de Finewoven die ik nu om mijn 15 Pro Max heb zitten. De pasvorm is perfect, niet te los en niet te strak. De camerabutton cutout is okay, een klein beetje scherp.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Dank voor het posten!mprkooij schreef op maandag 23 september 2024 @ 19:28:
De pasvorm is perfect, niet te los en niet te strak. De camerabutton cutout is okay, een klein beetje scherp.
Ziet er goed uit (zelfs met Apple logo er op
Ik vind het jammer dat er een camera cutout is en geen knopje, maar dat kan ook niet voor dat geld denk ik
Ik ben op zoek naar een leren hoesje met een camera knopje, dat heb ik nog nergens gevonden...
Maar is hij glad?Bulligan schreef op maandag 23 september 2024 @ 16:35:
[...]
Ik vind hem op het eerste gevoel lekker in de hand liggen. Helaas ben ik nog in afwachting van mijn iPhone 16 pro, want was ietsjes later met bestellen door problemen met mijn cc en uiteindelijk via de website besteld met iDeal. Tussen 25 en de 30e zou ik hem moeten krijgen.
(Ik kan dus niet alleen zeuren over hoesjes, ben ook wel eens tevreden.)
Eigenlijk de enige is de Anker MagGo Wireless Charger (Stand) die niet in Nederland te koop is.
Heeft iemand nog andere aanbevelingen? Belkin spul laat ik liever links liggen
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Ik vind dit wel een mooi hoesje.Bulligan schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:52:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb nog nooit een iPhone gehad. Dus ik weet niet hoe sterk de magneet van dit soort hoesjes of MagSafe van de iPhone zelf is.
Ik heb zo'n ding in m'n auto.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ANk0nMOUUQnOl5MZKSykEkkY.jpg?f=user_large)
Gaat dat werken met bovenstaand hoesje of hoesjes van Apple zelf?
Voor mij geen optie vanwege de camera cut out. Dat werkt gewoon niet fijn. Daarom nu het Apple silicone hoesje.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Als je hier de ID kaart, bankkaart en pasje voor de ondergrondse afvalcontainer in doet, is dan niet schadelijk voor de chips in die kaarten? Met al dat magnetisme?
Yippie kayak, other buckets!
Geen krassen in de case?Alekz87 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 20:59:
[...]
Hier de clarity versie. Was niet krom. Past perfect. Grip voelt fijn. Wel even wennen dat we een gat rechts zit. Benieuwd of ik hier met de tijd aan ga/kan wennen. En anders komt er gewoon een extra case bij voor de afwisseling.
Nee nog geen kras gezien. Maar is pas dag 3
Snap ik. Wel al met een doekje de boel schoongemaakt? Ik zag op MR ook meerdere posts voorbij komen van mensen die hetzelfde als ik hadden. Dat is best jammer, want qua opzet is het een leuk ding.Alekz87 schreef op maandag 23 september 2024 @ 23:15:
[...]
Nee nog geen kras gezien. Maar is pas dag 3
Ik trek zojuist de cover van m’n iPhone 14 Pro. Allemaal kleine mini “putjes” in de behuizing. Twee jaar gebruikt, regelmatig schoongemaakt, zowel covers van PanzerGlass, Njord (ByElements) als Nudient gebruikt..
Voorkant vanwege screenprotector als nieuw, achterkant 99% als nieuw, zijkant van behuizing toch wel gevalletje om te janken.
Ik zal van Alcanside van die suède covers, ook met suède aan de binnenkant. Zijn er alternatieven die geen 100 piek kosten en hebben jullie ervaringen?
Ik overweeg om m’n iPhone 16 Pro nu maar zonder te gaan gebruiken om dat met ook “schade” realiseert. Of was die coating ondermaats?
Dank voor het delen. Zelfs een Apple logo haha. Ik heb hem ook besteld 👍🏻mprkooij schreef op maandag 23 september 2024 @ 19:28:
@laredo @Cardwizard
Kwaliteit is prima, de case is geloof ik iet's dikker qua materiaal dan de Finewoven die ik nu om mijn 15 Pro Max heb zitten. De pasvorm is perfect, niet te los en niet te strak. De camerabutton cutout is okay, een klein beetje scherp.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Net ff de boel schoongeveegd met t puntje van m’n overhemd. Tot nu toe geen kras nog. Ik hou t in de gaten en geef wel een seintje als t zover isDennisweb schreef op maandag 23 september 2024 @ 23:30:
[...]
Snap ik. Wel al met een doekje de boel schoongemaakt? Ik zag op MR ook meerdere posts voorbij komen van mensen die hetzelfde als ik hadden. Dat is best jammer, want qua opzet is het een leuk ding.
De 14 Pro had dit inderdaad heel erg. Zeker de zwarte variant. Een jaar later kwam titanium en die heeft dat een stuk minder. Alleen heeft de zwarte titanium wat chipping, maar de naturel en witte titanium minder. Tenninste, dat was met de 15 Pro zo.Lucifertje schreef op maandag 23 september 2024 @ 23:37:
Bestaan er überhaupt hoesjes die GEEN krassen, putjes of aanslag aan de behuizing achterlaten?
Ik trek zojuist de cover van m’n iPhone 14 Pro. Allemaal kleine mini “putjes” in de behuizing. Twee jaar gebruikt, regelmatig schoongemaakt, zowel covers van PanzerGlass, Njord (ByElements) als Nudient gebruikt..
Voorkant vanwege screenprotector als nieuw, achterkant 99% als nieuw, zijkant van behuizing toch wel gevalletje om te janken.
Ik zal van Alcanside van die suède covers, ook met suède aan de binnenkant. Zijn er alternatieven die geen 100 piek kosten en hebben jullie ervaringen?
Ik overweeg om m’n iPhone 16 Pro nu maar zonder te gaan gebruiken om dat met ook “schade” realiseert. Of was die coating ondermaats?
This is the Way.
Heb de gewone EZ Fit op mijn 16 Pro en werkt werkelijk perfect!Luca92 schreef op maandag 23 september 2024 @ 19:26:
heb meerdere last van problemen met het scherm na het plaatsen van de spigen ezfit privacy glass op 16 pro max?
heb het uiteindelijk eraf gehaald want touchscreen reageerde erg slecht.
eventueel andere opties?
Totaal geen problemen ervaren en zit als gegoten. Heel blij mee.
Ja zaterdag binnen gekregen, zaterdag 14e besteld.NoTimeRemains schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 10:58:
iemand al een nudient hoesje binnen (besteld via nudient zelf)?
Alles maakt schade als er vuil tussen twee materialen komt. Gewoon frequenter schoonmaken als je een hoesje gebruikt. De één wat sneller dan de ander. Ik heb met mijn Nudient hoesje nog nooit schade gehad, maar maak hem ook geregeld goed schoon.Lucifertje schreef op maandag 23 september 2024 @ 23:37:
Bestaan er überhaupt hoesjes die GEEN krassen, putjes of aanslag aan de behuizing achterlaten?
I don't have dreams, I have goals!!
Nergens last van gehad met mijn iPhone 14 Pro. Ik heb hem hier twee jaar gebruikt en nul schade eraan. Regelmatig hoesje eraf gehaald en alleen maar Nudient Thin cover (drie kleuren) gebruikt.Dennisweb schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:16:
[...]
De 14 Pro had dit inderdaad heel erg. Zeker de zwarte variant. Een jaar later kwam titanium en die heeft dat een stuk minder. Alleen heeft de zwarte titanium wat chipping, maar de naturel en witte titanium minder. Tenninste, dat was met de 15 Pro zo.
Heb je een hoesje besteld die niet bij een derde partij te bestellen was zeker? De Thin covers zijn prima elders te bestellen voor een goedkopere prijs dan Nudient zelf. Bovendien is Nudient traag met leveren.Arthur-94 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:26:
[...]
Ja zaterdag binnen gekregen, zaterdag 14e besteld.
Klopt thin case zonder magsafe, was goedkoper dan bij een 3e partij.Redondo1982 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:44:
[...]
Heb je een hoesje besteld die niet bij een derde partij te bestellen was zeker? De Thin covers zijn prima elders te bestellen voor een goedkopere prijs dan Nudient zelf. Bovendien is Nudient traag met leveren.
https://wiiuka.de/collect...ucts/sliiv-case-iphone-16
heeft iemand wellicht een alternatief, ik kan niets vinden direct....
Zeggen ze dat zelf? Bij mij staat gewoon: “Auf Lager. In 1-3 Tagen bei dir!”Worker123 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 14:16:
ik had een lederen pouch/ sleeve besteld bij Wiiuka, helaas echter niet leverbaar de komende periode
https://wiiuka.de/collect...ucts/sliiv-case-iphone-16
heeft iemand wellicht een alternatief, ik kan niets vinden direct....
Gewoon spullen
daar kwamen zij zelf mee na een bestelling, zowel zwart als cognacSoepie schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 15:37:
[...]
Zeggen ze dat zelf? Bij mij staat gewoon: “Auf Lager. In 1-3 Tagen bei dir!”
Mijn 2 skiin MORE hoesjes zijn onderweg van Frankfurt naar Nederland. Zullen morgen wel binnen komen.
Gewoon spullen
Zaterdag de 14e besteld, gister ontvangen via PostNL (had DHL verwacht).NoTimeRemains schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 10:58:
vrijdag de 13e besteld, afgelopen woensdag al geleverd (in de brievenbus).NoTimeRemains schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 10:58:
Nu nog een passende telefoon regelen
Fotonerd
Owner of DBIT Consultancy
Hier ook hetzelfde, de Torras is heel anders dan die ik gewend was van vorig jaar. Er zit ten eerste een soort blauwe gloed in het materiaal en ten tweede is de zijkant veel dikker. Is gewoon niet fijn vast houden.MazeWing schreef op maandag 23 september 2024 @ 21:29:
[...]
Voor mij geen optie vanwege de camera cut out. Dat werkt gewoon niet fijn. Daarom nu het Apple silicone hoesje.
Nu toch maar over naar de stoftrekkers van Apple, even checken welke kleur het wordt.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Ik heb een Nomad lederen hoesje om mijn 14Pro en tot op heden geen krasjes, beschadiging etc. en hoop dat het zo blijft tot ik 'm volgend jaar vervang voor een iPhone 17 (Pro) ....Lucifertje schreef op maandag 23 september 2024 @ 23:37:
[ Voor 3% gewijzigd door jacox op 25-09-2024 15:11 ]
Waah schreef op maandag 23 september 2024 @ 12:48:
:strip_exif()/f/image/piJnouZ9X3TO3rQwqYmtQDSb.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo zou een Brodit kunnen zitten. Maar de plek wordt wel deels door de auto bepaald.
Gewoon spullen
Ik stap precies om dezelfde reden ook over naar de stone grey silicone case van Apple (in combinatie met NT). Ik ben benieuwd naar het verschil.THE_BASE schreef op woensdag 25 september 2024 @ 14:53:
[...]
Hier ook hetzelfde, de Torras is heel anders dan die ik gewend was van vorig jaar. Er zit ten eerste een soort blauwe gloed in het materiaal en ten tweede is de zijkant veel dikker. Is gewoon niet fijn vast houden.
Nu toch maar over naar de stoftrekkers van Apple, even checken welke kleur het wordt.
I served in a company of heroes.
:strip_exif()/f/image/PdUEEbd0Di32mtGljqc0jMOJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O7ntxR8sdbpWRvFw0GwYPHxX.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag m’n Wiiuka hoesje binnen gehad. Even erom gehad maar hij gaat (jammer genoeg) terug. Hoes voelt bij de camera knop zeer onprettig. Alles leuk en aardig maar ik ga geen hoesje pakken waarbij ik me constant ga irriteren over hoe diep ik wel niet die knop in moet drukken. Dus ik ga weer op zoek naar iets anders…. ☹️
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
Ik heb een grote cut out (Mous). Maar merk dat het voor die knop juist beter is. Omdat de kleine ruimte die jij hebt irritant is. Je voelt hele tijd je hoesje en t zit in de weg. M’n vrouw heeft hetzelfde met haar spigenKnoezelbos schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:02:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vandaag m’n Wiiuka hoesje binnen gehad. Even erom gehad maar hij gaat (jammer genoeg) terug. Hoes voelt bij de camera knop zeer onprettig. Alles leuk en aardig maar ik ga geen hoesje pakken waarbij ik me constant ga irriteren over hoe diep ik wel niet die knop in moet drukken. Dus ik ga weer op zoek naar iets anders…. ☹️
Het lijkt erop dat de enige hoesjes die dit momenteel echt goed doen, die van Apple zelf zijn. Spigen komt langzaam ook uit met hoesjes zonder deze cutouts, maar met een knop net als die van Apple. Ik ben benieuwd wanneer deze hoesjes beschikbaar zijn in Nederlandse (web)shops.Alekz87 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:06:
[...]
Ik heb een grote cut out (Mous). Maar merk dat het voor die knop juist beter is. Omdat de kleine ruimte die jij hebt irritant is. Je voelt hele tijd je hoesje en t zit in de weg. M’n vrouw heeft hetzelfde met haar spigen
Eens. Op de Mous Limitless 6.0 hebben ze ook een stuk uit het hoesje weggelaten. Dat werkt wel een stuk prettiger qua oppervlak.Alekz87 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:06:
[...]
Ik heb een grote cut out (Mous). Maar merk dat het voor die knop juist beter is. Omdat de kleine ruimte die jij hebt irritant is. Je voelt hele tijd je hoesje en t zit in de weg. M’n vrouw heeft hetzelfde met haar spigen
Ik las dat het met de hoesjes van Caudabe ook redelijk goed werkt, ondanks de cutout. Tenminste, dat zegt Technically Tee en die heb ik wel hoog zitten.
Edit: mijn Caudabe Synthesis is zojuist verzonden.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisweb op 25-09-2024 17:32 ]
Hier zijn ze binnen:Soepie schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 15:47:
Hmzzz. Bummer…
Mijn 2 skiin MORE hoesjes zijn onderweg van Frankfurt naar Nederland. Zullen morgen wel binnen komen.
:strip_exif()/f/image/l9cIQ6Uhya1Y99brRrHecKce.jpg?f=fotoalbum_large)
Gewoon spullen
Ben heel benieuwd naar jou ervaring met het hoesje. Causale was op mijn 13pro het het favoriete hoesje ooit.Dennisweb schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:59:
[...]
Edit: mijn Caudabe Synthesis is zojuist verzonden.
Heb nu die van Apple maar die is wel heel glad. Heb de Spigen met camera knop onderweg hoop dat die iets minder glad is.
Arthur-94 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:26:
[...]
Ja zaterdag binnen gekregen, zaterdag 14e besteld.
Ascension schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:22:
[...]
Zaterdag de 14e besteld, gister ontvangen via PostNL (had DHL verwacht).
Ik heb em nu ook binnen, ook vrijdag de 13de besteld.Xilantof schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:27:
[...]
vrijdag de 13e besteld, afgelopen woensdag al geleverd (in de brievenbus).
Nu nog een passende telefoon regelen
Ik vind t een strak hoesje, zit mooi, camera knop is ook goed beschermd. Blij mee.
This is the Way.
Vind jij ze wel fijn? De mijne (ook die bruine) gaat retour. (Zie mijn vorige post)
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
Hadden jullie ook de screenprotector erbij? zit deze mooi?NoTimeRemains schreef op woensdag 25 september 2024 @ 18:26:
[...]
[...]
[...]
Ik heb em nu ook binnen, ook vrijdag de 13de besteld.
Ik vind t een strak hoesje, zit mooi, camera knop is ook goed beschermd. Blij mee.
We gebruiken geen magneetstrips, CRT monitoren of floppy's meer. Dus nee dat is geen enkel probleemjmk schreef op maandag 23 september 2024 @ 21:41:
Ik heb tegenwoordig mijn portemonnee niet meer bij me nu het zo eenvoudig is om draadloos te betalen met je telefoon. Nu heb je dit soort portemonnees voor 3 pasjes, lijkt me echt ideaal.
Als je hier de ID kaart, bankkaart en pasje voor de ondergrondse afvalcontainer in doet, is dan niet schadelijk voor de chips in die kaarten? Met al dat magnetisme?
Zelf baal ik juist dat al die hoesjes en portemonnee's "RFID blocking" zijn. Want nu moet ik mijn werkpasje altijd uit de portemonnee halen om hem te scannen

Heb nu wel een portemonnee waar je aan de buitenkant een kaart kan steken, dus buiten de alu behuizing. Maar ook ik heb eigenlijk nooit meer een portemonnee nodig met mijn telefoon en horloge, beide met Apple pay. Ook sneller omdat je geen pincode hoeft in te vullen

* Waah was wel lichtelijk verbaasd dat die geen pincode hoefde in te geven toen hij met zijn Apple watch zijn iPhone afrekende
Ik wacht nog steeds op foto's van de Spigen Hybrid Zero One en Neo One om te zien hoe die staan op een zwarte iPhone....
[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 25-09-2024 19:04 ]
Ik krijg volgende week mijn iPhone pasKnoezelbos schreef op woensdag 25 september 2024 @ 18:48:
[...]
Vind jij ze wel fijn? De mijne (ook die bruine) gaat retour. (Zie mijn vorige post)
Vind ze wel heel erg mooi.
Ik ga het wel zien.
Gewoon spullen
Ja ziet er goed uit en beschermd denk ik wel goed. ik heb twee luchtbelletjes wat al minder dan normaal bij mij isDrials schreef op woensdag 25 september 2024 @ 18:51:
[...]
Hadden jullie ook de screenprotector erbij? zit deze mooi?
This is the Way.
Hier ben ik ook op aan het wachten.Cariernb schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:50:
[...]
Het lijkt erop dat de enige hoesjes die dit momenteel echt goed doen, die van Apple zelf zijn. Spigen komt langzaam ook uit met hoesjes zonder deze cutouts, maar met een knop net als die van Apple. Ik ben benieuwd wanneer deze hoesjes beschikbaar zijn in Nederlandse (web)shops.
Op Amazon.com kan je hem wel verzenden naar NL:
https://www.amazon.com/Sp...-Compatible/dp/B0D7B6NMPD
Maar op Amazon.nl staan de pagina's er iig ook al, dus zal niet heel lang meer duren denk ik:
https://www.amazon.nl/Spi...es-Graphite/dp/B0D7B1GYXZ
https://www.amazon.nl/Spi...es-Graphite/dp/B0D79ZYR7G
[ Voor 6% gewijzigd door Pino112 op 25-09-2024 20:04 ]
Ik heb op Amazon.nl de zwarte en witte besteld. De witte staat nu dat deze morgen komt en de zwarte komt dinsdag als het goed is. Hoop dat deze iets beter aanvoelen dan de Apple hoes.. hou jullie op de hoogtePino112 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:58:
[...]
Hier ben ik ook op aan het wachten.
Op Amazon.com kan je hem wel verzenden naar NL:
https://www.amazon.com/Sp...-Compatible/dp/B0D7B6NMPD
Maar op Amazon.nl staan de pagina's er iig ook al, dus zal niet heel lang meer duren denk ik:
https://www.amazon.nl/Spi...es-Graphite/dp/B0D7B1GYXZ
https://www.amazon.nl/Spi...es-Graphite/dp/B0D79ZYR7G
Dank je voor je reactie! Nee deze week (en vorige week) geen floppy gebruikt inderdaad.Waah schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:01:
[...]
We gebruiken geen magneetstrips, CRT monitoren of floppy's meer. Dus nee dat is geen enkel probleem![]()
Zelf baal ik juist dat al die hoesjes en portemonnee's "RFID blocking" zijn. Want nu moet ik mijn werkpasje altijd uit de portemonnee halen om hem te scannen![]()
Heb nu wel een portemonnee waar je aan de buitenkant een kaart kan steken, dus buiten de alu behuizing. Maar ook ik heb eigenlijk nooit meer een portemonnee nodig met mijn telefoon en horloge, beide met Apple pay. Ook sneller omdat je geen pincode hoeft in te vullen![]()
* Waah was wel lichtelijk verbaasd dat die geen pincode hoefde in te geven toen hij met zijn Apple watch zijn iPhone afrekende
Ik wacht nog steeds op foto's van de Spigen Hybrid Zero One en Neo One om te zien hoe die staan op een zwarte iPhone....
Heb vandaag de telefoon binnen en ben druk met alles weer over te zetten. Vind hem absoluut niet glad en zelfs heerlijk aanvoelen. Zou in eerste instantie voornamelijk zonder gaan lopen maar omdat ie zo mooi, dun en goed in de hand ligt houd ik hem er voorlopig lekker omheen.
Jammer dat het je zo tegenvalt.Knoezelbos schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:02:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik ben geen fotograaf maar maak af en toe een foto. Net even on the fly een paar random foto's gemaakt en hoewel het vingergevoel iets minder prettig is kon ik gewoon snel foto's maken. De extra functies van de camera knop worden niet door iedereen even handig gevonden, dus om hier de keuze van het hoesje af te hangen vind ik voor mezelf iets te ver gaan. Ik wordt nooit zo'n handige veelzijdige fotograaf dat ik daar veel uit ga halen denk ik.
Andere voordelen dan de wat diepere uitsparing/knop:
- Kans op onvrijwillige foto's maken is kleiner
- Kans op minder responsief touchscreen van de telefoon zelf is kleiner misschien? (vaag probleem)
Ik ben heel benieuwd hoe hij er uit ziet bij daglicht, ik kwam een uur geleden thuis. Voelt heel premium en mooi.
De look en feel van deze case vind ik wel heel fijn, dus ik hou hem wel.
Deze had ik besteld, de MORE dus.Soepie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 00:26:
@jmk heb jij de MORE of de gewone?
Ik de MORE en ik vind ze om te zien fantastisch en ze voelen ook goed 😊
Alleen heb ik nog geen telefoon
https://wiiuka.de/collect...16?variant=48351767920905
Hopelijk komt je telefoon snel! Ben er heel tevreden mee!
Retourneren is omslachtig merk ik. Dus ik hou em ook. Misschien is het gewoon wennen. Verder vind ik em nog steeds heel mooi. Zit er nu om en ben er toch wel blij mee. Ik denk dat ie “mooi slijt”Jimijames75 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:28:
@Knoezelbos ik heb hem hier ook binnen, vind die uitsparing voor de cameraknop idd ook niet ideaal. Maar vind de camera knop sowieso niet ideaal, ook niet met een Apple case die ik ook heb.
De look en feel van deze case vind ik wel heel fijn, dus ik hou hem wel.
https://www.buyatac.com/p...ro?variant=50174504435943
Ik heb deze eens voorbij zien komenTHE_BASE schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:40:
Iemand die dit soort cases bij bekende retailers in Nederland heeft gezien? Ultra thin dus?
https://www.buyatac.com/p...ro?variant=50174504435943
https://silq.store/winkel/silq-dun-iphone-hoesje/
Ah, nice. Dat lijkt er inderdaad op. Thanks!Gin1216 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 07:14:
[...]
Ik heb deze eens voorbij zien komen
https://silq.store/winkel/silq-dun-iphone-hoesje/
Het is echt een super dun hoesje.. Zo dun dat je bijna kan denken heeft het wel nut?
Voordeel geen extra gewicht.
Ik teken nergens meer voor
Heb je er toevallig een foto van, hoe het er uit ziet om de iPhone heen? Ooit had ik zo'n hoesje en ik vond het wel fijn tegen beschadigingen. Voor vallen doet het natuurlijk niets, maar wel lekker licht.Quakie schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:05:
@THE_BASE ik heb toevallig dit hoesje van silq.
Het is echt een super dun hoesje.. Zo dun dat je bijna kan denken heeft het wel nut?
Voordeel geen extra gewicht.
TechnicallyTee heeft zijn review ook weer online staan. Ik herken de magsafe test niet helemaal, mijn magsafe wallet lijkt net zo sterk vast te zitten als bij de 15.
[ Voor 3% gewijzigd door SL65 op 27-09-2024 10:57 ]
Nice. Ik zit nog steeds te wachten op mijn Synthesis. Wel verzonden, maar APC heeft hem nog steeds niet ontvangen. Is al dagen zo. Snap niet waar dat aan kan liggen.SL65 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:56:
Caudabe Sheath sinds halverwege de week in gebruik voor een 16 PM en het bevalt weer erg goed!
TechnicallyTee heeft zijn review ook weer online staan. Ik herken de magsafe test niet helemaal, mijn magsafe wallet lijkt net zo sterk vast te zitten als bij de 15.
[YouTube: iPhone 16 Pro Max Caudabe Sheath....JUST GOT EVEN BETTER!]
Ook een mooie case! Je zou nog even via parcelsapp de tracking code kunnen opzoeken.Dennisweb schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:28:
[...]
Nice. Ik zit nog steeds te wachten op mijn Synthesis. Wel verzonden, maar APC heeft hem nog steeds niet ontvangen. Is al dagen zo. Snap niet waar dat aan kan liggen.
Dat en bij mij blijven ook op verschillende plekken aan de rand van het scherm airpockets verschijnen. Heb het meerdere malen weggestreken maar ze blijven terugkomen. Iemand ervaring hiermee en hoe dit te voorkomen?Samplex schreef op zondag 22 september 2024 @ 16:34:
De spigen iphone pro ez fit screen glass is niet zo goed als ik verwacht had. Geen ronde rand dus met swipen omhoog voel je dat de hele tijd
Nee, maar maak ik voor jou.... Een foto tegen een Nudient Thin Case om te vergelijken. Steviger maar stuk zwaarder.THE_BASE schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:06:
[...]
Heb je er toevallig een foto van, hoe het er uit ziet om de iPhone heen? Ooit had ik zo'n hoesje en ik vond het wel fijn tegen beschadigingen. Voor vallen doet het natuurlijk niets, maar wel lekker licht.
als je licht wilt en alleen voor beschadigingen zit je dus goed...
:strip_exif()/f/image/y64K6MjNh0sAlyEdS6aVrE7y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rsZlxKsMyHzfTMEoAzOR9uMm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cLlCTmNkO9YuIrqzo1xPW8SZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ah, netjes, bedankt! Ik heb nu de zwarte variant besteld om even te kijken of het is wat ik zoek.Quakie schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:54:
[...]
Nee, maar maak ik voor jou.... Een foto tegen een Nudient Thin Case om te vergelijken. Steviger maar stuk zwaarder.
als je licht wilt en alleen voor beschadigingen zit je dus goed...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Uiteindelijk mis ik ook dit jaar weer de Apple Leather Case.
Ligt inmiddels bij APC. Ik heb nu de Mous Limitless 6.0 en daar komt de Caudabe Synthesis nog bij.SL65 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:27:
[...]
Ook een mooie case! Je zou nog even via parcelsapp de tracking code kunnen opzoeken.
Had graag een Clarity 3.0 gehad. Maar ik heb een Reddit post gemaakt. Het blijkt dus dat de achterkant niet (snel) krast, maar de binnenkant dus wel. @Alekz87
Oké. De binnenkant dus eigenlijk niet meer aanrakenDennisweb schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 18:27:
[...]
Ligt inmiddels bij APC. Ik heb nu de Mous Limitless 6.0 en daar komt de Caudabe Synthesis nog bij.
Had graag een Clarity 3.0 gehad. Maar ik heb een Reddit post gemaakt. Het blijkt dus dat de achterkant niet (snel) krast, maar de binnenkant dus wel. @Alekz87
Inderdaad. Maar dat betekent dus ook de binnenkant niet schoonmaken en dat je niet van hoesje kan wisselen. Da’s wel erg jammer.Alekz87 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:21:
[...]
Oké. De binnenkant dus eigenlijk niet meer aanraken.
Eerste keer dat ik dat heb.
Maar je raadt nooit hoe:
Screenprotector van nudient is zo glad dat ie van de tafel is af gegleden. Ik dacht dat ik hem had gestoten of zo. Maar erna lag die er weer en ik zie hem zo glijden….blijkbaar is mijn tafel niet waterpas.
Gelukkig geen schade.
Hier ook, met de eerste kreeg ik de luchtbelletjes er niet uit, en nu dat de 2de erop zit voel ik het randje ook continue, duim is er zelfs door geïrriteerd, waardeloos ding.Samplex schreef op zondag 22 september 2024 @ 16:34:
De spigen iphone pro ez fit screen glass is niet zo goed als ik verwacht had. Geen ronde rand dus met swipen omhoog voel je dat de hele tijd
Die pikata slim carbon case valt mij ook wat tegen, erg besmettelijk en het hoesje komt net niet boven het glas uit, waardoor hij zonder screen protector erg snel krast als je hem neerlegt.
Iemand een suggestie?
Flolab.Samplex schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 10:13:
Ik zoek een screenprotector voor de 16 pro met curved randen, de spigen ez fit is te hoog en heeft scherpe randen waar me duim met swipen blijft hangen.
Iemand een suggestie?
XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel
Hoe is het materiaal? Ik kan me moeilijk voorstellen dat het echt leer is voor die prijs. Maar voelt het wel een beetje zo?mprkooij schreef op maandag 23 september 2024 @ 19:28:
@laredo @Cardwizard
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Hmmm… wellicht stap ik ook wel over. Vind de spigen ez fit ook tegenvallen, voornamelijk de randen zoals al in een andere post aangegeven was. In combinatie met een dun hoesje, zoals mijn pitaka, is dat minder prettig.
Zal geen echt leer zijn, maar vind het niet heel anders voelen dan het Apple lederen hoesje van de iPhone 14 Plus.bob-nwk schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:45:
[...]
Hoe is het materiaal? Ik kan me moeilijk voorstellen dat het echt leer is voor die prijs. Maar voelt het wel een beetje zo?
Ik ben benieuwd, heb er 1 besteld 😄mprkooij schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:55:
[...]
Zal geen echt leer zijn, maar vind het niet heel anders voelen dan het Apple lederen hoesje van de iPhone 14 Plus.
Ik heb precies hetzelfde probleem hier met de Spigen EZ fit screen protector, erg irritant.Kuif schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:08:
[...]
Dat en bij mij blijven ook op verschillende plekken aan de rand van het scherm airpockets verschijnen. Heb het meerdere malen weggestreken maar ze blijven terugkomen. Iemand ervaring hiermee en hoe dit te voorkomen?