Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
OkéR-utger schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:24:
[...]
Dat is geloof ik al jaren van safier glas.
Bijna niet te krassen en met zo’n klein oppervlak ook bijna onmogelijk om te breken met een val.
En met de case is de kans nog kleiner.
Ik vind het dus onzin om daar een glaasje voor te doen
Nu m’n huidige iPhone heb ik een case waar de uitsparing van de camera ook beschermd is . Bij huidige hoesjes is dat niet geval en een gat voor de camera. Vandaar m’n vraag
Ben wel benieuwd of dat met deze iPhone varianten ook het geval is.
Gewoon spullen
Heb jij toevallig al T&T info ontvangen voor jouw hoesje?Knoezelbos schreef op woensdag 11 september 2024 @ 19:47:
[Afbeelding]
Instant love voor dit hoesje van Wiiuka. Dit gaat em denk ik worden met een natural titanium pro Max. Lijkt me prachtig en luxe. 🥰 (edit: Besteld!)
Yippie kayak, other buckets!
Noop. Nog niet… staat ook op de site dat ie pas vanaf de 20e uitgeleverd gaat worden. Dus wellicht toch echt pas vanaf morgen.jmk schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:25:
[...]
Heb jij toevallig al T&T info ontvangen voor jouw hoesje?
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Inmiddels ligt het hoesje er al een paar dagen, maar de klantenservice reageert niet meer. Ze verwachten wel dat ik hun factuur via Klarna ga voldoen, terwijl ik niks in handen heb.
Weet niet wat ze daar denken, maar ik ga niet betalen voor iets dat ik niet in handen heb. Nog los van de slechte kwaliteit. Er zijn meer mensen die hetzelfde probleem hebben. Maar die kunnen natuurlijk stuk voor stuk er niet mee omgaan.
Waardeloos. Ik bestel daarom alleen nog maar via paypal. Als er gedoe is en ze reageren niet open je een claim en dan reageren ze vaak binnen notime. Zo niet stort paypal je geld terug.Dennisweb schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 01:34:
Slechte klantenservice van Mous. Ik moest het bekraste hoesje zelf naar het VK sturen voor eigen kosten. Andere mensen met hetzelfde probleem hoefden dat dus niet. Zij kregen een nieuw exemplaar of een refund.
Inmiddels ligt het hoesje er al een paar dagen, maar de klantenservice reageert niet meer. Ze verwachten wel dat ik hun factuur via Klarna ga voldoen, terwijl ik niks in handen heb.
Weet niet wat ze daar denken, maar ik ga niet betalen voor iets dat ik niet in handen heb. Nog los van de slechte kwaliteit. Er zijn meer mensen die hetzelfde probleem hebben. Maar die kunnen natuurlijk stuk voor stuk er niet mee omgaan.
[ Voor 4% gewijzigd door CJSP op 20-09-2024 06:43 ]
Mijn SP connect (zonder vibratiedemper) heeft ook al vakkundig een oude iPhone camera gesloopt en ik ben zelfs met vibratiedemper nog wat huiverig om straks mijn nieuwe iPhone erop te schroeven aangezien mijn motor nogal trilt (en mn oude nu toch al kapot is) en het is nog even wachten op hoesjes voor de 16-series die nog niet beschikbaar zijn op de site van SP connect.CJSP schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:31:
[...]
Om die rede heb ik sindsdien apple carplay op de motor. Zit mijn iphone veilig in mijn zak.
Op de mountainbike overigens zeer tevreden over dit systeem!
Welke oplossing voor carplay heb je? Ik heb bij ali wat voorbij zien komen maar ik wil wel goede schermkwaliteit 😅
[ Voor 12% gewijzigd door GSL op 20-09-2024 07:22 ]
Ik heb ook wat van ali gehad maar die heb ik weggedaan. Zit bij mij nu een chigee aio 5 lite op. Niet de goedkoopste maar werkt fantastisch. Heeft tevens blind spot detection en voor en achter cam. Ze hebben nu ook een play en die is afneembaar zonder camera’s en BSD.GSL schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:18:
[...]
Mijn SP connect (zonder vibratiedemper) heeft ook al vakkundig een oude iPhone camera gesloopt en ik ben zelfs met vibratiedemper nog wat huiverig om straks mijn nieuwe iPhone erop te schroeven aangezien mijn motor nogal trilt (en mn oude nu toch al kapot is) en het is nog even wachten op hoesjes voor de 16-series die nog niet beschikbaar zijn op de site van SP connect.
Op de mountainbike overigens zeer tevreden over dit systeem!
Welke oplossing voor carplay heb je? Ik heb bij ali wat voorbij zien komen maar ik wil wel goede schermkwaliteit 😅
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
:strip_exif()/f/image/bQpqC4U9aevR4rFEY12ZzUe8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DwhMxYu3EYDUklm4Wq9vS1vO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KvoK3UABuZavey4CZr8Xz2NT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6mPFB9mjpcOIqKY5jz37GTMP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7F6kT3rMW7tI2sVx0zaxX9zZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu maar ff zoeken naar een usb-C male to male die zo kort mogelijk is. En als je een minder lange SSD zou nemen, zou het nog veel kleiner kunnen. Als ik alles compleet heb maar eens kijken of ik een eigen hoesje kan printen zodat ik hem veilig aangesloten kan laten
Verwacht niet dat ik het veel ga gebruiken, maar voor een paar euro is het een leuk projectje
Sinds vanmorgen is hoesje onderweg. Geen t&t info erbij.jmk schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:25:
[...]
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen over de Mujjo case dit ik heb gekocht. Ik ben van mening dat een camera control cut out (althans hoe zij het hebben) niet goed werkt met die knop. Het hoesje is te dik waardoor je echt je vinger "er in" met stoppen om te drukken. Daardoor is het subtiel indrukken voor het menu te laten verschijnen erg moeilijk.
Ik heb ook een silicone case van Apple zelf en dat werkt gewoon prima. Dat is wat mij betreft dan ook de enige manier om een iPhone 16 hoesje fatsoenlijk te maken, alle andere opties zijn het gewoon niet...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Update: het waardeloze kaartje heb ik maar gelaten voor wat het is. De resterende bubbels er voorzichtig met m’n duim en een doekje eruit gedrukt. Nu komen ze niet meer terug.RiccardoNL schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:35:
Ik had screenprotectors van TOCOL gekocht. Die kan ik je afraden. Overal lelijke punten in je scherm, plakt voor geen meter, kartonnen kaartje meegeleverd, die zo doormidden breekt. Chinese rommel, verkocht voor 16 keer wat het waard is op AliExpress. Lijk nu net zo'n boomer die niet weet hoe je een screenprotector moet plakken, moet alleen nog een bookcase kopen voor de echte boomer vibes.

Nee van mij ook nog niet binnen, had zaterdag besteld. T&T wel zichtbaar maar nog in DuitslandAscension schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:36:
Iemand z’n Nudient iPhone 16 (Pro) hoesje al binnen? Zou al een paar dagen geleden verstuurd zijn maar de track & trace werkt nog steeds niet.
Die zijn er ook wel. Of bedoel je helemaal geen knop?vhal schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:26:
Zou er een markt zijn voor hoesjes waarbij de cameraknop gewoon bedekt wordt zodat je niet met zo'n stom gat zit? Want ik bedien net zo goed de camera met de knoppen in het scherm, misschien werkt het nog sneller ook...
https://www.otterbox.nl/n...hoesje-blue/77-96943.html
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Pitaka maakt echt zo'n mooie hoesjesBulligan schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:52:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Echt super dun hoesje. Maar erg mooi en voelt lekker aan.

(Ook @Ruud0012 ; je gaat er geen spijt van hebben normaal gezien
Je hebt hem trouwens precies snel binnen?
Ik heb 16 september besteld rechtstreeks bij Pitaka - Daar kon ik enkel voor "Standard Shipping" kiezen van 10-25 (

[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 20-09-2024 18:21 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Na een post op MacRumors werden ze wakker. Ze hebben een Klarna refund gedaan. Hoef verder niks meer te betalen.CJSP schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 06:41:
[...]
Waardeloos. Ik bestel daarom alleen nog maar via paypal. Als er gedoe is en ze reageren niet open je een claim en dan reageren ze vaak binnen notime. Zo niet stort paypal je geld terug.
Man man, hoe doen jullie het toch..MazeWing schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:03:
Dat Spigen Glas'R EZ Fit is echt briljant! Voor het eerst in mijn leven zonder bubbels een screenprotector perfect uitgelijnd erop gezet. Voelt ook erg fijn aan.
Zowel mijn 13, 14, 15 en nu weer de 16 zelf gedaan, en altijd bubbels!
Van het weekend maar weer naar de Amac om zn Belkin te laten plakken..
Ik kan het gewoon niet
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Eigenlijk het laatstePinjataaa schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 18:03:
[...]
Die zijn er ook wel. Of bedoel je helemaal geen knop?
https://www.otterbox.nl/n...hoesje-blue/77-96943.html
Ja, ervaring mee. Het is erg afhankelijk van het merk, maar in de basis is er altijd wel een klein beetje achteruitgang omdat er toch een soort filter overheen zit. Went wel heel snel. Ze laten ook standaard wat minder licht door. Geen ramp, want je zet je schermhelderheid wat hoger.PindaUnited schreef op woensdag 18 september 2024 @ 22:00:
Heeft dr iemand hier ervaring met privacy glass op de 15 etc? Ik zit te kijken naar een screenprotector met privacyglass voor de 16Pro. Kijkt dat wel een beetje oke of vertekent dat veel, ook als je er recht voor zit?
Ik vind ze wel fijn om te hebben. Ik heb echt al heel vaak een opmerking gehoord over dat iemand naast mij het scherm niet goed kan zien. Meestal verpakt als een "interesse vraag", maar vaak merk je toch dat mensen het vooral vervelend vinden dat ze niet mee kunnen gluren
Ik zou wel voor een bekend merk gaan en niet een of ander huismerk. Er zit echt wel verschil in beeldkwaliteit tussen de verschillende fabrikanten. Spigen en PanzerGlass zijn meestal wel goed!
Deze keer ga ik voor ESR. Geen idee of het wat is, want die heb ik niet eerder geprobeerd. Als het tegenvalt, ga ik weer voor de Spigen.
Meestal doe ik het in de badkamer, na een lekkere hete douche (stoom, dus geen stof in de lucht). Verder gewoon als in de beschrijving/filmpje. Kind kan de was doen.QempZoR schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 18:34:
[...]
Man man, hoe doen jullie het toch..
Ik kan het gewoon niet
Met mijn WSKEN was het heel gemakkelijk: iPhone uit de doos, iPhone in de applicator leggen, witte beschermplastic van Apple eraf, applicatordoosje dicht doen en de pijl eruit trekken. That was it. Amper iets aan hoeven doen en stofvrij. Binnen 20 seconden perfect gedaan.QempZoR schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 18:34:
[...]
Man man, hoe doen jullie het toch..
Ik kan het gewoon niet
Edit:
Lijkt er op dat de TORRAS UPro Ostand Spin echt nice is. Wel zit er aan de binnenkant niet veel bescherming
[ Voor 31% gewijzigd door Sc0tTy op 20-09-2024 22:22 ]
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
TORRAS is top. Alleen jammer dat het via China wordt verscheept, gaat lang duren voor ik m’n hoesje heb.Sc0tTy schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 21:25:
Zijn er nog alternatieven op de ESR Stand Cases met zo'n zelfde Stand? Vind die echt geniaal maar de rest van de case is meh..
Edit:
Lijkt er op dat de TORRAS UPro Ostand Spin echt nice is. Wel zit er aan de binnenkant niet veel bescherming
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
DHL track info staat op de site (bij de bestelling)jmk schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:25:
[...]
Bij mij alleen nog maar aangemeld bij DHL dus zal wel maandag worden.
Nu worden de iPhones ook pas 30 sept - 6 okt geleverd dus ik heb geen haast.
Gewoon spullen
Bol (GSMPunt) heeft ze gewoon 🙂THE_BASE schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 22:33:
[...]
TORRAS is top. Alleen jammer dat het via China wordt verscheept, gaat lang duren voor ik m’n hoesje heb.
Niet die Clear Case, alleen maar met van die houdertjes of ringen die los kunnen.
Ken hem van voorgaande jaren en is echt niet blauw maar zwart/d.antraciet.Gin1216 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 06:46:
Heeft iemand hier de zwarte silicone case van Apple zelf? Zo ja, is hij echt zwart of meer donkerblauw?
quote]THE_BASE schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 07:08:
[...]
Niet die Clear Case, alleen maar met van die houdertjes of ringen die los kunnen.
[/quote]
Welke heb je nu uiteindelijk besteld?
[ Voor 29% gewijzigd door Jaymone op 21-09-2024 08:58 ]
Het is weer bijna September 2026 :)
Ik vind er wel iets blauw inzitten, is niet pikzwartGin1216 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 06:46:
Heeft iemand hier de zwarte silicone case van Apple zelf? Zo ja, is hij echt zwart of meer donkerblauw?
als ik mijn iPhone 13 met een zwarte spigen er naast houdt dan zie je het verschil wel.
:strip_exif()/f/image/Mcf5kPzEA9iONdKa6uoM0YBX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door baco101 op 21-09-2024 09:38 ]
Ja, op deze foto wel weer idd, helemaal met de ‘zwarte’’ Apple logo vergeleken.baco101 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 09:36:
[...]
Ik vind er wel iets blauw inzitten, is niet pikzwart
als ik mijn iPhone 13 met een zwarte spigen er naast houdt dan zie je het verschil wel.
[Afbeelding]
Het is weer bijna September 2026 :)
Ik wil graag een lederen case voor m'n nieuwe iPhone 16 pro, maar die zijn er alleen met een cutout. Het liefste had ik er een met zo'n knop als de Apple hoesjes. Silicone en plastic hoesjes vind ik niks, bovendien heb ik m'n twijfels over de kwaliteit van de originele Apple hoesjes.
Werkt het net zo goed met zo'n cut-out? En ik bedoel dan de opening zoals bij Decoded of Mujjo, niet de hoesjes met een groot gat.
Waarschijnlijk komen er t.z.t. ook wel leren hoesjes met zo'n saffierknop, maar ik wil daar eigenlijk niet op wachten.
Ik zie dat de flolab screen protectors een zwarte rand hebben. Is deze rand dikker dan de bezel vd iphone 16 zelf ? Of heb je hier geen last van ? En geeft de flolabs problemen met hoesjes? Ik overweeg een overstap van de spigen screen protector naar Flolab vanwege de anti-reflective eigenschappen...Claude schreef op woensdag 11 september 2024 @ 12:32:
Ik heb mijn Pitaka military-grade case al besteld en een Flolab screenprotector. Vanwege de uitstekende tests van die producten voor de 15-serie. Nu vrijdag nog de iPhone 16 Pro zelf te pakken zien te krijgen.
Ik heb de Nomad Traditionele case met een cutout, wilde die graag hebben omdat ze eindelijk een full leather optie hebben.twisterking schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 10:04:
Wat zijn jullie ervaringen met de cut-out voor de cameraknop?
Ik wil graag een lederen case voor m'n nieuwe iPhone 16 pro, maar die zijn er alleen met een cutout. Het liefste had ik er een met zo'n knop als de Apple hoesjes. Silicone en plastic hoesjes vind ik niks, bovendien heb ik m'n twijfels over de kwaliteit van de originele Apple hoesjes.
Werkt het net zo goed met zo'n cut-out? En ik bedoel dan de opening zoals bij Decoded of Mujjo, niet de hoesjes met een groot gat.
Waarschijnlijk komen er t.z.t. ook wel leren hoesjes met zo'n saffierknop, maar ik wil daar eigenlijk niet op wachten.
Maar ik irriteer me aan de grote cutout aan de zijkant met het vasthouden van de 16 Pro Max in 1 hand.
Baal er wel van, want de kwaliteit van het hoesje is verder prima, alle knoppen werken goed, echt leer etc.
De zwarte rand van Flolab screenprotector is flinterdun. Je hebt er geen last van. De bezel wordt niet breder.Da_Vinz schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 10:05:
[...]
Ik zie dat de flolab screen protectors een zwarte rand hebben. Is deze rand dikker dan de bezel vd iphone 16 zelf ? Of heb je hier geen last van ? En geeft de flolabs problemen met hoesjes? Ik overweeg een overstap van de spigen screen protector naar Flolab vanwege de anti-reflective eigenschappen...
De combo met het Pitaka hoesje levert geen problemen op.
Misschien is nog vermeldenswaard, dat op de screenprotector een levenslange garantie zit. Mocht die toch een keer beschadigd raken, dan krijg je gratis een nieuwe.
XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel
En hoe goed merk je de antireflective eigenschap? Groot verschil tov origineel? En waar heb je de flolab screen protector gekocht?Claude schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 11:29:
[...]
De zwarte rand van Flolab screenprotector is flinterdun. Je hebt er geen last van. De bezel wordt niet breder.
De combo met het Pitaka hoesje levert geen problemen op.
Misschien is nog vermeldenswaard, dat op de screenprotector een levenslange garantie zit. Mocht die toch een keer beschadigd raken, dan krijg je gratis een nieuwe.
Het scherm is niet mat. Zonder screenprotector spiegelt het scherm meer. Geen groot verschil. Ik zou zeggen een middelgroot verschil. Tevens beter leesbaar met een polaroid zonnebril en erg sterk materiaal volgens kras- en breektests.Da_Vinz schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 14:18:
[...]
En hoe goed merk je de antireflective eigenschap? Groot verschil tov origineel? En waar heb je de flolab screen protector gekocht?
De Flolab screenprotector is gekocht bij de site van Flolab. De bestelling wordt prompt verzonden (vliegtuig). Het duurt ca. 5 dagen voordat het spul in huis is.
Ik heb deze ook besteld. Ik hoop dat ze in de zon een stuk reflectie weghalen wat erg fijn zou zijn bijv op vakantie. Ook lijken ze erg stevig in de reviews die ik kon vindenClaude schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 14:58:
[...]
Het scherm is niet mat. Zonder screenprotector spiegelt het scherm meer. Geen groot verschil. Ik zou zeggen een middelgroot verschil. Tevens beter leesbaar met een polaroid zonnebril en erg sterk materiaal volgens kras- en breektests.
De Flolab screenprotector is gekocht bij de site van Flolab. De bestelling wordt prompt verzonden (vliegtuig). Het duurt ca. 5 dagen voordat het spul in huis is.
Heb er ook 1 voor m'n vriendin besteld. Hopelijk krijg ik geen corrigerende tik over hoe duur ze zijn 😅
voor mijn skiin MORE. Hülle Leder für iPhone 16 Serie - Braun / iPhone 16 Pro × 1 heb ik nu een T&T code ontvangen. Iets later dan gehoopt maakt ik ga er vanuit dat ik hem begin volgende week wel heb. Ben heel erg benieuwd.Knoezelbos schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:34:
[...]
Sinds vanmorgen is hoesje onderweg. Geen t&t info erbij.
(Deze besteld dus:
https://wiiuka.de/collect...16?variant=48351767920905)
[ Voor 13% gewijzigd door jmk op 21-09-2024 16:09 ]
Yippie kayak, other buckets!
Yup ik ook. Ben erg benieuwd.jmk schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 16:08:
[...]
voor mijn skiin MORE. Hülle Leder für iPhone 16 Serie - Braun / iPhone 16 Pro × 1 heb ik nu een T&T code ontvangen. Iets later dan gehoopt maakt ik ga er vanuit dat ik hem begin volgende week wel heb. Ben heel erg benieuwd.
(Deze besteld dus:
https://wiiuka.de/collect...16?variant=48351767920905)
Ik heb hier ook besteld, een pouch, maar nog niks gezien
Maar ik merk toch dat ik de randjes wel erg aanwezig aan vind voelen als ik vanaf de zijkant swipe. Hebben degene die al langer screen protectors gebruiken de ervaring dat deze randjes na verloop van tijd toch wat "ronder" en minder scherp aan gaan voelen of blijft dit zo?
Ook vroeg ik me af er naast die randjes niet allerlei zooi en stof verzameld over tijd?
Hopelijk komt morgen m’n Apple case binnen. Gaan we die eens proberen
Nee dat wordt met de tijd niet beter. Een case erom en je voelt ze niet meer.dennisje182 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 19:10:
Voor het eerst een Glas.tR EZ FIT op mijn Pro gezet, omdat ik met met de NT 16 pro eens caseless wil gaan maar toch iets van bescherming wil hebben. Proces om em erop te krijgen was inderdaad super easy en ziet er strak uit.
Maar ik merk toch dat ik de randjes wel erg aanwezig aan vind voelen als ik vanaf de zijkant swipe. Hebben degene die al langer screen protectors gebruiken de ervaring dat deze randjes na verloop van tijd toch wat "ronder" en minder scherp aan gaan voelen of blijft dit zo?
Ook vroeg ik me af er naast die randjes niet allerlei zooi en stof verzameld over tijd?
Ja, de randjes verzamelen met name stof over tijd.
Moet wel passen hoor.Dennisweb schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 13:48:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De Mous Limitless 6.0 is zo krom, dat mijn iPhone 16 Pro Max er niet eens in past.
Ik heb ook vele mous cades gehad. En vaak waren ze krom ja..
Ik heb ‘t er niet op gewaagd en hem geretourneerd. Maar waarom zijn ze krom? Wat is het idee erachter?Aggressor schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 20:31:
[...]
Moet wel passen hoor.
Ik heb ook vele mous cades gehad. En vaak waren ze krom ja..
Hier de clarity versie. Was niet krom. Past perfect. Grip voelt fijn. Wel even wennen dat we een gat rechts zit. Benieuwd of ik hier met de tijd aan ga/kan wennen. En anders komt er gewoon een extra case bij voor de afwisseling.Dennisweb schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 13:48:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De Mous Limitless 6.0 is zo krom, dat mijn iPhone 16 Pro Max er niet eens in past.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Geen idee..Dennisweb schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 20:48:
[...]
Ik heb ‘t er niet op gewaagd en hem geretourneerd. Maar waarom zijn ze krom? Wat is het idee erachter?
Ik heb 2x de limitless case gehad...
Ook garantie aangevraagd.
Kreeg ik een nieuwe case..ook krom...
Maar het past wel..
Netjes vind ik het niet, straks buigt je nieuwe telefoon ofso
[ Voor 4% gewijzigd door Aggressor op 21-09-2024 21:09 ]
Wat een gekut met de camera knop zeg. De uitsparing is echt verschrikkelijk. Krijg t niet goed ingedrukt. Daarom toch maar een Apple hoesje gehaald.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Iemand hier al de nieuwe Beats? Ik vond de lederen/siliconen cases van Apple eerder altijd super fijn, voornamelijk vanwege de cutout aan de onderkant. Swiped toch wel fijner.
Tot nu toe ben ik alleen de Beats tegengekomen die dat ook heeft.
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Inmiddels een volle dag gelopen met de telefoon inclusief hoesje van Mujjo. Het hoesje is mooi en past prefect. Vergelijkbaar met de apple kwaliteit van hun leren hoesjes. De nieuwe inham voor de fotoknop is echt ontzettend waardeloos. Misschien heb ik te dikke vingers, maar de knop is gewoon niet prettig indrukbaar.grote_oever schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:10:
[...]
Ik ben toch gegaan voor de Mujjo leather case voor de iphone 16 pro. Ik twijfelde om hetzelfde punt wat jij aangaf. Zellf wil ik een case die het meeste lijikt op de oude apple leren cases.
Maar op de foto zie je dat het gedeelte bij de fotoknop dunner is. Ik kan daarnaast geen beter alternatief vinden. Besteld bij iphone-cases.nl.
Op hun site zijn ook iets meer fotos te vinden: https://www.iphone-cases....-iphone-16-pro-zwart.html
Je kunt het een beetje zien op deze foto:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik krijg het idee dat een case, waarbij er een inham zit bij de fotoknop, het allemaal zo gevoelig en breekbaar wordt. Zoals bij deze b.v:
[Afbeelding]
Tweakers gaven dit al aan, maar ik dacht het te wagen omdat ik een verdunning bij de knop zat. Deze is minimaal en het gat is nog steeds te klein om de knop goed in te drukken.
Hier ook een goedkope Jetech van Amazon op m’n 16 pro black maar moet zeggen dat ik eigenlijk positief verrast ben. Hoesje voelt goed en staat mooi. De uitsparing voor de camera knop is precies goed voor mij. Kortom ga ook zeker nog kijken naar een luxere case van leer (iemand is Apple look a like van Ali al binnen?) maar voorlopig even tevreden.QempZoR schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 21:51:
Ik heb nu een goedkoop JetTech hoesje van Amazon, maar twijfel nog wat ik zou nemen.
Iemand hier al de nieuwe Beats? Ik vond de lederen/siliconen cases van Apple eerder altijd super fijn, voornamelijk vanwege de cutout aan de onderkant. Swiped toch wel fijner.
Tot nu toe ben ik alleen de Beats tegengekomen die dat ook heeft.
https://amzn.eu/d/4n4k16q
:strip_exif()/f/image/nImjgCHIjuDBQ8YBSEokQBrX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door laredo op 21-09-2024 22:28 ]
Yes, die heb ik ook (alleen dan de "Natural Titanium". Grootste nadeel vind ik dat ie nogal "flubbert" bij de camera button knop. Daar sluit ie bij mij niet mooi aan.laredo schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 22:28:
[...]
Hier ook een goedkope Jetech van Amazon op m’n 16 pro black maar moet zeggen dat ik eigenlijk positief verrast ben. Hoesje voelt goed en staat mooi. De uitsparing voor de camera knop is precies goed voor mij. Kortom ga ook zeker nog kijken naar een luxere case van leer (iemand is Apple look a like van Ali al binnen?) maar voorlopig even tevreden.
https://amzn.eu/d/4n4k16q
[Afbeelding]
Ik ga nog even shoppen bij Ome Ali, was in het Xs/11 tijdperk best wel tevreden over de neppe Apple hoesjes. Kon je er wel 5 van kopen voor de prijs van 1 Apple. En meestal werden na 11 maanden er nog minstens 2 gloednieuw meeverkocht aan de volgende eigenaar..
Blijft mijn favoriet merk.
Maar de afmetingen van de 15 en 16 zijn exact hetzelfde?JWPVDW schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:06:
Grr heb ik op vrijdagavond eindelijk de kinderen op bed om mijn gloednieuwe iPhone 16 uit te pakken en te voorzien van een Spigen screenprotector (zonder wil ik hem niet gebruiken), ontdek ik dat Appelhoes mij per ongeluk de verkeerde heeft geleverd, namelijk van de iPhone 15… dat wordt retourneren. Denk dat ik maar meteen een nieuwe bestel dan kan ik hem misschien dit weekend alsnog gebruiken…
Nu je het zegt, dat flubberen zie ik ook. Daar lijkt de rand gewoon net iets te dun te zijn. Nou ja, voor 13 euro klaag ik niet maar ga dus idd verder kijken. Pak net mijn leren apple case van de iphone 13 uit de la en damn wat voelt die eigelijk nog fijn. #opzoeknaareenlerencasevoorde16proQempZoR schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 23:25:
[...]
Yes, die heb ik ook (alleen dan de "Natural Titanium". Grootste nadeel vind ik dat ie nogal "flubbert" bij de camera button knop. Daar sluit ie bij mij niet mooi aan.
Ik ga nog even shoppen bij Ome Ali, was in het Xs/11 tijdperk best wel tevreden over de neppe Apple hoesjes. Kon je er wel 5 van kopen voor de prijs van 1 Apple. En meestal werden na 11 maanden er nog minstens 2 gloednieuw meeverkocht aan de volgende eigenaar..
Als ik de reviews zo lees zijn ze niet goed?
https://www.amazon.nl/gp/product/B0D84R9HYW/
Heb ze ook maar niks van waar die slechte reviews. Zit perfect.Aggressor schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:37:
Heeft iemand de spigen screenprotector op zijn Iphone 16 pro max?
Hier zit die ook perfect.Aggressor schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:37:
Nee, het scherm van de 15 is 6,1 inch, die van de 16 is 6,3 inch. Je hebt dus andere screenprotectors nodig.Pino112 schreef op zondag 22 september 2024 @ 08:11:
[...]
Maar de afmetingen van de 15 en 16 zijn exact hetzelfde?
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Hier helaas ook één die niet goed plakt, heb het bij Appelhoes neergelegd, maar die geloven er niets van.Aggressor schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:37:
Ik overweeg ook om over te stappen op de siliconen case van Apple, maar was niet echt tevreden over de versie voor mijn iPhone 15 PM. Ik gebruik nu een case van Decoded, maar die valt me eerlijk gezegd wat tegen. Hoe bevalt een siliconen case jou? Heb je bijvoorbeeld last van stof wanneer je je telefoon uit je zak haalt, of vingerafdrukken op de achterkant?THE_BASE schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:44:
Toch maar een Apple Silicone Case (Ultramarine) gekocht, wat een verademing is dat. De knop mooi verwerkt in het hoesje. Blijvertje!
Anders toch maar caseless gaan met AppleCare
[ Voor 4% gewijzigd door Cariernb op 22-09-2024 15:15 ]
Precies dit! Heb ook de Mujjo case getest en werkt gewoon niet fijn. De camera knop zelf is al niet het makkelijkste te bedienen zonder case maar met een case met (kleine) uitsparing is het echt zeer lastig.grote_oever schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 22:17:
[...]
Inmiddels een volle dag gelopen met de telefoon inclusief hoesje van Mujjo. Het hoesje is mooi en past prefect. Vergelijkbaar met de apple kwaliteit van hun leren hoesjes. De nieuwe inham voor de fotoknop is echt ontzettend waardeloos. Misschien heb ik te dikke vingers, maar de knop is gewoon niet prettig indrukbaar.
Tweakers gaven dit al aan, maar ik dacht het te wagen omdat ik een verdunning bij de knop zat. Deze is minimaal en het gat is nog steeds te klein om de knop goed in te drukken.
Daarom dus de Apple silicone case erop en die bevalt eigenlijk heel goed. Ook net wat lichter dan de mujjo. Daardoor werd de telefoon echt “net” te zwaar.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Jep, uiteraard gelijk stop, maar dat ligt ook aan de kleur die je neemt of dat heel erg opvalt. Je veegt het er wel zo af overigens. Ik vind het materiaal gewoon kwalitatief en die knop zonder een uitsparing is wel heel erg fijn.Cariernb schreef op zondag 22 september 2024 @ 15:13:
[...]
Ik overweeg ook om over te stappen op de siliconen case van Apple, maar was niet echt tevreden over de versie voor mijn iPhone 15 PM. Ik gebruik nu een case van Decoded, maar die valt me eerlijk gezegd wat tegen. Hoe bevalt een siliconen case jou? Heb je bijvoorbeeld last van stof wanneer je je telefoon uit je zak haalt, of vingerafdrukken op de achterkant?
Anders toch maar caseless gaan met AppleCare
Hier geen problemenAggressor schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:37:

Ik heb het net erop gezet en het werkt goed, ik heb die vage problemen niet waar over gesproken word.Aggressor schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:37:
Geen importheffing/btw/kosten postnl gehad? Ze geven op de site aan dat je er zelf voor verantwoordelijk bent namelijkClaude schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:06:
Case en screenprotector zijn binnen. De iPhone kan morgen komen.
[Afbeelding]
En hoe bevalt de cut-out voor de camera (non button) button?
I, for one, like Roman numerals
Zonder problemen de douane gepasseerd. Geen extra kosten gehad. Bezorging in NL via DHL e-commerce.Def_P schreef op zondag 22 september 2024 @ 16:27:
[...]
Geen importheffing/btw/kosten postnl gehad? Ze geven op de site aan dat je er zelf voor verantwoordelijk bent namelijk![]()
En hoe bevalt de cut-out voor de camera (non button) button?
Je kunt natuurlijk ook wachten totdat Appelhoes de case in voorraad heeft.
De cut-out in mijn Pitaka case (military grade voor de 16 Pro) verloopt vloeiend naar de verzonken cameraknop. Er is geen sprake van een harde overgang. Ik vind dat verloop erg prettig.
Zie ook de foto's op de Pitaka site.
Er zaten, toen ik de applicator eraf haalde, een aantal belletjes onder het glas die er niet uit gingen met dat swipertje. Heb gewoon de bovenkant van de screenprotector even klein stukje omhoog gehaald en toen weer laten zakken. En toe was alles weg. Zit geweldig deze protector.Aggressor schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:37:
Heb het even nagezocht en de 16 Pro is inderdaad 6,3 inch maar de gewone 16 is 6,1 inch groot. De afmetingen zijn inderdaad hetzelfde als de gewone 15 dus de screenprotector zou toch moeten passen! Stom, had ik helemaal niet aan gedacht om na te zoeken.Heroic_Nonsense schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:14:
[...]
Nee, het scherm van de 15 is 6,1 inch, die van de 16 is 6,3 inch. Je hebt dus andere screenprotectors nodig.
Ik heb inmiddels een nieuwe besteld en ga die er morgen opplakken. Bewaar ik de andere misschien wel als reserve ;-))
Inmiddels al ervaring mee? Lijkt mij ook een mooie case, vooral vanwege de kickstand.dimocash schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:38:
Ik heb de 16 pro max natural titanium besteld als opvolger van mijn 13pro
Normaal ga ik altijd voor de spigen hoesjes maar dit keer kwam ik een Torras tegen op een youtubefilmpje.
Ik heb de 360 ostand R besteld
https://torraslife.com/nl...es?variant=42027050598442
[Afbeelding]
Heeft iemand ervaring met de Torras hoesjes?
Voelt dat een beetje stevig aan? Denk je dat die snel stuk is?
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Maar daar zitten de ribbeltjes niet. Het geheel is echt onplezierit om vast te houden. De knoppen zijn ook gemaakt van siliconen. Ik mis mijn aluminium knoppen die de PhoneRebel en YMW’s vorig jaar wel hadden. Ik ga deze retourneren.
Voor morgen heb ik de Limitless 6.0 in Blue besteld. Nu we weten dat het hoesje een beetje krom kan zijn, maar dat geen kwaad kan, wil ik dat wel proberen. Verder ook een Synchro Crazy Horse hoes besteld. Eén van beide ga ik retourneren.
De Sheath heb ik verkeerd besteld, maar was een pre-order. Dat moest de Synthesis zijn. Maar kijk er nu wel extra naar uit. Dan heb ik twee hoesjes en dan is het wel mooi. Geen clear cases meer. Altijd weer een drama.
[ Voor 5% gewijzigd door Dennisweb op 22-09-2024 21:01 ]
Zit hier perfect en je ziet niet dat ie erop zit! Heb 'm meteen geplaatst tijdens de unboxing, dus op een maagdelijk nog niet aangeraakt scherm. Wat me wel opvalt is dat het scherm iets minder gevoellig lijkt dan m'n oude antieke iPhone zonder glasplaatje want nu mis ik tijdens het typen wel eens een letter. Met een Samsung toestel kun je de aanraakgevoelligheid aanpassen, maar die optie heb ik nog niet in IOS gevonden. Tips zijn uiteraard welkom.Aggressor schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:37:
Perfect, maar gebruik het al jaren. Goed de instructies volgen en zonder bubbels of stof een perfect geplaatste screenprotector.Aggressor schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:37:
Ik heb hem zelf niet, maar m'n vrouw is sinds donderdag haar wallet kwijt en kan hem niet meer vinden (met rijbewijs en bankpas), ze gaat morgen nog op kantoor kijken. Maar voor mensen zoals haar is het wel een nobrainer.THE_BASE schreef op zondag 22 september 2024 @ 22:29:
Iemand hier toevallig ervaring met MagSafe Waller met Find My? Heb nu de eerste generatie en is aan vervanging toe, maar scheelt wel of ik de tweede generatie lederen kies of de eerste generatie. Gebruik hem overigens niet dagelijks, maar wel handig om af en toe achterop te kunnen plakken. Vraag me dus alleen af wat dat Find My echt toevoegt…
[ Voor 46% gewijzigd door Nitai op 22-09-2024 22:37 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Je Iphone geeft een melding als je je wallet achterlaat.THE_BASE schreef op zondag 22 september 2024 @ 22:29:
Iemand hier toevallig ervaring met MagSafe Waller met Find My? Heb nu de eerste generatie en is aan vervanging toe, maar scheelt wel of ik de tweede generatie lederen kies of de eerste generatie. Gebruik hem overigens niet dagelijks, maar wel handig om af en toe achterop te kunnen plakken. Vraag me dus alleen af wat dat Find My echt toevoegt…
En je kan alleen de plaats zien waar je je wallet hebt losgedaan van je iphone.
Als je echt een magsafe wallet wil met Fing My dan moet je deze nemen https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BY8MJG52/ werkt hetzelfde als een airtag, dus je vind deze overal terug.
Nee dus - want het scherm van de 16 Pro is groter... dus als je er een iPhone 15 Pro screen protector op plakt, komt die niet tot de rand.JWPVDW schreef op zondag 22 september 2024 @ 20:36:
[...]
[...] De afmetingen zijn inderdaad hetzelfde als de gewone 15 dus de screenprotector zou toch moeten passen! [...]
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Het gaat helemaal niet over de Pro, maar de normale. Lezen.Heroic_Nonsense schreef op maandag 23 september 2024 @ 07:17:
[...]
Nee dus - want het scherm van de 16 Pro is groter... dus als je er een iPhone 15 Pro screen protector op plakt, komt die niet tot de rand.
Niet iedereen op Tweakers heeft de Pro he.