Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:41

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Knopjes in verschillende kleuren: Rhinoshield?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-06 11:09
ma9ma schreef op zondag 15 september 2024 @ 19:50:
[...]

Knopjes in verschillende kleuren: Rhinoshield?
Of Torras wellicht @boosterbosch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Nadeel is wel dat ze slechts 2 maanden garantie geven op hun cases. Dan staan ze niet echt achter hun product naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:35
er zijn al fabrikanten die 5x en 10x military grade protection bieden. Dus 5x tot 10x zoveel als "military grade".

Leuke marketing zeg maar. Maar vooral een cash grab.

Zal aan mij liggen, maar vind sowieso 60+ euro voor een TPU-case nogal aan de prijs O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-06 20:52
Waah schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:55:
[...]

er zijn al fabrikanten die 5x en 10x military grade protection bieden. Dus 5x tot 10x zoveel als "military grade".

Leuke marketing zeg maar. Maar vooral een cash grab.

Zal aan mij liggen, maar vind sowieso 60+ euro voor een TPU-case nogal aan de prijs O-)
Mee eens, ik heb een clear case van Anker besteld voor 17,99
https://www.amazon.nl/-/e...erchant-items&sr=1-1&th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-06 15:17
Ik zoek een draadloze MagSafe oplader met Qi2 en 25W. Alle Anker en Ugreen modellen zijn nog de oudere 15W uitvoeringen. Iemand deze al gespot?

Die van Apple zelf is te duur.

[ Voor 10% gewijzigd door Tristan op 16-09-2024 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 01:11
Tristan schreef op maandag 16 september 2024 @ 07:47:
Ik zoek een draadloze MagSafe oplader met Qi2 en 25W. Alle Anker en Ugreen modellen zijn nog de oudere 15W uitvoeringen. Iemand deze al gespot?

Alleen Apple tot dusver.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-02 11:40
Inderdaad Torras :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boosterbosch
Flipm0de schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:50:
[...]

Hoe is de achterkant? Niet te glad?
valt goed mee, heb momenteel een Spigen clear case op mijn 15 Pro en die is veel gladder maar ook compleet vergeeld aan de zijkanten en dat was 1 van de hoofd redenen waarom ik deze keer niet voor Spigen heb gekozen voor heet eerst in 3-4 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW_Weingarten
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-12-2024
Skinnyice schreef op zondag 15 september 2024 @ 12:23:
Ik heb thuis de opladers van Anker (fantastische dingen!) maar zie dat ze ook clear cases hebben. Heeft iemand hier ervaring met Anker hoesjes?

Deze bijvoorbeeld:
https://www.amazon.nl/Ank...B%2Caps%2C101&sr=1-1&th=1
Afgelopen week heb ik deze case besteld voor de pro max om een idee te krijgen van de maat. De case is erg glad. Ik ga zelf verder op zoek naar een clear case met een rubberen of siliconen rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:00

Jebus4life

BE User

Niet lang moeten twijfelen als het over een hoesje gaat. Pitaka Ultra-Slim Case besteld.

Prachtig uiterlijk (maar over smaak valt niet te twisten) en goede kwaliteit. Je betaalt er ook voor, maar so be it...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
Hoeveel hoesjes hebben jullie voor jullie telefoon en hoe vaak wisselen jullie? (Poll?)

Ikzelf heb er meestal 3 waarvan in na een paar weken een favoriet heb en (bijna) niet meer wissel. Voor de Iphone 14 Pro was dat een nep-lederen case van Ali die zich al twee jaar perfect houdt. De echt lederen van Apple kreeg kale slijtplekken en de doorzichtige paste niet mooi en vergeelde heel snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:00
Mad Wally schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:01:
Hoeveel hoesjes hebben jullie voor jullie telefoon en hoe vaak wisselen jullie? (Poll?)

Ikzelf heb er meestal 3 waarvan in na een paar weken een favoriet heb en (bijna) niet meer wissel. Voor de Iphone 14 Pro was dat een nep-lederen case van Ali die zich al twee jaar perfect houdt. De echt lederen van Apple kreeg kale slijtplekken en de doorzichtige paste niet mooi en vergeelde heel snel.
2 nette leren (bruin en groen), 1 siliconen (groen) omdat de leren nog nergens beschikbaar waren. 1 nomad leren (bruin) voor tijdens werk.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-04 14:24
Vandaag komt mijn Apple clear met magsafe hoesje binnen voor de 16 Pro Max. Bevalt me al een paar jaar en is alleen voor op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waah schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:55:
[...]

De Pitaka case is gemaakt van aramide met een TPU binnenwerk.
Een telefoon gaat bij mij jaren mee. Datzelfde geldt voor die case. Een leren case is ook duur en minder slijtvast. Maar iedereen moet natuurlijk besluiten op basis van zijn eigen budget of prijs/kwaliteitsverhouding.

XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 18:26

Ik heb op mijn 15 Pro Max een Spigen Ultra Hybrid Crystale Clear cover en deze bevalt me heel goed.
Weinig krassen nog, alleen hij begint nu iets te vergelen. Ik had er min of meer al rekening mee gehouden dat ik hem daardoor elk half jaar moet varvangen, maar hij is nu een jaar oud en valt de vergeling wel mee vind ik.

Vanwege de fijne pasvorm en goede bescherming met opstaand randje bij het scherm heb ik dus een zelfde besteld voor de 16 Pro Max. Idem voor de Spigen tR EZ screenprotector, die er vanaf het begin op zit en er nog als nieuw uitziet. En mocht de cover toch weer snel(ler) vergelen, koop ik gewoon een nieuwe, zo veel kosten die dingen niet en na een half jaar of langer is een nieuw fris hoesje wel fijn. :)

Al vind ik het onderhand wel eens tijd worden.dat ze een kunststof ontwikkelen die niet vergeelt. Het is ook altijd de zacht kunststoffen rand die vergeelt. Die is gemaakt van TPU (Thermoplastic Polyurethane). De achterkant is van harder kunststof (PC, Poly Carbonate) gemaakt die niet vergeelt. Daarom dus nooit covers kopen die volledig bestaan uit zacht TPU materiaal.

[ Voor 13% gewijzigd door Tranquility op 16-09-2024 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:40

Ik heb de telefoon 2 jaar. En dan zo’n 2-3 hoesjes versleten. De laatste van mous deed ik wel erg lang mee. Die bleef verrassend genoeg 1,5 jaar z.g.a.n.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boosterbosch
Screen protector ook binnen. Gebruik al jaren ESR voor al onze toestellen. Besteld via Amazon. Altijd tevreden over de kwaliteit en hoe makkelijk de protector aan te brengen is. Nog nooit bubbels gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0s-bQ6nvjq6sxIpcrm0ESt7L4lo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4OQfMoQF2JAoPfg8xYLes4Gr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:41

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ok, maar waar op de Torras site kan ik de buttons in afwijkende kleuren vinden? Ik kan ze niet vinden. Heb zelf altijd Rhinoshield en daar kan je ze apart bestellen.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:44
boosterbosch schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:54:
Screen protector ook binnen. Gebruik al jaren ESR voor al onze toestellen. Besteld via Amazon. Altijd tevreden over de kwaliteit en hoe makkelijk de protector aan te brengen is. Nog nooit bubbels gehad.

[Afbeelding]
Zien er goed uit. Ik heb ze ook besteld. 8 euro voor 3 stuks is niet duur. Heb ik nog een reserve in huis zullen we maar zeggen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boosterbosch
ma9ma schreef op maandag 16 september 2024 @ 14:10:
[...]

Ok, maar waar op de Torras site kan ik de buttons in afwijkende kleuren vinden? Ik kan ze niet vinden. Heb zelf altijd Rhinoshield en daar kan je ze apart bestellen.
Ik heb deze case via Amazon besteld. De rode en gele buttons zitten mee in de verpakking met de case. Dus je hebt zwarte, gele en rode. Denk niet dat je andere kleuren kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vorig jaar ook TORRAS gehad voor iPhone 15 Pro en hele fijne hoesjes en goede service. Voor de TPU's hebben ze inderdaad een versie met verschillende knopjes. Nu wil ik weer bestellen, maar echt alleen via Amazon.de te koop met 7 euro verzendkosten...

Voor glas al jaren Spigen Glas.tR EZ Fit en doe daar netjes minimaal 12 maanden mee.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-06 15:22
Zou iemand mij kunnen vertellen wat het verschil is tussen deze hoesjes van Spigen?

https://www.appelhoes.nl/...e-16-Pro-case-transparant

Heb op de site van Appelhoes gefilterd op TPU en daar komen deze dus ook beide uit. Licht prijsverschil. Maar vooral benieuwd wat het verschil in product is.

Iemand enig idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
MisterMarcFR schreef op maandag 16 september 2024 @ 15:15:
Zou iemand mij kunnen vertellen wat het verschil is tussen deze hoesjes van Spigen?

Heb op de site van Appelhoes gefilterd op TPU en daar komen deze dus ook beide uit. Licht prijsverschil. Maar vooral benieuwd wat het verschil in product is.

De eerste is als ik het goed lees een hardcase en de tweede is hard achterkant maar rubber zijkanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMarcFR
boosterbosch schreef op maandag 16 september 2024 @ 15:17:
[...]

De eerste is als ik het goed lees een hardcase en de tweede is hard achterkant maar rubber zijkanten.
De Crystal is flexibel. Hybrid hard inderdaad.

Kwam ik uiteindelijk tegen via de website van Bol. Heel bijzonder dat ditzelfde product dus stukken goedkoper is via Bol dan Appelhoes. Terwijl Appelhoes de externe verkoper is op de website van Bol..

https://www.bol.com/nl/nl...sparant/9300000189382721/

EDIT:

Spigen Screenprotectors ook stukken goedkoper via Bol, Appelhoes als externe verkoper. Helaas alleen 2-pack beschikbaar voor de normale iPhone 16 en de 16 Pro Max. Dus niet voor de Pro. Doe er je voordeel mee als je nog moet bestellen! :)

[ Voor 17% gewijzigd door MisterMarcFR op 16-09-2024 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 18:26
MisterMarcFR schreef op maandag 16 september 2024 @ 15:15:

De Liquid is volledig van TPU en dus zacht kunststof en daardoor in zijn geheel gevoelig voor vergelen. De Hybrid, de naam zegt het al, heeft aan de achterkant de hardere PC kunststof die niet vergeelt en alleen aan de randen de flexibelere TPU kunststof. Ik zou dus altijd de Hybrid nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-06 13:39

Flipm0de

geen

Tranquility schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:12:
[...]

De Liquid is volledig van TPU en dus zacht kunststof en daardoor in zijn geheel gevoelig voor vergelen. De Hybrid, de naam zegt het al, heeft aan de achterkant de hardere PC kunststof die niet vergeelt en alleen aan de randen de flexibelere TPU kunststof. Ik zou dus altijd de Hybrid nemen.
Ik vond de liquid wel altijd fijner omdat ie wat minder glad is dan de hybrid. De achterkant is best glad en de randjes best scherp #teamliquid

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:49
Iemand deze al een try gegeven? Sinds Apple ze niet meer “maakt” en Finewoven eruit is…?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rpa3SgZ1K9zn2yQRXBSHIJCK_NQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rnTk5KL5s3ORsUpyuHGPtMjO.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vFQ-I6-ppYN-U5cKlU32V1mSNiQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EvOPpA25hMt9THf3niBd9ka6.jpg?f=fotoalbum_tile

Leather Case iPhone 16 (Pro/Plus)

[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 16-09-2024 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:51
@mprkooij ik heb voor meerdere modellen door de jaren heen deze vergeleken met originele

Origineel won altijd.
De kwaliteit van de neppers was meestal niet slecht en bij sommige zelfs bijna vergelijkbaar met de originele.
Grootste tegenvaller bij deze was dat meestal de pasvorm net niet 100% goed was en het dan zo was alsof ze heel iets te klein waren en daardoor niet zo mooi om de iPhone aansloten.

Maar ik bestel er ook nu weer 1 aangezien Apple ze niet meer verkoopt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:28

MazeWing

The plot thickens...

Voor de zekerheid maar een Mujjo leather case en Spigen EZ FIT GLAS.tR screenprotector besteld.

Waarom voor de zekerheid? Ik ben nog steeds voornemens geen hoesje of screenprotector te gebruiken. Enkel een screenprotector (zonder case) vind ik altijd vervelend aanvoelen aan de randen. Wanneer je wel een case hebt is dit weg omdat de randen van de case nog altijd uitsteken.

Het is trouwens deze case (en kleur geworden). €59 bij bol, applehoes, etc.
Afbeeldingslocatie: https://www.appelhoes.nl//Files/3/7000/7181/ProductPhotos/Large/2074644354.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door MazeWing op 17-09-2024 06:43 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:49
Cardwizard schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 04:58:
@mprkooij ik heb voor meerdere modellen door de jaren heen deze vergeleken met originele

Origineel won altijd.
De kwaliteit van de neppers was meestal niet slecht en bij sommige zelfs bijna vergelijkbaar met de originele.
Grootste tegenvaller bij deze was dat meestal de pasvorm net niet 100% goed was en het dan zo was alsof ze heel iets te klein waren en daardoor niet zo mooi om de iPhone aansloten.

Maar ik bestel er ook nu weer 1 aangezien Apple ze niet meer verkoopt
Heb hem ook besteld. Ben benieuwd hoe de werking van de camera button is met die cutout. Vind dat ze het wel Apple-like hebben aangepakt bij Ali :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/urwSH_awtDHh8cX5-SdBPiDpyPA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jU3usLvNsLkxIlJDf5cECi0b.jpg?f=user_large

[ Voor 12% gewijzigd door mprkooij op 17-09-2024 06:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-06 21:36
De originele Apple hoesjes voor de 16 Pro zijn een tientje goedkoper bij Mediamarkt

Zelf de APPLE Silicone MagSafe Denim Cover besteld.

[ Voor 43% gewijzigd door Kozz op 17-09-2024 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-06 22:05
Desert Titanium, maar welk hoesje… Ben nu voor een leather case van Decoded gegaan, zag er erg mooi uit.

https://www.amazon.nl/DEC...16+pro%2Caps%2C149&sr=8-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
MazeWing schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 06:41:
Voor de zekerheid maar een Mujjo leather case en Spigen EZ FIT GLAS.tR screenprotector besteld.

Waarom voor de zekerheid? Ik ben nog steeds voornemens geen hoesje of screenprotector te gebruiken. Enkel een screenprotector (zonder case) vind ik altijd vervelend aanvoelen aan de randen. Wanneer je wel een case hebt is dit weg omdat de randen van de case nog altijd uitsteken.

[Afbeelding]
Mooie hoes, maar jammer dat het een gat is voor de camera control button. Liever zoals Apple dat heeft afgewerkt met een touch-sensitive button. Ook vond ik de kwaliteit van het leer vorig jaar niet echt luxe.

[ Voor 3% gewijzigd door THE_BASE op 17-09-2024 11:31 ]

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

MazeWing schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 06:41:

[Afbeelding]
Mooie case, twijfel tussen deze en de 'wallet' variant (https://www.appelhoes.nl/...-iPhone-16-Pro-case-blauw) omdat ik toch altijd mn rijbewijs mee wil hebben. Lieft zou ik gewoon de normale case willen en dan mijn RBW tussen de case en de telefoon doen, maar geen idee of dit past...

Bij de meeste cases gaat het wel, maar zou het ook zonde vinden als ik er straks achter kom dat het toch niet past

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-06 08:42
Ik heb de 16 pro max natural titanium besteld als opvolger van mijn 13pro

Normaal ga ik altijd voor de spigen hoesjes maar dit keer kwam ik een Torras tegen op een youtubefilmpje.
Ik heb de 360 ostand R besteld
https://torraslife.com/nl...es?variant=42027050598442
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yem8SyinkP9j8VWmuWDnJFf3gBg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cxyGeH83Oz2YeextvqziJPbE.webp?f=user_large
Heeft iemand ervaring met de Torras hoesjes?

[ Voor 26% gewijzigd door dimocash op 17-09-2024 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb gisteren een Spigen GLAS.tR EZ Fit screen protector en Ringke Onyx case besteld voor mijn komende 16 Pro. De case heeft helaas geen MagSafe voor de autohouder, maar erg vaak gebruik ik dat toch niet i.v.m. wireless CarPlay. Ik wilde in eerste instantie weer voor een Nudient slim case gaan, maar de iPhone 16 versie daarvan vind ik persoonlijk niet zo mooi.

[ Voor 27% gewijzigd door MaZo op 17-09-2024 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-T
  • Niet online

T-T

MaZo schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:52:
Ik heb gisteren een Spigen GLAS.tR EZ Fit screen protector en Ringke Onyx case besteld voor mijn komende 16 Pro. De case heeft helaas geen MagSafe voor de autohouder, maar erg vaak gebruik ik dat toch niet i.v.m. wireless CarPlay. Ik wilde in eerste instantie weer voor een Nudient slim case gaan, maar de iPhone 16 versie daarvan vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Ringke heeft van de Onyx ook een variant die wel MagSafe heeft. Alleen niet alle kleuren. Zwart en camouflage wel voor de 16 pro.
Mijn zwarte Onyx met MagSafe wordt vandaag geleverd. Besteld via Amazon.

https://amzn.eu/d/fJHrze4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmatsko
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-06 13:55
Iemand ervaring met matte screenprotectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-06 20:29
Weet iemand toevallig een partij die dit soort sleeves maakt:

https://www.kloegcom.nl/s...2lxX6fEZ0lSBoCk9cQAvD_BwE

Sena is er namelijk mee gestopt :-( ik heb al jaren een sleeve om mijn iphone heen en zou graag weer een nieuwe willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
CJSP schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 13:50:

Sena is er namelijk mee gestopt :-( ik heb al jaren een sleeve om mijn iphone heen en zou graag weer een nieuwe willen.
Ryan London maakt die nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
Thanks! Ga ff kijken. Had ook wel sleeves van jaccet gevonden maar die vind ik wat grof en groot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nxt0206
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-03 09:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-9GReas_dtCyAC1F0wwCJ12_nA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mtJH0di57djYn9aicXH6532q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v4MfhZf5O4YDVWo13-ShQO-rjmc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J7lFJdvprod8p4qoBeDkfB9v.jpg?f=fotoalbum_large

Black leather van decoded binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claude
  • Niet online
bartmatsko schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 12:56:
Iemand ervaring met matte screenprotectors?
Flolab anti-reflective. Best getest voor iPhone 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
Ik vanmiddag de bruine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:16
In afwachting van de Ryan London, een Spigen Ultra Hybrid MagFit Frost Titane Naturel voorlopig besteld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BD9r2JzhVINESMy8ddCdrvUEuvo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Duy4VzMKYcXhUNqGXggpR9DE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yg2aIZeh2vuCH9RIO6py5mteeCY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V8cKxw3qONifVEvDadZg142m.jpg?f=fotoalbum_large

iPhone 14 Pro past er perfect in 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:30

Nitai

Live the life you love.

Op Etsy zijn er veel makers.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Heb nu een aantal hoesjes in het echt gezien. Meeste hebben een gat voor de cameraknop en ze lubberen allemaal zo. Dat stukje rubber of wat dan ook aan de bovenkant. Als ik een keer in de Apple Store ben ook maar de officiële proberen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Inmiddels de Guardian MagSafe Case van Torras besteld, vorig jaar veel plezier van gehad, mooie slanke hoesjes en prettiger dan Spigen.

Wordt gratis naar Nederland verzonden en met code 'welcome' 10% korting. Voor 22,50 euro een mooie case.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7BXe6NYMN9kZVRVcp02LC19KYRE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NjBLfVlR0glWzi9O1fuV8Veh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-06 23:57
THE_BASE schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 18:43:
Inmiddels de Guardian MagSafe Case van Torras besteld, vorig jaar veel plezier van gehad, mooie slanke hoesjes en prettiger dan Spigen.

Wordt gratis naar Nederland verzonden en met code 'welcome' 10% korting. Voor 22,50 euro een mooie case.
Bedankt , heb de grijze besteld voor de Pro max titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-06 17:41
Mijn bescherming is ook binnen.
Gewoon ook oké hoesje. Harde achterkant, zacht aan de zijkanten. Benieuwd hoelang het mooi blijft.
Komt een 16 Pro Max NT in.

Wil wel binnen 1-2 maanden een Pitaka case halen, maar wacht tot die via de Nederlandse markt beschikbaar is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2k8Nha6McSDaewtc0LuZUSErnpU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M4LoocdAY1JyxuzVYowv224S.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gi3LC9T2-oXMuPLBSqFIb3ReQrA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XcUSuSBqzx5bJuaG6e6fsXP4.jpg?f=fotoalbum_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:23
R-utger schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:38:
Gewoon ook oké hoesje. Harde achterkant, zacht aan de zijkanten. Benieuwd hoelang het mooi blijft.

Wil wel binnen 1-2 maanden een Pitaka case halen, maar wacht tot die via de Nederlandse markt beschikbaar is.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gewoon te bestellen via Amazon. De mijne komt ook morgen binnen.

https://www.amazon.nl/Mag...16+pro%2Caps%2C172&sr=8-4

Deze heb ik besteld.

[ Voor 23% gewijzigd door Bulligan op 17-09-2024 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-06 17:41
Bulligan schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:43:
[...]

Deze heb ik besteld.
Ik wil graag deze versie:

https://www.ipitaka.com/p...es?variant=42131401769030

Die slim versie had ik ook al gevonden op Amazon :)
Is mij net iets te weinig bescherming, verder wel erg mooie case.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
Spigen GlastR EZ Fit vandaag ontvangen.

Maar ik kan nou nergens uit de verpakking opmaken of dit voor de iPhone 16 Pro is. Er staat:

iPhone Series AGL07928.

Gewoon maar op vertrouwen dat het klopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_Vinz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-11-2024
MisterMarcFR schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:04:

Maar ik kan nou nergens uit de verpakking opmaken of dit voor de iPhone 16 Pro is. Er staat:

iPhone Series AGL07928.

Die heb ik ook voor de iphone 16 pro. Dat is voor zover ik kon opzoeken de goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
R-utger schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:00:
[...]

Ik wil graag deze versie:

https://www.ipitaka.com/p...es?variant=42131401769030

Die slim versie had ik ook al gevonden op Amazon :)
Is mij net iets te weinig bescherming, verder wel erg mooie case.
Die vond ik ook heel mooi idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan

iPhone Series AGL07928.

Hier idem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:03

iPhone Series AGL07928.

Ik heb dezelfde ontvangen voor de pro , ik ga er vanuit dat het klopt.
heb bij Amazon besteld

[ Voor 0% gewijzigd door baco101 op 17-09-2024 21:08 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:30

Wiiuka maakt ook sleeves.

Ik heb bij Wiiuka de skiin MORE in het zwart en bruin besteld. Zien er goed uit op de plaatjes dus heb goede hoop. Na altijd Apple lederen gehad te hebben maar eens ergens anders shoppen

Gewoon spullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:10

iPhone Series AGL07928.

Zoekt en gij zult vinden. Kost 2 seconden van je tijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V08svwHMGBWHWmtomcqHtZMiqaQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PIwrdHnWVORMG3Ei13aHwS68.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.spigen.com/pr...r-ez-fit-sensor-protected

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• baco101
morgen ontvang ik mijn apple silliconenhoesje , dan ben ik klaar voor mijn pro vrijdag :)

• CJSP
Soepie schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:27:
[...]

Wiiuka maakt ook sleeves.

Ik heb bij Wiiuka de skiin MORE in het zwart en bruin besteld. Zien er goed uit op de plaatjes dus heb goede hoop. Na altijd Apple lederen gehad te hebben maar eens ergens anders shoppen
Merci, ik ga ze even checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-06 13:25
Iemand toevallig ervaring met de hoesjes van alcanside ? (Alcanside.com)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CZij37gr04laWkZeSXvD3kEbl1k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/asY05Xg0jqSUHeUrzbevBYCS.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:50
BP14 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 06:18:
Iemand toevallig ervaring met de hoesjes van alcanside ? (Alcanside.com)

[Afbeelding]
Omdat ik helemaal doodgegooid wordt met reclame over deze hoesjes op diverse social media heb ik er een afkeer van gekregen. Blije reclames 8)7

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 07:47

jmk

Flipm0de schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 18:34:
Heb nu een aantal hoesjes in het echt gezien. Meeste hebben een gat voor de cameraknop en ze lubberen allemaal zo. Dat stukje rubber of wat dan ook aan de bovenkant. Als ik een keer in de Apple Store ben ook maar de officiële proberen.
Maar als het hoesje om de telefoon zit dan zou dat stukje lubberend textiel/leer toch helemaal strak moeten staan?

Zoals hier:
https://wiiuka.de/collect...16?variant=48351767920905

Yippie kayak, other buckets!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

jmk schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:55:
[...]

Maar als het hoesje om de telefoon zit dan zou dat stukje lubberend textiel/leer toch helemaal strak moeten staan?

Zoals hier:
https://wiiuka.de/collect...16?variant=48351767920905
Ja idd. Nog 2 dagen afwachten :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baco101
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JpIy455-GbYWb_mSlLF2o4n6Aaw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mcf5kPzEA9iONdKa6uoM0YBX.jpg?f=fotoalbum_large

Net binnen, apple silicone cover voor mijn 16 pro.
Ben klaar voor vrijdag

[ Voor 0% gewijzigd door baco101 op 18-09-2024 14:27 . Reden: typo ]

• Waah
R-utger schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:38:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bedankt voor de inspiratie. Zelf ook naar die hoesjes aan het kijken, maar vind het lastig te beoordelen hoe de verschillende opties op de zwarte iPhone zullen staan.....

Dus heb nu eerst maar een doorzichtig hoesje van 2,95 besteld :+ en dan maar eens kijken wat er voor mooie hoesjes zijn en hoe ze daadwerkelijk staan op de telefoon van mijn kleurkeuze :+

Diep in mijn hart wil ik deze van Dbrand, maar die is duur EN moet uit de USA komen :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mmPQF7HCSRVTB9ALClYScsE5knQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sZKQKboa5yL0zUfjNxGB4dcE.png?f=user_large

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 07:10
Voor de mensen die willen weten wanneer de hoesjes van Caudabe beschikbaar zijn bij Appelhoes: de eerste levering is er over 2 weken ongeveer.

Toch maar goedkoop hoesje erom dan de komende weken 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
baco101 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:26:
[Afbeelding]

Ben klaar voor vrijdag
Mooie cases altijd. Wel wat dikker en een enorme stof-magneet -helaas.

• Waah
enzoronald schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:00:
Voor de mensen die willen weten wanneer de hoesjes van Caudabe beschikbaar zijn bij Appelhoes: de eerste levering is er over 2 weken ongeveer.

Toch maar goedkoop hoesje erom dan de komende weken 😀
zei je goedkoop?
https://www.amazon.nl/dp/B0DGXZMC2X

• Waah
Stukje over de cases en hoe ze met de camera-knop omgaan. (vanaf 8:00)

[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 18-09-2024 17:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[Afbeelding]

Ben klaar voor vrijdag
Kwaliteit is altijd erg goed van deze, maar trekt me toch een partij stof aan en is te ruw en grof om lekker uit de zak te trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann

Ben klaar voor vrijdag
Ik heb de Stone Gray vandaag ontvangen, staat best we mooi met de naturel titanium
(heb de 15pm ook in naturel titanium dus heb even kunnen testen)

De Nano pop van Caseology is ook vandaag geleverd.
De Uag Monarch is nog onderweg.

DeOtterbox defender XT heb ik retour gestuurd, die cut-out is me een beetje TE groot.

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-06 12:05
Ook deze naast de Otterbox besteld. De Nomad Rugged, keuze stress haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hgrpNaMU3t2ZZ9Wu6gZCrJeC0Oc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9tNdeBHNYT3dLRyarXBIHbWH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:09

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Iemand een tip welke leather case te bestellen? Liefst een die zoveel mogelijk lijkt op de Apple leather cases (die kwalitatief prima waren imo).

De Bullstrap case ziet er wel goed uit, alleen is die niet beschikbaar. De Nomad Traditional Leather Case dan maar?
Bulligan schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:43:
[...]

Deze heb ik besteld.
En? Deze oogt wel vrij fragiel, maar Amazon (of een andere partij) hebben hun stevigere model niet beschikbaar zie ik.

[ Voor 62% gewijzigd door Tortelli op 18-09-2024 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20:39
Tortelli schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:25:
Iemand een tip welke leather case te bestellen? Liefst een die zoveel mogelijk lijkt op de Apple leather cases (die kwalitatief prima waren imo).

De Bullstrap case ziet er wel goed uit, alleen is die niet beschikbaar. De Nomad Traditional Leather Case dan maar?

[...]

En? Deze oogt wel vrij fragiel, maar Amazon (of een andere partij) hebben hun stevigere model niet beschikbaar zie ik.
Ik wil zelf ook een lederen case aanschaffen dit jaar, maar weet ook nog niet zo goed welke.
Zag online, naast de nomad, ook nog lederen cases van decoded en mujjo. Heb ze zelf nog niet gehad, dus kan er weinig over kwijt. De reviews van eerdere iPhones lijken best prima

• Gwindorian
  • Laatst online: 21:09
Omdat ik de Iphone ook op de motor wil gebruiken als Navigatie, heb ik bij Quadlock de Iphone 16 Pro Case -Mag editie besteld:

https://www.quadlockcase....es?variant=41184630374482

Ben erg benieuwd, de reviews van de cases, maar ook van de Quadlock mounts (auto, motor, Bureau) zijn in elk geval zeer positief.

Gwindorian's Diablo Profiel

• PindaUnited
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:56
Heeft dr iemand hier ervaring met privacy glass op de 15 etc? Ik zit te kijken naar een screenprotector met privacyglass voor de 16Pro. Kijkt dat wel een beetje oke of vertekent dat veel, ook als je er recht voor zit?

*denkt na over goede signature*

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:08
Gwindorian schreef op woensdag 18 september 2024 @ 21:49:
Omdat ik de Iphone ook op de motor wil gebruiken als Navigatie
Met je nieuwe iPhone? Jij durft: https://support.apple.com/en-us/102175

Anoniem: 1885112

Redondo1982 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:18:
[...]

Mooie cases altijd. Wel wat dikker en een enorme stof-magneet -helaas.
Dit, inderdaad. Zeker als je een spijkerbroek draagt. Al mijn originele siliconen hoesjes van Apple zijn na verloop van tijd ook af gaan brokkelen. Niet echt kwaliteit dus.

• Bulligan
Tortelli schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:25:

[...]

Is idd lekker dun. Dat vind ik persoonlijk wel fijn. De tijd zal het leren. Gebruik de telefoon toch vaak naked, dat vind ik het fijnst. Maar in sommige gevallen is het wel fijn er toch iets omheen te kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 22:24:
[...]

Dit, inderdaad. Zeker als je een spijkerbroek draagt. Al mijn originele siliconen hoesjes van Apple zijn na verloop van tijd ook af gaan brokkelen. Niet echt kwaliteit dus.
Ja, kwaliteit is ondermaats. Inderdaad brokkelen af waar je bij staat.

• Azmodann
SPigen heeft ook al enkele cases met een camera - control button.

https://www.spigen.com/pr...ase-ultra-hybrid-t-magfit

https://www.spigen.com/co...it?variant=43185525489711

[ Voor 12% gewijzigd door Azmodann op 19-09-2024 00:41 ]

• Gwindorian
  • Laatst online: 21:09
Met de nieuwe ja :*) Daarom heb ik er een vibratie demper tussen zitten. Mijn Iphone 11 is destijds kapot gegaan door de trillingen, dat wil ik niet nog een keer.

Gwindorian's Diablo Profiel

• CJSP
Gwindorian schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:10:
[...]

Met de nieuwe ja :*) Daarom heb ik er een vibratie demper tussen zitten. Mijn Iphone 11 is destijds kapot gegaan door de trillingen, dat wil ik niet nog een keer.
Om die rede heb ik sindsdien apple carplay op de motor. Zit mijn iphone veilig in mijn zak.

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 07:47

jmk

Tristan schreef op maandag 16 september 2024 @ 07:47:

Daar ben ik ook nog op zoek naar. Ik heb die van Apple overigens niet gevonden. Hopelijk komen deze snel uit.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Claude
  • Niet online
Case en screenprotector zijn binnen. De iPhone kan morgen komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvDHifu4BhQT6sCbI2t6GP8at_g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bo53sS8BzU8dtl6TYCEWlvrZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Ik heb zelf weer een Nudient Thin genomen. Dat vind ik een hoesje met de minste ballast zeg maar. Minimalistisch, effen look en perfecte feel. Maakt dus je foon ook helemaal niet bulky.

Maar als ik zo kijk naar bepaalde hoesjes en screenprotectors die hier voorbij komen dan krijg ik er steeds meer afkeer van en ga ik dit jaar denk ik echt voor gebruik zonder hoesje. Ik vind het allemaal zo lelijk geworden. Het gebruik zonder hoesje is niet voor iedereen weggelegd denk ik, maar als je even de kans hebt dan lijkt het me aan te raden. Ik neem een kras oid wel op de koop toe en neem voor de zekerheid wel AC+.

• Cardwizard
Claude schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:06:
Case en screenprotector zijn binnen. De iPhone kan morgen komen.

[Afbeelding]
wil je eens wat close-ups maken van die Pitaka?

• Alekz87
  • Laatst online: 19:40
Redondo1982 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:13:
Ik heb zelf weer een Nudient Thin genomen. Dat vind ik een hoesje met de minste ballast zeg maar. Minimalistisch, effen look en perfecte feel. Maakt dus je foon ook helemaal niet bulky.

Maar als ik zo kijk naar bepaalde hoesjes en screenprotectors die hier voorbij komen dan krijg ik er steeds meer afkeer van en ga ik dit jaar denk ik echt voor gebruik zonder hoesje. Ik vind het allemaal zo lelijk geworden. Het gebruik zonder hoesje is niet voor iedereen weggelegd denk ik, maar als je even de kans hebt dan lijkt het me aan te raden. Ik neem een kras oid wel op de koop toe en neem voor de zekerheid wel AC+.
Ik kan echt niet zonder hoesje. En moet echt goed beschermen. Merk dat sinds ik een kind (2j) heb, ik veel minder alert ben en hij vaker valt dat vroeger.
Ook wilt de peuter m wel eens pakken van tafel of de bank en heeft m al zeker 5 keer weggesmeten. Ik heb dus bewust voor weer een Mous gekozen ondanks de, in mijn ogen, minder fraaie cutout.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Claude
  • Niet online
Cardwizard schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:15:
[...]

wil je eens wat close-ups maken van die Pitaka?
Op verzoek:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/get0SLzzs-B0bcEZEGNh9KYrpS8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ImL5TcxY7ufief9WLmgiX37g.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2dsA54zlpu3pxBMmoSoIN2caX_g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pn01668ECb1ixA2CaXxWXLLl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yOd64nFKEdauaiZe3sCtYpGQjKc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JkYLiBPodYmyJDyP3dPZ7vak.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zOpqiE7spaneSg6x-uCqCcVvLPg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g3tq9Z4tYQZ1VveVQZz0EsOa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vHwIVZrdsLN3jOvN_vzlcJB6qW0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0pqTl4szHB6IRLsLNFQyesXM.jpg?f=fotoalbum_large

Betere foto's vind je hier.

De case is gemaakt van aramide met een TPU binnenwerk. Besteld bij de officiële site van Pitaka. Er worden geen verzendkosten berekend. Verzendetiket aangemaakt op 12 september. Ontvangen op 18 september.

Appelhoes verkoopt ook Pitaka, maar het duurt nog wat weken voordat alle varianten in voorraad zijn. Bij Appelhoes heb je wel de wettelijke garantie (2 jaar) in plaats van 2 maanden bij Pitaka zelf. Maar laten we eerlijk zijn: als er een fabricagefout in zit, dan merk je dat meteen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Claude schreef op donderdag 19 september 2024 @ 12:22:
[...]

Op verzoek:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Betere foto's vind je hier.

De case is gemaakt van aramide met een TPU binnenwerk. Besteld bij de officiële site van Pitaka. Er worden geen verzendkosten berekend. Verzendetiket aangemaakt op 12 september. Ontvangen op 18 september.

Appelhoes verkoopt ook Pitaka, maar het duurt nog wat weken voordat alle varianten in voorraad zijn. Bij Appelhoes heb je wel de wettelijke garantie (2 jaar) in plaats van 2 maanden bij Pitaka zelf. Maar laten we eerlijk zijn: als er een fabricagefout in zit, dan merk je dat meteen.
Nou, het schijnt juist dat deze hoesjes na een aantal maanden wat gebreken vertonen. Dan is twee jaar wel lekkerder dan twee maanden, wat ik echt belachelijk vind. Ik zou er daarom alleen al nooit kopen, puur door de voorwaarden. Je staat dan niet achter je product.

Een kennis van mij heeft er één gehad in het verleden en die ging ook rapido achteruit. Hij vond het wel een superfijn dun hoesje, maar heeft nu ook geen Pitaka meer gekocht voor al zijn volgende foons.

• Claude
  • Niet online
Redondo1982 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:02:
[...]

Nou, het schijnt juist dat deze hoesjes na een aantal maanden wat gebreken vertonen. Dan is twee jaar wel lekkerder dan twee maanden, wat ik echt belachelijk vind. Ik zou er daarom alleen al nooit kopen, puur door de voorwaarden. Je staat dan niet achter je product.

Een kennis van mij heeft er één gehad in het verleden en die ging ook rapido achteruit. Hij vond het wel een superfijn dun hoesje, maar heeft nu ook geen Pitaka meer gekocht voor al zijn volgende foons.
Was dat de slim case of deze military grade case?
Ik heb me gebaseerd op een aantal tests (voor de iPhone 15) van dunne hoesjes, waarin steevast deze military grade case een topper was.

We gaan het vanaf morgen meemaken...

• Redondo1982
Claude schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:56:
[...]

Was dat de slim case of deze military grade case?
Ik heb me gebaseerd op een aantal tests (voor de iPhone 15) van dunne hoesjes, waarin steevast deze miltary grade case een topper was.

We gaan het vanaf morgen meemaken...
Slim case, dus niet die jij hebt. Daar heb ik verder niet over gelezen, omdat ik die toch niet heb overwogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-06 12:05
Nomad Rugged ook binnen. Ziet er wel heel nice uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rN-MK5xeOUjIPkasoI5bQjMNVHQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sIUkY56ByX5RY352YXhTCVi1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VTktZJ-go2x1_koFwmQe2hJpK8Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TTd474az3j2vOPJEElFtW23r.jpg?f=fotoalbum_large

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:40
Anoniem: 1885112 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 21:30:
[...]

Jep, aan de achterkant. Die is doorzichtig en verkleurt niet. De zijkanten, bovenkant en onderkant zijn zwart.
Heeft dat hoesje ook MagSafe

Allen jammer dat de camera niet beschermd is
En heb je misschien een linkje van het hoesje zie verschillende soorten van spugen

[ Voor 19% gewijzigd door MarioMark1541 op 19-09-2024 16:17 ]

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Cardwizard
NLjorn schreef op donderdag 19 september 2024 @ 14:36:
Nomad Rugged ook binnen. Ziet er wel heel nice uit.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Koop nou eerst nieuwe schoenen ipv zo'n dure iPhone ;)

• MarioMark1541
Gebruiken jullie ook iets van Lens / camera bescherming ?

• MarioMark1541
JWPVDW schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 18:23:
Ik heb hier de GlastR EZ Fit screenprotector en Spigen Ultra Hybrid hoesje besteld voor de iPhone 16 via Appelhoes, snel binnen.

Mijn vorige Spigen transparante hoesje (voor de SE2020) vergeelde erg snel, hopelijk is dat bij de huidige versies. een stuk beter. Lees er positieve dingen over in elk geval.

Na vier jaar upgrade ik m’n SE naar een groene iPhone 16 256 GB, ben erg benieuwd 😄

Is er trouwens ook iemand die protectors besteld voor de cameralenzen? Is dat aan te raden of onzin? Ik kende het fenomeen helemaal niet en heb nooit schade aan m’n lenzen gehad namelijk.
Ben ik ook benieuwd naar Lens protector oid
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste