Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Of Torras wellicht @boosterbosch ?ma9ma schreef op zondag 15 september 2024 @ 19:50:
[...]
Knopjes in verschillende kleuren: Rhinoshield?
Nadeel is wel dat ze slechts 2 maanden garantie geven op hun cases. Dan staan ze niet echt achter hun product naar mijn mening.Claude schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:55:
[...]
Pitaka military-grade. Kost wel wat, maar topkwaliteit.
er zijn al fabrikanten die 5x en 10x military grade protection bieden. Dus 5x tot 10x zoveel als "military grade".Claude schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:55:
[...]
Pitaka military-grade. Kost wel wat, maar topkwaliteit.
Leuke marketing zeg maar. Maar vooral een cash grab.
Zal aan mij liggen, maar vind sowieso 60+ euro voor een TPU-case nogal aan de prijs

Mee eens, ik heb een clear case van Anker besteld voor 17,99Waah schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:55:
[...]
er zijn al fabrikanten die 5x en 10x military grade protection bieden. Dus 5x tot 10x zoveel als "military grade".
Leuke marketing zeg maar. Maar vooral een cash grab.
Zal aan mij liggen, maar vind sowieso 60+ euro voor een TPU-case nogal aan de prijs
https://www.amazon.nl/-/e...erchant-items&sr=1-1&th=1
Die van Apple zelf is te duur.
[ Voor 10% gewijzigd door Tristan op 16-09-2024 07:47 ]
Alleen Apple tot dusver.Tristan schreef op maandag 16 september 2024 @ 07:47:
Ik zoek een draadloze MagSafe oplader met Qi2 en 25W. Alle Anker en Ugreen modellen zijn nog de oudere 15W uitvoeringen. Iemand deze al gespot?
I don't have dreams, I have goals!!
valt goed mee, heb momenteel een Spigen clear case op mijn 15 Pro en die is veel gladder maar ook compleet vergeeld aan de zijkanten en dat was 1 van de hoofd redenen waarom ik deze keer niet voor Spigen heb gekozen voor heet eerst in 3-4 jaar.
Afgelopen week heb ik deze case besteld voor de pro max om een idee te krijgen van de maat. De case is erg glad. Ik ga zelf verder op zoek naar een clear case met een rubberen of siliconen rand.Skinnyice schreef op zondag 15 september 2024 @ 12:23:
Ik heb thuis de opladers van Anker (fantastische dingen!) maar zie dat ze ook clear cases hebben. Heeft iemand hier ervaring met Anker hoesjes?
Deze bijvoorbeeld:
https://www.amazon.nl/Ank...B%2Caps%2C101&sr=1-1&th=1
Prachtig uiterlijk (maar over smaak valt niet te twisten) en goede kwaliteit. Je betaalt er ook voor, maar so be it...
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ikzelf heb er meestal 3 waarvan in na een paar weken een favoriet heb en (bijna) niet meer wissel. Voor de Iphone 14 Pro was dat een nep-lederen case van Ali die zich al twee jaar perfect houdt. De echt lederen van Apple kreeg kale slijtplekken en de doorzichtige paste niet mooi en vergeelde heel snel.
2 nette leren (bruin en groen), 1 siliconen (groen) omdat de leren nog nergens beschikbaar waren. 1 nomad leren (bruin) voor tijdens werk.Mad Wally schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:01:
Hoeveel hoesjes hebben jullie voor jullie telefoon en hoe vaak wisselen jullie? (Poll?)
Ikzelf heb er meestal 3 waarvan in na een paar weken een favoriet heb en (bijna) niet meer wissel. Voor de Iphone 14 Pro was dat een nep-lederen case van Ali die zich al twee jaar perfect houdt. De echt lederen van Apple kreeg kale slijtplekken en de doorzichtige paste niet mooi en vergeelde heel snel.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
De Pitaka case is gemaakt van aramide met een TPU binnenwerk.Waah schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:55:
[...]
Een telefoon gaat bij mij jaren mee. Datzelfde geldt voor die case. Een leren case is ook duur en minder slijtvast. Maar iedereen moet natuurlijk besluiten op basis van zijn eigen budget of prijs/kwaliteitsverhouding.
XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel
Ik heb op mijn 15 Pro Max een Spigen Ultra Hybrid Crystale Clear cover en deze bevalt me heel goed.Mad Wally schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:01:
Hoeveel hoesjes hebben jullie voor jullie telefoon en hoe vaak wisselen jullie? (Poll?)
Weinig krassen nog, alleen hij begint nu iets te vergelen. Ik had er min of meer al rekening mee gehouden dat ik hem daardoor elk half jaar moet varvangen, maar hij is nu een jaar oud en valt de vergeling wel mee vind ik.
Vanwege de fijne pasvorm en goede bescherming met opstaand randje bij het scherm heb ik dus een zelfde besteld voor de 16 Pro Max. Idem voor de Spigen tR EZ screenprotector, die er vanaf het begin op zit en er nog als nieuw uitziet. En mocht de cover toch weer snel(ler) vergelen, koop ik gewoon een nieuwe, zo veel kosten die dingen niet en na een half jaar of langer is een nieuw fris hoesje wel fijn.
Al vind ik het onderhand wel eens tijd worden.dat ze een kunststof ontwikkelen die niet vergeelt. Het is ook altijd de zacht kunststoffen rand die vergeelt. Die is gemaakt van TPU (Thermoplastic Polyurethane). De achterkant is van harder kunststof (PC, Poly Carbonate) gemaakt die niet vergeelt. Daarom dus nooit covers kopen die volledig bestaan uit zacht TPU materiaal.
[ Voor 13% gewijzigd door Tranquility op 16-09-2024 13:09 ]
Ik heb de telefoon 2 jaar. En dan zo’n 2-3 hoesjes versleten. De laatste van mous deed ik wel erg lang mee. Die bleef verrassend genoeg 1,5 jaar z.g.a.n.Mad Wally schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:01:
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ok, maar waar op de Torras site kan ik de buttons in afwijkende kleuren vinden? Ik kan ze niet vinden. Heb zelf altijd Rhinoshield en daar kan je ze apart bestellen.
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Zien er goed uit. Ik heb ze ook besteld. 8 euro voor 3 stuks is niet duur. Heb ik nog een reserve in huis zullen we maar zeggen haha.boosterbosch schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:54:
Screen protector ook binnen. Gebruik al jaren ESR voor al onze toestellen. Besteld via Amazon. Altijd tevreden over de kwaliteit en hoe makkelijk de protector aan te brengen is. Nog nooit bubbels gehad.
[Afbeelding]
Ik heb deze case via Amazon besteld. De rode en gele buttons zitten mee in de verpakking met de case. Dus je hebt zwarte, gele en rode. Denk niet dat je andere kleuren kan bestellen.ma9ma schreef op maandag 16 september 2024 @ 14:10:
[...]
Ok, maar waar op de Torras site kan ik de buttons in afwijkende kleuren vinden? Ik kan ze niet vinden. Heb zelf altijd Rhinoshield en daar kan je ze apart bestellen.
Voor glas al jaren Spigen Glas.tR EZ Fit en doe daar netjes minimaal 12 maanden mee.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
https://www.appelhoes.nl/...e-16-Pro-case-transparant
Heb op de site van Appelhoes gefilterd op TPU en daar komen deze dus ook beide uit. Licht prijsverschil. Maar vooral benieuwd wat het verschil in product is.
Iemand enig idee?
De eerste is als ik het goed lees een hardcase en de tweede is hard achterkant maar rubber zijkanten.MisterMarcFR schreef op maandag 16 september 2024 @ 15:15:
Zou iemand mij kunnen vertellen wat het verschil is tussen deze hoesjes van Spigen?
Heb op de site van Appelhoes gefilterd op TPU en daar komen deze dus ook beide uit. Licht prijsverschil. Maar vooral benieuwd wat het verschil in product is.
Iemand enig idee?
De Crystal is flexibel. Hybrid hard inderdaad.boosterbosch schreef op maandag 16 september 2024 @ 15:17:
[...]
De eerste is als ik het goed lees een hardcase en de tweede is hard achterkant maar rubber zijkanten.
Kwam ik uiteindelijk tegen via de website van Bol. Heel bijzonder dat ditzelfde product dus stukken goedkoper is via Bol dan Appelhoes. Terwijl Appelhoes de externe verkoper is op de website van Bol..
https://www.bol.com/nl/nl...sparant/9300000189382721/
EDIT:
Spigen Screenprotectors ook stukken goedkoper via Bol, Appelhoes als externe verkoper. Helaas alleen 2-pack beschikbaar voor de normale iPhone 16 en de 16 Pro Max. Dus niet voor de Pro. Doe er je voordeel mee als je nog moet bestellen!
[ Voor 17% gewijzigd door MisterMarcFR op 16-09-2024 15:35 ]
De Liquid is volledig van TPU en dus zacht kunststof en daardoor in zijn geheel gevoelig voor vergelen. De Hybrid, de naam zegt het al, heeft aan de achterkant de hardere PC kunststof die niet vergeelt en alleen aan de randen de flexibelere TPU kunststof. Ik zou dus altijd de Hybrid nemen.MisterMarcFR schreef op maandag 16 september 2024 @ 15:15:
Zou iemand mij kunnen vertellen wat het verschil is tussen deze hoesjes van Spigen?
Iemand enig idee?
Ik vond de liquid wel altijd fijner omdat ie wat minder glad is dan de hybrid. De achterkant is best glad en de randjes best scherp #teamliquidTranquility schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:12:
[...]
De Liquid is volledig van TPU en dus zacht kunststof en daardoor in zijn geheel gevoelig voor vergelen. De Hybrid, de naam zegt het al, heeft aan de achterkant de hardere PC kunststof die niet vergeelt en alleen aan de randen de flexibelere TPU kunststof. Ik zou dus altijd de Hybrid nemen.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
![]() | ![]() |
Leather Case iPhone 16 (Pro/Plus)
[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 16-09-2024 22:37 ]
Origineel won altijd.
De kwaliteit van de neppers was meestal niet slecht en bij sommige zelfs bijna vergelijkbaar met de originele.
Grootste tegenvaller bij deze was dat meestal de pasvorm net niet 100% goed was en het dan zo was alsof ze heel iets te klein waren en daardoor niet zo mooi om de iPhone aansloten.
Maar ik bestel er ook nu weer 1 aangezien Apple ze niet meer verkoopt
Waarom voor de zekerheid? Ik ben nog steeds voornemens geen hoesje of screenprotector te gebruiken. Enkel een screenprotector (zonder case) vind ik altijd vervelend aanvoelen aan de randen. Wanneer je wel een case hebt is dit weg omdat de randen van de case nog altijd uitsteken.
Het is trouwens deze case (en kleur geworden). €59 bij bol, applehoes, etc.

[ Voor 23% gewijzigd door MazeWing op 17-09-2024 06:43 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Heb hem ook besteld. Ben benieuwd hoe de werking van de camera button is met die cutout. Vind dat ze het wel Apple-like hebben aangepakt bij AliCardwizard schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 04:58:
@mprkooij ik heb voor meerdere modellen door de jaren heen deze vergeleken met originele
Origineel won altijd.
De kwaliteit van de neppers was meestal niet slecht en bij sommige zelfs bijna vergelijkbaar met de originele.
Grootste tegenvaller bij deze was dat meestal de pasvorm net niet 100% goed was en het dan zo was alsof ze heel iets te klein waren en daardoor niet zo mooi om de iPhone aansloten.
Maar ik bestel er ook nu weer 1 aangezien Apple ze niet meer verkoopt
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jU3usLvNsLkxIlJDf5cECi0b.jpg?f=user_large)
[ Voor 12% gewijzigd door mprkooij op 17-09-2024 06:50 ]
Zelf de APPLE Silicone MagSafe Denim Cover besteld.
[ Voor 43% gewijzigd door Kozz op 17-09-2024 09:59 ]
https://www.amazon.nl/DEC...16+pro%2Caps%2C149&sr=8-3
Mooie hoes, maar jammer dat het een gat is voor de camera control button. Liever zoals Apple dat heeft afgewerkt met een touch-sensitive button. Ook vond ik de kwaliteit van het leer vorig jaar niet echt luxe.MazeWing schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 06:41:
Voor de zekerheid maar een Mujjo leather case en Spigen EZ FIT GLAS.tR screenprotector besteld.
Waarom voor de zekerheid? Ik ben nog steeds voornemens geen hoesje of screenprotector te gebruiken. Enkel een screenprotector (zonder case) vind ik altijd vervelend aanvoelen aan de randen. Wanneer je wel een case hebt is dit weg omdat de randen van de case nog altijd uitsteken.
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door THE_BASE op 17-09-2024 11:31 ]
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Mooie case, twijfel tussen deze en de 'wallet' variant (https://www.appelhoes.nl/...-iPhone-16-Pro-case-blauw) omdat ik toch altijd mn rijbewijs mee wil hebben. Lieft zou ik gewoon de normale case willen en dan mijn RBW tussen de case en de telefoon doen, maar geen idee of dit past...MazeWing schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 06:41:
Voor de zekerheid maar een Mujjo leather case en Spigen EZ FIT GLAS.tR screenprotector besteld.
[Afbeelding]
Bij de meeste cases gaat het wel, maar zou het ook zonde vinden als ik er straks achter kom dat het toch niet past
Normaal ga ik altijd voor de spigen hoesjes maar dit keer kwam ik een Torras tegen op een youtubefilmpje.
Ik heb de 360 ostand R besteld
https://torraslife.com/nl...es?variant=42027050598442
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cxyGeH83Oz2YeextvqziJPbE.webp?f=user_large)
Heeft iemand ervaring met de Torras hoesjes?
[ Voor 26% gewijzigd door dimocash op 17-09-2024 11:42 ]
[ Voor 27% gewijzigd door MaZo op 17-09-2024 12:01 ]
Ringke heeft van de Onyx ook een variant die wel MagSafe heeft. Alleen niet alle kleuren. Zwart en camouflage wel voor de 16 pro.MaZo schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:52:
Ik heb gisteren een Spigen GLAS.tR EZ Fit screen protector en Ringke Onyx case besteld voor mijn komende 16 Pro. De case heeft helaas geen MagSafe voor de autohouder, maar erg vaak gebruik ik dat toch niet i.v.m. wireless CarPlay. Ik wilde in eerste instantie weer voor een Nudient slim case gaan, maar de iPhone 16 versie daarvan vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Mijn zwarte Onyx met MagSafe wordt vandaag geleverd. Besteld via Amazon.
https://amzn.eu/d/fJHrze4
https://www.kloegcom.nl/s...2lxX6fEZ0lSBoCk9cQAvD_BwE
Sena is er namelijk mee gestopt
Ryan London maakt die nog.CJSP schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 13:50:
Weet iemand toevallig een partij die dit soort sleeves maakt:
Sena is er namelijk mee gestoptik heb al jaren een sleeve om mijn iphone heen en zou graag weer een nieuwe willen.
Flolab anti-reflective. Best getest voor iPhone 15.bartmatsko schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 12:56:
Iemand ervaring met matte screenprotectors?
Ik vanmiddag de bruine.nxt0206 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:17:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Black leather van decoded binnen
Op Etsy zijn er veel makers.CJSP schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 13:50:
Sena is er namelijk mee gestoptik heb al jaren een sleeve om mijn iphone heen en zou graag weer een nieuwe willen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Wordt gratis naar Nederland verzonden en met code 'welcome' 10% korting. Voor 22,50 euro een mooie case.
/f/image/NjBLfVlR0glWzi9O1fuV8Veh.png?f=fotoalbum_large)
Bedankt , heb de grijze besteld voor de Pro max titanium.THE_BASE schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 18:43:
Inmiddels de Guardian MagSafe Case van Torras besteld, vorig jaar veel plezier van gehad, mooie slanke hoesjes en prettiger dan Spigen.
Wordt gratis naar Nederland verzonden en met code 'welcome' 10% korting. Voor 22,50 euro een mooie case.
Gewoon ook oké hoesje. Harde achterkant, zacht aan de zijkanten. Benieuwd hoelang het mooi blijft.
Komt een 16 Pro Max NT in.
Wil wel binnen 1-2 maanden een Pitaka case halen, maar wacht tot die via de Nederlandse markt beschikbaar is.
:strip_exif()/f/image/M4LoocdAY1JyxuzVYowv224S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XcUSuSBqzx5bJuaG6e6fsXP4.jpg?f=fotoalbum_large)
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Gewoon te bestellen via Amazon. De mijne komt ook morgen binnen.R-utger schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:38:
Mijn bescherming is ook binnen.
Gewoon ook oké hoesje. Harde achterkant, zacht aan de zijkanten. Benieuwd hoelang het mooi blijft.
Wil wel binnen 1-2 maanden een Pitaka case halen, maar wacht tot die via de Nederlandse markt beschikbaar is.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.amazon.nl/Mag...16+pro%2Caps%2C172&sr=8-4
Deze heb ik besteld.
[ Voor 23% gewijzigd door Bulligan op 17-09-2024 19:46 ]
Ik wil graag deze versie:Bulligan schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:43:
[...]
Gewoon te bestellen via Amazon. De mijne komt ook morgen binnen.
Deze heb ik besteld.
https://www.ipitaka.com/p...es?variant=42131401769030
Die slim versie had ik ook al gevonden op Amazon
Is mij net iets te weinig bescherming, verder wel erg mooie case.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Maar ik kan nou nergens uit de verpakking opmaken of dit voor de iPhone 16 Pro is. Er staat:
iPhone Series AGL07928.
Gewoon maar op vertrouwen dat het klopt?
Die heb ik ook voor de iphone 16 pro. Dat is voor zover ik kon opzoeken de goede.MisterMarcFR schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:04:
Spigen GlastR EZ Fit vandaag ontvangen.
Maar ik kan nou nergens uit de verpakking opmaken of dit voor de iPhone 16 Pro is. Er staat:
iPhone Series AGL07928.
Die vond ik ook heel mooi idd.R-utger schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:00:
[...]
Ik wil graag deze versie:
https://www.ipitaka.com/p...es?variant=42131401769030
Die slim versie had ik ook al gevonden op Amazon![]()
Is mij net iets te weinig bescherming, verder wel erg mooie case.
Hier idemMisterMarcFR schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:04:
iPhone Series AGL07928.
Ik heb dezelfde ontvangen voor de pro , ik ga er vanuit dat het klopt.MisterMarcFR schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:04:
iPhone Series AGL07928.
heb bij Amazon besteld
[ Voor 0% gewijzigd door baco101 op 17-09-2024 21:08 . Reden: typo ]
Wiiuka maakt ook sleeves.CJSP schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 13:50:
Ik heb bij Wiiuka de skiin MORE in het zwart en bruin besteld. Zien er goed uit op de plaatjes dus heb goede hoop. Na altijd Apple lederen gehad te hebben maar eens ergens anders shoppen
Gewoon spullen
Zoekt en gij zult vinden. Kost 2 seconden van je tijd.MisterMarcFR schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:04:
iPhone Series AGL07928.
:strip_exif()/f/image/PIwrdHnWVORMG3Ei13aHwS68.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.spigen.com/pr...r-ez-fit-sensor-protected
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Merci, ik ga ze even checken.Soepie schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:27:
[...]
Wiiuka maakt ook sleeves.
Ik heb bij Wiiuka de skiin MORE in het zwart en bruin besteld. Zien er goed uit op de plaatjes dus heb goede hoop. Na altijd Apple lederen gehad te hebben maar eens ergens anders shoppen
Omdat ik helemaal doodgegooid wordt met reclame over deze hoesjes op diverse social media heb ik er een afkeer van gekregen. Blije reclamesBP14 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 06:18:
Iemand toevallig ervaring met de hoesjes van alcanside ? (Alcanside.com)
[Afbeelding]

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
Maar als het hoesje om de telefoon zit dan zou dat stukje lubberend textiel/leer toch helemaal strak moeten staan?Flipm0de schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 18:34:
Heb nu een aantal hoesjes in het echt gezien. Meeste hebben een gat voor de cameraknop en ze lubberen allemaal zo. Dat stukje rubber of wat dan ook aan de bovenkant. Als ik een keer in de Apple Store ben ook maar de officiële proberen.
Zoals hier:
https://wiiuka.de/collect...16?variant=48351767920905
Yippie kayak, other buckets!
Ja idd. Nog 2 dagen afwachtenjmk schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:55:
[...]
Maar als het hoesje om de telefoon zit dan zou dat stukje lubberend textiel/leer toch helemaal strak moeten staan?
Zoals hier:
https://wiiuka.de/collect...16?variant=48351767920905
:strip_exif()/f/image/Mcf5kPzEA9iONdKa6uoM0YBX.jpg?f=fotoalbum_large)
Net binnen, apple silicone cover voor mijn 16 pro.
Ben klaar voor vrijdag
[ Voor 0% gewijzigd door baco101 op 18-09-2024 14:27 . Reden: typo ]
Bedankt voor de inspiratie. Zelf ook naar die hoesjes aan het kijken, maar vind het lastig te beoordelen hoe de verschillende opties op de zwarte iPhone zullen staan.....R-utger schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:38:
Mijn bescherming is ook binnen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dus heb nu eerst maar een doorzichtig hoesje van 2,95 besteld
Diep in mijn hart wil ik deze van Dbrand, maar die is duur EN moet uit de USA komen

:fill(white):strip_exif()/f/image/sZKQKboa5yL0zUfjNxGB4dcE.png?f=user_large)
Toch maar goedkoop hoesje erom dan de komende weken 😀
Mooie cases altijd. Wel wat dikker en een enorme stof-magneet -helaas.baco101 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:26:
[Afbeelding]
Ben klaar voor vrijdag
zei je goedkoop?enzoronald schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:00:
Voor de mensen die willen weten wanneer de hoesjes van Caudabe beschikbaar zijn bij Appelhoes: de eerste levering is er over 2 weken ongeveer.
Toch maar goedkoop hoesje erom dan de komende weken 😀
https://www.amazon.nl/dp/B0DGXZMC2X
[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 18-09-2024 17:06 ]
Kwaliteit is altijd erg goed van deze, maar trekt me toch een partij stof aan en is te ruw en grof om lekker uit de zak te trekken.baco101 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:26:
[Afbeelding]
Ben klaar voor vrijdag
Ik heb de Stone Gray vandaag ontvangen, staat best we mooi met de naturel titaniumbaco101 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:26:
Ben klaar voor vrijdag
(heb de 15pm ook in naturel titanium dus heb even kunnen testen)
De Nano pop van Caseology is ook vandaag geleverd.
De Uag Monarch is nog onderweg.
DeOtterbox defender XT heb ik retour gestuurd, die cut-out is me een beetje TE groot.
De Bullstrap case ziet er wel goed uit, alleen is die niet beschikbaar. De Nomad Traditional Leather Case dan maar?
En? Deze oogt wel vrij fragiel, maar Amazon (of een andere partij) hebben hun stevigere model niet beschikbaar zie ik.Bulligan schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:43:
[...]
Gewoon te bestellen via Amazon. De mijne komt ook morgen binnen.
Deze heb ik besteld.
[ Voor 62% gewijzigd door Tortelli op 18-09-2024 20:36 ]
Ik wil zelf ook een lederen case aanschaffen dit jaar, maar weet ook nog niet zo goed welke.Tortelli schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:25:
Iemand een tip welke leather case te bestellen? Liefst een die zoveel mogelijk lijkt op de Apple leather cases (die kwalitatief prima waren imo).
De Bullstrap case ziet er wel goed uit, alleen is die niet beschikbaar. De Nomad Traditional Leather Case dan maar?
[...]
En? Deze oogt wel vrij fragiel, maar Amazon (of een andere partij) hebben hun stevigere model niet beschikbaar zie ik.
Zag online, naast de nomad, ook nog lederen cases van decoded en mujjo. Heb ze zelf nog niet gehad, dus kan er weinig over kwijt. De reviews van eerdere iPhones lijken best prima
https://www.quadlockcase....es?variant=41184630374482
Ben erg benieuwd, de reviews van de cases, maar ook van de Quadlock mounts (auto, motor, Bureau) zijn in elk geval zeer positief.
*denkt na over goede signature*
Met je nieuwe iPhone? Jij durft: https://support.apple.com/en-us/102175Gwindorian schreef op woensdag 18 september 2024 @ 21:49:
Omdat ik de Iphone ook op de motor wil gebruiken als Navigatie
Anoniem: 1885112
Dit, inderdaad. Zeker als je een spijkerbroek draagt. Al mijn originele siliconen hoesjes van Apple zijn na verloop van tijd ook af gaan brokkelen. Niet echt kwaliteit dus.Redondo1982 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:18:
[...]
Mooie cases altijd. Wel wat dikker en een enorme stof-magneet -helaas.
Is idd lekker dun. Dat vind ik persoonlijk wel fijn. De tijd zal het leren. Gebruik de telefoon toch vaak naked, dat vind ik het fijnst. Maar in sommige gevallen is het wel fijn er toch iets omheen te kunnen doen.Tortelli schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:25:
Iemand een tip welke leather case te bestellen? Liefst een die zoveel mogelijk lijkt op de Apple leather cases (die kwalitatief prima waren imo).
[...]
En? Deze oogt wel vrij fragiel, maar Amazon (of een andere partij) hebben hun stevigere model niet beschikbaar zie ik.
Ja, kwaliteit is ondermaats. Inderdaad brokkelen af waar je bij staat.Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 22:24:
[...]
Dit, inderdaad. Zeker als je een spijkerbroek draagt. Al mijn originele siliconen hoesjes van Apple zijn na verloop van tijd ook af gaan brokkelen. Niet echt kwaliteit dus.
https://www.spigen.com/pr...ase-ultra-hybrid-t-magfit
https://www.spigen.com/co...it?variant=43185525489711
[ Voor 12% gewijzigd door Azmodann op 19-09-2024 00:41 ]
Met de nieuwe jaHathi schreef op woensdag 18 september 2024 @ 22:20:
[...]
Met je nieuwe iPhone? Jij durft: https://support.apple.com/en-us/102175
Om die rede heb ik sindsdien apple carplay op de motor. Zit mijn iphone veilig in mijn zak.Gwindorian schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:10:
[...]
Met de nieuwe jaDaarom heb ik er een vibratie demper tussen zitten. Mijn Iphone 11 is destijds kapot gegaan door de trillingen, dat wil ik niet nog een keer.
Daar ben ik ook nog op zoek naar. Ik heb die van Apple overigens niet gevonden. Hopelijk komen deze snel uit.Tristan schreef op maandag 16 september 2024 @ 07:47:
Ik zoek een draadloze MagSafe oplader met Qi2 en 25W. Alle Anker en Ugreen modellen zijn nog de oudere 15W uitvoeringen. Iemand deze al gespot?
Yippie kayak, other buckets!
Maar als ik zo kijk naar bepaalde hoesjes en screenprotectors die hier voorbij komen dan krijg ik er steeds meer afkeer van en ga ik dit jaar denk ik echt voor gebruik zonder hoesje. Ik vind het allemaal zo lelijk geworden. Het gebruik zonder hoesje is niet voor iedereen weggelegd denk ik, maar als je even de kans hebt dan lijkt het me aan te raden. Ik neem een kras oid wel op de koop toe en neem voor de zekerheid wel AC+.
wil je eens wat close-ups maken van die Pitaka?Claude schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:06:
Case en screenprotector zijn binnen. De iPhone kan morgen komen.
[Afbeelding]
Ik kan echt niet zonder hoesje. En moet echt goed beschermen. Merk dat sinds ik een kind (2j) heb, ik veel minder alert ben en hij vaker valt dat vroeger.Redondo1982 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:13:
Ik heb zelf weer een Nudient Thin genomen. Dat vind ik een hoesje met de minste ballast zeg maar. Minimalistisch, effen look en perfecte feel. Maakt dus je foon ook helemaal niet bulky.
Maar als ik zo kijk naar bepaalde hoesjes en screenprotectors die hier voorbij komen dan krijg ik er steeds meer afkeer van en ga ik dit jaar denk ik echt voor gebruik zonder hoesje. Ik vind het allemaal zo lelijk geworden. Het gebruik zonder hoesje is niet voor iedereen weggelegd denk ik, maar als je even de kans hebt dan lijkt het me aan te raden. Ik neem een kras oid wel op de koop toe en neem voor de zekerheid wel AC+.
Ook wilt de peuter m wel eens pakken van tafel of de bank en heeft m al zeker 5 keer weggesmeten. Ik heb dus bewust voor weer een Mous gekozen ondanks de, in mijn ogen, minder fraaie cutout.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Op verzoek:Cardwizard schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:15:
[...]
wil je eens wat close-ups maken van die Pitaka?
:strip_exif()/f/image/ImL5TcxY7ufief9WLmgiX37g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pn01668ECb1ixA2CaXxWXLLl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JkYLiBPodYmyJDyP3dPZ7vak.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/g3tq9Z4tYQZ1VveVQZz0EsOa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0pqTl4szHB6IRLsLNFQyesXM.jpg?f=fotoalbum_large)
Betere foto's vind je hier.
De case is gemaakt van aramide met een TPU binnenwerk. Besteld bij de officiële site van Pitaka. Er worden geen verzendkosten berekend. Verzendetiket aangemaakt op 12 september. Ontvangen op 18 september.
Appelhoes verkoopt ook Pitaka, maar het duurt nog wat weken voordat alle varianten in voorraad zijn. Bij Appelhoes heb je wel de wettelijke garantie (2 jaar) in plaats van 2 maanden bij Pitaka zelf. Maar laten we eerlijk zijn: als er een fabricagefout in zit, dan merk je dat meteen.
Nou, het schijnt juist dat deze hoesjes na een aantal maanden wat gebreken vertonen. Dan is twee jaar wel lekkerder dan twee maanden, wat ik echt belachelijk vind. Ik zou er daarom alleen al nooit kopen, puur door de voorwaarden. Je staat dan niet achter je product.Claude schreef op donderdag 19 september 2024 @ 12:22:
[...]
Op verzoek:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Betere foto's vind je hier.
De case is gemaakt van aramide met een TPU binnenwerk. Besteld bij de officiële site van Pitaka. Er worden geen verzendkosten berekend. Verzendetiket aangemaakt op 12 september. Ontvangen op 18 september.
Appelhoes verkoopt ook Pitaka, maar het duurt nog wat weken voordat alle varianten in voorraad zijn. Bij Appelhoes heb je wel de wettelijke garantie (2 jaar) in plaats van 2 maanden bij Pitaka zelf. Maar laten we eerlijk zijn: als er een fabricagefout in zit, dan merk je dat meteen.
Een kennis van mij heeft er één gehad in het verleden en die ging ook rapido achteruit. Hij vond het wel een superfijn dun hoesje, maar heeft nu ook geen Pitaka meer gekocht voor al zijn volgende foons.
Was dat de slim case of deze military grade case?Redondo1982 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:02:
[...]
Nou, het schijnt juist dat deze hoesjes na een aantal maanden wat gebreken vertonen. Dan is twee jaar wel lekkerder dan twee maanden, wat ik echt belachelijk vind. Ik zou er daarom alleen al nooit kopen, puur door de voorwaarden. Je staat dan niet achter je product.
Een kennis van mij heeft er één gehad in het verleden en die ging ook rapido achteruit. Hij vond het wel een superfijn dun hoesje, maar heeft nu ook geen Pitaka meer gekocht voor al zijn volgende foons.
Ik heb me gebaseerd op een aantal tests (voor de iPhone 15) van dunne hoesjes, waarin steevast deze military grade case een topper was.
We gaan het vanaf morgen meemaken...
Slim case, dus niet die jij hebt. Daar heb ik verder niet over gelezen, omdat ik die toch niet heb overwogen.Claude schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:56:
[...]
Was dat de slim case of deze military grade case?
Ik heb me gebaseerd op een aantal tests (voor de iPhone 15) van dunne hoesjes, waarin steevast deze miltary grade case een topper was.
We gaan het vanaf morgen meemaken...
Heeft dat hoesje ook MagSafeAnoniem: 1885112 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 21:30:
[...]
Jep, aan de achterkant. Die is doorzichtig en verkleurt niet. De zijkanten, bovenkant en onderkant zijn zwart.
Allen jammer dat de camera niet beschermd is
En heb je misschien een linkje van het hoesje zie verschillende soorten van spugen
[ Voor 19% gewijzigd door MarioMark1541 op 19-09-2024 16:17 ]
Koop nou eerst nieuwe schoenen ipv zo'n dure iPhoneNLjorn schreef op donderdag 19 september 2024 @ 14:36:
Nomad Rugged ook binnen. Ziet er wel heel nice uit.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ben ik ook benieuwd naar Lens protector oidJWPVDW schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 18:23:
Ik heb hier de GlastR EZ Fit screenprotector en Spigen Ultra Hybrid hoesje besteld voor de iPhone 16 via Appelhoes, snel binnen.
Mijn vorige Spigen transparante hoesje (voor de SE2020) vergeelde erg snel, hopelijk is dat bij de huidige versies. een stuk beter. Lees er positieve dingen over in elk geval.
Na vier jaar upgrade ik m’n SE naar een groene iPhone 16 256 GB, ben erg benieuwd 😄
Is er trouwens ook iemand die protectors besteld voor de cameralenzen? Is dat aan te raden of onzin? Ik kende het fenomeen helemaal niet en heb nooit schade aan m’n lenzen gehad namelijk.