Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-06 23:57
Deze lijkt me ook wel iets , heb eens een case gehad van Caseology en die beviel me wel.

https://www.amazon.de/gp/product/B0D485HX1F?th=1

Als je prime hebt en de 40% korting aanduid heb je het voor 12,80.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
RigolleM schreef op donderdag 12 september 2024 @ 18:23:
[...]

Wat niet is kan nog komen... Caubabe heeft ook nog niks online.. volgen altijd wat later. Super tevreden over de Steath serie, hun Lucid classic of clear heb ik nooit geprobeerd, ik hou niet van doorzichtige hoesjes... anders kan iedereen mijn gay kleurtjes zien :+
Ze staan nu online. Kom alleen zo snel geen Nederlandse partij tegen die ze al heeft (voor de Pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Apple heeft al een tijdje het volledig lederen hoesje uit de line-up en vervangen door "nep-leder" om het zo maar even te noemen. Ik was t/m de iPhone 13 Pro/Max erg te spreken over die. Sindsdien gebruik ik third party cases. Nu kom ik erachter dat mijn Chinese honkytonky hoesje met e-ink display de prettigste is tot nu toe op een iPhone 14 Pro Max. Een vriend van me heeft wederom sinds de 15 de "lederen" variant, maar die schaaft af, schuift moeilijk in en uit de broekzak terwijl dat nooit zo was. Meer mensen daar ervaringen mee en een goede oplossing gevonden? Liefste Apple zelf incl. magsafe?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20:52
Azmodann schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 00:14:
Deze lijkt me ook wel iets , heb eens een case gehad van Caseology en die beviel me wel.

https://www.amazon.de/gp/product/B0D485HX1F?th=1

Als je prime hebt en de 40% korting aanduid heb je het voor 12,80.
Dank, besteld (wel Duitsland, dus nog verzendkosten)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-06 15:58

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:20
Zojuist het apple siliconenhoesje besteld voor de 16 pro en spigen screenprotector. pff duur dagje vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-06 14:23
SneyersGreg schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:01:
Wou dit jaar heel graag eens voor een Mujjo Leather Case gaan, maar de cutout voor de Camera knop ziet er niet meteen handig uit ...

[Afbeelding]

of zouden ze niet voldoende info voordien gehad hebben om dit wat beter uit te werken ?

Spigen zijn oplossing lijkt iets beter te zijn :

[Afbeelding]
Ik ben toch gegaan voor de Mujjo leather case voor de iphone 16 pro. Ik twijfelde om hetzelfde punt wat jij aangaf. Zellf wil ik een case die het meeste lijikt op de oude apple leren cases.

Maar op de foto zie je dat het gedeelte bij de fotoknop dunner is. Ik kan daarnaast geen beter alternatief vinden. Besteld bij iphone-cases.nl.

Op hun site zijn ook iets meer fotos te vinden: https://www.iphone-cases....-iphone-16-pro-zwart.html

Je kunt het een beetje zien op deze foto:

Afbeeldingslocatie: https://www.iphone-cases.nl/media/catalog/product/cache/5/image/800x/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1/m/u/mujjo_iphone_16_pro_leather_case_black_10.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.iphone-cases.nl/media/catalog/product/cache/5/image/800x/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1/m/u/mujjo_iphone_16_pro_leather_case_black_2.jpg

Ik krijg het idee dat een case, waarbij er een inham zit bij de fotoknop, het allemaal zo gevoelig en breekbaar wordt. Zoals bij deze b.v:

Afbeeldingslocatie: https://www.iphone-cases.nl/media/catalog/product/cache/5/image/800x/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1/o/t/otterbox_symmetry_cactus_iphone_16_pro_noir_ash_-_3.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door grote_oever op 13-09-2024 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
Zojuist de Belkin ultraglass 2 screenprotector besteld bij Appelhoes voor 24,90. Kost in de Applestore 45 euro 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:45

NoTimeRemains

I know

Ik heb de zwarte besteld met gratis screen protector.

Incl. een paar lange USB-C kabels van Anker. Dan ben ik klaar.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
Ik zoek nog een lederen hoesje en vind de grote cut-outs bij Nomad (camera knop) en Wiiuka (onderzijde) lelijk en afdoen aan de bescherming.

Wie heeft ervaring met de alternatieven zoals Mujjo en Decoded? Zaken als pasvorm en slijtvastheid/kleurechtheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:41
SL65 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 06:43:
[...]

Ze staan nu online. Kom alleen zo snel geen Nederlandse partij tegen die ze al heeft (voor de Pro).
Heb deze eigenlijk altijd via hun eigen site besteld met een screenprotector erbij. Gaat altijd goed en redelijk snel in huis.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Kuhr89 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:52:
[...]

Heb deze eigenlijk altijd via hun eigen site besteld met een screenprotector erbij. Gaat altijd goed en redelijk snel in huis.
Goed om te weten! Hier ook de gok gewaagd en daar besteld. Volgende week dan alleen de screenprotector in de store laten plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bIeD2i5y4Az844UiJBqRzBV0sBk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qmi0meoWi2X9AtO7HZZ3KTay.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6qLK53LDANb31bJzaj0nw1GVAo0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VGixVQwgr0Z8hYfyVozfTZrO.jpg?f=fotoalbum_large
De Limitless 6.0 van Mous in de kleur Stone / Sand. Dat lijkt er meer op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-06 15:45
Die gaat denk ik wel mooi met mijn natural titanium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-06 15:37
Toch maar weer voor de Otterbox case met Spigen screenprotector voor de 16 PM Titanium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NOujXgHbdn5BLo-V29DRsypsYbQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hQq2E0h1jgEQwGd0LdCCJuIE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:46

Flipm0de

geen

Dennisweb schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:50:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
De Limitless 6.0 van Mous in de kleur Stone / Sand. Dat lijkt er meer op. :)
Mooi! Maar wat is ie dun! Zeker in vergelijking met eerdere jaren. Lijkt ook wel minder tpu in te zitten? Dat groene spul. Ze beloven wel dezelfde drop protection maar…. Nou ja, ik ga m niet uit een helicopter gooien.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Flipm0de schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:38:
[...]

Mooi! Maar wat is ie dun! Zeker in vergelijking met eerdere jaren. Lijkt ook wel minder tpu in te zitten? Dat groene spul. Ze beloven wel dezelfde drop protection maar…. Nou ja, ik ga m niet uit een helicopter gooien.
Dit is de eerste keer dat ik een Limitless van Mous heb. Maar in een helicopter gaan zitten, zal met mijn Ménière niet gaan. Mijn iPhone is dus veilig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:56
Anoniem: 1885112 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 23:21:
[...]

Dit zijn de fijnste hoesjes die er zijn. By far mijn favoriet! De Ultra Hybrid van Spigen. Ik pak alleen altijd die met de zwarte randen (wel doorzichtige achterkant), want die verkleuren niet. Dan zien ze er na een jaar nog als nieuw uit.
Als je die zwarte besteld zie je dan ook de kleur van de iPhone er nog tussen door ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:59
Inderdaad, beste hoesje. Elk jaar kijk ik weer om me heen naar iets anders, maar Nudient is gewoonweg de bom als je op zoek bent naar weinig bulk én toch goede bescherming plus een simplistisch en minimalistisch design.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Laatst online: 22:04
Ik heb deze, ben benieuwd of die ook voor de Iphone 16 snel komt:
https://spy-fy.nl/product...0elk%20moment%20voorkomen.

Vindt het best bijzonder trouwens dat weinig hoesjes deze 'privacy' bieden. Je neemt hem toch mee naar badkamer wellicht, slaapkamer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-04 14:34
Mad Wally schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:43:
Ik zoek nog een lederen hoesje en vind de grote cut-outs bij Nomad (camera knop) en Wiiuka (onderzijde) lelijk en afdoen aan de bescherming.

Wie heeft ervaring met de alternatieven zoals Mujjo en Decoded? Zaken als pasvorm en slijtvastheid/kleurechtheid?
Nomad biedt 2 type lederen hoesjes aan, geheel leder met cut out bij de camera knop. Of modern laather, die heeft een rubberen rand zonder cut out. Bij degene zonder cut out adverteren ze ook met valbestendigheid tot 8 ft

https://nomadgoods.com/eu...horween-iphone-16-pro-max

Ik koop eigenlijk altijd een Mous limitless maar vind de cut out bij de cameraknop wel een risico. Verkeerd vallen en je scherm is stuk..

[ Voor 45% gewijzigd door StefanKelevra op 13-09-2024 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

MarioMark1541 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 20:06:
[...]

Als je die zwarte besteld zie je dan ook de kleur van de iPhone er nog tussen door ?
Jep, aan de achterkant. Die is doorzichtig en verkleurt niet. De zijkanten, bovenkant en onderkant zijn zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:56
Anoniem: 1885112 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 21:30:
[...]

Jep, aan de achterkant. Die is doorzichtig en verkleurt niet. De zijkanten, bovenkant en onderkant zijn zwart.
Hmm. Interessant wel eens zo’n doorzichtige gehad idd maar die verkleurde inderdaad vrij snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-06 16:55
Ik wil nog een goeie clear case voor m’n komende pro Max natural titanium. Ik heb afgelopen 2 jaar die van Apple gehad op m’n 14 pro max maar ik vond dat hoesje veel te strak om m’n telefoon zitten. Crime om de tel daaruit te krijgen en ik vond de magneet veel te slap (viel constant uit m’n autohouder). Wie o wie weet een goeie?!

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Knoezelbos schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 22:39:
Ik wil nog een goeie clear case voor m’n komende pro Max natural titanium. Ik heb afgelopen 2 jaar die van Apple gehad op m’n 14 pro max maar ik vond dat hoesje veel te strak om m’n telefoon zitten. Crime om de tel daaruit te krijgen en ik vond de magneet veel te slap (viel constant uit m’n autohouder). Wie o wie weet een goeie?!
Nudient clear case, maar ik vind ze wel altijd glad de transparante hardcases.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:36
Anoniem: 1885112 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 23:21:
[...]
Dit zijn de fijnste hoesjes die er zijn. By far mijn favoriet! De Ultra Hybrid van Spigen. Ik pak alleen altijd die met de zwarte randen (wel doorzichtige achterkant), want die verkleuren niet. Dan zien ze er na een jaar nog als nieuw uit.
Hier ook vanavond de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear besteld, samen met twee Spigen Glas.tR EZ Fit screenprotectors. Dan zijn die mooi binnen als de 16 Pro Max arriveert. :)

Met de Spigen Ultra Hybrid transparante covers heb ik hele goede ervaring met m’n 15 Pro Max. De cover op mijn 15 Pro Max begint nu pas (na een jaar) lichtjes te vergelen op de randen. Dit valt me alleszins mee en verder weinig tot geen krassen op de achterkant van de cover.

Ook de Spigen Glas.tR EZ Fit screenprotectors zijn perfect. Na een jaar zit de eerste er nog perfect op zonder enige vorm van slijtage of loslaten. En ze zijn met de bijgeleverde installatieframe super makkelijk aan te brengen.

Dus weer hetzelfde besteld voor de 16 Pro Max.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04:54
Tranquility schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 00:02:
[...]

Hier ook vanavond de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear besteld, samen met twee Spigen Glas.tR EZ Fit screenprotectors. Dan zijn die mooi binnen als de 16 Pro Max arriveert. :)

Met de Spigen Ultra Hybrid transparante covers heb ik hele goede ervaring met m’n 15 Pro Max. De cover op mijn 15 Pro Max begint nu pas (na een jaar) lichtjes te vergelen op de randen. Dit valt me alleszins mee en verder weinig tot geen krassen op de achterkant van de cover.

Ook de Spigen Glas.tR EZ Fit screenprotectors zijn perfect. Na een jaar zit de eerste er nog perfect op zonder enige vorm van slijtage of loslaten. En ze zijn met de bijgeleverde installatieframe super makkelijk aan te brengen.

Ik gebruik altijd deze...
Die van spigen is 2x zo duur, zal die ook beter zijn? Minder krassen..of is het allemaal hetzelfde?

https://www.amazon.nl/amF...ompatibele/dp/B0D9GRTHBC/

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:42
Deze geworden. 1-3 dagen levertijd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Ehj2pq6cOUmfDPqqUwkClBDOMc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/goMyBI2kAwLngCTkKP6MNGCp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l1YrRqihcfFcruryOfSm67HkRZE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EuJ7F3rjeec6Tt2eju9ItMd8.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KjFvm0ismskPbCGQ3eDuW4I2NGI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZSToOvEuEiqi3pG8Cbz4LbNE.webp?f=user_large

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

@Dennisweb heeft deze ook. Kraste wel heel makkelijk. Zie boven.

• Da_Vinz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-11-2024
Aggressor schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 00:09:
[...]

Ik gebruik altijd deze...
Die van spigen is 2x zo duur, zal die ook beter zijn? Minder krassen..of is het allemaal hetzelfde?

https://www.amazon.nl/amF...ompatibele/dp/B0D9GRTHBC/
Ik ben ook wel benieuwd naar de verschillen tussen de diverse screenprotectors. Ik zag ook Flolab voorbij komen, die is nog een stuk duurder.... Ik zie bij deze AmFilm screenprotectors wel staan dat ze wat kleiner zijn dan het scherm, is dit handig/noodzakelijk bij gebruik van een hoesje? Heb zelf de spigen screenprotector besteld, vooral omdat het aanbrengen me handig lijkt me dat frame.. Hopelijk gaat dat goed samen met het hoesje wat ik heb besteld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Flipm0de schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 08:19:
[...]

@Dennisweb heeft deze ook. Kraste wel heel makkelijk. Zie boven.
Had t gezien. Maar ga het zelf ervaren. N=1 en wellicht dat er een zandkorreltje verdwaalt zat in z’n doekje ;).

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 16:20
Al jaren heb ik om mijn iPhones een sleeve. Voor mijn iPhone 16 pro Max nu deze besteld:
https://crazyhorsecraft.c...ne-sleeve-case-wood-brown

PSN: PcDCch

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
NoTimeRemains schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:22:
[...]

Ik heb de zwarte besteld met gratis screen protector.

Incl. een paar lange USB-C kabels van Anker. Dan ben ik klaar.
Hehe ik ook, hele gezin loopt met nudient hoesjes om hun iPhone.

Anoniem: 1885112

[...]

Jep, klopt! Hier ook de EZ Fit screenprotector. Beter kan haast niet.

• laredo
  • Nu online
Ik heb nu een iPhone 13 en daar omheen een Jetech clear case. Moet zeggen dat die eigenlijk goed is bevallen voor 12€ of 16€ met MagSafe. Ik zie ze ook al weer voor de 16 en 16 pro modellen. Mijn 16 pro komt vrijdag als alles goed gaat dus mooi op tijd binnen!

https://www.amazon.nl/6-3...ingerprint/dp/B0DBL8Z2YP/

[ Voor 3% gewijzigd door laredo op 14-09-2024 09:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 22:15
[...]

De Glas.tR EZ Fit van Spigen zijn IMO de beste screenprotectors. Een fluitje van een cent om ze erop te zetten en zijn na een jaar nog als nieuw!

Op de zaak zet ik deze ook op alle iPhones van collega’s. Echt per-fect.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:32
Vraagje over een mag go lader.
Heb momenteel nog een iPhone 13 Pro en heb eigenlijk weinig nood aan een upgrade. Enige wat soms is tegenvalt is de batterij die net nog even wat extra juice on the go nodig heeft. (Meestal enkel in weekends als we even weg zijn)

Was aan het denken aan zo een anker mag go powerbank. Is dat de prijs waard 80 euro (Amazon) of zijn er betere alternatieven? Heb ook wel wat spul van ugreen. Die zijn iets goedkoper maar in reviews vaak dat het te heet wordt.

Is MagSafe trouwens nog waar Apple vol op inzet of zijn er geruchten dat ze dit wel eens zouden willen schrappen in volgende telefoons? Hoogst waarschijnlijk zal de 17 pro wel eens de volgende kunnen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door frye op 14-09-2024 10:17 ]

• Mad Wally
Rivanov schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 09:16:
[...]

De Glas.tR EZ Fit van Spigen zijn IMO de beste screenprotectors. Een fluitje van een cent om ze erop te zetten en zijn na een jaar nog als nieuw!

Op de zaak zet ik deze ook op alle iPhones van collega’s. Echt per-fect.
Apple verkoopt zelf de Belkin, die zal toch echt niet minder zijn. Volgen Belkin hebben ze het sterkste glas.

• Rivanov
Mad Wally schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:17:
[...]

Apple verkoopt zelf de Belkin, die zal toch echt niet minder zijn. Volgen Belkin hebben ze het sterkste glas.
Voor het geld wat een Belkin kost en Apple vraagt heb je 2 protectors van Spigen.

En natuurlijk zegt Belkin dat van hun eigen product.

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 14-09-2024 10:19 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Mad Wally
Rivanov schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:19:
[...]

Voor het geld wat een Belkin kost en Apple vraagt heb je 2 protectors van Spigen.

En natuurlijk zegt Belkin dat van hun eigen product.
Ik heb hem voor 25 euro gekocht bij Appelhoes

• Rivanov
Mad Wally schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:20:
[...]

Ik heb hem voor 25 euro gekocht bij Appelhoes
Die van Belkin?
Ik heb de Spigen voor € 20 op Amazon gekocht. En dat is een two-pack. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 14-09-2024 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
Rivanov schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:22:
[...]
Die van Belkin?
Ik heb de Spigen voor € 20 op Amazon gekocht. En dat is een two-pack. ;)
Hier heb ik hem ook vandaan. Het zijn gewoon geweldige screenprotectors. Ik heb de tweede nog niet eens gebruikt omdat de eerste er nog als nieuw op zit. Die gaan dus samen met de 15 Pro Max naar de nieuwe eigenaar. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 07:47

jmk

Knoezelbos schreef op woensdag 11 september 2024 @ 19:47:
[Afbeelding]

Instant love voor dit hoesje van Wiiuka. Dit gaat em denk ik worden met een natural titanium pro Max. Lijkt me prachtig en luxe. 🥰 (edit: Besteld!)
Ook besteld! Dank je voor de tip!

Echt een mooi topic dit! Zin in mijn nieuwe phone volgende week! :9~

Yippie kayak, other buckets!

• Rivanov
Tranquility schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:32:
[...]

Hier heb ik hem ook vandaan. Het zijn gewoon geweldige screenprotectors. Ik heb de tweede nog niet eens gebruikt omdat de eerste er nog als nieuw op zit. Die gaan dus samen met de 15 Pro Max naar de nieuwe eigenaar. :)
Sinds de 11 Pro heb ik deze ieder jaar erop zitten. En ieder jaar gaat ie ook als nieuw weer door naar de nieuwe eigenaar. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Alekz87 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 08:29:
[...]

Had t gezien. Maar ga het zelf ervaren. N=1 en wellicht dat er een zandkorreltje verdwaalt zat in z’n doekje ;).
Tuurlijk. Ligt altijd aan de eindgebruiker.

• Alekz87
Dennisweb schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 11:27:
[...]

Tuurlijk. Ligt altijd aan de eindgebruiker.
Volgens mij begreep je mijn knipoog verkeerd.

Maar goed, als we toch serieus door gaan. Mensen kunnen soms niet omgaan met spullen en verpesten t regelmatig wel zelf ja.

• -TheNose-
  • Laatst online: 13-05 15:32
[...]

Die Spigens zijn top idd, zet ik op de iPhones van de kinderen altijd en daar worden ze echt getest.

Ik ga zelf de screenprotector van Nudient gebruiken nu (kost normaal 25€), krijg je nu gratis bij een Nudient hoesje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-05 21:32
Wat vinden we van de Beats cases van Apple? https://www.beatsbydre.co...CFR4/iphone16-summitstone. Lijkt me wel mooi met die saffier oplossing voor Camera Control. Vraag me alleen af of de rest van het materiaal (plastic?) de moeite waard is. Voordeel is dan wel weer dat de case zelf onder de garantie van Apple valt/

• Mad Wally
RiccardoNL schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 16:41:
Wat vinden we van de Beats cases van Apple? https://www.beatsbydre.co...CFR4/iphone16-summitstone. Lijkt me wel mooi met die saffier oplossing voor Camera Control. Vraag me alleen af of de rest van het materiaal (plastic?) de moeite waard is. Voordeel is dan wel weer dat de case zelf onder de garantie van Apple valt/
Ik zie het niet zo, rare keus aan kleuren, waarom moeilijk doen en niet gewoon een cutout voor de camera knop, verder heel duur voor een plastic case en wat is het voordeel van Apple garantie? Standaard in NL gewoon twee jaar garantie bij elke verkoper. Lederen Apple cases waar de verf af sleet had je ook niks aan de garantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-06 16:36
[...]

Ik gebruik mijn Spigen screenprotector ook al weer 2 jaar! Super!

• Drukkert
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-06 21:03
Ik was vandaag bij Amac in Amersfoort. Ze hebben daar wel hoesjes, maar alleen met een uitgespaarde cameraknop. Einde week komen de andere binnen. Ik denk dat ik inderdaad de Beats case ga bestellen, die is alleen ook niet op voorraad voor bestellen. Tussen 26-09 en 01-10 zou ie dan binnen komen. Ik hoop de 16 pro dan al binnen te hebben. Morgen wellicht even naar A'dam om hem daar te halen.

Ik denk dat dat toch het mooiste hoesje is imo.

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oACbbLt9vdn1p3mwNAyKAPubLCc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BmaVdshzQ2LsnCSe489E8dMJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MpiZzaCSFpXOhLcjB1W-sv8e49A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C0EoAzx3YELNj1X4k6GmF9fQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bhkKbKlvdbqW3AfkNU7d0w1lZHo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iYH1vnVW8L6Nc1TmrHNgZvHL.jpg?f=fotoalbum_large
Dit is de Zagg Santa Cruz Snap. Doet me denken aan de Phone Rebel. Voelt wel stevig, reviewers zeggen dat hij krasbestendiger is dan de Mous Clarity. Even afwachten, totdat mijn nieuwe iPhone er vrijdag is. :)

• Mad Wally
Dennisweb schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 17:55:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit is de Zagg Santa Cruz Snap. Doet me denken aan de Phone Rebel. Voelt wel stevig, reviewers zeggen dat hij krasbestendiger is dan de Mous Clarity. Even afwachten, totdat mijn nieuwe iPhone er vrijdag is. :)
Past mooi bij mijn Santa Cruz Hightower 8)
https://www.santacruzbicy...%20Cardinal%20Red&media=0

• Tranquility
Vanmiddag de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear case en de Spigen Glas.tR EZ Fit screenprotectors binnengekregen. Ben er helemaal klaar voor. Nu de 16 Pro Max zelf nog! ;)

• JWPVDW
  • Laatst online: 22:32
Ik heb hier de GlastR EZ Fit screenprotector en Spigen Ultra Hybrid hoesje besteld voor de iPhone 16 via Appelhoes, snel binnen.

Mijn vorige Spigen transparante hoesje (voor de SE2020) vergeelde erg snel, hopelijk is dat bij de huidige versies. een stuk beter. Lees er positieve dingen over in elk geval.

Na vier jaar upgrade ik m’n SE naar een groene iPhone 16 256 GB, ben erg benieuwd 😄

Is er trouwens ook iemand die protectors besteld voor de cameralenzen? Is dat aan te raden of onzin? Ik kende het fenomeen helemaal niet en heb nooit schade aan m’n lenzen gehad namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
@JWPVDW Voor zover ik weet, zijn lensprotectors onzin. En het is een crime om ze er weer af te krijgen. Heb al video's gezien van mensen die op deze manier hun camera's hebben gesloopt.

• Mad Wally
Drukkert schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 17:52:
Ik was vandaag bij Amac in Amersfoort. Ze hebben daar wel hoesjes, maar alleen met een uitgespaarde cameraknop. Einde week komen de andere binnen. Ik denk dat ik inderdaad de Beats case ga bestellen, die is alleen ook niet op voorraad voor bestellen. Tussen 26-09 en 01-10 zou ie dan binnen komen. Ik hoop de 16 pro dan al binnen te hebben. Morgen wellicht even naar A'dam om hem daar te halen.

Één ding weet je zeker, uitsparing werkt altijd, andere oplossingen is de vraag, ligt het goed aan, werkt de touch functie goed, heb je hetzelfde gevoel…

• Drukkert
Mad Wally schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 18:27:
[...]

Één ding weet je zeker, uitsparing werkt altijd, andere oplossingen is de vraag, ligt het goed aan, werkt de touch functie goed, heb je hetzelfde gevoel…
Eens, dat is afwachten. Maar als het niet werkt dan krijgen ze het hoesje net zo snel weer terug hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frankb15
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-06 15:25
Fijn dat ze hier in china nog wel de ‘apple’ leren hoesje hebbenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j3drcqfEDj3y7-C8KKOlRZ0Z2Pc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fUp0ch8yBQ4nNK1241OfUL1Q.jpg?f=fotoalbum_large

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Vandaag de Mous limitless binnengekregen. Toch een beetje een teleurstelling. Voelt gewoon niet fijn. Dik rubber, zowat een autoband. De afwerking is niet fijn. En de uitsparing voor de camera knop is erg groot. Bang dat daar juist zand ofzo tussen komt.

Nijg meer maar een Apple case omdat die wel een bedekte knop heeft. Alleen die heeft dan weer minder bescherming. Zodra de telefoon binnen is maar eens bekijken.

• Dennisweb
Flipm0de schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 19:42:
Vandaag de Mous limitless binnengekregen. Toch een beetje een teleurstelling. Voelt gewoon niet fijn. Dik rubber, zowat een autoband. De afwerking is niet fijn. En de uitsparing voor de camera knop is erg groot. Bang dat daar juist zand ofzo tussen komt.

Nijg meer maar een Apple case omdat die wel een bedekte knop heeft. Alleen die heeft dan weer minder bescherming. Zodra de telefoon binnen is maar eens bekijken.
Welke kleur had je dan? Ik heb de Zand / Stone en die is niet slecht.

• cs-tweak
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-06 22:03
Iemand een goede tip voor een hoesje waar tegelijkertijd 1 of 2 pasje(s) op de achterkant past?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-05 21:32
Drukkert schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 17:52:

Ik zag bij Beats een levertijd van 5-7 werkdagen. Dat moet te doen zijn. Ik heb gelukkig ook nog een clear case liggen van Caseology. Amazon laat ik maar even links liggen :+.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XtWyOyjwC3P1E0xHktiAZth2UUg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VqasjMGPjRZZIAqolXddn5Pg.png?f=fotoalbum_large

• Gin1216
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 24-06 18:04
Wie heeft er een tip voor een goede minimalistische backcase, waar je geen cut-out hebt voor de camera button? Geen lederencase

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:59
Tranquility schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 18:21:
Vanmiddag de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear case en de Spigen Glas.tR EZ Fit screenprotectors binnengekregen. Ben er helemaal klaar voor. Nu de 16 Pro Max zelf nog! ;)
Haha we hebben wel exact dezelfde bestelling gedaan :9B

• Cardwizard
Gin1216 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 20:24:
Wie heeft er een tip voor een goede minimalistische backcase, waar je geen cut-out hebt voor de camera button? Geen lederencase
Check Amazon even, vanmiddag gezien maar weet niet meer zo snel welke dat was

• Knoezelbos
Tranquility schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 18:21:
Mag ik vragen waar je dit besteld hebt? Dank.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
RigolleM schreef op donderdag 12 september 2024 @ 18:23:
[...]

Wat niet is kan nog komen... Caubabe heeft ook nog niks online.. volgen altijd wat later. Super tevreden over de Steath serie, hun Lucid classic of clear heb ik nooit geprobeerd, ik hou niet van doorzichtige hoesjes... anders kan iedereen mijn gay kleurtjes zien :+
De Gen 6, Flex, Air en Frosted zijn wel aangekondigd. Maar de doorzichtige Crystal van vorig jaar niet. Frosted komt er nu het dichtst bij in de buurt. Maar vorig jaar leverden ze pas in november. Dat duurt me nu wat te lang. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-06 23:57
Op de Belgische amazon heb ik deze case gevonden https://www.amazon.com.be...JM29?geniuslink=true&th=1

Volgens mij de enigste case zonder cut-out die niet van Apple of beats is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Knoezelbos
Azmodann schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 23:03:
[...]

Op de Belgische amazon heb ik deze case gevonden https://www.amazon.com.be...JM29?geniuslink=true&th=1

Volgens mij de enigste case zonder cut-out die niet van Apple of beats is.
Ook gevonden op NL Amazon: https://amzn.eu/d/hdVafO1

• Tranquility
Knoezelbos schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:51:
[...]
Mag ik vragen waar je dit besteld hebt? Dank.
De screenprotectors heb ik bij Amazon vandaan.
Vreemdgenoeg hadden zij niet de Ultra Hybrid Crystal Clear cover voor de 16 Pro Max maar enkel voor de 16 Pro, dus die heb ik bij Appelhoes besteld.

• Cardwizard
@Tranquility die hebben ze wel, daar heb ik hem ook vandaan

https://amzn.eu/d/5lIbUkq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Dat is vreemd. Had me rotgezocht en kon alleen die voor de 16 Pro vinden. Daarom maar bij Appelhoes besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:43
Dennisweb schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 22:03:
[...]

De Gen 6, Flex, Air en Frosted zijn wel aangekondigd. Maar de doorzichtige Crystal van vorig jaar niet. Frosted komt er nu het dichtst bij in de buurt. Maar vorig jaar leverden ze pas in november. Dat duurt me nu wat te lang. :P
Het was de Sheath en niet Steath zoals ik het vermelde 8)7
De Veil Frost komt inderdaad het dichts in de buurt van de Crystal, misschien komt de Crystal nog later in het gamma.
Ik heb nu de Ryan London in bestelling, maar zal wellicht nog een alternatief mogen zoeken als ik vrijdag een hoesje wil, maar ben nog aan het kijken wat het best bij de Desert Titanium past, neig het meestal naar een Crystal, maar ben zo geen fan van doorzichtige hoesjes, oogt meestal nogal goedkoop :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gin1216
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 24-06 18:04
Bedankt! Heb hem besteld! Benieuwd of het was is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik heb altijd de originele leren case gehad om mijn iPhones maar die zijn er (behalve in China) niet meer helaas. Vind ik zelf altijd een mooie en fijne case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 24-06 16:40
Vind deze erg mooi, maar vrij prijzig. Iemand ervaring met dit merk en is het het geld waard?

https://www.amazon.nl/gp/...?smid=ANSBEZIPV1QH2&psc=1

Over het algemeen ben ik niet zo van de hoesjes. Vind zonder veel lekkerder in de hand liggen en de hoesjes maken ze vaak onnodig groot en log. Maar soms is het toch prettig om er wat om te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-06 15:55
Hey allen, ik heb net dit forum doorgelezen. Ik ben op zoek naar een hoesje voor de 16 PM dat stevig is (ik laat mijn telefoon best vaak vallen), dat iets van een kickstand heeft waardoor ik de telefoon neer kan zetten om een filmpje te kijken en waarvan ik de magsafe kan gebruiken voor mijn pasjeshouder. Heeft iemand een tip voor zo'n hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MennoE schreef op zondag 15 september 2024 @ 09:38:
Hey allen, ik heb net dit forum doorgelezen. Ik ben op zoek naar een hoesje voor de 16 PM dat stevig is (ik laat mijn telefoon best vaak vallen), dat iets van een kickstand heeft waardoor ik de telefoon neer kan zetten om een filmpje te kijken en waarvan ik de magsafe kan gebruiken voor mijn pasjeshouder. Heeft iemand een tip voor zo'n hoesje?
Hoe dan? 8)7
Zou je daar niet eens iets aan gaan doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 03:02
Net als vorig jaar weer de mujjo besteld in zwart.
Heb nu de black titanium besteld dat staat net ff wat strakker dan bij de natural titanium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Denk dat je dan eens bij ESR moet kijken :) Bijvoorbeeld https://www.esrgear.com/p...ith-stash-stand-halolock/ maar ze hebben nog wel meer keuze met en zonder “stash” stand en erg sterke Magsafe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MennoE
Rivanov schreef op zondag 15 september 2024 @ 09:48:
[...]

Hoe dan? 8)7
Zou je daar niet eens iets aan gaan doen? :+
Haha. Ik ben een beetje een chaoot. Dan pak ik de telefoon snel uit m'n zak en heb ik hem niet goed vast, waarna hij uit mijn hand schiet. Of ik pak hem en heb niet door dat de oplaadkabel er in zit, waardoor hij terugveert en valt. Ik heb al opgegeven dat ik hierin ooit verander. Ook maakt het mij niet zo uit dat mijn spullen krasjes hebben en zo. Maar een goede hoes is wel noodzakelijk om te voorkomen dat hij echt kapot valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-02 11:40
Torras heeft deze. Heb net mijn case van torras binnen, wel zonder kickstand maar zeer tevreden over de kwaliteit en hoe de case aanvoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veyron180
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-06 00:47
Hier ook de Spigen screen protector en de Spigen Ultra Hybrid Magfit (Frost Black) voor de 16 Pro Max besteld op amazon.

Moet zeggen dat de nieuwe Caudabe Paragon serie er ook wel gaaf uitziet vooral in de kleur ember. Helaas wordt die pas in oktober geleverd, dus ik wacht nog even. Hopelijk zijn ze tegen die tijd ook bij appelhoes beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drukkert
Ik werk al jaren met screenprotectors van AliE. 3 euro voor 4 stuks in dit geval. Al die jaren tot volle tevredenheid moet ik zeggen. Ik snap dan ook de voorliefde voor al die dure merken niet zo?

Kan iemand dat mij uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Nu online
Drukkert schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:36:
Ik werk al jaren met screenprotectors van AliE. 3 euro voor 4 stuks in dit geval. Al die jaren tot volle tevredenheid moet ik zeggen. Ik snap dan ook de voorliefde voor al die dure merken niet zo?

Heb je een linkje? Dat maakt de vergelijking wat makkelijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Drukkert schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:36:

Telefoon van > € 1.000,- en dan een screenprotector van € 3,- erop plakken.
Hoe dúrf je. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
Rivanov schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:45:
[...]

Telefoon van > € 1.000,- en dan een screenprotector van € 3,- erop plakken.
Hoe dúrf je. :+
Correctie, 75 cent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
laredo schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:45:
[...]

Heb je een linkje? Dat maakt de vergelijking wat makkelijker.
https://nl.aliexpress.com...hpkK&gatewayAdapt=glo2nld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
De meeste AE screenprotectors missen de afstotende coating en zijn ontzettende vingervlek magneten, als je er wat vindt die dat wel hebben dan is er weinig mis mee over het algemeen, en zo’n zwarte rand eromheen vind ik persoonlijk ook niks

[ Voor 14% gewijzigd door Cardwizard op 15-09-2024 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
Cardwizard schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:51:
De meeste AE screenprotectors missen de afstotende coating en zijn ontzettende vingervlek magneten, als je er wat vindt die dat wel hebben dan is er weinig mis mee over het algemeen
Zou kunnen, zoals gezegd gebruik ik ze al jaren tot tevredenheid. Heb niet het idee dat ze gevoelig zijn voor vingerafdrukken e.d.

Maar goed, wellicht dat als ik een Spigen of aanverwante protector zou plakken, ik het verschil wel zou merken.
Ik heb er alleen nu geen behoefte aan.

Maar goed, dat is mijn mening, doe vooral wat je denkt dat goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claude
  • Niet online
Pitaka military-grade. Kost wel wat, maar topkwaliteit.

XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:40
Military-grade, ook weer een mooie marketingterm :)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 07:56
De grap is dat “military grade” in de militaire praktijk vooral is dat iets voldoet aan de minimum eisen en dan zo goedkoop mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MennoE
boosterbosch schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:18:
[...]

Torras heeft deze. Heb net mijn case van torras binnen, wel zonder kickstand maar zeer tevreden over de kwaliteit en hoe de case aanvoelt
Ik ga deze ook proberen. Dank voor de tip 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:05
Ik heb thuis de opladers van Anker (fantastische dingen!) maar zie dat ze ook clear cases hebben. Heeft iemand hier ervaring met Anker hoesjes?

Deze bijvoorbeeld:
https://www.amazon.nl/Ank...B%2Caps%2C101&sr=1-1&th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Hier nog een interessante video over screenprotectors waarbij de Spigen Glas.tR EZ Fit erg goed uit de bus komt.
YouTube: Top 10 Best iPhone 16 Pro Max Screen Protectors!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-02 11:40
MennoE schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:44:
[...]

Ik ga deze ook proberen. Dank voor de tip 👍🏻
Dit is de case die ik gekocht heb:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J8AqZZdePRV1wQO_jb0LWsZJqvw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w4RyS0gg4FuRCgT0orNFyAP3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AsuG_LcKkb4Yyx_8kKLbDl-GIwA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6mbZw2RIfP1y3xXAffluMvW3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Hoe is de achterkant? Niet te glad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Skinnyice schreef op zondag 15 september 2024 @ 12:23:
Ik heb thuis de opladers van Anker (fantastische dingen!) maar zie dat ze ook clear cases hebben. Heeft iemand hier ervaring met Anker hoesjes?

Deze bijvoorbeeld:
https://www.amazon.nl/Ank...B%2Caps%2C101&sr=1-1&th=1
Ja, lijkt me gewoon een hoesje die veel fabrikanten in bulk kopen met een eigen logo erop.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste