Dat is toch afhankelijk van dag-/nachtinstelling van het scherm? Ik heb mijn scherm sinds aflevering op nachtmodus staan en dan is het poppetje juist grijs als je aangemeld bent.
...en dat is (lichtjes overdreven) zo'n beetje de enige instelling die de auto al die tijd heeft onthouden, scherm staat nog steeds op dark-mode. Iedere keer als ik instap is het afwachten hoe de stuur- en stoelverwarming staan, ondanks dat ik ze in het menu allebei op "permanent aan" heb staan.
Ook al een paar keer meegemaakt dat mijn profiel afgemeld was, opnieuw toestemming geven voor lokatie en gegevens enz. en Android Auto connect ook niet altijd. Muziek lijkt wel altijd op pauze te staan als ik instap, of het nou radio is of mp3's vanaf m'n telefoon.
Smart Pilot ben ik ook niet helemaal happy mee. De positie op de weg die de auto kiest is wmb too close for comfort, bv als je een vrachtwagen inhaalt rijdt ie met de rechterwielen bijna op de streep terwijl links een meter ruimte ligt. Ik zet hem maar gewoon op ACC, dan doe ik het sturen zelf wel.
Wat ik het meest mis - komende vanaf een Mazda MX30 - zijn de flippers achter het stuur om de regeneratie bij gas los snel aan te passen, hoe ze hebben kunnen bedenken om die instelling in het menu op het scherm te verstoppen
Dan de Hello smart app, kon de eerste weken met geen mogelijkheid op afstand mijn kachel aanzetten, gaf een foutmelding "Vehicle status abnormal, please try again later(2417)". Na een week of 2 nog eens geprobeerd en sindsdien werkt het wel iedere keer. Niks aangepast/geüpdate of wat dan ook...
Maar inderdaad, de Brabus power en wegligging maken veel goed
I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass