Het grote Smart #3 Topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• gtabak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-11 10:02
De laatste weken heb ik af en toe problemen met het openen van de laadklep van mijn #3. Daar waar ie vroeger (als de auto van het slot was) gewoon in één keer open ging, gebeurt het nu regelmatig dat ik eerst de auto op slot moet doen en daarna weer open, voordat ik de laadklep kan openen. Omdat ie dan wel open gaat vermoed ik dat het iets in de software is na de laatste update, Wie o wie herkent dit?

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:48

d3x

gtabak schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:03:
De laatste weken heb ik af en toe problemen met het openen van de laadklep van mijn #3. Daar waar ie vroeger (als de auto van het slot was) gewoon in één keer open ging, gebeurt het nu regelmatig dat ik eerst de auto op slot moet doen en daarna weer open, voordat ik de laadklep kan openen. Omdat ie dan wel open gaat vermoed ik dat het iets in de software is na de laatste update, Wie o wie herkent dit?
recent gaan mijn #3 deuren ook anders open.

origineel steeds alle 4 de handvaten uit hun slot positie, tegenwoordig enkel de bestuurdersdeur. Als je dan met je sleutel in de buurt komt of er komt iemand aan een andere deur dan springen de andere 3 ook open.

er is hiervoor een aan af setting, maar deze geeft het verschil dat de andere 3 dan helemaal niet meer open gaan tenzij je nog eens dubbel open doet met sleutel.

de laadklep merk ik niks anders

niet zeker of dit zo sinds laatste sw update is.

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-11 13:40
gtabak schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:03:
Ja dat heb ik ook. Vanavond nog. Maar niet elke keer
Pagina: 1 2 3 Laatste