Als 2 dagen al aanvoelen als 2 maand (als je moet terugzoeken in deze SLOW???chat)
als je maar een x2 verwacht, kies dan Bitcoin, die gaat zeker x2 doen tussen nu en 2030Masstje schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:12:
[...]
x2 vanaf nu lijkt me zeker wel doenbaar, richting 115$ als het meezit.
eerder een x5
nothing stops this train
Ik voel nu een ADA naar AVAX zo ook super zijn aankomen . Maar neen , Gipsy blijft op team Blauw zitten.Masstje schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:15:
[...]
Neen tuurlijk niet, maar wel een switch van VET naar AVAX, waarbij dit kan aanvoelen als een moonshot.
XRP naar AVAX zou trouwens ook niet slecht zijn
henk en ingrid willen voor 2026 cashen he, niet pas in 2030Kol Nedra schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:15:
[...]
als je maar een x2 verwacht, kies dan Bitcoin, die gaat zeker x2 doen tussen nu en 2030
eerder een x5
hier team ADA, team AVAX en team Near 👍Gipsy King schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:16:
[...]
Ik voel nu een ADA naar AVAX zo ook super zijnv aankomen . Maar neen , Gipsy blijft op team Blauw zitten.
oh ja en team LTC ook, LTC hopelijk bijna uitgebodemd? iig in usdt paar wel, maar BTC pairing nog niet..
[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 14-10-2024 14:23 ]
nothing stops this train
Tja daar stip je precies het dilemma aan waar veel van ons over twijfelen. Ga je voor de 'gegarandeerde' x2 of de potentiële x10. Zelf was ik van het laatste maar na afgelopen run voel ik mij toch prettiger bij het eerste.Kol Nedra schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:15:
[...]
als je maar een x2 verwacht, kies dan Bitcoin, die gaat zeker x2 doen tussen nu en 2030
eerder een x5
Ergens heb ik nog steeds wel het idee dat we ook een BTC top kunnen krijgen zonder een ALT season. Puur omdat iedereen verwacht dat er een altseason komt kan het wel eens niet zo uitpakken...
Die x2 is ook niet gegarandeerdEgeau schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:19:
[...]
Tja daar stip je precies het dilemma aan waar veel van ons over twijfelen. Ga je voor de 'gegarandeerde' x2 of de potentiële x10. Zelf was ik van het laatste maar na afgelopen run voel ik mij toch prettiger bij het eerste.
Ergens heb ik nog steeds wel het idee dat we ook een BTC top kunnen krijgen zonder een ALT season. Puur omdat iedereen verwacht dat er een altseason komt kan het wel eens niet zo uitpakken...

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Had het over andere muntjes die hier voorbij zijn komen.Masstje schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:13:
[...]
Als 2 dagen al aanvoelen als 2 maand (als je moet terugzoeken in deze SLOW???chat)
Jawel, iedereen roept dat hier dus dan moet dat goedkomen
⚡️ ICYMI: Avalanche Foundation to buy back nearly 2M AVAX sold to Terra in 2022
— Cointelegraph (@Cointelegraph) 14 oktober 2024
The Avalanche Foundation sold 1.97 million $AVAX worth $100M at the time to Terra’s foundation before its collapse. It’s now buying it all back for $45.5M. pic.twitter.com/tYtLZapeGQ
Weet niet of je hier blij van moet worden. Goede deal dat wel.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Had het dan ook niet op jou hoor, moest hier 5 min. van mijn zuurverdiende werktijd spenderen om te zoeken naar die quote van @Gipsy Kingbsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:21:
[...]
Had het over andere muntjes die hier voorbij zijn komen.
stuur maar een tikkieMasstje schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:25:
[...]
Had het dan ook niet op jou hoor, moest hier 5 min. van mijn zuurverdiende werktijd spenderen om te zoeken naar die quote van @Gipsy King
Guere schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 12:59:
[...]
Soms ben ik even in de war tussen de persona achter MrFX en MrMrq, maar dan volgt er een onsmakelijke meme van MrFX en dan weet je de juiste combinatie weer
:strip_exif()/f/image/xBLaBGymnpJ7AMioQlKGU4VX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door MrMrq op 14-10-2024 14:27 ]
Maktub
easy x2zwembroek schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:24:
[Twitter]
Weet niet of je hier blij van moet worden. Goede deal dat wel.
Precies dit. Alleen kies ik voor de potentiële x10 of meer. Hopelijk krijg ik na 2021 nog een keer zo'n kans...Egeau schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:19:
[...]
Tja daar stip je precies het dilemma aan waar veel van ons over twijfelen. Ga je voor de 'gegarandeerde' x2 of de potentiële x10. Zelf was ik van het laatste maar na afgelopen run voel ik mij toch prettiger bij het eerste.
Dat waren SUI, TAO en als je echt gure drek wil: SEI.bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:05:
[...]
Zal nog eens terugzoeken welke andere muntjes hier zijn genoemd, maar het gaat best snel hier voor een slowchat 😅
Ik shill wat ik zelf zo veracht. Deze VC infested, gemanipuleerde shitcoins gaan volgende bear allemaal weer -95%. Vergis u niet. Verkoop on the way up.
Zelfde met al die meme rotzooi. Dat zijn gewoon de 'nieuwe' NFT's. In het leven geroepen om de desbetreffende chains te promoten (SOL/AVAX/SUI zijn hier allemaal schuldig aan). Pump & dump rotzooi, als jij wint, verliest een ander. Wees voorzichtig.
Alles gaat naar 0. Enkel Doge heeft misschien nog wat waarde als uber meme.
Er is maar één king naast BTC voor the long run en die staat in mijn avatar
Ohja en neem alles wat ik, of eender wie hier, met een dikke snuif zout
Liquidity is gepakt.

En nu?

Grap. Zitten nog wel wat levels tussen.
En nu?
Niet met AVAX. Die x10 of meer.bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:27:
[...]
Precies dit. Alleen kies ik voor de potentiële x10 of meer.
Zeg vaker dit soort dingen, we vliegen ineens omhoog!zwembroek schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:29:
Liquidity is gepakt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En nu?
[Afbeelding]
? Waar zit jij te kijken haha?TakutoRadiance schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:33:
[...]
Zeg vaker dit soort dingen, we vliegen ineens omhoog!
In een range van $200 was het in 10 second van bottom to top...
Een paar keer 2x mag ook (verschillende muntjes). Ach ja, klinkt allemaal weer makkelijker dan het is. Misschien moet ik ook maar gewoon blij zijn met wat ik nu heb en niet die life-changing money nastreven. Alles naar Bitcoin en met een beetje geluk 2x.
[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 14-10-2024 14:37 ]
Vliegen zijn minstens 5k candles.TakutoRadiance schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:36:
[...]
In een range van $200 was het in 10 second van bottom to top...
Ah, had dit nog nergens gelezen maar ga er rekening mee houden in de toekomst
Alles kan in crypto. Kijk naar ADA rond dezelfde periode 4 jaar geleden (aanloop bull): $0.10.
Top van de bull: $3. En ADA was toen (aanloop bull) toch ook al minstens een top 20 coin.
Zo denk ik er nu ook over.bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:37:
[...]
Misschien moet ik ook maar gewoon blij zijn met wat ik nu heb en niet die life-changing money nastreven.
Is er iemand die het aantal nieuwe berichten hier kan uitzetten tegen de Bitcoin koers? Lijkt me een leuke grafiek
soort Fear & Greed maar dan andersmayhem schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:44:
Is er iemand die het aantal nieuwe berichten hier kan uitzetten tegen de Bitcoin koers? Lijkt me een leuke grafiek
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
The Bitcoin/Slowchat SPC factor. (Shit Post Correlation)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik was hetzelfde als jou. Snel rijk willen worden, liefst op enkele weken tijd. Mede daardoor ook begonnen met futures en dat bleek uiteindelijk het begin van het einde te zijn.bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:37:
[...]
Een paar keer 2x mag ook (verschillende muntjes). Ach ja, klinkt allemaal weer makkelijker dan het is. Misschien moet ik ook maar gewoon blij zijn met wat ik nu heb en niet die life-changing money nastreven. Alles naar Bitcoin en met een beetje geluk 2x.
Snel rijk worden, dat overkomt slechts zeer weinigen, en daar zul je dan ook enorm risico's voor moeten nemen. Zoals all-in gaan in één of andere gure memecoin en op tijd uitstappen. Doe dit niet
Beter kan je spreiden in enkele coins, hodlen en verkopen on the way up. Rinse en repeat dit enkele cycles en ook jij kan rijk worden.
x2 meepikken en verkopen.bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:37:
[...]
In de bear BTC kopen en terug holden naar volgende bull, maak je vanzelf er een x8 / x10 van.
Enkele valkuilen: op tijd verkopen, op tijd kopen.
bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:37:
[...]
:strip_exif()/f/image/1iR5IkgIvtSXHPqrJGCeL4XD.jpg?f=fotoalbum_large)
Je hoeft tot nu toe nog niet veel te investeren in fiat terms om een miljonair te worden...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik denk dat nu snel even een muntje zoeken om "rijk te worden" een vrij riskante missie is. Dat vraagt om verkeerde beslissingen, zeker wanneer je bedenkt dat er een hoop mensen zijn die twijfelen of we überhaupt nog wel een echt altcoin season krijgen. En één ding lijkt zeker: zonder heftig altcoin season gaan oude muntjes het in ieder geval niet alsnog beter doen dan de nieuwe muntjes.bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:05:
Zal nog eens terugzoeken welke andere muntjes hier zijn genoemd, maar het gaat best snel hier voor een slowchat 😅
"Leuke winsten" is voor komende maanden een veiligere doelstelling
-- Vanaf hier natuurlijk NFA: ik vat puur samen wat er de afgelopen tijd is benoemd. Ik zeg niets over welke specifieke muntjes ik zelf wel/niet heb, want daar gaat het niet om. --
Voor dat doel zijn er wel een aantal hints gegeven deze week. Meest veilige optie is helaas toch een flink gedeelte in Bitcoin stoppen. De top is misschien 'slechts' een x2 vanaf hier, maar het is wel een zeer veilige optie. Zeker wanneer de bullrun gaat tegenvallen en altcoins geen seizoen krijgen.
Daarnaast zijn SUI, TAO, SEI, INJ en tot op zekere hoogte FET meerdere malen genoemd als muntjes die het tot nu toe erg goed hebben gedaan. De verwachting is dan ook dat deze het tijdens een eventuele bull fase goed zullen blijven doen. Ja, ze hebben al een forse stijging meegemaakt dus voor mega moonshots ben je te laat. Maar: ze hebben deze run veel momentum én ze lijken nog steeds aan te sluiten bij het narratief van deze cycle. Tevens zijn er nauwelijks bagholders, iets dat je van ADA, VET en AVAX niet kunt zeggen. Massa dumping van bags kan hun stijgingen enorm gaan dempen.
Desondanks zal niemand je kunnen garanderen dat zo'n SUI of TAO nog een x4 of meer gaat doen. Of dat de oude muntjes niet alsnog hun "beloofde" +1000% krijgen! Maar kijkend naar hun performance tot nu toe maken de nieuwe coins volgens velen meer kans op leuke stijgingen dan een willekeurig bejaard muntje uit de vorige of voor-vorige cycle.
Welke muntjes je ook uitkiest: nergens 100% instappen, verdelen is altijd veiliger. En overweeg misschien toch om een fors gedeelte in BTC te stoppen.
65k × 6,4615384616 = 420k
Dus sowieso nog een dikke ×6
Nice.
Dus sowieso nog een dikke ×6
Nice.
Hey altcoinbashers,
hier is hopium
/f/image/JOleJwcsuZzog5FrfBXgsJnk.png?f=fotoalbum_large)
1000% is een 10x, valt opzich mee in crypto wereld. menig top100 zou met gemak nog 5x moeten schudden uit zn mouw. vraag is of dat vroef of zeer laat in de run zal zijn.
hier is hopium
/f/image/JOleJwcsuZzog5FrfBXgsJnk.png?f=fotoalbum_large)
1000% is een 10x, valt opzich mee in crypto wereld. menig top100 zou met gemak nog 5x moeten schudden uit zn mouw. vraag is of dat vroef of zeer laat in de run zal zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Aeronaut op 14-10-2024 15:09 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Je hebt nog 15 minuten om je winsten te pakken, daarna gaan we weer naar de $59k
nothing stops this train
nee joh, grayscale heeft mogelijk interesse in AERO om het in de mix te gooien.. en nog paar andere.Kol Nedra schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:15:
Je hebt nog 15 minuten om je winsten te pakken, daarna gaan we weer naar de $59k
boeie, vind het prima. hype hype
oh ja, link
https://www.grayscale.com...deration-current-products
Vechain staat er ook tussen.Aeronaut schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:23:
[...]
nee joh, grayscale heeft mogelijk interesse in AERO om het in de mix te gooien.. en nog paar andere.
boeie, vind het prima. hype hype
oh ja, link
https://www.grayscale.com...deration-current-products
ja sinds 2022.. been there, said good bye
Altijd die Amerikanen die om half vier beginnen met dumpenKol Nedra schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:15:
nu nog niet iig. Goed tekenen. nu roepen we die dump natuurlijk wel op ons af.LucashetBeest schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:35:
[...]
Altijd die Amerikanen die om half vier beginnen met dumpen
mooi man. Spot begint weer te duwen. 75 dollar verschil laatste 10min. go go go
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Vm4rNwiWFTLF7jSHfZwNN0yv.gif?f=user_large)
[ Voor 34% gewijzigd door anti elppa op 14-10-2024 15:44 ]
Volatiliteit!
alleen maar omhoog is ook zo saai
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
gauw op je muilLiberteh schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:44:
alleen maar omhoog is ook zo saai
69k soon.
Wanneer gaat die neerwaartse trendlijn eraan?
Pfoo, wat een absolute drek staat daar allemaal op de 'watchlist'. Innercircle van VC's precies.
tussen 66 en 66.5Oepsje schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:52:
Wanneer gaat die neerwaartse trendlijn eraan?
The only thing better than #Bitcoin is more Bitcoin. pic.twitter.com/jaS5HNbpIj
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 12 oktober 2024
Tjonge jonge, dat is wel echt een opmerking van Saylor op Bassie niveau
too soon, of mag ie al?
[YouTube: https://youtu.be/ZAJOd13hqgo?si=k_mU2Jg2R8afr7z1]
[YouTube: https://youtu.be/ZAJOd13hqgo?si=k_mU2Jg2R8afr7z1]
nothing stops this train
Wat is rijk? Ik heb een dak boven mijn hoofd (waar niet dagelijks een bom op kan vallen) met een lage hypotheek en 2 auto’s voor de deur waarvan ik er altijd 1 zo kan verkopen mocht het nodig zijn want ga elke dag met de fiets naar het werk.Nubtrix schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:46:
[...]
Ik was hetzelfde als jou. Snel rijk willen worden, liefst op enkele weken tijd. Mede daardoor ook begonnen met futures en dat bleek uiteindelijk het begin van het einde te zijn.
Snel rijk worden, dat overkomt slechts zeer weinigen, en daar zul je dan ook enorm risico's voor moeten nemen. Zoals all-in gaan in één of andere gure memecoin en op tijd uitstappen. Doe dit niet![]()
Beter kan je spreiden in enkele coins, hodlen en verkopen on the way up. Rinse en repeat dit enkele cycles en ook jij kan rijk worden.
Verder 2 gezonde kinderen en een best oke vrouw.

We kunnen gewoon rondkomen zonder extreem op de centen te moeten letten.
Ik voel me rijk.
Zo rijk dat de rest me gestolen kan worden zelfs. Alhoewel crypto wel een leuke hobby is.
Mand.
Same story, enkel doe ik wat crypto om mee te zijn met de gesprekken in dit topic.Alpina schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:06:
[...]
Wat is rijk? Ik heb een dak boven mijn hoofd (waar niet dagelijks een bom op kan vallen) met een lage hypotheek en 2 auto’s voor de deur waarvan ik er altijd 1 zo kan verkopen mocht het nodig zijn want ga elke dag met de fiets naar het werk.
Verder 2 gezonde kinderen en een best oke vrouw.![]()
Ik voel me rijk.
Zo rijk dat de rest me gestolen kan worden zelfs. Alhoewel crypto wel een leuke hobby is.
Mand.
anti elppa schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:39:
[...]
mooi man. Spot begint weer te duwen. 75 dollar verschil laatste 10min. go go go
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LCo1PeUdI7Ai7qa54siO7zmu.gif?f=user_large)
full option GLC 63 S E Performance Edition 1 met alles aangevinkt kom je aan op 2 ton.
/f/image/Y6jdN3XRGhXkRUe2XwaDJB0a.png?f=fotoalbum_large)
rijk genoeg?
/f/image/Y6jdN3XRGhXkRUe2XwaDJB0a.png?f=fotoalbum_large)
rijk genoeg?
[ Voor 66% gewijzigd door Aeronaut op 14-10-2024 16:24 ]
Alpina schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:06:
[...]
Wat is rijk? Ik heb een dak boven mijn hoofd (waar niet dagelijks een bom op kan vallen) met een lage hypotheek en 2 auto’s voor de deur waarvan ik er altijd 1 zo kan verkopen mocht het nodig zijn want ga elke dag met de fiets naar het werk.
Ik voel me rijk.
Mand.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/edaw3PvQZvjILdhxvNajsyS9.jpg?f=user_large)
rookie numbers, je hebt een AMG G63 nodig, die begint bij 304kAeronaut schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:23:
full option GLC 63 S E Performance Edition 1 met alles aangevinkt kom je aan op 2 ton.
[Afbeelding]
rijk genoeg?
A few moments later...tomtom901 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 12:15:
Ik zie eigenlijk niks wat ons tegenhoudt richting de 66k nu.
66k.... we zullen wel een support gaan testen. Benieuwd of die gaat houden.
we vreten nu al aan de weerstand. ziet er goed uitColdcat schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:29:
66k.... we zullen wel een support gaan testen. Benieuwd of die gaat houden.
en doooorrrrr aub, uptober nu echt?
nothing stops this train
Blik1984 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:27:
[...]
rookie numbers, je hebt een AMG G63 nodig, die begint bij 304k

Ziet er naar uit dat ik maar wat vaker koersen moet komen kijken
Gaat lekker zeg. Vraag mij wel serieus af wanneer dat door CryptoCapo/CrediBULL geschetste "er komt nog een mega daling tot onder de 50k"-scenario invalidated raakt. Ik zag dat er in de comments al naar werd gevraagd, maar daar werd gepikeerd op gereageerd
Laat prijs hier maar eens even afkoelen alvorens verder te stijgen.
Precies, weer lekker net zoals de vorige keer naar sub 60ktomtom901 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:36:
Laat prijs hier maar eens even afkoelen alvorens verder te stijgen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Slechtste wat er nu kan gebeuren is weer helemaal doorschieten, want die explosieve stijgingen leveren we het vaakst weer in..St@m schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:37:
[...]
Precies, weer lekker net zoals de vorige keer naar sub 60k
Ben ik het niet helemaal mee eens. Het zou sowieso mooi zijn als we eerst even de neerwaartse trendlijn doorbreken en die vervolgens als support opzoeken. Dus nog even 500 erbij en rond de 66.5 consolideren zou echt perfect zijn.
Invalidated bij 70k+Guere schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:34:
Gaat lekker zeg. Vraag mij wel serieus af wanneer dat door CryptoCapo/CrediBULL geschetste "er komt nog een mega daling tot onder de 50k"-scenario invalidated raakt. Ik zag dat er in de comments al naar werd gevraagd, maar daar werd gepikeerd op gereageerd
Mooi.Alpina schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:06:
[...]
Ik voel me rijk.
Mand.
Maar nóg rijker worden met een passie zoals crypto, dat is 'living the dream' in mijn woordenboek.
Ik kan me eigenlijk niet zo goed iets voorstellen bij nóg rijker.. moet ik nog een dag minder gaan werken.. iedereen om me heen was vandaag aan het werk.. tja.. dagje extra weekend is fijn hoor, maar morgen wil ik graag weer werkenNubtrix schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:43:
[...]
Mooi.
Maar nóg rijker worden met een passie zoals crypto, dat is 'living the dream' in mijn woordenboek.
En alles maar kopen.. tja.. ik vind het ook leuk om ergens voor te sparen. Heb je tenminste nog een doel.
Maar goed
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 14-10-2024 16:47 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
dit staat op mijn planning, btc naar $150k = zeker 1 dag minder werken.St@m schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:46:
[...]
Ik kan me eigenlijk niet zo goed iets voorstellen bij nóg rijker.. moet ik nog een dag minder gaan werken.. iedereen om me heen was vandaag aan het werk.. tja.. dagje extra weekend is fijn hoor, maar morgen wil ik graag weer werken
Maar goedvoordat ik nu degene ben die een offtopic discussie start hou ik er weer over op.
nothing stops this train
Voor mij ook. 1 dag minder werken om een nieuwe auto uit te zoeken. Daarna weer vol aan de bak.Kol Nedra schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:47:
[...]
dit staat op mijn planning, btc naar $150k = zeker 1 dag minder werken.
True, maar een flinke pump naar 160k de komende 2 weken mag natuurlijk altijdtomtom901 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:37:
[...]
Slechtste wat er nu kan gebeuren is weer helemaal doorschieten, want die explosieve stijgingen leveren we het vaakst weer in..
Dit is Bitcoin, geen langzaam groeiende wereld economie.
Pompen met die meuk.
Dat zou mooi zijn, maar het gaat te hard nu (denk ik). Beter eerst consolideren en dan een nieuwe poging op die daily high doen.Oepsje schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:41:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Het zou sowieso mooi zijn als we eerst even de neerwaartse trendlijn doorbreken en die vervolgens als support opzoeken. Dus nog even 500 erbij en rond de 66.5 consolideren zou echt perfect zijn.
Ik vind het volgende wel een beetje frappant - op een dag als deze krijg ik van Bitvavo eerst een "BTC is n% gestegen, handel nu!" notificatie gevolgd door "je shitcoincasino is zowaar in waarde gestegen, blijf handelen!" Leuk, maar moet ik nu groene palen gaan najagen of juist bij elke mini stijging alles liquideren?
Amen brother!Alpina schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:06:
[...]
Ik voel me rijk.
Mand.
PS5
Ben jij mij?Alpina schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:06:
[...]
Ik voel me rijk.
Mand.
Zero.
Er zijn zoveel zaken waar ik me liever mee zou bezig houden dan verder te werken op mijn huidig werk...St@m schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:46:
[...]
Ik kan me eigenlijk niet zo goed iets voorstellen bij nóg rijker.. moet ik nog een dag minder gaan werken.. iedereen om me heen was vandaag aan het werk.. tja.. dagje extra weekend is fijn hoor, maar morgen wil ik graag weer werken
En alles maar kopen.. tja.. ik vind het ook leuk om ergens voor te sparen. Heb je tenminste nog een doel.
Maar goedvoordat ik nu degene ben die een offtopic discussie start hou ik er weer over op.
- er meer zijn voor de kinderen
- nieuwe dingen leren (piano, programmeren)
- vrijwilligerswerk
- met het juiste idee, zelf een zaak uit de grond stampen
Is offtopic uiteraard, maar dat is 90% hier sowieso al
Haha ik denk dat we met z'n allen hier sowieso erg op elkaar lijken.
Ik blijf even in denial net als vanmiddag want dat brengt hopelijk geluk. Meh groene paal van niks, eerst maar consolideren boven de 67 voordat ik het weer geloof
Ik blijf even in denial net als vanmiddag want dat brengt hopelijk geluk. Meh groene paal van niks, eerst maar consolideren boven de 67 voordat ik het weer geloof
Ja, haha die van mij zijn 11 en zitten nu te 'chillen' op zolder, ook al zou ik willen, die willen mij niet meer (beginnende pubers he). En verder gaan ze gewoon overdag naar school, en ik ben alleen dinsdag en woensdag op kantoor, en ook half 5 weer thuis..Nubtrix schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 17:00:
[...]
Er zijn zoveel zaken waar ik me liever mee zou bezig houden dan verder te werken op mijn huidig werk...
- er meer zijn voor de kinderen
- nieuwe dingen leren (piano, programmeren)
- vrijwilligerswerk
- met het juiste idee, zelf een zaak uit de grond stampen
Is offtopic uiteraard, maar dat is 90% hier sowieso al
Nee, laat mij maar lekker mn dingetje doen qua werk, dat vind ik écht leuk. Werk nu al een paar jaar 4 dagen p/w en ik heb tijd zat om mijn eigen ding te doen
Maar goed, ik spuug ook niet op geld hoor, maar ik heb het echt niet nodig (nog veel meer dan)
Ik snap wel dat hij daar gepikeerd op reageert. Omdat die mensen zijn video's niet hebben gezien. Daar legt hij precies uit wat hij verwacht. Bij elke stijging komen mensen hem bashen van ja en wat nu? In zijn video's geeft hij twee scenario's. Nu omhoog tot onder de 70k. Dat gaf hij 3,5 week geleden al aan deze stijging te verwachten. Daarna naar 56k/57k en weer omhoog tot onder de 70k en dan dump onder de 49k. Of stijgen tot onder de 70k en dan meteen dump naar onder de 49k. Invalidatie ligt op 70k support maken.Guere schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:34:
Dit doet mij hieraan denken
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wSEaSVxcM9Ptq0USYnxRzvAq.gif?f=user_large)
Duimpje voor titel en regisseur
[ Voor 4% gewijzigd door Moiety op 14-10-2024 17:34 ]
Nee hoor, nu gewoon lekker rustig door omhoog. Mijn fiat heeft een lege tank, dus aan een dump heb ik niks.zwembroek schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 17:05:
[...]
Ik snap wel dat hij daar gepikeerd op reageert. Omdat die mensen zijn video's niet hebben gezien. Daar legt hij precies uit wat hij verwacht. Bij elke stijging komen mensen hem bashen van ja en wat nu? In zijn video's geeft hij twee scenario's. Nu omhoog tot onder de 70k. Dat gaf hij 3,5 week geleden al aan deze stijging te verwachten. Daarna naar 56k/57k en weer omhoog tot onder de 70k en dan dump onder de 49k. Of stijgen tot onder de 70k en dan meteen dump naar onder de 49k. Invalidatie ligt op 70k support maken.
https://www.crypto-inside...s-koopt-er-ethereum-voor/Megabedrijf BlackRock verkoopt zijn bitcoins, koopt er ethereum voor
Uhm, meer "Megabedrijf BlackRock verkoopt een flufje bitcoins .... "
182 van de 369.640 BTC stelt natuurlijk niks voor voor hunnes.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!