Wel echt vet hoor! Zou willen dat we in EU wat aan innovatie lieten zien. Maar verschil moet er zijn:Kol Nedra schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 23:56:
De booster is netjes opgevangen, volgende week vullen en dan daarna gaan we MOON!
[Twitter]
:strip_exif()/f/image/NeBcs6qtkWrwcsaJtyKJPSGC.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wel echt vet hoor! Zou willen dat we in EU wat aan innovatie lieten zien. Maar verschil moet er zijn:Kol Nedra schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 23:56:
De booster is netjes opgevangen, volgende week vullen en dan daarna gaan we MOON!
[Twitter]
Fijne maandag DIDIMicroWhale schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:58:
Mijn hopium voor volgend jaar: Eerst richting de 120k, daarna richting 160k en dan 200k+.
[Afbeelding]
geen financieel advies
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Thanks! Ik boek alvast de volgende vakantie vanaf de vakantie.MicroWhale schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:58:
Mijn hopium voor volgend jaar: Eerst richting de 120k, daarna richting 160k en dan 200k+.
[Afbeelding]
geen financieel advies
Zero.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
@zwembroek is tenminste iemand die een plan ook daadwerkelijk uitvoerd, dat kun je van heel veel mensen niet zeggen
Lichtpuntje...
Live look at Bitcoin price tonight. https://t.co/R9RqIN5gzp
— Susie₿dds (@SusieBdds) 14 oktober 2024
nothing stops this train
Was overal live dus lijkt mij echt, die raket die opgevangen werd was ook wel gaaf.Kol Nedra schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:18:
[...]
zou het echt zo gefilmed zijn of is het meer een promo filmpje/AI?
YES schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 20:59:
[...]
Uit de kunst:
[Afbeelding]
Maar morgen mag ie er wel doorheen gaan hoor!
Daar ben ik weer @Taro!YES schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 21:18:
[...]
Ja dit is de build-up. Morgen Moondag, dan beukt ie um door de panty en ga ik mezelf wederom op de schouders kloppen!
Iets met wie het laatst lacht en vogeltjes die zo vroeg zingen zijn voor de poes.
heel eerlijk, zoveel zit er helemaal niet. Ja boven de 70. Ik geef het best wel kans van slagen iig (breken 66k regio)zwembroek schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:34:
[...]
Iets met wie het laatst lacht en vogeltjes die zo vroeg zingen zijn voor de poes.Maar geniet van deze liquidity grab voor de dump. En bedankt voor de tag. Ik zal hem onthouden.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Die weekend pumps die doorgaan op maandag lopen meestal niet zo goed af. Daarentegen hebben we vanaf woensdag weer een bull moon. Ik volg deze maan standen voor de grap en vanaf begin dit jaar hebben ze een slagingspercentage van 95%. Ook de afgelopen bear moon was weer perfect. Kan best een mooie groene week worden.anti elppa schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:38:
[...]
heel eerlijk, zoveel zit er helemaal niet. Ja boven de 70. Ik geef het best wel kans van slagen iig (breken 66k regio)
[Afbeelding]
dit was geen weekend pump. Close was 62,8k gisteren. Zelfs onder CME. Het ziet er nu gewoon erg goed uit. Eigenlijk in weken niet zo goed geweest.zwembroek schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:44:
[...]
Die weekend pumps die doorgaan op maandag lopen meestal niet zo goed af. Daarentegen hebben we vanaf woensdag weer een bull moon. Ik volg deze maan standen voor de grap en vanaf begin dit jaar hebben ze een slagingspercentage van 95%. Ook de afgelopen bear moon was weer perfect. Kan best een mooie groene week worden.
Is het normaal dat je bij Trezor soort van verplicht wordt om een trezor suite update te doen? Ik weet dat bij Ledger dit geen probleem is. Nu alles weer zichtbaar maar toch een kleine hartverzakkinganti elppa schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:47:
[...]
dit was geen weekend pump. Close was 62,8k gisteren. Zelfs onder CME. Het ziet er nu gewoon erg goed uit. Eigenlijk in weken niet zo goed geweest.
ik gebruik trezor suite online.Alpina schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:05:
[...]
Is het normaal dat je bij Trezor soort van verplicht wordt om een trezor suite update te doen? Ik weet dat bij Ledger dit geen probleem is. Nu alles weer zichtbaar maar toch een kleine hartverzakking
Ja kan me herinneren dat er eerst gewoon bovenin een balk stond voor een update, zoals bij Ledger live. Zie je verder gewoon wel de funds. Nu kwam er een pop up om verder te gaan en dat ging niet meteen van de eerste keer. Virus scanner (die best zwaar staat ingesteld) was ook met een update bezig zal er misschien even mee te maken gehad hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door Alpina op 14-10-2024 11:18 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Some additional data for added context:
— CrediBULL Crypto (@CredibleCrypto) 14 oktober 2024
This move up was primarily perp driven, we can see the divergence between perp and spot CVD and short liquidations that helped fuel the move up.
Meanwhile spot has already begun selling off since the spike while OI continues to rise and… https://t.co/sOJpgC7iCM pic.twitter.com/w5wgbHkprL
1uur en 22minzwembroek schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 09:16:
Nieuwe video (paar dagen geleden) van Cred. Zijn kijk op de hele markt, altcoins, memecoins en uiteraard Bitcoin. Ik vind hem net zo goed als Bob Loukas.
[YouTube: Trader Talk | Credible Crypto Part 2]
Trust me when I say this is only the beginning.
Ik luister dergelijke podcasts / video's altijd tijdens mijn dagelijkse wandeling van 5,5 km. Hij heeft een prettige luisterstem. Beter dan Cowen. Die trek ik soms niet. Bob is ook rustgevend. Je kan ook alleen naar het Bitcoin gedeelte luisteren. Vind zijn disclaimer ook altijd goed. Hij zegt als je nu 100% in stables zit omdat je op die mogelijke laatste dip wacht je niet goed wijs bent.Numbers schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:29:
[...]
1uur en 22minVoor de filmpjes van Bob moet ik m'n aandacht er al bij houden.
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zo niet, dan gaat het opboktober worden voor velen...ByteMe_ schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:44:
Hey, nu is ie weer groen!
Om 16:00 weer rood?
Bulltober, let's go!
is nu al invalide. Spot price zit laatste uren telkens 100 dollar boven margin. Volledig spot gedreven deze pump. Zie je ook aan liquidity chart die ik poste vanmorgen. Is maar dunzwembroek schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:25:
[Twitter]
Meanwhile spot has already begun selling off since the spike while OI continues to rise and perp CVD continues to climb along with funding.
All while we push into local supply from our last breakdown 64.5-66.5k.
In other words- bulls getting euphoric on a sub 3% move into supply with late longs opening while spot sells off- usually doesn't end well.
As mentioned earlier, nothing has changed imo.
[Afbeelding]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Aeronaut schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:48:
wanneer hadden we laatst een pump in de vroege uren? en is zelfs nu aan het doorgaan en beuken naar boven?
das best een tijd geleden.
@Kol Nedra is that you?
gisteren nog, maar bedankt voor het herinneren
Het heft in eigen handen nemen bij het bekijken van de Aero koers telt niet mee.Aeronaut schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:52:
[...]
gisteren nog, maar bedankt voor het herinneren
OI is wel erg hoog.anti elppa schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:45:
[...]
is nu al invalide. Spot price zit laatste uren telkens 100 dollar boven margin. Volledig spot gedreven deze pump. Zie je ook aan liquidity chart die ik poste vanmorgen. Is maar dun
The tides are shifting, and we’re heading into one of the most exciting phases of the market. 🚀
— Kyle Chassé / DD🐸 (@kyle_chasse) 14 oktober 2024
The early signs are already here, and those who’ve stayed committed are about to see their patience pay off in ways they couldn’t imagine.
The next big rally isn’t just a…
Pray for the bears.
— _Checkmate 🟠🔑⚡☢️🛢️ (@_Checkmatey_) 14 oktober 2024
Proberen met een VPN?Don Guacamole schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:56:
Ok dit is kut. Wil net inloggen op Bitmart - een shitcoin account waar nog wat op stond.
Krijg ik de melding dat deze site vanuit Nederland niet meer te gebruiken is.
Ik ff kijken naar mijn e-mail - maar heb nooit een mail gehad dat ze zouden vertrekken uit NL.
Beetje kut want nu staan mn funds daar kennelijk geblokt.
Kan je dit omzeilen door bijv vanuit Belgie in te loggen? Ik heb daar nooit een KYC gedaan dus ze weten niet dat ik uit NL kom - maar inloggen lukt dus nu niet meer.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
één groene paal per dag houdt de dokter wegAlpina schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:53:
[...]
Het heft in eigen handen nemen bij het bekijken van de Aero koers telt niet mee.
No offence maar die Kyle Chassé is een van de grootste scumbags van Twitter.
VPN proberen.Don Guacamole schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:56:
Ok dit is kut. Wil net inloggen op Bitmart - een shitcoin account waar nog wat op stond.
Krijg ik de melding dat deze site vanuit Nederland niet meer te gebruiken is.
Ik ff kijken naar mijn e-mail - maar heb nooit een mail gehad dat ze zouden vertrekken uit NL.
Beetje kut want nu staan mn funds daar kennelijk geblokt.
Kan je dit omzeilen door bijv vanuit Belgie in te loggen? Ik heb daar nooit een KYC gedaan dus ze weten niet dat ik uit NL kom - maar inloggen lukt dus nu niet meer.
Ik zie wel hetzelfde rondom CVD en OI idd maar qua volume ziet het er goed uit. 65-66k komt er nog wel denk ik, wat daar gebeurt is keyzwembroek schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:25:
[Twitter]
Meanwhile spot has already begun selling off since the spike while OI continues to rise and perp CVD continues to climb along with funding.
All while we push into local supply from our last breakdown 64.5-66.5k.
In other words- bulls getting euphoric on a sub 3% move into supply with late longs opening while spot sells off- usually doesn't end well.
As mentioned earlier, nothing has changed imo.
[Afbeelding]
Kol Nedra schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 12:28:
[...]
als je je seksleven in een chart moet zetten, man man welke coin gaat dan niet naar zero
Redelijke swap.Aeronaut schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 12:38:
zwembroek, ben je eindelijk ingestapt?
[Afbeelding]
Ik zit ook nog steeds in denial.. wat komt er ook weer hierna in die grafiek?PHPResource schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 12:47:
Meh leuk zo'n groene paal maar het doet steeds minder met je. Je weet toch wel dat er een dump komt om 15:30.
Or is it different this time?
Zero.
Soms ben ik even in de war tussen de persona achter MrFX en MrMrq, maar dan volgt er een onsmakelijke meme van MrFX en dan weet je de juiste combinatie weer
A dirty mind is a joy forever...Guere schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 12:59:
[...]
Soms ben ik even in de war tussen de persona achter MrFX en MrMrq, maar dan volgt er een onsmakelijke meme van MrFX en dan weet je de juiste combinatie weer
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Houdt het dan nooit op 😅. Heb gisteren de helft van mijn Vechain ingewisseld voor Avax. Eens kijken hoe dat gaat.
bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:28:
[...]
Houdt het dan nooit op 😅. Heb gisteren de helft van mijn Vechain ingewisseld voor Avax. Eens kijken hoe dat gaat.
Doe het toch nooit goed hier zo lang het niet Bitcoin is 😑
Als je er maar 100% achter staat anders wordt hodlen moeilijk. Ik neem aan dat je een goede reden hebt om de ene dinosaurus voor de andere in te ruilen.bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:32:
[...]
Niet alleen hier...bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:32:
[...]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Maar het is ook gewoon Bitcoin wat je moet hebben.bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:32:
[...]
Heb je MASA nog?Alpina schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:40:
[...]
Maar het is ook gewoon Bitcoin wat je moet hebben.
Oke ai gokje dan.
[Afbeelding]
Tip van flip 1 of 2
Denk dat dat wel meevalt. Er worden hier tussen de regels door best wat adviezen gegeven. Het voelt beetje alsbsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:32:
[...]
Nee ingeruild voor deai en taoshi (meme).
Ik heb AVAX gekocht mede na een melding in dit topic.Numbers schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:43:
[...]
Denk dat dat wel meevalt. Er worden hier tussen de regels door best wat adviezen gegeven. Het voelt beetje als
[Afbeelding]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Oh boybsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:46:
[...]
Ik heb AVAX gekocht mede na een melding in dit topic.
Alpina schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:43:
[...]
Nee ingeruild voor deai en taoshi (meme).
Maar prima muntje denk ik, haal ik misschien nog wel ergens op.
Dat was een twitter post met een koersdoel van $400bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:46:
[...]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ok dat is riskant, want iedereen hier doet maar wat. Je kunt het beste zelf je keuzes ergens op baseren.bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:46:
[...]
Tja, denk nog steeds dat Bitcoin mij niet rijk gaat maken. Ik hoop met alts wat grotere klappers te maken, met bijbehorend risico. Ik probeer ook wel wat onderzoek te doen voordat ik koop. Avax heeft 16-18 okt een summit. Er is vele malen meer X activiteit dan bij Vechain. Volgens wat analyses moet ie 29,35 breken als resistance, waar die nu tegenaan hikt. Ja, mss verstandiger geweest om die break af te wachten... Dus ik koop niet volledig blind. Hoop de volgende SUI te pakken, die staat nu op +180% vanaf het moment dat ik had gekocht. Een mens mag dromen tochFrambozenTaart schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:46:
Altcoin schiet allemaal niet op dus ik verkoop een deel en ik koop: altcoin.
[Afbeelding]
Maar zonder gekheid: succes @bsmpower. Ik hoop dat de moddervette winsten spoedig tegen de plinten klotsen.
Het zou mooi zijn als we even pompen naar een nieuwe ATH, consolideren, en tussendoor een voorproefje op altseason krijgen.
Heb ook nog wel wat tasjes die weg mogen voor de juiste prijs
Geloof me, ik heb n long x20 op AVAX (gestart op <20$, dus lekker in de plus), maar ben dan ook al tientallen keer geliquideerd op andere trades. Een goede referentie is dit dus zeker niet.bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:46:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Masstje op 14-10-2024 14:00 ]
Ik dacht dat je er compleet blind in was gegaan maar dat valt mee.bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:57:
[...]
Tja, denk nog steeds dat Bitcoin mij niet rijk gaat maken. Ik hoop met alts wat grotere klappers te maken, met bijbehorend risico. Ik probeer ook wel wat onderzoek te doen voordat ik koop. Avax heeft 16-18 okt een summit. Er is vele malen meer X activiteit dan bij Vechain. Volgens wat analyses moet ie 29,35 breken als resistance, waar die nu tegenaan hikt. Ja, mss verstandiger geweest om die break af te wachten... Dus ik koop niet volledig blind. Hoop de volgende SUI te pakken, die staat nu op +180% vanaf het moment dat ik had gekocht. Een mens mag dromen toch
Owjee ben ik nu een AVAX Shiller ?Masstje schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:58:
[...]
Geloof me, ik heb n long x20 op AVAX (gestart op <20$, dus lekker in de plus), maar ben dan ook al tientallen keer geliquideerd.
Denk dat @Gipsy King een postje had van AVAX 400$, maar dat lijk me volledig van de pot gerukt.
Mag ik je vragen waarom je AVAX gekozen hebt boven enkele ander genoemde die het 100% zeker beter gaan doen?
er zullen altijd kansen komen, had je bijv maar NVIDIA gekocht....bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:57:
[...]
Tja, denk nog steeds dat Bitcoin mij niet rijk gaat maken. Ik hoop met alts wat grotere klappers te maken, met bijbehorend risico. Ik probeer ook wel wat onderzoek te doen voordat ik koop. Avax heeft 16-18 okt een summit. Er is vele malen meer X activiteit dan bij Vechain. Volgens wat analyses moet ie 29,35 breken als resistance, waar die nu tegenaan hikt. Ja, mss verstandiger geweest om die break af te wachten... Dus ik koop niet volledig blind. Hoop de volgende SUI te pakken, die staat nu op +180% vanaf het moment dat ik had gekocht. Een mens mag dromen toch
nothing stops this train
Kunnen we zoeken op afbeeldingen? Denk dat het hier enkele dagen / weken geleden langs kwam, maar zal misschien wel van onze upper bull @Kol Nedra geweest zijn.Gipsy King schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:00:
[...]
Owjee ben ik nu een AVAX Shiller ?
Dan moet ik ook maar eens een zakje gaan halen dan want die heb ik niet eens in mijn bezit!
nothing stops this train
Zoveel kansen gemist... Bv iets meer dan 10 jaar geleden ons vorige huis verkocht met 30K verlies. Hadden we het gehouden, verhuurd en nu verkocht hoefde ik ook geen crypto klappers meer te maken nu 😅Kol Nedra schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:01:
[...]
er zullen altijd kansen komen, had je bijv maar NVIDIA gekocht....
Zal nog eens terugzoeken welke andere muntjes hier zijn genoemd, maar het gaat best snel hier voor een slowchat 😅Kol Nedra schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:03:
AVAX is zeker een grote gok, ik heb ook beetje AVAX, maar zal niet een grote stack durven te hebben.
Denk dat die run daar verre van over is.Kol Nedra schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:01:
[...]
er zullen altijd kansen komen, had je bijv maar NVIDIA gekocht....
geld ook bijv. van je Pokemon kaarten 1e editie, velen hebben die voor een stuiver verkocht tijdens Koninginnedag vroegerbsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:04:
[...]
Zoveel kansen gemist... Bv iets meer dan 10 jaar geleden ons vorige huis verkocht met 30K verlies. Hadden we het gehouden, verhuurd en nu verkocht hoefde ik ook geen crypto klappers meer te maken nu 😅
nothing stops this train
AVAX kan bij mij nooit meer stuk.. heb bij de ICO voor 1100$ AVAX voor 50cent per stuk gekocht en 2.5 jaar 90% verkochtKol Nedra schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:03:
AVAX is zeker een grote gok, ik heb ook beetje AVAX, maar zal niet een grote stack durven te hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Egeau op 14-10-2024 14:08 ]
Maar met Bitcoin pak je nu ook nog wel een x2.bsmpower schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:57:
[...]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
x2 vanaf nu lijkt me zeker wel doenbaar, richting 115$ als het meezit.NeoflexNL schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:09:
Ook hier wel wat AVAX, niet veel. Hoort wat mij betreft een beetje in een gediversifieerd altmandje.
Lijkt mij niet bepaald de coin om te hopen op een moonshot trouwens..
Dat noemen we geen moonshot toch?Masstje schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:12:
[...]
x2 vanaf nu lijkt me zeker wel doenbaar, richting 115$ als het meezit.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq