TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Een beetje fear is altijd goed voor een entry.sjorremans schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:55:
Zal vast met deze ongein te maken hebben
BREAKING: Iran is preparing imminent missile attack on Israel, US Official tells Axios
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HYfDvVg9CF76GNbmU2NNENTQ.gif?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
las et net. Het is ook totaal bizar dat niemand ingrijpt. Wat israel doet is echt waanzinnig. en wij kijken met zijn allen de andere kant opsjorremans schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:55:
Zal vast met deze ongein te maken hebben
BREAKING: Iran is preparing imminent missile attack on Israel, US Official tells Axios
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
[ Voor 88% gewijzigd door tomtom901 op 01-10-2024 16:46 ]
Je kunt beter al die machtsgeile oude mannetjes tegen elkaar laten vechten in een soort 'kooigevecht tot de dood' toernooi.thierry1982 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:58:
[...]
Waar is de tijd dat men nog met pijl en boog vocht?
De toegang tot de live-stream daarvan valt vast ook prima te tokenizen. En je kunt bijvoorbeeld ook nog een governance token uitbrengen om mee te voten, en zo bijvoorbeeld wapens kan unlocken voor die driftige oude baasjes.
Gat in de markt, zou vast prima draaien op iets als Cardano. Ome charles zou daar ook vast wel voor te pochen zijn.
Maar voorlopig zijn het helaas nog altijd de jonge gezonde mensen die moeten sterven voor de geopolitieke belangen van zieke oude grijze mannen, die hun ambities vanuit een comfortabele leunstoel proberen te verwezenlijken.
Fuck politiek, ik zit hier voor de gainzzzzzzzzwembroek schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:11:
Nog even en we krijgen weer een pro of anti Israël discussie. Daar is wel een topic voor.
[ Voor 93% gewijzigd door tomtom901 op 01-10-2024 16:46 ]
Ik zit hier voor de plaatjesthierry1982 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:13:
[...]
Fuck politiek, ik zit hier voor de gainzzzzzzz
[ Voor 94% gewijzigd door tomtom901 op 01-10-2024 16:46 ]
Job Openings
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 1 oktober 2024
Actual: 8.04M
Estimated: 7.693M
Prior: 7.673M
Haha zeker weten!Kol Nedra schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:24:
[...]
yes en blijkbaar was het een goed plaatje?![]()
[Afbeelding]
zwembroek schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:34:
USDT.D stijgt hard. De degens vluchten naar USDT. Ook de BTC.D begint te stijgen. Dus de alts beginnen leeg te lopen. Rode candles are imminent.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rBS8bHo1AVWUihGCTIpwiOWn.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zlvOruRzEh3d3WcItEAinjSW.jpg?f=user_large)
nothing stops this train
FTFMByteMe_ schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:19:
En toevallig zie ik een foto van de maanvis voorbij komen. De meldingen op mn telefoon gaan los. Allemaal tekenen voor een keiharde bull.
7 1 oktober: keihard rekt
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Super gezond dit.
HODL en stack sats like a psycho!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Vis schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:57:
Zet m eens op de weekly, of monthly...
Super gezond dit.
HODL en stack sats like a psycho!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nfTfszuOxYxEHHh2oAEnD6ma.gif?f=user_large)
Bij mij geeft AI een Harry Potter lookalike een shotgun

Edit: En ik had Rektober wel goed gespeld

:strip_exif()/f/image/ASehOOzJWHs5BPW1rxmDnNtH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 01-10-2024 17:05 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
knakworst schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:04:
[...]
Bij mij geeft AI een Harry Potter lookalike een shotgun![]()
Edit: En ik had Rektober wel goed gespeld![]()
[Afbeelding]

Nu had ik al buiten mn DCA er extra geld tegenaan gepleurd. Nog maar eens dan? /datmagniehe
[ Voor 8% gewijzigd door ByteMe_ op 01-10-2024 17:09 ]
Vorig week een bericht geplaatst dat ik het al niet vertrouwde (dus een daling aan voelde komen). Een boel commentaar gehad hier op mijn bericht. Heeft me doen besluiten om te holden. Eigen schuld, moet nu weer op de blaren zitten. Maar wat je toch steeds ziet terugkomen is hoe positiever iedereen hier is, hoe groter de kans op een daling.tomtom901 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:14:
Eindelijk niet eens laten leiden door f*cking greed en op 64-66k een hoop BTC eruit getrokken. Dat kan er nu mooi deels terug in.
tomtom901 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:19:
De groene box leeft de initiele move opgevangen, als dit niet houdt sub 60k.
[Afbeelding]
Inkoopfeest!
Stel je voor als we de 100 week SMA aantikken. Dat is elke bull markt nog gebeurt behalve deze. Dan is alles wel kapot ben ik bang.JPS schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:27:
Zodra Iran die rakketten heeft afgevuurd klapt de koers nog wel verder neerwaarts, wellicht ff 50k.
Inkoopfeest!
Hier ook ge-uit, maar vond het commentaar wel meevallen. Er waren meer mensen die argwanend naar het bullish sentiment keken. Ik vind het zelf vooral erg saai, deze range. Dit is de 4e of 5e keer dat het boven de 63K uitkwam, en daarna afketste. Op den duur heb je zoiets van, het zal wel. Bel me maar als het boven de 68k is, want zo blijven we bezig.bsmpower schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:23:
[...]
Vorig week een bericht geplaatst dat ik het al niet vertrouwde (dus een daling aan voelde komen). Een boel commentaar gehad hier op mijn bericht. Heeft me doen besluiten om te holden. Eigen schuld, moet nu weer op de blaren zitten. Maar wat je toch steeds ziet terugkomen is hoe positiever iedereen hier is, hoe groter de kans op een daling.
/snorefest
Ik omschrijf dat anders.bsmpower schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:23:
[...]
Maar wat je toch steeds ziet terugkomen is hoe positiever iedereen hier is, hoe groter de kans op een daling.

tomtom901 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:03:
[...]
Ik ben het in elk geval eens met dit deel van je post. Als iets (te) makkelijk (geld) lijkt, dan krijgen mensen meestal eerst een deksel op hun neus.
bsmpower schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:23:
[...]
Vorig week een bericht geplaatst dat ik het al niet vertrouwde (dus een daling aan voelde komen). Een boel commentaar gehad hier op mijn bericht. Heeft me doen besluiten om te holden. Eigen schuld, moet nu weer op de blaren zitten. Maar wat je toch steeds ziet terugkomen is hoe positiever iedereen hier is, hoe groter de kans op een daling.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pJk5KRXSTvyKneI3HMpJ1K0R.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mwa als het een spike is loopt het wel los en hooguit wat uitstel van bullische tijden. Kan ook hard bouncen op die lage levels.zwembroek schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:28:
[...]
Stel je voor als we de 100 week SMA aantikken. Dat is elke bull markt nog gebeurt behalve deze. Dan is alles wel kapot ben ik bang.
🚨 Brad Garlinghouse predicts the total crypto market cap will hit $5T by the end of this year.#XRP alone will reach over $1T market cap!
— JackTheRippler ©️ (@RippleXrpie) 30 september 2024
🔊⤵️🍿 pic.twitter.com/g5RZoRR6Ve
Zo dan, 1000$ move vanaf de low. Zat ik nu maar in een long. Oh wacht.tomtom901 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:19:
De groene box leeft de initiele move opgevangen, als dit niet houdt sub 60k.
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/OUwKxDzSvYmjwL8PmF6k1tlJ.png?f=user_large)
Wel al 80% afgeschaald

Maand is nog jong.. +20% vanaf hier is alsnog net onder ATH of.. -20% zit je op je gewenste 49k.
Rookie numbers als je in willekeurige ALT zit..
Ik denk wel dat de alts meer dan een -20% gaan doen als we echt onder de 50k gaan dippen. Maar goed in deze oververhitte wereld ligt een black swan op de loer dus who knows. Uit Japan komen ook alweer geluiden om de rente straks wel te verhogen. Zit je weer met die Yen carry trade. Het mag ook wel een keer klaar zijn met het gezeik. Zo krijg je retail voorlopig niet terug.Aeronaut schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:21:
[...]
Maand is nog jong.. +20% vanaf hier is alsnog net onder ATH of.. -20% zit je op je gewenste 49k.
Rookie numbers als je in willekeurige ALT zit..
+1..zwembroek schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:26:
[...]
Ik denk wel dat de alts meer dan een -20% gaan doen als we echt onder de 50k gaan dippen. Maar goed in deze oververhitte wereld ligt een black swan op de loer dus who knows. Uit Japan komen ook alweer geluiden om de rente straks wel te verhogen. Zit je weer met die Yen carry trade. Het mag ook wel een keer klaar zijn met het gezeik. Zo krijg je retail voorlopig niet terug.
zo is er elke keer wel weer extern gezeik, schiet allemaal niet op zo.
Ik hoef die 47/50k helemaal niet meer te zien, iedereen heeft tijd genoeg had om bags vol te laden..
Ik wil alleen maar mega groene candles zien en een portfolio die nog even een x3 of x4 doet
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gaat nooit meer gebeuren. Een x2 en dan mogen we in onze handjes wrijven.sjorremans schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:38:
[...]
en een portfolio die nog even een x3 of x4 doet
En bij een x4 zal ik wederom met mijn blote leuter door de straat gaan rennen.
Zero.
Hyperliquid whale has been stopped for $40M of his BTC long. Account currently sits at -$11M PNL.
— NMTD.HL/BTC (@NMTD8) 1 oktober 2024
$133M long remains and he will become breakeven at around $69K unless he increases size on the way up again.
Buy high, sell low.
He is doing this to reduce liquidation price… https://t.co/jHXgp0dXgE pic.twitter.com/3QPBK8jNkJ
Ik denk dat we een winnaar van de buy high sell low contest hebben gevonden.
[ Voor 27% gewijzigd door zwembroek op 01-10-2024 18:48 ]
Bij deze gequote voor nageslacht.Pelox schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:44:
[...]
Gaat nooit meer gebeuren. Een x2 en dan mogen we in onze handjes wrijven.
Wederom? Dan heb ik de vorige keer gemist zeker?Pelox schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:44:
[...]
Gaat nooit meer gebeuren. Een x2 en dan mogen we in onze handjes wrijven.

Zelfde gezeik als de vorige keer dus
Liever ook niet meer over beginnen, die foto's wil ik nooit meer zien.zwembroek schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:45:
[...]
Wederom? Dan heb ik de vorige keer gemist zeker?
Was hij zo klein?FrambozenTaart schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:47:
[...]
Liever ook niet meer over beginnen, die foto's wil ik nooit meer zien.
Ach 40M, ik zou niet klagenzwembroek schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:44:
Update over de leverage trader van gister.
[Twitter]
Ik denk dat we een winnaar van de buy high sell low contest hebben gevonden.
Zo is er altijd wel een reden te vinden om niet in te stappen en vervolgens een mooi rendament te missen. Als je vooral in Bitcoin zit met een langere termijn gedachten en het geld op korte termijn niet nodig hebt is er weinig om je zorgen over te maken. Bij een dip koop je weer wat bij.sjorremans schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:38:
[...]
+1..
zo is er elke keer wel weer extern gezeik, schiet allemaal niet op zo.
Ik hoef die 47/50k helemaal niet meer te zien, iedereen heeft tijd genoeg had om bags vol te laden..
Ik wil alleen maar mega groene candles zien en een portfolio die nog even een x3 of x4 doet
sjorremans schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:47:
RAN LAUNCHED OVER 100 BALLISTIC MISSILES AT ISRAEL - ARMY RADIO.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9H1JARoqwwqa6vvUxfr0xtET.webp?f=user_large)
Ik had gedacht dat we dat oorlogs gezeik in het midden oosten nu wel een keer gewend waren.sjorremans schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:47:
RAN LAUNCHED OVER 100 BALLISTIC MISSILES AT ISRAEL - ARMY RADIO.
Maar goed, wel een mooi sell the news event natuurlijk, morgen is alles gewoon weer terug bij af en zijn die Iraanse vuurpijlen allemaal neergehaald zoals gewoonlijk.
Ik zit voor 80% ofzo in shitcoins.anti elppa schreef op maandag 30 september 2024 @ 22:15:
[...]
+10000. Echt 0,0 aan toe te voegen.
Ik zit al 11 jaar zonder pauze spot in btc. Nog keertje dippen naar 50k zal mij me reet oxideren. Laatste spot aankoop was 16k. Zit voor 99% spot hodl.
Heb (en denk) ik liever dat het up gaat vanaf nu? Tuurlijk. En acht de kans ook nog steeds vele malen groter dan dat 50k scenario.
En idd. Zit je nu in shitcoins? Dan zou ik em wel knijpen ja....ook niet raar want als je niet knijpt loopt de dunne gier zo langs je benen naar beneden bij shitcoins. Logisch toch?
Het is veel geld maar het boeit me niet zoveel.
Kocht in 2017 in mei mijn eerste btc. Die geïnvesteerde 10k is er al 10 keer uit ondertussen. Dus jammer als het mis gaat maar ik eet er geen biefstuk minder om. Heb het geld niet nodig maar als ik er nog eens 100k uit kan trekken zou dat toch wel lekker zijn 😀
Rijk ga ik hier niet mee worden maar ik neem op tijd winst en geniet van de extraatjes. Keertje extra op vakantie, nieuwe keuken, leuk horloge, dat soort dingen.
Als je echt zenuwachtig wordt van crypto zit je er gewoon te diep in.
nou nee, extreem veel komt aan deze keer. Extreem veel impact. Gaat veel schade geven.Mr Ronman schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:58:
[...]
Ik had gedacht dat we dat oorlogs gezeik in het midden oosten nu wel een keer gewend waren.
Maar goed, wel een mooi sell the news event natuurlijk, morgen is alles gewoon weer terug bij af en zijn die Iraanse vuurpijlen allemaal neergehaald zoals gewoonlijk.
https://x.com/JoeTruzman/status/1841161114757054484
nothing stops this train
En reken maar dat ze terugslaan. Brandstof voor nog een keer naar de onderkant van het kanaal.anti elppa schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:09:
[...]
nou nee, extreem veel komt aan deze keer. Extreem veel impact. Gaat veel schade geven.
Het "westen" zou zoveel raketten eens moeten afschieten.. dan bestaan er een hoop landen niet meer.anti elppa schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:09:
[...]
nou nee, extreem veel komt aan deze keer. Extreem veel impact. Gaat veel schade geven.
Zero.
dat ze terug gaan slaan is wel zeker ja. Geen idee of het brandstof is voor onderkant kanaal. Kan, maar kan ook prima dat dit het was, of dat btc toch echt zijn eigen ding doet. iig niet traden op dit soort shit. Dat is het belangrijkstezwembroek schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:11:
[...]
En reken maar dat ze terugslaan. Brandstof voor nog een keer naar de onderkant van het kanaal.
Dat is wel flink wat vuurwerk inderdaad, had de beelden nog niet gezien.anti elppa schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:09:
[...]
is vlak voor de aanval ook nog een bom/ terroristen aanval geweest met 8 doden.Mr Ronman schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:14:
[...]
Dat is wel flink wat vuurwerk inderdaad, had de beelden nog niet gezien.
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 01-10-2024 19:16 ]
knakworst schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:17:
Raketten zijn onderweg. Maximale fear. Buy buy buy.
/f/image/Wr3nFIpNTHZXaPxgNrhtATIX.png?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Ze slaan mekaar daar altijd al de hersens klein. Geen idee wie er ooit begonnen is.Pelox schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:22:
Hoogste tijd om Iran te bevrijden. Wen moon?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Pelox schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:22:
Hoogste tijd om Iran te bevrijden. Wen moon?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QFJtsB7fOUfkJJgfBv67FL1x.jpg?f=user_large)
Iets met geloof.. stomme fantasieboekjes.. net zoiets als fantasiemuntjesColdcat schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:23:
[...]
Ze slaan mekaar daar altijd al de hersens klein. Geen idee wie er ooit begonnen is.
Zero.
ook Bitcoin rond de €50k
let's gooo!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/waatkXtJIv2wvz64ZxhuS2u1.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Knap gedaan!tomtom901 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:34:
Long 61.1. Rekt or not.
Ik verwacht nog wel n wickje naar beneden als het nieuws over is doorgedrongen.
Maar volgens mij veroorzaakte de vorige (grotere) aanval van Iran geen écht diepe crash met langdurig effect.
Ik lul ook zomaar wat
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!