Ik zou het juist heerlijk vinden als we lekker blijven rangen of zelfs zakken. Een parabolische stijging zou alleen maar weer irritante keuzes en drukte betekenen, stress om een verkoop moment te timen.
Nee, heerlijk rustig zo. Gewoon hodl, dipt het diep? Dan kopen we bij.
Ondertussen genieten van het walhalla, zit nu lekker met een peukje en bakje cappuccino languit in een verwarmde productie hal. Bakje olijven en grillworst erbij, geen kantoor personeel aanwezig, machientje doet het werk. Heerlijk rustig nachtje. Het enige wat mist is een speciaalbiertje, al is dat alleen uit zelf opgelegd moreel, want er zou geen haan naar kraaien.
Stel je voor dat ik moet stoppen met werken omdat ik weer eens financieel onafhankelijk ben door Bitcoin... Mij niet gezien.
Veel te mooi allemaal, straks een weekje vrij en een weekend weg met de hele familie. Door een foutje van HR krijg ik nog een leuke smak centen en vakantieuren terug, dus met kerst en oud en nieuw maar weer 3 weekjes vrij...
Die bullrun zal me wekelijk aan mijn reet roesten
Wat een leven jongens, en dan te bedenken dat er regionen zijn waar de kogels en granaten je momenteel letterlijk om de oren vliegen.
Echt, het leven is zo random verdeeld... Tel je zegeningen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.