[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 250 Laatste
Acties:
  • 944.886 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:47

Coldcat

HODL

sNielz123 schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:17:
[...]

Ik snap nooit zo goed waarom dit soort nieuws voor een verlaging van crypto leidt
Vaak zorgen plaatjes van raketten, militaire vliegtuigen en explosies niet voor een explosie in de koersen.

Onrust zorgt voor angst. Zo werken de markten nu eenmaal. Dat helpt om leverage trades eruit te wippen en het orderboek week neutraal neer te zetten.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]
Ik snap nooit zo goed waarom dit soort nieuws voor een verlaging van crypto leidt
Zou het ook niet moeten zijn. Maar of het nu boomer stonks of crypto is: wenn shit hits fan sell sell sell.

Ben benieuwd of die 66.6k van eergisteren niet een lower high blijkt te zijn. Vind het weinig overtuigend nog voor een uptober up only. Begin het pas boeiend te vinden vanaf 70k. Maargoed lekker boeiend allemaal, nog een weekje tot de herfstvakantie. :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:58
Joosie200 schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:49:
[...]

Zou het ook niet moeten zijn. Maar of het nu boomer stonks of crypto is: wenn shit hits fan sell sell sell.

Ben benieuwd of die 66.6k van eergisteren niet een lower high blijkt te zijn. Vind het weinig overtuigend nog voor een uptober up only. Begin het pas boeiend te vinden vanaf 70k. Maargoed lekker boeiend allemaal, nog een weekje tot de herfstvakantie. :9B
2 weken.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
[...]

Heel simpel. Vaak is de richting al bepaald. Dergelijk nieuws werkt dan op zijn best als een katalysator om de koers een extra zetje te geven. Niets meer en niets minder.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Aeronaut schreef op maandag 30 september 2024 @ 18:16:
[...]

Niet te vroeg juichen… israel gaat toch op burenbezoek via de grond.

Rektember still on the menu boyzzz
Dit was al bekend, dat die ellende daar uit gaat draaien op een grondoorlog

Ik verwacht niet echt dat het iets met de prijzen van crypto en beurs gaat doen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ook nog uit te houden. Ik ga twee weken: ouzo klappen. Keer wat anders dan een kratje klok. Weekje Athene, weekje Santorini.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
sjorremans schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:08:
[...]

Inderdaad. Wat mij betreft is het volgende verder ook al ingeprijsd:

- China, Noord-Korea, Iran en Rusland vallen Taiwan, Zuid-Korea, Israël en Oekraïne (verder) binnen. Gebeurt dit niet, dan stijgt de koers nog harder.
- Trump wint
- Het gaat weer de hele herfst en winter regenen
- De rente zal blijven stijgen en dalen

Die 148k is echter een kwestie van tijd en uiteindelijk komen we daar wel, al dan niet met een hobbeltje meer of minder.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21:39
sjorremans schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:08:
[...]

Kijk maar weer op je koersen.

Libanezen trekken weg van hun posten en markt duikt omlaag. Goed ingeprijst 👍

Of was dat powell die zijn mond weer open deed?

Wie weet

[ Voor 7% gewijzigd door Aeronaut op 30-09-2024 20:28 ]

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Inmiddels zijn dus ook wat lagere buy orders geraakt en daar ook alweer wat van verkocht omdat ik twijfel over welke richting dit op gaat, dus dan houden we maar gewoon met beide mogelijkheden rekening. Voor de zekerheid nog wat fiat aan de zijlijn paraat voor als 49-53k wél next is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dwF8tPVu2jA4X9c_xJOn9t1DPtk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FEUvsbnDBX5e9nJzIfTKcCI6.png?f=fotoalbum_large

Edit: Ja inderdaad, in EURO.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Joosie200 schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:49:
[...]

De eerste twee weken van oktober zijn belangrijk. Vooral de eerste week. Woensdag is het 2 weken na de eerste rate cut. Het moment waarop de koers in 2019 ook een flinke correctie kreeg te verwerken. Net zoals we op 5 juli, 5 augustus en 6 september een flinke correctie kregen. Wellicht zegt het niets maar ik ben benieuwd hoe dit uit gaat spelen. Deze week ook de nieuwe labor market data. September up, oktober down zou wel een max pain scenario zijn. In de laatste cyclus vond de ALT / BTC capitulatie plaats nadat de renteverlagingen begonnen en ze bereikten pas een dieptepunt toen QE begon. Tijdens de laatste FOMC zei Powell dat QT voorlopig zal doorgaan, ondanks het verlagen van de rentetarieven. Ze deden de vorige cyclus exact hetzelfde. De renteverlagingen begonnen in juli 2019 maar QE begon pas in september 2019. Deze cyclus begon de renteverlaging in september en zal QE waarschijnlijk ook weer twee maanden later in november plaatsvinden. Dan zou je nog wel een BTC.D van minimaal 60& kunnen zien. Een mooie pre election dump en dan in november up. Het is maar een idee en ik ga daar niet op volledig op gokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:10

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:03:
[...]

Ik ben het in elk geval eens met dit deel van je post. Als iets (te) makkelijk (geld) lijkt, dan krijgen mensen meestal eerst een deksel op hun neus.
Wat was dat ook weer over die deksel? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
tomtom901 schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:48:
[...]

Wat was dat ook weer over die deksel? :+
op ieder potje past wel een dekseltje

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:41
[...]

Omdat we een reden zoeken om iets te verklaren. Zo simpel is het... Hé de prijs stijgt/daalt, wat gebeurt er in de wereld, oh dan is dat de reden. Best logisch eigenlijk als je het niet snapt maar wel begrijpt denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:40
Oei, goed gezien, oktober móet haast wel een rode maand worden!
Er is nog geeneen torentje hoger dan 5 groene blokjes...
5 groene februaries achter mekaar... enneh.. 5 groene aprillen / aprils, enneh, 5 eh, nou ja, dus.
Gauw alles verkoop'm!
Of wordt er iets anders bedoeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
The hunt for red October aanstaande?

Boeien, ik hodl toch.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:14

Vis

Ik houd van dit bipolaire topic.

De een zo bang en pessimistisch als de pest, de ander zo nuchter en optimistisch als een stier.

Heerlijk leesvoer.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vis schreef op maandag 30 september 2024 @ 21:06:

De een zo bang en pessimistisch als de pest, de ander zo nuchter en optimistisch als een stier.

Heerlijk leesvoer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ynLYnLaYxjRAjyBbzO2fJ705iUI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xkotyRnqMTV87FDPQ8DghHfp.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bOANcz_aeVK8G_OdXO9s3Ai8auo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Q73Iih1L8Oit9hGZXXnbz3q.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 30-09-2024 21:15 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9g5xGANwEA0rpLclJ7N5rppGXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pYNtCKNKI8rg6sM4lpaAZaNF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pcpPmw1jTpCfhdsLvf040s_SR3o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ok4cqZt2jdG1GdvbL8GXNPEd.jpg?f=fotoalbum_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• zwembroek
Vis schreef op maandag 30 september 2024 @ 21:06:

Heerlijk leesvoer.
Mag realistisch daar ook tussen? :) Mocht het bearish scenario uitspelen dan ken ik maar 3 mensen die hier in hun analyses (september tot december) rekening mee hebben gehouden. Cowen, Cred en Taro. De rest van de analisten zijn alleen maar moonboys. Ik heb het niet over de range traders die het level voor level bekijken zoals @tomtom901 op de kortere termijn. Daarom hoeft het helemaal niet zo uit te spelen natuurlijk. Maar het is altijd goed om een bullish en bearish scenario te schetsen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/956ms4.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis

Vis

zwembroek schreef op maandag 30 september 2024 @ 21:34:
[...]

Mag realistisch daar ook tussen? :) Mocht het bearish scenario uitspelen dan ken ik maar 3 mensen die hier in hun analyses (september tot december) rekening mee hebben gehouden. Cowen, Cred en Taro. De rest van de analisten zijn alleen maar moonboys. Ik heb het niet over de range traders die het level voor level bekijken zoals @tomtom901 op de kortere termijn. Daarom hoeft het helemaal niet zo uit te spelen natuurlijk. Maar het is altijd goed om een bullish en bearish scenario te schetsen.
[Afbeelding]
Zeker weten.

Ik doel natuurlijk op de 2 uiterste die hier te pas en te onpas voorbij komen, en wat crypto naar mijn idee kenmerkt, je ziet voornamelijk dat diegene die voornamelijk alts bezitten sneller bipolaire stoornissen vertonen dan iemand die meer in Bitcoin (al dan niet volledig) is gealloceerd.

Typerend voor de gokkers, die denken dat alt season om de hoek is terwijl we niet eens een mooie ath hebben gezien van Bitcoin als je de inflatie meeteld van de afgelopen jaren.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 30 september 2024 @ 21:34:
[...]

[Afbeelding]
Waar het spaak loopt in deze bull en bear discussie is de tijdshorizon waar men naar kijkt en niet of men nou realistisch, pessimistisch of optimistisch is.

Ik heb een tijdshorizon van meerdere jaren en ben op de langere termijn bullish BTC. Voor mij maakt het niet uit of we nu volgend jaar naar 420k gaan of in 2029. Ben al sinds 2022 wekelijks aan het DCA'en in BTC plus ETH en ga hier voorlopig ook nog mee door. Wat BTC doet op de korte termijn is voor mij ruis. Gezien mijn tijdshorizon en levensfase zou een flinke crash in assets mij ook wel goed uitkomen. Maar daar ga ik niet op gokken.

Analisten als Cred hebben natuurlijk ook gewoon een langere hodl pot van BTC en ETH, naast hun kortere termijn trades. Die zitten altijd goed, ongeacht of ze nu gelijk hebben of niet.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:33
jvel92 schreef op maandag 30 september 2024 @ 22:06:
[...]

Waar het spaak loopt in deze bull en bear discussie is de tijdshorizon waar men naar kijkt en niet of men nou realistisch, pessimistisch of optimistisch is.

Ik heb een tijdshorizon van meerdere jaren en ben op de langere termijn bullish BTC. Voor mij maakt het niet uit of we nu volgend jaar naar 420k gaan of in 2029. Ben al sinds 2022 wekelijks aan het DCA'en in BTC plus ETH en ga hier voorlopig ook nog mee door. Wat BTC doet op de korte termijn is voor mij ruis. Gezien mijn tijdshorizon en levensfase zou een flinke crash in assets mij ook wel goed uitkomen. Maar daar ga ik niet op gokken.

Analisten als Cred hebben natuurlijk ook gewoon een langere hodl pot van BTC en ETH, naast hun kortere termijn trades. Die zitten altijd goed, ongeacht of ze nu gelijk hebben of niet.
+10000. Echt 0,0 aan toe te voegen.

Ik zit al 11 jaar zonder pauze spot in btc. Nog keertje dippen naar 50k zal mij me reet oxideren. Laatste spot aankoop was 16k. Zit voor 99% spot hodl.

Heb (en denk) ik liever dat het up gaat vanaf nu? Tuurlijk. En acht de kans ook nog steeds vele malen groter dan dat 50k scenario.

En idd. Zit je nu in shitcoins? Dan zou ik em wel knijpen ja....ook niet raar want als je niet knijpt loopt de dunne gier zo langs je benen naar beneden bij shitcoins. Logisch toch?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op maandag 30 september 2024 @ 22:15:
[...]

+10000. Echt 0,0 aan toe te voegen.

Ik zit al 11 jaar zonder pauze spot in btc. Nog keertje dippen naar 50k zal mij me reet oxideren. Laatste spot aankoop was 16k. Zit voor 99% spot hodl.

Heb (en denk) ik liever dat het up gaat vanaf nu? Tuurlijk. En acht de kans ook nog steeds vele malen groter dan dat 50k scenario.

En idd. Zit je nu in shitcoins? Dan zou ik em wel knijpen ja....ook niet raar want als je niet knijpt loopt de dunne gier zo langs je benen naar beneden bij shitcoins. Logisch toch?
Als ik deze trader was dan zou ik hem nu ook knijpen.

"180M dollar long on $BTC with a liquidation price of 60.5k.
I would be sweating right now if that was me..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:33
zwembroek schreef op maandag 30 september 2024 @ 22:22:
[...]

[Twitter]
Haha de tandjes. Gruwelijke ellende

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BRZ7wXzG1abeOoJ1DI7wrtrXrkQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/V4TPYY7NYOq0NSYYvZsUatpY.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Zolang BTC zn cyclus nog niet heeft afgerond ben ik een degen moonboy…

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Iedereen die claimt te weten welke kant we opgaan houdt vooral zichzelf voor de gek.

Naar rechts is de enige zekerheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:54

resusaapje

h less

Gaan we al omhoog? Nee hè? Dacht ik al. Nou, dan blijf ik wel even in de auto-topics rondhangen.

Ha, ik roep daar ook al "gerapparteerd!" O-)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:22
Darrell schreef op maandag 30 september 2024 @ 22:59:
Iedereen die claimt te weten welke kant we opgaan houdt vooral zichzelf voor de gek.

Zekerheid? Nog nooit van de relativiteitstheorie gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbp30dA0JNVjbYx8558Cj0Oc8HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Alleen belasting betalen is een zekerheid. En dat wordt een boel dit (en volgend) jaar, als we de analisten hier moeten geloven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

[Twitter]
Insert meme: nice long you got there. Would be a shame if anything bad happens to it.

Doe dan maar dippen rond 60k al is het voor een milliseconde.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ik zou het juist heerlijk vinden als we lekker blijven rangen of zelfs zakken. Een parabolische stijging zou alleen maar weer irritante keuzes en drukte betekenen, stress om een verkoop moment te timen.

Nee, heerlijk rustig zo. Gewoon hodl, dipt het diep? Dan kopen we bij.

Ondertussen genieten van het walhalla, zit nu lekker met een peukje en bakje cappuccino languit in een verwarmde productie hal. Bakje olijven en grillworst erbij, geen kantoor personeel aanwezig, machientje doet het werk. Heerlijk rustig nachtje. Het enige wat mist is een speciaalbiertje, al is dat alleen uit zelf opgelegd moreel, want er zou geen haan naar kraaien.

Stel je voor dat ik moet stoppen met werken omdat ik weer eens financieel onafhankelijk ben door Bitcoin... Mij niet gezien.

Veel te mooi allemaal, straks een weekje vrij en een weekend weg met de hele familie. Door een foutje van HR krijg ik nog een leuke smak centen en vakantieuren terug, dus met kerst en oud en nieuw maar weer 3 weekjes vrij...

Die bullrun zal me wekelijk aan mijn reet roesten _O-

Wat een leven jongens, en dan te bedenken dat er regionen zijn waar de kogels en granaten je momenteel letterlijk om de oren vliegen.

Echt, het leven is zo random verdeeld... Tel je zegeningen.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-07 07:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
FrambozenTaart schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 00:50:
Ik zou het juist heerlijk vinden als we lekker blijven rangen of zelfs zakken. Een parabolische stijging zou alleen maar weer irritante keuzes en drukte betekenen, stress om een verkoop moment te timen.

Nee, heerlijk rustig zo. Gewoon hodl, dipt het diep? Dan kopen we bij.

Ondertussen genieten van het walhalla, zit nu lekker met een peukje en bakje cappuccino languit in een verwarmde productie hal. Bakje olijven en grillworst erbij, geen kantoor personeel aanwezig, machientje doet het werk. Heerlijk rustig nachtje. Het enige wat mist is een speciaalbiertje, al is dat alleen uit zelf opgelegd moreel, want er zou geen haan naar kraaien.

Stel je voor dat ik moet stoppen met werken omdat ik weer eens financieel onafhankelijk ben door Bitcoin... Mij niet gezien.

Veel te mooi allemaal, straks een weekje vrij en een weekend weg met de hele familie. Door een foutje van HR krijg ik nog een leuke smak centen en vakantieuren terug, dus met kerst en oud en nieuw maar weer 3 weekjes vrij...

Die bullrun zal me wekelijk aan mijn reet roesten _O-

Wat een leven jongens, en dan te bedenken dat er regionen zijn waar de kogels en granaten je momenteel letterlijk om de oren vliegen.

Echt, het leven is zo random verdeeld... Tel je zegeningen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-voE5y7vAjEuMT9Y7gxiKtJVndI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zxCHcgmSo8XFJkKFLCgwJoU9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

[Twitter]
Mwa, of je bent oerdom, of je hebt je risk reward goed op orde :D. Kan ook zijn dat ie er inmiddels uit is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39
Welkom in uptober! 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-07 06:54
Oh jazeker! We zijn zeker gelijk begonnen.

Gezien alle berichten hier tussen gisteren einde middag en nu moet ik nog even melden dat ik prima zit als we zakken en ook prima zit als we stijgen. Laat maar komen die rekt- of uptober O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:07
Darrell schreef op maandag 30 september 2024 @ 22:59:

Iedereen hier denkt dat we omhoog gaan. Als je hier komt voor het traden of om te gokken op een daling, heb je ook andere assets om mee te spelen.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
woohooo UPTOBER - 7 UUR LATER STAVAZA - +0.71%

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-05 16:55
Aeronaut schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:50:
Winst is winst ouwe struikrover! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Let the FOMO begin 🚀

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VI79ByJru2aupq-xxG5Lv4_OqS4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZKy9PVkkYXDyBq8MbleGewJm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 19:41
Aeronaut schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:50:
Oktober heeft 744 uur...
Per 7uur 0.71 winst is 106.29 x 0.71% is
spoiler:
mooon 🚀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 22:02
[...]

[Twitter]
Funding alleen al is 1.5 miljoen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Kijk die Jeo Biden coin eens hard gaan. Toch weer op €2 v/d 25 wat ik erin had gegooid. Ik gooi er iig niet weer 25 in :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
En toevallig zie ik een foto van de maanvis voorbij komen. De meldingen op mn telefoon gaan los. Allemaal tekenen voor een keiharde bull.

7 oktober: keihard rekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Bitvavo heeft net deze nieuwe coin toegevoegd :

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/eigenlayer/

https://www.eigenlayer.xyz/

https://x.com/eigenlayer?lang=nl

[ Voor 11% gewijzigd door Gipsy King op 01-10-2024 10:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Interessant om alle BTC om te wisselen voor deze coin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:17
Ah, nog eens een VC infested shitcoin. Lang geleden!
Waarom hadden die ook alweer een eigen token nodig? Voor GoVeRnAnCe? :+
Gaat allemaal - 95% als de beer weer daar is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Een mooie AI companion. Mensen stoppen ook duizenden euro's in een Thaise bruid. Alles is hier mooi aan te passen naar gelang je mood. Iets met VR, PC, CIR, AI, BI, AR om het tot leven te wekken.

De wereld van shit is toch wel mooi.

Afbeeldingslocatie: https://aivcompanions.com/wp-content/uploads/2024/09/virtual-companions-purple.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:27
Coldcat schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:02:
Een mooie AI companion. Mensen stoppen ook duizenden euro's in een Thaise bruid. Alles is hier mooi aan te passen naar gelang je mood. Iets met VR, PC, CIR, AI, BI, AR om het tot leven te wekken.

De wereld van shit is toch wel mooi.

[Afbeelding]
en $TAO maakt dit mogelijk! Topcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:02

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Mensen stoppen ook duizenden euro's in een Thaise bruid.
Gerapparteerd, met je racistische onderbuik. Het is namelijk tienduizenden. :P

Ken je ransomware? Beeld je even in dat je "in" je VR dame zit.... hoeveel geld geef je om er weer uit te komen? :+ Ze gaan ook niet dood en een vrouw onthoud altijd alles... Neuh, doe dan maar vlees en bloed welke ook kan koken en schoonmaken.

Oh crypto? Hmm let's gooooooo uptober.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

sh4d0wman schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:10:
[...]

Gerapparteerd, met je racistische onderbuik. Het is namelijk tienduizenden. :P

Ken je ransomware? Beeld je even in dat je "in" je VR dame zit.... hoeveel geld geef je om er weer uit te komen? :+ Ze gaan ook niet dood en een vrouw onthoud altijd alles... Neuh, doe dan maar vlees en bloed welke ook kan koken en schoonmaken.

Oh crypto? Hmm let's gooooooo uptober.
Het moment dat je in je VR dame zit is uiterst aangenaam. Als zij ook in jou gaat zitten dan beginnen de problemen pas :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Wispe schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:51:
[...]

Gedaan!
Zo fijn, al die tips die ik hier dagelijks krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:02

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Coldcat "penetration testing" you're doing it wrong ... :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Wispe schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:51:
[...]

Das dan je EIGEN schuld ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
BTC.D heeft een grafsteen doji getekend op de monthly :o

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Aeronaut schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:51:
BTC.D heeft een grafsteen doji getekend op de monthly :o
Ziet er idd op dit moment niet goed uit. Maar het is nog te vroeg om te zeggen dat de BTC.D uit de rising wedge naar beneden breekt. Een snelle daling van Bitcoin naar 53k zal daar wel verandering in brengen. >:)

[ Voor 11% gewijzigd door zwembroek op 01-10-2024 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Investors Beware of Dump Risk! Tron Founder Justin Sun Withdrew All of the Altcoin He Bought with Airdrop!
https://coinmarketcap.com...66fbc947a232af0ae125463f/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YnIJrxFbxTwA6g56pXXBB7jsQ-Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/71xIfViok0Ee0anvhCn1X3iy.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:04
Mensen stoppen ook duizenden euro's in een Thaise bruid.
BTC, wife changing money?

wel oppassen als ze uit Bangkok komen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
zwembroek schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:54:
[...]

Een snelle daling van Bitcoin naar 53k 73k zal daar wel verandering in brengen. >:)
FYI

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Daarom nooit dergelijke tokens op release kopen. Eigenlayer is wel een top project. Echter verpesten de tokenomics het voor retail investeerders. Als deze is afgekoeld met een -50% / -70% is het geen verkeerde token mits ETH nog zijn run krijgt. Kijk maar naar SUI. Lage circulating supply met veel unlocks. Een echte VC token maar wel interessant wanneer je deze laat uitbodemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
zwembroek schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:17:
[...]
Daarom nooit dergelijke tokens kopen.
Fixed.

Zelfde met ENA, ETHFI, RENZO en wat is het nog allemaal.
Als we niet oppassen gaat die restaked ETH de FTX/LUNA van deze cycle worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
uit de thread:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GYynsw3XkAI6DT_?format=jpg&name=large

Niet
Bullish
Genoeg

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Deze toch ff quoten, dat is gewoon niet hoe een accumulatie/manipulatie/distributie wyckoff eruit ziet. :) Ik heb niks tegen een bearish bias maar deze is gewoon inaccuraat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
tomtom901 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:36:
[...]

Deze toch ff quoten, dat is gewoon niet hoe een accumulatie/manipulatie/distributie wyckoff eruit ziet. :) Ik heb niks tegen een bearish bias maar deze is gewoon inaccuraat.
Je moet zijn video even zien voor de context.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:43:
[...]

Je moet zijn video even zien voor de context.
Laatste video van 2 weken oud of heb ik de verkeerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
tomtom901 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:22:
[...]

Laatste video van 2 weken oud of heb ik de verkeerde?
Dat is hem idd. Ben benieuwd wat je er van vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:27:
[...]

Dat is hem idd. Ben benieuwd wat je er van vindt.
Zal vanavond eens even rustig bekijken en dan kom ik erop terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
tomtom901 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:34:
[...]

Zal vanavond eens even rustig bekijken en dan kom ik erop terug.
Zet de popcorn maar vast klaar. Wordt een lange zit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mayhem
  • Laatst online: 05-07 10:39

mayhem

Zo'n twee weken in het bezit van een fijn mandje SEI. Doet het lekker. Dank voor de tip @Nubtrix!

DYOR, deed ik ook. Toch de hele post van Nubtrix gelezen 🤣
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gopvilc75n_V5wGis663aqxomfg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Vu5szwuGpLHHXKlCilPdF4fK.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
mayhem schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:16:
Zo'n twee weken in het bezit van een fijn mandje SEI. Doet het lekker. Dank voor de tip @Nubtrix!

DYOR, deed ik ook. Toch de hele post van Nubtrix gelezen 🤣
[Afbeelding]
't is everything up season, no credits deserved :P

Mijn beste performers monthly:
1) Seiyan 173%
2) Sui
3) Vrsc
4) Wif
5) Sei 81%

Weekly:
1) Pepe 38%
2) Wif
3) Sei
4) Qubic
5) Inj 9%

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Dus het kan omhoog of naar beneden? Wat een kut spel is dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 20:53
Nubtrix schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:20:
[...]
't is everything up season, no credits deserved :P

Mijn beste performers monthly:
1) Seiyan 173%
2) Sui
3) Vrsc
4) Wif
5) Sei 81%

Weekly:
1) Pepe 38%
2) Wif
3) Sei
4) Qubic
5) Inj 9%
SUI had ik dus gekocht op 0,73. Met mijn stomme kop voor een kleine winst verkocht. Staat nu op 1,70. Heel frustrerend 😭. Had gewoon geduld moeten hebben. Maar het muntje waar ik heel veel geduld mee heb gaat voor geen meter. Haat liefde verhouding met crypto 😅

P.s. ja ja ik weet dat ik Bitcoin had moeten kopen. Maar daar heb ik nu eenmaal niet voor gekozen.

[ Voor 8% gewijzigd door bsmpower op 01-10-2024 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:01
bsmpower schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:46:
[...]

SUI had ik dus gekocht op 0,73. Met mijn stomme kop voor een kleine winst verkocht. Staat nu op 1,70. Heel frustrerend 😭. Had gewoon geduld moeten hebben. Maar het muntje waar ik heel veel geduld mee heb gaat voor geen meter. Haat liefde verhouding met crypto 😅

P.s. ja ja ik weet dat ik Bitcoin had moeten kopen. Maar daar heb ik nu eenmaal niet voor gekozen.
Ik heb een tip voor je, koop gewoon Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[...]

Dat kan alsnog ;)

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
[...]

it happens :P

SUI target 60 miljard marketcap. Nog een x12 van hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ik durf nooit te kopen na zo'n enorme stijging. Zal je zien dat ie dan ineens instort. Die pech heb ik nagenoeg altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:51
bsmpower schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:04:
Ik durf nooit te kopen na zo'n enorme stijging. Zal je zien dat ie dan ineens instort. Die pech heb ik nagenoeg altijd.
Haha nou, je bent in ieder geval niet de enige hoor. Toevallig had ik met SUI ook een mooi ritje gemaakt, eruit gestapt want lekker voorzichtig doen, ging dat ding nog hoger. Reken maar dat ik er ondertussen gewoon weer in geFOMO'd ben, hoor :+ Verdien er absoluut niet de anti elppa award mee maar whatever, bescheiden zakje van zo'n muntje vond ik wel te verantwoorden. Zolang het gros nog maar in BTC blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:01
[...]

Is dit een grap? Voor btc is het nooi te laat vrind. Of wil je binnen 30 dagen schathemeltje rijk zijn?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IhQgMST.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Nubtrix schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:04:
[...]

it happens :P

SUI target 60 miljard marketcap. Nog een x12 van hier :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75cgqiEzW7yoRvhvTBGLt_bO2i8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0sopO1V8xV6Pmx7hZo4r1R1d.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Dacuuu schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:10:
[...]
Is dit een grap? Voor btc is het nooi te laat vrind. Of wil je binnen 30 dagen schathemeltje rijk zijn?

[Afbeelding]
Had het in dit geval specifiek over SUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Als dat gebeurt gaan shitcoins een factor 5 meer omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
dinsdag dipmiddag!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
btc volgt de stonks aardig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogHXcgxmSQp-VZo0ExupieMzM38=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Px8EWuovQeCcL35gVmWu24pZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://j.gifs.com/KO3JZl@large.gif?download=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Mensen begrijpen btc nog niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgM3xW55PVp1Va6zFb-l_O9ngGQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eiug84XMLgXbwO6PNKBvx7b7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
Zal vast met deze ongein te maken hebben
BREAKING: Iran is preparing imminent missile attack on Israel, US Official tells Axios

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:05

St@m

@ Your Service

Geen gezeik, iedereen arm.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:55:
BREAKING: Iran is preparing imminent missile attack on Israel, US Official tells Axios
Die halen ze toch wel uit de lucht. Gewoon weer eentje minder die ze aan Rusland kunnen geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-05 16:55
sjorremans schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:55:
Waar is de tijd dat men nog met pijl en boog vocht?
Pagina: 1 ... 73 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!