anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:45:
[...]
klopt. Is 1 grote rat race. Heb nu broken money van lyn alden uit. Meeste wist ik al, maar zet je toch wederom weer aan het denken wat een achterlijk systeem we leven.
:strip_exif()/f/image/RKC45CR0GKq3DsJULKxfe51s.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:45:
[...]
klopt. Is 1 grote rat race. Heb nu broken money van lyn alden uit. Meeste wist ik al, maar zet je toch wederom weer aan het denken wat een achterlijk systeem we leven.
yes, maar wel alleen in engels. Voor mij geen issue, en vind engels lezen zelfs fijner dan gare nl vertalingen (zelfde met films en series), maar weet dat sommigen dat niet fijn vinden.Amens schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:55:
[...]
Interessant, ga ik ook maar eens aanschaffen. Hopelijk is hij er als ebook?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
zwembroek schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:10:
Bullcase: Als we een soft landing krijgen houdt de 100 week SMA @ 39k zoals in 2016 en 2019. Toevallig zit de yearly open daar ook in de buurt @ 42k.
Bearcase: Krijgen we een hard landing dan zakken we naar de laagste regression band (400 week SMA) @ 23K.
Of de cijfers vallen vandaag toch mee en maken een higher high in deze regionen en dan langzaam up only.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Haha die is wel echt goed!
In de bear case verkoop ik alles en ga mooi wachten tot een mooi nieuw koopmomentzwembroek schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:10:
Bullcase: Als we een soft landing krijgen houdt de 100 week SMA @ 39k zoals in 2016 en 2019. Toevallig zit de yearly open daar ook in de buurt @ 42k.
Bearcase: Krijgen we een hard landing dan zakken we naar de laagste regression band (400 week SMA) @ 23K.
Of de cijfers vallen vandaag toch mee en maken een higher low in deze regionen en dan langzaam up only.
Heb ik ook gedaan na 2021....Amens schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:29:
[...]
In de bear case verkoop ik alles en ga mooi wachten tot een mooi nieuw koopmoment
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Is er ook bij gemeld hoeveel van die jobs bij McDonalds en consorten waren?Guere schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:31:
Unemployment: 4.2% (dus toch de verwachting)
+142K jerrrbs (dus toch meer dan vorige maand)
Wie dan?Waah schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:31:
[...]
Aangezien iedereen hier in paniek is, ga ik ernstig twijfelen om NU in te stappen
keanu_ schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:32:
de gemanipuleerde data valt mee, dus 25% ipv 50% rate cut? soft landing? etc etc..
Overigens zal de revisie van deze data natuurlijk gewoon keihard worden bijgesteld.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Guere schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:31:
Unemployment: 4.2% (dus toch de verwachting)
+142K jerrrbs (dus toch meer dan vorige maand)
No offence maar waarschijnlijk ga je weer het juiste inkoopmoment missen.Waah schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:31:
[...]
Heb ik ook gedaan na 2021....
Ik wacht nog steeds op het juiste inkoopmoment, want dat heb ik steeds net gemist![]()
Aangezien iedereen hier in paniek is, ga ik ernstig twijfelen om NU in te stappen
Die kans is grootzwembroek schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:36:
[...]
No offence maar waarschijnlijk ga je weer het juiste inkoopmoment missen.![]()
Blijven twijfelen en voor eeuwig aan de zijlijn.
Juist wel. Als de werkloosheid nog hoger zou zijn, betekent het dat we harder vallen dan gedacht. Dan is de FED genoodzaakt om sneller rate cuts toe te passen. Wat de markt doet vermoeden dat er een harde landing, recessie, of hoe je het ook wilt noemen, gaat komen. Cq. Meer onzekerheid..BTC100K2021 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:34:
Zo goed is dit allemaal niet, alleen overheidspayrolls hoger dan verwacht.
Rest toont de eerste tekenen van rektheid.
Was gekheid. Ik blijf alleen maar verzamelen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat mijn bescheiden (in mijn ogen) inleg ooit levensveranderend gaat zijn. Pas als ik denk dat het bedrag dusdanig hoog is dat het inderdaad levensveranderend is ga ik uitkeren, anders niet.Waah schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:31:
[...]
Heb ik ook gedaan na 2021....
Ik wacht nog steeds op het juiste inkoopmoment, want dat heb ik steeds net gemist![]()
Cries in millennialAmens schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:41:
[...]
We hebben in de goede tijd een huis gekocht voor 220.000 euro.
Then we MOOOON? Of gaat ie anders ?zwembroek schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:44:
First we pump...
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Valt mee tochanti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:43:
stonk futures worden iig roder (waren al rood) na de cijfers
Sorry
Downward jobs revisions have become the new normal this year.
— The Kobeissi Letter (@KobeissiLetter) 6 september 2024
11 out of the last 15 jobs reports have now been revised lower.
The June jobs report has now been revised lower TWO TIMES, a major red flag.
Follow us @KobeissiLetter for real time analysis as this develops.
Gun het je hoor, maar het is om te janken hoe zeer we dat beleidsmatig verprutst hebben.Amens schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:50:
[...]
Sorry![]()
Goede tijd, dan heb ik het over 5 jaar geleden. Het is uiteraard niet randstad, want dan hadden we toen voor dat bedrag ook ongeveer een schuurtje kunnen kopen.
De whitepaper op hun website zegt niksarjants schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:11:
[...]
Een kennis van mij krijg ik niet overtuigd dat een ponzi is, heb jij nog een goede link waarmee ik hem kan behoeden voor deze Ultima pyramide?
I look forward to serving America if the opportunity arises.
— Elon Musk (@elonmusk) 5 september 2024
No pay, no title, no recognition is needed. https://t.co/5PSNtjBQn7
https://newsbit.nl/trump-...agt-musk-voor-nieuw-team/Trump wil van VS ‘wereldhoofdstad van crypto’ maken, vraagt Musk voor nieuw team
[ Voor 61% gewijzigd door Gipsy King op 06-09-2024 15:04 ]
Met dank aan Dhr. Blok van Neerlands 'ondernemerspartij'.tomtom901 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:56:
[...]
Gun het je hoor, maar het is om te janken hoe zeer we dat beleidsmatig verprutst hebben.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:43:
stonk futures worden iig roder (waren al rood) na de cijfers
Oplopende vraag, stagnerend aanbod en binnen dat aanbod ook nog eens niet de goede mix van woningen.tomtom901 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:56:
[...]
Gun het je hoor, maar het is om te janken hoe zeer we dat beleidsmatig verprutst hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-09-2024 15:10 ]
Dat is dapper van je. Ik heb dat zelf opgegeven, want er is geen rationeel touw aan vast te knopen.Cpt.Iglo schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:03:
Ik probeer de impact van de zojuist uitgebrachte cijfers te begrijpen…
Maktub
We hopen op cijfers die goed nieuws brengen voor de economie waardoor het sentiment om te investeren niet wordt afgeschrikt.Cpt.Iglo schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:03:
Ik probeer de impact van de zojuist uitgebrachte cijfers te begrijpen, heb ik het op deze manier op de juiste manier geïnterpreteerd?
- de cijfers zijn zoals de markt het verwacht had.
- de kans op een grotere rate cut wordt kleiner, waardoor op korte termijn een ‘hard landing’ kleiner wordt.
- het is aannemelijk dat de bitcoin koers daarom het afgelopen half uur weer wat stijgt.
Klopt dit?
En begrijp ik het ook goed dat de markt op dit moment, door de zojuist uitgebrachte cijfers, verwacht dat de kans op een recessie op korte termijn kleiner is geworden?
en weer roodanti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:12:
[...]
klopt, gingen eerst 15min de verkeerde kant uit, maar boomers zijn natuurlijk ook wat traag van begrip. Nu is het weer groen.
kans voor dubbele kut is van 39% naar 51% gesprongen
[Afbeelding]
anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:20:
en weer rood
anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:12:
[...]
klopt, gingen eerst 15min de verkeerde kant uit, maar boomers zijn natuurlijk ook wat traag van begrip. Nu is het weer groen.
kans voor dubbele kut is van 39% naar 51% gesprongen
[Afbeelding]
Een kleine crashcourse monetair beleid van de FEDCpt.Iglo schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:03:
Ik probeer de impact van de zojuist uitgebrachte cijfers te begrijpen, heb ik het op deze manier op de juiste geïnterpreteerd?
- de cijfers zijn zoals de markt het verwacht had.
- de kans op een grotere rate cut wordt kleiner, waardoor op korte termijn een ‘hard landing’ kleiner wordt.
- het is aannemelijk dat de bitcoin koers daarom het afgelopen half uur weer wat stijgt.
Klopt dit?
En begrijp ik het ook goed dat de markt op dit moment, door de zojuist uitgebrachte cijfers, verwacht dat de kans op een recessie op korte termijn kleiner is geworden?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Shit, soms post ik iets inhoudelijks. Gelukkig is er nog sociale controle, mijn excusessh4d0wman schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:49:
@MrFX
[Afbeelding]
Sorry kon het niet laten.![]()
Duimpje voor de informatieve waarde!
tomtom901 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:12:
Wat een shitcoin, haha, eerst de shorters ff uitstoppen en nu de late longers afstraffen.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ja was volledig te verwachten. Alleen maar goed ff alles schoonvegen.tomtom901 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:12:
Wat een shitcoin, haha, eerst de shorters ff uitstoppen en nu de late longers afstraffen.
Nouja, "volledig te verwachten", het is ondertussen wel genoeg geweest met die slow bleed. Mag wel eens een ander deuntje opanti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:16:
[...]
Ja was volledig te verwachten. Alleen maar goed ff alles schoonvegen.
nothing stops this train
Had jij vanochtend niet ook al het gevoel dat we te maken gingen krijgen met een grote rode kaars der rektheid?tomtom901 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:25:
Nouja, "volledig te verwachten", het is ondertussen wel genoeg geweest met die slow bleed. Mag wel eens een ander deuntje op
[ Voor 9% gewijzigd door Guere op 06-09-2024 16:42 ]
anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:47:
[...]
55,5 heeft het wederom gehouden voor nu
TrueGuere schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:41:
[...]
Had jij vanochtend niet ook al het gevoel dat we te maken gingen krijgen met een grote rode kaars der rektheid?Het voelt nu namelijk al helemaal alsof je op je wenken bediend gaat worden...
ASML ook al 35 procent eraf vanaf de top gerekend. Wat doet Nvidia trouwens, ook -4,5 procentanti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:54:
nvidea weer -4,5% lijkt wel een shitcoin joh
[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 06-09-2024 16:56 ]
En daarom hebben we nog droog kruit (fiat)! Toch? Toch?keanu_ schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:51:
Heb vooral nu het gevoel dat we een flashcrash naar 49k gaan krijgen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Domino schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:55:
[...]
En daarom hebben we nog droog kruit (fiat)! Toch? Toch?
Mooi inslaananti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:54:
nvidea weer -4,5% lijkt wel een shitcoin joh
Present, de short met prachtig verlies gesloten door die groene candle en nu proberen dat goed te maken, maar al redelijk onderweg. Zoals altijd, vergeet het negatieve en focus op het "positieve":tomtom901 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:12:
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Taro schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:07:
[...]
Present, de short met prachtig verlies gesloten door die groene candle en nu proberen dat goed te maken, maar al redelijk onderweg. Zoals altijd, vergeet het negatieve en focus op het "positieve":
[Afbeelding]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 06-09-2024 17:29 ]
Zero.
Don't jinx it.Pelox schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:27:
Had ik maar.. gelukkig hebben we een betaalde baan.
[Afbeelding]
Voorlopig even geen biefstuk posts meer hier.FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:29:
[...]
Don't jinx it.
Straks de zaak failliet én crypto rekt.
Gelukkig hebben we altijd nog de WW voor een gezonde balans.
Voedselbank, here we come!
Ik was bami aan het maken maar moet nu schakelen, pasta rekteroni met kaas it is.Alpina schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:30:
[...]
Voorlopig even geen biefstuk posts meer hier.
tuurlijk wel, ik bezuinig op veel dingen maar niet op kwaliteit voedsel 👍Alpina schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:30:
[...]
Voorlopig even geen biefstuk posts meer hier.
nothing stops this train
Stack Sats
Maktub
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Kanonnenvlees is altijd nog beter dan kale noodles.sh4d0wman schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:36:
We kunnen wel het leger in, gratis eten en onderdak. Velen hebben hier een zwak voor shitcoins erhhh medailles.![]()
Ik hou niet van lopen dus rijd of vlieg (hoe moeilijk kan het zijn?) jullie wel rond.
Hier ook voornamelijk BTC, niet meer moeilijk doen.MrMrq schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:35:
Toen we op 70 stonden wilden ze allemaal een nieuwe koopkans op de 52k…
En straks staan we weer op de 70k en dan is het zo van ‘had ik nou de 52k maar gekocht…’
Zo is natoer.
Ik ben blij dat ik nauwelijks in alts zit, wat dure losses op ETH uitgezonderd.
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 06-09-2024 17:42 ]
nothing stops this train
Ik zie hem zo:Taro schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:58:
[...]
Hopelijk heeft ie gelijk, maar wel een beetje vreemd getekend incl. pieken en dalen want dan kan je altijd wel iets vinden? Zie hem zelf zo:
[Afbeelding]
Is dat niet de essentie van TA
Owjah, ik zit weer in SC.HollovVpo1nt schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 18:25:
[...]
Is dat niet de essentie van TA? Als je maar ver genoeg uirzoomt kunt je achteraf alles recht lullen
ja rond dit niveau zit ook nog wat support. Geen idee of die wat houd. Veel gaat afhangen van aankomende 2 weken. gok ook niet dat wat de fed doet nog super veel invloed gaat hebben op de 18emjjveldt schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 18:30:
Voorlopig zakken we niet hard door, maar lijkt het grafiekje wel op zomer 2023 xD
Meer heb je niet nodig...HollovVpo1nt schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:44:
Bestaat monsterboard nog? Ff vacatures zoeken
Of misschien cursusje coaching en omgaan met portfolio verlies. Denk dat dat het wel goed zal doen. Heb alleen geen idee waar m'n klanten me van zullen betalen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq