I know..DaWayne schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:15:
[...]
Hoop is uitgestelde teleurstelling vriend.
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
I know..DaWayne schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:15:
[...]
Hoop is uitgestelde teleurstelling vriend.
Zero.
Ik vind jouw epistels lezen altijd wel leuk om te doen.FrambozenTaart schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:16:
[...]
Ik kan hier een heel epistel gaan kwakken maar zolang mensen hebzuchtig zijn is een bullrun simpelweg niet te voorkomen.
Het enige wat je nodig hebt is geduld, de rest komt vanzelf.
Allemaal troep die ik nu niet meer zal aanraken. Het is echt gewoon zoals Jaapie zegt: aan het eind van de rit is het allemaal gebakken lucht._Gast_ schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:15:
[...]
Dikke gains! 2 jaar gewacht maar dan heb je ook wat
Celer, daar zeg je me wat. De vergeten dikke tech. Die hield ik vroeger vaak in de gaten. Lang niet naar omgekeken: https://www.coingecko.com/nl/coins/celer-network
Notcoin (NOT)
Probably Nothing.
Renzo (EZ)
Renzo is a Liquid Restaking Token (LRT) and Strategy Manager for EigenLayer.
Omni Network (OMNI)
An EigenLayer AVS that aims to connect all Ethereum rollups.
ether.fi (ETHFI)
A Decentralized, Non-custodial Delegated Staking Protocol.
AEVO (AEVO)
Aevo is the first Derivatives L2, focused on options & perps trading.
Portal (PORTAL)
Portal (PORTAL) is a cross-chain gaming platform with a mission to onboard more players to Web 3.0.
AltLayer (ALT)
AltLayer is a decentralized protocol that facilitates the launch of native and restaked rollups with both optimistic and zk rollup stacks.
Manta (MANTA)
Manta Pacific is the first EVM-equivalent ZK-application platform that is scalable and secure through Celestia DA and Polygon zkEVM.
Sleepless AI (AI)
A Web3+AI Gaming Platform.
Xai (XAI)
Xai is built to onboard the next billion gamers into Web3.
NFPrompt (NFP)
An AI-driven UGC platform for Web3 Creators.
Memecoin (MEME)
Memecoin is the native ecosystem token of Memeland. Memeland is the web3 venture studio by 9GAG, the globally popular meme platform.
Neutron (NTRN)
The most secure CosmWasm platform in Cosmos, Neutron lets smart-contracts leverage bleeding-edge Interchain technology with minimal overhead.
CyberConnect (CYBER)
A Web3 social network.
Sei (SEI)
Sei is the fastest Layer 1 blockchain, designed to scale with the industry.
Arkham (ARKM)
Arkham (ARKM) is an intel-to-earn token powering the deanonymization of the blockchain with AI.
Pendle (PENDLE)
DeFi’s Yield Trading Protocol.
Maverick Protocol (MAV)
Maverick Protocol is a DeFi infrastructure provider focused on increasing industry efficiency, powered by Maverick AMM.
Open Campus (EDU)
First community-led education protocol to build a decentralized campus.
Radiant Capital (RDNT)
Radiant is building the first omnichain money market atop LayerZero.
Space ID (ID)
A Web3 Identity Protocol with Multi-chain Name Service.
Hooked Protocol (HOOK)
The on-ramp layer for massive Web3 adoption to form the ecosystem of future community-owned economies.
STEPN (GMT)
STEPN is a Web3 lifestyle app with SocialFi & GameFi elements.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Mee eens. Niet veel aan toe te voegen. Buy low en op tijd verkopen met een leuke winst. ''The next Solana'' ga je niet makkelijk vinden....Nubtrix schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:33:
[...]
Allemaal troep die ik nu niet meer zal aanraken. Het is echt gewoon zoals Jaapie zegt: aan het eind van de rit is het allemaal gebakken lucht.
Wat niet wil zeggen dat je geen geld kan verdienen. Buy low, sell high bestaat echt.
Hieronder opsomming van binance launchpads na 2022. Straks nog een wat ouderwets opzoekwerk doen. Of gewoon yolo van alles een bag kopen.
[...]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
We gaan nu zijwaarts omlaag 😭anti elppa schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:55:
[...]
klopt. statistisch gezien is het vaak een slechte maand voor btc. 3 maanden daarna zijn vrijwel altijd wel goed (op 1e jaar bear in de cycle na dan)
Dat sausje is luxe hoor. Kan je beter in Bitcoin stoppen.Don Guacamole schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:50:
Alles is in de aanbieding momenteel.
Zonde, het was zo’n leuke start van het jaar.
Ik eet al weken dit:
[Afbeelding]
Wen moon?
Die kip ziet er wel lekker uit man. Ik ga zo pannenkoeken bakken.Don Guacamole schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:50:
Ik eet al weken dit:
[Afbeelding]
Wen moon?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat is geen saus… dat is bloed😂Wispe schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:55:
[...]
Dat sausje is luxe hoor. Kan je beter in Bitcoin stoppen.
Ja verleidelijk om groot in te slaan nu.knakworst schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:37:
Celer en Casper krijgen er binnenkort een nulletje bij. Goedkoop op te strijken.
Don Guacamole schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:50:
Ik eet al weken dit:
[Afbeelding]
Wen moon?
Wispe schreef op donderdag 5 september 2024 @ 19:28:
We zitten niet ver van het dieptepunt van begin augustus vandaan.
Ik hoor vaak dat ik eigenwijs ben, dus HODL.
Pancakeswap! Dat was toch wat vier jaar geledenzwembroek schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:00:
[...]
Die kip ziet er wel lekker uit man. Ik ga zo pannenkoeken bakken.
Ik kreeg hier meteen een meme idee bij, maar het vereiste iets meer werk dus het gifje moest even tot na 't eten wachtenCornermanNL schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:05:
Die draai ook ineens in zo’n topic gaat ook altijd hard.
‘vaag verhaal Vluggejapie’ gaat alleen net iets te snel. Moest hem 3x opnieuw ‘afspelen’ om te kunnen lezen wat er stondGuere schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:00:
[...]
Ik kreeg hier meteen een meme idee bij, maar het vereiste iets meer werk dus het gifje moest even tot na 't eten wachten
Hak-op-de-tak-slowchat!
[Afbeelding]
Als je goed kijkt komen je trap en je btb armband ook nog langs.Wispe schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:02:
[...]
‘vaag verhaal Vluggejapie’ gaat alleen net iets te snel. Moest hem 3x opnieuw ‘afspelen’ om te kunnen lezen wat er stond
Gerapparteerd voor het gebruiken van het verboden woord.Darrell schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:09:
[...]
Als je goed kijkt komen je trap en je btb armband ook nog langs.
Morgen met die cijfers dieprood! Eventjes geduld .bsmpower schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:14:
Waarom zet de daling niet even door, dan hebben we het gehad 😏
Een oud collega van mij had met een relatief lage inleg daar 2 ton van gemaakt. Na een drop van 50% heeft hij een panic sell gedaan en een ton uitgecasht. Later ging dat muntje zo hoog dat hij miljonair was geweest wanneer hij niet had verkocht. Dat yield farmen was echt bizar wat hij daar mee verdiende. Na die ervaring is hij gekapt met crypto. Maar onder de streep niet slecht voor een first timer.Coldcat schreef op donderdag 5 september 2024 @ 19:52:
[...]
Pancakeswap! Dat was toch wat vier jaar geleden
Darrell schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:09:
[...]
Als je goed kijkt komen je trap en je btb armband ook nog langs.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Taro schreef op donderdag 5 september 2024 @ 21:18:
Wat een eikels daar bij ByBit....
Tijdje geleden 2 YubiKeys gebruikt als passkey. Daarna 2 nieuwe ontvangen. De 2 nieuwe toegevoegd en de 2 oude verwijderd. Log ik opnieuw in: De 2 nieuwe geweigerd, de 2 oude verwijderde werken nog...![]()
Kom ik op de Passkey pagina, staan ze er alle 4. Verwijder een oude, verdwijnt uit de lijst, vernieuw de pagina, staan ze er alle 4 weer....
Via de chat om hulp gevraagd, screenshots opgestuurd, ticket aangemaakt. Na 5 dagen zou ik een reactie krijgen. Na meer dan 5 dagen ontvang ik een reactie met een screenshot dat ik naast een passkey op "Remove" moet klikken..... No shit Sherlock![]()
![]()
![]()
![]()
Reageer, stuur opnieuw de screenshots mee. Krijg ik zojuist, 8 dagen later, een berichtje dat ik wel de Nederlandse website moet gebruiken en dat het login probleem dan opgelost zou moeten zijn.![]()
![]()
Heb geprobeerd om netjes te blijven, maar is helaas niet gelukt. Zo jammer dat ze er van uitgaan dat je een domme gebruiker bent. Probleem na 16 dagen dus nog steeds niet opgelost, valt mij echt van ze tegen, jammer.
[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 05-09-2024 21:36 ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Staat ook al in NK en op de frontpage. Maar wat mij betreft wel ontopic hoor, verwacht dat heel veel mensen hier YubiKeys gebruiken. Heb gelukkig de nieuwste versie zonder het probleem (en oude met het probleem die ik dus probeer te verwijderen bij ByBit).MrFX schreef op donderdag 5 september 2024 @ 21:41:
Offtopic maar er zijn recent kwetsbaarheden gevonden in de yubikey 5 en YubiHSM 2.
Meer info:
https://www.yubico.com/su...y-advisories/ysa-2024-03/
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dik !Guere schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:00:
[...]
Ik kreeg hier meteen een meme idee bij, maar het vereiste iets meer werk dus het gifje moest even tot na 't eten wachten
Hak-op-de-tak-slowchat!
[Afbeelding]
Hier word je inderdaad helemaal giftig van op den duur, hoe hoog je niveau aan geduld ook is. Heb zelf wat jaren klantenservice/support gedaan dus je hebt dan al meteen wat minder geduld als ze je opmerking niet serieus nemen maar een standaard antwoord eruit knikkeren. L E Z E NTaro schreef op donderdag 5 september 2024 @ 21:18:
Tijdje geleden 2 YubiKeys gebruikt als passkey. Daarna 2 nieuwe ontvangen. De 2 nieuwe toegevoegd en de 2 oude verwijderd. Log ik opnieuw in: De 2 nieuwe geweigerd, de 2 oude verwijderde werken nog...![]()
Kom ik op de Passkey pagina, staan ze er alle 4. Verwijder een oude, verdwijnt uit de lijst, vernieuw de pagina, staan ze er alle 4 weer....
Via de chat om hulp gevraagd, screenshots opgestuurd, ticket aangemaakt. Na 5 dagen zou ik een reactie krijgen. Na meer dan 5 dagen ontvang ik een reactie met een screenshot dat ik naast een passkey op "Remove" moet klikken..... No shit Sherlock![]()
![]()
![]()
![]()
Reageer, stuur opnieuw de screenshots mee. Krijg ik zojuist, 8 dagen later, een berichtje dat ik wel de Nederlandse website moet gebruiken en dat het login probleem dan opgelost zou moeten zijn.![]()
![]()
Heb geprobeerd om netjes te blijven, maar is helaas niet gelukt. Zo jammer dat ze er van uitgaan dat je een domme gebruiker bent. Probleem na 16 dagen dus nog steeds niet opgelost, valt mij echt van ze tegen, jammer.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Yup, 73k was de top deze cycle. Nu de lange winterbear in.Coldcat schreef op donderdag 5 september 2024 @ 23:57:
Al een week geen inflow bij Blackrock… dat was het? Of is de bodem daar?
Wispe schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 00:10:
[...]
Yup, 73k was de top deze cycle. Nu de lange winterbear in.
nothing stops this train
[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 06-09-2024 03:05 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
gisteren ook weer erg slechte dag voor de etf's iddColdcat schreef op donderdag 5 september 2024 @ 23:57:
Al een week geen inflow bij Blackrock… dat was het? Of is de bodem daar?
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 06-09-2024 07:30 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zou toch graag eens achter de schermen kijken bij Blackrock.anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 07:29:
[...]
gisteren ook weer erg slechte dag voor de etf's idd
[Afbeelding]
vanmiddag usa payrols. vorige maand ging het daar toen helemaal fout en ging alles door het putje
[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-09-2024 08:34 ]
Dan is het toch Byebit? Of zijn er vanuit NL inmiddels geen alternatieven meer?Taro schreef op donderdag 5 september 2024 @ 21:18:
![]()
![]()
![]()
![]()
ja grote kans dat er wel weer een naald van 3k komt vanmiddag. en die is niet omhoog. Gok dat het nog wel een paar ruige weken gaan worden.BTC100K2021 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:17:
https://www.investing.com...-worsening-crisis-3604242
De Yen zakt weer weg: https://finance.yahoo.com/quote/JPY%3DX/
US Banencijfers vanmiddag.
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 06-09-2024 09:22 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Komen die cijfers om 15:30 NL'se tijd?anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:21:
[...]
ja grote kans dat er wel weer een naald van 3k komt vanmiddag. en die is niet omhoog. Gok dat het nog wel een paar ruige weken gaan worden.
Die 55,5k zal ook zo wel kapot gaan. Deed het nog beetje als support laatste dagen....maar dat zal vast niet lang meer duren
anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:21:
Die 55,5k zal ook zo wel kapot gaan. Deed het nog beetje als support laatste dagen....maar dat zal vast niet lang meer duren
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
nee ben niet bearisch hoor. Ik roep juist al ff hier dat mensen zich niet moeten blindstaren op september, aangezien dat vaak een slechte maand is voor btc. En ik blijf onverminderd bullisch voor aankomende 12 maanden.
Nou idd, is allemaal ook maar relatief.Gipsy King schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:08:
WTF is iedereen Bearish ? Kunnen we geen klappen meer incaseren ? Maandag 48K so what ?
[Afbeelding]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Je moet wel de inflatie meenemen in dit verhaal..FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:10:
[...]
Nou idd, is allemaal ook maar relatief.
[Afbeelding]
Zero.
Hoeveel % schat je ? geef ik dat gelijk even door aan mijn werkgever. Kan die alvast een FIAT correctie maken voor een mooie Kerstzak.Pelox schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:11:
[...]
Je moet wel de inflatie meenemen in dit verhaal..
Iedereen kijkt naar oktober als GROENE(!!) maand. Velen vergeten dat je een flinke stijging vaak pas behaald na een goede daling/ rode maand.anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:58:
[...]
nee ben niet bearisch hoor. Ik roep juist al ff hier dat mensen zich niet moeten blindstaren op september, aangezien dat vaak een slechte maand is voor btc. En ik blijf onverminderd bullisch voor aankomende 12 maanden.
Stack Sats
Aan mijn lunch te zien is de inflatie nog niet zo urgent.Gipsy King schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:16:
[...]
Hoeveel % schat je ? geef ik dat gelijk even door aan mijn werkgever. Kan die alvast een FIAT correctie maken voor een mooie Kerstzak.
Stovirpi schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:18:
[...]
Iedereen kijkt naar oktober als GROENE(!!) maand. Velen vergeten dat je een flinke stijging vaak pas behaald na een goede daling/ rode maand.
Zero.
Die tas verdiend SWS hero statusFrambozenTaart schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:19:
[...]
Aan mijn lunch te zien is de inflatie nog niet zo urgent.
[Afbeelding]
[ Voor 45% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-09-2024 10:29 ]
Gewoon een maandje langer milfs spotten aan het zwembad.
Stack Sats
Schaam je dat je geen voedsel met Nutri-Score B kiest.FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:19:
[...]
[Afbeelding]
Dat zit wel Schnorr.
Username checks out.Stukfruit schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:28:
[...]
Schaam je dat je geen voedsel met Nutri-Score B kiest.
Een kennis van mij krijg ik niet overtuigd dat een ponzi is, heb jij nog een goede link waarmee ik hem kan behoeden voor deze Ultima pyramide?elektriekert schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 14:18:
[...]
Bij mijn vrouw op het werk zijn een paar collega's een shitcoin genaamd "Ultima" aan het shillen...
Mooie whitepaper ook
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
The Redman schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:12:
Is gewoon het einde van de bull trap, op naar 12k
Zero.
Staat er nou lastpak op die tas?FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:19:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 06-09-2024 11:29 ]
Als een kudde tamme herten die in de koplampen van de vrachtwagen der rektheid staren.Coldcat schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:17:
Als die cijfers nog meer tegenvallen dan de verwachting in dan gaan we tezamen met het schip ten onder.
[Afbeelding]
Een paar slimmeriken daargelaten die hun stack geverkocht hebben voor een wagen en het aflossen vand e hypotheek.
Nu kan het nog! There is no second best!FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:32:
[...]
Als een kudde tamme herten die in de koplampen van de vrachtwagen der rektheid staren.
'Maar Bitcoin was toch het digitale goud, gegarandeerd schaars door wiskunde?'
BAM 6 CENT!!!1!!1
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Onwetendheid is gelukzaligheid.NeoflexNL schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:43:
Vanmiddag de hele dag onder de pannen, dus voor de zekerheid maar een limitorder ingesteld rond de 51k om m'n long niet te laten ploffen.
Vorige keer dat ik geliquideerd ben was die vrijdagavond (begin mei ergens) dat we naar de 50k doken. Toen stond ik dus ook nietsvermoedend met een biertje aan een statafel.
Ja helemaal eens, was ook een super leuke avond.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 06-09-2024 12:24 ]
mooi, moest toch de banden van de lambo wisselen.Coldcat schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 12:23:
Mocht je nooit in het crypto-schraleatser-betaalkaarttopic komen. Momenteel is er een 10% cashback voor de eerste 6k bij Bybit (in 60 dagen). Weinig kleine lettertjes, geen tokens of iets dergelijks nodig.
Dat tikt sneller aan dan de learn and earns. In deze bearish tijden een doekje voor het bloeden.
[ Voor 25% gewijzigd door Aeronaut op 06-09-2024 12:30 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Lekker. Moet nog een vakantie curacao met de familie aftikken, dus perfecte timingColdcat schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 12:23:
Mocht je nooit in het crypto-schraleatser-betaalkaarttopic komen. Momenteel is er een 10% cashback voor de eerste 6k bij Bybit (in 60 dagen). Weinig kleine lettertjes, geen tokens of iets dergelijks nodig.
Dat tikt sneller aan dan de learn and earns. In deze bearish tijden een doekje voor het bloeden.
[ Voor 10% gewijzigd door Guere op 06-09-2024 13:36 ]
Guere schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:28:
Nog een uurtje, guys. Om 14:30 weten we het.
[Afbeelding]
In juli 114k banen erbij, men verwacht dus 160k in augustus. Er is een dalende trend vanaf mei, dus er wordt een trendbreuk verwacht.
Unemployment rate was 4.3% in juli, wordt 4.2% verwacht. Dat zou wederom een trendbreuk zijn aangezien het al sinds maart iedere maand licht stijgt.
[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 06-09-2024 13:36 ]
gaan beide de andere kant op, gegarandeerd.Guere schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:28:
[Afbeelding]
In juli 114k banen erbij, men verwacht dus 160k in augustus. Er is een dalende trend vanaf mei, dus er wordt een trendbreuk verwacht.
Unemployment rate was 4.3% in juli, wordt 4.2% verwacht. Dat zou wederom een trendbreuk zijn aangezien het al sinds maart iedere maand licht stijgt.
snap toch echt niet waar die trendbreuk door wordt verwacht. Blijft een en al manipulatie om het monetaire beleid te stavenGuere schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:28:
[Afbeelding]
klopt. Is 1 grote rat race. Heb nu broken money van lyn alden uit. Meeste wist ik al, maar zet je toch wederom weer aan het denken wat een achterlijk systeem we leven.keanu_ schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:37:
[...]
snap toch echt niet waar die trendbreuk door wordt verwacht. Blijft een en al manipulatie om het monetaire beleid te staven
Interessant, ga ik ook maar eens aanschaffen. Hopelijk is hij er als ebook?anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:45:
[...]
klopt. Is 1 grote rat race. Heb nu broken money van lyn alden uit. Meeste wist ik al, maar zet je toch wederom weer aan het denken wat een achterlijk systeem we leven.
Ik kijk om me heen en zie enorme betonnen gebouwen. Beslagen met glas en hippe gevels. Op straat schijnt de zon en zitten de terrassen nog goed vol. Het zijn de laatste dagen van het jaar dat het vrouwelijk schoon met hun pracht kan stralen voordat er weer een extra jaartje op de teller staat. De dikke memmen komen niet vanzelf omhoog. De jurkjes zijn korter, de topjes lager. De laatste mooie dagen van 2024!anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:45:
[...]
klopt. Is 1 grote rat race. Heb nu broken money van lyn alden uit. Meeste wist ik al, maar zet je toch wederom weer aan het denken wat een achterlijk systeem we leven.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq