[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 250 Laatste
Acties:
  • 948.139 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
DaWayne schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:15:
[...]

Hoop is uitgestelde teleurstelling vriend.
I know.. :')

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:16:
[...]

Ik kan hier een heel epistel gaan kwakken maar zolang mensen hebzuchtig zijn is een bullrun simpelweg niet te voorkomen.

Het enige wat je nodig hebt is geduld, de rest komt vanzelf.
Ik vind jouw epistels lezen altijd wel leuk om te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07:39
_Gast_ schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:15:
[...]

Dikke gains! 2 jaar gewacht maar dan heb je ook wat :p

Celer, daar zeg je me wat. De vergeten dikke tech. Die hield ik vroeger vaak in de gaten. Lang niet naar omgekeken: https://www.coingecko.com/nl/coins/celer-network
Allemaal troep die ik nu niet meer zal aanraken. Het is echt gewoon zoals Jaapie zegt: aan het eind van de rit is het allemaal gebakken lucht.

Wat niet wil zeggen dat je geen geld kan verdienen. Buy low, sell high bestaat echt.

Hieronder opsomming van binance launchpads na 2022. Straks nog een wat ouderwets opzoekwerk doen. Of gewoon yolo van alles een bag kopen.
Notcoin (NOT)
Probably Nothing.

Renzo (EZ)
Renzo is a Liquid Restaking Token (LRT) and Strategy Manager for EigenLayer.

Omni Network (OMNI)
An EigenLayer AVS that aims to connect all Ethereum rollups.

ether.fi (ETHFI)
A Decentralized, Non-custodial Delegated Staking Protocol.

AEVO (AEVO)
Aevo is the first Derivatives L2, focused on options & perps trading.

Portal (PORTAL)
Portal (PORTAL) is a cross-chain gaming platform with a mission to onboard more players to Web 3.0.

AltLayer (ALT)
AltLayer is a decentralized protocol that facilitates the launch of native and restaked rollups with both optimistic and zk rollup stacks.

Manta (MANTA)
Manta Pacific is the first EVM-equivalent ZK-application platform that is scalable and secure through Celestia DA and Polygon zkEVM.

Sleepless AI (AI)
A Web3+AI Gaming Platform.

Xai (XAI)
Xai is built to onboard the next billion gamers into Web3.

NFPrompt (NFP)
An AI-driven UGC platform for Web3 Creators.

Memecoin (MEME)
Memecoin is the native ecosystem token of Memeland. Memeland is the web3 venture studio by 9GAG, the globally popular meme platform.

Neutron (NTRN)
The most secure CosmWasm platform in Cosmos, Neutron lets smart-contracts leverage bleeding-edge Interchain technology with minimal overhead.

CyberConnect (CYBER)
A Web3 social network.

Sei (SEI)
Sei is the fastest Layer 1 blockchain, designed to scale with the industry.

Arkham (ARKM)
Arkham (ARKM) is an intel-to-earn token powering the deanonymization of the blockchain with AI.

Pendle (PENDLE)
DeFi’s Yield Trading Protocol.

Maverick Protocol (MAV)
Maverick Protocol is a DeFi infrastructure provider focused on increasing industry efficiency, powered by Maverick AMM.

Open Campus (EDU)
First community-led education protocol to build a decentralized campus.

Radiant Capital (RDNT)
Radiant is building the first omnichain money market atop LayerZero.

Space ID (ID)
A Web3 Identity Protocol with Multi-chain Name Service.

Hooked Protocol (HOOK)
The on-ramp layer for massive Web3 adoption to form the ecosystem of future community-owned economies.

STEPN (GMT)
STEPN is a Web3 lifestyle app with SocialFi & GameFi elements.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:47

knakworst

Get more sats!

Celer en Casper krijgen er binnenkort een nulletje bij. Goedkoop op te strijken.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:30

Coldcat

HODL

BTC ook bijna weer voor 55k en een beetje verkrijgbaar!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:39
Nubtrix schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:33:
[...]

Allemaal troep die ik nu niet meer zal aanraken. Het is echt gewoon zoals Jaapie zegt: aan het eind van de rit is het allemaal gebakken lucht.

Wat niet wil zeggen dat je geen geld kan verdienen. Buy low, sell high bestaat echt.

Hieronder opsomming van binance launchpads na 2022. Straks nog een wat ouderwets opzoekwerk doen. Of gewoon yolo van alles een bag kopen.

[...]
Mee eens. Niet veel aan toe te voegen. Buy low en op tijd verkopen met een leuke winst. ''The next Solana'' ga je niet makkelijk vinden....

Bedankt voor de lijst. Ik ga er ook over nadenken. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:00
Daar is donderdag dipdag weer!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:28
Alles is in de aanbieding momenteel.
Zonde, het was zo’n leuke start van het jaar.
Ik eet al weken dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UwrNlJNxKW0BVjUJcBrQt3g1Qe0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Vu3BViKXIdxMlEOBJXtDYU31.jpg?f=user_large

Wen moon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:56

HollovVpo1nt

I like gadgets

anti elppa schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:55:
[...]

klopt. statistisch gezien is het vaak een slechte maand voor btc. 3 maanden daarna zijn vrijwel altijd wel goed (op 1e jaar bear in de cycle na dan)
We gaan nu zijwaarts omlaag 😭

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Don Guacamole schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:50:
Ik eet al weken dit:
[Afbeelding]

Wen moon?
Dat sausje is luxe hoor. Kan je beter in Bitcoin stoppen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:00
Ik eet al weken dit:
[Afbeelding]

Wen moon?
Die kip ziet er wel lekker uit man. Ik ga zo pannenkoeken bakken.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:44
Wispe schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:55:
[...]

Dat sausje is luxe hoor. Kan je beter in Bitcoin stoppen.
Dat is geen saus… dat is bloed😂

• 0rt3x
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 02-10 20:25
knakworst schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:37:
Celer en Casper krijgen er binnenkort een nulletje bij. Goedkoop op te strijken.
Ja verleidelijk om groot in te slaan nu.
Hier nog wat andere bridge tokens die mogelijks interessant kunnen zijn. Mogelijks is een jongere token interessanter aangezien celer “zijn run gehad heeft”?!
http://amp.coincodex.com/article/33034/best-crypto-bridges/

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 18:53
Ik eet al weken dit:
[Afbeelding]

Wen moon?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kDNQvhXGPbaePV5if9je1YmmUNk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j3cI4sgMaI1ETykM0QTL9ppz.jpg?f=user_large
:>

• Wispe
  • Niet online
We zitten niet ver van het dieptepunt van begin augustus vandaan.

Ik hoor vaak dat ik eigenwijs ben, dus HODL. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 18:53
Wispe schreef op donderdag 5 september 2024 @ 19:28:
We zitten niet ver van het dieptepunt van begin augustus vandaan.

Ik hoor vaak dat ik eigenwijs ben, dus HODL. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sgHlvC1bCE0qW2YB5zTZRXqjfxA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h6uC1ON6vbnhd4vM12UCHmuv.webp?f=fotoalbum_large

Denk je >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:00:
[...]

Die kip ziet er wel lekker uit man. Ik ga zo pannenkoeken bakken.
Pancakeswap! Dat was toch wat vier jaar geleden :)

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:08
CornermanNL schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:05:
Die draai ook ineens in zo’n topic gaat ook altijd hard.
Ik kreeg hier meteen een meme idee bij, maar het vereiste iets meer werk dus het gifje moest even tot na 't eten wachten :9

Hak-op-de-tak-slowchat!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FnshSffIB9tc0QCE9FoLr_et3L0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/m56jbzq5lZdda1Di5hBFr2ps.gif?f=user_large

• Wispe
  • Niet online
Guere schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:00:
[...]

Ik kreeg hier meteen een meme idee bij, maar het vereiste iets meer werk dus het gifje moest even tot na 't eten wachten :9

Hak-op-de-tak-slowchat!

[Afbeelding]
‘vaag verhaal Vluggejapie’ gaat alleen net iets te snel. Moest hem 3x opnieuw ‘afspelen’ om te kunnen lezen wat er stond :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:42

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:02:
[...]

‘vaag verhaal Vluggejapie’ gaat alleen net iets te snel. Moest hem 3x opnieuw ‘afspelen’ om te kunnen lezen wat er stond :P
Als je goed kijkt komen je trap en je btb armband ook nog langs.

• Wispe
  • Niet online
Darrell schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:09:
[...]

Gerapparteerd voor het gebruiken van het verboden woord.

• bsmpower
  • Laatst online: 07:33
Waarom zet de daling niet even door, dan hebben we het gehad 😏

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

bsmpower schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:14:
Waarom zet de daling niet even door, dan hebben we het gehad 😏
Morgen met die cijfers dieprood! Eventjes geduld .

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QmIgRWsGpJ_pqtLY8a_xasHJ6sY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mD8fdling9MTEVfrGyp9SGuT.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/00aXLGHlEBo7-7l1Jiqex8dEsEI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ybJ2bHQXSyGw6uB7CSZl5fe2.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op donderdag 5 september 2024 @ 19:52:
[...]

Pancakeswap! Dat was toch wat vier jaar geleden :)
Een oud collega van mij had met een relatief lage inleg daar 2 ton van gemaakt. Na een drop van 50% heeft hij een panic sell gedaan en een ton uitgecasht. Later ging dat muntje zo hoog dat hij miljonair was geweest wanneer hij niet had verkocht. Dat yield farmen was echt bizar wat hij daar mee verdiende. Na die ervaring is hij gekapt met crypto. Maar onder de streep niet slecht voor een first timer. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:09:
[...]

_O-

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wat een eikels daar bij ByBit....

Tijdje geleden 2 YubiKeys gebruikt als passkey. Daarna 2 nieuwe ontvangen. De 2 nieuwe toegevoegd en de 2 oude verwijderd. Log ik opnieuw in: De 2 nieuwe geweigerd, de 2 oude verwijderde werken nog... 8)7

Kom ik op de Passkey pagina, staan ze er alle 4. Verwijder een oude, verdwijnt uit de lijst, vernieuw de pagina, staan ze er alle 4 weer....

Via de chat om hulp gevraagd, screenshots opgestuurd, ticket aangemaakt. Na 5 dagen zou ik een reactie krijgen. Na meer dan 5 dagen ontvang ik een reactie met een screenshot dat ik naast een passkey op "Remove" moet klikken..... No shit Sherlock :X :X :X :X

Reageer, stuur opnieuw de screenshots mee. Krijg ik zojuist, 8 dagen later, een berichtje dat ik wel de Nederlandse website moet gebruiken en dat het login probleem dan opgelost zou moeten zijn. :X :X :X

Heb geprobeerd om netjes te blijven, maar is helaas niet gelukt. Zo jammer dat ze er van uitgaan dat je een domme gebruiker bent. Probleem na 16 dagen dus nog steeds niet opgelost, valt mij echt van ze tegen, jammer.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op donderdag 5 september 2024 @ 21:18:

Tijdje geleden 2 YubiKeys gebruikt als passkey. Daarna 2 nieuwe ontvangen. De 2 nieuwe toegevoegd en de 2 oude verwijderd. Log ik opnieuw in: De 2 nieuwe geweigerd, de 2 oude verwijderde werken nog... 8)7

Kom ik op de Passkey pagina, staan ze er alle 4. Verwijder een oude, verdwijnt uit de lijst, vernieuw de pagina, staan ze er alle 4 weer....

Via de chat om hulp gevraagd, screenshots opgestuurd, ticket aangemaakt. Na 5 dagen zou ik een reactie krijgen. Na meer dan 5 dagen ontvang ik een reactie met een screenshot dat ik naast een passkey op "Remove" moet klikken..... No shit Sherlock :X :X :X :X

Reageer, stuur opnieuw de screenshots mee. Krijg ik zojuist, 8 dagen later, een berichtje dat ik wel de Nederlandse website moet gebruiken en dat het login probleem dan opgelost zou moeten zijn. :X :X :X

Heb geprobeerd om netjes te blijven, maar is helaas niet gelukt. Zo jammer dat ze er van uitgaan dat je een domme gebruiker bent. Probleem na 16 dagen dus nog steeds niet opgelost, valt mij echt van ze tegen, jammer.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/92j9uw.gif

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 05-09-2024 21:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:08
Offtopic maar er zijn recent kwetsbaarheden gevonden in de yubikey 5 en YubiHSM 2.

Meer info:
https://www.yubico.com/su...y-advisories/ysa-2024-03/

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
MrFX schreef op donderdag 5 september 2024 @ 21:41:
Offtopic maar er zijn recent kwetsbaarheden gevonden in de yubikey 5 en YubiHSM 2.

Meer info:
https://www.yubico.com/su...y-advisories/ysa-2024-03/
Staat ook al in NK en op de frontpage. Maar wat mij betreft wel ontopic hoor, verwacht dat heel veel mensen hier YubiKeys gebruiken. Heb gelukkig de nieuwste versie zonder het probleem (en oude met het probleem die ik dus probeer te verwijderen bij ByBit).

Er komen bij mij geen clouddiensten of 2FA auth apps met backup codes of toegang via een telefoonnummer meer in, teveel gezeik met dergelijke diensten gehad en helemaal niet te vertrouwen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:04
Guere schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:00:
[...]

Hak-op-de-tak-slowchat!

[Afbeelding]
Dik !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06:27
Toch maar vieze fiat spaargeld vrij gemaakt voor een nieuwe Occassion voor de vrouw,
Die prijzen in fiat geld gaan ook nergens meer over :’)

• Coldcat

Coldcat

HODL

Al een week geen inflow bij Blackrock… dat was het? Of is de bodem daar?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Hier word je inderdaad helemaal giftig van op den duur, hoe hoog je niveau aan geduld ook is. Heb zelf wat jaren klantenservice/support gedaan dus je hebt dan al meteen wat minder geduld als ze je opmerking niet serieus nemen maar een standaard antwoord eruit knikkeren. L E Z E N
Bij geldzaken wil ik sowieso altijd 2FA (helaas nog niet overal standaard), en bij fidokeys wil je er altijd 2 instellen, heb je altijd spare, maar sommige sites bieden er maar 1 als optie...ook zoiets sufs.

Wat dat betreft zijn die passkeys (ook in je wachtwoordkluis te gooien zijn of te knopen aan gebruik van touch/faceID van je foon) een bijzonder fijne nieuwe oplossing :) Maar goed, altijd alles aan 2FA wat mogelijk is aanzetten. Hopelijk komt het nog goed met je vraag, en anders wordt het een klacht als ze die procedure daar kennen dan :P

Begin echt oud te worden..volgende hardwarewallet krijgt touchscreen ipv geneuzel met die kleine knoppies (ja de Tangem is ook een goede oplossing, blij met die aanschaf :)). Trezor 5 Safe is niet veel duurder dan m'n Nano X, maar ja wel infineon chippie :P Tis ook altijd wat he :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Coldcat schreef op donderdag 5 september 2024 @ 23:57:
Yup, 73k was de top deze cycle. Nu de lange winterbear in.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wispe schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 00:10:
[...]

Yup, 73k was de top deze cycle. Nu de lange winterbear in.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M3pu5QEiygObzD3-Hw-cS60Beo8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/35cFy8zY4xYE1eykmE9hxTJg.png?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:15

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@MrFX die vuln (sidechannel attack) is voor de gemiddelde gebruiker eigenlijk verwaarloosbaar. Een aanvaller moet fysiek je yubi hebben, openmaken en uitlezen met zijn lab tooling. Riscure, in NL, zal het wel kunnen voor de AIVD/MIVD. 8)

Alle exchanges zouden toch eens verplicht moeten worden om goede support te leveren. Coinbase stopte in de laatste bull opeens alle support voor non-US mensen, Binance had een gare login methode (ander IP? mailtje met code welke dan te traag binnen kwam waardoor de code was verlopen). Ze hebben wel je geld in beheer....

@Wispe
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/EQXD0BbdmzEAAAAM/caseoh-yourebanned.gif

[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 06-09-2024 03:05 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Coldcat schreef op donderdag 5 september 2024 @ 23:57:
gisteren ook weer erg slechte dag voor de etf's idd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ijy9nv7VjMA1jp1YK3lj7X7FNw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CFPyEJfW49qeoHit0t9o4Ln0.png?f=user_large

vanmiddag usa payrols. vorige maand ging het daar toen helemaal fout en ging alles door het putje

[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 06-09-2024 07:30 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 17:41
anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 07:29:
[...]

gisteren ook weer erg slechte dag voor de etf's idd

[Afbeelding]

vanmiddag usa payrols. vorige maand ging het daar toen helemaal fout en ging alles door het putje
Zou toch graag eens achter de schermen kijken bij Blackrock.

Die atypische flows t.o.v. andere partijen zijn interessant. Ook al geven ze BTC een allocatie in andere beleggingsproducten dan is het nog steeds niet logisch dat je flows meerdere dagen precies 0 zijn.

Dus kennelijk hanteren ze een bandbreedte waarin de negatieve flow mag bewegen voordat ze overgaan tot verkoop (zoals 27,28 augustus en dan pas op 29 augustus een verkoop).

De vraag is waarom, als BTC ineens -30% gaat terwijl je voor miljoenen aan negatieve flow toch blijft aanhouden zit je met een enorme scheur in de broek. Andersom natuuurlijk ook. Kennelijk zijn ze gigantisch bullish, dat is de enige conclusie denk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-09-2024 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021

Dan is het toch Byebit? Of zijn er vanuit NL inmiddels geen alternatieven meer?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
ja grote kans dat er wel weer een naald van 3k komt vanmiddag. en die is niet omhoog. Gok dat het nog wel een paar ruige weken gaan worden.

Die 55,5k zal ook zo wel kapot gaan. Deed het nog beetje als support laatste dagen....maar dat zal vast niet lang meer duren

[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 06-09-2024 09:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
We can’t grow without pain.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
dat was em, als er nu geen bounce komt gaan we zeker naar de 52k zone gok ik

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J7OYUJM1Os7yUSBbren2Wb11eWo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v8DIsDtHSuW875ZmbtQoLH8K.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Vrijdag dipdag!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:32
Rekt in Peace my friends

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
Vanmiddag nog ff wat cijfertjes uit amerika, komt helemaal goed

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Slapen ze nog?

Afbeeldingslocatie: https://www.memecreator.org/static/images/memes/3494695.jpg

Eens kijken of de koop ladder vandaag en morgen nog wat meegepakt wil worden.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
@zwembroek was right..
40K is coming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
55,5 heeft het wederom gehouden voor nu

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ud3BBbrPAw-Gdfj8vMY9LARyKX0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/PN4HzweLuJPW3a9TKcOv1RHI.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:21:
[...]

ja grote kans dat er wel weer een naald van 3k komt vanmiddag. en die is niet omhoog. Gok dat het nog wel een paar ruige weken gaan worden.

Die 55,5k zal ook zo wel kapot gaan. Deed het nog beetje als support laatste dagen....maar dat zal vast niet lang meer duren
Komen die cijfers om 15:30 NL'se tijd?

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Guere
anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:21:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EGarFXoVRJXe3e6byUdv0I9jRCo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VkGkjKfeuhXhXwsAL7fRQ8oO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
Wispe schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:53:
[...]

Komen die cijfers om 15:30 NL'se tijd?
Deze website is altijd handig

https://www.forexfactory.com/calendar

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
nee ben niet bearisch hoor. Ik roep juist al ff hier dat mensen zich niet moeten blindstaren op september, aangezien dat vaak een slechte maand is voor btc. En ik blijf onverminderd bullisch voor aankomende 12 maanden.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KoFFiREKNgAvfHf9Kjh2pOxx1Yw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qiwb8hEnHKJq2e0CfYK46jWk.jpg?f=fotoalbum_large

Eind 2033 verkopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 06-09-2024 10:06 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Haha ook al ben ik rekt, voor de memes blijf ik hier komen, hulde haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18
WTF is iedereen Bearish ? Kunnen we geen klappen meer incaseren ? Maandag 48K so what ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BNObDqSHsXxlCTfpo6HLs8fGziQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WG0NMMTRuj8wKYR3NrSETCxi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Gipsy King schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:08:
WTF is iedereen Bearish ? Kunnen we geen klappen meer incaseren ? Maandag 48K so what ?

[Afbeelding]
Nou idd, is allemaal ook maar relatief.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6bxEP60uJHb2p9rTHlNpx1OGMP0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kaDANdF7Xvgvyz78bygox0s3.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:10:
[...]

Nou idd, is allemaal ook maar relatief.

[Afbeelding]
Je moet wel de inflatie meenemen in dit verhaal..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Pelox schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:11:
[...]

Je moet wel de inflatie meenemen in dit verhaal..
Hoeveel % schat je ? geef ik dat gelijk even door aan mijn werkgever. Kan die alvast een FIAT correctie maken voor een mooie Kerstzak. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:58:
[...]

nee ben niet bearisch hoor. Ik roep juist al ff hier dat mensen zich niet moeten blindstaren op september, aangezien dat vaak een slechte maand is voor btc. En ik blijf onverminderd bullisch voor aankomende 12 maanden.
Iedereen kijkt naar oktober als GROENE(!!) maand. Velen vergeten dat je een flinke stijging vaak pas behaald na een goede daling/ rode maand.

Stack Sats

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Gipsy King schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:16:
[...]

Hoeveel % schat je ? geef ik dat gelijk even door aan mijn werkgever. Kan die alvast een FIAT correctie maken voor een mooie Kerstzak. ;)
Aan mijn lunch te zien is de inflatie nog niet zo urgent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KCcBHyS19E1msBuuODBXlq5LP40=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BA4OLVM9L6WfVLpLBabBrqt0.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Stovirpi schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:18:
[...]

Iedereen kijkt naar oktober als GROENE(!!) maand. Velen vergeten dat je een flinke stijging vaak pas behaald na een goede daling/ rode maand.
-O- zijn we er weer ingetuind..

Zero.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Gipsy King
FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:19:
[...]

[Afbeelding]
Die tas verdiend SWS hero status ;)

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• BTC100K2021
Door toevoeging van volkoren bolletjes i.p.v. wit is het toch weer een gezonde maaltijd. Chapeau!

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7185/6927777636_c0f54e2a09_z.jpg

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/ajN4RY0_460s.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-09-2024 10:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
Pelox schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:20:
[...]

-O- zijn we er weer ingetuind..
Gewoon een maandje langer milfs spotten aan het zwembad. *O*

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Schaam je dat je geen voedsel met Nutri-Score B kiest.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Stukfruit schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:28:
[...]

Schaam je dat je geen voedsel met Nutri-Score B kiest.
Username checks out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
elektriekert schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 14:18:
[...]

Bij mijn vrouw op het werk zijn een paar collega's een shitcoin genaamd "Ultima" aan het shillen...
Mooie whitepaper ook :X
Een kennis van mij krijg ik niet overtuigd dat een ponzi is, heb jij nog een goede link waarmee ik hem kan behoeden voor deze Ultima pyramide?

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:52
Is gewoon het einde van de bull trap, op naar 12k

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ylH9ZC85VukxwB0E5jmBl4-7T0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VJLHqUDgiRhjCEG2mtV1aTLF.png?f=user_large

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Pelox
The Redman schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:12:
Is gewoon het einde van de bull trap, op naar 12k
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U06q8S1bL7Un3z6wozn6rOb5ZNA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nr3YU27fS7lSjQ1XacU1ILtf.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

[Afbeelding]
Staat er nou lastpak op die tas? _O-

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Als die cijfers nog meer tegenvallen dan de verwachting in dan gaan we tezamen met het schip ten onder.

Afbeeldingslocatie: https://coincompare.eu/wp-content/uploads/2018/06/get-rekt-oprah-coincompare.jpg

Een paar slimmeriken daargelaten die hun stack geverkocht hebben voor een wagen en het aflossen van de hypotheek.

[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 06-09-2024 11:29 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hHCldbXILSZf7jDta9GF1QOPOMU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Y0iwU5zZ027r0Y3qBsFCXsF2.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Coldcat schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:17:
Als die cijfers nog meer tegenvallen dan de verwachting in dan gaan we tezamen met het schip ten onder.

[Afbeelding]

Een paar slimmeriken daargelaten die hun stack geverkocht hebben voor een wagen en het aflossen vand e hypotheek.
Als een kudde tamme herten die in de koplampen van de vrachtwagen der rektheid staren.

'Maar Bitcoin was toch het digitale goud, gegarandeerd schaars door wiskunde?'

BAM 6 CENT!!!1!!1

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SNb2RmsCK1wd2nIFGTbqzTbXD0E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0acaAzZrRuDkkOU9pplbg8g9.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:32:
[...]

Als een kudde tamme herten die in de koplampen van de vrachtwagen der rektheid staren.

'Maar Bitcoin was toch het digitale goud, gegarandeerd schaars door wiskunde?'

BAM 6 CENT!!!1!!1
Nu kan het nog! There is no second best!

Soon: There was no second best Ponzi!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
Web3 scam. Dot.com 2.0 kneusjes zijn we

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Vanmiddag de hele dag onder de pannen, dus voor de zekerheid maar een limitorder ingesteld rond de 51k om m'n long niet te laten ploffen.

Vorige keer dat ik geliquideerd ben was die vrijdagavond (begin mei ergens) dat we naar de 50k doken. Toen stond ik dus ook nietsvermoedend met een biertje aan een statafel.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
NeoflexNL schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:43:
Vanmiddag de hele dag onder de pannen, dus voor de zekerheid maar een limitorder ingesteld rond de 51k om m'n long niet te laten ploffen.

Vorige keer dat ik geliquideerd ben was die vrijdagavond (begin mei ergens) dat we naar de 50k doken. Toen stond ik dus ook nietsvermoedend met een biertje aan een statafel.
Onwetendheid is gelukzaligheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:52:
[...]

Ja helemaal eens, was ook een super leuke avond.

Alleen de dubbele kater is wel vervelend..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@NeoflexNL je moet ook geen katers nemen maar poezen duhhh O-) :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:52:
[...]

Toch even de koers kijken:

1 BTC = 1 BTC

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WY_OeV8jyl_JwLdrwc7B_QPrVbI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/dh2RcvkGyX6zpU6NQoFiRiWp.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Mocht je nooit in het crypto-schraleatser-betaalkaarttopic komen. Momenteel is er een 10% cashback voor de eerste 6k bij Bybit (in 60 dagen). Weinig kleine lettertjes, geen tokens of iets dergelijks nodig.

Dat tikt sneller aan dan de learn and earns. In deze bearish tijden een doekje voor het bloeden.

[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 06-09-2024 12:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 07:47
Coldcat schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 12:23:
Mocht je nooit in het crypto-schraleatser-betaalkaarttopic komen. Momenteel is er een 10% cashback voor de eerste 6k bij Bybit (in 60 dagen). Weinig kleine lettertjes, geen tokens of iets dergelijks nodig.

Dat tikt sneller aan dan de learn and earns. In deze bearish tijden een doekje voor het bloeden.
mooi, moest toch de banden van de lambo wisselen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DQLCTqhHCXIf8Nct0wJsM7Iajb0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FLFrDc6oPrOvPEQs7kJQAxYw.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Aeronaut op 06-09-2024 12:30 ]

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:40
Coldcat schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 12:23:

Lekker. Moet nog een vakantie curacao met de familie aftikken, dus perfecte timing d:)b

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hIJIH98q-IcQ7PAHnvUOyphQ3Wo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oiKZXXS9MIJyFPRzzQGOkROs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
Nog een uurtje, guys. Om 14:30 weten we het.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dOEGRvF2LOUWWcJO4R9ZzmJqvAk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Fjml7meV4CXMQHi5A6SUtv7c.png?f=fotoalbum_large

In juli 114k banen erbij, men verwacht dus 160k in augustus. Er is een dalende trend vanaf mei, dus er wordt een trendbreuk verwacht.

Unemployment rate was 4.3% in juli, wordt 4.2% verwacht. Dat zou wederom een trendbreuk/correctie zijn aangezien het al sinds maart iedere maand licht stijgt. Er speelt denk ik ook mee dat men vorige maand verrast was door de hogere cijfers, en dat men daardoor nu een correctie in positieve zin verwacht.

[ Voor 10% gewijzigd door Guere op 06-09-2024 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Guere schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:28:

[Afbeelding]

In juli 114k banen erbij, men verwacht dus 160k in augustus. Er is een dalende trend vanaf mei, dus er wordt een trendbreuk verwacht.

Unemployment rate was 4.3% in juli, wordt 4.2% verwacht. Dat zou wederom een trendbreuk zijn aangezien het al sinds maart iedere maand licht stijgt.
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQbM0Ot402SOqrfF4tTKF2gV_Nfq-kxOO7obw&s

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/fsjjgk5d19z61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=caa4422b7e8bcf947fcee1f01b407c646a9adbd2

[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 06-09-2024 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online

[Afbeelding]

Unemployment rate was 4.3% in juli, wordt 4.2% verwacht. Dat zou wederom een trendbreuk zijn aangezien het al sinds maart iedere maand licht stijgt.
gaan beide de andere kant op, gegarandeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:47

[Afbeelding]

snap toch echt niet waar die trendbreuk door wordt verwacht. Blijft een en al manipulatie om het monetaire beleid te staven :O

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
keanu_ schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:37:
[...]

snap toch echt niet waar die trendbreuk door wordt verwacht. Blijft een en al manipulatie om het monetaire beleid te staven :O
klopt. Is 1 grote rat race. Heb nu broken money van lyn alden uit. Meeste wist ik al, maar zet je toch wederom weer aan het denken wat een achterlijk systeem we leven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Rekt in 45

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Guere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:45:
[...]

klopt. Is 1 grote rat race. Heb nu broken money van lyn alden uit. Meeste wist ik al, maar zet je toch wederom weer aan het denken wat een achterlijk systeem we leven.
Interessant, ga ik ook maar eens aanschaffen. Hopelijk is hij er als ebook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:45:
[...]

Ik kijk om me heen en zie enorme betonnen gebouwen. Beslagen met glas en hippe gevels. Op straat schijnt de zon en zitten de terrassen nog goed vol. Het zijn de laatste dagen van het jaar dat het vrouwelijk schoon met hun pracht kan stralen voordat er weer een extra jaartje op de teller staat. De dikke memmen komen niet vanzelf omhoog. De jurkjes zijn korter, de topjes lager. De laatste mooie dagen van 2024!

Wat een geweldige wereld van een welvaart en kapitalisme. Bijna niemand doet wat en we zijn enorm rijk. Aan deze kant van de plas nog met weinig daklozen. Een paar gelukkigen hebben een dak boven hun hoofd, voor jongen is dat een onbereikbare droom. Tot Vrijdag 6 september konden we leven van het gratis geld door magische internetmunten. Wat een welvaart.

We staan voor de ineenstorting van crypto. De 4 jaarlijkse cycle is kapot. De rainbowchart is voorgoed voorbij!

Dit moment moet voelen als het moment dat Putin de kop gek heeft en besloten heeft op de rode knop te drukken. De draagraketten van de nukes zijn afgelopen dagen afgetankt. De eerste deuren van de lanceerinstallatie zijn opengegaan en in 30 minuten is alles voorbij.

De wereled is triest maar ik geloof niet dat vandaag het einde is. 2025 gaat wedeom een mooi jaar worden!

Pagina: 1 ... 44 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!