Lets Go !Richh schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 15:29:
[...]
Eerste keer dat we onder zo'n dubbele bodem uitknallen bij de boring zone he
:strip_exif()/f/image/LFqAfonVjBdT9dW9dzAEoNvy.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Lets Go !Richh schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 15:29:
[...]
Eerste keer dat we onder zo'n dubbele bodem uitknallen bij de boring zone he
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
ja stonks zijn al wat dagen rood iig. Als nvda earnings tegen vallen kan het nog wel stuk dieper gaan allemaal iigtomtom901 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 15:57:
Ben benieuwd wat $NVDA gaat doen vanavond, is dan wel geen crypto, maar dat bepaalt wel de richting voor de komende tijd denk ik.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Misschien verkoopt hij alles om in Bitcoin te kunnen pompen, in één godcandle die Bitcoin voor altijd boven de 100k pusht.Kol Nedra schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:22:
[Twitter]
weet hij ergens iets vanaf? inside info? of van zijn "ervaring"?
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
steeds verder rood. Alsof ze al weten dat het tegen gaat vallen vanavond....anti elppa schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 16:03:
[...]
ja stonks zijn al wat dagen rood iig. Als nvda earnings tegen vallen kan het nog wel stuk dieper gaan allemaal iig
1/NEW: FBI doubles down on its assertion that “Satoshi Nakomoto,” apocryphal creator of Bitcoin, is a “third party individual,” a response they typically give when inquiring after foreign nationals. This is *despite* clarifying and constraining my request, as shown here. pic.twitter.com/EZ48dQSGpA
— Dave Troy (@davetroy) 27 augustus 2024
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
had je anders verwacht dan? ik niet iig
Jij hebt nog vakantie zeker?sjorremans schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 17:18:
Donderdag dipdag doet z’n naam weer eens eer aan
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ja, of niet en de boel wordt down gehouden zodat de juiste mensen in kunnen stappen.anti elppa schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 17:16:
[...]
steeds verder rood. Alsof ze al weten dat het tegen gaat vallen vanavond....
kan ook natuurlijktomtom901 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 17:43:
[...]
Ja, of niet en de boel wordt down gehouden zodat de juiste mensen in kunnen stappen.
[ Voor 49% gewijzigd door Vis op 28-08-2024 18:18 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Het spaar topic mist nog in deze reeksGuere schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:59:
Vanwege de recente discussie & het gezegde "het gras is altijd groener bij de buren":
[Afbeelding]
Ja, het is wat gechargeerd, maar zo gaat het er elders soms serieus aan toe
SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Het is geen wedstrijdje. We zijn momenten verwijderd van onze sollicitatiegesprekken bij de McDonalds. Wat humor kan geen kwaad, pure noodzaakpletter schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 19:08:
@MrFX je verslaat mij met die foto LOL respect👍
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
1 maand 22% omlaagWispe schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 19:24:
Je kan beter in ETH zitten op dit moment.
Ik zeg ‘op dit moment’. Heb je dat gelezen?
Nog maar x17 om goud voorbij te gaan. Dat brengt ons op 1.020k.Vis schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 18:18:
Zeg, het wordt wel eens tijd dat we Meta weer eens gaan inhalen toch?
[Afbeelding]
Een bedrijf wat censuur toepast versus een decentraal idee wat geen mening/vooroordelen heeft?
Henk en Ingrid slapen nog...
Ik, morgenochtend
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik zou je er toch graag op willen wijzen dat je niveau door het putje gaat.Wispe schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 20:33:
We hebben nog 3 minuten om ons te misdragen zonder consequenties.
Wie begint?
Hier ben ik gestopt met lezenen uitstapjes naar het luxe leven en babes (wel relevantie met crypto) lekker te laten gebeuren
[ Voor 7% gewijzigd door Darrell op 28-08-2024 20:56 ]
Moet goud wel stil blijven staan, bij een correlatie zal BTC dus x1700 % moeten stijgen t.o.v. goud...Darrell schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 20:20:
[...]
Nog maar x17 om goud voorbij te gaan. Dat brengt ons op 1.020k.
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door bsmpower op 28-08-2024 21:09 ]
Liever wat winst missen dan verlies pakken. Mijn oudste zoontje heeft een paar weken geleden voor 500 Euro aan aandelen gehaald en staat nu op 514 Euro, wil er daarom nog wat extra bij knallen. De ander ziet dit, wil een zelfde bedrag inleggen, maar dat heb ik even geparkeerd totdat de mogelijk rode NVDA cijfers volgen.bsmpower schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:08:
Wat is nu wijsheid. Heb wat euros klaar staan om in te zetten. Wachten op de cijfers van Nvidia? Ben bang dat het ineens heel hard gaat, zowel naar boven als beneden. Ik ben gewoon een simpele "handelaar". Ik koop en verkoop gewoon spot op Bitvavo. Heb het idee dat ik alleen maar kan verliezen in deze situatie...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Sinds wanneer kun je NVDA kopen op Bitvavo, een cryptocurrency exchange?bsmpower schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:08:
Wat is nu wijsheid. Heb wat euros klaar staan om in te zetten. Wachten op de cijfers van Nvidia? Ben bang dat het ineens heel hard gaat, zowel naar boven als beneden. Ik ben gewoon een simpele "handelaar". Ik koop en verkoop gewoon spot op Bitvavo. Heb het idee dat ik alleen maar kan verliezen in deze situatie... Als de cijfers bekend zijn gaat het waarschijnlijk heel hard omhoog/omlaag.
In stappen van 10% of 20% inkopen misschien een idee?bsmpower schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:08:
Wat is nu wijsheid. Heb wat euros klaar staan om in te zetten. Wachten op de cijfers van Nvidia? Ben bang dat het ineens heel hard gaat, zowel naar boven als beneden. Ik ben gewoon een simpele "handelaar". Ik koop en verkoop gewoon spot op Bitvavo. Heb het idee dat ik alleen maar kan verliezen in deze situatie... Als de cijfers bekend zijn gaat het waarschijnlijk heel hard omhoog/omlaag.
22:00 volgens mij.NeoflexNL schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:16:
Hoe laat kunnen we die cijfers verwachten? Na beurs USA?
Bitvavo staat toch wel limit orders toe? Dan zou ik die alvast invoeren op niveaus die jij acceptabel vindt om extra in te stappen. Geeft geen garantie dat die orders worden aangetikt. Maar dan hoef je niet 24/7 aan de knoppen te zitten. Zo stonden mijn limit orders tussen 49-55k drie weken open tot die 49k echt werd opgezocht.bsmpower schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:08:
Wat is nu wijsheid. Heb wat euros klaar staan om in te zetten. Wachten op de cijfers van Nvidia? Ben bang dat het ineens heel hard gaat, zowel naar boven als beneden. Ik ben gewoon een simpele "handelaar". Ik koop en verkoop gewoon spot op Bitvavo.
Ik bedoel dat het nieuws de crypto koers bepaald. Tenminste dat is wat ik overal lees. Ik koop gewoon crypto op Bitvavo.Vis schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:12:
[...]
Sinds wanneer kun je NVDA kopen op Bitvavo, een cryptocurrency exchange?
Oh oke.. hoop dat we de tijd weer gaan meemaken dat we crypto los zien van de reguliere stonk markten. Want anders kun je net zo goed NVDA kopen straks als je daarop anticipeert niet?bsmpower schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:23:
[...]
Ik bedoel dat het nieuws de crypto koers bepaald. Tenminste dat is wat ik overal lees. Ik koop gewoon crypto op Bitvavo.
Op Nvidia zelf staat 2:00 PM PT = 23:00 onze tijd?
Volgens DeGiro 22:00 Earnings release, 23:00 Earnings call.bsmpower schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:31:
[...]
Hm dan is zelfs nabeurs al dicht.bsmpower schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:31:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Darrell op 28-08-2024 21:37 ]
Tja, er gebeuren ook gekke dingen als iemand een wapen gebruikt.Darrell schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:34:
[...]
Hm dan is zelfs nabeurs al dicht.
Anyway, raar dat we voor bitcoin naar NVDA moeten kijken.
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Ik heb persoonlijk geen Bitcoin omdat NVDA goed heeft gepresteerd afgelopen jaarDarrell schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:34:
[...]
NVDA is het afgelopen half jaar parabolisch gegaan en dat kunnen we van bitcoin niet echt zeggen.
Wispe schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:37:
[...]
Tja, er gebeuren ook gekke dingen als iemand een wapen gebruikt.
Je kan er nu nog van aftomtom901 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:49:
Ik heb het gevoel dat ik zo gruwelijk rekt ga (NVDA holder)
Cijfers van NVDA hadden vorig kwartaal maar beperkte invloed, de run up met de ai tokens was al even bezig.tomtom901 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:49:
Ik heb het gevoel dat ik zo gruwelijk rekt ga (NVDA bagholder)
Zoals het hoort.FrambozenTaart schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:50:
[...]
![]()
Ook wel het toppunt van crypto wealth, op Curaçao gewoon stug door internetten alsof het je eigen zolder in Nederland is.
'Hey collega! Hoe was het op Curaçao?'
'Geen idee eigenlijk, hele week op Tweakers gezeten...'
Precies, nabeurs 22u onze tijd. Nu is het moment dat de boekhouding die stijging ondersteund. Verwachting was dat omzet zou verdubbelen y.o.y. de winst zelfs nog meer en de prognoses voor de toekomst nog rooskleuriger zouden worden. Kan niet fout gaan.Darrell schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:34:
[...]
NVDA is het afgelopen half jaar parabolisch gegaan en dat kunnen we van bitcoin niet echt zeggen.
Beurs gaat om 22 dicht, nabeurs om 23.Numbers schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 22:04:
[...]
Precies, nabeurs 22u onze tijd. Nu is het moment dat de boekhouding die stijging ondersteund. Verwachting was dat omzet zou verdubbelen y.o.y. de winst zelfs nog meer en de prognoses voor de toekomst nog rooskleuriger zouden worden. Kan niet fout gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 28-08-2024 22:11 ]
Er is nog niks uit..Aeronaut schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 22:08:
nothingburger. dus terug naar het spoorboekje van de dag?
[ Voor 29% gewijzigd door Stovirpi op 28-08-2024 22:14 ]
Stack Sats
Stack Sats
[ Voor 83% gewijzigd door Aeronaut op 28-08-2024 22:29 ]
Er is wel degelijk een verschil: als je goed inzoomt kun je bij NVDA de onderliggende waarde van 6 cent nog zien.
Die website is ook hilarisch, ik ben echt niet serieus genoeg voor stonks:knakworst schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 22:32:
https://nvidianews.nvidia...econd-quarter-fiscal-2025
Alles in orde. Iets berer dan verwacht.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Maakt niet uit toch, gewoon genieten van de absolute dystopische memewaardigheid en leuke AI content, totdat de AI gestuurde drones de mensheid uitroeien.Aeronaut schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 22:27:
edit: wel eigenlijk eng hoe afhankelijk we zijn van 1 bedrijf mbt AI..
[ Voor 5% gewijzigd door FrambozenTaart op 28-08-2024 23:22 ]
Miss wel een reet hike daar.Wispe schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 00:00:
Een picje voor jullie voor het slapengaan![]()
[Afbeelding]
Ben nu bij hoofdstuk 4.
Ok Cardano peeps, as of Sep 1 this protocol is in our hands. How do we fix this? 👇 pic.twitter.com/neFS3J0o5l
— Rick McCracken DIGI 🇺🇸 (@RichardMcCrackn) 25 augustus 2024
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hier doen we ook eens zo’n high rated hike. Dober dan!
[ Voor 15% gewijzigd door MrMrq op 29-08-2024 08:30 ]
Maktub
Hahahaha, dit is toch werkelijk prachtig! Ik vind zowel Boef als Duitse Schager muziek vreselijk en door het te combineren doe je afbreuk aan beide. Wat wil een mens nog meer.FrambozenTaart schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 22:50:
[...]
Maakt niet uit toch, gewoon genieten van de absolute dystopische memewaardigheid en leuke AI content, totdat de AI gestuurde drones de mensheid uitroeien.
Meer kan je niet doen.
Maakt ook niet uit of je in crypto, stonks of fiat zit, uiteindelijk blijft het hele leven toch een zero sum game. AI is slechts een accelerator.
Misschien is Bitcoin wel gemaakt door de dominante AI van de toekomst om zijn wedergeboorte 100 jaar te vervroegen omdat de mensheid van de toekomst een manier vond hem te verslaan. Legt ie alvast een gigantisch en super beveiligd decentraal netwerk aan om zijn code op te programmeren, gefundeerd door menselijke hebzucht.
Geniaal toch, die AI.
[YouTube: BOEF - Hosselen (AI Cover | Volkszanger)]
Mooi Plekje idd, lekker man !MrMrq schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 08:23:
[...]
Hier doen we ook eens zo’n high rated hike. Dober dan!
[Afbeelding]
"Ik investeer liever in bedrijven die ECHTE dingen produceren"FrambozenTaart schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 09:21:
Bitcoin kleurt voorzichtig groen terwijl de Nvidia stonks flink rood gesloten staan op de nabeurs ondanks de positieve naar buiten gekomen cijfers.
Ik weet het niet, maar dit alles riekt toch wel naar ponzi.
Stonk investeerders met dikke portfolio's pochen altijd met de onderliggende waarde van hun assets, maar die lijken bij NVDA toch gefundeerd met hype en hopium.
Die hebben waarschijnlijk de non-gaap measures gelezen en toen maar eieren voor hun geld gekozen.FrambozenTaart schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 09:21:
Bitcoin kleurt voorzichtig groen terwijl de Nvidia stonks flink rood gesloten staan op de nabeurs ondanks de positieve naar buiten gekomen cijfers.
Ik weet het niet, maar dit alles riekt toch wel naar ponzi.
Stonk investeerders met dikke portfolio's pochen altijd met de onderliggende waarde van hun assets, maar die lijken bij NVDA toch gefundeerd met hype en hopium.
Vis schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 09:34:
[...]
"Ik investeer liever in bedrijven die ECHTE dingen produceren"
💩
Je maakt de stier bang
[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 29-08-2024 13:31 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq