Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Stack Sats
Die ene gebande gast van Tweakers, Buy Nedra ofzoStovirpi schreef op woensdag 27 november 2024 @ 10:45:
Wie drukte er met zijn dikke vingers op de buy knop net?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
CA staat voor contract address. Hier kun je de code van een token vinden. Want een token is een computer programma dat op een blockchain draait. Het kan een heel eenvoudig programma zijn zoals dogwifhat maar het kan ook iets ingewikkeld zijn zoals een nft die automatisch als ie verkocht word commisie geeft aan de artiest van de nft.brothermaynard schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:55:
[...]
wat je nu post is voor mij volledig 'abracadabra'
Nou, je gaat dus naar de transactie explorer van de cryptocurrency, bijvoorbeeld ethscan bij ethereum of solscan by solana. En je geeft dat het address van de token in. Dan kun je code vinden. Dat is programmeer taal, je weet wel. Zo van if then do this en goto en while loop, etc etc.
De code van een token kan bijvoorbeeld alle tokens die je net gekocht hebt weer verwijderen uit je wallet. Da's dus een scam. Voordat je een token koopt moet je dus ff weten wat ie allemaal precies doet. Er zijn ook websites die je daar me kunnen helpen. De best werkende is tokkensniffer, maar is niet 100% perfect. Er zijn ook andere. Best gebruik je ze allemaal. Maar zelfs dat is niet waterdicht. Als een scam token een copy is van een eerdere token dan kunnen die websites je makkelijk waarschuwen maar bij iets niews is dat lastiger.
Je kunt de code die je dan vind op ethscan copy paste in chatgpt, da's een AI waar je gewoon mee kunt chatten alsof het een persoon is.
Je vraagt chatgpt om je dan te helpen de code te verstaan, dan ga je samen regel per regel door de code heen. Wat doet dit? Waar is dit voor? En op die manier kun je eigen huis werk doen. Dat kost wel tijd en moeite maar je gaat echt niet rijk worden door een dart naar de lijst op coingekecko te gooien en dan willekeurig de tweede hypotheek van je huis in donaldJpump te flikkeren. Da's wife changing money maar op de verkeerde manier.
Maar als je je huis werk doen en als dan iedereen zegt: scam tokens! scam token! maar je doet je due dillligence dan kan het dus soms zijn dat je een goudmijntje in handen krijgt voor de rest van wereld het weet. Dan heb je een iets hogere kans om wat geld te verdienen.
En dat is tof, da's iet minder gokken en iets meer beleggen.
[ Voor 17% gewijzigd door Kain_niaK op 27-11-2024 10:55 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
https://pcgameskey.com/pr...uM4FHKACuvgwaAn5SEALw_wcB
* ByteMe_ ziet liever links naar goedkope wasmachines
[ Voor 21% gewijzigd door ByteMe_ op 27-11-2024 10:52 ]
Ik stuur je een PB! Als je daar je seed invult krijg je ook Office.ByteMe_ schreef op woensdag 27 november 2024 @ 10:50:
Voor mensen die graag gerapparteerd willen worden, deel random links in een crypto topic! Join the journey of Kol!
Op je muil gauw!dylan_ schreef op woensdag 27 november 2024 @ 10:47:
Voor de mensen die graag Excelletjes maken, voor 5 euro heb je Office 365 op 5 devices. Lifetime ook nog. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
[ Voor 32% gewijzigd door filthy rich op 27-11-2024 10:56 ]
en aans löpt wa vast
Dan had je vroeger moeten beginnen met kopen!Moiety schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:13:
[...]
Begin 2027 ben ik weer maxi. Ik wil gewoonweg één hele bitcoin, zodat ik mijzelf in 2038 miljardair mag noemen.
[Afbeelding]
Vroeger waren ze 6 cent
Welke TAO plays had jij ouwe reus.Kain_niaK schreef op woensdag 27 november 2024 @ 10:47:
[...]
CA staat voor contract address. Hier kun je de code van een token vinden. Want een token is een computer programma dat op een blockchain draait. Het kan een heel eenvoudig programma zijn zoals dogwifhat maar het kan ook iets ingewikkeld zijn zoals een nft die automatisch als ie verkocht word commisie geeft aan de artiest van de nft.
Nou, je gaat dus naar de transactie explorer van de cryptocurrency, bijvoorbeeld ethscan bij ethereum of solscan by solana. En je geeft dat het address van de token in. Dan kun je code vinden. Dat is programmeer taal, je weet wel. Zo van if then do this en goto en while loop, etc etc.
De code van een token kan bijvoorbeeld alle tokens die je net gekocht hebt weer verwijderen uit je wallet. Da's dus een scam. Voordat je een token koopt moet je dus ff weten wat ie allemaal precies doet. Er zijn ook websites die je daar me kunnen helpen. De best werkende is tokkensniffer, maar is niet 100% perfect. Er zijn ook andere. Best gebruik je ze allemaal. Maar zelfs dat is niet waterdicht. Als een scam token een copy is van een eerdere token dan kunnen die websites je makkelijk waarschuwen maar bij iets niews is dat lastiger.
Je kunt de code die je dan vind op ethscan copy paste in chatgpt, da's een AI waar je gewoon mee kunt chatten alsof het een persoon is.
Je vraagt chatgpt om je dan te helpen de code te verstaan, dan ga je samen regel per regel door de code heen. Wat doet dit? Waar is dit voor? En op die manier kun je eigen huis werk doen. Dat kost wel tijd en moeite maar je gaat echt niet rijk worden door een dart naar de lijst op coingekecko te gooien en dan willekeurig de tweede hypotheek van je huis in donaldJpump te flikkeren. Da's wife changing money maar op de verkeerde manier.
Maar als je je huis werk doen en als dan iedereen zegt: scam tokens! scam token! maar je doet je due dillligence dan kan het dus soms zijn dat je een goudmijntje in handen krijgt voor de rest van wereld het weet. Dan heb je een iets hogere kans om wat geld te verdienen.
En dat is tof, da's iet minder gokken en iets meer beleggen.
Gisteren deze gekocht: https://www.artandcraft.c...ne-wg56b2aafg-638815.htmlByteMe_ schreef op woensdag 27 november 2024 @ 10:50:
Voor mensen die graag gerapparteerd willen worden, deel random links in een crypto topic! Join the journey of Kol!
* ByteMe_ ziet liever links naar goedkope wasmachines
Maar blijkbaar had ik de laatste
Voor €949 komen ze deze unit met 1600 toeren, Home Connect én AutoDose dit weekend brengen. Voor 2 tientjes extra slepen ze die zware unit ook nog eens naar waar ik hem wil hebben. Dan nog 30 euro via CBXL en nog 125 euro via de cashbackactie van Siemens voor extra sats.
Deze is er eventueel nog wel: https://www.beterwitgoed....1/siemens-wg56b2a9nl.html
Is praktisch dezelfde machine maar dan met meer garantie (die je in feite toch altijd zou moeten krijgen).
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Niet weer wasmachinesRichh schreef op woensdag 27 november 2024 @ 11:18:
[...]
Gisteren deze gekocht: https://www.artandcraft.c...ne-wg56b2aafg-638815.html
Maar blijkbaar had ik de laatste
Voor €949 komen ze deze unit met 1600 toeren, Home Connect én AutoDose dit weekend brengen. Voor 2 tientjes extra slepen ze die zware unit ook nog eens naar waar ik hem wil hebben. Dan nog 30 euro via CBXL en nog 125 euro via de cashbackactie van Siemens voor extra sats.
Deze is er eventueel nog wel: https://www.beterwitgoed....1/siemens-wg56b2a9nl.html
Is praktisch dezelfde machine maar dan met meer garantie (die je in feite toch altijd zou moeten krijgen).
Dat is tenminste crypto gerelateerdmayhem schreef op woensdag 27 november 2024 @ 11:22:
Boormachines dan maar?
Ja door modjes die 'pas' 10 jaar hier op GOT zitten en hun moeder moeten roepen als ze iets moeten instellen met DMA of IRQ. Helemaal lijp gaan over Kol Nedra, maar niet eens weten wie Toverstaf isloewie1984 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:44:
Ik heb nooit een ban gehad, maar ben wel in die 21 jaar al eens een keer vermanend aangesproken door een mod. Dan heb je wel flink de balen van tweakers kan ik je wel zeggen. Of al die keren dat je een topic opent om je gelijk te halen over iets, maar je de deksel op de neus krijgt omdat iemand anders, anders tegen de situatie aankijkt als jij of niet het hele verhaal of de context ervan kent.
Maargoed eens een tweaker, altijd een tweaker, ik ben geen persoon voor het Fok forum of andere fora.
==
hoi
Toen GOT nog jong wasEusebius schreef op woensdag 27 november 2024 @ 11:30:
[...]
Ja door modjes die 'pas' 10 jaar hier op GOT zitten en hun moeder moeten roepen als ze iets moeten instellen met DMA of IRQ. Helemaal lijp gaan over Kol Nedra, maar niet eens weten wie Toverstaf isNou ja, het verschil met echt vroeger was dat er niet zo snel DYOR werd geroepen maar nog echt geholpen. Dat was dan in een tijd dat zoekmachines nog in kinderschoenen stonden. Tegenwoordig is alles wel te vinden, maar moet je het maar net kunnen vinden.
In dagen van weleer, op het oude GOT-terrein,
waar modjes nog worstelden met IRQ en DMA-lijn,
roepen ze moeders voor hulp bij de techniek,
maar gaan ze helemaal lijp over Kol Nedra’s muziek.
Wie Toverstaf was? Dat weten ze niet meer,
verloren in pixels, verdwenen in het verweer.
De tijden zijn anders, het hulpvaardig gebaar,
verdween met de jaren, ooit zo vertrouwd en klaar.
Geen DYOR als mantra, maar een helpende hand,
zoekmachines in kinderschoenen, nog onbekend land.
Nu is alles te vinden, in bits en in bytes,
maar wie zoekt, moet weten hoe men zoekt in die tijds.
Dus denken we terug, met een vleugje weemoed,
aan de tijd van elkaar helpen, van een virtuele broed.
Het forum leeft voort, al is het een andere tijd,
maar de echo van vroeger, die raakt men nooit kwijt.
De shitcoins gaan echter hard. Het zou beter zijn als BTC eerst fors door de $100k knalt.
[ Voor 53% gewijzigd door Coldcat op 27-11-2024 11:48 ]
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/k7bNP2oJsukOO0Y2IbHCd1bb.jpg?f=user_large)
BTC €94.837,08
Mooi mooi! Plus QE please sir.anti elppa schreef op woensdag 27 november 2024 @ 10:41:
@zwembroek kans reet kut stijgt rap nu. 67% nu
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Okayyy, Solidair, back into coti. bought myself a Bag. up to 1 USD we go.
Waarom stuur je elke keer die lelijke aap bij je Posts?
Buyed nog wel.Gipsy King schreef op woensdag 27 november 2024 @ 11:51:
[...]
Okayyy, Solidair, back into coti. Buyed myself a Bag. up to 1 USD we go.
SnifMoiety schreef op woensdag 27 november 2024 @ 11:41:
[...]
Toen GOT nog jong was
In dagen van weleer, op het oude GOT-terrein,
waar modjes nog worstelden met IRQ en DMA-lijn,
roepen ze moeders voor hulp bij de techniek,
maar gaan ze helemaal lijp over Kol Nedra’s muziek.
Wie Toverstaf was? Dat weten ze niet meer,
verloren in pixels, verdwenen in het verweer.
De tijden zijn anders, het hulpvaardig gebaar,
verdween met de jaren, ooit zo vertrouwd en klaar.
Geen DYOR als mantra, maar een helpende hand,
zoekmachines in kinderschoenen, nog onbekend land.
Nu is alles te vinden, in bits en in bytes,
maar wie zoekt, moet weten hoe men zoekt in die tijds.
Dus denken we terug, met een vleugje weemoed,
aan de tijd van elkaar helpen, van een virtuele broed.
Het forum leeft voort, al is het een andere tijd,
maar de echo van vroeger, die raakt men nooit kwijt.
==
hoi
Jinx het nou niet!Coldcat schreef op woensdag 27 november 2024 @ 11:41:
De significante levels komen dichterbij!
Yeah, zie het ook. BTC dominance ook weer omlaag. Eens dat het beter voelt als BTC nou eerst goed door de $100k gaat. Daarna pas in Q1 een echt alt season. En dat heeft verder niets te maken met maxi zijn, want ik heb zelf ook een lading alts.Coldcat schreef op woensdag 27 november 2024 @ 11:41:
De shitcoins gaan echter hard. Het zou beter zijn als BTC eerst fors door de $100k knalt.
Huh, als die hier niet is moet ik ook gaan. Nieuw topic maken dan maar?sh4d0wman schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:19:
@Moiety huh zitten hier mensen met minder dan 1 Bitcoin?
@tomtom901 ik moet verkeerd geklikt hebben. Waar is de exclusieve wholecoiner thread ook al weer?
Jah sry , beetje unfocussed bezig hier.
Ondertussen gewoon een gesprek met de leraar van iemand die hier stage loopt.
En wat doet u zoals de hele dag ?
Crypto KOPEN KUT !
En zij:Gipsy King schreef op woensdag 27 november 2024 @ 11:57:
[...]
Crypto KOPEN KUT !
"oh bedankt voor de tip!"
It's a wonderful dayDon Guacamole schreef op woensdag 27 november 2024 @ 11:53:
[...]
Waarom stuur je elke keer die lelijke aap bij je Posts?
BTC €94.837,08
Jaaa, dan sluit ik aan met mijn nieuwe avatartomtom901 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 11:56:
[...]
Huh, als die hier niet is moet ik ook gaan. Nieuw topic maken dan maar?
:strip_exif()/f/image/0QIJCGCNCyYeKYqYmFsXLFkd.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien een topic per category? Is het ook wat makkelijker herkennen waar we met de black friday boormachines heen moetentomtom901 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 11:56:
[...]
Huh, als die hier niet is moet ik ook gaan. Nieuw topic maken dan maar?
/f/image/mV0zepnSY4kQ2hBg1icVyzZx.png?f=fotoalbum_large)
_superboer_ schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:07:
[...]
Misschien een topic per category? Is het ook wat makkelijker herkennen waar we met de black friday boormachines heen moeten![]()
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/OKDAHovW3WvdoLR4Gwvu4WSc.jpg?f=fotoalbum_large)
off-topic... soms moet je een diepte investering doen die eerst - eV lijktKain_niaK schreef op woensdag 27 november 2024 @ 10:47:
[...]
Da's wife changing money maar op de verkeerde manier.
meer serieus. Dank voor je super uitgebreide antwoord. meeste wist ik wel (niet van de analyse in chatgpt, maar dat gaat vanaf nu ook anders ), maar afkortingen, gegroepeerd, die je niet kent ---> onleesbare zin
(is in mijn vak als arts ook nog wel eens zo. een soort van meme uit een grijzer verleden was de volgende verwijzing: G.C, gc, C.G.= geachte collega, gaarne consult, collegiale groet )
Gipsy King schreef op woensdag 27 november 2024 @ 11:57:
Jah sry , beetje unfocussed bezig hier.
Ondertussen gewoon een gesprek met de leraar van iemand die hier stage loopt.
Crypto KOPEN KUT !
:strip_exif()/f/image/WVyzCooKaec9sXPTqqlRqRoz.png?f=user_large)
Rabobank calling.... Hoe komt u aan uw geld Mr. Zenith....zenith schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:11:
[Afbeelding]
All-in krijgt een hele andere betekenis met sommige shitcoins
Gelukkig is THRUST vandaag gelist op Bybit!
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 27-11-2024 12:21 ]
Coinbase uitbetaling instant. En door naar een Black Friday deal met de profits. (Iets met vette laptop).
De rest van de FIL bag verkoop ik op $50. Over een paar maanden dus.
Dit soort hokjes zijn niet handig. Hier staat dat je tot bijna $1m nog een crab bent... Dan krijg je wel de indruk dat je te laat bent_superboer_ schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:07:
[...]
Misschien een topic per category? Is het ook wat makkelijker herkennen waar we met de black friday boormachines heen moeten![]()
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
I concur sir.jvel92 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 07:21:
[...]
Vond het best goed onderbouwd![]()
Maar ach er gebeuren gekkere dingen in de bull
En hoe meer mensen naar de $100 of $200 kijken des te beter het is om tussen de $40 en $70 winst te kunnen nemen. Al zie ik die $100 wel als realistisch in full altseason gezien de low supply / tokenomics. (En nieuw project, founders hebben net hun eigen tokens weer voor 10 jaar gelocked dus ze hebben zelf een lange termijn visie, en goed beschikbaar voor Henk en Ingrid want op Coinbase, Kraken, Bybit, Bitvavo, crypto.com etc.)
[ Voor 20% gewijzigd door zwembroek op 27-11-2024 12:29 ]
Kunnen ook deze verdeling aanhouden, maar dan krijg je zoveel topics.Gelukszoekr schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:23:
[...]
Dit soort hokjes zijn niet handig. Hier staat dat je tot bijna $1m nog een crab bent... Dan krijg je wel de indruk dat je te laat bent
:strip_exif()/f/image/DzVyt2PTtgyBDFHdfDIVNY5j.jpg?f=fotoalbum_large)
How many octopussy's and above we have here ?_superboer_ schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:27:
[...]
Kunnen ook deze verdeling aanhouden, maar dan krijg je zoveel topics.
[Afbeelding]
Ik snap eigenlijk uberhaupt niet wat het nut hiervan is. Het vergelijken van stacks met beestjes die in het water leven. Dit soort plaatjes zijn bruikbaar om peuters iets te leren. Dat zegt genoeg_superboer_ schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:27:
[...]
Kunnen ook deze verdeling aanhouden, maar dan krijg je zoveel topics.
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption

BTC €94.837,08
Ik hou het wel bij supermarkt drek met hetzelfde percentage alcohol
Waar is die schrale atser prijs?
BREAKING: the global stablecoin supply is at all-time highs of ~$183 billion. pic.twitter.com/tbJuOEaXPp
— Token Terminal (@tokenterminal) 27 november 2024
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
koelebobes schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:32:
Hmmm vraag mij af of Black Friday invloed gaat hebben op de chart
:strip_exif()/f/image/RBJVqtDLIRKjkGDhCbTYkT9m.jpg?f=fotoalbum_large)
Tijdje gestaked maar nu niet meer.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Wellicht gaan de Amerikaanse Henk en Ingrid na het zien van buy now! op netflix snoepjes op coinbase kopen ipv fysieke rommel.koelebobes schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:32:
Hmmm vraag mij af of Black Friday invloed gaat hebben op de chart
Je ziet nu ook al weer dat alts het beter doen dan bitcoin...
[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 27-11-2024 12:48 ]
Zit gelukkig een magazine bij anders had ik het wel wat aan de prijs gevonden.
tis wel extreem inderdaad, maar goed zat beetje rond te neuzen net, tis wat de gek er voor geeft blijkbaar.Darrell schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:53:
[...]
Zit gelukkig een magazine bij anders had ik het wel wat aan de prijs gevonden.
Check : https://www.catawiki.com/nl/l/90808867
Ah je gaat ze bewaren. Nice.Gipsy King schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:56:
[...]
tis wel extreem inderdaad, maar goed zat beetje rond te neuzen net, tis wat de gek er voor geeft blijkbaar.
Check : https://www.catawiki.com/nl/l/90808867
Ik deel die mening op dit punt in de cycle niet. Ik hoor het @Coldcat ook zeggen. Maar je moet kijken naar de totale crypto marketcap. Er komen nu zoveel participanten bij dat de hele marketcap van crypto omhoog gaat. Nieuw retail koopt geen Bitcoin. BTC.D kan het nu gewoonweg niet meer bijhouden. Wel denk ik dat de BTC.D nog kan stijgen. Maar het zegt minder over de prestatie van Bitcoin. Ik geloof nog steeds dat de volgende push van Bitcoin wordt gedreven door de ETF's en grote spelers. Als Bitcoin naar de 150k plus ramt dan stijgt de BTC.D misschien. Maar als er dan tegelijk meer altcoins worden gekocht door een constante nieuwe inflow van retail dan kan de BTC.D nog steeds stabiel blijven of zakken. Pas als de BTC.D echt naar beneden uitbreekt uit het jaren lange opwaartse kanaal spreken we van altseason. Dus ik zou me niet druk maken om de BTC.D.Guere schreef op woensdag 27 november 2024 @ 11:56:
[...]
Jinx het nou niet!
[...]
Yeah, zie het ook. BTC dominance ook weer omlaag. Eens dat het beter voelt als BTC nou eerst goed door de $100k gaat. Daarna pas in Q1 een echt alt season. En dat heeft verder niets te maken met maxi zijn, want ik heb zelf ook een lading alts.
Oh no , het waren niet de mijne hoor , ik verslind alles wat ik koop
Ik ken prime niet en op coinmarketcap zie ik verschillende zoekresultaten.zwembroek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:37:
[...]
[Afbeelding]
AI Agents are coming sir.
Is het deze? https://coinmarketcap.com/currencies/echelon-prime/
==
hoi
Yes.Eusebius schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:05:
[...]
Ik ken prime niet en op coinmarketcap zie ik verschillende zoekresultaten.
Is het deze? https://coinmarketcap.com/currencies/echelon-prime/
Voor m'n gevoel heeft een bull-run een beperkte houdbaarheid. Start + x weken -> REKT .zwembroek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:59:
[...]
Ik deel die mening op dit punt in de cycle niet. Ik hoor het @Coldcat ook zeggen. Maar je moet kijken naar de totale crypto marketcap. Er komen nu zoveel participanten bij dat de hele marketcap van crypto omhoog gaat. Nieuw retail koopt geen Bitcoin. BTC.D kan het nu gewoonweg niet meer bijhouden. Wel denk ik dat de BTC.D nog kan stijgen. Maar het zegt minder over de prestatie van Bitcoin. Ik geloof nog steeds dat de volgende push van Bitcoin wordt gedreven door de ETF's en grote spelers. Als Bitcoin naar de 150k plus ramt dan stijgt de BTC.D misschien. Maar als er dan tegelijk meer altcoins worden gekocht door een constante nieuwe inflow van retail dan kan de BTC.D nog steeds stabiel blijven of zakken. Pas als de BTC.D echt naar beneden uitbreekt uit het jaren lange opwaartse kanaal spreken we van altseason. Dus ik zou me niet druk maken om de BTC.D.
In een typische run gaat BTC eerst, en daarna volgen de alts. Het moment is nu daar dat de alts komen bovendrijven. Daardoor zijn we een stap verder in de bull-cycle dan op het moment dat BTC stijgt en de BTC.D hogere toppen laat zien.
A wallet made $2.5M in just 3 hours trading $FATHA today!
— Lookonchain (@lookonchain) 23 november 2024
On-chain tracking suggests that this wallet might belong to @cooksassistant.
1/ Here’s the full story. pic.twitter.com/1WXlxxQ5eg
Zo kan het soms gaan, Crazy.
Nice.
Wat betekent de zin in jouw screenshot 'that AI agents in the open wolrd of Colony, coming in a couple of months, will use only Prime'? Daar kan ik geen chocolade van maken. Lijkt me een spel en in dat spel wordt in Prime gehandeld?
==
hoi
Welke app zie je dit trouwens? Coinbase? Vraag me dat wel eens af.zenith schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:11:
[Afbeelding]
All-in krijgt een hele andere betekenis met sommige shitcoins
Wil ook wel eens een shitcoin kopen haha.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Maar dit is echt nog niets. Zoom eens uit op de charts en je ziet dat het niets voorstelt. Daarnaast als je puur naar de timing in de cycle kijkt dan volgen ook de alts de cycle precies. En de Total 2 en total 3 charts geven aan dat de uitbraak van de alts nog maar net is begonnen. (De uitbraak is ook nog niet bevestigd op die charts al begint het er wel op te lijken.) Als de BTC.D nu echt naar beneden uitbreekt met een paar procenten per dag dan begin ik me ook zorgen te maken.Coldcat schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:08:
[...]
Voor m'n gevoel heeft een bull-run een beperkte houdbaarheid. Start + x weken -> REKT .
In een typische run gaat BTC eerst, en daarna volgen de alts. Het moment is nu daar dat de alts komen bovendrijven. Daardoor zijn we een stap verder in de bull-cycle dan op het moment dat BTC stijgt en de BTC.D hogere toppen laat zien.
Dat is een voorbeeld van een enkele usecase. Google en Twitter is je vriend wat betreft hoe het werkt met de AI agents van Colony.Eusebius schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:13:
[...]
Nice.
Wat betekent de zin in jouw screenshot 'that AI agents in the open wolrd of Colony, coming in a couple of months, will use only Prime'? Daar kan ik geen chocolade van maken. Lijkt me een spel en in dat spel wordt in Prime gehandeld?
Ziet eruit als de Phantom walletKuusj schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:14:
[...]
Welke app zie je dit trouwens? Coinbase? Vraag me dat wel eens af.
Wil ook wel eens een shitcoin kopen haha.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Laat maar loos alarm.
Je bybit kaart is nog in goede staat? Ik bedoel, er zit geen block op?PHPResource schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:55:
Vraagje aan de bybit gebruikers, kunnen jullie altijd bij elke webshop terecht? Betaling aan HelloTV worden steeds geblokkeerd...
Anders proberen via curve? Ik betaal meestal via de curve kaart. Knip
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 27-11-2024 13:23 ]
Ik maak me totaal geen zorgen over dat dit een mogelijke top is. Als de alts losgaan zie je dat met meer geweld.zwembroek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:16:
[...]
Maar dit is echt nog niets. Zoom eens uit op de charts en je ziet dat het niets voorstelt. Daarnaast als je puur naar de timing in de cycle kijkt dan volgen ook de alts de cycle precies. En de Total 2 en total 3 charts geven aan dat de uitbraak van de alts nog maar net is begonnen. (De uitbraak is ook nog niet bevestigd op die charts al begint het er wel op te lijken.) Als de BTC.D nu echt naar beneden uitbreekt met een paar procenten per dag dan begin ik me ook zorgen te maken.
Ik las het wat te laat.Coldcat schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:26:
[...]
Ik maak me totaal geen zorgen over dat dit een mogelijke top is. Als de alts losgaan zie je dat met meer geweld.
@anti elppa bedankt jou voor het feit dat er een whale nu met jouw exit liquidity meer sats kan vergaren.YES schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:30:
PRIME wordt hier zo veel geshilled dat ik niet wil ontbreken op het lambo feestje. Dikke FOMO dus kratje erin geflikkerd. Dat @anti elppa me nu een cycle lang zal uitkotsen neem ik op de koop toe.
Kan niet anders dat dit de volgende deceptie wordt zoals ASTAR, RMRK, GLMR, ROOT, CELR. Kan mooi in het luchtkastelen museum worden bijgeplaatst straks.YES schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:30:
PRIME wordt hier zo veel geshilled dat ik niet wil ontbreken op het lambo feestje. Dikke FOMO dus kratje erin geflikkerd. Dat @anti elppa me nu een cycle lang zal uitkotsen neem ik op de koop toe.
Insert Expectation vs. Reality meme.
Ik zet hem denk ik naast m'n BIFI in de vitrine.zwembroek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:38:
[...]
Kan niet anders dat dit de volgende deceptie wordt zoals ASTAR, RMRK, GLMR, ROOT, CELR. Kan mooi in het luchtkastelen museum worden bijgeplaatst straks.![]()
Insert Expectation vs. Reality meme.
Had ik toch gewoon weer ANKR moeten kopen.
Ach ja, vorige cycle gingen alts volgens mij ook meermaals keihard, we gaan het meemaken wat dit wordt
Helemaal mee eens. De pomp in alts de afgelopen tijd is toch niets vergeleken met het geweld in een altseason?Coldcat schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:26:
[...]
Ik maak me totaal geen zorgen over dat dit een mogelijke top is. Als de alts losgaan zie je dat met meer geweld.
New retail be like:zwembroek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:30:
@Coldcat ik zie ook niet in waarom Bitcoin nu niet meer naar de 150k+ kan gaan omdat de alts nu even pumpen. Ik zie dit nog lang niet als de fase waarin de focus nu van Bitcoin naar de alts gaat. Voor nieuw retail wel maar die zie ik niet als de drijfveer voor de volgende Bitcoin pump. Alts doen nu even een catch up en dan gaat Bitcoin straks weer als de brandweer verder.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
ETH mag wel wat bijtrekken, want die gaat iets te scheef qua ETH/BTC.
:strip_exif()/f/image/l3DmABiGyDbmUMpgALlz4Z20.png?f=user_large)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Hoe kom je aan dat target?MicroWhale schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:51:
We liggen prima op koers wat mij betreft.
ETH mag wel wat bijtrekken, want die gaat iets te scheef qua ETH/BTC.
[Afbeelding]
Perfecte video inderdaad van de stand van zaken dezer dagen! Aanrader.zwembroek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:04:
Voor een goede nuchtere (niet schreeuwerige) markt update kan ik jullie deze video aanraden. Het begint met Bitcoin. Alles wordt besproken. Bitcoin, waarin de cycle zitten we, Thanksgiving, black friday (+data), BTC.D, USDT.D, ETH, altseason etc.
[YouTube: URGENT BITCOIN ALERT: Buy Now OR Wait For Much Lower?]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!