“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XbN6v402frjaQHujYpPtihwX.gif?f=user_large)
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Geen leverage hier maar wel fully loaded. Dus die procenten tikken hier ook wel aan. Maar ik ga pas naar de Bruna als de winst is bijgeboekt. $20 is een mooi begin.Mr Ronman schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:30:
M'n Prime long houdt moedig stand @zwembroek
Op naar de $20
[Afbeelding]
zwembroek schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 23:22:
[...]
Geen leverage hier maar wel fully loaded. Dus die procenten tikken hier ook wel aan. Maar ik ga pas naar de Bruna als de winst is bijgeboekt. $20 is een mooi begin.Echter moeten we daar eerst maar eens zien te komen. Maar @jvel92 heeft $200 beloofd.
/f/image/D630bQYh9VFR9JTexordbWEu.png?f=fotoalbum_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Mr Ronman schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:30:
M'n Prime long houdt moedig stand @zwembroek
Op naar de $20
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/UDwzC85JjwXALwk7aNssWnAE.gif?f=user_large)
Normaal altijd eerst even een test transactie, maar nu moe en te gehaast. Kan ik nog iets doen?
DarkShadow schreef op woensdag 27 november 2024 @ 00:00:
Met m’n stomme kop voor een paar honderd eu aan floki verstuurd naar Bitvavo, maar niet opgelet dat het gaat om Bep 20 tokens, en verstuurd naar een erc 20 adres.
Normaal altijd eerst even een test transactie, maar nu moe en te gehaast. Kan ik nog iets doen?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/RCfhwea35JnZnFb6jNTcQDBk.gif?f=user_large)
Mij ook weleens overkomen
Even met de support contact opnemen morgen. Misschien heb je geluk.DarkShadow schreef op woensdag 27 november 2024 @ 00:00:
Met m’n stomme kop voor een paar honderd eu aan floki verstuurd naar Bitvavo, maar niet opgelet dat het gaat om Bep 20 tokens, en verstuurd naar een erc 20 adres.
I'm sure most of the #Bitcoin whales who made large donations to the #Trump campaign have already sold enough Bitcoin during the post-election rally to fully recover their investment. They know that talk of a Bitcoin Reserve is just hype. But that's all they needed to cash out.
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 26 november 2024
I wanted to provide some good news for you today.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 26 november 2024
If GOLD rallies just 350,000%, then it will only be down 99.99% against #Bitcoin pic.twitter.com/Q9u1wAi4Oj
450 euro per dag momenteel, heerlijk. Zal wel niet zo blijven (dat gebeurd nooit) maar voor de komende weken is het lekker.
:strip_exif()/f/image/tT3FVc0CxvGjrupJvlgRNovq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 95% gewijzigd door Kain_niaK op 27-11-2024 03:39 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Geen idee wat AIUS is
Edit: lol, wie was dit?
https://www.telegraaf.nl/...ed-blijkt-geheel-verdampt
Het blijkt weer: Not..... your......... keysDe man had in juli en augustus 2022 in totaal €315.000 overgemaakt naar Vorex/Sophie Capital, zo blijkt uit een rechtszaak die hij aanspande bij de rechtbank Amsterdam. Het geld betaalde hij volgens de uitspraak door een rekening te openen bij Crypto.com en daarmee cryptovaluta over te boeken aan Vorex/Sophie Capital.

[ Voor 64% gewijzigd door sh4d0wman op 27-11-2024 04:47 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Te dom om te schijten 😂sh4d0wman schreef op woensdag 27 november 2024 @ 04:34:
@Kain_niaK weet je hoe hoog het wapenbezit is op de Filipijnen? Om over boormachines nog maar te zwijgen...
Geen idee wat AIUS isDeze boomer kent alleen BTC.
Edit: lol, wie was dit?
https://www.telegraaf.nl/...ed-blijkt-geheel-verdampt
[...]
Het blijkt weer: Not..... your......... keysElke schrale atser aan de Tezor of Ledger
Snelle blik op de website van deze coin blijkt het toch anders te zitten. Volgens mij connect je je wallet en blijven je coins in je bezit. Niet een soort investment firm waar je coins naartoe stuurt. Echter, alarmbellen moeten wel op rood gaan....
- bij zulke hoge APRs gaat de waarde net zo hard naar beneden, zeker wanneer de eerste personen kunnem gaan cashen
- smart contract audit? Rugpull kans....
- wat doet deze shitcoin nou? Leuk een website met een zogenaamd Media, maar alleen eigen artikelen...
https://arbius.ai/
:strip_exif()/f/image/f2PAgAVAqivoFlNWlHc8h1Fq.png?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Probeer al 3 dagen een account aan te maken op Bitvavo maar krijg telkens error probeer het op een ander moment opnieuw....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
dit idd. spot trading bybit, ook sepa in en out. Kraken werkt ook, maar ik heb er altijd ruzie mee (al jaar of 8....)sh4d0wman schreef op woensdag 27 november 2024 @ 06:57:
@Rox92 buy and hodl? Bitonic.
Wil je toch perse gaan traden dan kun je Bybit of Kraken proberen.
Hold op een trezor en paar transacties per jaar, bitonic
Uberhaupt een tip: ga volledig door de KYC keuring nu het relatief rustig is.
[ Voor 20% gewijzigd door Aeronaut op 27-11-2024 07:13 ]
idd dat laatste. Ga je dat proberen in de laatste paar weken van de bull, dan ben je wel ff bezig.Aeronaut schreef op woensdag 27 november 2024 @ 07:03:
Coinbase werkt ook prima, iets minder rotzooi te koop dan bybit, maar werkt uitmuntend.
Toevallig zit ik nu op Coinbase advanced, ik vind de transaction fee's alleen zo hoog.Aeronaut schreef op woensdag 27 november 2024 @ 07:03:
Coinbase (advanced!, basis is belachelijk duur qua transactiekosten) werkt ook prima, iets minder rotzooi te koop dan bybit, maar werkt uitmuntend.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Waarom geen Bitvavo als je een paar transacties per jaar doet? Niet stabiel genoeg in drukke tijden?anti elppa schreef op woensdag 27 november 2024 @ 07:00:
[...]
dit idd. spot trading bybit, ook sepa in en out. Kraken werkt ook, maar ik heb er altijd ruzie mee (al jaar of 8....)
Hold op een trezor en paar transacties per jaar, bitonic
Ze worden er langzaamaan wel beter in :Blik1984 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 07:16:
[...]
Waarom geen Bitvavo als je een paar transacties per jaar doet? Niet stabiel genoeg in drukke tijden?
https://bitvavo.com/nl/blog/1bn-trading-volume-nov2024
Vond het best goed onderbouwdzwembroek schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 23:22:
[...]
Geen leverage hier maar wel fully loaded. Dus die procenten tikken hier ook wel aan. Maar ik ga pas naar de Bruna als de winst is bijgeboekt. $20 is een mooi begin.Echter moeten we daar eerst maar eens zien te komen. Maar @jvel92 heeft $200 beloofd.
Maar ach er gebeuren gekkere dingen in de bull
Ja, is ook meer een whale exchange… hoe meer volume of assets hoe lager transactiekosten..Rox92 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 07:14:
[...]
Toevallig zit ik nu op Coinbase advanced, ik vind de transaction fee's alleen zo hoog.
Daar wint bybit wel
Trendbreuk ligt nu op pdHigh, 94.7k.YES schreef op woensdag 27 november 2024 @ 07:16:
89.4K niet getest, iets eerder gebounced, maar toch: not out of the woods yet:
[Afbeelding]
Ik doe sepa naar Kraken, dat is er binnen de 15 minuten op. Dan koop ik een keer eth of sol of avax en withdraw. Bij eth naar arbitrum of base. Dan verkoop je daar voor een stablecoin. Meestal usdc of soms usdt. Nou dan zit je geld in een stablecoin op een goedkope first layer (sol/avax) of een goedkope second layer (base/arbitrum). Daarna trade je op de juiste defi aggregators and zoek je pools waar de swap fee onder de 0.3% zit. En dan kun je veel traden, weinig risico, alles gaat via je trezor lage kans om gehackt te worden. (Gebruik revoke.cash om eerdere machtigingen ongedaan te maken)Rox92 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 07:14:
[...]
Toevallig zit ik nu op Coinbase advanced, ik vind de transaction fee's alleen zo hoog.
Als dat nog steeds te duur voor je is om te traden gebruik dan gewoon Binance. Die hebben hoger risico dan Kraken/Coinbase maar zijn zo groot tegen dat die omvallen is de koers toch al -90% op de hele markt.
Je moet verder ook leren om niet gesandwitched te worden op defi swap sites zoals uniswap, pancakeswap, etc etc
Succes!
Zo kan ik ook wel een supportdesk runnen. Elke dag minder open tickets.This automated email is to inform you that, since a significant amount of time has passed from the moment you contacted our support, and you are yet to receive a reply, your request has been closed by our system.
omdat ik bitconic graag sponsor en al sinds 2013 een account heb, en 90% van al mijn transacties gedaan heb (on and off ramp). Ze doen ook veel goeds in NL mbt wet en regelgevingBlik1984 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 07:16:
[...]
Waarom geen Bitvavo als je een paar transacties per jaar doet? Niet stabiel genoeg in drukke tijden?
Bitvavo ooit 1x geweest, snel weer weg gegaan. Noem mij 1 reden waarom ik bij die tent moet gaan zitten. Ik heb al 1 traag, rommelige exchange, kraken. Waarom zou ik vrijwillig nog meer ellende opzoeken?
en dan heb ik nog niet eens over al die dataleaks en andere bagger
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 27-11-2024 07:33 ]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/k7bNP2oJsukOO0Y2IbHCd1bb.jpg?f=user_large)
Goedemorgen 😊
BTC €94.837,08
Geen idee wat een plaats delicht High is maar ik zie idd wel de weerstand op 94.7k
[ Voor 17% gewijzigd door CornermanNL op 27-11-2024 07:41 . Reden: Goedemorgen vergeten ]
Kain_niaK schreef op woensdag 27 november 2024 @ 07:26:
[...]
Ik doe sepa naar Kraken, dat is er binnen de 15 minuten op. Dan koop ik een keer eth of sol of avax en withdraw. Bij eth naar arbitrum of base. Dan verkoop je daar voor een stablecoin. Meestal usdc of soms usdt. Nou dan zit je geld in een stablecoin op een goedkope first layer (sol/avax) of een goedkope second layer (base/arbitrum). Daarna trade je op de juiste defi aggregators and zoek je pools waar de swap fee onder de 0.3% zit. En dan kun je veel traden, weinig risico, alles gaat via je trezor lage kans om gehackt te worden. (Gebruik revoke.cash om eerdere machtigingen ongedaan te maken)
Als dat nog steeds te duur voor je is om te traden gebruik dan gewoon Binance. Die hebben hoger risico dan Kraken/Coinbase maar zijn zo groot tegen dat die omvallen is de koers toch al -90% op de hele markt.
Je moet verder ook leren om niet gesandwitched te worden op defi swap sites zoals uniswap, pancakeswap, etc etc
Succes!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/n54XvBAna2p1B9l8cQwh9DZz.gif?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
previousdayHigh, net als pdLow, etcYES schreef op woensdag 27 november 2024 @ 07:33:
[...]
Geen idee wat een plaats delicht High is maar ik zie idd wel de weerstand op 94.7k
In mijn ogen zelfs op 94.9k. Als we die goed breken krijgen we een mooie W.
Daarna moeten we alsnog de ATH gaan breken anders krijgen we nog steeds een lower High..
Is niet dramatisch als het niet meteen lukt een ATH te zetten, als het een lower high wordt en vervolgens weer een higher low, krijg je compressie/een bullflag. Is in principe ook niet verkeerdDeman23 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:07:
[...]
Daarna moeten we alsnog de ATH gaan breken anders krijgen we nog steeds een lower High..
Beetje marge, maar idd, 94.7-94.9k zone danDeman23 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:07:
[...]
Ik had even niet scherp dat bitonic bitcoin-only is. Ik heb juist nog wat altcoins die ik moet verkopen, daar gebruik ik voor die paar transacties per jaar dus Bitvavo voor.anti elppa schreef op woensdag 27 november 2024 @ 07:28:
[...]
omdat ik bitconic graag sponsor en al sinds 2013 een account heb, en 90% van al mijn transacties gedaan heb (on and off ramp). Ze doen ook veel goeds in NL mbt wet en regelgeving
Bitvavo ooit 1x geweest, snel weer weg gegaan. Noem mij 1 reden waarom ik bij die tent moet gaan zitten. Ik heb al 1 traag, rommelige exchange, kraken. Waarom zou ik vrijwillig nog meer ellende opzoeken?
en dan heb ik nog niet eens over al die dataleaks en andere bagger
Bitcoin verkoop ik niet
Dramatisch niet inderdaad maar afhankelijk van de move die daarna volgt. Sowieso is de situatie nu verre van dramatisch, gaan wel vaker dit soort dipjes/pullbacks komen in de bullmarkt.YES schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:09:
[...]
Is niet dramatisch als het niet meteen lukt een ATH te zetten, als het een lower high wordt en vervolgens weer een higher low, krijg je compressie/een bullflag. Is in principe ook niet verkeerd
Precies, punt wat ik voornamelijk wilde maken is dat een nieuwe ATH direct na enig herstel echt geen harde vereiste is.Deman23 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:22:
[...]
Dramatisch niet inderdaad maar afhankelijk van de move die daarna volgt. Sowieso is de situatie nu verre van dramatisch, gaan wel vaker dit soort dipjes/pullbacks komen in de bullmarkt.
sh4d0wman schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:36:
@Moiety USA wordt straks wakker en dan...
[Afbeelding]
Welke kant op zien we dan wel weer.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/2vX6YiykFuYhBneOV74sn8Ub.gif?f=user_large)
Gisteren begon het goed toen ze wakker werden maar daarna…sh4d0wman schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:36:
@Moiety USA wordt straks wakker en dan...
[Afbeelding]
Welke kant op zien we dan wel weer.
Alt season komt er aan hoor. Ik denk dat eerst ETH gaat pumpen richting the $4500 en dat is het signaal waar iedereen om wacht om weer helemaal degen te gaan op de alts.Moiety schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:30:
Bitcoin mag wmb nu even stabiliseren. Dat geeft mijn Alts ruimte om even te shinen!
[ Voor 13% gewijzigd door Kain_niaK op 27-11-2024 08:40 ]
Wat wel grappig is. In 2020 werd de eerste aanval op de 20k afgeslagen en was er op 24 november een pullback waarna bitcoin op 12 december door de 20k heen vloog.
In 2024 werd de eerste aanval op de 100k afgeslagen en was er op 24 november (!) een pullback waarna bitcoin op 12 december door de 100k heen vliegt?
Laatste reactie van @Kol Nedra was van 11 november. Een ban van een maand brengt ons op 12 december.
Bitcoin wacht gewoon even tot de sterren goed staan.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4KGWM95zq5dInj6H9eX6tjXT.gif?f=user_large)
[ Voor 97% gewijzigd door Darrell op 27-11-2024 08:53 ]
Deze jongen heeft genoeg ruimte naar beneden iddKain_niaK schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:40:
[...]
Alt season komt er aan hoor. Ik denk dat eerst ETH gaat pumpen richting the $4500 en dat is het signaal waar iedereen om wacht om weer helemaal degen te gaan op de alts.
:strip_exif()/f/image/RYMe625txmmNpKxfFVxD5lmX.jpg?f=fotoalbum_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het moment dat je wist dat zou komen.Richh schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:56:
Wat is dit nou voor gure alt hopium? Waar zijn de maxi's gebleven?
Nooit opgevallen dat bitonic een anagram is voor bitcoin?Blik1984 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:22:
[...]
Ik had even niet scherp dat bitonic bitcoin-only is. Ik heb juist nog wat altcoins die ik moet verkopen, daar gebruik ik voor die paar transacties per jaar dus Bitvavo voor.
Bitcoin verkoop ik niet
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9t85NYizrqCWHt8bRO4DsHfA.jpg?f=user_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Domino op 27-11-2024 09:04 ]
ik hang wat achterover met schultebrau en popcorn. Tis allemaal zo voorspel wat er gaat gebeuren aankomende weken. En zo niet, dan een lauwe schultenbrauRichh schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:56:
Haha, dat zou helemaal mooi zijn

Jouw avatar trouwens!

Ik keur hem goed!
!Remindme op 12 December.Darrell schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:44:
Wen Kol?
Wat wel grappig is. In 2020 werd de eerste aanval op de 20k afgeslagen en was er op 24 november een pullback waarna bitcoin op 12 december door de 20k heen vloog.
In 2024 werd de eerste aanval op de 100k afgeslagen en was er op 24 november (!) een pullback waarna bitcoin op 12 december door de 100k heen vliegt?
Laatste reactie van @Kol Nedra was van 11 november. Een ban van een maand brengt ons op 12 december.
[Afbeelding]
Begin 2027 ben ik weer maxi. Ik wil gewoonweg één hele bitcoin, zodat ik mijzelf in 2038 miljardair mag noemen.Richh schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:56:
/f/image/oN9BHKkdZ94ZMwrxP94ShW8f.png?f=fotoalbum_large)
Dus jij zegt dat ik nog een dikke 2 weken moet wachten voor 100k?Darrell schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:44:
Wen Kol?
[Afbeelding]
Hoorde net via-via dat Kol ook een nieuwe avatar heeft!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9LqdZ84vsZ4wa8yJHAb36hOb.jpg?f=user_large)
Edit: hmm, ik probeer hem te delen, maar 't mag niet!

Deman23 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:14:
[...]
Dus jij zegt dat ik nog een dikke 2 weken moet wachten voor 100k?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/rF5DYHhLgnF5RnQcnOFJi5MI.gif?f=user_large)
@tomtom901 ik moet verkeerd geklikt hebben. Waar is de exclusieve wholecoiner thread ook al weer?
Edit: @Deman23 aaaaaaahhhhhhhhhhh

[ Voor 7% gewijzigd door sh4d0wman op 27-11-2024 09:21 ]
Ik ben wel wholecoiner in doge, telt dat ook?sh4d0wman schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:19:
@Moiety huh zitten hier mensen met minder dan 1 Bitcoin?
[Afbeelding]
@tomtom901 ik moet verkeerd geklikt hebben. Waar is de exclusieve wholecoiner thread ook al weer?
Dat is deze, tochGuere schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:17:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1faf4eL5oPkqc9TFuMOQVpRO.jpg?f=user_large)
Eet ie FO mods?
nee, sinds zn ban zijn we parabolisch gegaan. hij was de duivel dat alles tegenhieldByteMe_ schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:18:
Unban @Kol Nedra dan gewoon, kunnen we eerder door de 100k!
Nou, we zijn pas echt m00n gegaan toen Kol gebanned werd toch?ByteMe_ schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:18:
Unban @Kol Nedra dan gewoon, kunnen we eerder door de 100k!
:strip_exif()/f/image/Oido4mMpU2ewJUov2oimkZCs.png?f=user_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kain_niaK schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:40:
[...]
Alt season komt er aan hoor. Ik denk dat eerst ETH gaat pumpen richting the $4500 en dat is het signaal waar iedereen om wacht om weer helemaal degen te gaan op de alts.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bZ40RlqBv5qpaiCJsukG8ky5.jpg?f=user_large)
BTC €94.837,08
In dat geval hebben we deze run wel een heel duidelijk sell signaal: als Kol Nedra weer een post maakt.Richh schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:28:
[...]
Nou, we zijn pas echt m00n gegaan toen Kol gebanned werd toch?
[Afbeelding]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Joh, volgens mij breken we de halve tent af zodra hij hier weer mag postenFrambozenTaart schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:36:
In dat geval hebben we deze run wel een heel duidelijk sell signaal: als Kol Nedra weer een post maakt.

en aans löpt wa vast
Maargoed eens een tweaker, altijd een tweaker, ik ben geen persoon voor het Fok forum of andere fora.
Zou ook mooi zijn als we collectief een week lang niet reageren in de SC.Guere schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:42:
[...]
Joh, volgens mij breken we de halve tent af zodra hij hier weer mag postenPagina's vol met welkom-terug posts en memes. Het posts/per minute record massaal verbroken.
Request nick change ByteMe_ --> Kol_Nedra_001Richh schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:28:
[...]
[Afbeelding]
FixedGuere schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:17:
[...]
[Afbeelding]
Edit: hmm, ik probeer hem te delen, maar 't mag niet!
:no_upscale():strip_exif()/f/image/pUH7PHpGOnuT22TySjgIrrEC.webp?f=user_large)
wat je nu post is voor mij volledig 'abracadabra'Kain_niaK schreef op woensdag 27 november 2024 @ 06:39:
@lucatoni
Met behulp van chatgpt en tokkensniffer kan ik tegenwoordig redelijk de ca's lezen zelf al heb ik maar minimum understanding van solidity.
Zo hey, heb je die vermaning overleefd?loewie1984 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:44:
Ik heb nooit een ban gehad, maar ben wel in die 21 jaar al eens een keer vermanend aangesproken door een mod. Dan heb je wel flink de balen van tweakers kan ik je wel zeggen. Of al die keren dat je een topic opent om je gelijk te halen over iets, maar je de deksel op de neus krijgt omdat iemand anders, anders tegen de situatie aankijkt als jij of niet het hele verhaal of de context ervan kent.
Maargoed eens een tweaker, altijd een tweaker, ik ben geen persoon voor het Fok forum of andere fora.
:strip_exif()/f/image/znVKJCGSnp7ZxK7FWvPnWlpG.jpg?f=fotoalbum_large)
_superboer_ schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:50:
[...]
Zou ook mooi zijn als we collectief een week lang niet reageren in de SC.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/DF9a4P3FMSDlOtGGAS4mZdfa.gif?f=user_large)
Met behulp van chatgpt en tokkensniffer kan ik tegenwoordig redelijk de ca's lezen zelf al heb ik maar minimum understanding van solidity.brothermaynard schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:55:
[...]
wat je nu post is voor mij volledig 'abracadabra'
Vrij vertaald moet het op het onderstaande neerkomen.
Met behulp van chatgpt en sokkensniffen kan ik tegenwoordig redelijk de kaas lezen/ruiken zelf al heb ik maar minimum understanding van schoeisel.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik ben gisteren ook whole coinholder SUI geworden. Kijken of deze de BTC outperformed.loewie1984 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:41:
ben eergisteren in xlm, ada, sui en xrp gegaan, dat zit alweer in de lucht, maar zie dat btc nog op 93 steekt. Dus verpatsen en dus mooi meer satjes accumuleren.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
:gifsicle():strip_exif()/f/image/6QaKin2M2mrP3o0PEDBO7D7a.gif?f=user_large)
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Waarom is hij eigenlijk gebanned? Zie zijn naam vaak voorbij komen, maar heb die historie niet meegekregen.Richh schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:28:
[...]
[Afbeelding]
Hij ging short op btc.LegeBoekenkast schreef op woensdag 27 november 2024 @ 10:23:
[...]
Waarom is hij eigenlijk gebanned? Zie zijn naam vaak voorbij komen, maar heb die historie niet meegekregen.
Zero.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!