Bitvavo en Finst.. heb twee ING betaalrekeningen maar blijkbaar geldt het limiet niet per rekening maar als totaal..
Ad Hox schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:28:
K*t ING! Wil ik net meer fiat in BTC pompen is m’n limiet bereikt. Moet nu 4 uur wachten. Irritant…
Op dit soort momenten moet je je FIAT gewoon klaar hebben staan.Ad Hox schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:32:
[...]
Bitvavo en Finst.. heb twee ING betaalrekeningen maar blijkbaar geldt het limiet niet per rekening maar als totaal..
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
en daarom dames en heren.. als je ook een klein beetje intentie hebt om te kopen heb je het al op een exchange staan... en dan als een limit buy order is een plus
[ Voor 4% gewijzigd door Aeronaut op 25-11-2024 16:34 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Welke exchange gebruik je daarvoor? Ik heb Revolut maar betaal 0.25% fee voor die meuk als ik buiten het premium bedrag kom.Gelukszoekr schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:00:
Prachtige timing weer, MSTR vanmorgen verkocht, en nog niet weer ingestapt vandaag. Geluk is met de domme
Ik heb tientallen exchanges maar geen bank voor stonks
En daarom had ik mijn wallet.dat dus in dropbox staanEusebius schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:18:
Oeh randverhalen over crypto ..
https://www.tubantia.nl/b...ommel-weggooide~aa1f90c6/
Daglimiet te laag ingesteld? Liep ik laatst tegenaan, en heb je ook nog 4uur vertragingAd Hox schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:32:
[...]
Kraken doet er 24 uur over mijn ideal betalingen door te zetten naar mijn portfolioAd Hox schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:28:
K*t ING! Wil ik net meer fiat in BTC pompen is m’n limiet bereikt. Moet nu 4 uur wachten. Irritant…
BTC €94.837,08
Weer wat geleerd ja. Wil alleen geen fiat (of BTC) op een exchange hebben staan. Maar dit had ik slimmer moeten doen.
Kut banken, BTC is the way!
Kut banken, BTC is the way!
De dip komt wel goed overeen met mijn maandag en mijn mood. Gaat lekker.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Yep, precies ditLentehoofdje schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:36:
[...]
Daglimiet te laag ingesteld? Liep ik laatst tegenaan, en heb je ook nog 4uur vertraging
Ik zit bij De Giro, maar voor MSTR kan je beter naar Interactive Brokers heb ik begrepenColdcat schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:35:
[...]
Welke exchange gebruik je daarvoor? Ik heb Revolut maar betaal 0.25% fee voor die meuk als ik buiten het premium bedrag kom.
Ik heb tientallen exchanges maar geen bank voor stonks
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja interactive is echt top. Alle mogelijkheden daar, lage tarieven indien je wat meer transacties doet. Werkelijke alle opties en landen mogelijk..Gelukszoekr schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:40:
[...]
Ik zit bij De Giro, maar voor MSTR kan je beter naar Interactive Brokers heb ik begrepen
Laatst ook een DeGiro geopent voor de probeer, maar dat voelt wel heel beperkt dan.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/GBiSoYTzdkeNxGfzwy6FidGf.gif?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zo eenmalig 500 euro in een nieuwe microcap gegooid. Moest via Metamask. Wat werkt Phantom (Solana) dan lekker zeg in vergelijking met Metamask (ETH). Traag als dikke stront en 3 swaps nodig. En uiteraard dikke fee. Ik was even vergeten hoe een rugpull voelt dus maar even een gokje gewaagd.
WTF Maak via ideal flufje over vanaf Rabo. Komt niet aan. Open app: 'Tijdelijk niet beschikbaar'. Is de rekening geblokkeerd ofzo? (Bij een eerdere blokkade stond de rekening om -400k oid) Krijg wel melding in de app dat het geld binnen is, maar staat nog niet in de wallet. Vreemd.
==
hoi
Heb je dat Phantom als app op je telefoon, als browser-extensie of gewoon op de site zelf ingelogt?zwembroek schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:47:
Zo eenmalig 500 euro in een nieuwe microcap gegooid. Moest via Metamask. Wat werkt Phantom (Solana) dan lekker zeg in vergelijking met Metamask (ETH). Traag als dikke stront en 3 swaps nodig. En uiteraard dikke fee. Ik was even vergeten hoe een rugpull voelt dus maar even een gokje gewaagd.
Gebruik het dagelijks, meestal base maar ook eth als het moet. De blocktime van eth is 6 seconde dus zou niet traag moeten zijn. Traag is dus gewoon de website denk ik. Een website in Noord Korea zekerzwembroek schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:47:
Je kan Phantom ook gebruiken voor ETHzwembroek schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:47:
Zo goedAeronaut schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:21:
bounce bitch.... please
Eusebius schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:48:
WTF Maak via ideal flufje over vanaf Rabo. Komt niet aan. Open app: 'Tijdelijk niet beschikbaar'. Is de rekening geblokkeerd ofzo? (Bij een eerdere blokkade stond de rekening om -400k oid) Krijg wel melding in de app dat het geld binnen is, maar staat nog niet in de wallet. Vreemd.
Uniswap.knakworst schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:51:
[...]
Gebruik het dagelijks, meestal base maar ook eth als het moet. De blocktime van eth is 6 seconde dus zou niet traag moeten zijn. Traag is dus gewoon de website denk ik. Een website in Noord Korea zeker
Schlemongle schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:56:
ETH bouncet jullie allemaal de moeder.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bZ40RlqBv5qpaiCJsukG8ky5.jpg?f=user_large)
Net de dip bijgekocht
BTC €94.837,08
Eusebius schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:48:
Ik gebruik nog steeds MetaMask voor de obsecure shitcoins. Is echt maar een handje nootjes, gaat nergens over. Maar Phantom is de nieuwe shit?
Kneus.Schlemongle schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:56:
ETH bouncet jullie allemaal de moeder.
Hmm ff voor test een ing ideal betaling naar Bitvavo gedaan. Die is nog steeds niet binnen, normaal ging dat instant.
ExtensieLentehoofdje schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:49:
[...]
Heb je dat Phantom als app op je telefoon, als browser-extensie of gewoon op de site zelf ingelogt?
Adoptie. Drukte. Boellies. Kijk maar naar ether.
Check Sei , had je nog meer kunnen pumpen.
Altjes die pumpen en de naderende bear aankondigen?
Klopt ook een mooie x2 vanaf toen we er naar keken! Maar niet zo hard gegaan als ada, sei zalGipsy King schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:06:
[...]
Check Sei , had je nog meer kunnen pumpen.
ook nog wel gaan
Aan de berichten op X te zien lijkt het dat ze weer eens last hadden van een piek tijdens die dip van net.Lentehoofdje schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:01:
Hmm ff voor test een ing ideal betaling naar Bitvavo gedaan. Die is nog steeds niet binnen, normaal ging dat instant.
Ik weet niet hoe lang je al in crypto zit, maar les één met Bitvavo is in ieder geval dat ze tijdens drukke momenten behoorlijk vaak bezwijken. Geld dat niet binnenkomt, orders die niet doorkomen. Zo te lezen hadden ze eerder vandaag ook al issues met orders die vertraagd doorkwamen, maar 't is duidelijk dat het platform de piekbelasting nog steeds niet aankan.
Wij hodl'en hier wel door de dipjes heen, maar alle Henk & Ingrids gaan natuurlijk massaal panic sellen tijdens zo'n dipje als net. Anderen willen weer de dip kopen maar hebben - zoals zonet al werd benoemd - geen fiat klaarstaan en willen dat met z'n allen tegelijk naar de exchange overmaken. Wat vervolgens niet lukt.
Kortom: op dit soort momenten kun je niet echt vertrouwen op Bitvavo. Dat wil niet zeggen dat andere exchanges tijdens paniekmodus nooit vertraging oplopen, maar in ieder geval minder vaak.
https://status.bitvavo.co...1JDHP2J9QF23TG85ZS6AEYG9HGuere schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:09:
[...]
Aan de berichten op X te zien lijkt het dat ze weer eens last hadden van een piek tijdens die dip van net.
Ik weet niet hoe lang je al in crypto zit, maar les één met Bitvavo is in ieder geval dat ze tijdens drukke momenten behoorlijk vaak bezwijken. Geld dat niet binnenkomt, orders die niet doorkomen. Zo te lezen hadden ze eerder vandaag ook al issues met orders die vertraagd doorkwamen, maar 't is duidelijk dat het platform de piekbelasting nog steeds niet aankan.
Wij hodl'en hier wel door de dipjes heen, maar alle Henk & Ingrids gaan natuurlijk massaal panic sellen tijdens zo'n dipje als net. Anderen willen weer de dip kopen maar hebben - zoals zonet al werd benoemd - geen fiat klaarstaan en willen dat met z'n allen tegelijk naar de exchange overmaken. Wat vervolgens niet lukt.
Kortom: op dit soort momenten kun je niet echt vertrouwen op Bitvavo. Dat wil niet zeggen dat andere exchanges tijdens paniekmodus nooit vertraging oplopen, maar in ieder geval minder vaak.
Btc bounce kan overtuigender. Maar om nu al in een berenstemming te raken...Darrell schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:07:
Wat heb jij vandaag? Ben je ongesteld ofzo?Darrell schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:07:
Raaafie schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:12:
Insert *dit is die vieze exchange manipulatie-tegeltje*
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Bitcoin staat voor donderdag op de 100k.
En vrijdag op de $92zwembroek schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:18:
Bitcoin staat voor donderdag op de 100k.
Ik ga daar in mee.
Mijn gehackte OpSec V1 vandaag op +122% en nu >100 USD waard vanaf ongeveer 5 USD een paar weken geleden. De deur uit doen of wachten op meer?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Hopelijk vertrekt BTC nu ten koste van een verdere ETH stijging.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Als een coin hier doodverklaard wordt moet je all-in. Nfa.
Ik word een beetje onrustig van oplopende pf waardes, een gebrek aan vertrouwen dat we ook echt aan het begin van een bull staan, een slowchat die te snel gaat en het eindeloze geshill van obscure drek.zwembroek schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:14:
[...]
Wat heb jij vandaag? Ben je ongesteld ofzo?
Oh ja, en het is ook nog eens maandag.
Als je verwacht dat er leven in zit had je die $100 er na de hack meteen moeten ingooien, dan had je dikke gains gehad.Taro schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:20:
Mijn gehackte OpSec V1 vandaag op +122% en nu >100 USD waard vanaf ongeveer 5 USD een paar weken geleden. De deur uit doen of wachten op meer?
Ik merk dat bybit traag wordt. Refresht slecht. Boellies.
Video van BTC die voor het eerst door de 10k USD gaat, leuk om te zien hoe die sell wall destijds werd opgegeten, heb het volgens mij ook nog live gezien 
-> https://x.com/real_vijay/status/1860558024001356120.
Zie weer hoop drama hier. Check de koers van btc. 96k, had 80k verwacht na het lezen van laatste 5 pagina's.
Allemaal ruis dit jongens. Zelfs als we naar 92k gaan en 2 weken blijven hangen
Allemaal ruis dit jongens. Zelfs als we naar 92k gaan en 2 weken blijven hangen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat zou ik "vroeger" hebben gedaan, maar leek mij niet slim nav mijn andere ervaringen de afgelopen maanden met diezelfde wallet.Coldcat schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:22:
[...]
Als je verwacht dat er leven in zit had je die $100 er na de hack meteen moeten ingooien, dan had je dikke gains gehad.
Yep heb ik live gezien. Mooi was datTaro schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:23:
Video van BTC die voor het eerst door de 10k USD gaat, leuk om te zien hoe die sell wall destijds werd opgegeten, heb het volgens mij ook nog live gezien
Of je springt op de nieuwe hype om vervolgens na een 1000% weer een rugpull te ervaren.Taro schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:20:
Dan verkoop je toch een deel. Win je altijd.Darrell schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:22:
[...]
Ik word een beetje onrustig van oplopende pf waardes, een gebrek aan vertrouwen dat we ook echt aan het begin van een bull staan, een slowchat die te snel gaat en het eindeloze geshill van obscure drek.
USDT.D die op het punt staat om naar beneden uit te breken. Een BTC.D die sky high was en nog een lange weg naar onder heeft te gaan. ETH wat helemaal op de bodem zit en nog een lange weg omhoog heeft. De bearmarket pump pre halving van de alts was niet houdbaar omdat de BTC.D in een sterke uptrend zat. Nu zijn we post halving en de BTC.D heeft getopt. Qua timing in de cycle begint de fun voor de shitcoins nu echt.Darrell schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:22:
[...]
Ik word een beetje onrustig van oplopende pf waardes, een gebrek aan vertrouwen dat we ook echt aan het begin van een bull staan, een slowchat die te snel gaat en het eindeloze geshill van obscure drek.
XLM: wat denken we?
/f/image/b3ZKNXeewkUQrcH2TJK1wQCB.png?f=fotoalbum_large)
edit: sorry, dit is XLMEUR (mijn bejaarde zak staat op Coinbase)
/f/image/b3ZKNXeewkUQrcH2TJK1wQCB.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Stokstaart op 25-11-2024 17:36 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Heerlijk om mn zakjes xrp en xlm te zien gaan die ik ‘t weekend op de rommel markt heb gekocht!
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
zie het, niet goed. Al weet ik 100% zeker dat btc soon weer vertrekt, gok deze week nog (omlaag of up) en dan bloed die gierkelder weer lekkerPinsa schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:39:
2021 altcoinseason vibes !
SupermoonStokstaart schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:34:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
bij 92 (wat ik echt wel zie gebeuren) vergroot ik mijn long weer
Of we vertrekken allemaal gezellig met elkaar.anti elppa schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:40:
[...]
zie het, niet goed. Al weet ik 100% zeker dat btc soon weer vertrekt, gok deze week nog (omlaag of up) en dan bloed die gierkelder weer lekker
gier is gier jonge, is geen haat of iets aanzwembroek schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:45:
[...]
Of we vertrekken allemaal gezellig met elkaar.Niet zo haten beste man. Het is trouwens toch allemaal nieuw retail.
ff serieus, het is voor iedereen beter als shitcoin season pas over 6 maanden komt
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 25-11-2024 17:49 ]
Ik had ze liever niet gehad dan ze voor een paar duizend euro winst te verkopen en nu achter denken ik had ook 60 miljoen kunnen hebben. Dan was Gox niet een gek alternatief.
Klopt stront blijft stront. Maar aub nog even niet naar de vinkentering.anti elppa schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:48:
[...]
gier is gier jonge, is geen haat of iets aan
Ik denk dat het niet uitmaakt zolang big money Bitcoin blijft kopen en de adoptie zo hard doorzet als nu.anti elppa schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:48:
[...]
gier is gier jonge, is geen haat of iets aan
ff serieus, het is voor iedereen beter als shitcoin season pas over 6 maanden komt
Ik doel meer op de oude coins die pumpen.anti elppa schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:40:
[...]
zie het, niet goed. Al weet ik 100% zeker dat btc soon weer vertrekt, gok deze week nog (omlaag of up) en dan bloed die gierkelder weer lekker
Ga je ook in alts elppa? Ik weet dat dit een vies woord je is haha
nee, ik ga mijn eth en ltc dumpen over paar maanden, dan ben ik echt clean. Ga nooit, maar dan ook echt nooit weer iets met shitcoins doen.Pinsa schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:52:
[...]
Ik doel meer op de oude coins die pumpen.
Ik insert hem maar vastPinsa schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:52:
[...]
Ik doel meer op de oude coins die pumpen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Pinsa schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:52:
[...]
Vergeet die poes niet he.anti elppa schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:54:
[...]
nee, ik ga mijn eth en ltc dumpen over paar maanden, dan ben ik echt clean. Ga nooit, maar dan ook echt nooit weer iets met shitcoins doen.
Psst, je heb de poes van Vitalik ook nog.anti elppa schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:54:
[...]
nee, ik ga mijn eth en ltc dumpen over paar maanden, dan ben ik echt clean. Ga nooit, maar dan ook echt nooit weer iets met shitcoins doen.
En wel meer waarschijnlijk. Van de dagen dat je alcohol inname boven een bepaald punt was.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
@Bushalte en ik zitten even op dezelfde frequentie.
Hoe zit het nou eigenlijk met de bij DNB geregistreerde exchanges zoals Kraken. Moeten zij nu elke transactie twv 10K (of is het 2.5K?) of meer doorgeven? Net zoals een bank eigenlijk?
Of is die registratie/certificering puur voor transparantie in vermogen voor de belastingdienst?
Ik heb dit paar mensen gevraagd, iedereen is het wel eens over het laatste.. maar over het eerste verschillen de meningen..
Of is die registratie/certificering puur voor transparantie in vermogen voor de belastingdienst?
Ik heb dit paar mensen gevraagd, iedereen is het wel eens over het laatste.. maar over het eerste verschillen de meningen..
zwembroek schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:56:
@Bushalte en ik zitten even op dezelfde frequentie.
Hahaha heerlijk dit! ik wist het antwoord eigenlijk al , Ik dacht eens kijken wat die gaat zeggen, een echte maxi!anti elppa schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:54:
[...]
sssssstttttt
nee nee, had pfffff wat was het ook weer, weet het echt ff niet, en die heb ik voor die poes gewisseldBushalte schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:55:
[...]
Psst, je heb de poes van Vitalik ook nog.
En wel meer waarschijnlijk. Van de dagen dat je alcohol inname boven een bepaald punt was.
edit, ff opgezocht.....floki
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 25-11-2024 18:03 ]
Dat is de tweede cashback in een paar dagen tijdTaro schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:20:
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Gaat weer druk worden onder die brug.
Hij gaat nu naar benedenStokstaart schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:34:
[Afbeelding]
==
hoi
Ik heb de whale alert aan staan en terwijl de Bitcoin koers zakt pingt de ene na de andere batch Bitcoin voorbij die richting de exchange gaat.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/bFD6mORNMg6HiBl4MNqZhmwb.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ITnAnIL2d2GtzDxeeOMlypCj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/GyuMXiJPKlE2rm7O1fjLlzOU.png?f=fotoalbum_large)

/f/image/nzlTQOMHvLTA86qtAI0wT23U.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ghGpLT0uG4CjlkUFhm31bfgV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DXAqWi1Ix3DT9wpR7xHx7leV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/avaX5rNC4ICbdI6BDzfjmsQI.jpg?f=fotoalbum_large)