“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Afgesproken, ik doe meestal de riem ook vast als ik met vaart omhoog gazwembroek schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:29:
[...]
/ban
Ik schrik me steeds kapot. Riemen vast is correctie van tenminste 10% afgesproken?
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Pff jij ook al.
Safe in both ways
Al een tijd bezig lijkt meOepsje schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:38:
When supply shock?
Die van jou wint iig.Wispe schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:30:
[...]
Wat schattig dat je probeert mee te doen met je nieuwe avatar.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nee, dat zijn nieuwe Avatars. Als je goed kijkt dan zie je dat de namen hetzelfde zijn geblevenColdcat schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:45:
Wat een hoop nieuwe retail in dit topic opeens.
[ Voor 93% gewijzigd door baba420 op 25-11-2024 14:48 ]
In 2022 heeft hij onder de 20K "maar" ongeveer 3K BTC gekocht. En nu op 97K even lekker 55K BTC binnen harken.
Zie zijn aankoopmomenten hier:
https://saylortracker.com/
In vorige bullruns hadden we nog flash crashes en dips van 30%, al die miljarden van de ETFs / Microstrategy lijken daar wel invloed op te hebben.Magpie schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:45:
Niet normaal wat MSTR aan het doen is. En toch geen 100k+... ik vraag me dan af wie aan het verkopen zijn. Is het winst nemen van retail? Ik blijf erbij dat de bitcoin op raakt, dus hodl.
Daarnaast is Bitcoin helaas nog lang niet op lijkt het, nog vele miljoenen beschikbaar op de exchanges.
Long term holder verkopen. ETF's worden gekocht. dat zegt de grafiek.Magpie schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:45:
Niet normaal wat MSTR aan het doen is. En toch geen 100k+... ik vraag me dan af wie aan het verkopen zijn. Is het winst nemen van retail? Ik blijf erbij dat de bitcoin op raakt, dus hodl.
Long-term Bitcoin holders sold 128K $BTC, but U.S. spot ETFs absorbed 90% of the selling pressure. 🔥
Strong institutional demand is fueling BTC’s rally, bringing it closer to the $100K milestone. 🚀💎
Waarom denk je dat we vorige week van de $90 range zomaar naar de $99 doorschoten?Magpie schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:45:
Iedereen die verkocht heeft weet waar z'n sats zijn, in Saylors zak.
Zullen ook vast wat HODLERS bij zitten die een positie verkopen en vervolgens die ETF pakken. Individuelen of kleinere fondsen die 0,2% fee acceptabel vinden t.o.v. je eigen custody inrichten.zwembroek schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:48:
[...]
Long term holder verkopen. ETF's worden gekocht. dat zegt de grafiek.
[Afbeelding]
Long-term Bitcoin holders sold 128K $BTC, but U.S. spot ETFs absorbed 90% of the selling pressure. 🔥
Strong institutional demand is fueling BTC’s rally, bringing it closer to the $100K milestone. 🚀💎
Bitcoin - A weapon of mass disruption
De huidige strategie is nog niet zo oudBTC100K2021 schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:48:
Leuk en aardig die "infinite money" tactiek van MSTR, maar in de bearmarkt koopt hij maar weinig bij.
In 2022 heeft hij onder de 20K "maar" ongeveer 3K BTC gekocht. En nu op 97K even lekker 55K BTC binnen harken.
Zie zijn aankoopmomenten hier:
https://saylortracker.com/
Volgens de documentatie van Glassnode ben je al een LTH (Long Term Holder) als je je BTC langer dan 155 dagen hebt.zwembroek schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:48:
[...]
[Afbeelding]
Ergens wel begrijpelijk dat men winst neem of dat langzaam BTC afbouwt om alt's te kunnen kopen en op die manier meer BTC te vergargen.
Oerigens heb ik bij LTH zelf iets anders in gedachten. Met 155 dagen mag je je daar al vrij snel toe rekenen
https://x.com/saylor
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 25-11-2024 14:59 ]
Die koopt MSTR over 2 weken wel weer, worden de speculatieve whales onderhand een beetje uitgeschakeld nu MSTR en ETF's ze allemaal van de markt plukken en opslaan ?
Ik denk dat dit alleen maar positief is voor de (mindere) volatiliteit van BTC op langere termijn, als iedere koper het direct oppot voor 4 jaar dan is de 1M zo binnen handbereik
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
En ook al een nieuwe avatar!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ja ik las hier dat dit verplicht was, en dan wel met AI he. Dus zoals geadviseerd maar even een kattenfoto uit eigen archief geserveerd en toen kwam deze shit eruit.
alstublieft:Bushalte schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:02:
[...]
![]()
![]()
[Afbeelding]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Nieuwe verplichting sinds vandaag inderdaad. Zou de regels wel nakomen nu we weten dat Saylor hier meeleest.Bushalte schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:02:
[...]
![]()
![]()
[Afbeelding]
Alsjeblieft @Bushalte
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Kreeg je het er warm van?
De honden/kikkercoins doen het beterGuere schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:03:
[...]
Ja ik las hier dat dit verplicht was, en dan wel met AI he. Dus zoals geadviseerd maar even een kattenfoto uit eigen archief geserveerd en toen kwam deze shit eruit.
Guere schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:03:
[...]
Ik moet nog even teruglezen begrijp ik
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Mjah, die honden en kikkers kunnen mooi oppleuren, ik ben van de kattenElMathijs schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:16:
De honden/kikkercoins doen het beter
[ Voor 21% gewijzigd door _superboer_ op 25-11-2024 15:31 ]
https://www.ebay.nl/itm/1...3D%7Ctkp%3ABk9SR8Ds8rvsZA_superboer_ schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:30:
Voor wie ook een Porsche 911 wil bij tp-18:
[Afbeelding]
Deze worden ook misschien ooit nog meer waard. Geen idee of dat ook echt zo is.
* sh4d0wman kijkt naar zijn oude Lego
Dan maar beter een rode Ferrari. Lekker in de beer mee rond scheuren. De groene Lambo voor nu
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
We gaan eerst nog naar de 95K of lager.sjorremans schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:40:
Die 100K duurt wel lang he
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Laten we laurens niet vergeten! Ook eentje voor hem - ook al zien we die avatar nooit in actie...
Dank je wel @Guere
Echt een pareltjeGuere schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:43:
Laten we laurens niet vergeten! Ook eentje voor hem - ook al zien we die avatar nooit in actie...
[Afbeelding]
Niet zo gek toch om even pas op de plaats te maken na enkele weken van flinke stijging. Laat Bitcoin maar eens een niveau terugtesten, zodat we een structuur kunnen neerzetten van Higher Lows en Higher Highs. Is ook beter voor het verloop van de rest van de bull markt.Prosac schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:41:
Azië deed z’n best om weer omhoog te gaan, maar die Yanks creëren liquide middelen voor Black Friday. Dus we zijn weer op het punt van gisteravond.
Welk feeling was dat dan?
betreffende altsMr Ronman schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:55:
Alts blijven sterk overeind dit keer
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ik had gehoopt op up, helaas zie ik een mooie candle omlaag toch nog black friday sale
Al blijft mijn alt wel overeind
Denk je niet dat deze dips zeer snel worden opgekocht?
[ Voor 11% gewijzigd door Pinsa op 25-11-2024 16:00 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Hoe word die LTH (Long term holder) berekend? Zag ergens al een opmerking over 155dagen. Maar hoe/waar pluk je die data uit?zwembroek schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:48:
[...]
[Afbeelding]
En kun je diezelfde grafiek ook maken met een ander aantal dagen?
MicroStrategy has acquired 55,500 BTC for ~$5.4 billion at ~$97,862 per #bitcoin and has achieved BTC Yield of 35.2% QTD and 59.3% YTD. As of 11/24/2024, we hodl 386,700 $BTC acquired for ~$21.9 billion at ~$56,761 per bitcoin. $MSTR https://t.co/79ExzXk4UM
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 25 november 2024
Nou is ie gelijk bagholder
Ze hebben duidelijk geen market buy gedaan dus die OTC voorraad moet toch wel slinken zo.
Mijn stoploss staat nog steeds, ik heb die een week geleden neergezet en ik zit sindsdien veel lekkerder in de game, no worries let it ripknakworst schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:09:
Jammer ook voor ether, weer een dappere poging de grond ingeboord
Up dan verkoop ik op een gegeven moment, down... dan koop ik weer bij
BTC €94.837,08
sjorremans schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:00:
Zo dan, dikke rode paal gek
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Amerikanen een maandagochtend humeurGelukszoekr schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:10:
Beste candle zo. Is er nieuws ergens?
Jim Cramer sprak er positief over vorige week dus dumpen we deze week.Gelukszoekr schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:10:
Beste candle zo. Is er nieuws ergens?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Goed zo, sell lowColdcat schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:16:
BTC + SOL order gehit
https://www.tubantia.nl/b...ommel-weggooide~aa1f90c6/
Oftewel, Henk en Ingrid worden klaargestoomd :-)
==
hoi
Ten opzichte van btc naaldje maar herstelt best ok eigenlijk. Als btc weer omhoog krabbelt kan eth alsnog mooie dingen doen.koelebobes schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:10:
[...]
Mijn stoploss staat nog steeds, ik heb die een week geleden neergezet en ik zit sindsdien veel lekkerder in de game, no worries let it rip
Had ik ook wel gedacht. Blijven allemaal sterk liggen + stijgen door.bones schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:11:
Moooi inkoop moment weer voor BTC toch. Had wel gedacht dat ADA en DOT wel -10% zouden gaan direct nu BTC down gaat. Misschien komt dat straks nog als de panic sellers gaan sellen.
Geduld.
Pff, hoe vaak gaan ze dat verhaal nog recyclen. Eens in de paar manden komt een krant weer met dit verhaal. Sterker nog, in 2013 berichtte het AD hier al over... gaan ze nou bij iedere hogere waardering hetzelfde artikel nog een keer herhalen?Eusebius schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:18:
Oeh randverhalen over crypto ..
https://www.tubantia.nl/b...ommel-weggooide~aa1f90c6/
Oftewel, Henk en Ingrid worden klaargestoomd :-)
Het ergste is nog wel dat de headline ("Vriendin gooide harde schijf met 683 miljoen euro aan bitcoin weg") gewoon clickbait is: z'n vriendin gooide die harde schijf helemaal niet weg. Dat deed hij zelf! Dat staat letterlijk in het 2013 artikel van het AD zelf...
Ik heb bijgekocht, stop loss aangepastknakworst schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:21:
[...]
Ten opzichte van btc naaldje maar herstelt best ok eigenlijk. Als btc weer omhoog krabbelt kan eth alsnog mooie dingen doen.
LFG
BTC €94.837,08
Hier ook.koelebobes schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:10:
[...]
Mijn stoploss staat nog steeds, ik heb die een week geleden neergezet en ik zit sindsdien veel lekkerder in de game, no worries let it rip
Op 70k koop ik gewoon weer bij
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Welke exchange zit jij?Ad Hox schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:28:
K*t ING! Wil ik net meer fiat in BTC pompen is m’n limiet bereikt. Moet nu 4 uur wachten. Irritant…
Erik doe rustigGuere schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:24:
[...]
Pff, hoe vaak gaan ze dat verhaal nog recyclen. Eens in de paar manden komt een krant weer met dit verhaal. Sterker nog, in 2013 berichtte het AD hier al over... gaan ze nou bij iedere hogere waardering hetzelfde artikel nog een keer herhalen?
Het ergste is nog wel dat de headline ("Vriendin gooide harde schijf met 683 miljoen euro aan bitcoin weg") gewoon clickbait is: z'n vriendin gooide die harde schijf helemaal niet weg. Dat deed hij zelf! Dat staat letterlijk in het 2013 artikel van het AD zelf...
Het leven is te mooi om je op te jagen in AD artikeltjes
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/b9npMCamhENTy4jaZS9MejqD.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YOmaUDEL3RM6NtCdW6u0fPKb.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/BjjmU0EPkXZCahv6n99Ac77N.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/3R28A0V8sM92JEI3bU5ZNWFg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/v2VbZwt1nIhVLPVJaT3D06x9.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NjpgByiHgebsvBlq7e39fZo9.png?f=user_large)
/f/image/5cUVxljbuLxRkpCt4pnXCZPU.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bvtXj48n6Vo79yTMEsBkXVhW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/yVvmG9yEVwW2I45pz36Y6fXo.png?f=fotoalbum_large)