Plot twist: Trump zit zelf op een paar duizend btc, gaat die op 20 januari allemaal verkopen en trekt op 21 januari het tapijt onder btc vandaan...Q_7 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:41:
[...]
Huidige markt is niet te voorspellen, Trump is net 18 dagen als president herkozen en nu al coins gekte, als dit 6 maanden doorzet, tel uit je winst
Nog 2 maanden knallen daarna mag alles rekt van mij, geen enkel probleemanboni schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:44:
[...]
Plot twist: Trump zit zelf op een paar duizend btc, gaat die op 20 januari allemaal verkopen en trekt op 21 januari het tapijt onder btc vandaan...
Maar ook volkomen onvoorspelbaar. Als hij morgen van gedachten veranderd en btc wil verbieden stort het allemaal weer in. Worden een leuke 4 jaar met zo’n windvaan.Q_7 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:41:
[...]
Huidige markt is niet te voorspellen, Trump is net 18 dagen als president herkozen en nu al coins gekte, als dit 6 maanden doorzet, tel uit je winst
You are not bullish enough!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ja dat is ook iets wat ik groot in de agenda heb gezet. Buy the Rumor, Sell the News.anboni schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:44:
[...]
Plot twist: Trump zit zelf op een paar duizend btc, gaat die op 20 januari allemaal verkopen en trekt op 21 januari het tapijt onder btc vandaan...
Daarom is December wel de maand voor risico
Mijn strategie werkte altijd tegen me om wat extra te kopen toen het laag stond zodat je wat te verkopen hebt. Dat leverde lang flinke rekteroni op. Maar ja dan heb je nog wat achter de hand.
[ Voor 29% gewijzigd door Coldcat op 23-11-2024 15:47 ]
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Subnets = competitions
— Barry Silbert🎗️ (@BarrySilbert) 22 november 2024
Miners = competitors
Validators = judges
Bittensor = world wide web of AI (subnets = websites/applications)
Tnx voor de shill Barry ouwe reus.
Ik heb het hele circus nog steeds lopen. Kamino airdrop begint ook best een leuk potje te worden inmiddels.Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:24:
Morgen wat Sol kopen van de fiat airdrop. Een aantal maanden geleden gebruikte ik de volgende methode;
1. Stake SOL on Marinade to get mSOL
2. Deposit mSol on Kamino
3. Borrow bSOL on Kamino
4. Lend bSOL on Drift
5. Borrow mSOL on Drift
6. Insert mSOL into the Kamino LP
Zijn hier nog Sol fanboys die hier iets over kunnen zeggen? Ik ga uiteraard even kijken wat de huidige lend/borrow percentages zijn, maar misschien is deze route alweer hopeloos verouderd
Prachtige rit (geweest), met dank aan @jvel92
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Het is altijd geweldig om te lezen hoe je je in die dikke tech verdiept. Eerst BTC met ordinals. Daarna met de ETH nodes. Toen kwam een periode met een mega lijst DCA shitcons . Daarna werd het weer BTC. Toen bakstenen. Daarna weer een bag alts. Toen Microstrategy. En nu weer en of ander ongebrijpbaar SOL schema.Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:24:
Morgen wat Sol kopen van de fiat airdrop. Een aantal maanden geleden gebruikte ik de volgende methode;
3. Borrow bSOL on Kamino
4. Lend bSOL on Drift
5. Borrow mSOL on Drift
Zijn hier nog Sol fanboys die hier iets over kunnen zeggen? Ik ga uiteraard even kijken wat de huidige lend/borrow percentages zijn, maar misschien is deze route alweer hopeloos verouderd
Ik kijk er al naar uit wat er voor ingewisseld is... volgende week dinsdag of woensdag.
I will just leave this here.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ben op de weg omlaag door blijven dca-en. Denk dat ik op een gemiddelde van 15 eurie zit. Dus ben er ook nog niet maar dat gaat wel goedkomen met alle ontwikkelingen die gaande zijn. Ook voor jou.Nopheros schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:30:
[...]
Ik was zo slim om direct bij release te kopen dus dat is ook direct m'n ATH![]()
Jaren geleden nog wel wat gehandeld en beetjes bij gekocht, vandaar dat ik nu dan ook break even speel op +/- 50 usd.
Uiteraard staat het ook in staking voor de volle 8 jaar, geloof dat het nog 4,5 jaar vast staat.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dit is het belangrijkste denk ik van het hele lap tekst
Rising open interest usually means that there is new buying happening, which is a bullish trend. However, if open interest grows too high, it can sometimes be a bearish signal that indicates a coming change in market trends.
Dus we gaan rekt binnenkort

Ik geloof zelf zeer zeker in een wick vlak voordat of misschien zelfs vlak over de 100k. Dat past ook bij wat er vorige runs is gebeurd.Coldcat schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:40:
[...]
Wat denken jullie over een wick of correctie onder de $100k? Voor m'n gevoel is de eerste en ik verwacht dat die enorm rap opgekocht gaat worden en geen weken zal duren.
Pas dik boven de $100k verwacht ik een langere correctie (rond de maand, wanneer de alts echt kunnen exploderen).
Terug naar de $70k zie ik nu niet gebeuren, Op $91.5 ligt het zwaartepunt van volumen sinds de pump. Het enige nadeel is dat het gewoon enorm veel gestegen is. Maar het is alweer 23 november. Pas teigenlijk precies.
Maar wanneer precies, en hoe diep precies, dat weet natuurlijk niemand... Ik denk dat de nu herstellende alts wel een indicatie zouden kunnen zijn van een (kortdurende) trend reversal voor Bitcoin (en daaropvolgend, alts).
Zonder enige onderbouwing of iets dergelijks denk ik dat we ergens volgende week een wick vlak onder de 90k gaan printen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Overigens kan morgen nog zo goed een +30% dag zijn. En maandag ook.
Het is de naam van een real muntje , zouden ze alleen om die reden dit kopen ?
Top, ga ik dan maandag weer even uitzoek wat de meest gunstige percentages zijn nuNeoflexNL schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:47:
[...]
Ik heb het hele circus nog steeds lopen. Kamino airdrop begint ook best een leuk potje te worden inmiddels.
Prachtige rit (geweest), met dank aan @jvel92
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bovenstaande strategie was destijds interessant, omdat je daardoor met hetzelfde kapitaal bij meerdere apps kon meedoen voor een airdrop.Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:24:
3. Borrow bSOL on Kamino
4. Lend bSOL on Drift
5. Borrow mSOL on Drift
Maak zelf vooral gebruik van Kamino. Heb er stables geparkeerd, SOL LP en maak gebruik van de JLP multiply vault (jouw methode maar dan met 1 klik).
In de hoop dat de coin een pond waard wordt?Peterre schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:07:
[...]
Het is de naam van een real muntje , zouden ze alleen om die reden dit kopen ?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
We gaan dus nog even door.
Misschien wel, altijd hetzelfde in een bull runJohn245 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:11:
[...]
In de hoop dat de coin een pond waard wordt?
Ik checkte nog even de poll stats. Krijg ik dit te zien. Ik word gehunt.
Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.
NIET VALSSPELEN!!
(C) BOOTZ 2003-2006
Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.
NIET VALSSPELEN!!
(C) BOOTZ 2003-2006
Tja, er komen in deze wereld gewoon regelmatig goede kansen voorbij. De kunst blijft uiteraard wel de kaf van het koren te scheiden en er een beetje op tijd bij zijn, en net zo belangrijk, er op tijd ook weer uit. De keren dat ik echt wel overtuigd ergens van was heb ik dat ook wel hier gedeeld met onderbouwingColdcat schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:49:
[...]
Het is altijd geweldig om te lezen hoe je je in die dikke tech verdiept. Eerst BTC met ordinals. Daarna met de ETH nodes. Toen kwam een periode met een mega lijst DCA shitcons . Daarna werd het weer BTC. Toen bakstenen. Daarna weer een bag alts. Toen Microstrategy. En nu weer en of ander ongebrijpbaar SOL schema.
![]()
Ik kijk er al naar uit wat er voor ingewisseld is... volgende week dinsdag of woensdag.
Dat is uiteindelijk toch waar het om draait, pegels harken!
The "I'm a genius trader" stage of the Cycle seems to have started.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 23 november 2024
Heb 't allang afgeschreven eerlijk gezegd, is nog 0,4% van m'n pf waard op dit moment wat uit 98% Bitcoin bestaat.Darrell schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:56:
[...]
Ben op de weg omlaag door blijven dca-en. Denk dat ik op een gemiddelde van 15 eurie zit. Dus ben er ook nog niet maar dat gaat wel goedkomen met alle ontwikkelingen die gaande zijn. Ook voor jou.
Maar idd, wie weet
Ik twijfel sterk om DOT alvast eerder te verkopen. Ik wilde bij 10 maar misschien beter het nu droppen en het geld bewaren voor de bear.
Twijfel twijfel.
Twijfel twijfel.
New Youtube video is now LIVE.
— CrediBULL Crypto (@CredibleCrypto) 21 november 2024
A review of the last few weeks- where I went wrong, what I am looking at moving forward, and why these next few months might just be the most significant months of the last 7 years in this space.
The final countdown has begun.
Enjoy.… pic.twitter.com/F6n2SmKeE2
Wordt gewoon een deflationaire eth-killerNopheros schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:16:
[...]
Heb 't allang afgeschreven eerlijk gezegd, is nog 0,4% van m'n pf waard op dit moment wat uit 98% Bitcoin bestaat.
Maar idd, wie weet
🚨 SEC Chair candidate Teresa Goody Guillén says 'Make Crypto Great Again'"
[ Voor 54% gewijzigd door knakworst op 24-11-2024 13:09 ]
We leven echt in een meme..zwembroek schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:24:
13e of 25e 'woord' ook, niet vergeten dat steeds uit te schakelen en je extra account te verwijderen in de app die je ervoor gebruikt. Paar geloofwaardige satjes op de 12/24 woorden en de whale amounts op 13/25.sh4d0wman schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:42:
Maar dit is lichtelijk offtopic. Een multisig wallet is ook voldoende voor de meer pacifistische hodler
(zal niet voor jou zijn, maar voor de nieuwe meelezers)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik zie het niet gebeuren dat ze daadwerkelijk een strategische reserve aan gaan leggen als je de boel al zo aan het hypen bent.zwembroek schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:24:
Dan hou je je tenminste even rustig.
Stel dit wordt de super cycle waar we alleen maar van konden dromen. Wereldwijde fomo. Let i be.
Kom er maar in @Pelox met de verlengde fiets.
Al moeten ze er 140k voor betalen. Long term koopje.Darrell schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:27:
[...]
Ik zie het niet gebeuren dat ze daadwerkelijk een strategische reserve aan gaan leggen als je de boel al zo aan het hypen bent.
Dan hou je je tenminste even rustig.
Besef me ook vaak nog te weinig in wat voor relatief kleine bubbel we leven met crypto en om altseason roepen.
Zijn maar weinig mensen die uberhaupt snappen wat bitcoin is, laat staan de fase van de cyclus (inclusief inleg..)
Zijn maar weinig mensen die uberhaupt snappen wat bitcoin is, laat staan de fase van de cyclus (inclusief inleg..)
Zo te zien heeft Jito momenteel de hoogste TVL.
Dan wordt het SOL staken bij Jito voor 11% en daarna de jSOL bij Kamino in de jSOL/SOL multiply vault tegen 22% daar bovenop. Klink als een plan
Dan wordt het SOL staken bij Jito voor 11% en daarna de jSOL bij Kamino in de jSOL/SOL multiply vault tegen 22% daar bovenop. Klink als een plan
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ja, maar toen je dat schreef was er ook al een duidelijke bullish trend zichtbaar en een rotatie naar op zijn minst de ATH had een significante kans op dat punt. Nu 92k terugtesten is nog niet eens een move van 10% na deze explosieve stijging, zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.knakworst schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:39:
[...]
Ben benieuwd. Deze was wel aardig. Nu ben ik net als die influencers als je maar vaak genoeg onzin roeptoetert klopt er altijd wel iets. Zelfs Michaël van der Poppe met zijn alts kan nu zeggen zie je wel...
[Afbeelding]
Ok BTC vlakt eindelijk af. Tijd voor ETH om the shinen.
Ik denk het eigenlijk ook wel hoor.tomtom901 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:32:
[...]
Ja, maar toen je dat schreef was er ook al een duidelijke bullish trend zichtbaar en een rotatie naar op zijn minst de ATH had een significante kans op dat punt. Nu 92k terugtesten is nog niet eens een move van 10% na deze explosieve stijging, zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.
30 procent terugtestjes ben ik inderdaad wel aan gewend in de vorige cycle. 108k lijkt me wel snel, mensen anticiperen op de mega 100k dump maar die gaat uitblijven
120 naar 90 ofzo, bij een oorlogsevent, daarna door naar 150.
oke, dan snap ik niet waarom je dat schrijft. Of was dat een grapje wat ik weer eens mis?
Ethereum moet oppassen...gebruikershaes schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:39:
Ok BTC vlakt eindelijk af. Tijd voor ETH om the shinen.
🚨BREAKING: FOR THE FIRST TIME IN 4 YEARS ETHEREUM IS NOT THE MOST USED CHAIN ON @nansen_ai🚨
— SolanaNews.sol (@solananew) 18 november 2024
- $280,000,000 has bridged from ETH to SOL in the past 7 days
- Solana has more dex volume than ETH, BSC, SUI, AVAX, and all L2s combined
- More daily inflows than any other chain🔥💃 pic.twitter.com/46QhDQY9aP
$DOT plust ook ff 7,5% afgelopen uur. 40% op de daily.. vanavond maar eens even m’n oude wallets afstoffen en wat wegwerken.
Teveel troep gekocht de afgelopen 2 jaar, en nu alles zo hard stijgt lijkt me het een goed moment om eens wat te lozen.
@Pelox graag de kinderen iets later naar bed brengen s.v.p.
Teveel troep gekocht de afgelopen 2 jaar, en nu alles zo hard stijgt lijkt me het een goed moment om eens wat te lozen.
@Pelox graag de kinderen iets later naar bed brengen s.v.p.
1 ding is een zekerheid.
De bodem is geweest voor de ALTS in USD pair
Ik hoop het.Coldcat schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:52:
1 ding is een zekerheid.
Even mijn bag XLM halveren, die heb ik 4 jaar gehoddeld en zelfs flufjes bijgekocht. Wat een explosie zeg.
Net ff nog wat BTC verkocht en geswapt naar alts die nog moeten opstarten
. Later dan weer extra BTC van te kopen
Nou inderdaad, wat een pomperoniiBasch schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:53:
Even mijn bag XLM halveren, die heb ik 4 jaar gehoddeld en zelfs flufjes bijgekocht. Wat een explosie zeg.
Het alternatief heet de bear
zwembroek schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:28:
[...]
Stel dit wordt de super cycle waar we alleen maar van konden dromen. Wereldwijde fomo. Let i be.
Kom er maar in @Pelox met de verlengde fiets.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tjrMAPKjM6Uzdc4t0iGoffGp.jpg?f=user_large)
Zero.
Nee dat was gewoon iets te veel hopium. Ik denk dat Taro met alle drie de statements wel gelijk krijgttomtom901 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:41:
[...]
oke, dan snap ik niet waarom je dat schrijft. Of was dat een grapje wat ik weer eens mis?
BTC lafjes naar de 125k in dat geval?keanu_ schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:55:
Net ff nog wat BTC verkocht en geswapt naar alts die nog moeten opstarten. Later dan weer extra BTC van te kopen
Mag prima, hoop dat die alts een 2x doen minimaal
Nog mensen in Node ai/ GPU?
Krabbelt aardig op en als ik de telegram mag geloven (kunnen me alles wijsmaken natuurlijk) is er in tegenstelling tot veel AI shit coins weldegelijk een product.
Krabbelt aardig op en als ik de telegram mag geloven (kunnen me alles wijsmaken natuurlijk) is er in tegenstelling tot veel AI shit coins weldegelijk een product.
Coti is al goed op wegkeanu_ schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:17:
[...]
Mag prima, hoop dat die alts een 2x doen minimaal
BTC rekt, alts super rekt
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mooi correctiemoment.
Remember, buy low, sell high.
Remember, buy low, sell high.
Ja, oke. Blijft lastig om goede bronnen te vinden. Maar toch, ik heb onderstaande kerel altijd wel hoog zitten en die heeft wel wat meer metrics;Aeronaut schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:01:
[...]
Bullshit..
Aero/base alleen al is een derde van solana totaal.
https://defillama.com/chains
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube👑CRYPTO SHAKEUP: Has SOLANA Lost Its Crown? 🔥
Rekteroni op de 5 min!

Moment opname. Morgen staat het weer 10% hoger.bones schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:31:
Net 25% van mijn DOT verkocht op 8.92 eur. Net een goed moment zo te zien.
Wat een ironie voor eth. Tweede poging de grond ingeboord.
Ik zie wel een mooie opgaande lijn. 10x long geopend. YOLO.
Ik zie wel een mooie opgaande lijn. 10x long geopend. YOLO.
:strip_exif()/f/image/qTciHlCJVaCdQWEySrRqXe3f.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 78% gewijzigd door knakworst op 23-11-2024 17:52 ]
Ik kan niet geloven dat BTC dominance niet gaan stijgen als we door de $100k beuken. Het niveau waar we dan op passeren zie ik als top.
Maar wellicht was dit de BTC top natuurlijk
Ik vroeg me al af waarom ze bij de Chinees "rode kaars bij?" Zeiden.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Maar als de totale marketcap van crypto blijft groeien zoals het nu doet met steeds meer nieuwe mensen aan boord dan kan je de 70% die genoemd werd door @knakworst sowieso vergeten. Uiteraard gaat de BTC.D weer omhoog omdat het nog steeds Bitcoin season is. We hebben echt nog geen altseason. Maar bij 62% zit een weekly weerstand waar we denk ik niet doorheen gaan. Anders max 65%. Zolang de BTC.D stijgt door een Bitcoin die pumpt is er niets aan de hand voor de alts. Andersom betekend uiteraard rekteroni speciaal.Coldcat schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:49:
[...]
Ik kan niet geloven dat BTC dominance niet gaan stijgen als we door de $100k beuken. Het niveau waar we dan op passeren zie ik als top.
SOL is toch vol met memecoins? Dan zou dat best eens kunnen kloppen.
Sorry mensen, lukt hier niet om kind in bed te krijgen...
Zaterdag dipdag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
BTC en alts kunnen ook prima een stuk samen omhoog klimmen waardoor de dominance weinig verandert.Coldcat schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:49:
[...]
Gewoon de dip laten zien, valt ie vanzelf flauwWhySoSerious schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:02:
Sorry mensen, lukt hier niet om kind in bed te krijgen...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Tering, Justin Sun heeft net voor 6 miljoen een banaan gekocht…
I’m thrilled to announce that I’ve bought the banana🍌 !!! @SpaceX @Sothebys I am Justin Sun, and I’m excited to share that I have successfully acquired Maurizio Cattelan’s iconic work, Comedian for $6.2 million. This is not just an artwork; it represents a cultural phenomenon… pic.twitter.com/lAj1RE6y0C
— H.E. Justin Sun 🍌 (@justinsuntron) 21 november 2024
De alts blijven dan inderdaad liggen. Wellicht dat zo het moment komt de bags definitief te vullen.zwembroek schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:55:
[...]
Maar als de totale marketcap van crypto blijft groeien zoals het nu doet met steeds meer nieuwe mensen aan boord dan kan je de 70% die genoemd werd door @knakworst sowieso vergeten. Uiteraard gaat de BTC.D weer omhoog omdat het nog steeds Bitcoin season is. We hebben echt nog geen altseason. Maar bij 62% zit een weekly weerstand waar we denk ik niet doorheen gaan. Anders max 65%. Zolang de BTC.D stijgt door een Bitcoin die pumpt is er niets aan de hand voor de alts. Andersom betekend uiteraard rekteroni speciaal.
Absoluut, echter zie ik geen sustainable altcoin season zodra BTC eenmaal de 100k doorbreekt. Daarna kan alle gekkigheid losbarsten.JPS schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:04:
[...]
BTC en alts kunnen ook prima een stuk samen omhoog klimmen waardoor de dominance weinig verandert.
Mooie tijden. Zul je zien dat we eerst nog een mega dip krijgen onder de $90k.
Was al voorbij gekomen aantal dagen geleden.Don Guacamole schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:10:
[Twitter]
Een kleuter had dat ook kunnen maken!
Het schokkende is dat hij ook aangekondigd heeft om de banaan op te eten
Trx gaat trouwens ook lekker…
Op 1 persoon na die 5 jaar geleden nav een tip van mij al was ingestapt verder niemand over gehoord. We zijn nog vroeg.Ray_ schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:27:
[...]
[Afbeelding]
Geen tekst, want het is nog te vroeg in de bull voor cryptovragen op verjaardagen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Ah dat was hij dus. Was vandeweek al in het nieuws. Mafkees.Don Guacamole schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:10:
[Twitter]
Famous last wordszwembroek schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:46:
[...]
Moment opname. Morgen staat het weer 10% hoger.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Moon soon!
Kan het niet zo zijn dat we net als in 2021 gewoon 2x gaan crashen op 1 lvl… zoals 100k? Die mogelijkheid houd ik zelf open 😭Coldcat schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:15:
[...]
De alts blijven dan inderdaad liggen. Wellicht dat zo het moment komt de bags definitief te vullen.
[...]
Absoluut, echter zie ik geen sustainable altcoin season zodra BTC eenmaal de 100k doorbreekt. Daarna kan alle gekkigheid losbarsten.
Mooie tijden. Zul je zien dat we eerst nog een mega dip krijgen onder de $90k.
Aeronaut schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:24:
[...]
Kan het niet zo zijn dat we net als in 2021 gewoon 2x gaan crashen op 1 lvl… zoals 100k? Die mogelijkheid houd ik zelf open 😭
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Sl6lfzzzbkJlvpKI9Ea5lQnH.gif?f=user_large)
Bizar wel KSM. Tweede grootste alt in de PF nu.
Als je logish nadenkt is de $100k vooral een symobolish niveau. Waarom zou de koers daar op afketsen? Onder de verkopers zal veel retail zitten. Als die verkocht hebben is de weg open. Er zijn wel veel mensen mee te foppen dus het zal explosief uitpakken.Aeronaut schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:24:
[...]
Kan het niet zo zijn dat we net als in 2021 gewoon 2x gaan crashen op 1 lvl… zoals 100k? Die mogelijkheid houd ik zelf open 😭
De bull-market is nog maar net begonnen. Alles vergelijkingen met het verleden tonen aan dat er nog veel meer in het vat zit.
De ETF instroom blijft maar gaan.
Saylor moet nog grote aankopen doen voor z'n spot.
==
Wat ik eerder zie is dat we stijgen tot in januari en dan een enorme drop gaan krijgen. En daarna een tweede run krijgen. Dan zou qua tijdswaarde de run eerder ten einde zijn dan het verleden. Dat zou dan ook weer met diminishing results kloppen als die tweede run niet hoger komt.
==
Daarna weer terugvallen en een tweede run krijgen als in 2021 zou zeer zeker kunnen gebeuren. Dat hangt dan met name af of er daadwerkelijk goud door de overheden wordt omgezet in BTC.
Persoonlijk denk ik dat December de maand is waar alles explosief omhoog gaat. Daarna neemt het risico toe
Deze weak hands hebben zonet inderdaad een fluf verkocht, dus zo weer up.Wispe schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:57:
Gewoon even weak hands opschudden en dan weer up.
Knipper met je ogen en we zitten weer op 98kRichh schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:33:
[...]
Deze weak hands hebben zonet inderdaad een fluf verkocht, dus zo weer up.
De vraag is waar we volgende week zittendylan_ schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:35:
[...]
Knipper met je ogen en we zitten weer op 98k
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!