[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 229 ... 250 Laatste
Acties:
  • 951.308 views

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:27

tomtom901

Moderator General Chat
ScuL schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:17:
@anti elppa hoe zien de liq charts eruit? ik heb het idee dat we even adem moeten gaan halen en zometeen een klein kopje onder gaan?
we zitten nu pal op de SMA120
97.5-98 is de eerste zone onder ons

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
tomtom901 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:27:
[...]

97.5-98 is de eerste zone onder ons
Echter is die hele dikke vette gele lijn op 100.3k wel veel interessanter :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6K3rpMfqgD24RE1J6eA9icIu9bs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Iwt7UuoyFvitDwZOiALCpH5e.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-12 18:56
Zijn er al Tweakers die hebben uitgezocht in welk land we ons het best kunnen inschrijven om al die tonnen en miljoenen uit te laten betalen?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

dylan_ schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:30:
Zijn er al Tweakers die hebben uitgezocht in welk land we ons het best kunnen inschrijven om al die tonnen en miljoenen uit te laten betalen?
UAE. Je hoeft er maar 1 dag per 180 te zijn! Visa kun je kopen door een bedrijf te starten.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:12

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

NeoflexNL schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:35:
[...]
Ja, ik vind dit een lastige. Apy's op stables gaan weer door het dak, maar om daar nou de tp's in te parkeren voelt ook niet helemaal safe.

Beetje spreiden op zich nooit verkeerd natuurlijk..
Ik wacht nog op Nexo... dan splits ik tussen beiden. Tijdens de bear alleen goed nieuwsberichten in de gaten houden. BTC hodl is altijd cold storage. Goud ook alleen fysiek, geen papieren goud :>

Inleg is terug naar Rabo maar dat trekt 0%. Bank in TH is alleen THB @ 1.2%, welke aardig kan schommelen. USD heb ik in KH @ 5% maar dat land staat nog op de financiele gray list.

Tja, alles blijft een gok. Huis is afbetaald en anders ga je van huren hier ook niet dood.

PS boormachine brigade, de cardio een beetje bijgehouden? #teamglock

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:29:
[...]

Echter is die hele dikke vette gele lijn op 100.3k wel veel interessanter :)
[Afbeelding]
Liever even consolideren, RSI's afkoelen, al dis, en dan een gooi daarheen doen komende week.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 21:45
sh4d0wman schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:31:
[...]

Ik wacht nog op Nexo... dan splits ik tussen beiden. Tijdens de bear alleen goed nieuwsberichten in de gaten houden. BTC hodl is altijd cold storage. Goud ook alleen fysiek, geen papieren goud :>

Inleg is terug naar Rabo maar dat trekt 0%. Bank in TH is alleen THB @ 1.2%, welke aardig kan schommelen. USD heb ik in KH @ 5% maar dat land staat nog op de financiele gray list.

Tja, alles blijft een gok. Huis is afbetaald en anders ga je van huren hier ook niet dood.

PS boormachine brigade, de cardio een beetje bijgehouden? #teamglock
_O-

#teamdoberman

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 04:19:
[...]

goed bezig!! nog wat extra sats verdient?
Helaas niet, wel een katertje gewonnen :X

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-12 09:37

Liberteh

All your base belong to me

tomtom901 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:33:
[...]

Liever even consolideren, RSI's afkoelen, al dis, en dan een gooi daarheen doen komende week.
monthly RSI is hetzelfde als in october 2021 @ $20k }:O

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Liberteh schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:37:
[...]

monthly RSI is hetzelfde als in october 2021 @ $20k }:O
Irrelevant want de monthly is nog niet geclosed.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:12

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Alpina ik heb niks met dieren :P

Wel leuk hier hoor. Je kan bij schietclubs schieten maar ik ben als toerist ook wel op een legerbasis geweest. Als je maar betaald. Denk dat ze op de Veluwe raar op kijken aan de poort :+

In Cambodja kon/kun? je ook een RPG huren.

Als echte nerd was een AK wel zwaar. MP5 ging beter maar ja, die mag je niet in huis halen :-(

Maar dit is lichtelijk offtopic. Een multisig wallet is ook voldoende voor de meer pacifistische hodler :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

NeoflexNL schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:35:
[...]

Ja, ik vind dit een lastige. Apy's op stables gaan weer door het dak, maar om daar nou de tp's in te parkeren voelt ook niet helemaal safe.

Beetje spreiden op zich nooit verkeerd natuurlijk..
Er is een veel veiligere manier om hoge rentes te krijgen zonder jezelf bloot te stellen aan stablecoins.
Je kunt de futures premies gewoon weg arbitreren. Op Deribit (een gerenommeerde beurs in Amsterdam) liggen de rentetarieven tussen 22% - 13,08% APR, afhankelijk van de vervaldatum. En deze kun je vastzetten.
https://www.deribit.com/statistics/BTC/metrics/futures

Ik heb bijvoorbeeld 1000$ waar ik rente op wil verdienen zonder directionele trades te doen. Ik converteer het naar BTC en neem een shortpositie in op de BTC-26SEP25 futures voor precies hetzelfde bedrag. Nu heb ik 13,15% APR vastgezet tot 26 september, wanneer mijn account 1101$ waard zal zijn, ongeacht de prijsbewegingen.

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:28
Zelfs een euro waard nu, Maar gelukkig stond het in staking dus ben nu bijna weer terug bij af.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:46:
[...]

Er is een veel veiligere manier om hoge rentes te krijgen zonder jezelf bloot te stellen aan stablecoins.
Je kunt de futures premies gewoon weg arbitreren. Op Deribit (een gerenommeerde beurs in Amsterdam) liggen de rentetarieven tussen 22% - 13,08% APR, afhankelijk van de vervaldatum. En deze kun je vastzetten.
https://www.deribit.com/statistics/BTC/metrics/futures

Ik heb bijvoorbeeld 1000$ waar ik rente op wil verdienen zonder directionele trades te doen. Ik converteer het naar BTC en neem een shortpositie in op de BTC-26SEP25 futures voor precies hetzelfde bedrag. Nu heb ik 13,15% APR vastgezet tot 26 september, wanneer mijn account 1101$ waard zal zijn, ongeacht de prijsbewegingen.
A little Saylor is born :*)

• Aeronaut
  • Laatst online: 00:41

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Vet onder 1 cent was de school van 2020..

Weetje wat ze gaan doen nadat se quitte staan? Rollen naar de nieuwe alts :D

En 21 duizend is een plankton.

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Coldcat schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:31:
[...]

UAE. Je hoeft er maar 1 dag per 180 te zijn! Visa kun je kopen door een bedrijf te starten.
Veel te warm 🥵

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
If you can't handle the 40 graden, you are not worh the 40% belastingontduiking

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:29

WhySoSerious

Be the change.

Dikke DOT

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-12 10:31
dylan_ schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:30:
Portugal

• Coldcat

Coldcat

HODL

Het gaat om weinig belasting te betalen. 1 ding is zeker, er komt ooit ook een rendamentstax. En we mogen in onze handen klappen dat die er nu NIET is nu de bull gaande is. Kun je nagaan wat je dan moet overmaken?

Je hoeft maar 1 dag per 180 in de UAE te zijn. De rest kun je dus indelen zoals je wilt. In de winter is het prima toeven. Ik denk dat je een half jaar in Europa mag zijn zonder er te wonen. Dan kun je nog een paar weken op visite bij @sh4d0wman.

Natuurlijk heb je daar 0 sociale voorzieningen waarvoor je hier de belasting betaald. Ergens moet er wel een evenzicht in zitten.
Is het niet dat de wetgeving aangepast is? Dat je belasting betaald voor short-term trades?

[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 23-11-2024 12:59 ]

• MrFX
  • Laatst online: 20-12 11:59
sh4d0wman schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:42:

Wel leuk hier hoor. Je kan bij schietclubs schieten maar ik ben als toerist ook wel op een legerbasis geweest. Als je maar betaald. Denk dat ze op de Veluwe raar op kijken aan de poort :+

Als echte nerd was een AK wel zwaar. MP5 ging beter maar ja, die mag je niet in huis halen :-(

Maar dit is lichtelijk offtopic. Een multisig wallet is ook voldoende voor de meer pacifistische hodler :>
SC foreign BBQ confirmed

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-12 16:58

NeoflexNL

Forever young

sh4d0wman schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:42:

Haha nice. Afgelopen zomer naar Bali geweest en Azië heeft me wel gefascineerd.

Als de bull een beetje doorzet misschien komend jaar weer een reis, waarbij Thailand en ook Vietnam me erg gaaf lijkt.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:15
Q_7 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 10:12:
Voor de USDC/USDT HODLE'ers bij Bybit bijna 50% rente sla je slag 8)
Bizar toch.. Hoewel tijdelijk zijn dit absurde percentages. Ze hebben denk ik liquiditeit nodig? Ik heb een beetje twijfels bij Bybit dus ik blijf ervanaf

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21-12 09:08
PHPResource schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:18:
[...]

Bizar toch.. Hoewel tijdelijk zijn dit absurde percentages. Ze hebben denk ik liquiditeit nodig? Ik heb een beetje twijfels bij Bybit dus ik blijf ervanaf
Herken ik - acties lijken bijna te mooi om waar te zijn - bybit card blijft mooi! Plutus alweer vergeten.

Exitstrategie blijf ik maar uitstellen - greed monitor heeft gelijk - goed weekend!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ETH doet ook weer een poging.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ben blij met DOT, dat was mijn shitcoin parel van de vorige run. Ook mijn grootste fot dat ik niet op de ATH heb verkocht.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:24

Darrell

Fiat moonboy

Dikke ICP!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:56

knakworst

Get more sats!

DaWayne schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:26:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Daar heb ik deze gouwe ouwe spam nog voor bewaard
Stuur ze eens terug dat het bedrag tegenvalt. Bitcoin staat een stuk hoger :)F

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Twee keer is scheepsrecht. Toch :?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
knakworst schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:39:
[...]

Twee keer is scheepsrecht. Toch :?
Hopelijk, de eerste TP's zijn al geraakt :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hmHTG8IafjHWpRJL2Bkk1zoZ9pQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4W4TP2Qw22c59L5MsNlezk5n.png?f=user_large

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Meer posten mensen! @Laurens1970 is bijna bij!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 20:42
Moet nog een paar dagen wachten tot alle dotjes unstaked zijn op kraken.

Daarna gaan ze wel de deur uit, in ieder geval voor 50%. Gelukkig een GAK van 5 dollar dus eindelijk met DOT weer uit her verlies

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ik pers nog even deze meme met mijn laatste krachten voor vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NQX3iO9GIeD5S-1LvXnYzqApH2A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vbhl9LFW6E3uPmraqwamzMD2.jpg?f=fotoalbum_large

Nu ga ik weer in foetushouding in het hoekje van de bank liggen walgen van mijn vrijdag avond keuzes.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:57

Chaes

#HODL

sjorremans schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:46:
Moet nog een paar dagen wachten tot alle dotjes unstaked zijn op kraken.

Daarna gaan ze wel de deur uit, in ieder geval voor 50%. Gelukkig een GAK van 5 dollar dus eindelijk met DOT weer uit her verlies
Denk je dat de top al bereikt is dan?

Alt season is nog niet eens écht begonnen.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 20:42
Chaes schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:47:
[...]

Denk je dat de top al bereikt is dan?

Alt season is nog niet eens écht begonnen.
Nee dat niet maar wil minder exposere hebben wat betreft alts en zeker alts die ik van de vorige run heb over gehouden :+

Durf niet te zeggen of een DOT ooit weer 40-45 dollar gaat halen, daarom ga ik wat afschalen richting 15 dollar

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:56

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Wordt weer een slim spel gespeeld.

De oude muntjes laten pompen, hodlers van de nieuwe muntjes zielig laten toekijken en een deel verleiden tot een buy high.

Hiermee weten ze ook een gedeelte van de mensen uit 2017 en 2021 weer te interesseren voor crypto, ik zie het in mijn omgeving al gebeuren. XRP gaat 100% naar $5 hoorde ik gisteren in de kroeg. Gasten die 3 of 7 jaar niets met crypto hebben gedaan zijn weer bezig een portfolio aan shitcoins aan te leggen. Die kennen ADA, XRP en XLM nog, maar zijn vergeten dat ze in veel gevallen uiteindelijk rekt zijn gegaan.

Rond februari, met in de tussentijd nog een flinke correctie, begint het echte alt season en dan gaan deze munten achterblijven. Dan zijn de grote spelers klaar met de oude munten.

En dan gaan mensen weer dezelfde fout maken: bagholder worden of in blinde paniek een aantal sell low, buy highs doen in achtervolging op groene candles.

Een tweede scenario is dat het alt season verder doorzet, maar dat zou betekenen dat BTC al dichtbij de cycle top zit.

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-11-2024 13:56 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Zojuist een andere auto gekocht, niet van de winsten maar het helpt wel oOo

Ps. En ook geen porsche ;(

[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 23-11-2024 14:07 ]

Zero.

• Alpina
BTC100K2021 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:54:

De oude muntjes laten pompen, hodlers van de nieuwe muntjes zielig laten toekijken en een deel verleiden tot een buy high.

Hiermee weten ze ook een gedeelte van de mensen uit 2017 en 2021 weer te interesseren voor crypto, ik zie het in mijn omgeving al gebeuren. XRP gaat 100% naar $5 hoorde ik gisteren in de kroeg. Gasten die 3 of 7 jaar niets met crypto hebben gedaan zijn weer bezig een portfolio aan shitcoins aan te leggen. Die kennen ADA, XRP en XLM nog, maar zijn vergeten dat ze in veel gevallen uiteindelijk rekt zijn gegaan.

Rond februari, met in de tussentijd nog een flinke correctie, begint het echte alt season en dan gaan deze munten achterblijven. Dan zijn de grote spelers klaar met de oude munten.

En dan gaan mensen weer dezelfde fout maken: bagholder worden of in blinde paniek een aantal sell low, buy highs doen in achtervolging op groene candles.

Een tweede scenario is dat het alt season verder doorzet, maar dat zou betekenen dat BTC al dichtbij de cycle top zit.
Had hetzelfde idee inderdaad.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Heule dikke KSM

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Als bagholder ADA, DOT en KSM support ik deze strategie volledig! Ik ben dan ook voornemens om dit initiatief MOSGA! te noemen; Make Old Shortcoins Great Again

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:36
Nice. Nog maar 400% voor break even.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:57
Pelox schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:56:
Zojuist een andere auto gekocht, niet van de winsten maar het helpt wel oOo
Zoek effe een leuke sticker uit:
https://www.milfhunterauto.com/

Maktub

• YES
  • Laatst online: 20-12 09:01

YES

Moderator General Chat
Nog en klein stukje tot een ATH :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4vA7AFrrd19lmXN_bs4JNU0Ek8A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f2uZSsKMgw7vSiPDeKOlohsf.png?f=fotoalbum_large

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20-12 18:13
Nog 100% stijgen en dan staat ie niet meer onder water!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

YES schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:04:
[...]

[Afbeelding]
Daarom heb ik over een jaar vanaf nu ook geen enkele altcoin meer :+

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:46
Rambow215 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:33:
Dit gaat echt de bullrun worden van de oldschool alts. XRP, XLM, NEO, LTC, IOTA, VET etc

Iedereen met nieuwe hype coins gaan de FOMO voelen

zo ver mijn glazen bol
Ik heb net mijn Vet verkocht op bitvavo, was er wel klaar mee.

• Alpina
YES schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:04:
[...]

[Afbeelding]
Zijn allemaal maar rimpels op de totaalchart inderdaad. Straks gaat $ankr nog IYKYK

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20-12 18:13
Alpina schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:06:
[...]

Zijn allemaal maar rimpels op de totaalchart inderdaad. Straks gaat $ankr nog IYKYK
Say wut??
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/46qlbEuN4SpL4xbsGJKtZCNjXH4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uVaWfVvMxU5AiCalW1iXngx6.jpg?f=fotoalbum_large

• YES
  • Laatst online: 20-12 09:01

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:06:
[...]

ANKR/BTC zit serieus ongeveer op het niveau waar ik het ooit op begon te kopen :+

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
Nog paar andere van mijn pareltjes die beginnen op te starten: VELO en ORAI :)

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:24

Darrell

Fiat moonboy

Nopheros schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:00:
[...]

Nice. Nog maar 400% voor break even.
Lol. En tot ATH?

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-12 18:18
elektriekert schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 10:53:
[...]

Ff over die warmtepomp, het complete leidingwerk ligt klaar. Alleen de WP hoeft vervangen te worden?
Ik zou ff naar het lucht/water WP topic kijken of wellicht water/water WP topic als je die hebt.
20k voor vervanging terwijl er weinig tot geen leidingwerk vervangen hoeft te worden lijkt mij de hoofdprijs.
Zo houd je minder over om in de bear in crypto te stoppen! :o
Het is nu al een water/water. Ik heb een bron en hele huis is ingericht op de laag temperatuur verwarming. Ik en buren zijn al maanden bezig voor alternatieven maar niemand echt niemand will zijn handen eraan branden dus er blijft niets over dan de originele WP te vervangen door een iets nieuwer type. Niet blij mee soort vendor lock zitten we dus in en dat bepaald de prijs. Is tamelijk duur ding zeker. Originele aanschaf 20 jaar geleden inclusie LTV leidingen was 40k. Maar goed, wel al 20 jaar comfortabel huis en tapwater dus zo erg is het nu ook niet.
Sorry compleet off topic :o

• knakworst

knakworst

Get more sats!

LFG my body is ready voor >100k

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:24
De 100K komt er nu aan, allemaal even rechtop zitten mannen, denk aan je houding.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:02
knakworst schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:38:
[...]

Stuur ze eens terug dat het bedrag tegenvalt. Bitcoin staat een stuk hoger :)F
Ja ik zal na 4 jaar deze btc nog even claimen _O-

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 22:30:
[...]

Dacht ik gisteren ook, vannacht pompen eerst de altcoins weer, want Henk heeft weekend en gaat er even voor zitten. Zondagmiddag knallen we door de 100k, direct door naar de 108k en dan zoeken we daarna de 92k weer even op.
Alts pompen: vink
Btc: 100 en 108k: s00n.
Btc 92k: not gonna happen.

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

PHPResource schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:18:
[...]

Ik heb twijfels over alle exchanges, misschien alleen Coinbase niet omdat ze beursgenoteerd zijn, alhoewel het natuurlijk wel kan, is Bybit niet een beetje te groot om nu om te vallen ?

Vond Binance geweldig, maar als Hollander mogen we er niet meer op, die vertrouw ik wel 100%.

Ik ben eerder bang dat Nexo Celsius gaat volgen, daar heb ik ook een hoop staan.

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• Alpina
Q_7 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:24:
[...]
Vond Binance geweldig, maar als Hollander mogen we er niet meer op, die vertrouw ik wel 100%.
Tijdje in de bak gezeten maar kan de beste overkomen uiteraard.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik vind op t forum een omschrijving die wel past bij BTC momenteel: tantaluskwelling.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-12 09:10
NeoflexNL schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:05:
[...]

Haha nice. Afgelopen zomer naar Bali geweest en Azië heeft me wel gefascineerd.

Als de bull een beetje doorzet misschien komend jaar weer een reis, waarbij Thailand en ook Vietnam me erg gaaf lijkt.
Kan beide landen thailand en vietnam erg aanraden als je bali tof vond!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Alpina schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:28:
[...]

Tijdje in de bak gezeten maar kan de beste overkomen uiteraard.
Als je het mij vraagt is een politieke jacht op hem geweest, hoge bomen vangen veel wind. Hij is altijd eerlijk geweest en dat stel ik op prijs.

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:36
Ik was zo slim om direct bij release te kopen dus dat is ook direct m'n ATH :+

Jaren geleden nog wel wat gehandeld en beetjes bij gekocht, vandaar dat ik nu dan ook break even speel op +/- 50 usd.

Uiteraard staat het ook in staking voor de volle 8 jaar, geloof dat het nog 4,5 jaar vast staat.

:+

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
That’s gonna age poorly

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:48
KSM op +55%, poooh. Maar wat mij nog meer goed doet, zijn de slowchatters die schoorvoetend toegeven ook opgescheept te zitten met die stomme munt die ooit op $400 stond. Voel ik mij toch minder alleenstaande loser door.

TP bij zo'n $120 :+

• Q_7
  • Niet online

Q_7

knakworst schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:22:
[...]

Alts pompen: vink
Btc: 100 en 108k: s00n.
Btc 92k: not gonna happen.
Ik verwacht ook geen terug-test, de meesten aankopen van 69k tot en met 99k zullen op zijn minst wachten tot de BTC reserve van Trump komt (hoop ik)

• FrambozenTaart
  • Niet online
Q_7 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:24:
[...]

Ik heb twijfels over alle exchanges, misschien alleen Coinbase niet omdat ze beursgenoteerd zijn, alhoewel het natuurlijk wel kan, is Bybit niet een beetje te groot om nu om te vallen ?

Ik ben eerder bang dat Nexo Celsius gaat volgen, daar heb ik ook een hoop staan.
Als ik 1 ding heb geleerd in crypto is dat geen enkele exchange echt veilig is.

1 hack die een bankrun veroorzaakt is genoeg om bijvoorbeeld je funds locked te zien worden. En just like that ben je overgeleverd aan de helpdesk waar anderhalve paardenkop en 149 bots werken.

Er kleeft altijd een risico aan, het beste blijft denk ik je funds spreiden over meerdere exchanges/eigen beheer om ook risico te spreiden.

Natuurlijk is het bij een Binance of Coinbase wat beter geregeld dan bij Yobit achtige exchanges.

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-12 14:41
Q_7 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:32:
[...]

Ik verwacht ook geen terug-test, de meesten aankopen van 69k tot en met 99k zullen op zijn minst wachten tot de BTC reserve van Trump komt (hoop ik)
Ja, of het is typisch zo’n narratief dat de whales gebruiken om gullible retail te shorten. Zulke plays zag je in vorige bulls ook regelmatig. Iedereen in euforie en we gaan niet meer zakken, want [insert narratief]!
Om vervolgens een dump te zien en dan de conclusie te trekken dat we het aan hadden kunnen zien komen en een correctie ook wel op zijn plaats is :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ben benieuwd. Deze was wel aardig. Nu ben ik net als die influencers als je maar vaak genoeg onzin roeptoetert klopt er altijd wel iets. Zelfs Michaël van der Poppe met zijn alts kan nu zeggen zie je wel...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OGyrZnKUoQG8UbtodZGGIgHSWMo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JH1q9FKY5KxaI1Ycnwid3QST.jpg?f=fotoalbum_large

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-12 09:43
Antifon schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:37:
[...]

Ja, of het is typisch zo’n narratief dat de whales gebruiken om gullible retail te shorten. Zulke plays zag je in vorige bulls ook regelmatig. Iedereen in euforie en we gaan niet meer zakken! Om vervolgens een dump te zien en dan de conclusie te trekken dat we het aan hadden kunnen zien komen en een correctie ook wel op zijn plaats is :+
Waves, waar de eigenaar geld leende om munten te kopen zodat de prijs van een paar euro naar uiteindelijk bijna 50 euro ging.
Heb er een gezinsbak van kunnen kopen en extra BTC. Na eerdere missers was een dergelijke stijging wel echt reden om eruit te stappen toen het nog een beetje steeg. op 52 dollaar klapte dat ding naar weer een paar dollar in een paar dagen.

• Ray_
knakworst schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:39:
[...]

Ben benieuwd. Deze was wel aardig. Nu ben ik net als die influencers als je maar vaak genoeg onzin roeptoetert klopt er altijd wel iets. Zelfs Michaël van der Poppe met zijn alts kan nu zeggen zie je wel...

[Afbeelding]
ExAcTlY aS pReDiCtEd!1!!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-12 16:58

NeoflexNL

Forever young

Alts gaan wel flink door het dak zeg..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:20
NeoflexNL schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:47:
Yep, zelfs sommige nieuwe alts gaan nu ook gewoon weer bewegen ;) Voor het geval dat mensen echt dachten dat die zwaar achter zouden blijven. INJ vandaag +21%, zelfs FET +16% (motor ging half uurtje geleden aan).

Voelt alsof het wel erg hard gaat allemaal. Een sterke correctie zie ik komende week ook wel gebeuren.

[ Voor 12% gewijzigd door Guere op 23-11-2024 14:51 ]

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:22
"Iedereen". is z'n avatar hier aan het veranderen, is dat nog een bepaald signaal?
@elektriekert @MrMrq

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dat waren de ETH TP's, ff wachten totdat BTC instort.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ixWi3gT_t0-Jp40W8SaZwwFFNvg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Hr25TEKLyaSUkwaL3lO4JpmY.png?f=user_large

Nu naar een verjaardag toe, benieuwd naar de crypto vragen :)

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-12 11:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89dBj5x5i05ifXxoePsSudSfYdA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/lmqwcn0wXsmNizI10S9NMNBD.webp?f=user_large

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-12 23:55
Kan je nagaan wat een BTC.D drop van slechts 2% doet. De rit naar 40% gaat episch zijn. (Normaal gesproken if history repeats.)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:32
zwembroek schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:02:
Kan je nagaan wat een BTC.D drop van slechts 2% doet. De rit naar 40% gaat episch zijn. (Normaal gesproken if history repeats.)
De ASI al naar 43. :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Aeronaut
  • Laatst online: 00:41

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Mijn beurt:
AERO MOOON!!!

Dikke 10%

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Schlemongle
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 17-12 21:08
NeoflexNL schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:47:
Inderdaad. Zelfs ETH. Moet niet gekker worden.

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:46

In welke nieuwe munten zie je dan potentieel in een latere run-up? Voor research purposes :9

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Morgen wat Sol kopen van de fiat airdrop. Een aantal maanden geleden gebruikte ik de volgende methode;

1. Stake SOL on Marinade to get mSOL
2. Deposit mSol on Kamino
3. Borrow bSOL on Kamino
4. Lend bSOL on Drift
5. Borrow mSOL on Drift
6. Insert mSOL into the Kamino LP

Zijn hier nog Sol fanboys die hier iets over kunnen zeggen? Ik ga uiteraard even kijken wat de huidige lend/borrow percentages zijn, maar misschien is deze route alweer hopeloos verouderd

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-12 10:51
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:24:
Morgen wat Sol kopen van de fiat airdrop. Een aantal maanden geleden gebruikte ik de volgende methode;

1. Stake SOL on Marinade to get mSOL
2. Deposit mSol on Kamino
3. Borrow bSOL on Kamino
4. Lend bSOL on Drift
5. Borrow mSOL on Drift
6. Insert mSOL into the Kamino LP

Zijn hier nog Sol fanboys die hier iets over kunnen zeggen? Ik ga uiteraard even kijken wat de huidige lend/borrow percentages zijn, maar misschien is deze route alweer hopeloos verouderd
@jvel92 is de SOL king here i guess ?

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:32
Schlemongle schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:10:
[...]

Inderdaad. Zelfs ETH. Moet niet gekker worden.
Zelfs POND stijgt op 24h basis.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Ray_
Taro schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:59:
Nu naar een verjaardag toe, benieuwd naar de crypto vragen :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/4oluwn.png?a481128

Geen tekst, want het is nog te vroeg in de bull voor cryptovragen op verjaardagen.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Het gaat allemaal wel erg hard.

Be careful when other are greedy, and be greedy when others are fearful.

Het kan allemaal oneindig hard door blijven gaan en het begin zijn van een altseason. Bitcoin zou historisch gezien nog hard omhoog moeten voor m'n gevoel. Ik neem wat extra profits met de overshoot >$100k en even een reset om wat handen eruit te halen. Ik hou genoeg over om ervan te profiteren als dat niet zo is.

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Het gaat allemaal erg hard indd, vind het zelf een beetje eng, maar nu zelfs de gevestigde orde over 1M als BTC prijs roepen wordt het allemaal nog enger :D

YouTube: Bitcoin hitting $1 million could be on the horizon, says x2B co-foun...

• zwembroek
Coldcat schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:28:
Het gaat allemaal wel erg hard.

Be careful when other are greedy, and be greedy when others are fearful.

Het kan allemaal oneindig hard door blijven gaan en het begin zijn van een altseason. Bitcoin zou historisch gezien nog hard omhoog moeten voor m'n gevoel. Ik neem wat extra profits met de overshoot >$100k en even een reset om wat handen eruit te halen. Ik hou genoeg over om ervan te profiteren als dat niet zo is.
Ik voorzie zeker nog een flinke correctie. Maar die slogan kan bij een echt altseason wel even een aantal maanden geparkeerd worden. Want de fear and greed kan zo 8 weken tussen de 90 en 98 zitten zonder noemenswaardige correctie. Komen die er wel worden ze in een V-shape opgekocht. Dus met fiat zou ik altijd limit orders zetten anders ben je vaak te laat. Benjamin had nog een mooie chart waarbij de fear and greed maandenlang tussen die waarde lag. Dat was meteen ook de periode waar de meeste gains werden behaald.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Aeronaut schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:08:
Mijn beurt:
AERO MOOON!!!

Dikke 10%
Alles moon. Topic kan dicht.

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:32:
[...]

Ik voorzie zeker nog een flinke correctie. Maar die slogan kan bij een echt altseason wel even een aantal maanden geparkeerd worden. Want de fear and greed kan zo 8 weken tussen de 90 en 98 zitten zonder noemenswaardige correctie. Komen die er wel worden ze in een V-shape opgekocht. Dus met fiat zou ik altijd limit orders zetten anders ben je vaak te laat. Benjamin had nog een mooie chart waarbij de fear and greed maandenlang tussen die waarde lag. Dat was meteen ook de periode waar de meeste gains werden behaald.
Absoluut helemaal mee eens. Bitcoin zal niet eindig op $100k blijven hangen, ik verwacht nog een flinke panic sell.

Komt die er niet dan is het ook helemaal goed. Dan gaan we echt een mega-bull markt tegemoet.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:36:
[...]

Absoluut helemaal mee eens. Bitcoin zal niet eindig op $100k blijven hangen, ik verwacht nog een flinke panic sell.

Komt die er niet dan is het ook helemaal goed. Dan gaan we echt een mega-bull markt tegemoet.
YANBE

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:03
Dus de cycli gaan weer herstellen?

BTC pump, alts pump... Komende dagen BTC rekt, alts nog verder rekt, BTC herstel en over een paar weken pump ver over de 100k heen?

Wen uitstappen voor meer gains?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Coldcat

Coldcat

HODL

• Coldcat

Coldcat

HODL

Richh schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:37:

BTC pump, alts pump... Komende dagen BTC rekt, alts nog verder rekt, BTC herstel en over een paar weken pump ver over de 100k heen?

Wat denken jullie over een wick of correctie onder de $100k? Voor m'n gevoel is de eerste en ik verwacht dat die enorm rap opgekocht gaat worden en geen weken zal duren.

Pas dik boven de $100k verwacht ik een langere correctie (rond de maand, wanneer de alts echt kunnen exploderen).

Terug naar de $70k zie ik nu niet gebeuren, Op $91.5 ligt het zwaartepunt van volumen sinds de pump. Het enige nadeel is dat het gewoon enorm veel gestegen is. Maar het is alweer 23 november. Pas teigenlijk precies.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:56

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/gk73irr9ckg11.gif

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Richh schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:37:

Huidige markt is niet te voorspellen, Trump is net 18 dagen als president herkozen en nu al coins gekte, als dit 6 maanden doorzet, tel uit je winst :)

• zwembroek
Als de BTC.D nog een stukje zakt dan breekt die uit naar beneden. Wil niet geloven dat het zo snel gaat maar de onderkant van het channel is bijna bereikt.

Pagina: 1 ... 229 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!