Ik heb alles toen we van 69k naar 95k gingen al geswapped, veelal naar coke en hoeren. Tijd voor de banana zone.
Na alle crypto coinfessions van vandaag zal ik ook een duit in het zakje doen.
Ik heb hier mijn missers met trots gedragen, de meesten zijn niet nieuw. In de afgelopen vier jaar dat ik meedoe heb ik buy highs gedaan, sell lows, ik ben greedy geweest, ik heb geen winst genomen.
Toen ik eindelijk wel wat kleine winst nam was dat ongeveer op 17k, wat meteen de absolute bodem van de beer bleek. Een dure transfer was dat.
Ik kon er mee lachen, net als met iedereen hier. Ik heb zaken in memes uitvergroot en de nar gespeeld. Management samenvattingen geschreven, vaak met een portie zelfkastijding.
Niet voor niets droeg ik de ondertitel ‘head of mockery and self doubt.’
Maar nu we nabij de 100k staan kan ik deze jas uitdoen. Dankzij sommigen hier heb ik de afgelopen twee jaar gestapeld, gespreid, gekocht, verkocht, tot er een gezond PF uit kwam dat nu ‘significante levels’ heeft bereikt.
Pak ik iedere TP een Porsche? Absoluut niet. Kan ik traden? Nope! Gaat het om wife changing money? Neen.
Maar het is meegenomen. Het is veel meer dan niks. En het is mijn geboorte als iemand die beheerst kan investeren en speculeren, in plaats van banksparen.
Ik dank jullie. Vanaf hier ben ik herboren als MrMrq, zonder de genoemde ondertitel.
Iets volwassener. Iets rijker. Iets minder memes (sorry Laurens).
Ik ben de dreiging die flappert door de nacht, en op het bureau van uw baas schijt.