They who buy the dip, deserves the rip.
Ik heb zelf 0,0 Bitcoin. Volledig in altcoins. Ik hou rekening met een correctie van 20% - 30%. Mijn keus is om te blijven zitten al komen mijn entries dan onder water met een dergelijke correctie. Ik kan de markt niet timen en ik geloof in de long term (Q1 2025) potentie van mijn posities. Daarbij ben ik mezelf ervan bewust dat bovenstaand scenario zeer realistisch is zodat ik niet in paniek raak wanneer dit gaat uitspelen. Het kan nooit altseason zijn met een stijgende BTC.D. Pas als deze echt goed onder de 60% naar beneden uitbreekt kan dit de start van altseason zijn. Dat is eigenlijk de enige chart die je open hoeft te hebben als shitcoiner samen met de Bitcoin chart. Als ik daar een blik op werp dan hoef ik mijn pf niet te openen.bsmpower schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:21:
[...]
Potentie is toch wat anders dan dat ik het al bezit. Als je balgevoel hebt speel je ook niet gelijk eredivisie? Maar blijkbaar zit ik in je irritatie zone en ik kan ik toch niks goeds zeggen. Behalve misschien als ik zeg dat ik BTC heb gekocht 😂
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Q1 2025 is niet echt long term.zwembroek schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:29:
[...]
Ik heb zelf 0,0 Bitcoin. Volledig in altcoins. Ik hou rekening met een correctie van 20% - 30%. Mijn keus is om te blijven zitten al komen mijn entries dan onder water met een dergelijke correctie. Ik kan de markt niet timen en ik geloof in de long term (Q1 2025) potentie van mijn posities. Daarbij ben ik mezelf ervan bewust dat bovenstaand scenario zeer realistisch is zodat ik niet in paniek raak wanneer dit gaat uitspelen. Het kan nooit altseason zijn met een stijgende BTC.D. Pas als deze echt goed onder de 60% naar beneden uitbreekt kan dit de start van altseason zijn. Dat is eigenlijk de enige chart die je open hoeft te hebben als shitcoiner samen met de Bitcoin chart. Als ik daar een blik op werp dan hoef ik mijn pf niet te openen.
Al kan het in crypto natuurlijk aanvoelen als een mensenleven.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
We hebben een week gedaan om de 93,5k te doorbreken met flinke dipjes ook, hij moet terug-testen om weer geld op te halen.Prosac schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:28:
Al bijna 24 uur rommelt BTC rond hetzelfde. Ik zit op een 0,5% van het punt waarop ik een stoploss zou zetten en eruit gaan als we daar door zakken.
Het universum probeert me wat te vertellen
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Heb ergens in de overvoed aan berichten je gouden gem gemist denk ikzwembroek schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:29:
[...]
Ik heb zelf 0,0 Bitcoin. Volledig in altcoins. Ik hou rekening met een correctie van 20% - 30%. Mijn keus is om te blijven zitten al komen mijn entries dan onder water met een dergelijke correctie. Ik kan de markt niet timen en ik geloof in de long term (Q1 2025) potentie van mijn posities. Daarbij ben ik mezelf ervan bewust dat bovenstaand scenario zeer realistisch is zodat ik niet in paniek raak wanneer dit gaat uitspelen. Het kan nooit altseason zijn met een stijgende BTC.D. Pas als deze echt goed onder de 60% naar beneden uitbreekt kan dit de start van altseason zijn. Dat is eigenlijk de enige chart die je open hoeft te hebben als shitcoiner samen met de Bitcoin chart. Als ik daar een blik op werp dan hoef ik mijn pf niet te openen.
Haha voor mij en mijn shitcoins wel.FrambozenTaart schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:32:
[...]
Q1 2025 is niet echt long term.
Al kan het in crypto natuurlijk aanvoelen als een mensenleven.
tomtom901 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:32:
Nou, US open, kijken wat we gaan doen. Liq grab van 97k en dan up?
:no_upscale():strip_exif()/f/image/w6or9JrJ3CWl502nzN4XBmmp.webp?f=user_large)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
GLMRMasstje schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:33:
[...]
Heb ergens in de overvoed aan berichten je gouden gem gemist denk ik
eerste best wat opblink op pump.fun. gegarendeerd rekt.Masstje schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:33:
[...]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ah joh, je hebt een zwembroekzwembroek schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:29:
[...]
Mijn keus is om te blijven zitten al komen mijn entries dan onder water met een dergelijke correctie.
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Dat worden weer boterhammen met plakjes gekookte aardappelen.
Supply shock imminent
Wat een luxe.FrambozenTaart schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:39:
Restaurant maar weer afgebeld.
Dat worden weer boterhammen met plakjes gekookte aardappelen.
Koop jij de resterende 2mil even op?PHPResource schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:40:
BTC balance on exchanges at an all time low!
Supply shock imminent
Idd, hier sneetje brood met kokospapier en zondags brood met plakkie ontbijtkoek
Ivm winnen van die weddenschap wat er als eerste zou verdubbelen zit ik morgen dus in een restaurant op kosten van een maat van meFrambozenTaart schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:39:
Restaurant maar weer afgebeld.
Ik heb alleen nog ff een goeie Bitcoin hoodie oid nodig. Iemand tips? Heb 'm wel binnen 24u nodig...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja echt belachelijk dat we nu niet even naar 150k doorstoten.Q_7 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:32:
[...]
We hebben een week gedaan om de 93,5k te doorbreken met flinke dipjes ook, hij moet terug-testen om weer geld op te halen.
Niet gedeeld en ben ik ook niet van plan. Anders mag ik met @Kol Nedra op vakantie. En sinds er mensen zijn geweest die mij gedeeltelijk verantwoordelijk hebben gehouden voor hun verlies vind ik het ook prima zo. Mocht ik mijn doelen behalen (waar ik nu niet meer zo zeker van ben gezien mijn ervaring vanaf maart) dan post ik het eind resultaat sowieso hier in de slowchat. En dan hoop ik uiteraard dat het een bedrag is waarvan de bouwmarken hier in de omgeving volledig door hun voorraad boormachines heen raken.Masstje schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:33:
[...]
Werkelijk? Wat een trieste bedoening zegzwembroek schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:45:
[...]
Niet gedeeld en ben ik ook niet van plan. Anders mag ik met @Kol Nedra op vakantie. En sinds er mensen zijn geweest die mij gedeeltelijk verantwoordelijk hebben gehouden voor hun verlies vind ik het ook prima zo. Mocht ik mijn doelen behalen (waar ik nu niet meer zo zeker van ben gezien mijn ervaring vanaf maart) dan post ik het eind resultaat sowieso hier in de slowchat. En dan hoop ik uiteraard dat het een bedrag is waarvan de bouwmarken hier in de omgeving volledig door hun voorraad boormachines heen raken.
Feit dat ik onder water (stond) met GLMR, CLER, ROOTS en voornamelijk ASTR wil ik helemaal niet op jouw verhalen hoor
Waar kan ik de Kol Nedra samenvatting vinden?zwembroek schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:45:
[...]
Niet gedeeld en ben ik ook niet van plan. Anders mag ik met @Kol Nedra op vakantie. En sinds er mensen zijn geweest die mij gedeeltelijk verantwoordelijk hebben gehouden voor hun verlies vind ik het ook prima zo. Mocht ik mijn doelen behalen (waar ik nu niet meer zo zeker van ben gezien mijn ervaring vanaf maart) dan post ik het eind resultaat sowieso hier in de slowchat. En dan hoop ik uiteraard dat het een bedrag is waarvan de bouwmarken hier in de omgeving volledig door hun voorraad boormachines heen raken.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
In dit topic kun je zo’n 100 meme’s vinden over @Kol Nedra. Begint vanaf maandag ongeveer.Steady schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:49:
[...]
Waar kan ik de Kol Nedra samenvatting vinden?
I think #ADA / #BTC will get one more drop before EOY and then go up in 2025.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 16 november 2024
Showing some stats for comparison...
Nov 2020 low: 583 sats
Nov 2020 high: 995 sats
Dec 2020 low: 503 sats
Nov 2024 low: 470 sats
Nov 2024 high: 903 sats (so far)
Dec 2024 low: ???
If QT were over I… pic.twitter.com/rth0EJ65of
Masstje schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:48:
[...]
Werkelijk? Wat een trieste bedoening zeg![]()
Feit dat ik onder water (stond) met GLMR, CLER, ROOTS en voornamelijk ASTR wil ik helemaal niet op jouw verhalen hoor

Ik heb mijn GLMR en ASTAR voor meer dan 40k verkocht. En ik heb dat toen ook netjes aangegeven dat ik ging verkopen omdat ik er geen vertrouwen meer in had. En ROOT is van @Mooody. Celr van @mannowlahn.
Joke uiteraard, moet zeggen dat jij (en eigenlijk de meesten wel) steeds heel transparant bent met je trades.zwembroek schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:52:
[...]
![]()
Ik heb mijn GLMR en ASTAR voor meer dan 40k verkocht. En ik heb dat toen ook netjes aangegeven dat ik ging verkopen omdat ik er geen vertrouwen meer in had. En ROOT is van @Mooody. Celr van @mannowlahn.
Gelukkig volg ik ook m'n eigen gevoel.
Op vandaag staat totale PF x4 ten opzichte van 3 maand geleden en dit zonder rekening te houden dat ik tevens een deeltje gebruikt heb om een bolide mee aan te schaffen.
/f/image/zTAmDiiHkefMeOMd14CZgWKF.webp?f=fotoalbum_large)
Bij mij te bestellen als je een echte OG bent. Stuur dan even per DM hoeveel BTC je hebt en je thuisadres
🔪
[ Voor 11% gewijzigd door MrMrq op 22-11-2024 16:03 ]
Maktub
Vanaf maart is het hier huilen met de pet op.Masstje schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:58:
[...]
Joke uiteraard, moet zeggen dat jij (en eigenlijk de meesten wel) steeds heel transparant bent met je trades.
Gelukkig volg ik ook m'n eigen gevoel.
Op vandaag staat totale PF x4 ten opzichte van 3 maand geleden en dit zonder rekening te houden dat ik tevens een deeltje gebruikt heb om een bolide mee aan te schaffen.
$0.1M incoming!
Risk Reward zou @tomtom901 op z'n achterpoten staan - maar geluk mag ook eens hezwembroek schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:04:
[...]
Vanaf maart is het hier huilen met de pet op.Gefeliciteerd met de gains!
Mooi dat je bij bijna iedereen ook een shitcoin kan inbeeldenzwembroek schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:52:
[...]
![]()

Is SC natoer
Heb ik dat ook eigenlijk?
Als je het wil weten @Q_7, op 97.1 wat buys gedaantomtom901 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:32:
Nou, US open, kijken wat we gaan doen. Liq grab van 97k en dan up?
Ik heb je post gemist, anders was ik ook ingestapttomtom901 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:11:
[...]
Als je het wil weten @Q_7, op 97.1 wat buys gedaan
[ Voor 12% gewijzigd door Q_7 op 22-11-2024 16:16 ]
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Alpina schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:10:
[...]
Mooi dat je bij bijna iedereen ook een shitcoin kan inbeelden![]()
Is SC natoer
Heb ik dat ook eigenlijk?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/LuF3usvsdbY87oTny67leDoM.gif?f=user_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Heb het exacte level gegevenQ_7 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:12:
[...]
Ik heb je post gemist, anders was ik ook ingestapt. Ga je bij 99,5 weer eruit met je trade ? Was teveel met eth bezig.
Oh Tomtom nog een idee over ETH vandaagtomtom901 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:18:
[...]
Heb het exacte level gegevenik ga eruit op 98.5 met 50%, rest laat ik lopen, stoploss entry
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yxkvCl2kgSMaaYR9E1spAIQi.jpg?f=user_large)
BTC €94.837,08
Omgerekend:
1 BTC ~ $18k.....
Not your keys... not your coins
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat er bij die rotzooitent überhaupt nog iets terugkomt is een godswonder.Coldcat schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:20:
FTX claim....
Omgerekend:
1 BTC ~ $18k.....
Not your keys... not your coins
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wacht even af, komt dit weekend welsjorremans schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:25:
Nou beuk ff die 100k aan gort
Weekend is stablecoin. Liever gewoon nu naar 105 ofzo.
TP-1 @Q_7tomtom901 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:18:
[...]
Heb het exacte level gegevenik ga eruit op 98.5 met 50%, rest laat ik lopen, stoploss entry
Echte geldprinter, 10x leverage ?
En weer 50% smerige fiat.tomtom901 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:18:
[...]
Want die linker is @Alpina z'n paringsdans?
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Eèèèèèèn, 50% is bereikt. Onze moddereter heet nu tom450,5tomtom901 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:18:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dat weet ik verder niet, ging meer om de dame in het stralende middelpuntDarrell schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:39:
[...]
Want die linker is @Alpina z'n paringsdans?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat wist ik wel. Blijft een episch gifje.NeoflexNL schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:44:
[...]
Dat weet ik verder niet, ging meer om de dame in het stralende middelpunt
Dat was eigenlijk mijn hele dag, mijn ETH moved weer sideways maar wel op een niveautje hoger dan gisteren

BTC €94.837,08
Reten? Waar?resusaapje schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:43:
[...]
Eèèèèèèn, 50% is bereikt. Onze moddereter heet nu tom450,5
Ik wilde hier eerst een ChatGPT verhaal neerplempen. Maar dat doet dit product te kort.
Het gaat om Derlon handzeep, om precies te zijn de antigeur versie. Hiervan heb ik een tijdje terug 2 flessen gekocht, eentje voor in de keuken en eentje voor in de badkamer. Het gaat om een 500ML fles. Ik zag dat ze leeg raakten, dus anderhalve week geleden heb ik weer 2 nieuwe gehaald (toevallig waren beide ongeveer op hetzelfde moment op de bodem aan het dippen). En ze bleven maar zeep geven...er kwam geen eind aan! Uiteindelijk heb ik die in de keuken afgelopen woensdag vervangen. En zojuist die in de badkamer.
Fijne aan deze zeep is dat ze een hele zachte milde geur hebben. Niet zo penetrant als UniCura, bijvoorbeeld.
Echt je kan er geen buil aan vallen. Dit alles slechts voor €1,09 per stuk! Daar koop je nog geen halve fles Palmolive Hygiene plus voor...
Extra fiat voor sats gegarandeerd

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Wil je dit zien als we op $100k staan?koelebobes schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:47:
De hele dag bezig geweest met het overclocken van mijn Ryzen 5700x en 3070 LHR... Sta nu 2de op de ranglijst en het lukt mij maar niet om de nummer 1 in te halen
Dat was eigenlijk mijn hele dag, mijn ETH moved weer sideways maar wel op een niveautje hoger dan gisterenIk heb winst op dit level dus ik ben tevreden, now wait op wat er komen gaat
Dat doet me denken aan de vorige run waar je nog ETH kon minen. Ik verwarmde de woning met GPU's. Al die dingen tweaken, nieuwe BIOS erop. Benieuwd of die kaarten nog werken.
/f/image/KKWr8VWqOHbnBHzSpT5CaWJ8.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 22-11-2024 16:52 ]
Hier eigenlijk ook... Gisteren Delta weer voor het eerst geopend, kwam exact hetzelfde bedrag naar voren als ik in maart/april had. Echter, moet ik daar nog 0.2 BTC afhalen ivm de fuckup * waar ik hier laatst al over berichtte en ik sta dus zo'n 20k EUR lager dan maart/april ondanks dat Bitcoin flink is gestegen.zwembroek schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:04:
[...]
Vanaf maart is het hier huilen met de pet op.
Kreeg gisteren al berichten of ik kon stoppen met werken..... Ik vind deze stijging mooi, ben blij voor iedereen, maar zelf baal ik van de afgelopen 6-7 maanden, heb echt het gevoel deze boot te missen terwijl ik er perfect voor gepositioneerd stond. Pak met leverage traden wel weer wat terug, maar had eigenlijk nu op minimaal x1,5 vs maart/april moeten staan ipv lager.
Met dank aan de rugpulls, altcoins, merges en slordigheid van mijzelf.
* Ik heb rond juli toen ik op vakantie ging BTC naar een exchange overgemaakt en daar om te handelen een sell order ingesteld. Enige tijd later dacht ik daar dus mijn BTC aan te treffen met een inmiddels gestegen prijs, maar ik trof er EUR aan... En toen moest ik veel hoger weer terugkopen met minder BTC tot gevolg. Kon mijzelf wel voor mijn kop slaan.
Maar goed, kan nu niet anders dan er het beste van maken, maar ondanks bemoedigende woorden van o.a. mijn vrouw en mijn omgeving blijft het gewoon kl*te. Al mag ik natuurlijk niet klagen, ik baal er toch enorm van. Iedere 5k dat Bitcoin nu stijgt denk ik: Klote, weer 1k gemist en dat is dus nu al aangekomen op een bedrag waarvoor ik een mooie EV voor mijn vrouw had kunnen halen
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Mijn crypto gaat allemaal via de telefoon, heb 1 run kunnen doen met mijn CPU op 4900mhz... daarna heb ik het niet meer voor elkaar gekregenColdcat schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:51:
[...]
Wil je dit zien als we op $100k staan?![]()
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/wfgtVADTZ4u8TcVTBfGI8GQ4.jpg?f=fotoalbum_large)
de top 10 op dit moment
[ Voor 28% gewijzigd door koelebobes op 22-11-2024 16:53 ]
BTC €94.837,08
Eerlijk verdient!Bushalte schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:50:
Ik weet dat sjillen niet mag, maar hear me out.
Ik wilde hier eerst een ChatGPT verhaal neerplempen. Maar dat doet dit product te kort.
Het gaat om Derlon handzeep, om precies te zijn de antigeur versie. Hiervan heb ik een tijdje terug 2 flessen gekocht, eentje voor in de keuken en eentje voor in de badkamer. Het gaat om een 500ML fles. Ik zag dat ze leeg raakten, dus anderhalve week geleden heb ik weer 2 nieuwe gehaald (toevallig waren beide ongeveer op hetzelfde moment op de bodem aan het dippen). En ze bleven maar zeep geven...er kwam geen eind aan! Uiteindelijk heb ik die in de keuken afgelopen woensdag vervangen. En zojuist die in de badkamer.
Fijne aan deze zeep is dat ze een hele zachte milde geur hebben. Niet zo penetrant als UniCura, bijvoorbeeld.
Echt je kan er geen buil aan vallen. Dit alles slechts voor €1,09 per stuk! Daar koop je nog geen halve fles Palmolive Hygiene plus voor...
Derlon antigeur met limoen extract.
![]()
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7PyUJBVHEtEXbRJmdoqTYOdk.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Taro schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:51:
[...]
Hier eigenlijk ook... Gisteren Delta weer voor het eerst geopend, kwam exact hetzelfde bedrag naar voren als ik in maart/april had. Echter, moet ik daar nog 0.2 BTC afhalen ivm de fuckup * waar ik hier laatst al over berichtte en ik sta dus zo'n 20k EUR lager dan maart/april ondanks dat Bitcoin flink is gestegen.
Kreeg gisteren al berichten of ik kon stoppen met werken..... Ik vind deze stijging mooi, ben blij voor iedereen, maar zelf baal ik van de afgelopen 6-7 maanden, heb echt het gevoel deze boot te missen terwijl ik er perfect voor gepositioneerd stond. Pak met leverage traden wel weer wat terug, maar had eigenlijk nu op minimaal x1,5 vs maart/april moeten staan ipv lager.
* Ik heb rond juli toen ik op vakantie ging BTC naar een exchange overgemaakt en daar om te handelen een sell order ingesteld. Enige tijd later dacht ik daar dus mijn BTC aan te treffen met een inmiddels gestegen prijs, maar ik trof er EUR aan... En toen moest ik veel hoger weer terugkopen met minder BTC tot gevolg. Kon mijzelf wel voor mijn kop slaan.
Maar goed, kan nu niet anders dan er het beste van maken, maar ondanks bemoedigende woorden van o.a. mijn vrouw en mijn omgeving blijft het gewoon kl*te. Al mag ik natuurlijk niet klagen, ik baal er toch enorm van. Iedere 5k dat Bitcoin nu stijgt denk ik: Klote, weer 1k gemist en dat is dus nu al aangekomen op een bedrag waarvoor ik een mooie EV voor mijn vrouw had kunnen halenGoed, ik ga er richting mei het beste van maken en dan heb ik dat gat hopelijk weer dichtgelopen en anders de volgende run weer een nieuwe kans.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/6bVe9MOS1XKmJAXqBBwP4bLz.gif?f=user_large)
Dat is kampioen kut...wel dank voor je eerlijke post.Taro schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:51:
[...]
Hier eigenlijk ook... Gisteren Delta weer voor het eerst geopend, kwam exact hetzelfde bedrag naar voren als ik in maart/april had. Echter, moet ik daar nog 0.2 BTC afhalen ivm de fuckup * waar ik hier laatst al over berichtte en ik sta dus zo'n 20k EUR lager dan maart/april ondanks dat Bitcoin flink is gestegen.
Maar goed, kan nu niet anders dan er het beste van maken, maar ondanks bemoedigende woorden van o.a. mijn vrouw en mijn omgeving blijft het gewoon kl*te. Al mag ik natuurlijk niet klagen, ik baal er toch enorm van. Iedere 5k dat Bitcoin nu stijgt denk ik: Klote, weer 1k gemist en dat is dus nu al aangekomen op een bedrag waarvoor ik een mooie EV voor mijn vrouw had kunnen halenGoed, ik ga er richting mei het beste van maken en dan heb ik dat gat hopelijk weer dichtgelopen en anders de volgende run weer een nieuwe kans.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik voel wel met je mee. Super kl*te.Taro schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:51:
[...]
Maar je hebt genoeg spot BTC toch? Dat shitcoincasino was toch nooit met hele grote bedragen had ik het idee?Taro schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:51:
[...]
Succes in ieder geval, terugkijken heeft geen zin.
Bushalte schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:50:
Ik weet dat sjillen niet mag, maar hear me out.
Derlon antigeur met limoen extract.
![]()
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/LZEQlTTlXpq1XxRFnNEs62nN.gif?f=user_large)
De zweep, de zweep!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Jawel, dat ging om meer dan de aankoopwaarde van mijn auto, voor de insiders inmiddels wel bekend.Alpina schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:06:
[...]
Dat shitcoincasino was toch nooit met hele grote bedragen had ik het idee?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Laat je niet kisten Taro, we gaan gewoon naar 420k en dan koop je 5 EV's voor je vrouwtje, mag ze er 1 uitkiezen en de rest gooi je gewoon weg omdat je het niet eens meer merkt op het totaal van de monsterlijke gains.Taro schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:51:
[...]
Iedereen maakt fuckups, zo heb ik nog BIFI, DOT, RVN en zelfs ROOT + nog vele andere troep. Die bag is in sats -60% gegaan. Als ik alles alleen in Bitcoin had gezet had ik nu ook flink wat meer fiatwaarde in de PF. En het stomme is dat ik dat bij iedere aankoop eigenlijk ook wel wist.
Maar fuck it toch. We maken er gewoon een mooie Bullrun van.
Fouten horen erbij, we blijven mensen. En ondanks dat het altijd beter kan, kan het ook altijd slechter.
Er zijn altijd nog mensen die zich nu af zitten te vragen hoe ze in godsnaam sinterklaas of kerst rond moeten gaan krijgen.
En zolang geld geen zorg is zijn we rijker dan we soms beseffen.
Dus fuck de fouten uit het verleden en lang leve de gains van de toekomst
Djiez, ik baal met je mee. In deze steungroep. Ik prijs mij gelukkig met een vrouw die niet anders wil dan haar ouwe C1. En soms mijn bolides...Taro schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:51:
[...]
Kuch, ROOT vandaag +50%, kuchFrambozenTaart schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:09:
[...]
Laat je niet kisten Taro, we gaan gewoon naar 420k en dan koop je 5 EV's voor je vrouwtje, mag ze er 1 uitkiezen en de rest gooi je gewoon weg omdat je het niet eens meer merkt op het totaal van de monsterlijke gains.
Iedereen maakt fuckups, zo heb ik nog BIFI, DOT, RVN en zelfs ROOT + nog vele andere troep. Die bag is in sats -60% gegaan. Als ik alles alleen in Bitcoin had gezet had ik nu ook flink wat meer fiatwaarde in de PF. En het stomme is dat ik dat bij iedere aankoop eigenlijk ook wel wist.
Maar fuck it toch. We maken er gewoon een mooie Bullrun van.
Fouten horen erbij, we blijven mensen. En ondanks dat het altijd beter kan, kan het ook altijd slechter.
Er zijn altijd nog mensen die zich nu af zitten te vragen hoe ze in godsnaam sinterklaas of kerst rond moeten gaan krijgen.
En zolang geld geen zorg is zijn we rijker dan we soms beseffen.
Dus fuck de fouten uit het verleden en lang leve de gains van de toekomst
Verrek, nog maar 70% down vanaf aankoop!

Iedereen overkomt dat soort dingen. Je kan er niets aan veranderen ondanks dat het klote is. Het enige wat je kan doen is er lessen uit trekken en er niet aan terug denken. Anders blijf je er jezelf mee kwellen. Je heb een oog voor de lange termijn en de lijnen die er lopen. Dat valt vanzelf een keer je kant op. Het geluk van de altcoins waait ook vanzelf een keer je kant op.Taro schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:51:
[...]
Ook blij met mijn, weloverwogen, '' gok'' in de cardano native tokens (zie taptools.io)
Immers, als ada gaat, dan hun ecosysteem ook
[ Voor 83% gewijzigd door keanu_ op 22-11-2024 17:23 ]
Ik zal je mijn fuck up delen, je bent niet de enige die dingen fout doet.Taro schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:08:
[...]
Jawel, dat ging om meer dan de aankoopwaarde van mijn auto, voor de insiders inmiddels wel bekend.
Ik zat anderhalf jaar geleden in een groep voor "Reddit Moons trading" nahja we deden aan trading, deelden onze strats en leenden elkaar moons uit als we teveel hadden verkocht, zodat we wel gewoon onze maandelijkse hoeveelheid moons konden krijgen op de subreddit.
Soms gingen er 420 moons naar een vriend, soms 8000, soms 12.000 dat was in die groep niet gek en omdat we met 6-10 mensen waren en best wel close waren kon dat ook gewoon allemaal.
Nahja Moons werden gelist op Kraken, de koers ging door het dak en ik had opeens een gigantisch geld bedrag op mijn portfolio staan. 1 van de leden van die groep DM'ed mij snachts om 2 uur dat hij aan het Arbitrage trading is en dat hij op een exhange mijn moons nodig had zodat hij dit kon doen..
Nou ja zoals ik zei, we waren close, ik praatte al maanden met deze gast en had hem al vaker wat geleend dus ik stuur hem 26.000 moons ( dit was 4/5de van mijn gehele portfolio ) hij zou het de volgende dag terug sturen.
Nahja de volgende dag stuurt hij het niet terug omdat hij nog aan het traden is, de dagen werden maanden en na 6 maanden gooi ik het in de groep en ontkend hij dat dit zo is gegaan.... hij delete de chat maar ik had screenshots
Helaas heb ik hier geen cent meer van terug gezien en het ging om ongeveer €20.000 euro
Als je mij persoonlijk kent, ik heb het niet breed en dit is meer geld dan dat ik ooit in mijn bezit heb gehad... Ach ja... na 1.5 jaar ben ik er wel overheen...
BTC €94.837,08
En never sell you sats, just never
En die persoon ken je persoonlijk bij naam of je weet zijn adres, telefoonnummer, ip, etc? En je hebt de transaction hash nog?koelebobes schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:22:
[...]
Ik zal je mijn fuck up delen, je bent niet de enige die dingen fout doet.
Ik zat anderhalf jaar geleden in een groep voor "Reddit Moons trading" nahja we deden aan trading, deelden onze strats en leenden elkaar moons uit als we teveel hadden verkocht, zodat we wel gewoon onze maandelijkse hoeveelheid moons konden krijgen op de subreddit.
Soms gingen er 420 moons naar een vriend, soms 8000, soms 12.000 dat was in die groep niet gek en omdat we met 6-10 mensen waren en best wel close waren kon dat ook gewoon allemaal.
Nahja Moons werden gelist op Kraken, de koers ging door het dak en ik had opeens een gigantisch geld bedrag op mijn portfolio staan. 1 van de leden van die groep DM'ed mij snachts om 2 uur dat hij aan het Arbitrage trading is en dat hij op een exhange mijn moons nodig had zodat hij dit kon doen..
Nou ja zoals ik zei, we waren close, ik praatte al maanden met deze gast en had hem al vaker wat geleend dus ik stuur hem 26.000 moons ( dit was 4/5de van mijn gehele portfolio ) hij zou het de volgende dag terug sturen.
Nahja de volgende dag stuurt hij het niet terug omdat hij nog aan het traden is, de dagen werden maanden en na 6 maanden gooi ik het in de groep en ontkend hij dat dit zo is gegaan.... hij delete de chat maar ik had screenshots
Helaas heb ik hier geen cent meer van terug gezien en het ging om ongeveer €20.000 euro
Als je mij persoonlijk kent, ik heb het niet breed en dit is meer geld dan dat ik ooit in mijn bezit heb gehad... Ach ja... na 1.5 jaar ben ik er wel overheen...
Zero.
Ik weet niks helaas, ik heb alleen zijn telegram naam en hij reageert niet meerPelox schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:25:
[...]
En die persoon ken je persoonlijk bij naam of je weet zijn adres, telefoonnummer, ip, etc?
BTC €94.837,08
Klote zulke bedragenkoelebobes schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:22:
[...]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Jammer dat zulke ratten bestaan. Wel knap dat je het wil/durft te delen.koelebobes schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:26:
[...]
Ik weet niks helaas, ik heb alleen zijn telegram naam en hij reageert niet meer
Dat is balen.Taro schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:08:
[...]
Jawel, dat ging om meer dan de aankoopwaarde van mijn auto, voor de insiders inmiddels wel bekend.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Transaction hash bekend? Zo ja, aangifte doen met de gegevens die je hebt. Er zijn wel wat opties om deze persoon te vinden verwacht ik.koelebobes schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:26:
[...]
Ik weet niks helaas, ik heb alleen zijn telegram naam en hij reageert niet meer
Zero.
Hey niet zo lelijk praten over ons samen huilen en lachen muntje he! Heb je de gains van vandaag al gezien?FrambozenTaart schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:09:
[...]
.. zelfs ROOT + nog vele andere troep.
Ik toevallig omdat je er over begon
/edit: oh jullie hadden het ook al gezien.
[ Voor 5% gewijzigd door JPS op 22-11-2024 17:30 ]
Leergeld.koelebobes schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:22:
[...]
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Niet meer kijken naar de gains die je had kunnen hebben maar slechts naar de gains die je wel hebt.Taro schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:51:
[...]
Ook hier miskleunen opgelopen met o.a. Celsius en CDC.. Gewoon niet meer aan denken en doorrr. Met alle ROI's die je regelmatig deelt sta je binnen no time weer op het oude niveau
Heel moeilijk hoor, maar ik zag Taro zijn verhaal en dacht ik laat zien dat hij niet de enige is die fouten maakt.Wispe schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:28:
[...]
Jammer dat zulke ratten bestaan. Wel knap dat je het wil/durft te delen.
Helaas kan ik dit geld nog steeds niet missen en zoals ik zei is het meer geld als dat ik ooit in mijn bezit heb gehad... Maar het zij zo, het is zo gegaan.
Ik had blind vertrouwen in deze man/jongen en hij was een grote bekende in onze subreddit dus waarom argwanend zijn.
BTC €94.837,08
Alhoewel dat natuurlijk waar is, is dat niet wat je wil horen nav zo'n bericht. Net als dat iemand met MAND aankomt als je een open en eerlijk verhaal deelt...
Van gecrashte laptop met beetje BTC er op.
XRP en VET hele rit omhoog gehad, en ook omlaag..
Shitcoins te vroeg verkopen met verlies, later te hoog weer terugkopen.
Fiat geld wat te laat aankoopt om _de_ trade te maken die je wil...
En nu naar een (mini)pf staren waar SOL en BTC in zit, wetend dat dit 10x zoveel had _kunnen_ zijn.
Ik heb een transactie en een adres, volgens mij is het een Kraken KYC account maar ben een beetje bang om naar de politie te gaan. Denk dat ze het niet serieus nemen/niet begrijpenPelox schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:28:
[...]
Transaction hash bekend? Zo ja, aangifte doen met de gegevens die je hebt. Er zijn wel wat opties om deze persoon te vinden verwacht ik.
BTC €94.837,08
Tijden zijn veranderd. Mijn advies: aangifte doen. En dat kan vanaf je computer digitaal. Zoveel mogelijk info meegeven, transactie, en dat de persoon zeer waarschijnlijk een kraken kyc heeft, telegram naam etc.koelebobes schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:32:
[...]
Ik heb een transactie en een adres, volgens mij is het een Kraken KYC account maar ben een beetje bang om naar de politie te gaan. Denk dat ze het niet serieus nemen/niet begrijpen
Zero.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!