Ik voelde me er ook niet schuldig over hoor.knakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:24:
[Afbeelding]
50 miljoen in 1 seconde en de markt beweegt eigenlijk niet.
Ik heb nog wat shitcoins als aandenken aan de '21 bullrun.. Rest alleen BTC en ETH.
Guere schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:25:
[...]
Toevallig net even ingebroken op je account! Check iedereen, hij heeft echt opvallende lijntjes staan!
[Afbeelding]

Haha vergeten dat...
True. Zelf heel wat cryptowinst in prachtige reizen gestoken de afgelopen jaren. Mijn mooiste herinneringen werden daar gemaakt. Geen seconde spijt.FrambozenTaart schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:20:
Tja, geld is maar geld.
Wat heb je aan een Porsche of een dikke woning als de meest dierbare mensen in je leven vechten voor hun bestaan?
Geen fuck.
Het leven draait uiteindelijk om gezondheid, je dierbaren en de tijd die je met hen krijgt.
De rest is maar ruis. Niemand zal op zijn sterfbed liggen en terugdenken aan zijn mooie horloge, dikke auto of gigantische woning.
Wat je bijblijft zijn de emoties en mooie herrineringen die je maakte met dierbaren. En daar heb je geen Lambo voor nodig, slechts tijd en liefde.
420% de juiste keuze @Skrunsies.
Wat er ook gebeurd in de toekomst, jij zult je nooit hoeven afvragen of je wel genoeg hebt gedaan.
Jij bent iemand die weet wie hij is als hij in de spiegel kijkt. En daarvoor heb ik als mens enorm veel ontzag en respect.
Hou je taai en blijf wie je bent.
Guere schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:25:
[...]
Toevallig net even ingebroken op je account! Check iedereen, hij heeft echt opvallende lijntjes staan!
[Afbeelding]

Hoger dan nu kan wel maar 70% zie ik niet gebeuren, dat is de top van de vorige bull, ik denk dat BTCD elke cycle wat minder wordt omdat er elk jaar meer drekmunten de markt op spoelen.knakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:22:
[...]
Ja natuurlijk. Maar wat verwacht jij? Blijft eth pumpen en hebben we echt een second best of is dit tijdelijk en gaan we naar de 70% in januari.
Zelfs met profit in de pocket vind ik een nieuwe zonde. Liever een vierde / vijfdehandse die al even is afgeschreven. Qua model dan toch wel een 911 / 964 met 3.4/3.6 carrera / cabrio. Is het meeste aangeboden. Maar wel in saai zilver of zwart. Dus ik zoek rustig door naar eentje in een kek kleurtje.tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:35:
[...]
Ik ga een mooie 2e handse zoeken dus dat kan nog wel even duren. Waar kijk jij naar?
@Skrunsies het is ongelooflijk hoeveel tegenslag je moet verduren. En al ben je al eventjes uit crypto, profit is profit. De echte winst voor jou de momenten die je bewust hebt meegemaakt met je kroost, die pakken ze nooit meer van je af en zijn onbetaalbaar. Al staat bitcoin op 500k. Sterkte!
Koers op ~97k. Even op adem komen en bam door die 100k heen!
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 21-11-2024 15:29 ]
NVDA outperformt BTC even sinds market open.
Had ik maar winst genomen.koelebobes schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:41:
Bullrun canceled back into the bear guys
[Afbeelding]
Ach ja, volgende bull weer een kans.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Morgen weer een dagFrambozenTaart schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:43:
[...]
Had ik maar winst genomen.
Ach ja, volgende bull weer een kans.
BTC €94.837,08
On chain data geeft ook aan dat Ethereum is heating up.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kut MSTR! Trekt alle potentie uit COIN!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gamestop, goeie herinneringen ook weer. Nooit in meegespeeld en ik was DFV al van maanden voor het feest losging aan het volgen.knakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:25:
[...]
De markt is zo blijkt niet altijd rationeel. Zie gamestop.
MSTR zou best tot 1.000 kunnen gaan maar daar ga ik persoonlijk toch niet op wedden.
[ Voor 8% gewijzigd door Th1x4nG op 21-11-2024 15:47 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Gewoon allebei pakkenColdcat schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:45:
Kut MSTR! Trekt alle potentie uit COIN!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Simpel: auto wrappen in elke kleur die je wilt en als je op tijd je ADA verkoopt kun je er zelfs nog motiefje op laten zetten.Joosie200 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:28:
[...]
Zelfs met profit in de pocket vind ik een nieuwe zonde. Liever een vierde / vijfdehandse die al even is afgeschreven. Qua model dan toch wel een 911 / 964 met 3.4/3.6 carrera / cabrio. Is het meeste aangeboden. Maar wel in saai zilver of zwart. Dus ik zoek rustig door naar eentje in een kek kleurtje.
==
hoi
Hoe ziet een rekt motiefje eruit ?Eusebius schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:51:
[...]
Simpel: auto wrappen in elke kleur die je wilt en als je op tijd je ADA verkoopt kun je er zelfs nog motiefje op laten zetten.
Gelijk heb jeNeoflexNL schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:48:
[...]
Gewoon allebei pakkengisteren ook maar gedaan..
:gifsicle():strip_exif()/f/image/OSpl5L9MhFzUFLplTdMR4h1B.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Overigens voor wie hem gemist heeft, hier lagen wat mooie kansen voor longs. Ben long BTC, ETH, SOL.
Had vooruitlopend op de virtuele winst al een mooie Rolex Datejust besteld op Chrono24, maar het postbedrijf heeft het uurwerk gestolen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/330Stf9HEKdw2yDzvRsiAAdD.jpg?f=user_large)
Weer 11k down the drain. Balen, maar past wel mooi bij mijn karakter. Glanzend van buiten, hol van binnen.
3.3% ineens. Wow switch van eth nr sol komt aantomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:00:
Lol SOL, kneiter dikke paal.
Die gaat nooit komen, tenzij we tot in de lengte van dagen alleen maar memes gaan handelen.Masstje schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:01:
[...]
3.3% ineens. Wow switch van eth nr sol komt aan
Kan zo maar een donderdag dipdag worden
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Meen je dat serieus?FrambozenTaart schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:00:
[...]
Had vooruitlopend op de virtuele winst al een mooie Rolex Datejust besteld op Chrono24, maar het postbedrijf heeft het uurwerk gestolen.
[Afbeelding]
Weer 11k down the drain. Balen, maar past wel mooi bij mijn karakter. Glanzend van buiten, hol van binnen.
Jup, je kon er al op wachten toen die paal van ETH kwam straks, en nu naar andere alts vloeit.sjorremans schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:07:
Kan zo maar een donderdag dipdag worden
Rektheid soon.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Introducing: The Meme Media Network 🎙
— tooker kurlson (@tookerkurlson) 21 november 2024
Memes Are The Media, Tooker Is The Movement.
Believe in something better 👇 pic.twitter.com/VgZ0x71hmE
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4S6m0xH8gsDoxukQtBsn2UU0.gif?f=user_large)
Mijn stop loss staat op "Play even" laat hem maar komenVis schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:09:
[...]
Jup, je kon er al op wachten toen die paal van ETH kwam straks, en nu naar andere alts vloeit.
Rektheid soon.
BTC €94.837,08
Breakeven denk ikkoelebobes schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:11:
[...]
Mijn stop loss staat op "Play even" laat hem maar komen

hahaha Thank you Tomtom, maar laten we kijken wat ie doettomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:15:
[...]
Breakeven denk ikMaar ETH is nog niet klaar hoor.
Als hij onder mijn stoploss komt dan koop ik lager gewoon terug

BTC €94.837,08
Haha nee gelukkig niet.
Bouw een 'Roylex' voor mijn zwager Roy, als cadeautje voor wanneer hij volgend jaar de 40 hit
[ Voor 4% gewijzigd door FrambozenTaart op 21-11-2024 16:22 ]
Nee, daar heeft @FrambozenTaart zich laatst al over uitgelaten.
Het is overigens een "lege" Rolex day date voor watch fanaten onder ons te herkennen aan de band.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik had al een vermoeden nadat ik je post in het horloge topic had gezien, maar was nog even aan het afwachtenFrambozenTaart schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:18:
[...]
Haha nee gelukkig niet.
Bouw een 'Roylex' voor mijn zwager Roy, als hij volgend jaar de 40 hit

Het is zo frustrered als de koers oploopt tot $5.5192 en je sell limit order op $5.52 staat
Hmm, pakt geloof ik niet helemaal lekker uit gezien de koers nu? Tussendoor nog een TP-1 gehit of was dit een zeldzame misser?tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:54:
Overigens voor wie hem gemist heeft, hier lagen wat mooie kansen voor longs. Ben long BTC, ETH, SOL.

ETH en SOL optijd uitgestapt, op BTC de stoploss gepaktGuere schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:28:
[...]
Hmm, pakt geloof ik niet helemaal lekker uit gezien de koers nu? Al een TP-1 gehit of was dit een zeldzame misser?
Die yanks weten toch altijd weer het feestje te verpesten hè
YouTube: #338 - Bitcoin richting de $100k en het risico van MicroStrategy
[ Voor 48% gewijzigd door dudescool op 21-11-2024 16:32 ]
Missers horen er nu eenmaal bij als je actief trade.Guere schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:28:
[...]
Hmm, pakt geloof ik niet helemaal lekker uit gezien de koers nu? Al een TP-1 gehit of was dit een zeldzame misser?
Niemand pakt 100% succes.
Pfff die vent timed altijd de local top weer.
Helemaal eens.FrambozenTaart schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:32:
[...]
Missers horen er nu eenmaal bij als je actief trade.
zwembroek schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:32:
[...]
Pfff die vent timed altijd de local top weer.

Lokale support voor BTC ligt op, oeps, 95k
Hij heeft het al 100x te vroeg gecalled dit jaar

Uiteraard! Maar daarom ook goed dat hij zonder slagingsfilter alles deelt, toch?FrambozenTaart schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:32:
Missers horen er nu eenmaal bij als je actief trade.
Mooi de leverage op de leverage op de leverage op de leverage met nog een dikke leverage kapot!
Opent chart!
Alle MSTR weer gedumpt net onder de $500.
41.9% profits in een kleine week
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gelukszoekr schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:35:
Alle MSTR weer gedumpt net onder de $500.
:strip_exif()/f/image/gbMbIhHgOYAFxiJJccnqRH1J.png?f=user_large)
Donderdag dipdag komt er aan hoor
[ Voor 4% gewijzigd door sjorremans op 21-11-2024 16:39 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/LpWQa4GEeBIeALNLbIam6wbf.jpg?f=user_large)
Zekerheid, best triest weer,, wat sinds 4 uur vannacht is opgebouwd verkopen die yanks weer binnen het uur. Eindelijk soort wealth transfer van Europa naar USAVis schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:30:
Die yanks weten toch altijd weer het feestje te verpesten hè
Daarom werkt HODL zo goed, bestand tegen dit soort manipulaaaasieJoebarRC schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:39:
[...]
Zekerheid, best triest weer,, wat sinds 4 uur vannacht is opgebouwd verkopen die yanks weer binnen het uur. Eindelijk soort wealth transfer van Europa naar USA
Een typisch geval van MAGAJoebarRC schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:39:
[...]
Zekerheid, best triest weer,, wat sinds 4 uur vannacht is opgebouwd verkopen die yanks weer binnen het uur. Eindelijk soort wealth transfer van Europa naar USA
Hattrick: Thorgal Eagles
The vengabears slaan weer toe!
Whoah! We're going to the tyfus
Whoah! Back to the rektland
Whoah! We're gonna have a breakdown
Whoah! -30% In the Mediterranean Sea
Whoah! We're going to the tyfus
Whoah! Back to the rektland
Whoah! We're gonna have a breakdown
Whoah! -30% In the Mediterranean Sea
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
NANI?!?!?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Dit was precies wat er nodig was, ff een goeie terugtest, RSI afkoelen en een hoop mensen rekt. Gotta love BTC.
Ik snap @bsmpower wel, als jullie hem allemaal zo opvoeden hier dat als er op de 1sec timeframes ff een 2-3% afgaan en iedereen weer pasta rekteroni moet eten vanavond nadat je mcd shift is afgelopen dan wil hij het ook wel geloven op den duur dat panic een logische emotie is.
Close call zat er 3 euro vanafkoelebobes schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:36:
Mijn stoploss is nog niet gehit
[Afbeelding]
BTC €94.837,08
Zo he… SS van PF.. die heb ik ook ergens van 2017. #pain
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Wat zou er in Kol omgaan. Zeker als hij terugkomt, we op 150k staan, en de bull run bijna klaar is

Stond laatst te schuilen voor een flinke bui, toevallig naast een oud vrouwtje.Deman23 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:54:
[Afbeelding]
Ach zo erg is het vandaag nog niet
'Wat een rotweer he, die kou en bakken met regen...' Zei ik.
'Och.' Zei ze, 'Je kunt beter blij zijn dat het regent. Want als je niet blij bent, regent het ook gewoon.'
En dat is natuurlijk de waarheid als een stier.
Ok wie heeft er microstrategy verkocht??? lijkt echt op een pump en dump scheme zo.
Haha jezus, ik zit hier al een half uur dat nummerbord uit die meme van @FrambozenTaart te bewerken in de hoop er zo realistisch mogelijk "KOL NEDRA" op te krijgen voor wat duimpjes hier. Komt Vis even aanzetten met een 30 seconden soepje wat blijkbaar tegenwoordig al genoeg is hier!
JK of course
In de bullmarkt is meme demand hoger en de ligt de lat voor kwaliteit lager.Guere schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:11:
[...]
Haha jezus, ik zit hier al een half uur dat nummerbord uit die meme van @FrambozenTaart te bewerken in de hoop er zo realistisch mogelijk "KOL NEDRA" op te krijgen voor wat duimpjes hier. Komt Vis even aanzetten met een 30 seconden soepje wat blijkbaar tegenwoordig al genoeg is hier!
JK of course![]()
Je kunt zelfs plaatjes posten die alleen het sentiment in een kleur weergeven en dan pak je zo 10 duimpjes.
Kijk maar:
/f/image/wPqsmC8Xv66osuZlRkeUzbmG.png?f=fotoalbum_large)
Ik verzin dit niet hè, vers van de pers. Google het nummer maar.
/f/image/aUluTY4PXQsI4SkfnctZautT.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door tomtom901 op 21-11-2024 17:23 ]
Haha bij mij is het nog stil. Geld staat al zeker 10h op de rekening iigtomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:23:
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Raboooow incomingtomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:23:
[Afbeelding]
Heb je nou nog altijd je oplader niet gevonden?tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:23:
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Werkdag zit er al op he. Opladen op kantoor.NeoflexNL schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:25:
[...]
Heb je nou nog altijd je oplader niet gevonden?
Ik denk dat die gasten van de rabo je na sluitingstijd ook gewoon stiekem bellen om te vragen hoe je dat nou weer geflikt hebttomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:27:
[...]
Werkdag zit er al op he. Opladen op kantoor.
Wat vroegen ze vorige keer eigenlijk @tomtom901 ?
Zou nu toch duidelijk moeten zijn waar het van komt. Bekende van mij was bij de eerste storting vorige run ook gebeld, daarna was het vlaggetje weg geloof ik…
Zou nu toch duidelijk moeten zijn waar het van komt. Bekende van mij was bij de eerste storting vorige run ook gebeld, daarna was het vlaggetje weg geloof ik…
Heb ik hier geloof ik wel gepost, zat nu in een call dus niet opgenomen, maar herkende wel het nummer.Alpina schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:32:
Wat vroegen ze vorige keer eigenlijk @tomtom901 ?
Oke, even terug gelezen. Komt er op neer dat ze er zelf geen pepernoot van snappen dus.tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:32:
[...]
Heb ik hier geloof ik wel gepost, zat nu in een call dus niet opgenomen, maar herkende wel het nummer.
Ze willen het graag voor je parkeren op een beheerd beleggen rekening waar ze consequent onderpresteren en een schappelijke 2,5% beheerkosten in rekening brengen.tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:32:
[...]
Heb ik hier geloof ik wel gepost, zat nu in een call dus niet opgenomen, maar herkende wel het nummer.
Prima, ze mogen het van mij diversificeren in een goed gebalanceerde portefeuille met MSTR, COIN en een btc etfGabberPiet schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:34:
[...]
Ze willen het graag voor je parkeren op een beheerd beleggen rekening waar ze consequent onderpresteren en een schappelijke 2,5% beheerkosten in rekening brengen.
Dat hebben ze ook al een (paar) keer geprobeerd.GabberPiet schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:34:
[...]
Ze willen het graag voor je parkeren op een beheerd beleggen rekening waar ze consequent onderpresteren en een schappelijke 2,5% beheerkosten in rekening brengen.
Neem aan dat ze niet bellen voor een knaak en een bountytomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:23:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nghZ7u47NCVklQxZ73d1KwOD.jpg?f=user_large)
Hoe close was mijn stop loss 😂😂🙈
BTC €94.837,08
Was t maar.Gipsy King schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:40:
[...]
Neem aan dat ze niet bellen voor een knaak en een bounty
Vraag ze gelijk even waarom ze zo lang moeten doen over het verwerken van een Bitonic uitbetaling. Letterlijk alles binnen Nederland gaat instant tegenwoordig.tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:23:
[Afbeelding]
Behalve Bitonic, dat duurt altijd een werkdag, zelfs voor deze kleine vis.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
We zijn helaas ook niet in de positie om het te veranderen.FrambozenTaart schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:58:
[...]
Stond laatst te schuilen voor een flinke bui, toevallig naast een oud vrouwtje.
'Wat een rotweer he, die kou en bakken met regen...' Zei ik.
'Och.' Zei ze, 'Je kunt beter blij zijn dat het regent. Want als je niet blij bent, regent het ook gewoon.'
En dat is natuurlijk de waarheid als een stier.
Ik zei in het vliegtuig als kind (m’n moeder schaamde zich dood) tegen een vrouw die tijdens turbulentie krampachtig haar stoel vasthield: “mevrouw, waarom houdt u zich vast ? Als we neerstorten gaat de stoel ook mee”
Misschien maar gewoon BTC HODL'er worden, dan bellen ze ook niet zo vaak.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!