tja, je ''had'' wel kunnen weten dat ETH nog zou gaan... hopelijk niet met verlies je ETH verkochtQ_7 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:35:
Dat is een verrekte flinke groene paal voor ETH, iedereen die samen met mij dachten uit een zinkende schip te stappen en omgeruild hebben voor BTC is het even doorbijten
[Afbeelding]
Met dank aan @Taro ook mijn ETH longs vastgehouden. Ik drink er eentje op je maat.
Pak de daily van ETH/BTC er maar eens bij, dan voel je je weer wat beter..Q_7 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:35:
Dat is een verrekte flinke groene paal voor ETH, iedereen die samen met mij dachten uit een zinkende schip te stappen en omgeruild hebben voor BTC is het even doorbijten
[Afbeelding]
Lekkere pumperino van ETH
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Deze hebben we wel verdiendsjorremans schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:43:
Lekkere pumperino van ETH
BTC €94.837,08
Over twee jaar weer genieten van de rust in de diepste bearanti elppa schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:56:
[...]
hahahaha
jongens doe eens rustig. Was ff 2h wat anders doen, en weer 150 berichten. Zelfs ik kan dit nu niet meer bij benen
Dagen zonder berichten in de Slowchat

PS5
ETH bijna op kritiek punt, afketsen of doorschieten.
Hier ook, maar entry was ongeveer 2800 gemiddeld, dus stond al wel groen. Nu deel verkocht op 3300.tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:41:
Met dank aan @Taro ook mijn ETH longs vastgehouden. Ik drink er eentje op je maat.
De rest laat ik lekker doorlopen.
Dankjewel voor je infotomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:46:
ETH bijna op kritiek punt, afketsen of doorschieten.

BTC €94.837,08
Hoop dat @ScuL zijn x100 long ook nog open heefttomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:41:

Jeetje, weer onder de 98K. Geitenbende.

Eth? Sol? Xrp? Btc vs goud?ytr81 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:54:
when flippening
Wat verwacht je van PEPE?
Ik heb zo'n 1 mio PEPE, zou leuk zijn als het naar 1 dollar gaat. Dromen mag altijd.
Huh?knakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:00:
En op aggr.trade zie je longs rekt gaan. Hoe dan
Nu denken dat we binnen een uurtje door de 100K heen rammen en een x100 long openen en hops, daar ga je.knakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:00:
En op aggr.trade zie je longs rekt gaan. Hoe dan
Omdat de cycle zich gaat herhalen. Ethereum gedraagt zich niet anders. Cycle low in december en dan up in Q1. Tot nu toe gaat alles volgens de cycle. Waarom zou je daar tegenin wedden? Het ligt meer aan de verwachtingen van de mensen zelf. Daarom lijkt het nu erger dan het is. Het stond op de top van Ethereum al vast dat het zou dalen tot 0.03X. Het is alleen jou perceptie dat ETH het nu slechter doet dan anders. Mooi om te zien dat mensen kudde dieren zijn. Capituleren op de bodem en bullish zijn op de top. Net zoals veel mensen hier alleen zijn als het goed gaat met Bitcoin. Anders zie je ze niet. Exact hetzelfde principe.Eusebius schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:33:
[...]
Waarom denk je dat? De fut lijkt er gewoon uit te zijn, ondanks dat je soms hoopvolle video's van traders vind op Youtube.
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
@PHPResource zie de post hierboven, blijkbaar had ik het verkeerd. All-in dus
Mogguh. TAO dead of the gladiools, maar dat ik deze alleen met niak niak heb baart me enigszins zorgen….
:gifsicle():strip_exif()/f/image/vdeo2PPirlS6BJYrcQP46aJ5.gif?f=user_large)
Ja prima, maar wel oud en verlept aubBiohazzard21 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:05:
Mag er al een 98 k babe worden gepost? of wordt de woke politie dan wakker
ETH helemaal jekko! 10k soon
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
En nu een realistisch target ?sjorremans schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:13:
ETH helemaal jekko! 10k soon
BTC €94.837,08
8kkoelebobes schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:14:
[...]
En nu een realistisch target ?Iemand?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik heb een verkoop op 5000 euro, hoger dan de vorige ATH...Wispe schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:14:
Bij/vanaf welke koers overwegen jullie pas om ETH weg te doen?
Ik heb niet echt een idee wat ETH deze cycle zou kunnen doen.
BTC €94.837,08
5k TPWispe schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:14:
6k TP
7k TP
....
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
En dan even een bounce terug naar de 90k of is dat teveel hopen?YES schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:01:
binnen een uurtje door de 100K heen rammen
Heb er (nog) geen bedrag voor in mijn hoofd. Ga binnenkort eens kijken naar hoe het eerdere cycli verliep. Op welk moment in de cycle bereikt de koers van ETH/USD(T) en ETH/BTC zijn hoogste punt? Als ik dat weet, dan ga ik gewoon afwachten waar het heen gaat deze cycle.en rond die tijd kijken waar het uitgekomen is. En pas dan ga ik nadenken over of ik mijn ETH überhaupt ga weg doen én of dat dan is tegen fiat of tegen BTC.Wispe schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:14:
Voor de goede orde, ik ben dus niet van mening dat we binnen een uur door 100k heen rammen, dat an sich vind ik al teveel hopen. Sowieso is dat soort verwachtingen puur gokwerk. Als je nu niet in positie zit ben je te laat, dan moet je of gewoon spot inleggen als je per se BTC wil kopen, of aan de zijlijn blijven. Nu nog (zwaar) leveraged posities openen vind ik niet handig, al zijn er misschien figuren die écht weten wat ze doen die dat wel kunnen. Mij lijkt het puur gokwerk op dit punt.ON8SD schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:17:
[...]
En dan even een bounce terug naar de 90k of is dat teveel hopen?
Hebben nog even dan. Vorige cycle was het 15 mei 2021 een eerste flinke ATH op de ETH/BTC. En daar zakte het toen 29 oktober 2022 pas weer onder...YES schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:17:
[...]
Heb er (nog) geen bedrag voor in mijn hoofd. Ga binnenkort eens kijken naar hoe het eerdere cycli verliep. Op welk moment in de cycle bereikt de koers van ETH/USD(T) en ETH/BTC zijn hoogste punt? Als ik dat weet, dan ga ik gewoon afwachten waar het heen gaat deze cycle.en rond die tijd kijken waar het uitgekomen is. En pas dan ga ik nadenken over of ik mijn ETH überhaupt ga weg doen én of dat dan is tegen fiat of tegen BTC.
Net even relaxed gewandeld door de sneeuw, weilanden en bossen al luisterend naar Bob Loukas. Als je daar niet bullish van wordt dan weet ik het ook niet meer. Ik heb Bob nog nooit zo bullish gehoord volgens mij en dat is al een uber bull. Als dat uit gaat komen dan is 100k slechts het begin.
Geen ATH, dat betekent nl. All Time High en die is ergens in juni 2017 gezetDav0s schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:19:
[...]
Hebben nog even dan. Vorige cycle was het 15 mei 2021 een eerste flinke ATH op de ETH/BTC. En daar zakte het toen 29 oktober 2022 pas weer onder...
Maar ik snap wat je bedoelt, hoogste punt op ETH/BTC pair was dus in mei 2021. En in december volgde het hoogste punt in die cycle.
Maar goed, ik ga er een keer tijd voor nemen om een plan te maken mbt ETH, het is nog geen 18% van mijn PF, maar ik wil er niet mee de bear market in eigenlijk. Met BTC zou ik dat nog wel aandurven, al is dat ook niet mijn ideale plan, maar ETH wil ik lozen voor de bear de deur intrapt.
Het is jammer dat zijn recente voorspelling niet helemaal accuraat is geweest maar laten we hopen dat deze wel juist is.
As long as $BTC holds above 94k it's send everything season.
— CrediBULL Crypto (@CredibleCrypto) 21 november 2024
Strap in folks.
Tja 50% kanszwembroek schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:27:
Het is jammer dat zijn recente voorspelling niet helemaal accuraat is geweest maar laten we hopen dat deze wel juist is.
[Twitter]
Heb alles meteen verpatst. Als Capo nu ook nog bullish wordt dan open ik meteen een dikke leveraged short.zwembroek schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:27:
[Twitter]
Wellicht heb ik het gemist maar potentiële lift op de china crypto ban incoming?
https://cointelegraph.com...judge-crypto-legal-status
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
SUI ook al even down geweest. Gaan mensen op een gegeven moment inzien hoe goed Cardano eigenlijk is?
Liberteh schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:30:
Wellicht heb ik het gemist maar potentiële lift op de china crypto ban incoming?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/0eN9kOGeSaWhdolqDv64PH2h.gif?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Zou er vooral niet nóg een keer zo'n bearmarket mee inwillen.YES schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:26:
[...]
Geen ATH, dat betekent nl. All Time High en die is ergens in juni 2017 gezet
Maar ik snap wat je bedoelt, hoogste punt op ETH/BTC pair was dus in mei 2021. En in december volgde het hoogste punt in die cycle.
Maar goed, ik ga er een keer tijd voor nemen om een plan te maken mbt ETH, het is nog geen 18% van mijn PF, maar ik wil er niet mee de bear market in eigenlijk. Met BTC zou ik dat nog wel aandurven, al is dat ook niet mijn ideale plan, maar ETH wil ik lozen voor de bear de deur intrapt.
En ja, had verder moeten uitzoomen voor die ATH

5% offkeanu_ schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:31:
SUI ook al even down geweest. Gaan mensen op een gegeven moment inzien hoe goed Cardano eigenlijk is?
ETH door het level, nu vasthouden.
Niet tegen de cycle in wedden, maar ETH laat toch een beetje afweten. Innovatie is eraf. Fees hoog. Het was de allereerste shitcoin en dat soort dingen.zwembroek schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:03:
[...]
Omdat de cycle zich gaat herhalen. Ethereum gedraagt zich niet anders. Cycle low in december en dan up in Q1. Tot nu toe gaat alles volgens de cycle. Waarom zou je daar tegenin wedden? Het ligt meer aan de verwachtingen van de mensen zelf. Daarom lijkt het nu erger dan het is. Het stond op de top van Ethereum al vast dat het zou dalen tot 0.03X. Het is alleen jou perceptie dat ETH het nu slechter doet dan anders. Mooi om te zien dat mensen kudde dieren zijn. Capituleren op de bodem en bullish zijn op de top. Net zoals veel mensen hier alleen zijn als het goed gaat met Bitcoin. Anders zie je ze niet. Exact hetzelfde principe.
Maar hopelijk krijg je gelijk hoor, want houd nog gewoon een goede fluf vast.
- edit: ja hoor de koers stijgt. Wel verdraaid
==
hoi
Wat een mooie dag, bitcoin weer ATH, microstrategy +14% in 1 dag en nu nog dikke groene candle voor ETH.
De ATH van ETH was een dikke 4800 dollar. Daar zal die toch dik overheen moeten om mee te blijven doen. 6k is zelfs nog een teleurstelling…
We gaan het zien.
We gaan het zien.
Hahah je zou een duimpje krijgen als deze niet zo ontzettend smerig was.
Neenee, het is niet om posities te openen, die zitten goed. Ik had gewoon het idee om een TP te plaatsen net beneden de 100k en dan terug in te kopen als die bounced naar -10%. Beetje extra bijharken dus en sowieso maar met een klein percentage van de sats.YES schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:19:
[...]
Als je nu niet in positie zit ben je te laat, dan moet je of gewoon spot inleggen als je per se BTC wil kopen, of aan de zijlijn blijven. Nu nog (zwaar) leveraged posities openen vind ik niet handig, al zijn er misschien figuren die écht weten wat ze doen die dat wel kunnen. Mij lijkt het puur gokwerk op dit punt.
Wiskundig gezien komt daarmee een mooi stukje winst extra in de pot, maar dan moet er natuurlijk wel een dipje komen vanaf 100k... En daar was een tijdje geleden best wel vaak buzz rond terwijl je nu niemand meer lijkt te horen over dat scenario...

Precies, daarom zet ik geen targets qua bedrag of aantal sats, maar ga ik proberen te kijken waar in de cycle de verkoopkansen zitten voor ETHDav0s schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:33:
[...]
Zou er vooral niet nóg een keer zo'n bearmarket mee inwillen.
Ach ja, in dit geval is het wel duidelijk, ik durf wel te gokken dat ETH/BTC ook nooit weer een ATH gaat neerzetten, dan moet er wel iets heel geks gebeurenEn ja, had verder moeten uitzoomen voor die ATH
Natuurlijk gaat Ethereum vroeg of laat ook gewoon pumpen.
Zou me zelfs niks verbazen als die met de tijd 10k print.
In deze met hebzucht gevulde geitenponzi komt er vanzelf weer een fase dat ieder roestig stuk blockchain pompt alsof het goudbaren poept.
In deze met hebzucht gevulde geitenponzi komt er vanzelf weer een fase dat ieder roestig stuk blockchain pompt alsof het goudbaren poept.
Sorry, ik snap 'm niet helemaal
Dus es wat rustig aan stuiterballen.
Een eth/btc op 0.08 is nu 7750.
Als je denkt dat btc zn plafond 100k is heb ik slecht nieuws voor je… its not.
Hodl zn moeder
Hodl zn moeder
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Exact. Zo is natoer.FrambozenTaart schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:40:
Natuurlijk gaat Ethereum vroeg of laat ook gewoon pumpen.
Haha nee dat was meer een algemene opmerking, ik dacht even dat het over leveraged posities of nieuwe posities ging en dan was je sowieso te laat.ON8SD schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:38:
[...]
Neenee, het is niet om posities te openen, die zitten goed. Ik had gewoon het idee om een TP te plaatsen net beneden de 100k en dan terug in te kopen als die bounced naar -10%. Beetje extra bijharken dus en sowieso maar met een klein percentage van de sats.
Wiskundig gezien komt daarmee een mooi stukje winst extra in de pot, maar dan moet er natuurlijk wel een dipje komen vanaf 100k... En daar was een tijdje geleden best wel vaak buzz rond terwijl je nu niemand meer lijkt te horen over dat scenario...
Op dit punt spelen met TP en lager hopen in te stappen is m.i. wel teveel risico op juist rendament missen. Het kan, maar de kans is even groot dat je je instappunt mist en dan zit je
Liberteh schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:30:
:strip_exif()/f/image/Cr1re8IiIY3UGKIXm6Xrpegw.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja.Guere schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:41:
[...]
Sorry, ik snap 'm niet helemaalMaak ik te weinig memes? Raken ze ondergesneeuwd door de 283 posts per minuut? Moeten we Blade Runner kijken?
Heb mijn stop loss neergezet dat ik er quitte uitkom, en nu is het gewoon wachten

BTC €94.837,08
Ik vraag me af of je Vitalik's moeder wil hodl'en.Aeronaut schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:41:
Dus es wat rustig aan stuiterballen.
Hodl zn moeder
Edit: jawel hoor. Google is your friend.
:strip_exif()/f/image/zoFNFJiZ0mWV8Cw3RZIAzjSx.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door knakworst op 21-11-2024 14:45 ]
Jelle de Bitcoin bull wordt ook bullsih voor alts.
#Bitcoin breaking $100,000 for the first time should have a similar effect as Bitcoin breaking $10,000 for the first time.
— Jelle (@CryptoJelleNL) 21 november 2024
Expecting #Altcoins to go insane soon.
Die laatste 2Guere schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:41:
[...]
Sorry, ik snap 'm niet helemaalMaak ik te weinig memes? Raken ze ondergesneeuwd door de 283 posts per minuut? Moeten we Blade Runner kijken?
En nog een 10% pump vanaf hier schuren we weer tegen de downtrend van 2021>2024…. Vandaag dus
Ik zal je mijn wallet DM'en.koelebobes schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:43:
[...]
Heb mijn stop loss neergezet dat ik er quitte uitkom, en nu is het gewoon wachten
Ik moet echt op mijn handen gaan zitten... Al die tijd zo flink overal afgebleven en orders al klaargezet en nu het eindelijk zo ver is, wil een mens actief bezig zijn in plaats van gewoon saai te wachten tot het geld binnenstroomt...YES schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:42:
Op dit punt spelen met TP en lager hopen in te stappen is m.i. wel teveel risico op juist rendament missen. Het kan, maar de kans is even groot dat je je instappunt mist en dan zit je

Zijn er AI videos? Vraag het voor mn rechter handknakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:43:
[...]
Ik vraag me af of je Vitalik's moeder wil hodl'en.
Edit: jawel hoor. Google is your friend.
[Afbeelding]
Op zijn telefoon.Aeronaut schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:48:
[...]
Zijn er AI videos? Vraag het voor mn rechter hand
:strip_exif()/f/image/L6nR43T6krdPEauF3L7xEYlZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Initial Claims
Actual: 213k
Estimated: 220k
Prior: 217k
Blijft sterk. FED heeft eigenlijk geen reden voor QE.
Actual: 213k
Estimated: 220k
Prior: 217k
Blijft sterk. FED heeft eigenlijk geen reden voor QE.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/diLszBMCF3Ruhg2sRlqtgrIt.jpg?f=user_large)
MSTR slechts 13% pre market? Valt me weer tegen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Haha, dat is ook een vorm van FOMO, het gaat zo hard omhoog dat je er nog meer uit wil peuren.ON8SD schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:48:
[...]
Ik moet echt op mijn handen gaan zitten... Al die tijd zo flink overal afgebleven en orders al klaargezet en nu het eindelijk zo ver is, wil een mens actief bezig zijn in plaats van gewoon saai te wachten tot het geld binnenstroomt...
Pfff jongens tochSkrunsies schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:45:
Hey vrienden!
Met een schuin oog bekijk ik de koersen en wil jullie allemaal feliciteren! Ergens wel wat trots om hier deel vanuit gemaakt te hebben, gun jullie allemaal dikke vette gains en kan met niet voorstellen hoe het in menig huis zal vergaan nu, want ja, rond de 100K was natuurlijk verwacht, maar dat het er nu ook echt is! Chapeau aan 1 ieder..
Van mij toch even een klein berichtje, aangezien ik erg veel leuke, lieve en pakkende berichten heb ontvangen..
Hier een paar maanden geleden de keus gemaakt om alles te verkopen, een kleine sabbatical te houden om zoveel mogelijk tijd met mijn meiden door te mogen brengen. Hele leuke dingen gedaan, volgens mij al de dierentuinen en pretparken wel bekeken.
Een paar weken terug heeft dochterlief een terugval gehad zoals helaas was te verwachten..
Inmiddels is ze al een paar dagen in kunstmatige coma, men zegt dat ze je hoort.. Men zegt dat ze het mee krijgt, men zegt dat ze je voelt...
Geen idee, ik koester in ieder geval de afgelopen maanden en denk dat het voor mij de beste keuze ever is geweest..
Weet niet precies waarom ik het hier allemaal weer neer kalk, maar gezien de lieve berichtjes die ik gekregen heb, voelde ik me daartoe toch wel iets 'verplicht'
Jongens njoy de gains! Maar vergeet niet er ook leuke dingen mee te doen met jullie geliefdes!

14,53 inmiddels. 550 usd soon. Gekkenwerk.Gelukszoekr schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:58:
MSTR slechts 13% pre market? Valt me weer tegen
Welke stilte? Heb je naar de alts gekeken? Of BTC.d for that matterknakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:07:
Stilte voor de 100k storm.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ik had dit bericht nog niet gezien! Ik lees niets meer terug zo hard gaat het hier.
@Skrunsies je hebt een goede beslissing gemaakt om de rotzooi te verkopen om zoveel mogelijk te genieten. En je hebt er ook helemaal niets mee gemist. Blijft altijd weer verschrikkelijk om te lezen waar je nu weer doorheen moet gaan. Sterkte jongen!
Net nog wat eth verkocht wat in mstr gaat. Ik heb hoge verwachtingen.Darrell schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:02:
[...]
14,53 inmiddels. 550 usd soon. Gekkenwerk.
Een dip. Ik denk zelf dat btc zo smerig hard gaat stijgen omdat iedereen op 100 k een correctie verwacht die vervolgens niet komt, dat btc.d eind volgende week wel weer op 63 staat. Omdat btc op 120 staat, en eth gewoon tussen de 3300 en 3400 doorkabbelt.Liberteh schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:07:
[...]
Welke stilte? Heb je naar de alts gekeken? Of BTC.d for that matter
Ik word wel blij van al jullie gains boys. Goed bezig allemaal
Niet schrikken als ETH aan het einde van de dag rond de $4000 staat, héknakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:11:
[...]
Een dip. Ik denk zelf dat btc zo smerig hard gaat stijgen omdat iedereen op 100 k een correctie verwacht die vervolgens niet komt, dat btc.d eind volgende week wel weer op 63 staat. Omdat btc op 120 staat, en eth gewoon tussen de 3300 en 3400 doorkabbelt.
Doe nou nietLiberteh schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:14:
[...]
Niet schrikken als ETH aan het einde van de dag rond de $4000 staat, hé
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bZ40RlqBv5qpaiCJsukG8ky5.jpg?f=user_large)
BTC €94.837,08
Tja, geld is maar geld.
Wat heb je aan een Porsche of een dikke woning als de meest dierbare mensen in je leven vechten voor hun bestaan?
Geen fuck.
Het leven draait uiteindelijk om gezondheid, je dierbaren en de tijd die je met hen krijgt.
De rest is maar ruis. Niemand zal op zijn sterfbed liggen en terugdenken aan zijn mooie horloge, dikke auto of gigantische woning.
Wat je bijblijft zijn de emoties en mooie herrineringen die je maakte met dierbaren. En daar heb je geen Lambo voor nodig, slechts tijd en liefde.
420% de juiste keuze @Skrunsies.
Wat er ook gebeurd in de toekomst, jij zult je nooit hoeven afvragen of je wel genoeg hebt gedaan.
Jij bent iemand die weet wie hij is als hij in de spiegel kijkt. En daarvoor heb ik als mens enorm veel ontzag en respect.
Hou je taai en blijf wie je bent.
Wat heb je aan een Porsche of een dikke woning als de meest dierbare mensen in je leven vechten voor hun bestaan?
Geen fuck.
Het leven draait uiteindelijk om gezondheid, je dierbaren en de tijd die je met hen krijgt.
De rest is maar ruis. Niemand zal op zijn sterfbed liggen en terugdenken aan zijn mooie horloge, dikke auto of gigantische woning.
Wat je bijblijft zijn de emoties en mooie herrineringen die je maakte met dierbaren. En daar heb je geen Lambo voor nodig, slechts tijd en liefde.
Wat er ook gebeurd in de toekomst, jij zult je nooit hoeven afvragen of je wel genoeg hebt gedaan.
Jij bent iemand die weet wie hij is als hij in de spiegel kijkt. En daarvoor heb ik als mens enorm veel ontzag en respect.
Komt die snelle daling van de BTC dominance niet gewoon voornamelijk door de snelle stijging van ETH de afgelopen 1-2 uurtjes?Liberteh schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:07:
[...]
Welke stilte? Heb je naar de alts gekeken? Of BTC.d for that matter
Ja natuurlijk. Maar wat verwacht jij? Blijft eth pumpen en hebben we echt een second best of is dit tijdelijk en gaan we naar de 70% in januari.Raaafie schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:20:
[...]
Komt die snelle daling van de BTC dominance niet gewoon voornamelijk door de snelle stijging van ETH de afgelopen 1-2 uurtjes?
Amen to that.FrambozenTaart schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:20:
Tja, geld is maar geld.
Geen fuck.
Ik weet niet meer wat ik kan verwachten, I'm just enjoying the rideknakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:22:
[...]
Ja natuurlijk. Maar wat verwacht jij? Blijft eth pumpen en hebben we echt een second best of is dit tijdelijk en gaan we naar de 70% in januari.
De markt is zo blijkt niet altijd rationeel. Zie gamestop.Th1x4nG schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:23:
[Afbeelding]
$545 betalen voor $136 aan BTC
Go get 'em boys
Toevallig net even ingebroken op je account! Check iedereen, hij heeft echt opvallende lijntjes staan!tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:13:
Ik word wel blij van al jullie gains boys. Goed bezig allemaal
/f/image/9T5A86W2vk4r5xnpBo8fPiqU.png?f=fotoalbum_large)
In btc, eth, shitcoins, of allemaalRaaafie schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:24:
[...]
Ik weet niet meer wat ik kan verwachten, I'm just enjoying the ride
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!