[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 201 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.250 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Altijd weer dat dominoeffect. Voordat je het weet staat de koers op zes cent.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:26
Stukfruit schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 08:30:
[...]

Altijd weer dat dominoeffect. Voordat je het weet staat de koers op zes cent.
"A few sats per day keeps rektoni away"

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
D_Jeff schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 08:38:
[...]

"A few sats per day keeps rektoni away"
Ik doe nu iedere dag 3 x 10 sats.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:57
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/sHZMZ7Q/Schermafbeelding-2024-11-19-090350.png

Let's go! :7

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:19

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Mijn actie van gisteren (BTC ETF positie omzetten naar $MSTR) heeft goed uitgepakt.
$MSTR deed gisteren +12.96%. M'n PF bestaat nu uit 70% $MSTR / 30% BTC.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:43

Coldcat

HODL

Team #Microstrategy is present zie ik :)

Ik heb me gisteren wat proberen in te lezen .Verder dan de premium ten opzicht van Bitcoin kwam ik nog niet. Die filmpjes die gedeeld waren duurden 2 uur. Daar moet ik nog eens goed voor zitten.

Tot zover is alles wat ik vinden dat veel mensen hard TO THE MOON roepen zonder te begrijpen waar de premium vandaan komt. Ja een magic box en extra yield. En een grotere afwijking ten opzichte van bitoin is beter omdat er dan meer bitcoin gekocht kan worden. Dat niemand kan uitleggen wat de waarde is, is zorgwekkend. Of juist erg goed omdat het echt zo is.

Met een grafiekd ie echt verticaal gaat om de lagere timeframes ben ik wat voorzichting. Maar het klinkt beter dan een shitcoin :+

[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 19-11-2024 09:11 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Coldcat schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:10:
Met een grafiekd ie echt verticaal gaat om de lagere timeframes ben ik wat voorzichting. Maar het klinkt beter dan een shitcoin :+
Nou ja, als je de voorgestelde tactiek vertaald naar altcoins moet je dus ook niet meer direct je shitcoins inkopen! In plaats daarvan moet je aandelen zwembroek kopen: die stijgt dan veel harder dan de shitcoins zelf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:10
Ik krijg toch een beetje unheimlich gevoel bij MSTR, kan er niet precies de vinger opleggen.

Aan de buitenkant lijkt het een money-machine, die alleen blijft draaien bij (semi-)permanente groei.
Prima zolang de BTC koers stijgt, maar wat gebeurt er als die straks weer crashed? Gaat MSTR dan ook BTC outperformen maar dan in negatieve zin?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 20:02
[b]Domino in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27" Gaat MSTR dan ook BTC outperformen maar dan in negatieve zin?
Dat is wel een beetje hoe een hefboom werkt ja...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:59
Coldcat schreef op maandag 18 november 2024 @ 22:56:
De dikste drek munten pumpen hard. Laten we hopen dat het in bitcoin gaat vloeien.
Zolang de MC van de totale cryptomarkt groeit is er niets aan de hand. Retail pumpt geen bitcoin. Zolang de BTC.D rond de 60% blijft hangen is er ook geen sprake van een altseason. Van mij mag de dominance trouwens kapot rekt gaan. Hoe sneller ik mijn zakken kan vullen en deze ponzi lan verlaten des te beter. Ik ben wel klaar met deze bullmarkt. En mocht 100k de top zijn dat hebben de Bitcoiners ook absoluut niets te klagen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Domino schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:27:
Ik krijg toch een beetje unheimlich gevoel bij MSTR, kan er niet precies de vinger opleggen.

Aan de buitenkant lijkt het een money-machine, die alleen blijft draaien bij (semi-)permanente groei.
Prima zolang de BTC koers stijgt, maar wat gebeurt er als die straks weer crashed? Gaat MSTR dan ook BTC outperformen maar dan in negatieve zin?
Ja, dan ga je ook hefbook rekt. Dus over een paar maanden wel weer uitstappen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:53

Vis

zwembroek schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:32:
[...]

Ik ben wel klaar met deze bullmarkt. En mocht 100k de top zijn dat hebben de Bitcoiners ook absoluut niets te klagen.
Klaar met deze bullmarkt? We zijn imo niet eens begonnen 😅 en sowieso duurt die nog wel tot in 2025 ergens. Als hij enigszins een beetje lijkt op voorgaande cycli.

100k de top is echt zwaar teleurstellend voor Bitcoin en dan is het wel klaar met de hypothese dat je Bitcoin als "hot sauce" in je portefeuille moet nemen, zegt ook Dhr Slagter van Satoshi Radio.

Een top van boven de 200k lijkt me meer wenselijk voor het behoud van deze asset class in toekomstige bullmarkten. Anders is het wel klaar.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gipsy King schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 06:37:
[...]

Je was twee weken te laat of ? Had je toch den 100% plus kunnen pakken.

Green candle chasert.

Fijne werkdag allemaal >:)
Haha, zou je denken. Had al veel lager ingekocht maar te laat oude coins (waar ik in de min sta) omgezet. Dacht nog een paar % mee omhoog om te compenseren, maar helaas .. Nu sta ik iets minder in de + :( :)

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:32:
[...]

Zolang de MC van de totale cryptomarkt groeit is er niets aan de hand. Retail pumpt geen bitcoin. Zolang de BTC.D rond de 60% blijft hangen is er ook geen sprake van een altseason. Van mij mag de dominance trouwens kapot rekt gaan. Hoe sneller ik mijn zakken kan vullen en deze ponzi lan verlaten des te beter. Ik ben wel klaar met deze bullmarkt. En mocht 100k de top zijn dat hebben de Bitcoiners ook absoluut niets te klagen.
Als de geschiedenis zich herhaalt is de bull nog maar net aan. Het voelt wel anders dan de vorige run voor m’n gevoel. Ondanks een flinke pomp en consolidatie rond de $90k mist er iets…. Retail is nog ver weg. En als het komt is het een dag later vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Vis schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:41:
[...]

Klaar met deze bullmarkt? We zijn imo niet eens begonnen 😅 en sowieso duurt die nog wel tot in 2025 ergens. Als hij enigszins een beetje lijkt op voorgaande cycli.

100k de top is echt zwaar teleurstellend voor Bitcoin en dan is het wel klaar met de hypothese dat je Bitcoin als "hot sauce" in je portefeuille moet nemen, zegt ook Dhr Slagter van Satoshi Radio.

Een top van boven de 200k lijkt me meer wenselijk voor het behoud van deze asset class in toekomstige bullmarkten. Anders is het wel klaar.
Wenselijk ja, maar komt het ook? Elke top is relatief minder hoog dan de vorige. Wat nu anders is, is dat er een oranje wortel in het witte huis komt omgeven door een sterk geurende adviseur met eigen hondenmunt. Maar ja, als die begin februari zeggen: ja dag met crypto, dan krijg je een terugval.

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:34
Ja, doei voor 100k komt mijn btc niet van mijn Ledger af, dan maar wachten tot de volgende cycle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Eusebius schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:44:
[...]

Wenselijk ja, maar komt het ook? Elke top is relatief minder hoog dan de vorige. Wat nu anders is, is dat er een oranje wortel in het witte huis komt omgeven door een sterk geurende adviseur met eigen hondenmunt. Maar ja, als die begin februari zeggen: ja dag met crypto, dan krijg je een terugval.
Die kans is vrijwel nihil en dan kun je ook wel gerust zeggen dat er een burgeroorlog komt in de US. Want dan is niet alleen crypto het haasje, maar ook de reguliere aandelen markt.

Trump zijn beleid is gewoon aantrekkelijk voor het bedrijfsleven, dus zullen alle daaraan gekoppelde markten floreren. Dat zie ik niet snel anders lopen, tenzij Black Swan en WWIII idd...

Maar gaan we de normale cyclus af, dan hebben we nog wel een paar maanden te gaan met upside potentie. Vooral als QE weer aan gaat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:24
Als btc geen 100k aantikt deze run, kan je shitcoin seizoen wel vergeten verder. En niet alleen dat, dan zal er ook nooit meer een shitcoin season komen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Vis schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:47:
[...]

Die kans is vrijwel nihil en dan kun je ook wel gerust zeggen dat er een burgeroorlog komt in de US. Want dan is niet alleen crypto het haasje, maar ook de reguliere aandelen markt.

Trump zijn beleid is gewoon aantrekkelijk voor het bedrijfsleven, dus zullen alle daaraan gekoppelde markten floreren. Dat zie ik niet snel anders lopen, tenzij Black Swan en WWIII idd...
Een burgeroorlog verwacht ik niet zo snel. Wel veel zielige democraten. Eerder een WWIII in Azië. Gelukkig hebben wij daar economisch niet zo veel last va .. o wacht
Maar gaan we de normale cyclus af, dan hebben we nog wel een paar maanden te gaan met upside potentie. Vooral als QE weer aan gaat.
wat is QE?

==
hoi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
GioStyle schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:45:
Ja, doei voor 100k komt mijn btc niet van mijn Ledger af, dan maar wachten tot de volgende cycle.
Wat de prijs ook gaat worden, ik denk dat je er verstandig aan doet de cycle te traden, dus later in 2025 verkopen, en een jaartje later weer instappen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Eusebius schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:50:
[...]

Een burgeroorlog verwacht ik niet zo snel. Wel veel zielige democraten. Eerder een WWIII in Azië. Gelukkig hebben wij daar economisch niet zo veel last va .. o wacht

[...]

wat is QE?
Quantitative easing. Da's een andere term voor Brrrrr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Domino
Eusebius schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:50:
[...]

[...]

wat is QE?
Quantative Easing, oftewel: printer goes Brrrrrr

[edit]
verdomme Roel!

[ Voor 3% gewijzigd door Domino op 19-11-2024 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:05
Over MSTR. De vraag is of MSTR zelf een soort vloer onder de BTC prijs legt met de gigantische aankopen die zij nog gaan doen. Ik meen dat gisteren weer bekend werd dat er meer dan 27k BTC is aangekocht door Saylor. Tegelijkertijd zie ik ook de risico's mocht de prijs wel (flink) gaan dalen. Het zal moeten blijken of naast MSTR institutionele FOMO (pensioenfondsen, bedrijven) voldoende aantrekt om de prijs op te drijven en bij HODL gedrag meer te stutten. Super interessante tijden!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:32

tomtom901

Moderator General Chat
Grootste market moving event is morgen aftermarket, NVDA earnings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ElhBGCnT15JdLqPwLqPObrE8z_U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YowJjJsvt8ohfDf4o5xE7SRm.png?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis

Vis

GioStyle schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:45:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GZaz-L78wWOTvhKkFuE1-E-f8Nc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/a34vj5aVTNPZCXgNTmUZNTcF.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:47:
Als btc geen 100k aantikt deze run, kan je shitcoin seizoen wel vergeten verder. En niet alleen dat, dan zal er ook nooit meer een shitcoin season komen
De 100K staat voor volgende week al op de kaart.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Domino
zwembroek schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:17:
[...]

De 100K staat voor volgende week al op de kaart.
‘Zwembroek Trading Firm ™’ advies? All-in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06:10
Domino schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:19:
[...]

‘Zwembroek Trading Firm ™’ advies? All-in!
Gewoon rustig aan iedere dag één (1) BTC toevoegen aan je PF.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Vis schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:41:
[...]

Ja ik ben er echt klaar mee. :) Dat betekend overigens niet dat ik wil dat het snel over is. Als we door mogen gaan tot sept / okt 2025 dan teken ik daar natuurlijk voor. Maar ik wil nu graag eens aan de goede kant eindigen en zeggen van het doel is bereikt. Laat die beer maar komen zodat ik dan alleen maar Bitcoin en wat tech aandelen kan kopen. A man can dream toch.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:19

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Magpie schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:55:
Over MSTR. De vraag is of MSTR zelf een soort vloer onder de BTC prijs legt met de gigantische aankopen die zij nog gaan doen. Ik meen dat gisteren weer bekend werd dat er meer dan 27k BTC is aangekocht door Saylor. Tegelijkertijd zie ik ook de risico's mocht de prijs wel (flink) gaan dalen. Het zal moeten blijken of naast MSTR institutionele FOMO (pensioenfondsen, bedrijven) voldoende aantrekt om de prijs op te drijven en bij HODL gedrag meer te stutten. Super interessante tijden!
Ze hebben maar liefst 51.780 BTC aangekocht in 1 keer. En er komen nog veel meer grote aankopen in de toekomst (21/21 plan). Als ze in de QQQ (top S&P100 bedrijven) geraken (ze voldoen afaik aan alle voorwaarden), krijg je toegang tot de markt van "buyers at any price", bvb pensionfondsen e.d. En binnenkort veranderd er nog iets in de fiscale wetgeving in de US, waardoor ze hun ongerealiseerde "winst" op hun BTC PF mogen inboeken.. Dat betekend dat ze ineens 12 miljard "winst" in de boeken mogen zetten. Dat zal nog meer boomers aantrekken. Er is een hele interessante groep op X , Irresponsible Long MSTR, die ik zeker kan aanbevelen om te volgen. Er zijn ook steeds meer bedrijven die Michael Saylors playbook volgen, en een reserve in BTC aanleggen. De staat Pennsylvania wil binnenkort hetzelfde gaan doen. Er zijn geruchten over een US strategic BTC reserve van 1 miljoen BTC, enz. Het zou me enorm verbazen als 92K de "top" is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:42:
[...]

Als de geschiedenis zich herhaalt is de bull nog maar net aan. Het voelt wel anders dan de vorige run voor m’n gevoel. Ondanks een flinke pomp en consolidatie rond de $90k mist er iets…. Retail is nog ver weg. En als het komt is het een dag later vertrokken.
Retail metrics schieten omhoog. Het gaat nu echt snel. Ik hoop dat ze niet weer worden weggejaagd door een dump van 100k naar 70k.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:21:
[...]

Ja ik ben er echt klaar mee. :) Dat betekend overigens niet dat ik wil dat het snel over is. Als we door mogen gaan tot sept / okt 2025 dan teken ik daar natuurlijk voor. Maar ik wil nu graag eens aan de goede kant eindigen en zeggen van het doel is bereikt. Laat die beer maar komen zodat ik dan alleen maar Bitcoin en wat tech aandelen kan kopen. A man can dream toch.
Nog een paar maanden, dan gaan we weer lekker bodemvissen. Ik kijk er ook wel naar uit, puur omdat m'n exposure momenteel echt ondermaats is

[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 19-11-2024 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ponke 2x, jammer dat het in absolute waarde weinig is...

Meer van mn alts trouwens die 2x staan. Moet 3x worden :+

[ Voor 35% gewijzigd door ByteMe_ op 19-11-2024 10:31 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

zwembroek schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:21:
[...]

Hopen op een alt season, waarbij je ook nog eens de juiste blue chips hebt aangekocht die Bitcoin wellicht gaan outperformen is wel enorm spelen met vuur imo.

Het zou best mogelijk kunnen zijn. Maar vaak alleen in dromen idd..

Ik denk dat wekelijks een DCA in BTC momenteel nog steeds de beste keuze is om iets op te bouwen.

Snel rijk willen worden is voor weinigen weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:05
DatraxZ schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:21:
[...]

Ze hebben maar liefst 51.780 BTC aangekocht in 1 keer. En er komen nog veel meer grote aankopen in de toekomst (21/21 plan). Als ze in de QQQ (top S&P100 bedrijven) geraken (ze voldoen afaik aan alle voorwaarden), krijg je toegang tot de markt van "buyers at any price", bvb pensionfondsen e.d. En binnenkort veranderd er nog iets in de fiscale wetgeving in de US, waardoor ze hun ongerealiseerde "winst" op hun BTC PF mogen inboeken.. Dat betekend dat ze ineens 12 miljard "winst" in de boeken mogen zetten. Dat zal nog meer boomers aantrekken. Er is een hele interessante groep op X , Irresponsible Long MSTR, die ik zeker kan aanbevelen om te volgen. Er zijn ook steeds meer bedrijven die Michael Saylors playbook volgen, en een reserve in BTC aanleggen. De staat Pennsylvania wil binnenkort hetzelfde gaan doen. Er zijn geruchten over een US strategic BTC reserve van 1 miljoen BTC, enz. Het zou me enorm verbazen als 92K de "top" is.
Dank voor verbetering en aanvulling. Mijn bescheiden mening is dat deze pump niet meer van retail gaat komen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Vis schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:32:
[...]

Hopen op een alt season, waarbij je ook nog eens de juiste blue chips hebt aangekocht die Bitcoin wellicht gaan outperformen is wel enorm spelen met vuur imo.

Het zou best mogelijk kunnen zijn. Maar vaak alleen in dromen idd..

Ik denk dat wekelijks een DCA in BTC momenteel nog steeds de beste keuze is om iets op te bouwen.

Snel rijk willen worden is voor weinigen weggelegd.
Mooie algemene disclaimer. Doe ik verder niets mee. Been there done that. Altseason komt gewoon wanneer de BTC.D naar beneden uitbreekt. Ik vind dit echt bla bla bla. Je roept maar wat. :) Ik zit er echt boven op en steek er veel te veel uren in maar zo blijf ik echt alles volgen. We gaan het zien. Je hebt het tegen een doorgewinterde shitcoiner he! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:34
Gelukszoekr schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:51:
[...]

Wat de prijs ook gaat worden, ik denk dat je er verstandig aan doet de cycle te traden, dus later in 2025 verkopen, en een jaartje later weer instappen
Ja, 'plan' is uitstappen in Q1 '25 en Q4 '26 weer instappen, maar als we nu de top al hebben gehad, dan ga ik niets doen, dan blijf ik wel hodl'en.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
zwembroek schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:50:
[...]

Mooie algemene disclaimer. Doe ik verder niets mee. Been there done that. Altseason komt gewoon wanneer de BTC.D naar beneden uitbreekt. Ik vind dit echt bla bla bla. Je roept maar wat. :) Ik zit er echt boven op en steek er veel te veel uren in maar zo blijf ik echt alles volgen. We gaan het zien. Je hebt het tegen een doorgewinterde shitcoiner he! :)
Zucht eeuwige strijd :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HrRzD7l_gBp1n01A2YOJA1gfTUA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bNmnsyG8npG8ZOdOwo3BdOWc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
Alles up season staat voor de deur. Banana zone.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GcqVSZdXsAAmrWY?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis

Vis

zwembroek schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:50:
[...]

Haha ja dat zal allemaal wel dat ik maar wat roep, echter doe jij dat natuurlijk ook, in jou eigen bubbel.

Je geeft zelf aan dat je 100k waarschijnlijk de top ziet zijn dat we gelukkig mogen prijzen en dat je er helemaal klaar mee bent.
Hoe kun je na de 100k (als je verondersteld dat het daarna naar onder kletterd) nog een alt season verwachten?
Dan is het gewoon klaar met de bull hoor.
Alsof we maanden lang nog gaan rangen op de 100k, zie ik echt niet gebeuren, en geloof me, met de reserve strategie en saylor blijven we niet lang rond die 100k hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

DatraxZ schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 10:21:
[...]

Mon Dieu. Ik heb nog nooit crypto verkocht. Als dit scenario uitspeelt, zal dat nog een hele tijd zo blijven. Volgend jaar maar eens zien wat de cowboys in de US en de krijgsheren in het oosten voor effect op de economie hebben. Misschien dan wat opnemen en verhuizen naar Twente of Noorwegen. De Noorse kroon blijft maar dalen, dus het gaat daar nog eens betaalbaar worden

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:06:
Alles up season staat voor de deur. Banana zone.

[Afbeelding]
Jezus dit is wel de grootste fles hopium die ik hier in lange tijd gezien heb. 1 lijntje en een giga pijl en lets go? :| :/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
tomtom901 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:24:
[...]

Jezus dit is wel de grootste fles hopium die ik hier in lange tijd gezien heb. 1 lijntje en een giga pijl en lets go? :| :/
Niet te moeilijk doen toch? Number goes up.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:26:
[...]

Niet te moeilijk doen toch? Number goes up.
Oke oke :(:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Persoonlijk denk ik dat BTC nog ver door de $100k schiet (gebasseerd op het verleden). Dan gaan alle alts nog een keer gigantisch REKT ten opzichte van Bitcoin. Er zal dan nog een pull-back komen ergens. Op dat moment verwacht ik dat de bal bij de altcoins komt te liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Vis schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:18:
[...]

Haha ja dat zal allemaal wel dat ik maar wat roep, echter doe jij dat natuurlijk ook, in jou eigen bubbel.

Je geeft zelf aan dat je 100k waarschijnlijk de top ziet zijn dat we gelukkig mogen prijzen en dat je er helemaal klaar mee bent.
Hoe kun je na de 100k (als je verondersteld dat het daarna naar onder kletterd) nog een alt season verwachten?
Dan is het gewoon klaar met de bull hoor.
Alsof we maanden lang nog gaan rangen op de 100k, zie ik echt niet gebeuren, en geloof me, met de reserve strategie en saylor blijven we niet lang rond die 100k hangen.
Nee niet de top. Maar een local top. Ik zie het echt wel gebeuren dat we na de 100k een dikke flush naar 70k krijgen. Daarna weer up. Dan krijgen de alts nog een keer goed op hun sodemieter en dan up only.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
tomtom901 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:24:
[...]

LFG *O* *O* *O* *O*

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:30:
[...]

Nee niet de top. Maar een local top. Ik zie het echt wel gebeuren dat we na de 100k een dikke flush naar 70k krijgen. Daarna weer up. Dan krijgen de alts nog een keer goed op hun sodemieter en dan up only.
Terug naar de $70k is wel een erg grote terugval. Ik zie het eerder doorstijgen tot 130k en dan weer terugvallen tot net iets boven / onder de $100k.

De 70k zien we weer terug in de volgende bear als het deze keer net is als voorheen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XqlhpqbXRH7CdF00TqZ0-JZTIGg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4csbVvqIzzX3ZT652Dmt8ocX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:31:
[...]

Terug naar de $70k is wel een erg grote terugval. Ik zie het eerder doorstijgen tot 130k en dan weer terugvallen tot net iets boven / onder de $100k.

De 70k zien we weer terug in de volgende bear als het deze keer net is als voorheen.
Nee hoor gewoon een normale correctie binnen een bull markt. :) We gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:17

YES

Moderator General Chat
Beste tijdstip is het om 04:20 te roepen natuurlijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
En vergeet niet de historische Black Friday korting. Voor wie van statistieken houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 13:22
Domino schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:27:

Bij degiro is de analisten visie negatief voor de komende 12 maanden doel aandeel 200 USD iets in die geest. Zag het gisteren in een oogopslag. Bijzonder weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:33:
[...]

Nee hoor gewoon een normale correctie binnen een bull markt. :) We gaan het zien.
30% zeker.

terug naar $70k lijkt me enkel in het geval er wat raars gebeurd in de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06:10
Coldcat schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:40:
[...]

30% zeker.

29NOV2024 :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
[...]

30% zeker.

Huh? Een 30% correctie vanaf $100k is toch $70k? En vanaf hier is 30% zelfs $64k. Als je 30% correcties zeker realistisch vind dan klopt dat toch? :)

Overigens ben ik het wel met je eens hoor: op dit moment zie ik geen reden voor een random correctie naar $70k. Altijd mogelijk, maar wel onwaarschijnlijk. We zitten immers in een mega bullflag? :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Guere schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:48:
[...]
We zitten immers in een mega bullflag? :9
Oh ik dacht biggest bulltrap ever. Bulltrap tot Q4 2026, tot 420km, en dan ineens klapt ie dicht en begint de bearmarket. Echt hele dikke bulltrap.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hjkAfY2DgbtX3ah0yCI65ybAf0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/75eGltc84VKgOf09v6gXn1Q6.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Huh? Een 30% correctie vanaf $100k is toch $70k? En vanaf hier is 30% zelfs $64k. Als je 30% correcties zeker realistisch vind dan klopt dat toch? :)

Overigens ben ik het wel met je eens hoor: op dit moment zie ik geen reden voor een random correctie naar $70k. Altijd mogelijk, maar wel onwaarschijnlijk. We zitten immers in een mega bullflag? :9
30% correcties komen er als er veel niveaus niet terug getest worden. Dan gaat het opeens hard omlaag, en daarna weer snel omhoog.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0P5ArTeuyi43M8URt0l7nn_lTSY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/DnAoy9YnSXvtJjYstM7pTQ83.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Die linker vrouw vind ik echt zo geniaal. Elke keer als ik dit gifje zie kijk ik daar ff een tijdje naar en dan lopen de tranen me met regelmaat over de wangen van het lachen. Ze staat er gewoon maar een beetje naar te kijken en doet echt nul moeite om ook maar iets te ondernemen. Echt heerlijk :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:45
[...]

30% zeker.

Het is nog maar heel kort geleden dat $70k heel hoog was, dus ergens iets onder de 70k kan echt nog wel op vrij korte termijn gebeuren zonder dat er per se iets ergens in de wereld aan de hand moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
nee hoor, vandaag gewoon 93k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:11
het ziet er in ieder geval naar uit dat we een explosive move gaan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:26
wat is deze?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hZmBzByuM6YkC9IZB8dJWWsrN_Q=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ekHpbrYsb7lcvsSutJN75Tfh.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:21

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Moiety Geen idee, Bitcoin ken ik wel maar wat is dat Nadaq of Natdak ofzo. :? >:)

[ Voor 6% gewijzigd door sh4d0wman op 19-11-2024 12:58 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Teruglezen, je kan vanaf vandaag call of puts kopen op IBIT. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Nog meer manipulasie.

Overigens, boomer hier, wat bedoelen jullie met LFG?
Ik ken LFG alleen van world of warcraft vroegah als Looking For Group

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vis

Vis

Hoe werken call of puts?

Samenvattend:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NT-R9kw7aD50gcMSkZXGJWZ3Tbk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JZVJR2ixih3xuBuleeO1UmZC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Darrell schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:00:
[...]

Nog meer manipulasie.

Overigens, boomer hier, wat bedoelen jullie met LFG?
Ik ken LFG alleen van world of warcraft vroegah als Looking For Group
Let's f*cking go.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:24
is hier al genoeg over te lezen geweest. Opties.

Edit, zie dat anderen al geantwoord hebben. Krijg je als je gvd gebeld word door collega's terwijl je net een reply aan het tikken bent op tweakers.

Ik moet echt werken aan mijn prio's

[ Voor 19% gewijzigd door anti elppa op 19-11-2024 13:04 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Darrell geeft niet boomer maar we hebben inmiddels Google en AI....

AI....
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tVQ6XjC.jpeg

:D

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Laten we neuken gaan?

Dat hoeft nou ook niet meteen. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Als er nu een 30% correctie komt zonder oorzaak dan zie ik hem echt niet naar de >$200k veren deze bull-run.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Coldcat schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:13:
[...]

Laten we neuken gaan?

Jij wil eerst nog een goed gesprek?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NNMb4N4duZ7ayl45POLYcMhvTak=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/sVO2WgDA0YAn6s89UbwD1b9M.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46

Liberteh

All your base belong to me

Coldcat schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:13:
[...]

Laten we neuken gaan?

Je maakt het leven graag lastiger dan het is? :P

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 09:13
Let's go?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:26
Daar ben ik dus niet zo goed in. Maar ik zal mijn leven beteren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UAzeWXKFRi_fXJJMt7OEltyKf7Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c3NYbtO99gTeLjzJpUYuGNBW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:03:
[...]

Edit, zie dat anderen al geantwoord hebben. Krijg je als je gvd gebeld word door collega's terwijl je net een reply aan het tikken bent op tweakers.

Ja komop man, @Taro en ik rekenen wel op jou, net als de Sint hulppieten heeft, ben jij onze hulpmaxi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

We gaan weer richting de 92.500, kijken wat er nu gebeurd :)

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Coldcat
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyMlpc2WEAAOm2v?format=jpg&name=small

Oh ja inhoud: Benieuwd of we door in de 93 komen vandaag.

[ Voor 7% gewijzigd door sh4d0wman op 19-11-2024 13:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

30% zeker.

Nee zeker niet. Op de 73k zit de golden pocket, een futures gap en de oude ATH. Deze kunnen we prima bullish terug testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:28:
[...]

Nee zeker niet. Op de 73k zit de golden pocket, een futures gap en de oude ATH. Deze kunnen we prima bullish terug testen.
GP backtest zou prima kunnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Schande.

Denk daarnaast ook dat dat de vraag niet eens was als er al een vraag gesteld werd ipv slechts een blijk van verbazing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xHrBgGUhDfaiLEEGpyzFaO5eWw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NzwfTwdo2exQhKkOy48YrGRI.gif?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 19-11-2024 13:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 20:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8C3cNHaWEU7wdL0r-Tt5zTsHRuI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5f1Iil4A2el0sQmRMoaLHdfi.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Weer rekt bij 92.500 het wil maar niet lukken, als dit zo door blijft gaan de komende dagen kan het naar een negatieve uitbraak lijden toch, kenners ?

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 15:27
Ik ben benieuwd of we in [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 komen vandaag

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 17:13
Q_7 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:33:
Weer rekt bij 92.500 het wil maar niet lukken, als dit zo door blijft gaan de komende dagen kan het naar een negatieve uitbraak lijden toch, kenners ?
Ja of omhoog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Rekt bij 92.5k? Had je serieus een short geopend in een bullrun?

Laat anderen lekker shorts openen als ze dat graag willen, normaal gesproken is het 'go with the flow'. Flow atm is bullrun = omhoog = geen shorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19-11-2024
sh4d0wman schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:26:
@Coldcat
[Afbeelding]

"Ik ben een gerespecteerd Wiskundige, en ik sta glashard te verkondigen dat telepathie niet kan bestaan omdat het contra-intuitief is."

Hey, hallo luitjes. Ben ik weer. Met een hele hoop nieuwe verhalen.

Zo toch lekker om wat ruggen achter de hand te hebben nu ik uitgebrande sjekkies op de vloer moet rapen en ik morgen pas betaald krijg.

Heb ik die mooie stoffige mottige piano van 2000, voor 450 toch niet voor niets verkocht (meeste van die 450 ook nog verloren...).

Mag toch wel inmiddels dit he? Ik heb nul angst voor hackers, en een peniscontest is niet het einde van de wereld en we kunnen het allicht proberen. Vind ik kinderachtig. Als we elkaar maar in bescherming nemen, want van razende jaloezie gevoelens wordt natuurlijk niemand vrolijk. Crypto Rover heeft ook miljoenen en geeft dat publiekelijk toe.

Als je het toch niet netjes vind, laat me dan eerst even weten waarom. Zomaar de mond snoeren zonder discussie vind IK namelijke niet netjes!

Ja, had je maar nooit geleefd he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Nopheros schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:35:
[...]

Rekt bij 92.5k? Had je serieus een short geopend in een bullrun?

Laat andere lekker shorts openen als ze dat graag willen, normaal gesproken is het 'go with the flow'. Flow atm is bullrun = omhoog = geen shorts.
Neej joh ik blijf ff af van coins/handelen etc veel te spannend nu, rekt bij 92.500 bedoel ik ermee dat het een stevige ressistance plaatsje is voor een week nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Die negatieve uitbraak is alleen mogelijk nadat je teveel hebt gezopen op de $100k party.
The only way is up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Q_7 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:36:
[...]

Neej joh ik blijf ff af van coins/handelen etc veel te spannend nu, rekt bij 92.500 bedoel ik ermee dat het een stevige ressistance plaatsje is voor een week nu
Snap er geen fluit van maar geen short dus, mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Q_7 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:36:
[...]

Het is meer dat we heel hard zijn gestegen, "we" moeten even wennen aan die nieuwe niveau dus hebben we een pauze. Heel normaal en natuurlijk. Het kan nog wel een keer weer spiken naar de 88k ofzo, maar mijn glazen bol zegt dat we gaan uitbreken naar 96.5k

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Domino
[...]

Werken? Collegas? Eerste bullrun zeker? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
MrFX schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:19:
[...]

Jij wil eerst nog een goed gesprek?

[Afbeelding]
Looking For Girlfriend

dan LFG

Dan Looking for Group :>

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Nopheros schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:37:
[...]

Snap er geen fluit van maar geen short dus, mooi ;)
Als ik mij goed herinner heeft @Q_7 vlak voor de $90k alles verkocht, om vervolgens weer een higher buy te doen op $92.5k. Misschien daarom een beetje obsessed met dat niveau? ;)

Joh, een weekje in deze range hangen is echt niets. Iedereen heeft inmiddels die bullflag op z'n chart staan. Zoals hier meerdere keren vandaag is benoemd ziet het er allemaal prima uit.

Ik zou dus inderdaad vooral van je posities afblijven en niet proberen te hunten naar "negatieve uitbraken". Daar komen de laatste weken meer mensen mee... als je het resultaat wil weten kun je maar beter nog een keer de Risitas bij Tweakers video kijken :)
Pagina: 1 ... 201 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!