Als die maar niet “tits up” gaat 😀baba420 schreef op maandag 18 november 2024 @ 17:33:
[...]
APY is fijn maar ik ben op zoek naar gure drek. Dat ik direct na de swap mijzelf vies voel.
Heb een kratje gestopt in TITS, eens kijken wat er gebeurt.
Best waardeloos die sterke koppeling met de Dow Jones, is al heel lang zo sinds de etfs. De dow gaat nu weer nipt negatief en BTC volgt het als een trouw hondje
gok dat na vandaag weer veel mensen ff geen leverage meer proberen te traden.....nouja 24h, dan neemt de verslaving het wel weer over. Max 48h
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Weer een pump en dump?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ja erg sterke correlatie, vooral vorige week en die week ervoor, niet te doenJoebarRC schreef op maandag 18 november 2024 @ 17:51:
Best waardeloos die sterke koppeling met de Dow Jones, is al heel lang zo sinds de etfs. De dow gaat nu weer nipt negatief en BTC volgt het als een trouw hondje

Als je nou nog NQ zou gebruiken was er nog iets van te zeggen, maar de Dow Jones met hun 30 aandelenJoebarRC schreef op maandag 18 november 2024 @ 17:51:
Ja niet helaas te rijmen inderdaad maar wel erg zichtbaar helaas. Vorige cycle was het vooral tech dat de correlatie gaf maar deze de oude Dow. Tjatomtom901 schreef op maandag 18 november 2024 @ 17:55:
[...]
Als je nou nog NQ zou gebruiken was er nog iets van te zeggen, maar de Dow Jones met hun 30 aandelen
maar jij noemt 1 dag wat lichte koppeling met de dow al correlatie waar 80 tot 90% van het jaar 0 correlatie is met de dow? Hoog uit tijdens de consolidatie wat correlatie met de nasprak. Niet met de dow.JoebarRC schreef op maandag 18 november 2024 @ 18:10:
[...]
Ja niet helaas te rijmen inderdaad maar wel erg zichtbaar helaas. Vorige cycle was het vooral tech dat de correlatie gaf maar deze de oude Dow. Tja
zijn vast ook wel dagen te vinden dat het rood is als het regent bij jaapio in de achtertuin, of bij de bruna. En groen als .....vul maar wat onzin in......
Zou je die Marinade app kunnen toelichten? Ik ken alleen (SOL)staking via de ledger app.Gelukszoekr schreef op maandag 18 november 2024 @ 17:25:
[...]
De wallet maakt niet uit. Je moet opzoek naar de meest juicy rewards.
Wordt bijvoorbeeld liquiditeitsprovider in de MSOL-SOL liquiditeitspool.
https://app.kamino.financ...T4YBcSseTaUmWFzw24HxYMFod
Deze coins zijn gepegged dus weinig risico maar wel 7.5% APY. Of stake Native MSOL voor 9.5%.
https://app.marinade.finance/
Lekker man!
Tis niet heel spannend. Je kan daar je SOL staken, of er MSOL van maken voor net iets meer reward. MSOL is een coin gepegged aan SOL met een protocol bovenop SOL.Lentehoofdje schreef op maandag 18 november 2024 @ 18:40:
[...]
Zou je die Marinade app kunnen toelichten? Ik ken alleen (SOL)staking via de ledger app.
Het is altijd een hetzelfde; hoe meer risico je neemt, hoe meer reward je krijgt. Oftewel; hoe meer code je op elkaar gaat stapelen, hoe hoger je reward, en je risico
[ Voor 8% gewijzigd door Gelukszoekr op 18-11-2024 18:46 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Sorry dan zien we dat anders, ik zie al vele maanden een 1 op 1 correlatie met de Dow, maar ik weet het ik heb dat al vaker gezegd en meestal wordt dat anders gezien. Tja.anti elppa schreef op maandag 18 november 2024 @ 18:28:
[...]
maar jij noemt 1 dag wat lichte koppeling met de dow al correlatie waar 80 tot 90% van het jaar 0 correlatie is met de dow? Hoog uit tijdens de consolidatie wat correlatie met de nasprak. Niet met de dow.
zijn vast ook wel dagen te vinden dat het rood is als het regent bij jaapio in de achtertuin, of bij de bruna. En groen als .....vul maar wat onzin in......
2 charts over elkaar heen leggen in Tradingview is toch zo gedaan?JoebarRC schreef op maandag 18 november 2024 @ 18:47:
[...]
Sorry dan zien we dat anders, ik zie al vele maanden een 1 op 1 correlatie met de Dow, maar ik weet het ik heb dat al vaker gezegd en meestal wordt dat anders gezien. Tja.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Total 2 up.
Total 3 up.
BTC.D down onder de 60%.
Wat ruimte voor de alts.
Total 3 up.
BTC.D down onder de 60%.
Wat ruimte voor de alts.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Retail komt langzaamaan terug,
Ik denk dat er vooral een correlatie te zien is tussen Bitcoin en de Down Jones omdat alles wat geen fiat is pompt in deze godvergeten ponzi wereld.
Alleen als je de laatste 5 jaar bananen en wasknijpers had gekocht was je rekt gegaan.
Alleen als je de laatste 5 jaar bananen en wasknijpers had gekocht was je rekt gegaan.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
tomtom901 schreef op maandag 18 november 2024 @ 17:13:
Oke, ja, wanneer is @Guere terug want dit is echt niveau'tje waardeloos.
/f/image/2tySdz5qT1iHaMveYdwwXMat.png?f=fotoalbum_large)
Nou moet ik toch echt aan deze denken:Taro schreef op maandag 18 november 2024 @ 18:58:
Ik zie nu zelfs een dubbele bullflag...
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/E6SyMVaZkmmoJXBktzAAQylo.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwachten jullie nog wat meer van ZIL(liqa) of kan ik deze beter dumpen? Vandaag ongeveer +10%.
Ik heb namelijk nog een paar in een oude wallet.
[ Voor 20% gewijzigd door Odrai op 18-11-2024 19:15 ]
Odrai schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:14:
Verwachten jullie nog wat meer van ZIL(liqa) of kan ik deze beter dumpen? Vandaag ongeveer +10%.
/f/image/bdhoGGOPLBAbqxDJ7jhOTqR6.png?f=fotoalbum_large)
Begrijpelijk.Gelukszoekr schreef op maandag 18 november 2024 @ 18:45:
[...]
Tis niet heel spannend. Je kan daar je SOL staken, of er MSOL van maken voor net iets meer reward. MSOL is een coin gepegged aan SOL met een protocol bovenop SOL.
Het is altijd een hetzelfde; hoe meer risico je neemt, hoe meer reward je krijgt. Oftewel; hoe meer code je op elkaar gaat stapelen, hoe hoger je reward, en je risico
Als je die native staking gebruikt blijven de SOL wel je eigendom,en op je eigen wallet staan?
De wekelijkse grafiek ziet eruit als een tijdelijke opleving, zoals bij zovele. De grote trend is neerwaarts.Odrai schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:14:
Als je winst hebt, winst nemen: alles eruit om ervan af te zijn, of alleen je inleg of bijv. 50% als je nog hoopt op een verdere pump (welke pumpamentals heeft ZIL?). Als je verlies hebt hetzelfde trouwens. nfa
Ik vind het saai in deze range. Gek he dat een aantal dagen dan ineens lang duurt. Mogen we al hoger???
Lang? Hoe heb je maart tot oktober ervaren dan?CarpeVentum schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:24:
Ik vind het saai in deze range. Gek he dat een aantal dagen dan ineens lang duurt. Mogen we al hoger???
Dat waren de langste jaren van mijn leven.anti elppa schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:27:
[...]
Lang? Hoe heb je maart tot oktober ervaren dan?
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Laat me raden, jij bent Henk?CarpeVentum schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:24:
Lolz, Bitcoin geen fiat...FrambozenTaart schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:04:
Ik denk dat er vooral een correlatie te zien is tussen Bitcoin en de Down Jones omdat alles wat geen fiat is pompt in deze godvergeten ponzi wereld.

Imagine outperforming 99.9% of hedge funds by doing nothing.
— Stack Hodler (@stackhodler) 15 november 2024
Every Bitcoiner that stacked Sats over the past 5 years has smoked nearly every hedge fund in the world.
All you had to do was understand Bitcoin enough to not panic sell it at $15K...
And you've enjoyed a 61%… pic.twitter.com/UnLuixp42Q
We're getting into that part of the cycle where it's easy to get greedy.
— Stack Hodler (@stackhodler) 18 november 2024
You decide 153% on Bitcoin in the past year isn't enough.
You look for alternatives. Meme coins, equities, etc.
"Everyone's making money on this, you can't lose!"
Right now, everyone is piling into MSTR… pic.twitter.com/MPNHoElMAY
Verse Hopium, recht van de boot.
Volgens mij kan de vraag "wie is Henk" ook direct op die kaf-van-het-koren test van @TaroCarpeVentum schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:41:
[...]
Wie is Henk? Of bedoel je gekke Henk?
Nee, haha. Ik bedoel Henk uit Henk en Ingrid, ofwel retail die net weer in de crypto zit. We komen net uit een maandenlange range en jij begint over een paar dage zijwaartse actie. Was in elk geval gewoon een grapjeCarpeVentum schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:41:
[...]
Gaat wel lekker op en neer zo
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
That's what she said...
Joh ik was al halverwege met het zoeken naar een stripje, maar toen dacht ik aan het niveau...zwembroek schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:49:
That's what she said...
En dan wordt mijn brein getriggerd.
Het blijft uiteraard je eigendom, ik weet niet meer exact hoe dat er uit ziet vanuit je wallet perspectiefLentehoofdje schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:20:
[...]
Begrijpelijk.
Als je die native staking gebruikt blijven de SOL wel je eigendom,en op je eigen wallet staan?
Waarom trekt mijn hoofd haar gezicht niet? Welke magie is dit joh.Moiety schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:09:
[...]
Nou moet ik toch echt aan deze denken:
[Afbeelding]
Ohwja en wat een geitenbende is het toch weer… op en neer op en neer when m00n?
Hij:"Welk standje vandaag?"
Zij: "BTC!"
*Next day*
Zij: "wat loop je kreupel?"
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Haha busted nee hoor lees fanatiek mee maar Henk had de link niet gelegdGuere schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:42:
[...]
Volgens mij kan de vraag "wie is Henk" ook direct op die kaf-van-het-koren test van @Taro
ByteMe_ schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:56:
[...]
Hij:"Welk standje vandaag?"
Zij: "BTC!"
*Next day*
Zij: "wat loop je kreupel?"
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9G9ETwY3QhcLKR381tW5eAuz.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
anti elppa schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:27:
[...]
Lang? Hoe heb je maart tot oktober ervaren dan?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/YdXvaGYFk8MJ9W9UvcZXav9X.jpg?f=user_large)
Trust me when I say this is only the beginning.
Yep, and we want your money HankCarpeVentum schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:41:
[...]

Kids al op bed @Pelox ?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
"The only thing better then Bitcoin, is more Bitcoin".
Die tyfus alts gedragen zich weer als bange poeperds als Bitcoin een klein scheetje laat.
92.4k soon.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Op maandag ook?Pelox schreef op maandag 18 november 2024 @ 20:41:
[...]
Ja, nu net. Deze dagen is het altijd wat later, schoentje zetten etc.
Moon soon babyTaro schreef op maandag 18 november 2024 @ 20:43:
92.4k soon.
BINANCE TO LAUNCH NEW STABLECOIN WITH 19.55% APY: BLOG
Here we go again...
Here we go again...
zwembroek schreef op maandag 18 november 2024 @ 20:59:
BINANCE TO LAUNCH NEW STABLECOIN WITH 19.55% APY: BLOG
Here we go again...

USDT all over again

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Leuke versie 😀Pinsa schreef op maandag 18 november 2024 @ 20:36:
Kijken of dit helpt:
[YouTube: BITCOIN PUMP IT UP ↑]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Bitcoin is een beetje bipolair vandaag
Nog net niet op target, maar al wel wat afgeschaald:
:strip_exif()/f/image/tqJiN5REf0OnOuUnoToTXuzG.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/tqJiN5REf0OnOuUnoToTXuzG.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/hBwEevkIbWKSTAZUWjKe2N6B.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/qiEDcWsAyrnEwrqgdxUmLrrH.png?f=user_large)
Zo, heerlijk lang weekend offline geweest en een whisky roadtrip door Schotland gemaakt. Waanzinnig.
Nog wat gemist hier? Onze broeder Kol een ban?
Nog wat gemist hier? Onze broeder Kol een ban?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Je zou zeggen dat er met deze uitslagen toch op korte termijn richting moet worden gekozen. Up or down.
Top. Ik moet er ook weer eens heen.NeoflexNL schreef op maandag 18 november 2024 @ 21:52:
Zo, heerlijk lang weekend offline geweest en een whisky roadtrip door Schotland gemaakt. Waanzinnig.
Wie?Nog wat gemist hier? Onze broeder Kol een ban?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Was het zo erg?
Anyway, wil ook geen dingen oprakelen hier.. qua koers weinig gemist in ieder geval. SOL gaat lekker, Glimmer ontwaakt zowaar wat.
Op naar 100k in november.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik stuur je even pbNeoflexNL schreef op maandag 18 november 2024 @ 21:52:
Zou de top dan toch in zijn?
De fysiotherapeut van mij vader begon zelf over crypto en vertelde dat hij er mee bij de Lidl had betaald...
De fysiotherapeut van mij vader begon zelf over crypto en vertelde dat hij er mee bij de Lidl had betaald...
elektriekert schreef op maandag 18 november 2024 @ 22:11:
Zou de top dan toch in zijn?
De fysiotherapeut van mij vader begon zelf over crypto en vertelde dat hij er mee bij de Lidl had betaald...![]()
![]()
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8KhwWcDiOOqPX2N4kZjBxpCm.jpg?f=user_large)
Haha, geen flauw idee. Hij schijnt in een andere draad zich te hebben gedragen zoals hier en nou zit ie aan de zijlijn.
Mooi hè! Alsie x4 gaat sta ik kietAnyway, wil ook geen dingen oprakelen hier.. qua koers weinig gemist in ieder geval. SOL gaat lekker, Glimmer ontwaakt zowaar wat.
Ik zie niet in waarom nietOp naar 100k in november.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
De schreeuw van de Noor Edward Munch 1893 de skrik in het Noors
Ik ben geen kenner, maar ik durf te betwisten dat dit het origineel is.Peterre schreef op maandag 18 november 2024 @ 22:26:
[...]
De schreeuw van de Noor Edward Munch 1893 de skrik in het Noors
De dikste drek munten pumpen hard. Laten we hopen dat het in bitcoin gaat vloeien.
Nou inderdaad, heb hier ooit een stapel van gekocht en gehold, die komt ineens "vrij sterk" terug:Coldcat schreef op maandag 18 november 2024 @ 22:56:
De dikste drek munten pumpen hard. Laten we hopen dat het in bitcoin gaat vloeien.
:strip_exif()/f/image/mEYVcYsw3vRAMPwAfEB1WejA.png?f=user_large)
Mwah .. had wat bags van de vorige run omgezet in ADA, DOGE en XRP. Bewegen allemaal zijwaarts net zoals ETH. Het is gewoon een kansengeitenbende van het niveau Bruna.Coldcat schreef op maandag 18 november 2024 @ 22:56:
==
hoi
Die munten zijn vorige week al enorm gestegen.Eusebius schreef op maandag 18 november 2024 @ 23:01:
[...]
Mwah .. had wat bags van de vorige run omgezet in ADA, DOGE en XRP. Bewegen allemaal zijwaarts net zoals ETH. Het is gewoon een kansengeitenbende van het niveau Bruna.
Kijk naar dode projecten als EWT, ATOM, GLMR, DOT, GALA.
Allemaal double digits in de +
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 18-11-2024 23:04 ]
Als je bv GLMR uitzoomt, is die zo vlak als een pannekoek. Dat geeft nou ook niet echt vertrouwen. ATOM schiet nog wel omhoog.Coldcat schreef op maandag 18 november 2024 @ 23:03:
[...]
Die munten zijn vorige week al enorm gestegen.
==
hoi
YES DOT gaat weer lekker.. geen idee waarom terwijl de rest matig omhoog gaat nu.Coldcat schreef op maandag 18 november 2024 @ 23:03:
[...]
Die munten zijn vorige week al enorm gestegen.
First BTC, dan te top A, memes, shitbones schreef op maandag 18 november 2024 @ 23:16:
[...]
YES DOT gaat weer lekker.. geen idee waarom terwijl de rest matig omhoog gaat nu.
oh ja deze valt onder de categorie shit+ coins... snel mijn bag dumpen.
Aangezien ze net een nieuwe winkel hebben geopendbones schreef op maandag 18 november 2024 @ 23:16:
[...]
YES DOT gaat weer lekker.. geen idee waarom terwijl de rest matig omhoog gaat nu.
:strip_exif()/f/image/fWImT1qHax7Ey5P97uXuNChC.jpg?f=fotoalbum_large)
Je was twee weken te laat of ? Had je toch den 100% plus kunnen pakken.Eusebius schreef op maandag 18 november 2024 @ 23:01:
[...]
Mwah .. had wat bags van de vorige run omgezet in ADA, DOGE en XRP. Bewegen allemaal zijwaarts net zoals ETH. Het is gewoon een kansengeitenbende van het niveau Bruna.
Green candle chasert.
Fijne werkdag allemaal
Lekker bezig Döner King.Taro schreef op maandag 18 november 2024 @ 22:59:
[...]
Nou inderdaad, heb hier ooit een stapel van gekocht en gehold, die komt ineens "vrij sterk" terug:
[Afbeelding]
toch best bijzonder dat gestuiter heen en weer. Stopt uiteraard vanzelf een keer. ETF's iig weer positief gisteren
:strip_exif()/f/image/974a6tP2xaZVPE8Ycv5LPDJK.png?f=user_large)
Ik kon mijn OCD niet bedwingen dus heb ook een plukje gekocht zodat ik weer een mooi rond sat getal heb.
De marketcap blijft ook gestaag omhoog gaan, de regenboog is nog groen dus ik zeg: kopen? DOEN!
Kom op dames, lets pump it up!
https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/
De marketcap blijft ook gestaag omhoog gaan, de regenboog is nog groen dus ik zeg: kopen? DOEN!
https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hehe is dit in Arnhem CentrumMoiety schreef op maandag 18 november 2024 @ 23:46:
[...]
Aangezien ze net een nieuwe winkel hebben geopend
[Afbeelding]
Zo, hoelaat zakken we vandaag weer terug naar 89k?
Je mag per vandaag ook put en calls (opties) handelen in IBIT.anti elppa schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 06:41:
toch best bijzonder dat gestuiter heen en weer. Stopt uiteraard vanzelf een keer. ETF's iig weer positief gisteren
[Afbeelding]
https://cryptobriefing.com/blackrock-bitcoin-etf-launch/
Rond 25:15Deman23 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 07:58:
Zo, hoelaat zakken we vandaag weer terug naar 89k?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!