Dat is helaas het risico bij dit soort coins. De les is wederom: Op tijd je winst pakken. Maar ook ik had zoiets van: ''Het gaat lekker dus ik zie het later wel....''
[Twitter: https://x.com/CryptoDona7/status/1856362743881781350]_Gast_ schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:52:
Dat is helaas het risico bij dit soort coins. De les is wederom: Op tijd je winst pakken. Maar ook ik had zoiets van: ''Het gaat lekker dus ik zie het later wel....''
XRP komt tot leven
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
En ik dus vannorgen denken, ik ga er ook maar in met dikke leverage op 89K, want heb al zoveel dagen de boot gemist en het gaat toch alleen maar up. Jammer johQ_7 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:52:
BTC heeft nu 5 pogingen gedaan om de 8900-9000 resistance te doorbreken, niet gelukt weer iets terug, soms komt het voor dat BTC een tijdje deze bounce blijft doen totdat het doorbreekt, is het verstandig om nu op 89500 een limit order te plaatsen om daarna weer iets goedkoper terug te kopen ? Iemand thoughts?
[Afbeelding]

Misschien ga ik het ooit nog eens leren.....

Daar bleek nou net de sterkste resistance te zitten, pechvogelPassie(f) schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:54:
[...]
En ik dus vannorgen denken, ik ga er ook maar in met dikke leverage op 89K, want heb al zoveel dagen de boot gemist en het gaat toch alleen maar up. Jammer joh![]()
Volgende x beter
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Ik trek die advertenties echt niet. Error error error en ik kijk al scheel van die twee uur per dag scrollen door de slowchat. Waarom ben ik dan ook nog een incidentele gebruiker??
Een clown is het
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Vertel ons vantevoren wat je doet volgende keer, kunnen we contrair handelen en rijk wordenPassie(f) schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:54:
[...]
En ik dus vannorgen denken, ik ga er ook maar in met dikke leverage op 89K, want heb al zoveel dagen de boot gemist en het gaat toch alleen maar up. Jammer joh![]()
Ja als influencers gaan dumpen dan doen de followers ook mee...
Soms is zo'n dip juist een goed moment om in te stappen. Maar blijf voorzichtig!
Een tokenswap met een excuusnarratief lijkt me niet een geweldige motivatie._Gast_ schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:03:
[...]
Ja als influencers gaan dumpen dan doen de followers ook mee...
Soms is zo'n dip juist een goed moment om in te stappen. Maar blijf voorzichtig!
Die serie van die quote (Billions) is geniaal
Dit is een grapje hoop ik?Passie(f) schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:54:
[...]
ja maar we zitten 7 dagen groen wat ik al schreef gisteren. 8 is 1x voorgekomen. De funding is vandaag echt stuk hoger. Waarom ga je er dan in? ZEker met leverage zijn er altijd kansen, niet alleen in de bull. Heb dus wat geduld, of open een long met max x5 en blijf er met je tengels van af en laat em lopenPassie(f) schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:54:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nope, zo te lezen zijn de voorwaarden echt crap. Als het doorgaat zijn die PAAL holders fucked, vandaar die -55%.knakworst schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:04:
Een tokenswap met een excuusnarratief lijkt me niet een geweldige motivatie.
Verder hebben al die overnames en merges ook niet echt een duidelijk positief effect gehad op FET/ASI. Ben eigenlijk niet zo van het ruilen in deze fase, maar denk dat ik een gedeelte van m'n FET toch een andere bestemming ga geven.
Fet daalt overigens nauwelijks. Dus als het doorgaat die paal->fet conversie liggen er zeker kansen voor paal.
* mompelt iets over kansen en palen *knakworst schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:08:
Fet daalt overigens nauwelijks. Dus als het doorgaat die paal->fet conversie liggen er zeker kansen voor paal.
Mompelt iets over ETH gaat 3500 aantikken vandaag... eerder laatste kans om boven 3000 te kopen
BTC €96.871
Ik laat me graag verrassen maar zo snel zie ik die geitenbende niet omdraaien. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.koelebobes schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:13:
[...]
Mompelt iets over ETH gaat 3500 aantikken vandaag... eerder laatste kans om boven 3000 te kopen
PAAL heeft de bullsfapper nodig.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Hahahaha, vet. Ohnee, FET!Moiety schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:19:
Mompelt iemand iets over palen ofzo?
[Afbeelding]
klinkt ook echt zo ranzig. Echt een gruwelijke draak in lord of the rings serie. Hoop ook dat die foto hier niet vaak meer langs komt.FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:21:
PAAL heeft de bullsfapper nodig.
WTF.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik ben bij dat bedrijf geweest. Die mensen bestaan echt.anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:32:
[...]
klinkt ook echt zo ranzig. Echt een gruwelijke draak in lord of the rings serie. Hoop ook dat die foto hier niet vaak meer langs komt.
Gelukkig was de bullswapper er toen nog niet
[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 12-11-2024 17:33 ]
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Ow shit, lees nu pas het artikel op de frontpage! Lekker dan.Wispe schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:00:
[...]
Wij zijn de minderwaardigen met minder dan 15000 karmapunten.

Precies, -~20% op de daily valt reuze mee.knakworst schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:08:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FKSHQEylh1QogBuANWcWVijE.gif?f=user_large)
Zucht.tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 07:58:
Iets anders, niet om mijn muntje te shillen maar zit hier iemand nog in FET? Ik ben een beetje bagholder van dat spul (al zit ik bijna op entry), is het de moeite waard om daar een altcoin yolo mee te doen of beter gewoon converteren naar BTC?
Haha, ik heb ook gewoon FET hoor, die gaat straks nog wel een x10. Waarom zou je nu verkopen als je ze al die tijd al hebt. Altseason komt heus wel.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Is gewoon ironischSt@m schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:41:
[...]
Haha, ik heb ook gewoon FET hoor, die gaat straks nog wel een x10. Waarom zou je nu verkopen als je ze al die tijd al hebt. Altseason komt heus wel.
True.
anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:32:
[...]
klinkt ook echt zo ranzig. Echt een gruwelijke draak in lord of the rings serie. Hoop ook dat die foto hier niet vaak meer langs komt.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/xeKWyAPRvVjTMTqBxwbROyub.webp?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/2RpX7BLoeG0raJ10Rp6rP11c.jpg?f=fotoalbum_large)
Een x10??/ Doe mij ook wat van dat spul wat je hebt geslikt.St@m schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:41:
[...]
PAAL hodlers zijn flink genaaid. And just like that.
@ASI_Alliance announced that they're planning to merge @PaalMind with a ratio of 7:1 which would value $PAAL at around .22 cents each token. There is a 180 day vesting period.
:strip_exif()/f/image/1esDKBaxDCHXVOp8tVf03MNL.png?f=user_large)
FET koers = $1.40
$1.40 / 6.24 = $0.224 * 0.95 = $0.213
De convertion ratio is nog meer fucked. $1.40 / 7 = $0.2
Hoe dan ook, die conversie slaat dus nergens op met een avg FET vs PAAL price.
Daarnaast nog 180 dagen locked. Dat zal net aan het begin van de bear zijn
Shitcoins
Jij bent gewoon nog steeds bearish AF! Alles gaat x10.zwembroek schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:46:
[...]
Een x10??/ Doe mij ook wat van dat spul wat je hebt geslikt.
PAAL hodlers zijn flink genaaid. And just like that.
@ASI_Alliance announced that they're planning to merge @PaalMind with a ratio of 7:1 which would value $PAAL at around .22 cents each token. There is a 180 day vesting period.
Ja sorry! ik mocht niet meer shillen
Ik ben vorige run best wat gains verloren door te vroeg te wisselen voor Bitcoin. Deels met Dot en Link maar vooral met Atom. Waren toen 3 parels (nu niet meer). Als je die btc stack toch al hebt valt het te overwegen om 1 of 2 alts gewoon aan te houden tot na een duidelijke BTC top.
Even puur rond de top 20 gezien zit daar (fet,sui, kas,TAO)
Ik gok erop met 1 alt in ieder geval. Kan wel heel snel gaan, denk dat ik binnen een maandje alt loos ben tegen die tijd.
Zoek ik volgende run weer een nieuwe shitcoin parel.
Wow at cosmos..
RIP.
Heb ik zelf nog vrij lang aangehouden in bear, voordat ik het licht zag natuurlijk.
RIP.
Heb ik zelf nog vrij lang aangehouden in bear, voordat ik het licht zag natuurlijk.
Nog 2 weken om die meuk te dumpen. Een pump komt er sowieso nog.Community voting is scheduled to begin on November 18, 2024, and will close on November 23, 2024.
Je wilt niet weten hoeveel PAAL ik had haha. Heb er serieus over nagedacht om ze rond de verkiezingen terug te kopen. Ongeveer een half jaar geleden werd de samenwerking met FET al aangekondigd. Toen kwam er nog een pump door. Maar men had destijds de voorwaarden er niet bijgezet. Dikke naaiers.Coldcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:47:
[Afbeelding]
FET koers = $1.40
Daarnaast nog 180 dagen locked. Dat zal net aan het begin van de bear zijn![]()
Shitcoins
Jij bent te bullish wat betreft alts.St@m schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:49:
[...]
Jij bent gewoon nog steeds bearish AF! Alles gaat x10.
BTC recht op VWAP. Do or die.
Wie maakt er een mooie pol ? When peak market cycle & price ? When is the bulls dooms day. The end. 4 jaar huilen.
Je wilt niet weten hoeveel er in locked staking staat. Die mensen kunnen niets. Heb jij nog PAAL @Taro?Coldcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:54:
[...]
Nog 2 weken om die meuk te dumpen. Een pump komt er sowieso nog.
Heb je er nog een deel van terug gekocht? Ik heb er gelukkig maar een kleine bag van. Heb alle meuk van het weekend naar MEXC verplaatst omdat de ETH fees wel zullen exploderen als je die meuk in paniek moet omzetten.zwembroek schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:57:
[...]
Je wilt niet weten hoeveel er in locked staking staat. Die mensen kunnen niets. Heb jij nog PAAL @Taro?
Alle overige shitcoins ook uit staking gehaald overigens om meteen te kunnen dumpen als het moment daar is.
Maar ik hoop met je mee trouwens!St@m schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:49:
[...]
Jij bent gewoon nog steeds bearish AF! Alles gaat x10.
Dietomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:56:
BTC recht op VWAP. Do or die.
/f/image/qHMrPbuQb8in19Ds08blV5TJ.png?f=fotoalbum_large)
Nee ik heb daar niets meer van. Maar wel genoeg andere linke soep.Coldcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:59:
[...]
Heb je er nog een deel van terug gekocht? Ik heb er gelukkig maar een kleine bag van. Heb alle meuk van het weekend naar MEXC verplaatst omdat de ETH fees wel zullen exploderen als je die meuk in paniek moet omzetten.
Alle overige shitcoins ook uit staking gehaald overigens om meteen te kunnen dumpen als het moment daar is.
Ja, dat is de goede opmerking. Die andere was veel te serieus op mijn niet serieuze mededeling
Er zal links en rechts nog wel meer omvallen. Hoort erbij.zwembroek schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:00:
[...]
Nee ik heb daar niets meer van. Maar wel genoeg andere linke soep.
Overiges heeft Mexc een +20% premium ten opzichte van Uniswap op dit moment voor de dumpers.
Dit had ik van Gordon verwacht maar niet van jou.zwembroek schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:54:
[...]
Je wilt niet weten hoeveel PAAL ik had haha.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
150.000 karma punten b*tches!!Wispe schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:00:
[...]
Wij zijn de minderwaardigen met minder dan 15000 karmapunten.
Maar of kwantiteit nu gelijk staat aan kwaliteit
Eigenlijk zouden de veelgebruikers meer advertenties moeten krijgen. Ze belasten de servers immers ook meer en je kunt dan meer ads tonen
Zo.. wat heb je daar voor moeten doen? Ik loop hier ook alweer een kleine 23 jaar rond, maar ik heb maar 58KWaah schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:05:
[...]
150.000 karma punten b*tches!!
Maar of kwantiteit nu gelijk staat aan kwaliteit![]()
Eigenlijk zouden de veelgebruikers meer advertenties moeten krijgen. Ze belasten de servers immers ook meer en je kunt dan meer ads tonen
MrFX schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:04:
[...]
Dit had ik van Gordon verwacht maar niet van jou.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Don't ask, don't tell.St@m schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:08:
[...]
Zo.. wat heb je daar voor moeten doen? Ik loop hier ook alweer een kleine 23 jaar rond, maar ik heb maar 58K
Nee, we zijn gewoon elitair en beterderWaah schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:05:
[...]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Hoi ToverstafWaah schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:05:
[...]
==
hoi
Zit je al in een nieuwe long @tomtom901
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nee, die 85320 long loopt nog deels voor de helft.
n00b.
Gewoon abo'tje nemen. Kost in sats tegenwoordig helemaal niksEigenlijk zouden de veelgebruikers meer advertenties moeten krijgen. Ze belasten de servers immers ook meer en je kunt dan meer ads tonen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zou me niks verbazen als er nog een breakout komt.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/YMtZjpFJUypJ8PwDuIEUfd8g.gif?f=user_large)
Vanavond nog een nieuwe poging voor 90k?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Guilty as charged
Bijna 23.000 post op het forum. Al denk ik dat je het aantal nuttige op 2 handen kan tellenSt@m schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:08:
[...]
Zo.. wat heb je daar voor moeten doen? Ik loop hier ook alweer een kleine 23 jaar rond, maar ik heb maar 58K

Pfff slechts 17,500 forumreacties

Tweakers is mijn Social media

sjorremans schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:34:
Vanavond nog een nieuwe poging voor 90k?
tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:32:
Zou me niks verbazen als er nog een breakout komt.
Oh die lock zag ik niet. Dat verklaart de discount.Coldcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:47:
[Afbeelding]
FET koers = $1.40
Daarnaast nog 180 dagen locked. Dat zal net aan het begin van de bear zijn![]()
Shitcoins
Natuurlijk ook een hoop panic sellers.knakworst schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:40:
[...]
Oh die lock zag ik niet. Dat verklaart de discount.
Jullie staan voor Paal en zitten in de verkeerde alt. Happy Cat staat 80 procent hoger.
Blij dat ik FET al verkocht heb op 2,80
Ja, GRRRR, weer genaaid. Ik hou geen cent meer over zo, hier kan ik niet tegenaan traden. Volgens mij word ik gehunt.zwembroek schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:57:
[...]
Je wilt niet weten hoeveel er in locked staking staat. Die mensen kunnen niets. Heb jij nog PAAL @Taro?
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
knakworst schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:43:
Jullie staan voor Paal en zitten in de verkeerde alt. Happy Cat staat 80 procent hoger.
/f/image/wG4ouaiz1uogSMXYt9nG2eXX.png?f=fotoalbum_large)
Dat is klote $Paal....
Ik heb ze vrij staan, niet gestaked. Wat is nou precies het idee?
Je krijgt er FET voor terug maar dan voor een veel te lage waardering?
Ik heb ze vrij staan, niet gestaked. Wat is nou precies het idee?
Je krijgt er FET voor terug maar dan voor een veel te lage waardering?
[ Voor 76% gewijzigd door poekiepoes12 op 12-11-2024 19:01 ]
MrFX schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:04:
[...]
Dit had ik van Gordon verwacht maar niet van jou.

Zo, steeds meer ETH in the pocket met dank aan OpSec en Paal, maar helaas wel nog maar 9% over van deze pf waarde sinds maart/april, dus ik weet niet of dit een positieve ontwikkeling is, ik zou er bijna depri van worden. Zal ik dan direct de rest van al die meuk ook maar omzetten naar ETH voordat de resterende kleedjes ook onder mij vandaan worden getrokken?
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Taro schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:51:
[...]
Ja, GRRRR, weer genaaid. Ik hou geen cent meer over zo, hier kan ik niet tegenaan traden. Volgens mij word ik gehunt.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/kGrakAeUvgsguziOVFza3SPy.gif?f=user_large)
heerlijk, kom vandaag weer aan wat nuttige dingen toe. Vanavond ook lekker vroeg naar bed.
En bovenal, dit is 100x beter voor het vervolg van de run
Dat dacht ik ook toen ik naar huis fietste. Toen ik thuis kwam besefte ik dat dat emotioneel handelen is. Dat is vaak niet het beste.Taro schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 19:01:
Zo, steeds meer ETH in the pocket met dank aan OpSec en Paal, maar helaas wel nog maar 9% over van deze pf waarde sinds maart/april, dus ik weet niet of dit een positieve ontwikkeling is, ik zou er bijna depri van worden. Zal ik dan direct de rest van al die meuk ook maar omzetten naar ETH voordat de resterende kleedjes ook onder mij vandaan worden getrokken?

Zelfs dat achtervolgt mij
Hopelijk slaat hij Fake Paul de moeder.Pinsa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 19:07:
[Afbeelding]
Crypto is struggle!
Wie gaat de match van Mike zaterdag kijken?
Als Mike wint 10% gains die dag!Pinsa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 19:07:
[Afbeelding]
Crypto is struggle!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Hoop het ook buddy, kijken of mike nog een KO kan gooienGipsy King schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 19:08:
[...]
Hopelijk slaat hij Fake Paul de moeder.
Vrees dat het weer op een klote tijdstip wordt uitgezonden anders ga ik het zeker kijken.Pinsa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 19:07:
[Afbeelding]
Crypto is struggle!
Kwam deze coin laatst tegen, geen shill overigens want niet in bezit.
https://coinmarketcap.com/currencies/tholana/
2uur snachts! En er zijn ook nog gevechten voor, ik kijk hem zondag terugMrFX schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 19:11:
[...]
Vrees dat het weer op een klote tijdstip wordt uitgezonden anders ga ik het zeker kijken.
Same. Straks een dikke groene $PAAL de lucht in en een minimaal 5 uren Borderlands 2 sessie met een maat.anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 19:06:
[...]
heerlijk, kom vandaag weer aan wat nuttige dingen toe. Vanavond ook lekker vroeg naar bed.
En bovenal, dit is 100x beter voor het vervolg van de run
Zeer nuttig om even lekker uit de realiteit te zoomen.
+1Pinsa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 19:12:
[...]
2uur snachts! En zijn ook nog gevechten er voor, ik kijk hem zondag terug
Prima, laat mij even weten aan wie, ik heb eind dit jaar zo'n 100k karma in de aanbieding, hopelijk kan ik het jaar dan alsnog positief afsluiten.Coldcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:03:
@Taro & @tomtom901: Kan ik 10k karma OTC verkopen?
Zou minimaal 15k overhouden, anders zie je de advertenties.Taro schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 19:12:
[...]
Prima, laat mij even weten aan wie, ik heb eind dit jaar zo'n 100k karma in de aanbieding, hopelijk kan ik het jaar dan alsnog positief afsluiten.
Die zie ik gelukkig toch al niet.Wispe schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 19:14:
[...]
Zou minimaal 15k overhouden, anders zie je de advertenties.
@Taro nog steeds in bezit van Chat? Verwachtingen? Ze houden de boel netjes op de hoogte met updates maar of er nou een product is, volgens mij is het allemaal gebakken lucht?
Edit; en South?
Edit; en South?
[ Voor 5% gewijzigd door poekiepoes12 op 12-11-2024 19:17 ]
Nee, al heel lang niet meer. Dit is wat ik nu nog in die pf heb zitten en zie dit als een anti-shill, koop vooral BTC en indien nodig ETH, maar niet deze coins tenzij je van zelfkastijding houdt:poekiepoes12 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 19:16:
@Taro nog steeds in bezit van Chat? Verwachtingen? Ze houden de boel netjes op de hoogte met updates maar of er nou een product is, volgens mij is het allemaal gebakken lucht?
:strip_exif()/f/image/4JAkNjd4Ym9Bd2KVDea0MTV2.png?f=user_large)
Ik ga echt helemaal stuk, hahahahahahahahahahahahahaha
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!