Aha, nee, niet slim.koelebobes schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:53:
[...]
Verkocht zijn bitcoin om een Tesla te kopen.... daardoor rijdt hij nu een verschrikkelijk dure tesla
Aha, nee, niet slim.koelebobes schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:53:
[...]
Verkocht zijn bitcoin om een Tesla te kopen.... daardoor rijdt hij nu een verschrikkelijk dure tesla
Ja, wist ik ook niet, hier wat meer context.koelebobes schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:53:
[...]
Verkocht zijn bitcoin om een Tesla te kopen.... daardoor rijdt hij nu een verschrikkelijk dure Tesla
Vraag me af wie als eerste hier zal posten dat z'n leverage trade naar de vinketering is gegaan.anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:14:
[...]
ja idd. maar wat je ook gewoon ziet is mensen met 0 kennis en kunde gewoon direct een x30 of meer openen. Ja dan ga je direct rekt bij een 3k swing als je pecht hebt
Net als @Tarokoelebobes schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:53:
[...]
Verkocht zijn bitcoin om een Tesla te kopen.... daardoor rijdt hij nu een verschrikkelijk dure Tesla
Die van mij gaat bij 62k kapot. Maar staat een stoploss in gruwelijk dikke winst en gisteren 30% winst eruit gevist. Super comfi allemaalMasstje schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:57:
[...]
Vraag me af wie als eerste hier zal posten dat z'n leverage trade naar de vinketering is gegaan.
Zelf 'n reserve van 25% op huidige koers voor zowel BTC als ALT trades - denk niet dat we hier gaan geraken trouwens - dipje naar 78k kan wel nog om eens de boel te resetten.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Een Lamborghini Tesla? Nieuw model zeker.koelebobes schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:53:
[...]
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Zat nog te twijfelen deze nacht om wat af te romen.anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:00:
[...]
Die van mij gaat bij 62k kapot. Maar staat een stoploss in gruwelijk dikke winst en gisteren 30% winst eruit gevist. Super comfi allemaal
Maar dan heeft hij wel een auto in plaats van wat cijfertjes op een scherm*. Het is al vaak gezegd, maar vergeet niet om winst te pakken!koelebobes schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:53:
[...]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
TBS longstay confirmedFrambozenTaart schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:06:
Die advertenties zijn nog wel ff wennen, zat er net naar 1 te staren in de veronderstelling dat het een .gif meme was. Pas na een paar seconden kwam de realisatie![]()
Compleet hersendood.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Hier ook.Masstje schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:01:
[...]
Zat nog te twijfelen deze nacht om wat af te romen.
Uiteraard niet gedaan
Dat je uberhaupt nog durft te zoeken in deze markt.mayhem schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:08:
Sjonge jonge, kan niet een huis zoeken.. Amateurs!
[Afbeelding]
en aans löpt wa vast
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bitcoin adoptie zijn niet alleen maar stijgende koersen.mayhem schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:08:
[Afbeelding]
Ik kom hier voor Crypto, memes en tetten. En natuurlijk mooie grappen.mayhem schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:08:
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
En voor de Orks.Coldcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:16:
[...]
Ik kom hier voor Crypto, memes en tetten. En natuurlijk mooie grappen.
Dat andere websites storingen hebben brengt me dus echt niets
Op de higher timeframes nog wel veel onder ons hoor.anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:40:
[...]
dat laatste ben ik het helemaal mee eens!!
zo laatste stukkie gepakt. Meeste zit nu weer boven ons.
[Afbeelding]
Ik las serieus "Kamasutra Grootmeester"... dacht dat je heel andere advertenties zocht.zwembroek schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:15:
Gelukkig heb ik als Karmastatus Grootmeester nergens last van. Zat al te zoeken naar die advertenties.
Nu je het zegt ik kwam deze wel tegen...Guere schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:19:
[...]
Ik las serieus "Kamasutra Grootmeester"... dacht dat je heel andere advertenties zocht.
Dat zeg je nu wel maar als je straks wat sisterwifes hebt zul je ze ook moeten huisvesten.Coldcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:16:
[...]
Nooit fijn om daar rode kaarsen tegen te komen...zwembroek schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:21:
[...]
Nu je het zegt ik kwam deze wel tegen...
[Afbeelding]
[ Voor 31% gewijzigd door The Redman op 12-11-2024 15:28 ]
[ Voor 40% gewijzigd door zwembroek op 12-11-2024 15:32 ]
Markt gaat als een dolle, zwembroek is bearishzwembroek schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:30:
Ik zie een bullflag op de 1 minuut lets go.
hij moet zn bags pompen.. tsjaYES schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:32:
[...]
Markt gaat als een dolle, zwembroek is bearish
Markt kelders helemaal de graftering in richting de guurste bear ooit en meneer ziet een bullflag hoor
[ Voor 5% gewijzigd door Aeronaut op 12-11-2024 15:33 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
GerappatatatatatateerdColdcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:16:
[...]
Geïnvalideerd helaas. Gelukkig zie ik nu weer een inverted double dragon doji candle op de 5 min!YES schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:32:
[...]
Markt gaat als een dolle, zwembroek is bearish
Markt kelders helemaal de graftering in richting de guurste bear ooit en meneer ziet een bullflag hoor
Godverdomme, die valt niet te negeren. Mega bullish, 420k soon!zwembroek schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:36:
[...]
Geïnvalideerd helaas. Gelukkig zie ik nu weer inverted double dragon doji candle op de 5 min!
Dat bedoel ik! Come on let's goooooowooowoooo....YES schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:37:
[...]
Godverdomme, die valt niet te negeren. Mega bullish, 420k soon!
Die gaan OTC..knakworst schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:39:
Ibit is weer aan het stofzuigen.
Tot de voorraad op is toch? Dan moeten ze weer van de markt gehaald worden.
Uiteraard, maar volgens mij kunnen ze nog ff.zwembroek schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:42:
[...]
Tot de voorraad op is toch? Dan moeten ze weer van de markt gehaald worden.
Ook die OTC bitcoin hebben bepaalde prijzen natuurlijk. Dus iedere inflow heeft heus wel invloed.tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:42:
[...]
Uiteraard, maar volgens mij kunnen ze nog ff.
Niet om lullig te doen, maar dat weet je toch niet? Ik ook niet hoor.knakworst schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:43:
[...]
Ook die OTC bitcoin hebben bepaalde prijzen natuurlijk. Dus iedere inflow heeft heus wel invloed.
[ Voor 3% gewijzigd door Eusebius op 12-11-2024 15:46 ]
==
hoi
Ik zit echt die BTC chart in de gaten te houden of New York het nu down of up gaat sturen maar het is echt een crab strijdEusebius schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:45:
Oehaaa i did it.
Dacht: 15 uur, VS wordt wakker. Even daytraden met een flufje DOGE. Blijk ik net in het laatste dipje gekocht te hebben. NU OMHOOG![]()
![]()
![]()
(verkapte hopium ik weet het)
BTC €94.837,08
Uitzoomenkoelebobes schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:47:
[...]
Ik zit echt die BTC chart in de gaten te houden of New York het nu down of up gaat sturen maar het is echt een crab strijd
Donderdag 15 uur was toch het gemiddelde wekelijks dieptepunt?koelebobes schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:47:
[...]
Ik zit echt die BTC chart in de gaten te houden of New York het nu down of up gaat sturen maar het is echt een crab strijd
==
hoi
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Zodra je die verkooporder zet komt me er toch een GOD candle!Q_7 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:52:
BTC heeft nu 5 pogingen gedaan om de 8900-9000 resistance te doorbreken, niet gelukt weer iets terug, soms komt het voor dat BTC een tijdje deze bounce blijft doen totdat het doorbreekt, is het verstandig om nu op 89500 een limit order te plaatsen om daarna weer iets goedkoper terug te kopen ? Iemand thoughts?
[Afbeelding]
Klein plukje natuurlijk niet allesColdcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:54:
[...]
Zodra je die verkooporder zet komt me er toch een GOD candle!
Alleen verkopen als je definitief afscheid wil nemen.
Goedkoper terugkopen in deze markt is gewoon REKT gaan in sat termen gesproken.
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Als ik zit te scrollen, zit ik me ook af te vragen wat de grap van die advertentie is en dan realiseer ik me dat het een advertentie is.WarsemaW schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:55:
Ik heb nu al bij meerdere advertenties gedacht: "ik snap hem niet". De grappen en plaatjes gaan echt alle kanten op hier van bbq naar wandelwagens naar groene palen. Dat onderscheiden van reclame vraagt aandacht en daar heb ik tijdens werktijd bar weinig van beschikbaar.
Vroeger was alles beter... neem eergisteren bijvoorbeeld. Het was weekend én er waren nog geen reclames in de slowchat
Minstens een keer of 4 gehad. Een keer was het een tamelijk onaantrekkelijke vrouw... ik dacht "hoezo babe"... reclame voor een bril... ik heb niet eens een bril...Wispe schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:57:
[...]
Als ik zit te scrollen, zit ik me ook af te vragen wat de grap van die advertentie is en dan realiseer ik me dat het een advertentie is.
Ik heb juist geen advertenties en ook nog Tweakers gewhitelist. Waar zien mensen deze advertenties?YES schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:58:
Tering, als ik al die dingen lees over ads, dan ben ik wel blij met mijn adblocker
Een aankoop heeft uiteindelijk indirect natuurlijk altijd invloed, want minder beschikbaar op otc desk en kunnen niet later alsnog op een cex gedumpt worden.tomtom901 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:44:
[...]
Niet om lullig te doen, maar dat weet je toch niet? Ik ook niet hoor.
Ja, een aankoop kan de prijs van Bitcoin beïnvloeden, maar bij OTC-transacties gebeurt dit minder direct dan bij reguliere beurstransacties. Hier is hoe dit werkt:
1. Reguliere beurzen: Als een grote aankoop wordt gedaan op een publieke beurs, kan dit direct de vraag verhogen en daardoor de prijs opdrijven. Beurzen passen de prijzen automatisch aan op basis van de vraag en het aanbod, dus grote aankopen hebben vaak een impact op de marktprijs.
2. OTC-transacties: Bij een OTC-desk worden grote transacties juist buiten de beurs gedaan, waardoor ze de spotprijs (de actuele marktplaatsprijs op beurzen) niet direct beïnvloeden. Dit is een van de redenen waarom vermogende individuen en instellingen voor OTC-desks kiezen, omdat ze zo de markt minder verstoren.
3. Indirecte invloed: Als een groot aantal bitcoins via OTC wordt gekocht, kan dit wel indirecte effecten hebben. Zo kan het bijvoorbeeld leiden tot een lagere hoeveelheid beschikbaar aanbod op beurzen, wat op langere termijn de prijs zou kunnen verhogen. Daarnaast kunnen OTC-transacties die openbaar worden, het sentiment beïnvloeden als beleggers verwachten dat er meer vraag naar Bitcoin zal zijn.
Kortom, terwijl een grote aankoop op een publieke beurs meestal een directe impact heeft, kan een OTC-aankoop de marktprijs indirect beïnvloeden, vooral als het volume significant is.
Wij zijn de minderwaardigen met minder dan 15000 karmapunten.dehardstyler schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:59:
[...]
Ik heb juist geen advertenties en ook nog Tweakers gewhitelist. Waar zien mensen deze advertenties?
In welke marge verwacht je binnen welke tijd terug te kopen?Q_7 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:52:
BTC heeft nu 5 pogingen gedaan om de 8900-9000 resistance te doorbreken, niet gelukt weer iets terug, soms komt het voor dat BTC een tijdje deze bounce blijft doen totdat het doorbreekt, is het verstandig om nu op 89500 een limit order te plaatsen om daarna weer iets goedkoper terug te kopen ? Iemand thoughts?
[Afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Karma-plebsWispe schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:00:
[...]
Wij zijn de minderwaardigen met minder dan 15000 karmapunten.
Van mij wel, tegen arbitrage fee.Coldcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:03:
@Taro & @tomtom901: Kan ik 10k karma OTC verkopen?
Ik doe mee, heb geen advertentie gezienColdcat schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:03:
@Taro & @tomtom901: Kan ik 10k karma OTC verkopen?
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat honderden posts in hetzelfde topic geen goede basis is om veel karmapunten te verzamelen.Wispe schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:00:
[...]
Jij hebt daar geen adblocker voor nodig karmasletje. Je hebt 15k nodig en jij hebt het 3-voudige.YES schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:58:
Tering, als ik al die dingen lees over ads, dan ben ik wel blij met mijn adblocker
Je hoeft het niet gelijk persoonlijk te makenDarrell schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:06:
[...]
Jij hebt daar geen adblocker voor nodig karmasletje. Je hebt 15k nodig en jij hebt het 3-voudige.
Sterker nog, jouw adblocker is de reden van deze maatregel.
Gerapporteerd.
BTC €94.837,08
Ik kreeg orc van SogetiWarsemaW schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:58:
[...]
Minstens een keer of 4 gehad. Een keer was het een tamelijk onaantrekkelijke vrouw... ik dacht "hoezo babe"... reclame voor een bril... ik heb niet eens een bril...
.plan: Tweakers krijgt meer advertenties, vooral voor incidentele gebruikersWispe schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:00:
[...]
Ik lul ook zomaar wat
Tuurlijk wel! Aanpakken die gast.koelebobes schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:10:
[...]
Je hoeft het niet gelijk persoonlijk te maken
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nee, schijtvervelende kloten advertenties die je door de strot gedrukt worden zijn de reden van adblockers.Darrell schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:06:
[...]
Naar FO dan maar? Oh wacht.Ray_ schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:05:
[...]
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat honderden posts in hetzelfde topic geen goede basis is om veel karmapunten te verzamelen.
10%?
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 12-11-2024 16:16 ]
Dat denk ik niet, elk bedrijf zoekt naar extra inkomsten en dan is reclame de eerste makkelijk te nemen hobbel. Volgend jaar is de grens waarschijnlijk 30k karma, ga maar vast sparen. Nadeel is dat we nu heel veel weinig of geen toevoegende berichten krijgen, omdat men die grens wil halen. Lijkt mij ook niet gezond.Darrell schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:06:
[...]
Jij hebt daar geen adblocker voor nodig karmasletje. Je hebt 15k nodig en jij hebt het 3-voudige.
Gerapporteerd.
Heb je iig toch nog iets "verdient" deze cycleYES schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:14:
[...]
Nee, schijtvervelende kloten advertenties die je door de strot gedrukt worden zijn de reden van adblockers.
Wel goed dat ik zoveel karma heb, verdiend ook.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Die 87k is blijkbaar niet meer zo makkelijk
Moest m ff zoeken maar;anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:18:
[...]
Heb je iig toch nog iets "verdient" deze cycle
Saylor doet niet meer mee met de aankopenjuiced01 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:20:
[...]
Die 87k is blijkbaar niet meer zo makkelijk
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Het staat zelfs in de .plan.Jumpman schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:16:
[...]
Dat denk ik niet, elk bedrijf zoekt naar extra inkomsten en dan is reclame de eerste makkelijk te nemen hobbel. Volgend jaar is de grens waarschijnlijk 30k karma, ga maar vast sparen. Nadeel is dat we nu heel veel weinig of geen toevoegende berichten krijgen, omdat men die grens wil halen. Lijkt mij ook niet gezond.
Terug naar crypto: BTC weer on par.
Daar kom ik toch al sinds 2007 niet meerWispe schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:19:
Het kan veel erger, kijk naar FOK!…
anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:18:
[...]
Ja, ik zou externe attributie de schuld geven. Die adblockers zijn er altijd al, die gaan niet weg, en nu worden het er alleen maar meer. Dus deze move lijkt mij niet zo'n slim .plan als je website Tweakers heet.Darrell schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:23:
[...]
Het staat zelfs in de .plan.
[Afbeelding]
anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:18:
[...]
December 2017 (BTC €9.500):Geachte heer/mevrouw,
Uw verkooporder van BTC 0.07420000 is voltooid, er is € 34,12 onderweg naar uw rekening.
Was nu samen bijna €20k geweestUw verkooporder van BTC 0.11550041 is voltooid, er is € 1.105,06 onderweg naar uw rekening.
De koers stond toen ongeveer $920. Die pizza's waren nu $1700 "waard"Let op! de bestelling is al online betaald met: bitcoin
Je bestelling
1x[Vegetarische Pizza's Normaal] Funghi€ 7,45
1x[Vleespizza's Normaal] Quattro Stagioni€ 9,55
Bezorgkosten:€ 1,50Transactiekosten:€ 0,00Totale prijs:€ 18,50
ik heb er ook paar gouden pizza's van gekocht toen ja. Zou het terug moeten zoeken, maar zeer zeker 0,5btc. Misschien stukkie meer nogJelmer schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:30:
Nog even in het Vincent Evers verlengde, ik heb er ook een paar.. Weliswaar geen Tesla bij elkaar, maar toch.
December 2013 (BTC €450);
[...]
December 2017 (BTC €9.500):
[...]
Was nu samen bijna €20k geweest. De van in december 2017 verkochte BTC gekochte matrassen liggen overigens nog steeds heerlijk
Oh en over frietjes kopen gesproken... ook ooit nog pizza's via thuisbezorgd, januari 2014
[...]
De koers stond toen ongeveer $920. Die pizza's waren nu $1700 "waard"
Ach, toen was het nog de vraag of bitcoin er over 10 jaar nog wel zou zijn!
Ah... Die goede oude tijd toen ik nog BTC's per stuk kocht (en verkocht)... Was ergens in 2016. Nog lang een Butterfly Labs miner gehad in 2013 ook.Jelmer schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:30:
Nog even in het Vincent Evers verlengde, ik heb er ook een paar.. Weliswaar geen Tesla bij elkaar, maar toch.
December 2013 (BTC €450);
[...]
December 2017 (BTC €9.500):
[...]
Was nu samen bijna €20k geweest. De van in december 2017 verkochte BTC gekochte matrassen liggen overigens nog steeds heerlijk
Oh en over frietjes kopen gesproken... ook ooit nog pizza's via thuisbezorgd, januari 2014
[...]
De koers stond toen ongeveer $920. Die pizza's waren nu $1700 "waard"
Ach, toen was het nog de vraag of bitcoin er over 10 jaar nog wel zou zijn!
BTC €94.837,08
Grappig, die BFL heb ik ook nog gehad. Het duurde een eeuwigheid voordat hij er was, maar toch nog bijna 1 BTC mee kunnen maken in de jaren erna.DatraxZ schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:37:
[...]
Ah... Die goede oude tijd toen ik nog BTC's per stuk kocht (en verkocht)... Was ergens in 2016. Nog lang een Butterfly Labs miner gehad in 2013 ook.
[Afbeelding]
Y'24
Dit is überhaupt een mooie voor de inflatie. Voor die prijzen moet je naar een restaurant in Balianti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:36:
[...]
ik heb er ook paar gouden pizza's van gekocht toen ja. Zou het terug moeten zoeken, maar zeer zeker 0,5btc. Misschien stukkie meer nog
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hij bedoelde iedereen hier die Rik heet. Hij vergat alleen een spatie.
hahah absoluut.knakworst schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:38:
[...]
Dit is überhaupt een mooie voor de inflatie. Voor die prijzen moet je naar een restaurant in Bali
Auch! Onlangs nog ff gekeken maar die trading skills van me hebben me wel echt teveel sats gekost onderaan de streep.anti elppa schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:18:
[...]
Min 40 procent niets bijzonders voor een alt toch.
Oef, da's een lelijke candle. Even gezocht: ASI heeft voorgesteld om PAAL te integreren:
— Artificial Superintelligence Alliance (@ASI_Alliance) 12 november 2024
WTF ik overwoog gister nog om het te verkopen. Maar niet gedaan.
— Artificial Superintelligence Alliance (@ASI_Alliance) 12 november 2024
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq