Hoi 72k

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
JaBurnerT schreef op woensdag 6 november 2024 @ 02:27:
Gaat ETH ook nog wat doen of blijft die zo deaud als een pier? Dat Vitalik zijn poes even wakker maakt
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ja ongeveer 30 sec toen poef naar de 73 in 2 minWhySoSerious schreef op woensdag 6 november 2024 @ 04:14:
We hebben 75K gezien?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dat denk ik ook idd. Ik ga pitten in elk geval, morgen maar uitslapen #f*ckdebaassh4d0wman schreef op woensdag 6 november 2024 @ 04:28:
hihi 75k op je muil...
@roflexx voor onze muntjes hoop ik dat wel.Als het die ander is gaat Bitcoin denk ik met een aardige wik even naar beneden.
[ Voor 9% gewijzigd door tomtom901 op 06-11-2024 04:31 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Inmiddels begint het daar wel op te lijken. Trump staat voor in de belangrijkste swing states. Nog niets is zeker maar hij staat er momenteel goed voor.Deman23 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 05:04:
Zo goedemorgen, staat the orange guy op winnen ?
Ik keek op m’n horloge naar de BTC koers toen 5:00 de wekker ging met de hoop weer de 70k door te zijn, maar dat is i.i.g. wel gelukt. De link was ondanks het tijdstip ook best snel gelegd 😂Guere schreef op woensdag 6 november 2024 @ 05:14:
[...]
Inmiddels begint het daar wel op te lijken. Trump staat voor in de belangrijkste swing states. Nog niets is zeker maar hij staat er momenteel goed voor.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 21% gewijzigd door sh4d0wman op 06-11-2024 06:09 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik ben absoluut geen fan van Trump maar vind het alternatief (en vond destijds bij Biden) zeer matig.technoaddict schreef op woensdag 6 november 2024 @ 06:08:
Woei.. maar wel die gek Trump aan de macht zo. Tweestrijd..
dit idd. Beide zijn idioten, en is het ronduit facineerend dat een land met zoveel inwoners deze 2 als kandidaten naar voren weet te schuiven.Deman23 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 06:14:
[...]
Ik ben absoluut geen fan van Trump maar vind het alternatief (en vond destijds bij Biden) zeer matig.
Harris haar enige echte speerpunt is anti Trump zijn. Een beetje zoals Timmermans campagne tegen Wilders voerde…al is dat natuurlijk een heel ander toneel.
En voor de munten is het goed, dus ik zou zeggen go trump!
Trump is ongekend populair onder de republikeinen en Harris was een noodgreep omdat als Biden het zou blijven de campagne geeneens spannend was geworden.anti elppa schreef op woensdag 6 november 2024 @ 06:17:
[...]
dit idd. Beide zijn idioten, en is het ronduit facineerend dat een land met zoveel inwoners deze 2 als kandidaten naar voren weet te schuiven.
Voor de Europese economie is Trump niet perse goed. Het zou me niks verbazen dat BTC en de Europese Beurzen wel wat rood gaan laten zien deze ochtend.DarkShadow schreef op woensdag 6 november 2024 @ 06:22:
Je hoort toch veel jonge mannen die op trump gestemd hebben, maar ook grote groepen mensen die aangeven dat ze z’n geluid en politics niet perse 100% steunen, maar wel dat ze last hebben van 20 tot 30% stijgingen van huur/voedsel etc. Dus kunnen de Dems nog zo stoer doen over sterke economie, mensen zijn niet achterlijk. Zou me niet verbazen als er nu toch snel een recessie gaat komen.
ik verwacht dat beurzen voorlopig alleen naar money printer gaan kijken. En voor BTC short term is het echt wel beter dan harris. Long term boeit et niet.Deman23 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 06:24:
[...]
Voor de Europese economie is Trump niet perse goed. Het Zal me niks verbazen dat BTC en de Europese Beurzen wel wat rood gaan laten zien deze ochtend.
Europese economie is sowieso gedoemd ongeacht wie er in het Witte Huis zit. Hebben hier echt 0 innovatie behalve op het gebied van over regulatie.Deman23 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 06:24:
[...]
Voor de Europese economie is Trump niet perse goed. Het Zal me niks verbazen dat BTC en de Europese Beurzen wel wat rood gaan laten zien deze ochtend.
Nee geen enorme sell off bedoelde ik maar meer een kleine pullbackDarkShadow schreef op woensdag 6 november 2024 @ 06:29:
Europese beurzen maybe, maar zie btc niet direct een selloff doen.
Ook op CNN wordt nu openlijk schuld gegeven aan inflatie en cost of living. Benieuwd of die narrative breed gedeeld gaat worden de komende weken.
Harris heeft verlies al bijna toegegeven, gaat niet meer spreken vanavond. De stats zijn overduidelijk voor trump, juist in al die democratische getinte staten doet Harris het slechter dan Biden.Masstje schreef op woensdag 6 november 2024 @ 06:41:
Bijna face ripping candle, maar toch.
Ik zie maar 1 staat waar Trump meer kiesmannen heeft dan vorige kiezing (Georgia). Alle nog te tellen staten zijn democratisch getint…
Ik zou dit harde longs toch wat afschalen.
Succes aan deze die het aandurfden.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ook niet raar. Biden was 4 jaar terug niet top, maar harris is extreem veel slechter. Biden is gewoon dement geworden afgelopen jaren. Die haalt nog keer 4 jaar sowieso niet. Das enige reden voor harris. Tja en lekker cliché voor donkere vrouw gaan on de hoop dat dat nog wat volle zalen trekt. Maarja 2 of 3 zinnen aan elkaar praten is nog te moeilijk voor dat mens.DarkShadow schreef op woensdag 6 november 2024 @ 06:50:
[...]
Harris heeft verlies al bijna toegegeven, gaat niet meer spreken vanavond. De stats zijn overduidelijk voor trump, juist in al die democratische getinte staten doet Harris het slechter dan Biden.
Ik vind het bijzonder hoe je met zo’n continent op deze 2 personen uitkomtanti elppa schreef op woensdag 6 november 2024 @ 06:59:
[...]
Ook niet raar. Biden was 4 jaar terug niet top, maar harris is extreem veel slechter. Biden is gewoon dement geworden afgelopen jaren. Die haalt nog keer 4 jaar sowieso niet. Das enige reden voor harris. Tja en lekker cliché voor donkere vrouw gaan on de hoop dat dat nog wat volle zalen trekt. Maarja 2 of 3 zinnen aan elkaar praten is nog te moeilijk voor dat mens.
Trump is verder uiteraard ook volledig gestoord uiteraard
Zero.
Haha mooie samenvatting van mijn gevoel. Ik kijk alweer uit naar welke clowns ze over 4 jaar presenteren, of zouden ze er een keertje van leren. Je zou toch zeggen dat een midden kandidaat het goed moet doen daar, misschien toch een keer Balkenende die kant opsturen 😂anti elppa schreef op woensdag 6 november 2024 @ 06:59:
[...]
Ook niet raar. Biden was 4 jaar terug niet top, maar harris is extreem veel slechter. Biden is gewoon dement geworden afgelopen jaren. Die haalt nog keer 4 jaar sowieso niet. Das enige reden voor harris. Tja en lekker cliché voor donkere vrouw gaan on de hoop dat dat nog wat volle zalen trekt. Maarja 2 of 3 zinnen aan elkaar praten is nog te moeilijk voor dat mens.
Trump is verder uiteraard ook volledig gestoord
ja dat is echt te debiel voor woorden. Waar zijn de tijden van clinton of obama. Mensen die wel een IQ hebben van boven de 100 en normaal kunnen pratenzenith schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:01:
[...]
Ik vind het bijzonder hoe je met zo’n continent op deze 2 personen uitkomt![]()
Anyways, met geld kom je een eind blijkt maar weer
Ik ga niet zeggen wanneer je moet kopen of verkopen, dat mag je zelf bepalen. Maar volgens mij wilde jij verkopen bij minimale winst.bsmpower schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:03:
[...]
Nog niks verkocht. Verstandig om te doen?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Neejoh , vuurpijl door 80kDarkShadow schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:08:
Drie keer de 75k aangeraakt. Als trump gaat speechen gaan we er even doorheen denk ik, misschien direct door naar 77k en dan retest 75k. Mijn gokje.
Eind 90’s was piek mensheid. Dat moeten we gewoon accepterenanti elppa schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:06:
[...]
ja dat is echt te debiel voor woorden. Waar zijn de tijden van clinton of obama. Mensen die wel een IQ hebben van boven de 100 en normaal kunnen praten
Mijn jeugdjaren, lan parties, red alert, lekker veel vuurwerk kopen en wereldvrede. Plus je kon nog regelmatig schaatsen voor weken achter elkaar.Alpina schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:12:
[...]
Eind 90’s was piek mensheid. Dat moeten we gewoon accepteren
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Idd. Het feit dat zoveel mensen op types als Trump en Wilders stemmen betekent het einde van de verlichting.Alpina schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:12:
[...]
Eind 90’s was piek mensheid. Dat moeten we gewoon accepteren
IdemDarkShadow schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:16:
[...]
Mijn jeugdjaren, lan parties, red alert, lekker veel vuurwerk kopen en wereldvrede. Plus je kon nog regelmatig schaatsen voor weken achter elkaar.
Je moet wat als er geen betere kandidaten zijn.WillemdeZijger schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:18:
[...]
Idd. Het feit dat zoveel mensen op types als Trump en Wilders stemmen betekent het einde van de verlichting.
Vuurwerk?DarkShadow schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:16:
[...]
Mijn jeugdjaren, lan parties, red alert, lekker veel vuurwerk kopen en wereldvrede. Plus je kon nog regelmatig schaatsen voor weken achter elkaar.
nothing stops this train
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 06-11-2024 07:26 ]
Er zijn tig redenen waarom Trump en Wilders absoluut veel slechtere opties zijn. Maar laten we on topic blijven.roflexx schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:20:
[...]
Je moet wat als er geen betere kandidaten zijn.
Haha ja zo is dat.WillemdeZijger schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:25:
[...]
Er zijn tig redenen waarom Trump en Wilders absoluut veel slechtere opties zijn. Maar laten we on topic blijven.
Muntje moon, jeej.
Verdomme maanden geleden een alert op ATH gezet, op mijn telefoon zou ik daar 's nachts ook wel wakker van worden. Ligt ie aan een oplaadsnoer die niet in een stopcontact zit, accu leegtomtom901 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 03:33:
En jullie liggen allemaal te slapen, rukkers @anti elppa @Taro @Guere @YES @Kol Nedra @zwembroek
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Toen was het nog leuk, matjes maken van rotjes, als je echt durfde een strijker. Niks vergeleken met die keiharde rommel van nu.Vis schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:21:
[...]
Vuurwerk?
Ik heb juist het idee dat het vuurwerk ieder jaar erger, eerder en extremer wordt.
Pest volk, nergens goed voor, het verstoord de rust voor mens en dier.
Ik stem voor een verbod op die onzin.
Hey, ik wist al hoe dit ging eindigen, ik ben nu lekker fit, jij ook?tomtom901 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 03:33:
En jullie liggen allemaal te slapen, rukkers @anti elppa @Taro @Guere @YES @Kol Nedra @zwembroek
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Is al een tijdje gaande. Kijk hoe hoog de Nasdaq staat en de staat van de wereld afgelopen jaren.Aeronaut schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:32:
Een stap verwijderd van de mensheid, maar een stap dichterbij voor rijkdom.
Ja dat kon nog makkelijk in je hand ontploffen als het mis ging. Tegenwoordig gaat het nergens meer over, cobra’s etc. Moeten ze veel harder tegen optreden. Zal je kind maar zijn.DarkShadow schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:33:
[...]
Toen was het nog leuk, matjes maken van rotjes, als je echt durfde een strijker. Niks vergeleken met die keiharde rommel van nu.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Hij is niet fit, verschijnt niet op het werk vandaag, is morgen zijn baan kwijt en als straks Harris alsnog wint, slaapt hij vanaf donderdag bij @Slux onder de brug.Taro schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:34:
[...]
Hey, ik wist al hoe dit ging eindigen, ik ben nu lekker fit, jij ook?
Zero.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
is het hoge woord er al uit? toch nog niet officieel toch?troje schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:39:
Nog steeds een matige ath, ondanks de Trump winst.
nothing stops this train
Wat me zorgen baart is dat shitcoins harder zijn gegaan dan Bitcoin, sommige wel 20%troje schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:39:
Trump claimt hem zometeen. Kamala stuurt haar woordvoerder om iedereen naar huis te sturen. Lijkt me klaar. Wat is officieel voor jou? Zodra de NOS het heeft gezegd?Kol Nedra schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:42:
[...]
is het hoge woord er al uit? toch nog niet officieel toch?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Nee, nog steeds geen 270 votesKol Nedra schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:42:
[...]
is het hoge woord er al uit? toch nog niet officieel toch?
Wat had je verwacht? In 1 streep naar DE 100k?troje schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:39:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq