Bitcoin - A weapon of mass disruption
[Twitter: https://x.com/bitcoinlfgo/status/1853775452827005280?t=vDjf3B8cQHy9hXQqCjWN1Q&s=19]DVDL schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:35:
Trumpie-boy gewonnen ofzo?
nothing stops this train
Blijkbaar iets goeds die Bitcoin.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Deze is in playtomtom901 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:35:
69.9 eruit tikken en er is hoop op een rotatie naar 71k+
knakworst schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:33:
Allerlaatste kans om onder de 70k te kopen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vl3jq4wrb8wSPKAL6CJYZn5U.jpg?f=user_large)
dank u dank u. Nog uit de tijd dat er wel mensen met een IQ van boven de 80 verkiesbaar waren daar in dat wilde westenYES schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:49:
[...]
[Afbeelding]
De miem die je wist dat zou komen, hè @tomtom901
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
geldcreatie gaat toch Brrrrrrrrrr of het Trump of Kamala wordt het boeit niet, $420k soonColdcat schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:49:
Het geldsysteem is wel definitief verrot als de koers van Bitcoin zo reageert op die verkiezingen.
Blijkbaar iets goeds die Bitcoin.
nothing stops this train
Ik vraag me af of er toen ook al zo fanatiek mee gedaan werd aan de gekte als nu hier in NL. Er zijn echt die-hard fans van beide kampen, het is een soort sportwedstrijd geworden, je bent voor het ene team en het andere team is het kwaad zelf.anti elppa schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:51:
[...]
dank u dank u. Nog uit de tijd dat er wel mensen met een IQ van boven de 80 verkiesbaar waren daar in dat wilde westen
Totale polarisatie, en men doet er zelf ook gewoon aan mee. Helaas.
Dat was toen weinig anders, alleen doordat het IQ van de kandidaten 100 punten lager ligt trekt het aan deze kant ook andere aanhangers aan.YES schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:53:
[...]
Ik vraag me af of er toen ook al zo fanatiek mee gedaan werd aan de gekte als nu hier in NL. Er zijn echt die-hard fans van beide kampen, het is een soort sportwedstrijd geworden, je bent voor het ene team en het andere team is het kwaad zelf.
wij doen ook aan polarisatie, team fiat vs team bitcoin 😉YES schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:53:
[...]
Ik vraag me af of er toen ook al zo fanatiek mee gedaan werd aan de gekte als nu hier in NL. Er zijn echt die-hard fans van beide kampen, het is een soort sportwedstrijd geworden, je bent voor het ene team en het andere team is het kwaad zelf.
nothing stops this train
Niet helemaal waar. Ik spendeer nog genoeg fiatKol Nedra schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:55:
[...]
wij doen ook aan polarisatie, team fiat vs team bitcoin 😉
Ja het is echt bizar. Ik zag pas een filmpje uit de tijd van McCain die het opnam voor Obama. Iets in de trant “het is een goede vent waarmee ik het oneens ben op politiek vlak” en zo hoort het ook.YES schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:53:
[...]
Ook in NL gebeurt dit trouwens. Er Zijn zat linkse mensen die niet met rechtse mensen willen omgaan en vice versa. Aan het eind van de rit zijn we allemaal mensen met misschien andere ideeen .
Een goed idee is altijd BTC (om maar ontopic te blijven)
Het is in mijn beleving hetzelfde met Bitcoin als met politiek. Je vind het wat, of niet. Argumenten zijn totaal niet relevantDeman23 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:58:
[...]
Ja het is echt bizar. Ik zag pas een filmpje uit de tijd van McCain die het opnam voor Obama. Iets in de trant “het is een goede vent waarmee ik het oneens ben op politiek vlak” en zo hoort het ook.
Ook in NL gebeurt dit trouwens. Er Zijn zat linkse mensen die niet met rechtse mensen willen omgaan en vice versa. Aan het eind van de rit zijn we allemaal mensen met misschien andere ideeen .
Een goed idee is altijd BTC (om maar ontopic te blijven)
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Probeer 100 euro cashback van bybit te storten om meer Bitcoin te kopen maar kom er niet door..
[edit]
Nvm, werkt incognito wel merk ik..
[ Voor 17% gewijzigd door Nopheros op 05-11-2024 16:12 ]
Misschien bedoelde @tomtom901 iets heel anders toen hij het zonet over roteren hadMr Ronman schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 16:14:
Jeetje kan Bitcoin niet eens 70k vasthouden, wat een flop coin zeg

:gifsicle():strip_exif()/f/image/MJtFTdkAA7Li43wBteepFL79.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Aaaaargh, net 90% van die shitcoin de deur uitgedaan!!!Kol Nedra schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 16:32:
Doge is wel lekker aan het pampen hoor
Geduld is een schone zaak. Ben erg benieuwd welke kant we op gaan de komende dagen!Mr Ronman schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 16:14:
Jeetje kan Bitcoin niet eens 70k vasthouden, wat een flop coin zeg
Naar rechtsAmens schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 17:10:
[...]
Geduld is een schone zaak. Ben erg benieuwd welke kant we op gaan de komende dagen!
Het kan ook erg vies worden als we aan de dunne raken.Amens schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 17:10:
[...]
Geduld is een schone zaak. Ben erg benieuwd welke kant we op gaan de komende dagen!
ergens eind 2025 begin 2026Moiety schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 17:10:
Ik wacht op 5 cent voor doge.
nothing stops this train
https://www.hln.be/econom...coin-ontploffen~ab6ed677/
nothing stops this train
https://cryptobriefing.co...a-direct&utm_term=android
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 05-11-2024 18:10 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zou dit dan de exit pump zijn, voor de uitslag van de verkiezingen 🤔bsmpower schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:19:
Hoop iig nog op een exit pump voordat het echt naar beneden stort. Dan stap ik er volledig uit, met hopelijk nog iets winst. Helaas geen nieuwe auto, tuin, extra vakanties, ...
Waar heb je het over, we staan rond athbsmpower schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:43:
[...]
Zou dit dan de exit pump zijn, voor de uitslag van de verkiezingen 🤔
Zeker, pak winst zodra je winst heb en ga een andere hobby zoeken!bsmpower schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:43:
[...]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Dat hangt er vanaf wie wint. Als Harris wint dan zijn jou shitcoins zo enorm rekt dan is het de moeite niet meer waard om te verkopen. Alle shitcoiners vluchten dan naar Bitcoin en USDT. En dat gebeurt waarschijnlijk in de nacht als jij slaapt. Dan komen de uitslagen binnen druppelen.bsmpower schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:43:
[...]

Ik plaag je maar een beetje. No offence. Als Trump wint dan gaat het keihard de andere kant op en word je beloond voor je hodl. Maar wees je bewust van beide scenario's.
[ Voor 19% gewijzigd door zwembroek op 05-11-2024 19:21 ]
Geen probleem 👍🏻 Trump for the win dan maar 🥳zwembroek schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:01:
[...]
Dat hangt er vanaf wie wint. Als Harris wint dan zijn jou shitcoins zo enorm rekt dan is het de moeite niet meer waard om te verkopen. Alle shitcoiners vluchten dan naar Bitcoin en USDT. En dat gebeurt waarschijnlijk in de nacht als jij slaapt. Dan komen de uitslagen binnen druppelen.
[Afbeelding]
Ik plaag je maar een beetje. No offence. Als Trump wint dan gaat het keihard de andere kant op en word je beloond voor je hodl. Maar wees je bewust van beide scenario's.
Ik ben sinds jouw theorie voor Trumpzwembroek schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:01:
[...]
Dat hangt er vanaf wie wint. Als Harris wint dan zijn jou shitcoins zo enorm rekt dan is het de moeite niet meer waard om te verkopen. Alle shitcoiners vluchten dan naar Bitcoin en USDT. En dat gebeurt waarschijnlijk in de nacht als jij slaapt. Dan komen de uitslagen binnen
dus als je geen verlies wilt maken (maar dan ook geen winst) verkoop je 50% voor usdtzwembroek schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:01:
[...]
Dat hangt er vanaf wie wint. Als Harris wint dan zijn jou shitcoins zo enorm rekt dan is het de moeite niet meer waard om te verkopen. Alle shitcoiners vluchten dan naar Bitcoin en USDT. En dat gebeurt waarschijnlijk in de nacht als jij slaapt. Dan komen de uitslagen binnen druppelen.
[Afbeelding]
gaan we rekt dan koop je weer btc
maar gaan we moon dan koop je ook weer btc
nothing stops this train
Het is een 50 / 50 gok. Ik zie altcoins nu als een high leverage bet. Ik heb mijn limit orders klaar staan. En als Harris wint dan haal ik die als de sodemieter weg als ik op tijd ben. Dan is het eerst klaar met de shitcoins.bsmpower schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:30:
[...]
Geen probleem 👍🏻 Trump for the win dan maar 🥳
1. gewoon hodl
2. gaan we naar beneden dan gooi je verse fiat ertegen aan en eventueel je nieren
nothing stops this train
Met Bitcoin zit je sowieso goed. Als er een dump komt, dan zal dat een mooi koopmoment voor BTC zijn.zwembroek schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:37:
[...]
Het is een 50 / 50 gok. Ik zie altcoins nu als een high leverage bet. Ik heb mijn limit orders klaar staan. En als Harris wint dan haal ik die als de sodemieter weg als ik op tijd ben. Dan is het eerst klaar met de shitcoins.
Als Harris wint dan is het voorlopig wel klaar met de alt’s. Voortzetting van huidige beleid zal ervoor zorgen dat alt’s niet interessant zijn om in te investeren tegen huidige waardering.
Bij een Trump win zullen alt’s het goed gaan doen (niet alle uiteraard). De VP kandidaat heeft echter wel aangegeven alleen wat te zien in “utility” coins, dus dat kan de komende jaren nog interessant worden.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
https://dexscreener.com/e...Af333649f17f2FdE9cd75e2a6Aeronaut schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:52:
Wat is een gruwelijk rekt altcoin? Vraag het voor een vriend
Nadat ze hoeveel procent rekt zijn gegaan?KerstRunner schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:46:
Mijn FET en TAO hebben vandaag beide een kleine +10% gedaan..
hey, dat is nu even niet relevant. Wie het kleine niet eert!zwembroek schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:54:
[...]
Nadat ze hoeveel procent rekt zijn gegaan?
Ik zou zeggen open eens een Alt / BTC chart en je hebt je antwoord.Aeronaut schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:52:
Wat is een gruwelijk rekt altcoin? Vraag het voor een vriend
Geen idee, FET average cost 0,18€ (ben er al 60% uit) en TAO 160€. Super rektzwembroek schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:54:
[...]
Nadat ze hoeveel procent rekt zijn gegaan?
KerstRunner schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:59:
[...]
Geen idee, FET average cost 0,18€ (ben er al 60% uit) en TAO 160€. Super rekt

Nu snap ik het, daar zit ook hemule in. Die trekt alles omlaag jazwembroek schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:57:
[...]
Ik zou zeggen open eens een Alt / BTC chart en je hebt je antwoord.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Enerzijds wil ik fiat in alts knikkeren want die staan op hun btc pair echt aanttekkelijk laag
Anderzijds wil ik fiat in btc knikkeren want die gaat nog richting ath and beyond
Insert meme: why not both
Ik zal niet inhoudelijk reageren verder.PHPResource schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:10:
Ik hink voor wat betreft DCA wel op 2 gedachtes.
Enerzijds wil ik fiat in alts knikkeren want die staan op hun btc pair echt aanttekkelijk laag
Anderzijds wil ik fiat in btc knikkeren want die gaat nog richting ath and beyond
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VNpynRmubMItpuAOwPHI1JgL.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pwumYYDDZRYwcav8L4ZabJ0I.jpg?f=user_large)
Patser!
Elke presidentsverkiezing is een kickoff geweest voor een bullrun. Geldprinter gaat hoe dan ook aan.
124k here we come!
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
En hoe rijm je dit dan aan elkaar?
Niemand is hier negatief over Bitcoin.mjjveldt schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:18:
Wat een negativiteit hier.
Elke presidentsverkiezing is een kickoff geweest voor een bullrun. Geldprinter gaat hoe dan ook aan.
124k here we come!
124k is idd ongekend bearish. Kan die broer van il chapo, ene il zwembroek nog wat van leren.
Nee voor minder dan 420k doen we het niet hier
In 2000 duurde het 39 dagen voor ze wisten die de president was.... Dus we kunnen nog ff de tijd hebbenmjjveldt schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:18:
Wat een negativiteit hier.
124k here we come!
Morgenochtend om 6 uur kunnen we het ook weten...
Pack your bags kids! Because we're going on a trip...
Kol Nedra schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:52:
[...]
geldcreatie gaat toch Brrrrrrrrrr of het Trump of Kamala wordt het boeit niet, $420k soon

Peterre schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:27:
Als Iran vannacht Israel aanvalt gaan we over een half miljoen
:strip_exif()/f/image/FL1PPEp0jctiTVDFKFseRvUt.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
zoiezo alles HODL
die paar altjes die ik heb: gaat ie rekt dan hodl
gaan ze moon, dan haal ik er wat uit om na een correctie weer te kopen
nothing stops this train
Peterre schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:27:
Als Iran vannacht Israel aanvalt gaan we over een half miljoen
/f/image/9UWHkTjEZFO9KY4ezZGLbM62.png?f=fotoalbum_large)
Moon soon...
Ik vind 't allemaal best. QE is een kwestie van tijd, en ik heb tijd zat.zwembroek schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:54:
Als Trump wint dan krijgen we vast een mooie pump voor de hele crypto markt. Maar als de FED bij de komende FOMC nog steeds doorgaat met QT en QE wordt uitgesteld dan denk ik dat dit geen houdbare pump voor altcoins is. Zeker niet met slechts een kut van 25 basispunten. Tot zover weer mijn bearish forecast.
Moon soon...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
PHPResource schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:10:
Ik hink voor wat betreft DCA wel op 2 gedachtes.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/1tJQbUqIxvUGc1xpXQb9fEBi.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/tmBMHuGMUYuc0TDJVIxQ3gXS.jpg?f=fotoalbum_large)
misschien hierdoor:JoebarRC schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:58:
Zijn de uitslagen binnen ofzo?. Flinke rode paal ineens
0.1% in verlies
https://www.realclearpoll...eral/2024/trump-vs-harris
Hier live te volgen, natuurlijk nog 0 Votes:
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 05-11-2024 21:14 ]
nothing stops this train
Klopt echt helemaal geen zak van die pollsKol Nedra schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 21:02:
[...]
misschien hierdoor:
0.1% in verlies
https://www.realclearpoll...eral/2024/trump-vs-harris
Hopelijk gewoon nog een kansJoebarRC schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:58:
/f/image/er1Bu2M7kDlFM4TjL5iXORiJ.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
:gifsicle():strip_exif()/f/image/trmo4fx0Jr7vhyaAIWxhHvgs.gif?f=user_large)
Mijn moeder die ik vorige week, onder grote druk (van mij), heb helpen instappen in Crypto.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4S50oWyzHgiAZXFebEasa6QL.gif?f=user_large)
Ik
/f/image/P8jzZrL6bWeTWE7QLqlvwKMe.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik meteen n chart openen.......blijkt nog geen 2% lager.JoebarRC schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:58:
Ik pleit voor n uniforme definitie van 'flinke paal'
Ik lul ook zomaar wat
Ik heb hier een warningin TV bij 5% gezet. Dat klopt wel aardig met een flinke paal vaak.shovelhead1340 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 22:08:
[...]
Ik meteen n chart openen.......blijkt nog geen 2% lager.
Ik pleit voor n uniforme definitie van 'flinke paal'
Harris is ook tja… Harris. In ieder geval een compleet verdeeld land. Hebben ze knap gedaan daar.
Mbt Bitcoin ga ik er vanuit dat het de komende dagen volatiel zal zijn maar verder zn ding toch wel doet in de toekomst?
Ik blijf er nog even voor wakker.
[ Voor 10% gewijzigd door Alpina op 05-11-2024 23:39 ]
Sowieso dikke hype.Alpina schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 23:38:
Wordt dit ook allemaal niet een beetje teveel gehyped.
Je ziet het al met die kleurtjes.. kies maar tussen rood of blauw 🤡
Waarom?
Wat een diep triest land is het. We moeten er als Europa niets mee te maken willen hebben, ook al wint Harris, die iets meer compassie lijkt te hebben met de medemens. Het is dezelfde koek.
Amerika is een verrot en aftakelend land. Helaas heeft het nog steeds de grootste economie en zijn we daar van afhankelijk hier.
Ofja, tenzij je in Bitcoin zit hè 😋
Moon soon.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
1 uur en 7 minuten, ik ga wel zo slapen, misschien dat ik vannacht vanzelf nog ff wakker wordt.Alpina schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 23:38:
Wordt dit ook allemaal niet een beetje teveel gehyped. Die knakker is al 4 jaar President geweest. Compleet doldwaze uitspraken (niet te serieus nemen) JA. Maar wat betreft NATO uitgaven had hij een overschot van gelijk. Het verschil is dat de Russen nu iets dichter bij de grens staan.
Harris is ook tja… Harris. In ieder geval een compleet verdeeld land. Hebben ze knap gedaan daar.
Mbt Bitcoin ga ik er vanuit dat het de komende dagen volatiel zal zijn maar verder zn ding toch wel doet in de toekomst?
Ik blijf er nog even voor wakker.
en anders zien we het morgenvroeg wel, ik zet wel mijn internet uit, morgen 6 cent of $420k!
ik volg zackrawrr, voor de meeste mensen hier denk ik te aggresief maar hij volgt verschillende nieuws sites:
https://www.twitch.tv/zackrawrr
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 05-11-2024 23:56 ]
nothing stops this train
Ik bedoelde die 71k die nu op de borden staat.Guere schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 16:24:
[...]
Misschien bedoelde @tomtom901 iets heel anders toen hij het zonet over roteren had![]()
[Afbeelding]
DoneBurnerT schreef op woensdag 6 november 2024 @ 02:12:
Vergeet niet om winst te nemenMaar goed dat het weekend is.
/f/image/FKKSOk5r2O26OqUwkkfC8JNi.png?f=fotoalbum_large)
Zo te zien lijken onze orders op elkaar, maar ik denk niet dat we al klaar zijnBurnerT schreef op woensdag 6 november 2024 @ 02:17:
[...]
Toch lekker dit soort acties[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ghehe hebben we toevallig naar de zelfde chart zitten kijkentomtom901 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 02:21:
[...]
Zo te zien lijken onze orders op elkaar, maar ik denk niet dat we al klaar zijn
Had er nog een lopen zo te zien
:strip_exif()/f/image/LDVF80Ubztds7xEalV7Nzkh3.jpg?f=fotoalbum_large)
/edit Ik hoop dat we nog niet klaar zijn. SL staat in profit maar ik hoop dat hij nog even door jaagt anders pech gehad was een leuke rit.
[ Voor 9% gewijzigd door BurnerT op 06-11-2024 02:24 ]
Leuke percentages, maar met een beetje leverage gaat het al hardBurnerT schreef op woensdag 6 november 2024 @ 02:23:
[...]
Ghehe hebben we toevallig naar de zelfde chart zitten kijken![]()
Had er nog een lopen zo te zien [Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!