nothing stops this train
Polymarket trump 66% op het moment.Kol Nedra schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:08:
[...]
hoezo?
rally al gezien van gisteren? en de podcast met Joe Rogan?
Harris ging ook af als een gieter vorige week bij cnn
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
En dan vast in deze gemeente (uit de oude doos)Pelox schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:34:
Uiteraard heb ik geen klote verkocht. Ik hodl deze zooi de moeder tot de 6 cent!
Ben niet gek!
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/3TpNgN7fwFza2CDkGtTc7Nm4.jpg?f=fotoalbum_large)
Welke exchange is dat als ik vragen mag? Herken hem niet direct, zit zelf of mexc. Of is dit een mexc variant in darkmode ofzo?anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:51:
[...]
Mij teveel moeite allemaal. Mijn long loopt sinds 55k. Ondertussen x15 dus start prijs staat op 59.3. Ga als we ruim door de 70-72k zone gaan mijn plan van paar weken terug doorvoeren. Dus iets van 0,2 tot 0,5 bij storten en leverage naar beneden halen. En dan later weer omhoog als we stukje in price discovery zijn.
[Afbeelding]
https://www.autoblog.nl/n...-serie-gran-coupe-6967852
Bitmex. Og leverage degen x200 arthur ftwMr Ronman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:09:
[...]
Welke exchange is dat als ik vragen mag? Herken hem niet direct, zit zelf of mexc. Of is dit een mexc variant in darkmode ofzo?
Was eerste leverage exchange. Heb daar tussen 2018 en 2020 aardig knaken verloren. Daarna naar bybit gegaan. Nu weer terug.
Interface is bagger....
Oké ik zat ook tijdje op bybit toen het daar nog mocht. Ben zelf wel te spreken over mexc, ook 200x leverage max.anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:15:
[...]
Bitmex. Og leverage degen x200 arthur ftw
Was eerste leverage exchange. Heb daar tussen 2018 en 2020 aardig knaken verloren. Daarna naar bybit gegaan. Nu weer terug.
Interface is bagger....
De nazi meeting? Met de referenties aan hitler? De leuzen van hitler? Die nazi meeting?Kol Nedra schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:08:
[...]
hoezo?
rally al gezien van gisteren? en de podcast met Joe Rogan?
Ben jij oke?
Edit: het heet facisme wat team trump doet. Nazisme heeft elementen ervan
[ Voor 11% gewijzigd door Aeronaut op 28-10-2024 23:03 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Het keuzepunt tussen de cycli en de economische cijfers.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
oh god.... ben jij wel ok?Aeronaut schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:19:
[...]
De nazi meeting? Met de referenties aan hitler? De leuzen van hitler? Die nazi meeting?
Ben jij oke?
/f/image/VreniaHh7ACF7UsZVZK85UwN.png?f=fotoalbum_large)
maar laten we het hier bij houden, politieke uitingen is niet voor hier, HODL!
ik wil best erover hebben met je, stuur maar prive bericht 😉
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 28-10-2024 21:25 ]
nothing stops this train
:strip_exif()/f/image/vKgVkxdzB7Zk8HZb7mdGUbbC.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
LTS in de maak
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 28-10-2024 21:34 ]
-17% is een slechte ochtend op een willekeurige shitcoin.anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:34:
Lees net op een boomer nieuws site dat philips ff -17% gedaan heeft vandaag. Wat een shitcoin zeg. Hoop voor die FIRE whappies dat ze die niet hebben. Gains van 5 jaar door de plee. Kunnen ze pas op 85 ipv 80 met pensioen

Ah ja das waar. Je merkt, ik zit er al ff niet meer in. Nouja op die doos van vitalik na dan. Maar die staat snaarstrak op -99%, zoals verwachtColdcat schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:35:
[...]
-17% is een slechte ochtend op een willekeurige shitcoin.
Vrijdag een -21%anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:41:
[...]
Ah ja das waar. Je merkt, ik zit er al ff niet meer in. Nouja op die doos van vitalik na dan. Maar die staat snaarstrak op -99%, zoals verwacht
Die BC video is best een mooie samenvatting van de huidige status van de markt. Labor data deze vrijdag.
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 28-10-2024 21:43 ]
Haha was al lang uitgestopt.baba420 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:36:
Ben echt blij voor @zwembroek! Lekker op tijd weer ingestapt.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
:strip_exif()/f/image/cgX1m5cLkyumQmpix9m40jKQ.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Hier op -84%, OPSEC wel op -99%anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:41:
[...]
Ah ja das waar. Je merkt, ik zit er al ff niet meer in. Nouja op die doos van vitalik na dan. Maar die staat snaarstrak op -99%, zoals verwacht
Zo kijk ik echt:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Gaat lekker idd.Mr Ronman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:42:
Eth pumpje toch nog, wellicht kruipt het nog een beetje meer uit het dal
/f/image/lILLbfthHUAWCPmqRkauTuwZ.png?f=fotoalbum_large)
Als BTC weer verder gaat en opgeladen is zakt ETH wel weer verder terug.
Heeeeeel close...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Als we dit patroon als bullflag zien is het target 70.4-70.8k, dus komt vast goed
Daar lijkt het wel op, maar in usd denk ik dat ETH niet veel verder zakt. We zullen zien. Heb ook meer zitten in mijn btc long en voor de verandering alle altcoins verder laten liggen.Taro schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:44:
[...]
Gaat lekker idd.
[Afbeelding]
Als BTC weer verder gaat en opgeladen is zakt ETH wel weer verder terug.
Vind tia en inj wel interessant op deze levels, maar ben er beetje klaar mee. Btc is gewoon de enige serieuze factor nu.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
/update
sl gehit nu ga ook maar maan ook
[ Voor 17% gewijzigd door BurnerT op 28-10-2024 23:05 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
:strip_exif()/f/image/pY7N0Y9TtEav65kUuwcWyJuA.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Y5C59UijkMo4Yx1QriHgebjQ.png?f=user_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Lekker hoor hier gaat hij ook nog lekker als een raket
:strip_exif()/f/image/KYVLqjBHyIsiaZGUK3Z2pgO3.png?f=user_large)
Oh het is al weer gedaan met de pret
We hebben lang genoeg gewacht nu. Moon willen we
Ik zou toch geen x15 of hoger doen nu.Woohooo schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 23:19:
Poeh, ik durf het niet meer om leverage te traden, maar als er een moment is om in te stappen is het nu wel na een upside confirm
Retest is makkelijk enkele K vanaf hier, dan moet je al redelijke positie hebben.
Wat zijn de beste exchanges voor leverage?Woohooo schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 23:19:
Poeh, ik durf het niet meer om leverage te traden, maar als er een moment is om in te stappen is het nu wel na een upside confirm
Ik zit nu vooral op Kucoin, maar ik kan daar voor de zekerheid beter vertrekken i.v.m. het nieuws over de Nederlandse regelgeving: https://www.bestebank.org...and-kucoin-alternatieven/
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 28-10-2024 23:48 ]
En precies hierom gaat die ATH er wel komen.FrambozenTaart schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:50:
[...]
Ja sorry, we staan nog zo'n 6% van een ATH maar toch voelt het allemaal nog saaier dan een bingo sessie op het lokale bejaardentehuis.
Geduld is een schone zaak, organische groei en dat soort dingen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nu kunnen we slapen. Morgenochtend natuurlijk beginnend met een 8.Coldcat schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 00:11:
Daar is die alweer. Wat ziet die 7 er voor de koers toch prachtig uit! Geen ronde vormen zoals de 6 of 5, heerlijk strak.
Is iig wederom een bullflag op de 15mintomtom901 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 00:32:
De daily in 30 min Rond 70.1 closen zou mooi zijn maar of dat lukt..
"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

* Stukfruit heeft nu weer nóg meer spijt dat hij niet gewoon domweg al z'n geld er in heeft gegooid
Dat zit wel Schnorr.
Nog maar even wat meer slapen, want wintertijd sucks.
Hupperdepump!
Blij dat ik die onzin niet heb hier in azie:)mayhem schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 05:34:
Lekker wakker worden dit.
Nog maar even wat meer slapen, want wintertijd sucks.
Hupperdepump!
roflexx schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 05:53:
[...]
Blij dat ik die onzin niet heb hier in azie:)
Dat zit wel Schnorr.

Dat zit wel Schnorr.
Merci !Stukfruit schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 06:18:
En gefeliciteerd @Gipsy King. Met een beetje geluk krijg je vandaag een mooie kaars op de taart
Moet zeggen , ik vertrek altijd om 06:15 naar kantoor , de kleintjes en misses zaten om 05:30 al klaar , zo dikke respect to them.
When mooncake ?
:strip_exif()/f/image/rYhBbbW8RxyafRSeZzYar2wd.png?f=user_large)
Je verjaardag valt mooi samen met groene kaarsen, geniet er van vandaag buddy 🎂
[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 29-10-2024 06:46 ]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/k76DS4oL94AUxxMZHHDny3DR.gif?f=user_large)
vind de RSI nog wel ok. Op de daily prima en op de weekly nog extreem veel ruimte omhoog, zeker ivm de ath begin dit jaar. Totaal andere situatie, waar je kan zien dat er nu veel meer ruimte is omhoog te gaan.tomtom901 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 06:04:
Mooie uptrend, loont nu wel om wat risico af te dekken, RSI hoog en de meeste liquiditeit naar de bovenkant is weg.
funding ook nog steeds neutraal.
Maar eens verder dat een dagje hangen beter is.
Zero.
Dagje hangen op de 420K is nog beter...anti elppa schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 06:54:
[...]
vind de RSI nog wel ok. Op de daily prima en op de weekly nog extreem veel ruimte omhoog, zeker ivm de ath begin dit jaar. Totaal andere situatie, waar je kan zien dat er nu veel meer ruimte is omhoog te gaan.
Dat volume van IBIT is echt om van te watertanden

https://8marketcap.com/compare/bitcoin/gold/
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Van harte, greedy pig
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Op de daily is er nog ruimte, 4 uur is gewoon hoog (RSI). Meestal als de daily boven de 80 RSI is komt er een pullback. Daarbij voelt het weer als easy money en is er nog geen goede higher low, dus ff consolideren mag wel.anti elppa schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 06:54:
[...]
vind de RSI nog wel ok. Op de daily prima en op de weekly nog extreem veel ruimte omhoog, zeker ivm de ath begin dit jaar. Totaal andere situatie, waar je kan zien dat er nu veel meer ruimte is omhoog te gaan.
eens hoor. Daily zit nu maar op 69. Ruimte zat nog. Maar onder het uur wel wat overboughttomtom901 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 07:32:
[...]
Op de daily is er nog ruimte, 4 uur is gewoon hoog (RSI). Meestal als de daily boven de 80 RSI is komt er een pullback. Daarbij voelt het weer als easy money en is er nog geen goede higher low, dus ff consolideren mag wel.
Dus 419420 is ook niet goed genoegBTC100K2021 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 07:19:
Koers staat er mooi bij, wel klein beetje OCD teleurstelling dat we die 60% dominance net niet aangetikt hebben.
Hier Mooncake:Gipsy King schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 06:27:
[...]
Merci !
Moet zeggen , ik vertrek altijd om 06:15 naar kantoor , de kleintjes en misses zaten om 05:30 al klaar , zo dikke respect to them.
When mooncake ?
:strip_exif()/f/image/RM2dB7JA4WdSyrgXCgSQbOQX.png?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!