[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.706 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:43

Vis

Guere schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:51:
[...]

Hopelijk flink wat Bitcoin en enkele muntjes die door ons zijn benoemd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V1cItA4DseuZkH4pk3DIz_LYlj0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/kGFJpHNlXSA2afytC4dzMqDD.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:45
bsmpower schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:27:
[...]

AVAX al snel de deur uit gegooid met minimaal verlies. Kreeg niet de indruk hier dat dit nou een goeie keuze was.
*O*
SUI gekocht
-O-
Risico van snel rijk willen worden
Ik zou krasloten kopen, dat kan snel gaan ;)
Had gewoon Vechain moeten houden
8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:20
Blijkbaar niet de coins die hier zijn benoemd. Ach, als jullie kunnen lachen om mijn fouten is dat iig nog iets positiefs vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

bsmpower schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 17:07:
Blijkbaar niet de coins die hier zijn benoemd. Ach, als jullie kunnen lachen om mijn fouten is dat iig nog iets positiefs vandaag
Je bent nu gewoon aan het trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:05
AlterBridge schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 13:55:
Zijn hier nog mensen met grote verkooporders na een uitbraak richting een nieuwe tijdelijke ATH? Waar denken jullie dan aan? 84-86k of al hoger?
Tijdmachine naar mei 2024, toevallig ook een reactie op een vergelijkbare post van jou. Ben vrij consequent, dus die post geldt nog steeds (en de eerste order uit die periode staat ook nog steeds, dus wordt wel eens tijd).

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:17
Fijn om te zien dat Bitcoin eindelijk na al die maanden uit het kanaal is gebroken, nieuwe ath deze week zou het helemaal afmaken 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xPHHqlsO_0YRXAIVLp1eYDUjRWE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UeVChIu4jiiBtSJ4D6JSqSV2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:31

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:31

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:38
Ahhhhh eindelijk weer eens wat van mr woo. En helemaal eens met hem. Ook ik roep al meer dan een jaar dat deze cycle anders gaat zijn voor shitcoins. Gok op wellicht paar handjes vol shitcoins na geen bull markt. Zeker niet in btc pair. Reden:

1. Zijn er teveel en komen elke dag bij....fiat kan maar 1x uit gegeven worden.
2. Supply bestaande shitcoins. Zie 1.
3. Extreme lading bagholders zorgen voor gigantische sellpressure
4. Etf's btc, minder degen gambler retailers

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 22:57
Solana top signaal.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ga-y50XW0AApq2g?format=jpg&name=large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wfn7bfU8XhPBA6OwjxTAIV_XziI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cdJj10xhpdi5rRvrhD4VMdoy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dv5ryyBJG_iFuCYhhKE3M1VDIWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/350IlIpws9Y2cbzMdkGdEDLx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Hahahaha die onderste....daar ging de stampot over de tafel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGc3_VjXvh-29CssLh30m36f4ps=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/438T3uVlJAjWfYiXJwC5glsJ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Mooie bullish naaldjes op de 15min. Goed teken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:32
En vrijwel alle altcoins in het rood momenteel, bitcoin spaart niemand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14

knakworst

Get more sats!

Dit is nog eens rekteroni

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bKPjWL4YM1VzrSIPxDmn19kYjGw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g1MkjAxxUFoqhIsarPTRU706.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Prachtig. Op de monthly ook totaal geen teken van een bodem

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Kan me nog wel herrineren dat in '20-'21, toen de halve wereld zou gaan draaien op Cardano en Ethereum, de Bitcoin maxi's hier toxic en verzuurd werden genoemd.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:22:
[...]

Ik zou toch een keer een bodem verwachten op dit niveau.

Heb al paar dagen een ETH long open op 2468 als entry, dus staat nog wel in het groen maar het blijft echt een kreupele shitcoin.

Nou ja gelukkig heb ik ook nog een BTC positie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik verwacht tijdelijke bodem in januari op 0.03. Stijging in 3 maanden naar 0.06. Daarna slowbleed naar fking zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:00
knakworst schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:31:
Ik verwacht tijdelijke bodem in januari op 0.03. Stijging in 3 maanden naar 0.06. Daarna slowbleed naar fking zero.
Als 0.03 gehaald wordt pik ik misschien wel n paar eth op

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
69k!!!!111

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
72k soon *O*

Edit: Bedoel uiteraard voor Bitcoin, niet SUI.

[ Voor 65% gewijzigd door Taro op 28-10-2024 18:40 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:15
anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:22:
[...]

Op de monthly kunnen we zomaar door naar 0,03.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:29
Volgens Darrell gaat het om het karakter, anti elppa!

[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 28-10-2024 18:46 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bushalte

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
Met zoveel shitcoins in het rood krijg ik bijna neigingen om wat aan te schaffen, maar ik ga het niet doen. Kan zo nog 20-30% af van de meeste altcoins.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Was er al bang voor dat die terugkwam.

Deze dan maar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WmS2EoSEn4ycx6jLrjPgtVcpzx8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rr1N1ZAgOUFsmABlFjgVn3fe.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
Mr Ronman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:45:
Met zoveel shitcoins in het rood krijg ik bijna neigingen om wat aan te schaffen, maar ik ga het niet doen. Kan zo nog 20-30% 99,99% af van de meeste altcoins.
INB4 @anti elppa
:*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bushalte
Alpina schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:46:
[...]

Was er al bang voor dat die terugkwam.

Deze dan maar:

[Afbeelding]
Ziet tieten. Drukt op +1.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ja sorry, we staan nog zo'n 6% van een ATH maar toch voelt het allemaal nog saaier dan een bingo sessie op het lokale bejaardentehuis.

Er is echt gewoon geen ene kut meer aan, zelfs als we morgen op 180k staan zou geen enkele cel in mijn lichaam nog iets van vreugde of voldoening voelen.

I'm tired boss.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 22:20
Ik begrijp de blijdschap van de BTC holders. Goed gedaan! Begrijp alleen niet zo de haat tegen alts. Iedereen probeert op zijn eigen manier een extraatje te verdienen. Omdat je het zelf goed/beter voor elkaar hebt hoef je het een ander toch niet te misgunnen? Zo lees ik de laatste tijd de reacties wel steeds meer... Waarom wordt dit topic anders niet hernoemd naar Bitcoin-only als dat toch de enige munt is waar over gepraat mag worden en de rest toch shit is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:50:
[...]

Ja sorry, we staan nog zo'n 6% van een ATH maar toch voelt het allemaal nog saaier dan een bingo sessie op het lokale bejaardentehuis.

Er is echt gewoon geen ene kut meer aan, zelfs als we morgen op 180k staan zou geen enkele cel in mijn lichaam nog iets van vreugde of voldoening voelen.

I'm tired boss.
je wil niet weten wat er in dat bejaarden huis gebeurd jonge....stikt van de soa's daar

Maar idd, vind er ook weinig aan. Pas bij 420 kom ik tot leven. Denk dat ik na 11 jaar btc nu echt volledig tot het bot afgestompt ben. Misschien moet ik wel in shitcoins om die thrilll weer te krijgen 8)7

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:52

Darrell

Fiat moonboy

bsmpower schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:52:
Ik begrijp de blijdschap voor de BTC holders. Begrijp alleen niet zo de haat tegen alts. Iedereen probeert op zijn eigen manier een extraatje te verdienen. Omdat je het zelf goed/beter voor elkaar hebt hoef je het een ander toch niet te misgunnen? Zo lees ik de laatste tijd de reacties wel steeds meer... Waarom wordt dit topic anders niet hernoemd naar Bitcoin-only als dat toch de enige munt is waar over gepraat mag worden en de rest toch shit is?
Omdat het anders een saaie zure circlejerk van maxies wordt. Over een half jaar zijn de shitcoiners weer aan het roeptoeteren en zijn en doen de maxies weer zuur.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Ik begrijp de blijdschap van de BTC holders. Goed gedaan! Begrijp alleen niet zo de haat tegen alts. Iedereen probeert op zijn eigen manier een extraatje te verdienen. Omdat je het zelf goed/beter voor elkaar hebt hoef je het een ander toch niet te misgunnen? Zo lees ik de laatste tijd de reacties wel steeds meer... Waarom wordt dit topic anders niet hernoemd naar Bitcoin-only als dat toch de enige munt is waar over gepraat mag worden en de rest toch shit is?
je neemt de posts mbt tot shitcoins te serieus zie ik. Niet doen. Wij hebben allemaal ook in die positie gezeten. bakken fiat verloren.

ik gun iedereen bakken met winsten, dat sowieso. Ik probeer juist mensen voor monster verliezen te behoeden. Snappie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Mr Ronman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:28:
[...]

Heb al paar dagen een ETH long open op 2468 als entry, dus staat nog wel in het groen maar het blijft echt een kreupele shitcoin.

Cowen verwacht $1200 - $1600 in december. Je kan beter een short openen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Er zit een fasering in: Bitcoin moon, daarna Ethereum moon, daarna de grotere altcoins moon, daarna shitcoins moon, daarna bearmarket.

Dit is het moment om in Bitcoin te zitten, niet om alts te kopen of holden. Alts koop je als ETH aan het moonen is en de altcoins nog lager dan nu staan omdat Bitcoin ze kapot heeft getrokken.

Groeten,

Een Bitcoin en mede-SUI holder.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AFnG9Pe9ZPMEiphKh3ClPSjr_pY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KlRW8N8HH1ffkhPlfy2V0kMY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 15:18
Omdat 99 van de 100 mensen eerst rekt moet gaan op shitcoins, bitcoin is langzaam, traag, sloom, er zijn vele betere projecten!! Met nog mooiere samenwerkingen!! Deze altcoin lost ekt wat op!! En uiteindelijk, gaat 99% kei kapot dood.

Iedereen is welkom bij BTC, maar je moet het zelf wel eerst accepteren, kusje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:17
Mr Ronman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:28:
[...]

Als je die nu verkoopt heb je een positieve trade uitgevoerd en kun je direct meer Bitcoin kopen.

Win-win.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Mr Ronman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:45:
Met zoveel shitcoins in het rood krijg ik bijna neigingen om wat aan te schaffen, maar ik ga het niet doen. Kan zo nog 20-30% af van de meeste altcoins.
De meeste zijn door hun support gezakt. Levels liggen een mooi stukje lager. Verschilt natuurlijk wel per shitcoin. Probleem is nu wel dat wanneer Bitcoin toch besluit om voor de verkiezingen nog een keer de lagere 60k regionen op te zoeken dat het dan wel een genade klap wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Taro schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:00:
[...]

Er zit een fasering in: Bitcoin moon, daarna Ethereum moon, daarna de grotere altcoins moon, daarna shitcoins moon, daarna bearmarket.

Dit is het moment om in Bitcoin te zitten, niet om alts te kopen of holden. Alts koop je als ETH aan het moonen is en de altcoins nog lager dan nu staan omdat Bitcoin ze kapot heeft getrokken.

Groeten,

Een Bitcoin en mede-SUI holder.
Zo ging het meestal wel, vraag me alleen af of er niet veel te veel shitcoins zijn dit keer. Wel erg veel meme troep enzo.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:55:
[...]

je wil niet weten wat er in dat bejaarden huis gebeurd jonge....stikt van de soa's daar

Maar idd, vind er ook weinig aan. Pas bij 420 kom ik tot leven. Denk dat ik na 11 jaar btc nu echt volledig tot het bot afgestompt ben. Misschien moet ik wel in shitcoins om die thrilll weer te krijgen 8)7
Heb je wel eens van Hemule gehoord?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis

Vis

Het is geen haat, volgens mij heeft iedereen je hier al weken lopen informeren over dat het nog zeker geen alt season is, en voorlopig nog niet eens aan de horizon te zien is.

Hierbij nogmaals een mooi overzichtje wat van pas kan komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NyWRWlKmbZGZuW6G63mt6lmqJ8k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gTPFltklXQma2WaRZgj0pq5c.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
zwembroek schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:03:
[...]

De meeste zijn door hun support gezakt. Levels liggen een mooi stukje lager. Verschilt natuurlijk wel per shitcoin. Probleem is nu wel dat wanneer Bitcoin toch besluit om voor de verkiezingen nog een keer de lagere 60k regionen op te zoeken dat het dan wel een genade klap wordt.
Als Bitcoin nu nog een dump doet is dat inderdaad wel echt een gruwel bloedbad voor de meeste alts. Dan zou Eth zelfs nog ergens tussen de 2100-2000$ kunnen aantikken.

Maar dat zal denk ik niet gebeuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mr Ronman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:03:
[...]

Zo ging het meestal wel, vraag me alleen af of er niet veel te veel shitcoins zijn dit keer. Wel erg veel meme troep enzo.
Een deel van de shitcoins trekt zich sowieso niets aan van wat Bitcoin doet en die leven hun eigen korte leven.

INJ, SOL, BONK, PEPE, etc. deden het allemaal prima op de ETF frontrun en die gaan de draad later wel weer oppakken. Maar de ADA's, XRP's, etc. die volgen nog wel de normale cycle, al had je dan beter in Bitcoin kunnen zitten omdat je met deze alts gegarandeerd BTC waarde hebt ingeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:04:
[...]

Heb je wel eens van Hemule gehoord?
ja das een toppertje. Heb er nog paar, op aanraden van een kenner hier gekocht. Kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Mr Ronman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:06:
[...]

Als Bitcoin nu nog een dump doet is dat inderdaad wel echt een gruwel bloedbad voor de meeste alts. Dan zou Eth zelfs nog ergens tussen de 2100-2000$ kunnen aantikken.

Maar dat zal denk ik niet gebeuren.
Heb je gezien waar ETH / USDT op balanceert? Als die support verloren gaat is het onder de 2k.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
FrambozenTaart schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:50:
[...]

I'm tired boss.
Dit is wel verrekte herkenbaar. Hoe zou dit toch komen? Je merkt ook op dit forum de gematigde euforie terwijl we nu toch al wel een tijdje best lekker gaan, zeker in vergelijking met vorig jaar. Fascinerend wel. Komt het pas terug als we ruim boven de ATH gaan?
Ik weet nog de spanning en sensatie begin dit jaar toen je elke dag je portfolio met zieke gains zag groeien. Wellicht zijn we verwend geraakt.
Anyhow, moooon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:08:
[...]

ja das een toppertje. Heb er nog paar, op aanraden van een kenner hier gekocht. Kopen?
Nee laat maar. Had er geen 2 ETH in moeten stoppen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:10:
[...]

Nee laat maar. Had er geen 2 ETH in moeten stoppen. :+
ja maar komt wel goed, kwam 1 of andere zeer betrouwbare joetuber tegen, een of ander plofkop, verlepte harses, Ben A.? ja dat was het geloof ik, die melde dat ie nog wel x1020020430240 zou gaan.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z2GitmSuVpwOWnGQVMAT0OJ1Uqs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zXSzg2yLmUqh4Y2GN0S5EXHv.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
fff serieus, ik denk dat er straks een naald van 1k, misschien wel 1,5k omhoog komt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
PHPResource schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:10:
[...]

Dit is wel verrekte herkenbaar. Hoe zou dit toch komen? Je merkt ook op dit forum de gematigde euforie terwijl we nu toch al wel een tijdje best lekker gaan, zeker in vergelijking met vorig jaar. Fascinerend wel. Komt het pas terug als we ruim boven de ATH gaan?
Ik weet nog de spanning en sensatie begin dit jaar toen je elke dag je portfolio met zieke gains zag groeien. Wellicht zijn we verwend geraakt.
Anyhow, moooon!
Ik wachte altijd vol spanning op de tijd dat de wereld stuk zou gaan en hyperBitcoinization de globale handel zou redden maar het blijkt dat de wereld gewoon stuk gaat in real time zonder speciale shit.

Ja, wat russische inmenging hier en daar en een excentrieke miljardair die onder heftig gejuich full blown fascist gaat, maar niet echt iets vernieuwends zegmaar.

Had toch gehoopt dat er onderop de kantelende ijsberg nog een kersje zou zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
zwembroek schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:58:
[...]

Cowen verwacht $1200 - $1600 in december. Je kan beter een short openen.
Ik ben nog steeds long op die fiets van hem.. ;(

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:53

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:20:
fff serieus, ik denk dat er straks een naald van 1k, misschien wel 1,5k omhoog komt
Denk het niet, beter gezegd, ik hoop het niet. Nog niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oU491UOwGQdE_SqQZP87iKzRMrc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iqtIkrTfuOSnFupahWdme8Xm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Ok. Heb meer van die wensputje gekocht

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Aeronaut schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:24:
Ok. Heb meer van die wensputje gekocht
Jottum.

Echt keigaaf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:14
Zegt veel deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Ik hoop het echt maar de 69k lijkt voor nu iets te taai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
https://www.binance.com/e...etf-shares-15485762581233

The big boys are coming.
Nu niet dom zijn en te vroeg aan hen verkopen voor veel te weinig fiat. Hodl en become rich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
PHPResource schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:48:
https://www.binance.com/e...etf-shares-15485762581233

The big boys are coming.
Nu niet dom zijn en te vroeg aan hen verkopen voor veel te weinig fiat. Hodl en become rich
15 miljoen is zakgeld voor de big boys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Wanneer is straks? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat geswaffel tegen die 69k schiet niet echt op 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
fff serieus, ik denk dat er straks een naald van 10k, misschien wel 15k omhoog komt
FTFY.

Vorige keren ging het met naalden van 2 tot 5k, dus ik verwacht niets minder dan een verdubbeling :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:09

Coldcat

HODL

Wat een bloed door de straten bij de ALTS. BTC dominance stijgt sterk.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:47
Echt gaaf om die btc.d te zien. Voelt als het de mond snoeren van al die mensen die denken dat bijvoorbeeld een snellere chain meer waarde heeft.

Lets go Bitcoin!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:00:
Echt gaaf om die btc.d te zien. Voelt als het de mond snoeren van al die mensen die denken dat bijvoorbeeld een snellere chain meer waarde heeft.
Beide hebben natuurlijk geen waarde, het is maar net wat een nog grotere fool ervoor geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Stukfruit schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:54:
[...]

FTFY.

Vorige keren ging het met naalden van 2 tot 5k, dus ik verwacht niets minder dan een verdubbeling :p
Laat die naalden maar achterwege! Dikke bodies brengen meer!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• anti elppa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aLni_hVI2_8LG5wn0i1ZdTV2V2A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Vm4rNwiWFTLF7jSHfZwNN0yv.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:00:

Lets go Bitcoin!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/swnctxkCNKEqznFiK5F1IOMPS_g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/VNpynRmubMItpuAOwPHI1JgL.gif?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SSOKRY1RGkjul_cYmQ1fp4czCTc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4PCP3hn5piyQVkMTZicqZZ2x.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 21:05

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Bijnaaaa. :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Effe een paar TP-1'tjes doen hier. Toch goed van die balls deep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
CB heeft een 300 btc muur tot 70k.
Paar beuken nodig

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Aeronaut schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:26:
Paar beuken nodig
7 klanten van Wip-se en we zijn er door!

59.9% BTC.D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Aeronaut schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:26:
Paar beuken nodig
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zSwE_IL6Ocl4nlbhLzPPR9HdF-w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5w7TQYI1avxfxRfFYv9czO0Q.gif?f=user_large

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Pelox
Zo. Ik heb alles verkocht! Mij pakken ze niet meer! Hahaa zoek het maar lekker uit met je fantasiemuntjes! Deze jongen dient morgen zijn ontslag in en gaat met pensioen!

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Pelox schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:27:
Zo. Ik heb alles verkocht! Mij pakken ze niet meer! Hahaa zoek het maar lekker uit met je fantasiemuntjes! Deze jongen dient morgen zijn ontslag in en gaat met pensioen!
Nice alles verkocht. Ook je huis? En dat allemaal in btc gestopt? Zelfs ik ben niet zo boelieschhh

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Lekker naar de Landal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
nooit meer werken, nooit meer!!

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Even een momentje stilte voor ETH/BTC. Die gaat straks helemaal Rekteroni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Btc.d kan het grappigste doen door te stoppen op 59.99% (.91 nu)

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Pelox
Uiteraard heb ik geen klote verkocht. Ik hodl deze zooi de moeder tot de 6 cent!

Ben niet gek!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H8hROZCKPAvLELHzcPTl5G6HnuU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ykmhVp8dlFU3cpmBfKLda8ri.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Pelox schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:34:
Uiteraard heb ik geen klote verkocht. Ik hodl deze zooi de moeder tot de 6 cent!

Ben niet gek!

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rKWMmLEWXzynFZy04UtgLkUZ34U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3NC8NzRlANkddfrKyq7RAyLO.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 06:25
Ben echt blij voor @zwembroek! Lekker op tijd weer ingestapt. Ondertussen hoop ik dat mijn sell orders geraakt worden. Denk dat de top ergens tussen 74-82k ligt voor deze bull. Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/RHG5pvkRCrvKFJPtA9/giphy.gif

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Pelox schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:34:

Ben niet gek!

[Afbeelding]
Juinen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:22:
Effe een paar TP-1'tjes doen hier. Toch goed van die balls deep :D
8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Boys..... we got him!

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/XMVz4JeILUMAAAAe/ladies-and-gentleman-we-got-him.png

Die whale die de koersen bepaald.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Man, ik ben kapot. Maar wel lekker dagje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JZfBfmZdMKBCVZkURyLNNuRqdts=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Is0iirPwt5vwZ0CKhq4AsiQs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:46:
Man, ik ben kapot. Maar wel lekker dagje.

[Afbeelding]
Mij teveel moeite allemaal. Mijn long loopt sinds 55k. Ondertussen x15 dus start prijs staat op 59.3. Ga als we ruim door de 70-72k zone gaan mijn plan van paar weken terug doorvoeren. Dus iets van 0,2 tot 0,5 bij storten en leverage naar beneden halen. En dan later weer omhoog als we stukje in price discovery zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6j721mSCzb3gLXaNlJKFlkTkCSM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wEolSW6wVD5f45bQKqRm79xR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:51:
[...]

Mij teveel moeite allemaal. Mijn long loopt sinds 55k. Ondertussen x15 dus start prijs staat op 59.3. Ga als we ruim door de 70-72k zone gaan mijn plan van paar weken terug doorvoeren. Dus iets van 0,2 tot 0,5 bij storten en leverage naar beneden halen. En dan later weer omhoog als we stukje in price discovery zijn.

[Afbeelding]
Sure, ieder zijn ding :) Als we maar samen m00n gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:50
Donald Pamp wordt ingeprijsd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Enige want donald wint is een enkeltje jail op zn golf resort

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Geen zorgen. Bij beide kandidaten loopt de US debt uit de klauwen.
Pagina: 1 ... 118 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!