Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
bsmpower schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:27:
[...]
AVAX al snel de deur uit gegooid met minimaal verlies. Kreeg niet de indruk hier dat dit nou een goeie keuze was.

SUI gekocht

Ik zou krasloten kopen, dat kan snel gaanRisico van snel rijk willen worden
Had gewoon Vechain moeten houden

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je bent nu gewoon aan het trollen.bsmpower schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 17:07:
Blijkbaar niet de coins die hier zijn benoemd. Ach, als jullie kunnen lachen om mijn fouten is dat iig nog iets positiefs vandaag
Tijdmachine naar mei 2024, toevallig ook een reactie op een vergelijkbare post van jou. Ben vrij consequent, dus die post geldt nog steeds (en de eerste order uit die periode staat ook nog steeds, dus wordt wel eens tijd).AlterBridge schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 13:55:
Zijn hier nog mensen met grote verkooporders na een uitbraak richting een nieuwe tijdelijke ATH? Waar denken jullie dan aan? 84-86k of al hoger?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
I haven’t talked about altcoins in years, I quit my interest in them after the “shit rolls downhill chart” mapping the performance of 10,000 of them. But someone asked me specifically and this is how I see altcoin market cap…
— Willy Woo (@woonomic) 26 oktober 2024
This cycle has been markedly different from others.…
Ahhhhh eindelijk weer eens wat van mr woo. En helemaal eens met hem. Ook ik roep al meer dan een jaar dat deze cycle anders gaat zijn voor shitcoins. Gok op wellicht paar handjes vol shitcoins na geen bull markt. Zeker niet in btc pair. Reden:
1. Zijn er teveel en komen elke dag bij....fiat kan maar 1x uit gegeven worden.
2. Supply bestaande shitcoins. Zie 1.
3. Extreme lading bagholders zorgen voor gigantische sellpressure
4. Etf's btc, minder degen gambler retailers
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hahahaha die onderste....daar ging de stampot over de tafel
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/438T3uVlJAjWfYiXJwC5glsJ.jpg?f=user_large)
Prachtig. Op de monthly ook totaal geen teken van een bodem
Kan me nog wel herrineren dat in '20-'21, toen de halve wereld zou gaan draaien op Cardano en Ethereum, de Bitcoin maxi's hier toxic en verzuurd werden genoemd.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik zou toch een keer een bodem verwachten op dit niveau.anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:22:
[...]
Heb al paar dagen een ETH long open op 2468 als entry, dus staat nog wel in het groen maar het blijft echt een kreupele shitcoin.
Nou ja gelukkig heb ik ook nog een BTC positie
Als 0.03 gehaald wordt pik ik misschien wel n paar eth opknakworst schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:31:
Ik verwacht tijdelijke bodem in januari op 0.03. Stijging in 3 maanden naar 0.06. Daarna slowbleed naar fking zero.
Ik lul ook zomaar wat
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium

Edit: Bedoel uiteraard voor Bitcoin, niet SUI.
[ Voor 65% gewijzigd door Taro op 28-10-2024 18:40 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Op de monthly kunnen we zomaar door naar 0,03.anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:22:
[...]
Lekkere ork weer
Volgens Darrell gaat het om het karakter, anti elppa!anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:44:
Lekkere ork weer
[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 28-10-2024 18:46 ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
INB4 @anti elppaMr Ronman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:45:
Met zoveel shitcoins in het rood krijg ik bijna neigingen om wat aan te schaffen, maar ik ga het niet doen. Kan zo nog 20-30% 99,99% af van de meeste altcoins.
Ziet tieten. Drukt op +1.Alpina schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:46:
[...]
Was er al bang voor dat die terugkwam.
Deze dan maar:
[Afbeelding]
Ja sorry, we staan nog zo'n 6% van een ATH maar toch voelt het allemaal nog saaier dan een bingo sessie op het lokale bejaardentehuis.
Er is echt gewoon geen ene kut meer aan, zelfs als we morgen op 180k staan zou geen enkele cel in mijn lichaam nog iets van vreugde of voldoening voelen.
I'm tired boss.
je wil niet weten wat er in dat bejaarden huis gebeurd jonge....stikt van de soa's daarFrambozenTaart schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:50:
[...]
Ja sorry, we staan nog zo'n 6% van een ATH maar toch voelt het allemaal nog saaier dan een bingo sessie op het lokale bejaardentehuis.
Er is echt gewoon geen ene kut meer aan, zelfs als we morgen op 180k staan zou geen enkele cel in mijn lichaam nog iets van vreugde of voldoening voelen.
I'm tired boss.
Maar idd, vind er ook weinig aan. Pas bij 420 kom ik tot leven. Denk dat ik na 11 jaar btc nu echt volledig tot het bot afgestompt ben. Misschien moet ik wel in shitcoins om die thrilll weer te krijgen

Omdat het anders een saaie zure circlejerk van maxies wordt. Over een half jaar zijn de shitcoiners weer aan het roeptoeteren en zijn en doen de maxies weer zuur.bsmpower schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:52:
Ik begrijp de blijdschap voor de BTC holders. Begrijp alleen niet zo de haat tegen alts. Iedereen probeert op zijn eigen manier een extraatje te verdienen. Omdat je het zelf goed/beter voor elkaar hebt hoef je het een ander toch niet te misgunnen? Zo lees ik de laatste tijd de reacties wel steeds meer... Waarom wordt dit topic anders niet hernoemd naar Bitcoin-only als dat toch de enige munt is waar over gepraat mag worden en de rest toch shit is?
je neemt de posts mbt tot shitcoins te serieus zie ik. Niet doen. Wij hebben allemaal ook in die positie gezeten. bakken fiat verloren.bsmpower schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:52:
Ik begrijp de blijdschap van de BTC holders. Goed gedaan! Begrijp alleen niet zo de haat tegen alts. Iedereen probeert op zijn eigen manier een extraatje te verdienen. Omdat je het zelf goed/beter voor elkaar hebt hoef je het een ander toch niet te misgunnen? Zo lees ik de laatste tijd de reacties wel steeds meer... Waarom wordt dit topic anders niet hernoemd naar Bitcoin-only als dat toch de enige munt is waar over gepraat mag worden en de rest toch shit is?
ik gun iedereen bakken met winsten, dat sowieso. Ik probeer juist mensen voor monster verliezen te behoeden. Snappie
Cowen verwacht $1200 - $1600 in december. Je kan beter een short openen.Mr Ronman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:28:
[...]
Ik zou toch een keer een bodem verwachten op dit niveau.
Heb al paar dagen een ETH long open op 2468 als entry, dus staat nog wel in het groen maar het blijft echt een kreupele shitcoin.
Er zit een fasering in: Bitcoin moon, daarna Ethereum moon, daarna de grotere altcoins moon, daarna shitcoins moon, daarna bearmarket.bsmpower schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:52:
Ik begrijp de blijdschap van de BTC holders. Goed gedaan! Begrijp alleen niet zo de haat tegen alts. Iedereen probeert op zijn eigen manier een extraatje te verdienen. Omdat je het zelf goed/beter voor elkaar hebt hoef je het een ander toch niet te misgunnen? Zo lees ik de laatste tijd de reacties wel steeds meer... Waarom wordt dit topic anders niet hernoemd naar Bitcoin-only als dat toch de enige munt is waar over gepraat mag worden en de rest toch shit is?
Dit is het moment om in Bitcoin te zitten, niet om alts te kopen of holden. Alts koop je als ETH aan het moonen is en de altcoins nog lager dan nu staan omdat Bitcoin ze kapot heeft getrokken.
Groeten,
Een Bitcoin en mede-SUI holder.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Omdat 99 van de 100 mensen eerst rekt moet gaan op shitcoins, bitcoin is langzaam, traag, sloom, er zijn vele betere projecten!! Met nog mooiere samenwerkingen!! Deze altcoin lost ekt wat op!! En uiteindelijk, gaat 99% kei kapot dood.bsmpower schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:52:
Iedereen is welkom bij BTC, maar je moet het zelf wel eerst accepteren, kusje.
Als je die nu verkoopt heb je een positieve trade uitgevoerd en kun je direct meer Bitcoin kopen.Mr Ronman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:28:
[...]
Ik zou toch een keer een bodem verwachten op dit niveau.
Win-win.
De meeste zijn door hun support gezakt. Levels liggen een mooi stukje lager. Verschilt natuurlijk wel per shitcoin. Probleem is nu wel dat wanneer Bitcoin toch besluit om voor de verkiezingen nog een keer de lagere 60k regionen op te zoeken dat het dan wel een genade klap wordt.Mr Ronman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:45:
Met zoveel shitcoins in het rood krijg ik bijna neigingen om wat aan te schaffen, maar ik ga het niet doen. Kan zo nog 20-30% af van de meeste altcoins.
Zo ging het meestal wel, vraag me alleen af of er niet veel te veel shitcoins zijn dit keer. Wel erg veel meme troep enzo.Taro schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:00:
[...]
Er zit een fasering in: Bitcoin moon, daarna Ethereum moon, daarna de grotere altcoins moon, daarna shitcoins moon, daarna bearmarket.
Dit is het moment om in Bitcoin te zitten, niet om alts te kopen of holden. Alts koop je als ETH aan het moonen is en de altcoins nog lager dan nu staan omdat Bitcoin ze kapot heeft getrokken.
Groeten,
Een Bitcoin en mede-SUI holder.
Heb je wel eens van Hemule gehoord?anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:55:
[...]
je wil niet weten wat er in dat bejaarden huis gebeurd jonge....stikt van de soa's daar
Maar idd, vind er ook weinig aan. Pas bij 420 kom ik tot leven. Denk dat ik na 11 jaar btc nu echt volledig tot het bot afgestompt ben. Misschien moet ik wel in shitcoins om die thrilll weer te krijgen
Het is geen haat, volgens mij heeft iedereen je hier al weken lopen informeren over dat het nog zeker geen alt season is, en voorlopig nog niet eens aan de horizon te zien is.bsmpower schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:52:
Hierbij nogmaals een mooi overzichtje wat van pas kan komen.
/f/image/gTPFltklXQma2WaRZgj0pq5c.png?f=fotoalbum_large)
Als Bitcoin nu nog een dump doet is dat inderdaad wel echt een gruwel bloedbad voor de meeste alts. Dan zou Eth zelfs nog ergens tussen de 2100-2000$ kunnen aantikken.zwembroek schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:03:
[...]
De meeste zijn door hun support gezakt. Levels liggen een mooi stukje lager. Verschilt natuurlijk wel per shitcoin. Probleem is nu wel dat wanneer Bitcoin toch besluit om voor de verkiezingen nog een keer de lagere 60k regionen op te zoeken dat het dan wel een genade klap wordt.
Maar dat zal denk ik niet gebeuren.
Een deel van de shitcoins trekt zich sowieso niets aan van wat Bitcoin doet en die leven hun eigen korte leven.Mr Ronman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:03:
[...]
Zo ging het meestal wel, vraag me alleen af of er niet veel te veel shitcoins zijn dit keer. Wel erg veel meme troep enzo.
INJ, SOL, BONK, PEPE, etc. deden het allemaal prima op de ETF frontrun en die gaan de draad later wel weer oppakken. Maar de ADA's, XRP's, etc. die volgen nog wel de normale cycle, al had je dan beter in Bitcoin kunnen zitten omdat je met deze alts gegarandeerd BTC waarde hebt ingeleverd.
ja das een toppertje. Heb er nog paar, op aanraden van een kenner hier gekocht. Kopen?
Heb je gezien waar ETH / USDT op balanceert? Als die support verloren gaat is het onder de 2k.Mr Ronman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:06:
[...]
Als Bitcoin nu nog een dump doet is dat inderdaad wel echt een gruwel bloedbad voor de meeste alts. Dan zou Eth zelfs nog ergens tussen de 2100-2000$ kunnen aantikken.
Maar dat zal denk ik niet gebeuren.
Dit is wel verrekte herkenbaar. Hoe zou dit toch komen? Je merkt ook op dit forum de gematigde euforie terwijl we nu toch al wel een tijdje best lekker gaan, zeker in vergelijking met vorig jaar. Fascinerend wel. Komt het pas terug als we ruim boven de ATH gaan?FrambozenTaart schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:50:
[...]
I'm tired boss.
Ik weet nog de spanning en sensatie begin dit jaar toen je elke dag je portfolio met zieke gains zag groeien. Wellicht zijn we verwend geraakt.
Anyhow, moooon!
Nee laat maar. Had er geen 2 ETH in moeten stoppen.anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:08:
[...]
ja das een toppertje. Heb er nog paar, op aanraden van een kenner hier gekocht. Kopen?
ja maar komt wel goed, kwam 1 of andere zeer betrouwbare joetuber tegen, een of ander plofkop, verlepte harses, Ben A.? ja dat was het geloof ik, die melde dat ie nog wel x1020020430240 zou gaan.zwembroek schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:10:
[...]
Nee laat maar. Had er geen 2 ETH in moeten stoppen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zXSzg2yLmUqh4Y2GN0S5EXHv.jpg?f=user_large)
Ik wachte altijd vol spanning op de tijd dat de wereld stuk zou gaan en hyperBitcoinization de globale handel zou redden maar het blijkt dat de wereld gewoon stuk gaat in real time zonder speciale shit.PHPResource schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:10:
[...]
Dit is wel verrekte herkenbaar. Hoe zou dit toch komen? Je merkt ook op dit forum de gematigde euforie terwijl we nu toch al wel een tijdje best lekker gaan, zeker in vergelijking met vorig jaar. Fascinerend wel. Komt het pas terug als we ruim boven de ATH gaan?
Ik weet nog de spanning en sensatie begin dit jaar toen je elke dag je portfolio met zieke gains zag groeien. Wellicht zijn we verwend geraakt.
Anyhow, moooon!
Ja, wat russische inmenging hier en daar en een excentrieke miljardair die onder heftig gejuich full blown fascist gaat, maar niet echt iets vernieuwends zegmaar.
Had toch gehoopt dat er onderop de kantelende ijsberg nog een kersje zou zitten.
Ik ben nog steeds long op die fiets van hem..zwembroek schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:58:
[...]
Cowen verwacht $1200 - $1600 in december. Je kan beter een short openen.
Zero.
Denk het niet, beter gezegd, ik hoop het niet. Nog niet.anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:20:
fff serieus, ik denk dat er straks een naald van 1k, misschien wel 1,5k omhoog komt
:strip_exif()/f/image/iqtIkrTfuOSnFupahWdme8Xm.jpg?f=fotoalbum_large)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Jottum.Aeronaut schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:24:
Ok. Heb meer van die wensputje gekocht
Echt keigaaf
REPORTER: How concerned are you about the long term status of the dollar?
— Radar🚨 (@RadarHits) 28 oktober 2024
‼️Treasury podium sign falls‼️
LOL pic.twitter.com/xS6dVnguyT
Ik hoop het echt maar de 69k lijkt voor nu iets te taai?anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:20:
fff serieus, ik denk dat er straks een naald van 1k, misschien wel 1,5k omhoog komt
The big boys are coming.
Nu niet dom zijn en te vroeg aan hen verkopen voor veel te weinig fiat. Hodl en become rich
15 miljoen is zakgeld voor de big boys.PHPResource schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:48:
https://www.binance.com/e...etf-shares-15485762581233
The big boys are coming.
Nu niet dom zijn en te vroeg aan hen verkopen voor veel te weinig fiat. Hodl en become rich
Wanneer is straks?anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:20:
FTFY.anti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:20:
fff serieus, ik denk dat er straks een naald van 10k, misschien wel 15k omhoog komt
Vorige keren ging het met naalden van 2 tot 5k, dus ik verwacht niets minder dan een verdubbeling
Dat zit wel Schnorr.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Lets go Bitcoin!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Beide hebben natuurlijk geen waarde, het is maar net wat een nog grotere fool ervoor geeft.Gelukszoekr schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:00:
Echt gaaf om die btc.d te zien. Voelt als het de mond snoeren van al die mensen die denken dat bijvoorbeeld een snellere chain meer waarde heeft.
Laat die naalden maar achterwege! Dikke bodies brengen meer!Stukfruit schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:54:
[...]
FTFY.
Vorige keren ging het met naalden van 2 tot 5k, dus ik verwacht niets minder dan een verdubbeling
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Vm4rNwiWFTLF7jSHfZwNN0yv.gif?f=user_large)
Gelukszoekr schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:00:
Echt gaaf om die btc.d te zien. Voelt als het de mond snoeren van al die mensen die denken dat bijvoorbeeld een snellere chain meer waarde heeft.
Lets go Bitcoin!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VNpynRmubMItpuAOwPHI1JgL.gif?f=user_large)
Paar beuken nodig
7 klanten van Wip-se en we zijn er door!Aeronaut schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:26:
CB heeft een 300 btc muur tot 70k.
Paar beuken nodig
59.9% BTC.D
Aeronaut schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:26:
CB heeft een 300 btc muur tot 70k.
Paar beuken nodig
:gifsicle():strip_exif()/f/image/5w7TQYI1avxfxRfFYv9czO0Q.gif?f=user_large)
Zero.
Nice alles verkocht. Ook je huis? En dat allemaal in btc gestopt? Zelfs ik ben niet zo boelieschhhPelox schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:27:
Zo. Ik heb alles verkocht! Mij pakken ze niet meer! Hahaa zoek het maar lekker uit met je fantasiemuntjes! Deze jongen dient morgen zijn ontslag in en gaat met pensioen!
Lekker naar de Landal!Pelox schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:27:
Zo. Ik heb alles verkocht! Mij pakken ze niet meer! Hahaa zoek het maar lekker uit met je fantasiemuntjes! Deze jongen dient morgen zijn ontslag in en gaat met pensioen!
nooit meer werken, nooit meer!!Pelox schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:27:
nothing stops this train
Ben niet gek!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ykmhVp8dlFU3cpmBfKLda8ri.jpg?f=user_large)
Zero.
Pelox schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:34:
Uiteraard heb ik geen klote verkocht. Ik hodl deze zooi de moeder tot de 6 cent!
Ben niet gek!
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3NC8NzRlANkddfrKyq7RAyLO.gif?f=user_large)
nothing stops this train

Juinen!Pelox schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:34:
Uiteraard heb ik geen klote verkocht. Ik hodl deze zooi de moeder tot de 6 cent!
Ben niet gek!
[Afbeelding]
tomtom901 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:22:
Effe een paar TP-1'tjes doen hier. Toch goed van die balls deep
Boys..... we got him!

Die whale die de koersen bepaald.
Mij teveel moeite allemaal. Mijn long loopt sinds 55k. Ondertussen x15 dus start prijs staat op 59.3. Ga als we ruim door de 70-72k zone gaan mijn plan van paar weken terug doorvoeren. Dus iets van 0,2 tot 0,5 bij storten en leverage naar beneden halen. En dan later weer omhoog als we stukje in price discovery zijn.tomtom901 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:46:
Man, ik ben kapot. Maar wel lekker dagje.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/wEolSW6wVD5f45bQKqRm79xR.jpg?f=fotoalbum_large)
Sure, ieder zijn dinganti elppa schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:51:
[...]
Mij teveel moeite allemaal. Mijn long loopt sinds 55k. Ondertussen x15 dus start prijs staat op 59.3. Ga als we ruim door de 70-72k zone gaan mijn plan van paar weken terug doorvoeren. Dus iets van 0,2 tot 0,5 bij storten en leverage naar beneden halen. En dan later weer omhoog als we stukje in price discovery zijn.
[Afbeelding]
Geen zorgen. Bij beide kandidaten loopt de US debt uit de klauwen.ytr81 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:58:
Donald Pamp wordt ingeprijsd?
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!