Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Behaalde (ook negatieve) resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst 😉D_Jeff schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:30:
[...]
2021->2023: Dat werd een drop van 57K EUR naar 16K EUR. Dat zijn serieuze verschillen.
Kijkend naar de stockmarket: Ook daar zijn prijscorrecties van -30% niet ongebruikelijk, hoewel dat alsnog minder diep is dan het vorige BTC-dip(-je)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zo. Rust, DCA en HODL.
winst = winstmayhem schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:41:
Omdat ik weer eens in een shitcoin had geïnvesteerd (SEI) en elke dag euforisch/paniekerig naar de prijs keek, de boel gisteren tegen marktprijs verkocht (toch nog een +15%) en omgezet naar BTC.
Zo. Rust, DCA en HODL.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Zeker, en +15% is niet slechte (referentie naar YouTube: Iglo Pizza Crossa reclame uit de jaren 80 (Nederlands))🍕
x100 moonshot incoming!mayhem schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:41:
Omdat ik weer eens in een shitcoin had geïnvesteerd (SEI) en elke dag euforisch/paniekerig naar de prijs keek, de boel gisteren tegen marktprijs verkocht (toch nog een +15%) en omgezet naar BTC.
Zo. Rust, DCA en HODL.
Nein nein nein nein

"Since 2021"BTC100K2021 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:03:
[...]
I may have lost the battle, but not the war
- deel in hypotheek (of niet, LTV is al onder de 25%}D_Jeff schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 08:36:
Iemand al nagedacht over een exit strategie voor deze cycle?
BTC -> stable deed in de vorige cycle nog een leuke staking geven, maar momenteel Is dat amper iets.
- deel in huis (na de trap is hij nog steeds niet af)
- deel in fiat
- deel in meesman
- deel in goud etf
- deel blijft in btc
Jack Mallers: Bitcoin is going to $250K-$1m in the next 12-18 months. 🚀@jackmallers @natbrunell
— Efrat Fenigson (@efenigson) 25 oktober 2024
And - it doesn’t matter for Bitcoin who wins the 24 US elections. pic.twitter.com/FMqXqipACs
Die Jack Mallers is ook een karikatuur van zichzelf hè.. maar ik vind het een mooie voorspelling voor de komende maanden 😅
Waarom zou je dat doen dan, je zit in de laagste risicoklasse, afhankelijk van je rente kun je meer rendement elders behalen.Wispe schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:20:
[...]
- deel in hypotheek (of niet, LTV is al onder de 25%}
Ook al hebben ze dekking 1-op-1 (laten we er even vanuit gaan dat dit zo is), er bestaat ook de kans dat de US die funds bevriest tijdens een onderzoek.
Genoeg alternatieven, USDC, fiat trading pairs, uitcashen naar je bankrekening, in BTC stoppen.
Maar iedereen blijft rustig zitten, bijzonder.
[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-10-2024 10:28 ]
Too big to fail? (ik weet het niet hoor)BTC100K2021 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:27:
Of het nou FUD is of niet, ik snap niet waarom Tether market cap geen krimp geeft.
Ook al hebben ze dekking 1-op-1 (laten we er even vanuit gaan dat dit zo is), er bestaat ook de kans dat de US die funds bevriest tijdens een onderzoek.
Genoeg alternatieven, USDC, fiat trading pairs, uitcashen, in BTC stoppen.
Ik kon een vaag formuliertje invullen en dan had ik direct %-korting. Alleen wel een beetje jammer dat de administratiekosten voor dat vage formuliertje ongeveer 1 ETH kosttetomtom901 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:25:
[...]
Waarom zou je dat doen dan, je zit in de laagste risicoklasse, afhankelijk van je rente kun je meer rendement elders behalen.
Je weet dat die fud van 2 dagen terug fake news was?BTC100K2021 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:27:
Of het nou FUD is of niet, ik snap niet waarom Tether market cap geen krimp geeft.
Genoeg alternatieven, USDC, fiat trading pairs, uitcashen naar je bankrekening, in BTC stoppen.
Nee, dat wist ik nietanti elppa schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:34:
[...]
Je weet dat die fud van 2 dagen terug fake news was?
Dan ben ik hier in dit forum smerig voorgelogen
Is geen bewijs en tether zelf ontkent dat er 9ok maar iets van een onderzoek loopt of gaat lopen.BTC100K2021 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:35:
[...]
Nee, dat wist ik niet![]()
Dan ben ik hier in dit forum smerig voorgelogen
Geen garantie verder. Maar das ook de reden dat dumpje snel opgekocht werd. En usdt stabiel is
Is dat geen rentemiddeling geweest dan?D_Jeff schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:32:
[...]
Ik kon een vaag formuliertje invullen en dan had ik direct %-korting. Alleen wel een beetje jammer dat de administratiekosten voor dat vage formuliertje ongeveer 1 ETH kostte
FOUT
Je gaat niet door voor de prijs van een wasmachine
0,6% van ongeveer 1 ETH = wij weten hoe hoog je hypotheek isD_Jeff schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:51:
[...]
FOUT
spoiler:NHA
NHG is in deze stijgende huizenmarkt redelijk overbodig, ze keren alleen uit in bepaalde restschuld scenario's.
Extra aflossen en rentekorting krijgen o.b.v. LTV-ratio is dan slimmer.
[ Voor 25% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-10-2024 10:56 ]
Rendement?tomtom901 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:25:
[...]
Waarom zou je dat doen dan, je zit in de laagste risicoklasse, afhankelijk van je rente kun je meer rendement elders behalen.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/XtTqb6LrjOvGvM3axGC4XIo1.webp?f=user_large)
Bij de huidige ETH-koers: Dat zou ik heel graag willen, maar is helaas niet het gevalBTC100K2021 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:53:
[...]
0,6% van ongeveer 1 ETH = wij weten hoe hoog je hypotheek is
NHG is in deze stijgende huizenmarkt redelijk overbodig, ze keren alleen uit in bepaalde restschuld scenario's.
Aanvul: NHA of risico-klasse, dat was in alle situaties (voor mij) een win voor de NHA. Dat het aanvullend nog wat afdekt bij zeer stevige sh*t in je leven, is mooi meegenomen
[ Voor 16% gewijzigd door D_Jeff op 27-10-2024 11:01 ]
Een buy high bij een hypotheek, dat is dubbel verliezenD_Jeff schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:58:
[...]
Bij de huidige ETH-koers: Dat zou ik heel graag willen, maar is helaas niet het geval
Aanvul: NHA of risico-klasse, dat was in alle situaties (voor mij) een win voor de NHA. Dat het aanvullend nog wat afdekt bij zeer stevige sh*t in je leven, is mooi meegenomen
als je rente onder de 2.8% is zal ik het zeker lekker zo laten.tomtom901 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:25:
[...]
erboven is wellicht prima om wat af te lossen.
maar het is zoiezo al beter dan bijv de winsten op je bank laten stallen
nothing stops this train
Decentraal P2P systeem voor waardeoverdracht.
Stelletje fiat en Porsche maxi's
zolang de 4-year cycle nog intact is, stick to that planBTC100K2021 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 11:13:
Iedereen hier met zijn exit strategie, we zaten er toch in voor de tech?
nothing stops this train
FOUTD_Jeff schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:51:
[...]
FOUT
spoiler:NHA
het is NHG
Haha, ja, leuk verhaal.BTC100K2021 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 11:13:
Iedereen hier met zijn exit strategie, we zaten er toch in voor de tech?
Dat klopt. Gevoelsmatig wil ik van de bank af.tomtom901 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:25:
[...]
Mijn rente is 4.19% en is toch weer paar honderd euro aan rente per maand wat je door de plee spoelt.
[ Voor 11% gewijzigd door Wispe op 27-10-2024 11:36 ]
kwestie van tijd, wanneer de euro naar hyperinflatie gaat maak je vanzelf een mega klappertomtom901 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 11:33:
Oh komop, als jullie er niet in zitten voor een grote fiat gebaseerde klapper
nothing stops this train
Ik zie dit wel werkelijkheid worden, als in, je satjes als onderpand gebruiken om fiat te lenen, hypotheken aan te gaan, auto leasen/huren etc.
https://share.podimo.com/s/A0xceJAF
[ Voor 19% gewijzigd door CornermanNL op 27-10-2024 11:55 ]
Ik ook, maar dan zul je je sats wel bij een custodian moeten stallen.Vis schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 11:50:
[...]
Ik zie dit wel werkelijkheid worden, als in, je satjes als onderpand gebruiken om fiat te lenen, hypotheken aan te gaan, auto leasen/huren etc.
Proof of control kan ook, maar dan is je walletadres bekend.
@FrambozenTaart ?CornermanNL schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 11:54:
Een stoner gaat minen, zijn kweek opgerold en zijn wallet BTC geconfisqueerd. Een bak BTC waar niemand meer bij kan. Geinig verhaaltje.
https://share.podimo.com/s/A0xceJAF
Hypotheken, auto's en exitstrategieen....
Die heeft tot 04:00 (nieuwe tijd) zitten pokeren en is echt helemaal naar de gatverdegetver.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pZtHy221oxG1ee2hgKs3mvKX.jpg?f=user_large)
Kan iets succesvol zijn maar niet winstgevend? Ja, dat kan.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
De mods moeten wat te doen hebben. Rapparteren maar.Darrell schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 12:19:
Gecorrigeerd met 3 jaar inflatie staan we tov de 2021 ath nu misschien op 45k.
nee zo erg is het nu ook weer niet. Eerder tegen de 60k aanDarrell schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 12:19:
Gecorrigeerd met 3 jaar inflatie staan we tov de 2021 ath nu misschien op 45k.
Oh dan heb ik niks gezegd.anti elppa schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 12:43:
[...]
nee zo erg is het nu ook weer niet. Eerder tegen de 60k aan
ik kan em ook omkeren. Pas bij 80.288 hebben we een nieuwe ath als je 69k corrigeert voor het geprint.
NHG heeft al de laagste risico-klasse, aflossen om een lagere risico-klasse te krijgen is niet nodigBTC100K2021 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:53:
[...]
0,6% van ongeveer 1 ETH = wij weten hoe hoog je hypotheek is
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Dit horen we al een paar jaar. Net als met crypto is er tijd zat om op de trein te stappen, zilver staat al even stil op het station.Kol Nedra schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:07:
Dit is best interessant eigenlijk, Goud/Zilver ratio is niet zoals vroeger, nu 1:91
[Afbeelding]
(Tip voor al die jonge mede-papas hiero) Hardstikke leuk voor de kinderen om fysiek in huis te halen en op die manier te sparen met tastbare dingen.
Edit: vervang gerudt zilver voor goud in het verha hierboven... "Groter denken" was het advies hier laatst, die feedback wil ik voorkomen 😄
[ Voor 9% gewijzigd door WarsemaW op 27-10-2024 13:53 ]
[ Voor 96% gewijzigd door WarsemaW op 27-10-2024 13:53 ]
Ben benieuwd, het is lang geleden dat CME gaps niet gedicht werden. Volgens my was de close net onder de 67K. Mijn body is ready maar mijn geest is nog te gebroken om het te kunnen accepteren
67.2 zo te zienSluw schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:27:
[...]
Ben benieuwd, het is lang geleden dat CME gaps niet gedicht werden. Volgens my was de close net onder de 67K. Mijn body is ready maar mijn geest is nog te gebroken om het te kunnen accepteren
Ons was in oktober een nieuwe ATH beloofd.Don Guacamole schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 15:36:
Iedereen klaar voor moonvember? Volgende maand nieuwe ATH!
Het is nog steeds oktober
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ATH komende week, ik voel het!
Hou ik je aan.Vis schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:18:
Nog 4 dagen om een hele mooie dikke groene oktober candle te printen.
ja een 2 aardige groen monthly achter elkaar is lang geleden. We maken iig tot nu toe sinds de dip van 49k strak higher lows en higher highsVis schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:18:
Nog 4 dagen om een hele mooie dikke groene oktober candle te printen.
Oh nee zeker niet. Poste et gisteren al meerdere keren.
As did Ianti elppa schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 18:41:
[...]
Oh nee zeker niet. Poste et gisteren al meerdere keren.
Zou mooi zijn. 70k 1x testen voor einde dinsdag. Woensdag pullback en dan donderdag of vrijdag er door.tomtom901 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 18:43:
[...]
As did INu hopen dat we de weekly close gewoon hier kunnen doen, dan is het ruimschoots prima.
knakworst schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:20:
[...]
Wen 100 trillion
Beetje @BTC100K2021 dit.
:strip_exif()/f/image/wRwPJiK7wapeZieS1x8EDCEl.jpg?f=fotoalbum_large)
Shotgun!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Don Guacamole schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:53:
Announcement of the announcement!
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/vdeo2PPirlS6BJYrcQP46aJ5.gif?f=user_large)
Announcament natuurlijk.Don Guacamole schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:53:
Announcement of the announcement!
[Afbeelding]
Of gewoon schrijven zoals het hoort, dat lijkt mij beter.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Wordt een interessante week!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
anti elppa schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:46:
Nu lijkt ie er echt door. Mooi mooi
:gifsicle():strip_exif()/f/image/gTo9KDFHhYmpU9UYQOKEQg3c.gif?f=user_large)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
nothing stops this train
Ik zag Dr. Phil bij een Trump rally, nooit verwacht ik altijd maar denken dat die gast voor blauwe partij waskeanu_ schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:09:
Nog een week volatiliteit. Vraag is of we een frontrun op BTC gaan krijgen met de gedachte dat Trump gaat winnen..
Wordt een interessante week!
wordt een leuk weekje, gelukkig duurt het nog maar 2 weken en kunnen we zien waar de richting van economie heengaat...
/f/image/rChq0WC61NFW0aTi3tg47fJj.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Kol Nedra op 27-10-2024 23:16 ]
nothing stops this train
Wordt het zo n week
Zondag pumps zijn nooit te vertrouwen.Darrell schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:34:
Ik vertrouw echt geen enkele pump meer tot er significante levels geclaimed worden.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Daily is tenminste lekker groen

Ik lul ook zomaar wat
Toch nog ergens iets geleerd zie ikDarrell schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:34:
Ik vertrouw echt geen enkele pump meer tot er significante levels geclaimed worden.
mood pic.twitter.com/3odTSPiGsl
— naiive (@naiivememe) 27 oktober 2024
nothing stops this train
Reporter: How concerned are you about the long term status of the dollar?
— Bitcoin News (@BitcoinNewsCom) 27 oktober 2024
::Treasury sign falls::
pic.twitter.com/D1sx4KpBEj
nothing stops this train
als btc nu uitbreekt en voor nieuwe ath gaat, gaan je shitcoins sowieso in btc bloeden. 100% zeker. En FYI, dat kan zomaar 6 maanden duren.bsmpower schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 07:39:
Hopelijk mijn shitcoins eindelijk ook eens groen. Ben wel toe aan een alt seizoen.
uiteraard ga je dan wel in dollar beetje omhoog. Maar je mist een kans door niet in btc te zitten
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!