[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:03
1 BTC = 1 BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:15
Israël Iran aangevallen. Vermoedelijke oorzaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:33
Nou denk dat we nu wel bijna de bingokaart vol hebben voor de final shakeout.... BTCD alleen nog geen 60% :>

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:37
allemaal ruis, moonshot is building. Kijk dit ff en trek zelf je conclusies

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XJzxK_Yndqg9J71q35mmqELBdGQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Bk6kNi0A221HBOoPJlsxgsvT.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gt-qTN_JHD7Bdr7DhNZJP5Pfhd0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JW7VxuAPdK8IZ7bDu23dBZxs.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 07:45:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wel jammer dat die weekenden er iedere keer tussen zitten en btc nergens heen mag. Heel saai. Zou bijna weer gaan golfen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Darrell schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 07:52:
[...]

Wel jammer dat die weekenden er iedere keer tussen zitten en btc nergens heen mag. Heel saai. Zou bijna weer gaan golfen.
ja eens. Maar aangezien er nu heel wat te pakken valt hierboven (noem het L woord ff niet). Zie ik 68,5 tot 69 nog wel verschijnen dit weekend.

Zoals je trouwens ook ziet, die aanval van vannacht doet ook gewoon 0,0 met de prijs. Gingen hier verhalen rond van volgende blackswan 8)7 Dat mini dipje is alweer helemaal weg gepoetst paar uur later. Ruis, dat is wat het is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 20:43
[...]

Een echte golver/bitcoiner is nooit uitgeput!

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
[...]

Weekends hebben we toch wel wat beweging gezien?
Nuja, die liquidation map toont heel wat geel naar boven toe, lijkt dat men eerder daar de centjes wil halen.

Btc.d moet toch wel de lucht in geknald zijn sinds 01u25, naaldje voor BTC, grotere naald voor alts.

Edit: jep, it is up. 59,6% getikt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VljzKlH5W_duAUUyrRgSUcSYV2A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gVPYxOUZuCHZ7F9tQm3VE1Tf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Masstje op 26-10-2024 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]
402 voelt wel een beetje alsof het een ETF van AliExpress is.

Het lijkt genoeg om overtuigend te zijn, maar zodra het binnen is ga je liever voor de echte.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:24
Alpina schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 00:17:
[...]

Ja lekker man, paar dagen aan zee met het gezin en vrienden. Enjoy life!

[Afbeelding]
geniet ervan, altijd leuk om op je Yacht te zitten toch? :Y)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Conclusie, ik ben geen analyst, waar the f kijk ik naar :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
ByteMe_ schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:11:
[...]

Conclusie, ik ben geen analyst, waar the f kijk ik naar :+
grote jongens blijven ongekend hard kopen. Is nu al ruim 2 weken aan de gang. Liquiditeit ligt voor het op rapen in de zone 1,5k boven ons. BTC-d is super hoog. Perfect!!! Funding nog neutraal. RSI prima
Isreal fud is geweest en stelde geen drol voor. Thether fud gisteren is gewoon oude meuk wat af en toe opnieuw erin gegooid word.

Conclusie, ik zie een 70k aanval gebeuren binnen 7 dagen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:25
anti elppa schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:17:
grote jongen blijven ongekend hard kopen. Is nu al ruim 2 weken aan de gang. Liquiditeit ligt voor het op rapen in de zone 1,5k boven ons. BTC-d is super hoog. Perfect!!! Funding nog neutraal. RSI prima
Isreal fud is geweest en stelde geen drol voor. Thether fud gisteren is gewoon oude meuk wat af en toe opnieuw erin gegooid word.

Haha, ik wilde al een 'wen moon?' erin gooien maar je geeft al antwoord in je laatste zin ;)

Vind de reactie van BTC op de twee FUD berichten nog het meest bullish. Dat criminele onderzoek naar Tether is natuurlijk niet niets: als de situatie meer bearish was hadden we keihard gedumpt en waren we daar gebleven. Kortom: zo'n relatief kleine dip + direct herstel voelt zeer bullish.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
BTC.D momenteel op 59,75% geweest! Bijna 60%!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Guere schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:24:
[...]

Haha, ik wilde al een 'wen moon?' erin gooien maar je geeft al antwoord in je laatste zin ;)

Vind de reactie van BTC op de twee FUD berichten nog het meest bullish. Dat criminele onderzoek naar Tether is natuurlijk niet niets: als de situatie meer bearish was hadden we keihard gedumpt en waren we daar gebleven. Kortom: zo'n relatief kleine dip + direct herstel voelt zeer bullish.
yep correct, werd binnen paar tellen opgekocht. Typisch wat traders die denken ff snel rijk te worden en dan vervolgens rekt gaan op hun short. Er liggen er nu nog genoeg te wachten op een mailtje in de 1,5k range boven ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:12
DaWayne schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:21:
[...]

Burgermeester in Linschoten, dus we hebben wel een 69k nodig om bij te blijven vrees ik :P
Dubbel rekt gegaan dus gisterenavond. Vanavond wordt het restjes en klokkie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:45
Dat was een leuke dip voor solana vannacht, had een future order met 5x long ingelegd die is uitgevoerd, iets boven de dip (162 USD) maar wel mooie winst gesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
[...]

grote jongens blijven ongekend hard kopen. Is nu al ruim 2 weken aan de gang. Liquiditeit ligt voor het op rapen in de zone 1,5k boven ons. BTC-d is super hoog. Perfect!!! Funding nog neutraal. RSI prima

Israel was idd een lachertje, maar goed ook.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23-09 18:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cqPTYnf682WnaO9Fm6v7ZbS22Ic=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AJ0jfLqvH10BKKQPCHoxVOhk.jpg?f=fotoalbum_large

Zo hé…. Mijn persoonlijke BTC dominance heeft de 80% aangetikt. Ik weet niet waar het precies vandaan kwam, maar dat zat een heel stuk lager. Eigenlijk wel schrikken.. Volgende bear koop ik alleen BTC bij! Les geleerd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
cooLopke schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:29:
BTC.D momenteel op 59,75% geweest! Bijna 60%!
Mooi, zijn we na 2.5 jaar van het georakel van Cowen ook af. Van een grijsgedraaide langspeelplaat gesproken. Ik ben een bitcoin maxi maar doe eens wat anders dan tig jaar hetzelfde herhalen.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Guere
AlterBridge schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 10:16:
[Afbeelding]

Zo hé…. Mijn persoonlijke BTC dominance heeft de 80% aangetikt. Ik weet niet waar het precies vandaan kwam, maar dat zat een heel stuk lager. Eigenlijk wel schrikken.. Volgende bear koop ik alleen BTC bij! Les geleerd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/crOtKUbcJwaIPA4U-z5yx56IwfY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mpH6R2P4lJ6cik7Yi1bI3Hde.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:45
Joosie200 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 10:39:
[...]

Mooi, zijn we na 2.5 jaar van het georakel van Cowen ook af. Van een grijsgedraaide langspeelplaat gesproken. Ik ben een bitcoin maxi maar doe eens wat anders dan tig jaar hetzelfde herhalen.
Ik zeg dat is dubious speculation! :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
BTC.d nu 59.41%

eerst maar goed gainen voordat je winsten naar altjes neemt :)
om dan vervolgens naar stablecoin te gaan en dan in de bear weer BTC

zo moet dat toch? nu alleen nog uitvoeren ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 26-10-2024 10:49 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:19

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

grote jongens blijven ongekend hard kopen.
Laat ik het zo zeggen. Een zekere mod op een zeker forum is gisteren balls deep op die dips gegaan. :+

Er is zoiets als easy money
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3gIx4AiGrXYIGA7DnfrhtVzJVnU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LCN53F8FJXy2sbLbcjbHoGEv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08:31
[...]

Inderdaad dat gespeculeer over de langverwachte aanval van Israël is ook eindelijk weer ten einde. De volgende fomc duurt ook nog even, dus even een weekje pumpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 20:31
Alpina schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 00:17:
[...]

Ja lekker man, paar dagen aan zee met het gezin en vrienden. Enjoy life!

[Afbeelding]
Iemand die snapt wat qualiteit(s) (bier) is.

Cheers !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:22

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik ben benieuwd hoe de inflows volgende week gaan zijn na de onrust in het midden oosten en de aankomende verkiezingen. Alle FUD is nu wel langs geweest. Vanaf half november moon denk ik. Ik verwacht nog steeds dat we een diepere correctie krijgen. Maar als de labour markt cijfers positief zijn in november dan denk ik niet dat we nog onder de 58k komen. Ik denk dat die cijfers belangrijker zijn dan een overwinning van Trump. Dit zijn de cijfers die het monetaire policy bepalen. Een rate cut van 50% + QE zou een droom uitkomst zijn.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Guere schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:24:
[...]

Dat criminele onderzoek naar Tether is natuurlijk niet niets: als de situatie meer bearish was hadden we keihard gedumpt en waren we daar gebleven. Kortom: zo'n relatief kleine dip + direct herstel voelt zeer bullish.
Was een FUD artikel en is al ontkracht. Nothing on the hand. Daarom snel herstel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 13:16:
[...]

Ik ben benieuwd hoe de inflows volgende week gaan zijn na de onrust in het midden oosten en de aankomende verkiezingen. Alle FUD is nu wel langs geweest. Vanaf half november moon denk ik. Ik verwacht nog steeds dat we een diepere correctie krijgen. Maar als de labour markt cijfers positief zijn in november dan denk ik niet dat we nog onder de 58k komen. Ik denk dat die cijfers belangrijker zijn dan een overwinning van Trump. Dit zijn de cijfers die het monetaire policy bepalen. Een rate cut van 50% + QE zou een droom uitkomst zijn.
harris heeft iig haar graf nu ongeveer wel gegraven na die prachtige show bij cnn. LA post en WP zijn geschift naar neutraal en steunen harris niet meer. Trump gaat wel winnen. Gok dat je dat wel gaat zien aankomende week.

Mbt midden oosten. Beurzen waren dicht, alleen BTC kon je traden. En nog gebeurde er amper iets. Kijk naar die yen carry trade dump in het weekend. Extra hard en diep omdat btc enige was wat er te traden was op dat moment. Nu ook, maar reactie bleef uit. Ik gok dus ook niet dat er iets van te zien is bij de ETF's

ETF's hebben het zelfs stukken beter gedaan dan ik verwacht had afgelopen week. Zelfs op dagen dat btc rood was, ik dus ook dacht dat het rood zou zijn, waren de ETF's doodleuk groen.....dik groen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gav3jYXWwAAxM2S?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
Dik groen, het kleur van m’n nieuwe lambo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Masstje ik kreeg op fb al advertenties om de collectie compleet te maken. *O*

Ben echter meer Porsche en Ferrari fan :> Moet mijn portfolio nog wel een stukje stijgen _O-

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
Kol Nedra schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:09:
[...]

geniet ervan, altijd leuk om op je Yacht te zitten toch? :Y)
Ik kom niet verder dan deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JfyRFL5yVVz3h1auhVYrEKxj0t8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oUaXykwRR2kFv27H7Zc5pmqx.jpg?f=fotoalbum_large

Maar wel in BTC oranje!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 20:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-v5YUWiQSwBRRDG4qEz_P4ZxCd8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uTm8mWlL6w0F0lIXoeuyIdvN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/A-6wSzPuBkUAAAAe/bitcoin.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:44
Met zulke verwachtingen ben ik wel benieuwd hoe jouw playbook eruit ziet.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zzCxrn9Lx7dSUbRKkjkzzSossaM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yn50169CdoKz8gP4ZFG0WzIY.jpg?f=fotoalbum_large

Een IPA met lasereyes, signs…. 😆

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
exelletor schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 16:09:
[...]

Met zulke verwachtingen ben ik wel benieuwd hoe jouw playbook eruit ziet.
Ik heb nu limit orders staan voor 50% van mijn USDT voor bepaalde alts. Deze staan op levels die ik al heel lang geleden heb bepaald. Als BTC nog een keer de lage 60k gaat opzoeken dan verwacht ik dat deze orders gehit gaan worden. Andere 50% USDT hou ik vast en wacht rustig af. Als we een groene candle door de 70k heen jassen wordt het plan weer anders. Ik heb echt geen idee. De tijd begint wel te dringen. Op een gegeven moment moet je wel een positie hebben. Als de hele markt ineens bullish wordt dan is er bijna geen tijd om een entry te krijgen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 08:54

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
sh4d0wman schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 14:30:
@Masstje ik kreeg op fb al advertenties om de collectie compleet te maken. *O*

Ben echter meer Porsche en Ferrari fan :> Moet mijn portfolio nog wel een stukje stijgen _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fiU2k3vUAw6tpoQBhD-rZfhUbWU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qkPJyhc96mFx1bPDcEiOmfzq.jpg?f=fotoalbum_large

Krijg dit gepushed door bol.com :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Alles goed @tomtom901?
Peperdure Porsche belandt in sloot na botsing in Kapelle
https://www.nu.nl/312182/...a-botsing-in-kapelle.html

[ Voor 19% gewijzigd door zwembroek op 26-10-2024 18:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ja hoor, gelukkig goed verzekerd :Y) (kidding)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
tomtom901 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 18:42:
[...]

Ja hoor, gelukkig goed verzekerd :Y) (kidding)
waarom verzekeren? je kan toch bij iedere 1-TP toch weer een nieuwe lambo halen van de winsten?

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 18:44:
[...]

waarom verzekeren? je kan toch bij iedere 1-TP toch weer een nieuwe lambo halen van de winsten?
I wish, maar TP na TP komt het doel in zicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
TP+4? }:|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:07

Coldcat

HODL

tomtom901 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:05:
[...]

I wish, maar TP na TP komt het doel in zicht :)
Ik hoop dat die tomtom van anticonceptie gehoord heeft.

Afbeeldingslocatie: https://ichef.bbci.co.uk/news/800/cpsprodpb/0047/production/_118917000_gettyimages-109304902.jpg.webp

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Coldcat schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:45:
[...]

Ik hoop dat die tomtom van anticonceptie gehoord heeft.

[Afbeelding]
Haha we hebben er pas een, maar de vrouw heeft het al over broertjes of zusjes. Moet ik alsnog aan de Cayenne of toch die GLE

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

tomtom901 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:53:
[...]

Haha we hebben er pas een, maar de vrouw heeft het al over broertjes of zusjes. Moet ik alsnog aan de Cayenne of toch die GLE
Met een GLC schijn je ook flink indruk te maken

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
NeoflexNL schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:05:
[...]

Met een GLC schijn je ook flink indruk te maken
Oh ja die bedoel ik, schrijf ik alsnog GLE, dat is nog een klasse hoger :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
tomtom901 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:53:
[...]

Cayenne is echt een pauperbak.
Een Urus is voor dealers.
Neem dan een DBX.

Of gewoon een duster en hodl de eeuwigheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Don Guacamole schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:09:
[...]

Neem dan een DBX.

Ja, een Aston, nee bedankt. Wel mooi, dat wel. Ik blijf Stuttgart trouw :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:05
Don Guacamole schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:09:
[...]

Neem dan een DBX.

Vraag is altijd.. hecht je waarde aan merk en de uitstraling of koop je gewoon wat je nou echt wilt wat paat binnen je wenslijst..

Bijvoorbeeld de nieuwe Hyundai Santa Fe is een goede auto van binnen en buiten.. maar je kunt ook een Land Rover Defender halen zeg maar voor hetzelfde look, maar andere uitstraling klasse

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Aeronaut schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:14:
[...]

Vraag is altijd.. hecht je waarde aan merk en de uitstraling of koop je gewoon wat je nou echt wilt wat paat binnen je wenslijst..
Absoluut. Voor mij is het rijbeleving en looks op 1. Ik heb al veel gehad, BMW's, Audi's (RS), Tesla, maar Porsche met zijn historie is voor mij gewoon top. Een SF90 zou ik ook wel willen, maar valt (nu nog) buiten het autobudget. En dan moet ik ook verhuizen enzo, een hoekwoning met een 'rari op de oprit is ook reden voor praat in een dorp :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

zo dan

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:07

Coldcat

HODL

Er gaat niets boven een Nissan Petrol

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Hoe gaan jullie alts? Niks te klagen hier >:)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:58
Aeronaut schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:34:
Hoe gaan jullie alts? Niks te klagen hier >:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ApxGGeXfx_PDSvidYVQ224LXFdA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tLDeo3VRXBxtr9ACeeOBkMyA.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Tijdje geleden wat FU money in Virtual gekiept. Zonder enige research, puur op AI narratief.

In een maandje van $ 0.01 naar $ 0.45 en blijft maar gaan.. blijft toch heerlijk te aanschouwen zo'n moonshot :)

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Coldcat schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:31:
Een wat :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Nissan Patrol… maar waarom geen toyota land cruiser

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Nu online
NeoflexNL schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:54:
Tijdje geleden wat FU money in Virtual gekiept. Zonder enige research, puur op AI narratief.

In een maandje van $ 0.01 naar $ 0.45 en blijft maar gaan.. blijft toch heerlijk te aanschouwen zo'n moonshot :)
Gezonde chart wel.
Zou wel ff wat profit nemen..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NkBublHvpLmKUJr6A7bLVV-gZ1k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iArkZAgblZAcZkdaFx4AnVJe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Don Guacamole schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:58:
[...]

Gezonde chart wel.
[Afbeelding]
Ja eens hoor, krijg hier wel een beetje hoogtevrees van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Aeronaut schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:56:
[...]

Nissan Patrol… maar waarom geen toyota land cruiser
Paar weken de Y60 uit ‘90 ofzo mogen lenen, je neemt al wat sneller een bospad d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:58:
[...]

Gezonde chart wel.
[Afbeelding]
Organiesch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Gaaf model die nieuwe, die Santa Fe ook trouwens, en die komen van ver _O-

Maar aangezien @tomtom901 nog een heel nest wil produceren zou ik toch voor de Sequoia gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/epqOU9t6NHTRbp7ndN4edsBFsgE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/syayK44ZK8jXuIe2LMBORCn1.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Nu online
Alpina schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 21:11:
[...]

Maar aangezien @tomtom901 nog een heel nest wil produceren zou ik toch voor de Sequoia gaan.

[Afbeelding]
Deze kost in nl ook wel zowat 2BTC, maar zou dit idd eerder rijden dan een Cayenne.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Alpina schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 21:11:
[...]

[Afbeelding]
Gewoon een dikke Defender 130, kan ie de 911 nog gewoon op het dak kwijt :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9uEGA7mn6Ld6i94GwlhEU4n15ao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3FwtMylCidVVFn08hcTktqox.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
Coldcat schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:31:
Of een LandCruiser

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
NeoflexNL schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 21:22:
[...]

[Afbeelding]
Die 911 komt vanzelf naar beneden wanneer de betrouwbaarheid het laat afweten >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
NeoflexNL schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 21:22:
[...]

[Afbeelding]
Die defender vind ik met urban kit net te pruimen, maar liever niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hmm doe ik iets fout? Bij Kraken zag ik een ogenschijnlijke hoge fee. Als je 100,- wilt kopen, moet je 4,95 aan fee betalen. Bij Bitvavo zijn de kosten bij 100,- 25 cent.
Dat is via de simpele lay-out van Kraken. Moet je voor goedkopere fees bij de Pro zijn? Ik gebruik Kraken daarvoor te weinig

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 15:18
Eusebius schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:02:
Hmm doe ik iets fout? Bij Kraken zag ik een ogenschijnlijke hoge fee. Als je 100,- wilt kopen, moet je 4,95 aan fee betalen. Bij Bitvavo zijn de kosten bij 100,- 25 cent.
Dat is via de simpele lay-out van Kraken. Moet je voor goedkopere fees bij de Pro zijn? Ik gebruik Kraken daarvoor te weinig
Bij Finst, €0,15 per €100.

[ Voor 5% gewijzigd door Dacuuu op 26-10-2024 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nou ja, Bitvavo was als voorbeeld.
Dat Kraken via de versimpelde omgeving iets meer vraagt is tot daaraan toe. Maar het is factor 20 - 30 meer

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 19:17
tomtom901 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:19:
[...]

Absoluut. Voor mij is het rijbeleving en looks op 1. Ik heb al veel gehad, BMW's, Audi's (RS), Tesla, maar Porsche met zijn historie is voor mij gewoon top. Een SF90 zou ik ook wel willen, maar valt (nu nog) buiten het autobudget. En dan moet ik ook verhuizen enzo, een hoekwoning met een 'rari op de oprit is ook reden voor praat in een dorp :+
Italiaanse raspaarden gaan nogal spontaan in vlammen op, zeg maar een gevalletje Safemoon/Waves

Dan is Stuttgart een veiligere keuze, maar met de wensen van je partner vrees ik toch dat het een Panamera / Taycan Station gaat worden

Edit: en als tomtom de verkeerde afslag neemt, kan een Mazda CX-80 PHEV nog uitkomst bieden. 300+ PK en een voetbalteam kunnen meenemen

[ Voor 8% gewijzigd door D_Jeff op 26-10-2024 22:20 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
D_Jeff schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:17:
[...]

Italiaanse raspaarden gaan nogal spontaan in vlammen op, zeg maar een gevalletje Safemoon/Waves

Dan is Stuttgart een veiligere keuze, maar met de wensen van je partner vrees ik toch dat het een Taycan Station gaat worden
Die staat al op de oprit :)

PS. Die wick op Bybit naar 67631 net :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
tomtom901 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:22:
[...]

[..]
de CX-80?

Heb je snel geregeld

Ninja edit uitvoeren, tsss

[ Voor 8% gewijzigd door D_Jeff op 26-10-2024 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
D_Jeff schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:26:
[...]

de CX-80?

Heb je snel geregeld
Haha, nee, die andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Eusebius schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:02:
Bij de Pro versie betaal je ongeveer hetzelfde. Kraken is niet goedkoop nee.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:22:
[...]

PS. Die wick op Bybit naar 67631 net :+
Precies tegen de 7dma aan. Gaat ie nog wel door dit weekend. Ff die lading shorts slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:38:
[...]

Precies tegen de 7dma aan. Gaat ie nog wel door dit weekend. Ff die lading shorts slopen
Het was alleen op Bybit, dat maakt het opvallend

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
tomtom901 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:40:
[...]

Het was alleen op Bybit, dat maakt het opvallend
Gewoon een fat finger van iemand met een IPA teveel op.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:41:
[...]

Gewoon een fat finger van iemand met een IPA teveel op.
Idd fat finger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Coinbase (toggle naar advanced) is 12 cent per 100 als taker (market buy/sell). maker is 6 cent. Na 1k volume Is het al 3 vs 7.5 cent per 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:58
Ik zie 25 cent estimated fee voor 100 staan bij kraken pro. En als ik naar mijn order historie kijk zie ik ook dat ik 0,25% fee heb betaald.

Edit: maker 0,25% en voor taker zie ik 0,40% staan.

[ Voor 16% gewijzigd door Gondor op 27-10-2024 00:38 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
vandaag $70k

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Iemand al nagedacht over een exit strategie voor deze cycle?

BTC -> stable deed in de vorige cycle nog een leuke staking geven, maar momenteel Is dat amper iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
D_Jeff schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 08:36:

BTC -> stable deed in de vorige cycle nog een leuke staking geven, maar momenteel Is dat amper iets.
in percentages weet ik niet maar:

-deel in stablecoins (usdt en usdc, voor bearmarket)
-deel in fiat (eur en usd, wachtend op bearmarket of een black swan event)
-deel blijft BTC, no matter what
-deel gaat naar dividend aandelen
-deel naar goud etf
-een klein deel naar paxg

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 27-10-2024 08:41 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
1 ding weet ik wel:
Ik ga van loonslaaf naar barista-fire.

Niet werken ga ik toch nooit doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Kol Nedra schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 08:39:
[...]

in percentages weet ik niet maar:

-deel in stablecoins (usdt en usdc, voor bearmarket)
-deel in fiat (eur en usd, wachtend op bearmarket of een black swan event)
-deel blijft BTC, no matter what
-deel gaat naar dividend aandelen
-deel naar goud etf
-een klein deel naar paxg
- Deel blijft in btc
- Deel in hypotheek
- Deel in fiat

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:06

Usdc/usdt doet op nexo nog een 14-16%. Zit je wel met counter risk op het nexo token.

Weet sowieso niet of ik dat aandurf voor de hele komende beer. Als ik (deels) naar stables ga, gaan ze waarschijnlijk netjes in de hw wallet.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Guere
Aeronaut schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:00:
1 ding weet ik wel:
Ik ga van loonslaaf naar barista-fire.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mKSrd-XgL6S3s4WA73bv7E7ORHQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/KmHdOLGn19uFmbjSH098RTbq.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 14:41

+-8% op USDC is toch best redelijk?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:11

Vis

Bitcoin is mijn exit strategie 😉

Nee maar serieus, buiten wat vertier van een nieuwe auto, opknapbeurten rondom huis of hypotheek zie ik geen goede bestemming voor eventuele winsten.

Sowieso moet je je afvragen of je wel de gok aan durft om de markt te timen, voor hetzelfde geldt zitten we nu met de institutionele partijen wel in de hals van de S-curve qua adoptie. Dan gaan we echt geen diepe bearmarkets meer meemaken.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Vis schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:22:
[...]

Nee maar serieus, buiten wat vertier van een nieuwe auto, opknapbeurten rondom huis of hypotheek zie ik geen goede bestemming voor eventuele winsten.

Sowieso moet je je afvragen of je wel de gok aan durft om de markt te timen, voor hetzelfde geldt zitten we nu met de institutionele partijen wel in de hals van de S-curve qua adoptie. Dan gaan we echt geen diepe bearmarkets meer meemaken.
2021->2023: Dat werd een drop van 57K EUR naar 16K EUR. Dat zijn serieuze verschillen.
Kijkend naar de stockmarket: Ook daar zijn prijscorrecties van -30% niet ongebruikelijk, hoewel dat alsnog minder diep is dan het vorige BTC-dip(-je)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Als BTC mijn target van 80k haalt begin ik in stappen af te romen naar;

-> Porsche (:+)
-> aandelen
-> verhuurhypotheek
-> fiat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Vis schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:22:
[...]

Eens. Daarom ga ik ook niet meer dan 50% uit cashen. Mochten we naar 420k wellicht iets meer.

Voor mij is het locatie/ huis zoeken waar we minimaal 10 jaar blijven. Gok zonder hypotheek.
Verder klein beetje geld naar motor hobby projecten.
Doel is namelijk na die 10 jaar te stoppen met werken en wellicht exit NL.

Wat ik verkoop aankomende bull gaat deel van dus in nieuw huis of aflossen huidige hypotheek (is al onder 50%)

Rest gaat in fiat om volgende bodem te kopen. Ik ga niet in al die boomer troep verder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
@anti elppa en dan exit naar Portugal of Poortugaal? :+

Pagina: 1 ... 115 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!