On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Iets minder kan ook wel, het wordt niet eens vermeld dat ik de top 10 binnensluip
Hattrick: Thorgal Eagles
Komt omdat je dat te stil deed, jij ninja!bregweb schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 13:39:
[...]
Iets minder kan ook wel, het wordt niet eens vermeld dat ik de top 10 binnensluip
Grappig dat de meest voorspelde 1e goal bij Feyenoord nog steeds Gimenez is......Superkiwi schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 12:50:Komende woensdag wordt de Klassieker uit speelronde 4 ingehaald. Gratis tip: kijk even of je doelpuntenmakers wel meespelen
Hattrick: Thorgal Eagles
Mmm, dan heb je daar wellicht overheen gelezenbregweb schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 13:39:
[...]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Voor degenen die denken waar is Typhone elke keer:
Die kocht onverwacht een huis en moet en moest daar veel voor regelen maar werk staat natuurlijk ook niet stil. Dat wordt over een kleinr 2 à 3 weken weer rustiger maar desalniettemin even een headsup
"Onverwachts" een huis kopen... ik ben wel eens over kleinere dingen gestruikeld...Typhone schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:35:
Hartelijk dank voor het verslag weer @Superkiwi!
Voor degenen die denken waar is Typhone elke keer:
Die kocht onverwacht een huis en moet en moest daar veel voor regelen maar werk staat natuurlijk ook niet stil. Dat wordt over een kleinr 2 à 3 weken weer rustiger maar desalniettemin even een headsup.
Bedankt voor het verslag... ik zat met 7-0 voor Ajax toch in de buurt
Erik kon iedere week zijn Hagtje nog redden maar het sprookje is (logischerwijs) voorbij.. wat gaat hij nu doen?
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....
Haha ja, we hadden besloten op huizenjacht te gaan. Lijstje van 7 huizen gemaakt maar na een oriëntatierondje vielen de meesten vies tegen. Nummer 1 van de reservelijst beviel heel goed, bezichtiging gepland, geboden (onder de vraagprijs) en de verkopers een deadline gesteld. Vijftien min later ging de telefoon en was de deal rond. Dat had ik niet zien aankomen en toen ging het opeens snel en moest er vanalles geregeld worden.Seikbal schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:40:
[...]
"Onverwachts" een huis kopen... ik ben wel eens over kleinere dingen gestruikeld...
Bedankt voor het verslag... ik zat met 7-0 voor Ajax toch in de buurt.
Erik kon iedere week zijn Hagtje nog redden maar het sprookje is (logischerwijs) voorbij.. wat gaat hij nu doen?

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Woensdag 18:00 al de aftrap!
Klaassen scoort sowieso tegen Feyenoord
1800u is wel lekker, mooi dat ESPN1 'm uitzendt ook.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Zeiss Distagon 21 f/2.8
#cancelkiwiSuperkiwi schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:21:
Ik ben er ook behoorlijk huiverig voor. Niet zo erg als afgelopen seizoen maar ik zie ons niet echt kans maken op een punt. Dus 3-1 Feyenoord ingevuld.
18.00 is een rot tijd voor iemand die het stadion wilt bezoeken zoals ikzelf. Eerder weg van werk en met eten is het ook tukSuperkiwi schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:38:
[...]
Klaassen scoort sowieso tegen Feyenoord
1800u is wel lekker, mooi dat ESPN1 'm uitzendt ook.
Maar diegene die 3-1 zeggen wil ik heel graag geloven
Dat denk ik niet. Ik voel een 6-4 stand aankomentoolkist schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:45:
Komende 2 wedstrijden van Ajax gewoon 6 punten voor Ajax en 40 in de voetbalpoules![]()
![]()
Dus tis niet alleen cancelkiwi maar ook nog canceltyphoon?Typhone schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:10:
[...]
Dat denk ik niet. Ik voel een 6-4 stand aankomen
Ik ben jaren terug al gecanceld toen ik uit baldadigheid vanwege het gezeik met eten een veganistische vriendin een normale schnitzel gaf en een ander de vegetarische variant. Beide nooit iets gezegd en gemerkt maar toenmalige vriendin was not amusedtoolkist schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:06:
[...]
Dus tis niet alleen cancelkiwi maar ook nog canceltyphoon?
[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 29-10-2024 22:05 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
12 Punten gepakt met de Klassieker
61 punten tijdens de hele speelronde 4
30e plaats van Nederland
en dus 1e bij Tweakers FC!
Gefeliciteerd met de weekwinst, maar ook met je club!
Wat ga je voorspellen tegen PSV?!
Het Tweakers abonnement gaan we aanvragen
Thanks, mooie sprong in het klassement gemaakt door een overwinning voor Ajax te voorspellen!Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:55:
De winnaar van Speelronde 4 is @Gynnad!
12 Punten gepakt met de Klassieker
61 punten tijdens de hele speelronde 4
30e plaats van Nederland
en dus 1e bij Tweakers FC!
Gefeliciteerd met de weekwinst, maar ook met je club!
Wat ga je voorspellen tegen PSV?!
Het Tweakers abonnement gaan we aanvragen
Ik denk dat we tegen PSV blij mogen zijn met een gelijkspel, statistisch gezien pakken we ook best wel eens een punt(en) thuis, denk dat ik daar met mijn voorspelling ook voor ga, 1-1 dus.
Doe dat... gaan de puntjes mooi naar mijGynnad schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:32:
[...]
Thanks, mooie sprong in het klassement gemaakt door een overwinning voor Ajax te voorspellen!
Ik denk dat we tegen PSV blij mogen zijn met een gelijkspel, statistisch gezien pakken we ook best wel eens een punt(en) thuis, denk dat ik daar met mijn voorspelling ook voor ga, 1-1 dus.

Vandaag is er helaas geen wedstrijd. Wees echter niet getreurd, morgen worden we rijkelijk beloond voor het wachten. Wat te denken van oa Ajax-PSV en AZ-Feyenoord
Maar goed, wedstrijden zijn hier bijzaak, we komen natuurlijk om puntjes te verdienen! Puntjes die je kunt scoren door wedstrijden te voorspellen. Dus hup! Even die voorspellingen doen voordat we aftrappen voor speelronde 11
@Typhone @Basdon1985 @bazzemans @R-B @silverchaoz @Dippie94 @Carpebios @Chielioj @Clush @Dion34 @Edtepet1 @xetri @Ephymerous @ettie1990 @Quad @Jaap-Jan @MPC60 @Fendermen @groggy @RudyL @Mooody @Jordi0344 @Quantor @wokkelz @Frituurman @owner01 @Xantoz @HippiePaci @IkBenDeSjaak @jeroen_loeffen @Jewwy0211 @Besas79 @jassie903 @Lucatoni @m@cer @Gonadan @OMX2000 @RodeVre @FREAKJAM @Sempy @Supermach @pelle888 @Dracoz
Succes iedereen!
Jij verwacht dat Ajax wint?

Kost me de weekwinst ook nog eens

Enige positieve wat "we" er aan overhouden is dat Bijlow weer gaat keepen. Of is dat omdat Wellenreuther rechtsback moet .... ?
Pannenkoek, daar zijn juist die reminders elke vrijdag voor bedoeldDippie94 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 09:36:
Haal mij maar uit de lijst. Ik vergeet te vaak om voorspellingen in te vullen 🙈
Je bent niet de enige hoor, iedereen die in de reminders getagd wordt heeft voor dat weekend één of meerdere voorspellingen nog niet ingevuld.
Als ik je hiermee toch niet heb kunnen overhalen, geef deze post dan een duimpje, dan zal ik je uit de poule verwijderen
Ik ga er lekker voor zitten.
En na lang wikken en wegen heb ik 'mijn' Ajax met 2-1 als winnaar neergezet in onze pool. De ongeslagen reeks van PSV komt vanavond ten einde (hoop ik...
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Net als @Typhone de uitslag compleet fout (ik had 1-3) maar beide doelpuntenmakers goed. Prima mee te leven zo

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kijk amper op deze website ook, dus die reminders mis ik vaak 🙈Superkiwi schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 10:42:
[...]
Pannenkoek, daar zijn juist die reminders elke vrijdag voor bedoeld
Je bent niet de enige hoor, iedereen die in de reminders getagd wordt heeft voor dat weekend één of meerdere voorspellingen nog niet ingevuld.
Als ik je hiermee toch niet heb kunnen overhalen, geef deze post dan een duimpje, dan zal ik je uit de poule verwijderen
Haal mij maar uit de lijst 👍
Je krijgt ze ook in de mail?Dippie94 schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:34:
[...]
Ik kijk amper op deze website ook, dus die reminders mis ik vaak 🙈
Haal mij maar uit de lijst 👍
Uuh, nee. Schijnbaar staat dat uit dan
Dat heb ik ook al heel snel uitgezet.

Het Al-Nassr (met Ronaldo en Sadio Mane) tegen Al Hilal (Neymar, speelde niet mee)
:strip_exif()/f/image/TfSJKF3kDcyG043BZ84itXrs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T21fYyBkfadSXI2QtB7kg9Na.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaaf .. ziet er vet uit! Mooie ambiance?makooy schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:42:
Dank @Superkiwi voor het uitsturen van de reminders. Ik zit dit weekend in het buitenland voor een vrij aparte wedstrijd![]()
Het Al-Nassr (met Ronaldo en Sadio Mane) tegen Al Hilal (Neymar, speelde niet mee)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De sfeer was dusdanig goed dat wij er in Nederland echt wat van kunnen leren.
Geen vuurwerk, geen vechten maar wel op en top fanatieke supporters
Mooi om eens mee te maken @makooy !
Life is what happens while you're busy making other plans
Nu draaien ze in dat soort landen hun handen niet om voor lijfstraffen en wat niet meer. Dan zou ik ook twee keer nadenken voordat ik de regels overtreedmakooy schreef op maandag 4 november 2024 @ 07:35:
[...]
Die allerlaatste pot nekte mij met 0 punten. Stond voor de wedstrijd in de top 3, tijdens de wedstrijd kortstondig bovenaan en donderde uiteindelijk naar plek 11.heho schreef op zondag 3 november 2024 @ 19:36:
De allerlaatste pot van het weekend levert dan toch nog een 10 punter op.

Na een wedstrijdje in het buitenland meegepakt te hebben ben ik er weer met de wekelijkse reminders!
@Typhone, @psYchovic, @Atomnized, @Maarten_E, @bazzemans, @Beppie007, @R-B, @Dippie94, @Carpebios, @Chielioj, @Clush, @Megupe, @Dion34, @Edtepet1, @Mrk87, @xetri, @Ephymerous, @ettie1990, @Quad, @Hoianddoei, @MPC60, @thijssie007, @Fendermen, @groggy, @RudyL, @Ramzzz, @ParaDroid2, @Mooody, @onecht, @ElMacaroni, @Quantor, @wokkelz, @reaL_G, @jbdeiman, @Gkip, @Xantoz, @jm2th2, @HippiePaci, @IkBenDeSjaak, @jeroen_loeffen, @Jewwy0211, @jassie903, @Lucatoni, @Gonadan, @Mmvdberg, @OMX2000, @RodeVre, @Heho, @FREAKJAM, @Razenko, @JamesDelaney, @Sempy, @SilentF0rce, @bie100, @Techrvw, @pelle888, @Dracoz, @Bregweb
Bedankt voor de heads-up. Beetje druk op het werk/ veel weg en bezig in de avonden, dus schiet er dan wel eens bij in om hieraan te denken. (staat erg laag op de prioriteitenlijst).makooy schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:51:
[Afbeelding]
Na een wedstrijdje in het buitenland meegepakt te hebben ben ik er weer met de wekelijkse reminders!
@Typhone, @psYchovic, @Atomnized, @Maarten_E, @bazzemans, @Beppie007, @R-B, @Dippie94, @Carpebios, @Chielioj, @Clush, @Megupe, @Dion34, @Edtepet1, @Mrk87, @xetri, @Ephymerous, @ettie1990, @Quad, @Hoianddoei, @MPC60, @thijssie007, @Fendermen, @groggy, @RudyL, @Ramzzz, @ParaDroid2, @Mooody, @onecht, @ElMacaroni, @Quantor, @wokkelz, @reaL_G, @jbdeiman, @Gkip, @Xantoz, @jm2th2, @HippiePaci, @IkBenDeSjaak, @jeroen_loeffen, @Jewwy0211, @jassie903, @Lucatoni, @Gonadan, @Mmvdberg, @OMX2000, @RodeVre, @Heho, @FREAKJAM, @Razenko, @JamesDelaney, @Sempy, @SilentF0rce, @bie100, @Techrvw, @pelle888, @Dracoz, @Bregweb
geeft toch niet? daar zijn de reminders ook voorjbdeiman schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:08:
[...]
Bedankt voor de heads-up. Beetje druk op het werk/ veel weg en bezig in de avonden, dus schiet er dan wel eens bij in om hieraan te denken. (staat erg laag op de prioriteitenlijst).
FTFYSuperkiwi schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:33:
Zowel ik als @Typhone zijn én blijven gewoon nep supporter
En gij geleuft da!Superkiwi schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:33:
Excuses voor het ontbreken van het verslag, soms komt het er gewoon niet van. Dat het juist uitgerekend in de week gebeurt dat Ajax van zowel Feyenoord als PSV wint is puur toeval, zoek daar aub niks achter @toolkist en @Gonadan. Zowel ik als @Typhone zijn én blijven gewoon Ajax supporter
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alsof dat bij alle wedstrijden in de eredivisie gebeurd.makooy schreef op maandag 4 november 2024 @ 07:35:
[...]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb ook zo'n start. Denk dat ik deze week maar over sla.Quad schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 20:51:
Zaterdag begint goed, null null voor de eerste twee wedstrijden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat zegt hij nietCharles Hill schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:59:
[...]
Alsof dat bij alle wedstrijden in de eredivisie gebeurd.
En nu hup! Terug naar de orde van de dag: hoeveel punten kunnen we dit weekend laten liggen? Het begint in elk geval weer als vanouds

⏩ PVOutput☀️
pff heb vertrouwen, nepsupporterTyphone schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:25:
Gaat Ajax weer met twee benen op de grond gezet worden of zijn ze serieus op de weg terug? De gok van de week
Hopelijk straks een keer de 0-1, zou goed zijn voor de poule.
[ Voor 22% gewijzigd door Gynnad op 10-11-2024 15:02 ]
Ook beter voor het spel, komt wat meer ruimte dan.Gynnad schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:02:
Ajax valt tot nu toe niet tegen, wedstrijd kan nog alle kanten op, maar Twente uit is de laatste jaren altijd lastig
Hopelijk straks een keer de 0-1, zou goed zijn voor de poule.
Ik, bij Heerenveen Eagles.Typhone schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:30:
Welke visionair had er 2-2? 😎
[ Voor 12% gewijzigd door Megupe op 10-11-2024 16:31 ]
Nou goed, ik mooi 3-1 winst op Twente voorspeld > nul punten

Dit was dus ook gelijk de laatste keer.
Superkiwi schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:41:
"Verrader", "tegen je eigen club poolen", "nepsupporter"...
Nou goed, ik mooi 3-1 winst op Twente voorspeld > nul punten![]()

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Deze jongen!Typhone schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:30:
Ik doe volgens mij direct ook een aardige gooi naar de weekwinst, maar dat zal misschien nog van de laatste wedstrijd afhangen.
... not as I do.
Als AZ 1-1 speelt gaat Frikadellenbroodjes je voorbij. Bij winst van AZ ben je zeker van de weekwinstClush schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:46:
[...]
Deze jongen!
Ik doe volgens mij direct ook een aardige gooi naar de weekwinst, maar dat zal misschien nog van de laatste wedstrijd afhangen.
Hoezo? Dat is juist de essentie. Dat ik nu minder punten heb is jammer voor de pool maar dat is dan maar zo. Ik had 1-2.Superkiwi schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:41:
Wel trots op deze periode, een stuk beter dan verwacht.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
ik had ook 3-1 en "daardoor" verlies ik deze week van Typhoon die 2-2 had. En de volgende keer doe ik het precies weer zoSuperkiwi schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:41:
In het voetbaltopic ben ik het met je eens, daar zijn we altijd 100% voor Ajax. In dit topic gaat het echter om keiharde punten en daar doen we alles voor, zelfs puntverlies voorspellen wanneer we dat verwachten.Gonadan schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:50:
[...]
Dat ik nu minder punten heb is jammer voor de pool maar dat is dan maar zo.
Maar wat je zegt: we zijn weer op de goede weg dus vanaf nu alles op winst Ajax
En hoezo zou Twente deze wedstrijd winnen?toolkist schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:54:
[...]
ik had ook 3-1 en "daardoor" verlies ik deze week van Typhoon die 2-2 had. En de volgende keer doe ik het precies weer zo
Ik ben niet in elk topic iemand anders, zo wel had ik tien punten gehaald.Superkiwi schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:00:
In het voetbaltopic ben ik het met je eens, daar zijn we altijd 100% voor Ajax. In dit topic gaat het echter om keiharde punten en daar doen we alles voor, zelfs puntverlies voorspellen wanneer we dat verwachten.
Maar wat je zegt: we zijn weer op de goede weg dus vanaf nu alles op winst Ajax
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, volgens mij is het op dit moment al mathematisch onmogelijk dat ik nog word ingehaaldSuperkiwi schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:33:
@Clush als AZ dik verliest (daar lijkt het wel op) is er sowieso geen vuiltje aan de lucht voor je.

Speeldag 12 en ik heb gepiekt. Daar kan ik voor de rest van het seizoen wel op teren terwijl ik weer opga in de kleurloze middenmoot
... not as I do.
Doordeweeks nog lekker Europees succes en dan zo onderuit gaan tegen een paar kruikenzeikers 🙈🙄
Ik kon het alleen maar hopen. Nog een tijdje langer nummer 2 😄 hopelijk het zelf in december laten zien!Typhone schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:30:
Nein nein nein nein nein! (dan snapt der Typhone het tenminste ook wat ik bedoelSuperkiwi schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:00:
[...]
In het voetbaltopic ben ik het met je eens, daar zijn we altijd 100% voor Ajax. In dit topic gaat het echter om keiharde punten en daar doen we alles voor, zelfs puntverlies voorspellen wanneer we dat verwachten.
@Typhone heeft Ajax in de eindranking op P4 gezet. Daarmee zou je ook wel eens af en toe tegen Ajax moeten poolen om dat resultaat (theoretisch) te kunnen bereiken.toolkist schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:20:
[...]
Nein nein nein nein nein! (dan snapt der Typhone het tenminste ook wat ik bedoel)
⏩ PVOutput☀️
Natuurlijk niet. Gewoon accepteren dat je die paar wedstrijden fout hebtTyphone schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:41:
Dus als je serieus wil meedoen in de voetbalpoule moet je inschstten waar Ajax gaat lopen kneuzen.