Vul dan nu de rest van het seizoen ff in, anders haal ik je nog inTyphone schreef op maandag 28 april 2025 @ 11:45:
Nondeju! Bezig met een halve verhuizing en de helft vergeten in te vullen door die stomme doordeweekse wedstrijden.
@Seikbal hoe heb je gescoord? Want dan weet ik of er een verslag moet komen of niet
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Superleuk, thanks!Lekkerboeie86 schreef op maandag 28 april 2025 @ 10:43:
[...]
We gaan even een abonnementje aanvragen voor je
Hij ragt er even flink doorheen hoor. Netjes.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hahaha, dat vind ik aardig...Superkiwi schreef op maandag 28 april 2025 @ 13:28:
@Seikbal hoe heb je gescoord? Want dan weet ik of er een verslag moet komen of niet
Schamele 34 punten waarvan een 16 punter... pijnlijke week.
Blijft ook weer erg spannend onderin de poule!
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....
34 punten is best goed! Ik zal morgen eens tijd maken
Superkiwi schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 09:07:
34 punten is best goed! Ik zal morgen eens tijd maken
Vind ik ook!Ronde totaal: 34
Zaag er vooral ook ff op door dat Typhone nu al 2x op rij vergeet om een deel van z'n voorspellingen in te vullen

Ik ben net Ajax. Maak het spannend 😂toolkist schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 09:33:
[...]
[...]
Vind ik ook!
Zaag er vooral ook ff op door dat Typhone nu al 2x op rij vergeet om een deel van z'n voorspellingen in te vullen
Niet van allebei dan alleen maar de helft doen en dat je spullen laat staan die je eigenlijk mee wilde nemen.. een halve verhuizing - klinkt als "relatie voorbij en ik mag maar de helft van de spullen meenemen"Typhone schreef op maandag 28 april 2025 @ 11:45:
Nondeju! Bezig met een halve verhuizing en de helft vergeten in te vullen door die stomme doordeweekse wedstrijden.

Tip:
Aan de hand van team-vorm kun je toch niks voorspellen dus vul alles vast in voor de rest van het seizoen!

Speelronde 30
Ik wil niet zeggen dat het op het oog een makkelijke ronde was (ezel, steen) maar op het oog was het ook niet een héle lastige ronde. Het was vooral een rare ronde. Het weekend ervoor hadden we natuurlijk de bekerfinale en afgelopen zaterdag was het Koningsdag, waardoor één en ander verschoven werd, resulterend in een opgebroken speelronde verspreid over de week.
Vorige week woensdag was het de beurt aan Groningen om het Eredivisie 'weekend' te openen. Zij lieten zien de vorm weer te hebben gevonden en schoven de bedroevend slechte Heraclieden met 4-1 aan de kant.
Op donderdag was het de vraag of AZ de verloren bekerfinale (heujjj Go Ahead

Twente-PSV was op papier de topper van speelronde 30 maar de Tukkers winnen de laatste tijd vrijwel niets meer, waar PSV juist na het verlies tegen Ajax de vorm weer terug gevonden lijkt te hebben. Een simpele 1-3 liet zich dan ook optekenen.
Utrecht hoefde pas vrijdag aan de bak, zo hadden zij genoeg tijd om de alcohol na de historische zege op Ajax uit hun bloed te krijgen. Het maakt niet uit of ze Ajax of RKC tegenover zich hebben, ze leggen wederom een hele nette 4-0 overwinning op de mat.
Feyenoord mocht later op de avond laten zien of ze Utrecht alleen jacht gingen laten maken op PSV of dat ze dat samen gaan doen. Ook zij hadden geen enkele last van druk en legden PEC met 3-0 over de knie.
Daar was ie dan eindelijk, de gebruikelijke 'zaterdag-lekker-veel-voetbal-kijken-avond'

Zondag zagen we dat Fortuna aan één goal genoeg had om Willem II pijn te doen. De Tilburgers lijken hierdoor de nacompetitie niet meer te kunnen ontlopen. Onfortuinlijk.
Het Griekse onderonsje tussen Ajax en Sparta werd een Griekse tragedie voor 3 partijen. Ten eerste voor de kijker, omdat enkele Amsterdammers de kunst van het voetballen niet meer helemaal onder de knie leken te hebben. Ten tweede voor de Spartanen, omdat zij hun winnende 90+5 goal in minuut 90+7 zagen verdampen tot een gelijkspel en ten derde voor Ajax omdat zij bij winst een hele dikke stap richting het kampioenschap hadden kunnen zetten.
Vervolgens deed Heerenveen, dat aan een behoorlijk goede reeks bezig is, NEC nog een beetje pijn (1-0) en wist bekerwinnaar Go Ahead niet te winnen van het vrij povere Almere City. Blijkbaar hadden zij nog wél teveel alcohol in hun bloed zitten. Maar ach, niemand die de Eagles een warm hart toedraagt maalt daarom want ze gaan Europa in!!

@Superkiwi, @Seikbal, @FREAKJAM, @silverchaoz, @Jay-K, @DutchEagle1993 en @toolkist deden het met 34 punten best wel goed. Maar ja, er zijn altijd mensen die het beter kunnen....
@Ragger kwam met geslepen messen speelronde 30 in en was niet van plan om overlevenden achter te laten. Met een knappe 1-1 bij AZ-NAC en de nog vele male knappere 1-1 bij Ajax-Sparta rijgde (ik ben Brabander, ik mag da zo zeggen) hij maar liefst 4 correcte uitslagen aan zijn mes, iets wat geen andere deelnemer hem nadeed. De twee volledig foute toto's (nul punten bij RKC-Utrecht en Almere-Eagles) konden hem niet van de winst weerhouden en dus pakt hij 5 speelronden voor het einde van de competitie tóch nog een fraaie weekwinst mee
En niet alleen dat, hij stijgt er ook een flinke 12(!) plekken op de ranglijst mee waardoor de top 10 nog maar 11 punten weg is.

De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 5:
1. @Ragger 65 punten
2. @Renzzie 61 punten
3. @Quantor 57 punten
-. @DENNIS79 57 punten
5. @jbdeiman 56 punten
De gehele top 5 met dik meer dan 50 punten, het is de laatste weken wel eens anders geweest. Sterker nog, de gehele top 15 van deze week heeft meer dan 50 punten gescoord. netjes hoor jongens

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:
@Ragger mag 'm deze week in ontvangst nemen, naast het felbegeerde weekschildje.
Met maar liefst 65 punten en een hele nette 41e plaats op de 'globale' Nederlandse ranking is deze prijs dik en dik verdiend. Gefeliciteerd

De volgende deelnemers staan deze week in de top 10:
1. @IkBenDeSjaak 1242 punten
2. @whiteguy 1230 punten
3. @Mrk87 1229 punten
4. @Bao_mi1 1218 punten
5. @YES 1211 punten
6. @lhjlu 1207 punten
7. @heho 1204 punten
8. @Thijssie007 1197 punten
-. @DENNIS79 1197 punten
10. @bazzemans 1196 punten
We hebben een nieuwe nummer 1!! @IkBenDeSjaak pakt de eerste plaats over van @Mrk87, die ook @whiteguy aan zich voorbij moet laten gaan.
Verder maakt @Bao_mi1 een flinke sprong van 8 naar 4, komen @Thijssie007 en @DENNIS79 met respectievelijk 6 en 8 plaatsen stijging de top 10 binnen gedenderd en weet @bazzemans zichzelf met 3 plaatsen winst naar de 10e plaats te wurmen.
Waar hout gehakt wordt vallen helaas ook spaanders, waardoor we voor nu afscheid hebben moeten nemen van @sjtienuh, @M@cer en @Jay-K.

Laten we beginnen met de saaie statistieken:
Groningen-Heracles (4-1) had niemand goed.
AZ-NAC (1-1) is 10x goed voorspeld.
Twente-PSV (1-3) is 29x goed voorspeld.
RKC-Utrecht (0-4) is 0x goed voorspeld.
Heerenveen-NEC (1-0) is 11x goed voorspeld.
Almere-Eagles (0-0) zat ook iedereen naast.
Fortuna-Willem II (1-0), 22x goed. @Gonadan, @IntToStr, ikzelf en een handjevol anderen zagen hier met de fortuinlijke Fortuna goal 20 punten verdampen. Potdomme
Feyenoord-PEC (4-0) werd door 5 mensen goed voorspeld:
@Besas79, @JasperS1994, @Mrk87, @Snowdog en @Megupe
Ajax-Sparta (1-1) werd door 4 mensen goed voorspeld:
@jbdeiman, @Quantor, @onecht, @Ragger. Het is jullie vergeven.
De puntenverschillen waren soms best wel groot, waardoor we zo laat in het seizoen toch nog enkele fikse verschuivingen op de ranglijst hebben gezien:
@Renzzie stijgt 10 plaatsen.
@assasinbats doet het net iets beter en stijgt 11 plaatsen.
Weekwinnaar @Ragger stijgt 12 plaatsen, net als @hippiepaci.
@Snowdog stijgt maar liefst 16 plaatsen
Maar dé stijgerrr van de week en de Max Verstappen van de poule is @lameeuw, die een idiote 17(!) plaatsen omhoog schiet
De natuur streeft naar balans en die wet geldt hier ook, helaas voor sommigen...
@Fendermen en @dutchgio zakken 10 plaatsen.
Smoesverzinner @Typhone preek ooit trots in de top 10 maar levert ook deze week weer flink in: 11 plaatsen verlies voor hem (@toolkist buldert het uit).
@ephymerous zakt 14 plaatsen, net zoveel als @bie100.
@jassie903 duikelt 16 plaatsen omlaag maar dat is niets vergeleken met @MM99, die een bizarre 20 plekken in moet leveren en daarmee de 'tweede rijder van red Bull' van de poule is.
Oprechte excuses voor het brengen van deze niet-zo-funny facts

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist!
We hebben al gelezen dat @toolkist het met 34 best goed deed. We hebben ook kunnen lezen dat @Typhone 11 (spreek uit: ELF!) plaatsen gezakt is. "Hoe slecht moet die het dan wel niet gedaan hebben?", hoor ik jullie denken. Awel, ik kreeg spontaan rsi van het eindeloos naar beneden scrollen. Zelfs James Cameron zou bang worden om zich op deze diepte te begeven. Zijn puntenaantal? 23, 11 punten verschil met toolkist; exact evenveel als het aantal plekken dat ie op de ranglijst gezakt is.
Het wordt tijd dat hij zich herpakt want met 3 overwinningen in de laatste 3 speelronden heeft toolkist het gat van 5 punten inmiddels gedicht naar 2. Deze strijd ligt weer helemaal open! Dus hup Typhone, herpak je en maak het nog spannend

LET'S GET READY TO RUMBLEEEEEE
Speelronde | @Typhone | @toolkist | tussenstand |
25 | 32 | 30 | 13-10 |
26 | 29 | 27 | 14-10 |
27 | 41 | 18 | 15-10 |
28 | 42 | 46 | 15-11 |
29 | 31 | 38 | 15-12 |
30 | 23 | 34 | 15-13 |

Speelronde 31 speelt zich volledig af op de zaterdag en de zondag (muv de twee wedstrijden die in het bekerweekend al gespeeld zijn). Het is aan NEC en WilleM II om deze ronde af te trappen.
Hét meest opvallende affiche is de kopie van de bekerfinale: Go Ahead mag in eigen huis laten zien of ze AZ wederom met een bus vol treurige gezichten huiswaarts sturen.
Reminders volgen vrijdag of zaterdag.
Succes iedereen!
Fijn overzicht weer!
⏩ PVOutput☀️
Hahah ja halve verhuizing omdat tussendoor ook nog andere dingen gepland zijn waar ik acte de présence moet geven of bij moet assisteren. Heb nu alvast alles ingevuld want ik heb 5 wedstrijden gemist al met alSeikbal schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 12:37:
[...]
Niet van allebei dan alleen maar de helft doen en dat je spullen laat staan die je eigenlijk mee wilde nemen.. een halve verhuizing - klinkt als "relatie voorbij en ik mag maar de helft van de spullen meenemen"![]()
![]()
![]()
![]()
Tip:
Aan de hand van team-vorm kun je toch niks voorspellen dus vul alles vast in voor de rest van het seizoen!
Mooi verhaal @Superkiwi !
Excuses excuses... ook tijdens het poepen kun je de voorspellingen ff invoerenTyphone schreef op woensdag 30 april 2025 @ 06:39:
[...]
Hahah ja halve verhuizing omdat tussendoor ook nog andere dingen gepland zijn waar ik acte de présence moet geven of bij moet assisteren. Heb nu alvast alles ingevuld want ik heb 5 wedstrijden gemist al met al
Nu snap ik waarom de 34 punten deze speelronde "niet zo slecht" waren.. er waren meer mensen met zoveel punten, waaronder onze verslaggever. Bedankt voor het verslag!
Was leuk om weer eens te lezen!
Was leuk om weer eens te lezen!
Even de reminders vanaf mijn vakantie adres
@psYchovic
@luukvr
@Maarten_E
@bazzemans
@R-B
@colonyhunter
@Dion34
@frumper
@majoh
@Mrk87
@Ephymerous
@ettie1990
@Geerius
@Cheeeese
@Fendermen
@Fluxpuck
@RudyL
@Stakie
@ParaDroid2
@ElMacaroni
@Jordi0344
@jbdeiman
@Freshnezz
@robbydw
@Frituurman
@Xantoz
@Rubeo38
@IkBenDeSjaak
@Jewwy0211
@Purehz
@Besas79
@Lucatoni
@Gonadan
@MM99
@OzzieMann
@RodeVre
@JamesDelaney
@Sempy
@Techrvw
@pelle888
@psYchovic
@luukvr
@Maarten_E
@bazzemans
@R-B
@colonyhunter
@Dion34
@frumper
@majoh
@Mrk87
@Ephymerous
@ettie1990
@Geerius
@Cheeeese
@Fendermen
@Fluxpuck
@RudyL
@Stakie
@ParaDroid2
@ElMacaroni
@Jordi0344
@jbdeiman
@Freshnezz
@robbydw
@Frituurman
@Xantoz
@Rubeo38
@IkBenDeSjaak
@Jewwy0211
@Purehz
@Besas79
@Lucatoni
@Gonadan
@MM99
@OzzieMann
@RodeVre
@JamesDelaney
@Sempy
@Techrvw
@pelle888
Ik ben vooral benieuwd of 'de man die niet getagd mag worden' zijn voorspellingen heeft gedaan. Maar laten we geen slapende honden wakker maken, of wel @toolkist
Superkiwi schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:32:
Ik ben vooral benieuwd of 'de man die niet getagd mag worden' zijn voorspellingen heeft gedaan. Maar laten we geen slapende honden wakker maken, of wel @toolkist

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
hij claimde eerder de rest van het seizoen vast ingevuld te hebbenSuperkiwi schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:32:
Met nog 3 rondes te gaan is het makkelijk jatoolkist schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:53:
[...]
hij claimde eerder de rest van het seizoen vast ingevuld te hebben
Ik word even gered door die late gelijkmaker van NEC. Voor mijn gevoel is 2 punten bij 0-1 en 10 punten voor 1-1 wel wat uit balans.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
19 punten, 3 totootjes goed, 5 keer de nul.
Ik wil het er niet over hebben.
Ik wil het er niet over hebben.
Waarom begin je er over dan?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niet van die moeilijke vragen stellen hoor
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 04-05-2025 17:40 ]
Het begon heerlijk op de zaterdag, maar de zondag was onverbiddelijk: 3x zero points ...

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Helaas niet. Zat er met 5-0 wel dichtbij.Quad schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:26:
Groningen RKC heeft niemand goed, toch? Echt een @mavarosuitslag..

Speelronde 31
Ik wil het er eigenlijk niet over hebben maar er zitten wel enkele mensen te wachten tot ik het er over ga hebben, sorry @Gonadan
Omdat ik de eerste groep niet té veel pijn wil doen en de tweede groep niet teveel wil laten lachen zal ik het nu even kort aanstippen om het er daarna niet meer over te hebben: We gaan even terug naar 20 april, toen FC Utrecht de Amsterdammers met een vernederende 4-0 terug naar huis stuurde. Iedereen bij tot zover? Mooi, snel door. In datzelfde weekend speelden Heerenveen tegen Almere tegen elkaar waarbij de Friezen met 2-1 aan het langste eind trokken.
De resterende 7 wedstrijden werden gewoon afgelopen weekend afgewerkt en leidden niet tot hele grote verrassingen: de topclubs deden wat ze moesten doen, namelijk winnen. Feyenoord deed dat met 1-4 tegen Heracles, PSV won met dezelfde cijfers in eigen huis tegen Fortuna, AZ nam met 0-3 in Deventer revanche voor de bekerfinale en Twente wist ook weer eens een potje te winnen, zij wonnen 0-2 bij Sparta.
Wat gebeurde er verder? NEC en Willem II speelden 1-1 gelijk, NAC liet zich door PEC met 1-3 de kaas van het brood eten en de groene kanaries van Groningen speelden met de Madrilenen uit Waalwijk: 6-1.
Zagen we vorige week nog hele goede scores over de hele ranglijst, speelronde 31 was een weekend waar je een beetje geluk moest hebben om goede punten te scoren. Tenzij je kennis van zaken hebt en je er slechts twee totootjes naast zit, precies wat @JasperS1994 deed. Het gelijkspel bij NEC-Willem II en de overwinning van AZ op de Eagles had hij fout maar ik denk dat de meesten daar wel mis zaten.
Verder had hij 4 zevenpunters die best wel aantikken, 2 vijfpunters en een twaalfpunter bij de wedstrijd van de week waardoor zijn totaalscore op een 50 punten komt.
De 20 punten van @Bao_mi1 bij de wedstrijd van de week (als enige in de poule, chapeau

1. @JasperS1994 50 punten
2. @Bao_mi1 48 punten
3. @bregweb 47 punten
4. @Despotes98 46 punten
-. @lameeuw 46 punten
-. @M@cer 46 punten
-. @ParaDroid2 46 punten

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:
Als je in een weekend als dit als enige de 50 punten weet te behalen verdien je het ook.
Gefeliciteerd met de weekwinst @JasperS1994
@Lekkerboeie86 gaat een Hero abonnement bij de hoge Tweakers heren lospeuteren.

1. @whiteguy 1265 punten
2. @Mrk87 1264 punten
3. @IkBenDeSjaak 1263 punten
4. @Bao_mi1 1246 punten
5. @YES 1237 punten
6. @lhjlu 1233 punten
7. @heho 1231 punten
-. @M@cer 1231 punten
9. @sjtienuh 1227 punten
10. @bazzemans 1224 punten
Na één week bovenaan mag @IkBenDeSjaak weer een stapje terug doen. Nu is het de beurt aan @whiteguy om te laten zien waarom hij die eerste plaats verdient.
@Thijssie007 en @DENNIS79 hebben de top 10 moeten verlaten ten faveure van @M@cer en @sjtienuh.

De scores lagen deze week dicht bij elkaar, zo hebben we:
-4 deelnemers op plek 4;
-4 deelnemers op plek 8;
-8 deelnemers op plek 14;
-8 deelnemers op plek 24;
-4 deelnemers op plek 32;
-9 deelnemers op plek 39
-9 deelnemers op plek 48;
-5 deelnemers op plek 57;
-7 deelnemers op plek 62;
-7 deelnemers op plek 69;
-8 deelnemers op plek 76;
-4 deelnemers op plek 84;
-4 deelnemers op plek 88;
-4 deelnemers op plek 91;
-6 deelnemers op plek 94;
-8 deelnemers op plek 102.
Nog niet eerder hebben we zulke samengeklonterde groepjes gezien
Dan de opvallende voorspellingen:
Utrecht-Ajax (4-0) (chips, heb ik het er tóch weer over) had niemand goed.
Groningen-RKC (6-1) bleek ook te moeilijk, net als Go Ahead-AZ (0-3).
Heracles-Feyenoord (1-4) werd goed voorspeld door @lameeuw, @Geerius, @lucatoni en @YES.
PSV-Fortuna (4-1) werd vijf maal goed voorspeld en wel door @Feelbest, @JamesDelaney, @Gonadan, @Megupe en @Clush.
NAC-PEC (1-3) had alleen @Despotes98 goed in het snotje, samen met 170 andere Nederlanders
Sparta-Twente (0-2) werd ook slechts vier keer goed voorspeld: @Techrvw, @jassie903, @DutchEagle1993 en @Snowdog pakten hier nog even de volle tien punten mee.
@Megupe, @Despotes98, @Techrvw, @YES en @JamesDelaney waren de enigen die meer dan één tienpunter scoorden, namelijk twee
Met afstand de best voorspelde wedstrijd: Heerenveen-Almere. 39 Keer zag ik de 2-1 voorbij komen.

In de intro heb ik de uitslag van deze speelronde al enigszins weggegeven door te stellen dat toolkist vrij ondermaats scoorde; 21 punten waaronder 5 keer de nul. Het is niet dat "halve verhuizer" Typhone het veel beter deed want ook hij had 5 keer een nulletje op zijn formulier staan. Zijn 27 punten zijn echter wel genoeg om deze ronde te winnen, waardoor het verschil niet terugbebracht wordt tot 1, maar juist vergroot wordt tot 3 punten. De harde conclusie is dat Typhone aan slechts één overwinning genoeg heeft om deze vete dit seizoen te winnen. Hup toolkist!

27 | 41 | 18 | 15-10 |
28 | 42 | 46 | 15-11 |
29 | 31 | 38 | 15-12 |
30 | 23 | 34 | 15-13 |
31 | 27 | 21 | 16-13 |

Komende week hebben we eindelijk weer eens een normale ronde die aftrapt op vrijdagavond en eindigt op de vroege zondagavond.
Voor een hoop clubs valt er nog iets te winnen, toch zullen de ogen voornamelijk gericht zijn op Feyenoord, PSV én Ajax. Ze hebben alle drie de punten hard nodig. Bij winst van Feyenoord kan Ajax later op de middag tegen NEC het kampioenschap pakken, dat zal PSV niet willen laten gebeuren. Immers, bij winst zien zij het gat met Ajax verkleind tot slechts één punt en dan moeten we nog maar zien of Ajax het gat weer kan repareren. Ondertussen kan Feyenoord bij winst het gat naar PSV verkleinen tot twee punten.
Kortom, spanning alom!
Veel succes met punten schrapen iedereen
Ik besef ineens dat volgende week zondag, 18 mei, de competitie gewoon over en voorbij is. Alle plekken zijn dan beslist.. De playoffs beginnen dan wel, maar de 34 speelronden zijn dan wel klaar, met een kampioen.
⏩ PVOutput☀️
Dank voor het leuke verslag weer @Superkiwi .
En komend weekend is inderdaad weer een normaal weekend met vrijdag t/m zondag. Maar dus ook het laatste normale weekend...
Week erop alles tegelijk op zondag toch?
En komend weekend is inderdaad weer een normaal weekend met vrijdag t/m zondag. Maar dus ook het laatste normale weekend...
Dat klopt, al is dat wel gelijk de laatste ronde zoals @Quad al aangaf. Na komend weekend hebben we namelijk een doordeweekse speelronde op woensdag waar alles tegelijk om 20:00u wordt gespeeld.Megupe schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 21:34:
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 06-05-2025 21:57 ]
Woohoo! Waar in vorig jaar lang in de top 10 rondhing, maar nooit met de weekwinst ervandoor ging, sta ik nu 37, maar wel met een weekwinst. Laten we deze stijgende lijn volgend seizoen vasthouden
Leuk, 2 x vermeld worden in 1 week... dat is me volgens mij nog niet eerder gebeurd. Elk seizoen wel een keer een top 5 ofzo of een afwijkende uitslag.... soms denk ik weleens dat ik wel weet wat ik voorspel, maar meestal... is het soep en verwachting, ligt de hele boel weer in de soep... blijft echter leuk
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Ik ben het spoor allang bijster. Al die rondes en het einde van elke ronde. Zovaak al gekeken op maandag om dan te zien dat een speelronde nog niet officieel voorbij is en er meerdere kanshebbers voor de weekwinst zijn. Eredivisie is wild!Megupe schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 21:34:
Dank voor het leuke verslag weer @Superkiwi .
Excuses aanvaard @Superkiwi

Vlak voor de eindstreep een puntje voorsprong pakken.. nu consolideren natuurlijk.Na één week bovenaan mag @IkBenDeSjaak weer een stapje terug doen. Nu is het de beurt aan @whiteguy om te laten zien waarom hij die eerste plaats verdient.

Inmiddels is er wel echt witte rook in het Vaticaan
Met een kraker Feyenoord - PSV op het programma, bij wist van de Rotterdammers (waar we natuurlijk allemaal vanuit gaan
Wel een aparte bewoording zo, Rotterdammers die Amsterdammers aan de landstitel kunnen helpen

@Zyron, @Bao_Mi1, @bazzemans, @silverchaoz, @Mavaros, @Carpebios, @Chulin, @Clush, @colonyhunter, @Megupe, @lameeuw, @Dion34, @frumper, @Mrk87, @ettie1990, @Hoianddoei, @kevints, @Fendermen, @Fluxpuck, @RudyL, @ElMacaroni, @Jordi0344, @Quantor, @robbydw, @Frituurman, @reaL_G, @Xantoz, @jm2th2, @Rubeo38, @HippiePaci, @IkBenDeSjaak, @JasperS1994, @Jewwy0211, @Purehz, @jassie903, @Lucatoni, @MM99, @OMX2000, @FREAKJAM, @RodeVre, @Heho, @Razenko, @Sempy, @Sjorre, @bie100, @poes, @Techrvw, @pelle888
Is al een paar keer eerder gebeurd dat we geholpen hebben. Kan de Arena nog zien juichenmakooy schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:55:
[Afbeelding]
Inmiddels is er wel echt witte rook in het VaticaanHopen dat hij meteen mijn voorspellingen van aankomend wekend zegend
![]()
Met een kraker Feyenoord - PSV op het programma, bij wist van de Rotterdammers (waar we natuurlijk allemaal vanuit gaan) is Ajax bij winst kampioen.
Wel een aparte bewoording zo, Rotterdammers die Amsterdammers aan de landstitel kunnen helpen![]()
@Zyron, @Bao_Mi1, @bazzemans, @silverchaoz, @Mavaros, @Carpebios, @Chulin, @Clush, @colonyhunter, @Megupe, @lameeuw, @Dion34, @frumper, @Mrk87, @ettie1990, @Hoianddoei, @kevints, @Fendermen, @Fluxpuck, @RudyL, @ElMacaroni, @Jordi0344, @Quantor, @robbydw, @Frituurman, @reaL_G, @Xantoz, @jm2th2, @Rubeo38, @HippiePaci, @IkBenDeSjaak, @JasperS1994, @Jewwy0211, @Purehz, @jassie903, @Lucatoni, @MM99, @OMX2000, @FREAKJAM, @RodeVre, @Heho, @Razenko, @Sempy, @Sjorre, @bie100, @poes, @Techrvw, @pelle888
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hup Feyenoord!
Ik zie nu ook eindelijk wat de tactiek van @Razenko is om zo goed te scoren. Hij wacht tot ik alles voorspeld heb en vult daarna de totootjes precies andersom in. Slim, Euro, heel slim

Ik zie nu ook eindelijk wat de tactiek van @Razenko is om zo goed te scoren. Hij wacht tot ik alles voorspeld heb en vult daarna de totootjes precies andersom in. Slim, Euro, heel slim
Geen makkelijke potjes om te voorspelen deze weekmakooy schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:55:
[Afbeelding]
Inmiddels is er wel echt witte rook in het VaticaanHopen dat hij meteen mijn voorspellingen van aankomend wekend zegend
![]()
Met een kraker Feyenoord - PSV op het programma, bij wist van de Rotterdammers (waar we natuurlijk allemaal vanuit gaan) is Ajax bij winst kampioen.
Wel een aparte bewoording zo, Rotterdammers die Amsterdammers aan de landstitel kunnen helpen![]()
Hij moet toch wat, als jij steeds via @makooys script iedereens voorspellingen te zien krijgt?Superkiwi schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:09:
Hup Feyenoord!![]()
Zal maar niet te hard zeggen dat er ook optie is om de voorspellingen te verbergen tot de wedstrijd beginttoolkist schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 11:06:
[...]
Hij moet toch wat, als jij steeds via @makooys script iedereens voorspellingen te zien krijgt?

Mijn scriptje ziet die dan als "ingevuld, geen data" zeg maar. Dus ook die voorspellingen zie ik pas zodra de wedstrijd begint.
Hoezo? Ik vind het eigenlijk goed te doen. Doe gewoon het zelfde als altijd, ik vul maar wat in en heb na het weekend veel minder punten dan ik leuk vind.Megupe schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:59:
[...]
Geen makkelijke potjes om te voorspelen deze week
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tot nu toe werkt het vrij goed!Superkiwi schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 10:09:
Hup Feyenoord!![]()
Al moet ik wel eerlijk toegeven dat het grootste deel van mijn punten dit seizoen komt omdat ik altijd een goal noteer...
PSN: Europhea
Ik heb komend weekend nergens een '0' staan en verwacht derhalve dikke punten!Razenko schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 11:56:
[...]
Al moet ik wel eerlijk toegeven dat het grootste deel van mijn punten dit seizoen komt omdat ik altijd een goal noteer...
Ik heb juist 3x een '0' staanSuperkiwi schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 12:22:
[...]
Ik heb komend weekend nergens een '0' staan en verwacht derhalve dikke punten!
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Kijken of ik nog een schildje kan halen.
Veel succes allemaal.
Veel succes allemaal.
Welkom terug?mavaros schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 20:03:
Veel succes allemaal.
⏩ PVOutput☀️
Heujjj voor Mavaros!
Je werd gemist kerel
Je werd gemist kerel
Het is nog niet afgelopen he; wedstrijd is gestaakt.
1-2 dus. Goaltje genoteerd bij beide teams, levert toch 2 puntjes op
[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 09-05-2025 22:13 ]
Zie je wel dat het niet zo lastig is?Megupe schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 21:54:
1-2 is prima voorspeld
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar issie weer!mavaros schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 20:03:
Veel succes allemaal.
Ga je nu, aan het einde van het seizoen, eindelijk eens naar je eigen wijze woorden luisteren?Superkiwi schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 22:02:
Het is nog niet afgelopen he; wedstrijd is gestaakt.
Jij hebt mij geleerd om ALTIJD een goaltje te noteren.
PSN: Europhea
Ondanks het wekelijkse alarm van Makooy als nog de vrijdag wedstrijd vergeten in te vullen. Alsof er in Deventer en omstreken iets wat sprake is van verslapping. #foei.
Maar de rest staat er weer keurig in. En we gaan weer voor wat puntjes. #theOnlyWayIsUp
Maar de rest staat er weer keurig in. En we gaan weer voor wat puntjes. #theOnlyWayIsUp
Na 28 slomo's waren de hersenen van de scheids eindelijk rijp voor het geven van rood, en het omkeren van de wedstrijd. Hier is natuurlijk geen voorspellen tegen ...

Wordt een leuk weekend ik heb 0 punten tot nu toe.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Giro kijken.Typhone schreef op zondag 11 mei 2025 @ 13:56:
Wat doen we bij Fey - PSV?
@Megupe ik met mijn grote bakkes. Na de tien van vrijdag heb ik één keer twee punten en drie keer nul.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dus ik scoor met mijn doelpuntenmaker meer punten dan jij op de zaterdagGonadan schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:44:
@Megupe ik met mijn grote bakkes. Na de tien van vrijdag heb ik één keer twee punten en drie keer nul.
HahaGonadan schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:44:
Ik heb net bij een potje 12 punten
Sta ondertussen op 32 en heb Paixao goed

Dag top 10

We kruipen dichter naar elkaar toe: ik stijg 3 plekjes en sta weer netjes op plek 100
@Superkiwi vijf wedstrijden de nul, is dat een record?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij heb ik dat in de laatste paar weken ook een aantal keer voor elkaar gebokst. Misschien zelfs een keer zes keer maar dat weet ik niet 100% zeker.Gonadan schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:37:
@Superkiwi vijf wedstrijden de nul, is dat een record?
Knap is het wel
Hallo top 5 en hallo weekwinst

Met dank aan 3 goed voorspelde wedstrijden en doelpuntenmaker Paixao en Perisic.
[ Voor 21% gewijzigd door bazzemans op 11-05-2025 18:50 ]
Wat een schijtweekend.
Denk dat op voetbalgebied de 2-2 van FC Ommen 8 tegen de nummer 2 Hellendoorn uiteindelijk toch het hoogtepunt gaat zijn 😋🙈
Denk dat op voetbalgebied de 2-2 van FC Ommen 8 tegen de nummer 2 Hellendoorn uiteindelijk toch het hoogtepunt gaat zijn 😋🙈
Gelukkig staat DES nog boven FC Ommen.heho schreef op zondag 11 mei 2025 @ 20:27:
Wat een schijtweekend.
⏩ PVOutput☀️
Ik had als uitslag Feyenoord - PSV -> 2-2 en helaas geen doelpuntenmakers goed... toch jammer dat het daar niet bij gebleven was...
Is er iemand ... die Ajax - NEC goed had?
Is er iemand ... die Ajax - NEC goed had?

[ Voor 16% gewijzigd door Seikbal op 12-05-2025 07:50 ]
*Kiwi checkt even...
Nope, wel waren er 4 mensen die NEC op winst hadden gezet.
Mavaros zat er met zijn 8-1 het verst vanaf denk ik
Gefeliciteerd @bazzemans met de weekwinst! 3x 10 punten en 1x 12 is niet verkeerd! 76e van Nederland en 1e bij Tweakers FC. Het abonnement komt eraan!
Pittige speelronde voor velen hier! Toch mooi dat we deze week met een midweekse en zondag met een knaller eruit gaan. Bij Tweakers FC doen we niet aan nacompetitie als het om de winnaars / top 3 gaat. Na 34 Speelronden is het mooi geweest!
Minstens de hele top 10 kan nog 1e worden ivm. de vele bonuspunten. Kijk naar zondag naar de opstellingen en zorg dat je goalscorer aan de aftrap staat! Elke wedstrijd kan 20 punten opleveren. Daarnaast telt de ranglijst en de topscorer Eredivisie nog mee in de bonuspunten.
Pittige speelronde voor velen hier! Toch mooi dat we deze week met een midweekse en zondag met een knaller eruit gaan. Bij Tweakers FC doen we niet aan nacompetitie als het om de winnaars / top 3 gaat. Na 34 Speelronden is het mooi geweest!
Minstens de hele top 10 kan nog 1e worden ivm. de vele bonuspunten. Kijk naar zondag naar de opstellingen en zorg dat je goalscorer aan de aftrap staat! Elke wedstrijd kan 20 punten opleveren. Daarnaast telt de ranglijst en de topscorer Eredivisie nog mee in de bonuspunten.
Gelukt, niet in de laatste plaats omdat ik de niet spelende Dylan Vente als doelpuntenmaker had gekozen bij PEC, zodat ik niet te ver uit loopwhiteguy schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:27:
[...]
Vlak voor de eindstreep een puntje voorsprong pakken.. nu consolideren natuurlijk.

Het verslag van speelronde 32 komt morgen 
Of speelronde 33 (komende woensdag) een apart verslag krijgt weet ik nog niet (ivm tijdgebrek), die zou zomaar eens samengepakt kunnen worden met de allerlaatste ronde.
Of speelronde 33 (komende woensdag) een apart verslag krijgt weet ik nog niet (ivm tijdgebrek), die zou zomaar eens samengepakt kunnen worden met de allerlaatste ronde.
Ah dat is top ! Dan zal ik woensdag wel weekwinnaar worden ...

Als dat zo is schrijf ik speciaal een stukje voor je
Nog 2 rondes... dan moet ik opschieten met mijn punten om nog 1e te worden, tijd voor 100% goede voorspellingen...
Laat me raden, 18 stuks, liefst?Seikbal schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 10:44:
Nog 2 rondes... dan moet ik opschieten met mijn punten om nog 1e te worden, tijd voor 100% goede voorspellingen...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Speelronde 32
Met nog 2 speelronden te gaan zijn de eerste tickets (na het al eerder behaalde EL ticket van Go Ahead) al verdeeld: zowel PSV als Ajax mogen zich opmaken voor 8 Europese wedstrijden in de poulefase van de Champions League. Waar PSV dit bewerkstelligde door na 99(!) minuten een knappe 3-2 overwinning in Rotterdam op te tekenen, had Ajax aan een 0-3 Nederlaag tegen NEC genoeg om het ticket veilig te stellen. Het enige dat beide clubs nog rest is de strijd om het kampioenschap. PSV máákt het weer spannend, Ajax hoúdt het nog spannend. Alles voor de neutrale kijker
Dankzij de 2-0 zege van het zichzelf hervonden FC Twente op FC Utrecht weet Feyenoord zich nog één overwinning verwijderd van een plaatsing in de voorronde de Champions League. Utrecht lijkt voor nu genoegen te moeten nemen met een vierde plaats.
Daaronder is het echter nog allesbehalve gespeeld. De nummers 5 t/m 9 gaan spelen in de play-offs om te vechten voor een ticket in de voorrondes van de Conference League. Tenzij Fortuna in dat rijtje eindigt, in dat geval worden het de nummers 6 t/m 10, exclusief Fortuna. Die domme Limburgers hebben hun financiën niet op orde en hebben derhalve geen UEFA licentie kunnen bemachtigen. Nu wordt Sparta-PSV op de laatste dag opeens nog een heel interessante pot
Voor wie exact wil weten welke ploegen nog ergens om spelen: @ElPaco heeft in het voetbaltopic een heel fraai overzichtje gepost (bron: NOS)
Goed, verder met de uitslagen van afgelopen week.
Willem II mocht vrijdag proberen de 16e plaats zo goed als veilig te stellen maar verloor alwéér, dit keer met 1-2 van Heracles. Het gat met directe degradatie bedraagt nog maar 3 punten.
Aan de andere kant van dat gat vinden we RKC, dat op zaterdag eindelijk weer eens een wedstrijd won: het werd 3-1 tegen Heerenveen.
Het wisselvallige Fortuna won met een minimale 1-0 van NAC, dat net als Willem II in minimaal 5 wedstrijden geen overwinning meer heeft gezien. Datzelfde geldt voor Almere, die met 0-3 op hun broek kregen van Sparta.
De Eagles, die, het begint een beetje eentonig te worden, ook al 5 wedstrijden geen overwinning meer hebben geboekt speelden 1-1 tegen Zwolle.
AZ heeft zich juist herpakt en won voor de tweede week op rij met 3-0, deze keer tegen Groningen.
In een week met vooral (met alle respect) kleintjes tegen kleintjes, middelgroot tegen middelgroot en groot tegen groot is het lastig voorspellen. De 60 punten zijn weer niet gehaald, al kwam @bazzemans daar met zijn 58 punten akelig dichtbij.
Hij begon het weekend perfect met een tienpunter bij Willem II-Heracles. Fortuna-NAC en PEC-Eagles had hij eveneens volledig in het snotje. Zelfs bij Feyenoord-PSV scoorde hij tien punten, ondanks een verkeerde toto (2-1)

1. @bazzemans 58 punten
2. @Geerius 57 punten
3. @Vortigen 55 punten
4. @carpebios 50 punten
-. @Supermach 50 punten
@Geerius scoorde eveneens 4 tienpunters (inclusief Fey-PSV), had net als bazzemans 3 totootjes mis en mist op een haar na de weekwinst. Had je bij PEC-Eagles de 'standaard' 1-1 ingevuld ipv 2-2 dan was ie van jou geweest. Volgende week meer geluk kerel!

@bazzemans is inmiddels al uitgeroepen tot weekwinnaar door onze CEO @Lekkerboeie86; het Tweakers logo prijkt als het goed is al naast zijn naam
Nogmaals gefeliciteerd!

1. @whiteguy 1309 punten
2. @Mrk87 1308 punten
3. @IkBenDeSjaak 1306 punten
4. @bazzemans 1282 punten
5. @Bao_mi1 1274 punten
6. @sjtienuh 1271 punten
7. @lhjlu 1267 punten
8. @M@cer 1266 punten
9. @Jay-K 1263 punten
10.@bregweb 1262 punten
@whiteguy scoort exact hetzelfde aantal punten als @Mrk87 (allebei 44), waardoor het verschil beperkt blijft tot slechts één punt. @IkBenDeSjaak scoort één puntje minder en ziet het gat met de nummer twee oplopen naar 2 punten.
@bazzemans maakt het grootste sprongetje in de top 10, hij gaat van 10 naar 4.
@YES (-5 plaatsen) en @heho (-6 plaatsen) zijn voor nu even uit de top 10 verdwenen.

Laten we beginnen met de wedstrijden die niemand goed had:
RKC-Heerenveen (3-1) en Ajax-NEC (0-3) bleken te lastig.
Welke wedstrijden waren lastig, maar niet voor de échte kenners? Dat waren er 4:
Almere-Sparta (0-3) werd 4x goed gezien: @SilentF0rce, @groggy, @Geerius en @lameeuw hadden dit goed.
Twente-Utrecht (2-0) werd 3x goed voorspeld en wel door @Geerius, @lucatoni en @remmstein.
AZ-Groningen (3-0) werd eveneens 3x goed voorspeld. @Techrvw, @Geerius (daar is ie weer) en @Dion34 hadden het als enigen bij het rechte eind.
Topper Feyenoord-PSV (2-3) werd door 3 deelnemers goed voorspeld: @Tdv98, @Despotes98 en @Ragger. Geen van hen had echter beide doelpuntenmakers goed, waardoor ze alle drie op 16 punten bleven steken. Dat Paixao zou gaan scoren waren ze het wel over eens, dat Perisic dat aan PSV kant zou gaan doen wisten ze niet, daar gingen ze voor Bakayoko, Til en De Jong.
Een snelle scan naar uitzonderlijk grote voorspellingen leverde een 5-0 op bij Ajax-NEC (door toekomstig kampioen @Seikbal). @mavaros overtreft dit echter ruimschoots en liet een 8-1 optekenen, iets wat gekund had als Ajax 8 keer had gescoord. Maar het liep toch net even anders.
Dat hadden @luukvr, @Hoianddoei, @OMX2000 en @Feelbest op voorhand al in de gaten; zij scoorden nog knappe punten door NEC op winst te zetten.
Opvallende stijgers op de ranglijst (10 plaatsen of meer):
@Vortigen 14 plaatsen;
@Geerius 17 plaatsen;
@luukvr 10 plaatsen
@FREAKJAM 11 plaatsen
Opvallende dalers (10 plaatsen of meer):
@Albinosaurus 12 plaatsen
@peto84 -10 plaatsen
@FRFC1908 16 plaatsen
@Razenko 2 plaatsen (lol

Voor toolkist zit er de laatste 3 ronden maar één ding op: winnen.
Is dat gelukt? Jazeker. En hoe! Waar toolkist een PSV'tje doet, doet Typhone juist een Ajaxje: met een verpletterende score van 32 vs 18 punten is de eerste horde genomen.
Of Typhone hier met zijn rivaal speelt zoals een kind met een halfdode kat weet ik niet, maar mocht dat het geval zijn dan is de enige vraag: hoeveel levens heeft toolkist nog over?
Ook hier nog steeds voldoende spanning
27 | 41 | 18 | 15-10 |
28 | 42 | 46 | 15-11 |
29 | 31 | 38 | 15-12 |
30 | 23 | 34 | 15-13 |
31 | 27 | 21 | 16-13 |
32 | 18 | 32 | 16-14 |

Komende woensdag om 20:00 vangt speelronde 33 aan en deze is om 21:45 alweer compleet gespeeld. Alle teams spelen tegelijk en het open kanaal van ESPN doet hiervan live verslag met een schakelprogramma.
De kans is groot dat deze speelronde in het laatste verslag van het seizoen (na speelronde 34) opgenomen wordt.
Let op:
Tijdens de laatste speelronde is élke wedstrijd een wedstrijd van de week en zijn er in potentie 180(!) punten te verdienen. Direct na het laatste fluitsignaal van de laatste wedstrijd worden de extra punten van de ranglijst en topscorer bij de scores opgeteld, waardoor de score van de weekwinnaar vele malen hoger uitvalt dan normaal. Helaas kunnen wij dit niet loskoppelen van elkaar, waardoor de échte' weekwinnaar wellicht niet de credits krijgt die hij of zij verdient.
Feit is wel dat dit nog wel eens enkele aardverschuivingen in onze poule teweeg kan gaan brengen.
Veel succes iedereen, maar vooral hup @Seikbal

@Superkiwi Dank voor het verslag. Het beginnersgeluk van voor de eerste keer meedoen aan deze pool heeft een mooi kroontje (1tje, logootje) gekregen deze week. Heel leuk!
Edit: check, het Tweakerslogootje staat er echt.
Nu hopen dat mijn eigen clubbie de komende weken ook nog een mooie kroon op dit seizoen kan zetten. Hoewel ik daar een nog veel harder hoofd in heb.
Edit: check, het Tweakerslogootje staat er echt.
Nu hopen dat mijn eigen clubbie de komende weken ook nog een mooie kroon op dit seizoen kan zetten. Hoewel ik daar een nog veel harder hoofd in heb.
[ Voor 37% gewijzigd door bazzemans op 13-05-2025 20:42 ]
Kun je nog wel van beginnersgeluk spreken als je vierde in de poule staat? Niet zo bescheiden hoor
@Superkiwi ik juich altijd voor Sparta - behalve als ze tegen PSV moeten... dat is nou eenmaal zo.
En ik juich altijd voor PSV.
Maar dat jij voor Sparta juicht, zal ook zeker met opportunisme te maken hebben.
Dat deed je ook vast niet op de dag dat Sparta met 4-0 van Ajax won.
Ik zat toen op de Dennis Neville-tribune, in extase.
Dat hoofd van Suárez na afloop... heerlijk.
Omdat het kan.
En ik juich altijd voor PSV.
Maar dat jij voor Sparta juicht, zal ook zeker met opportunisme te maken hebben.
Dat deed je ook vast niet op de dag dat Sparta met 4-0 van Ajax won.
Ik zat toen op de Dennis Neville-tribune, in extase.
Dat hoofd van Suárez na afloop... heerlijk.
Omdat het kan.
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 13-05-2025 21:26 ]
Dank voor het mooie verslag @Superkiwi .Ik was met mijn voorspellingen te laat voor de eerste wedstrijd en de zaterdag zorgde vooral voor veel 0 punters, maar de schade is nog beperkt gebleven.
De extra voorspellingen gaan inderdaad een grote rol spelen nu. Leuk ook omdat veel teams nog wel een plekje omhoog of omlaag kunnen. De eindwinnaar van vorig seizoen maakte door zijn extra voorspellingen ook een grote sprong omhoog naar plek 1.
De extra voorspellingen gaan inderdaad een grote rol spelen nu. Leuk ook omdat veel teams nog wel een plekje omhoog of omlaag kunnen. De eindwinnaar van vorig seizoen maakte door zijn extra voorspellingen ook een grote sprong omhoog naar plek 1.
Prachtig verslag weer. Ik hoop toch zo dat er morgen weer een verslag is

Speelronde 33, de een na laatste, de ontknoping in de poule is net zo spannend als de ontknoping in de eredivisie zelf!
@Zyron, @psYchovic, @Maarten_E, @Basdon1985, @bazzemans, @Chulin, @Clush, @Dion34, @majoh, @Dutchgio, @Ephymerous, @Hoianddoei, @kevints, @Fendermen, @RudyL, @Ramzzz, @Stakie, @ParaDroid2, @Jordi0344, @robbydw, @Frituurman, @Xantoz, @jm2th2, @Rubeo38, @JasperS1994, @Jewwy0211, @Purehz, @Besas79, @Despotes98, @RodeVre, @JamesDelaney, @poes, @Tdv98, @pelle888, @Brachterbaek, @Bregweb
+1 iemand die niet meer getagged wordt
Wat een werk heb je ermee. Ik heb het seizoen opgegeven, je hoeft mij die laatste wedstrijden ook niet meer te taggen. Er valt dit seizoen geen touw aan vast te knopen.makooy schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 08:56:
[Afbeelding]
Speelronde 33, de een na laatste, de ontknoping in de poule is net zo spannend als de ontknoping in de eredivisie zelf!
@Zyron, @psYchovic, @Maarten_E, @Basdon1985, @bazzemans, @Chulin, @Clush, @Dion34, @majoh, @Dutchgio, @Ephymerous, @Hoianddoei, @kevints, @Fendermen, @RudyL, @Ramzzz, @Stakie, @ParaDroid2, @Jordi0344, @robbydw, @Frituurman, @Xantoz, @jm2th2, @Rubeo38, @JasperS1994, @Jewwy0211, @Purehz, @Besas79, @Despotes98, @RodeVre, @JamesDelaney, @poes, @Tdv98, @pelle888, @Brachterbaek, @Bregweb
+1 iemand die niet meer getagged wordt
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Oh valt wel mee hoor, ben 2-3 minuutjes bezig met de reminders elke speelrondeFrituurman schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 09:09:
[...]
Wat een werk heb je ermee. Ik heb het seizoen opgegeven, je hoeft mij die laatste wedstrijden ook niet meer te taggen. Er valt dit seizoen geen touw aan vast te knopen.
Dan nog, wordt zeer gewaardeerd!makooy schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 09:32:
[...]
Oh valt wel mee hoor, ben 2-3 minuutjes bezig met de reminders elke speelronde
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kom op frituurman!Frituurman schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 09:09:
[...]
Ik heb het seizoen opgegeven, je hoeft mij die laatste wedstrijden ook niet meer te taggen.
Nog maar 2 rondjes waarin héél veel punten te verdienen vallen.
In de laatste speelronde zijn nog 180 punten te verdienen en bij de extra voorspelling ook nog ruim 100. Even volhouden nog
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 14-05-2025 16:17 ]
Tis niet nodig 🙄😢heho schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 08:55:
Prachtig verslag weer. Ik hoop toch zo dat er morgen weer een verslag is
Wegens tijdgebrek gaat het mij ook niet lukken om een volledig verslag te schrijven.
Daarom behandel ik alleen de zakelijke dingen even.

Speelronde 33
1. @jbdeiman 60 punten
2. @Stakie 59 punten
3. @lhjlu 58 punten
4. @Megupe 55 punten
-. @JamesDelaney 55 punten

@jbdeiman pakt op het nippertje nog een heel fraai weekschildje mee, gefeliciteerd!
@Lekkerboeie86 zal het Tweakers hero abonnement voor elkaar gaan boksen!

Met nog 1 speelronde te gaan is dit de top 10:
1. @whiteguy 1359 punten
-. @Mrk87 1359 punten
3. @IkBenDeSjaak 1338 punten
4. @Bao_mi1 1326 punten
5. @lhjlu 1325 punten
6. @bazzemans 1319 punten
7. @sjtienuh 1315 punten
8. @DENNIS79 1309 punten
9. @M@cer 1304 punten
10.@Jay-K 1303 punten

En ja hoor, toolkist doet het gewoon weer! Met een minimaal verschil van 3 punten pakt hij deze ronde weer de winst. Doet hij dit zondag weer dan eindigen we dit seizoen met een onbesliste vete en zit er niks anders op dan komend seizoen verder te gaan, tenzij ze ervoor kiezen om de playoffs als een soort van tie break te beschouwen.
30 | 23 | 34 | 15-13 |
31 | 27 | 21 | 16-13 |
32 | 18 | 32 | 16-14 |
33 | 29 | 32 | 16-15 |

Zondag is de aller-allerlaatste speelronde!
Alle wedstrijden zijn om half 3 en elke wedstrijd is een wedstrijd van de week. Vergeet je doelpuntenmakers niet want er zijn 180(!) punten te verdienen (theoretisch 270 maar dan moet je de enige in NL zijn die alle uitslagen en doelpuntenmakers goed heeft). Daarnaast worden de extra punten er na het laatste fluitsignaal ook direct bij opgeteld.
Kortom, er valt nog veel te winnen. Of te verliezen natuurlijk.
Succes!
In een ronde waarin ik alles goed zou (moeten) hebben ben ik ondanks alle super goede aanmoedigingen in het weekverslag van @Superkiwi niet verder gekomen dan 10 puntjes...
Minste punten van het seizoen zelfs volgens mij (voor mij persoonlijk).
Minste punten van het seizoen zelfs volgens mij (voor mij persoonlijk).

Och.. toch niet meegedaan, maar ik voel me een winnaar na gisteravond. Onbetaalbaar!
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Ik dacht als Go Ahead en Ajax supporter toch een perfect seizoen te hebben.... Aan de andere kant had ik aan het begin van het seizoen PSV als kampioen voorspeld 🤷🏼♂️