"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Is er iemand ... die Ajax - NEC goed had?

[ Voor 16% gewijzigd door Seikbal op 12-05-2025 07:50 ]
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....
*Kiwi checkt even...
Nope, wel waren er 4 mensen die NEC op winst hadden gezet.
Mavaros zat er met zijn 8-1 het verst vanaf denk ik
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Pittige speelronde voor velen hier! Toch mooi dat we deze week met een midweekse en zondag met een knaller eruit gaan. Bij Tweakers FC doen we niet aan nacompetitie als het om de winnaars / top 3 gaat. Na 34 Speelronden is het mooi geweest!
Minstens de hele top 10 kan nog 1e worden ivm. de vele bonuspunten. Kijk naar zondag naar de opstellingen en zorg dat je goalscorer aan de aftrap staat! Elke wedstrijd kan 20 punten opleveren. Daarnaast telt de ranglijst en de topscorer Eredivisie nog mee in de bonuspunten.
Gelukt, niet in de laatste plaats omdat ik de niet spelende Dylan Vente als doelpuntenmaker had gekozen bij PEC, zodat ik niet te ver uit loopwhiteguy schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:27:
[...]
Vlak voor de eindstreep een puntje voorsprong pakken.. nu consolideren natuurlijk.

Of speelronde 33 (komende woensdag) een apart verslag krijgt weet ik nog niet (ivm tijdgebrek), die zou zomaar eens samengepakt kunnen worden met de allerlaatste ronde.

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Laat me raden, 18 stuks, liefst?Seikbal schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 10:44:
Nog 2 rondes... dan moet ik opschieten met mijn punten om nog 1e te worden, tijd voor 100% goede voorspellingen...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Speelronde 32
Met nog 2 speelronden te gaan zijn de eerste tickets (na het al eerder behaalde EL ticket van Go Ahead) al verdeeld: zowel PSV als Ajax mogen zich opmaken voor 8 Europese wedstrijden in de poulefase van de Champions League. Waar PSV dit bewerkstelligde door na 99(!) minuten een knappe 3-2 overwinning in Rotterdam op te tekenen, had Ajax aan een 0-3 Nederlaag tegen NEC genoeg om het ticket veilig te stellen. Het enige dat beide clubs nog rest is de strijd om het kampioenschap. PSV máákt het weer spannend, Ajax hoúdt het nog spannend. Alles voor de neutrale kijker
Dankzij de 2-0 zege van het zichzelf hervonden FC Twente op FC Utrecht weet Feyenoord zich nog één overwinning verwijderd van een plaatsing in de voorronde de Champions League. Utrecht lijkt voor nu genoegen te moeten nemen met een vierde plaats.
Daaronder is het echter nog allesbehalve gespeeld. De nummers 5 t/m 9 gaan spelen in de play-offs om te vechten voor een ticket in de voorrondes van de Conference League. Tenzij Fortuna in dat rijtje eindigt, in dat geval worden het de nummers 6 t/m 10, exclusief Fortuna. Die domme Limburgers hebben hun financiën niet op orde en hebben derhalve geen UEFA licentie kunnen bemachtigen. Nu wordt Sparta-PSV op de laatste dag opeens nog een heel interessante pot
Voor wie exact wil weten welke ploegen nog ergens om spelen: @ElPaco heeft in het voetbaltopic een heel fraai overzichtje gepost (bron: NOS)
Goed, verder met de uitslagen van afgelopen week.
Willem II mocht vrijdag proberen de 16e plaats zo goed als veilig te stellen maar verloor alwéér, dit keer met 1-2 van Heracles. Het gat met directe degradatie bedraagt nog maar 3 punten.
Aan de andere kant van dat gat vinden we RKC, dat op zaterdag eindelijk weer eens een wedstrijd won: het werd 3-1 tegen Heerenveen.
Het wisselvallige Fortuna won met een minimale 1-0 van NAC, dat net als Willem II in minimaal 5 wedstrijden geen overwinning meer heeft gezien. Datzelfde geldt voor Almere, die met 0-3 op hun broek kregen van Sparta.
De Eagles, die, het begint een beetje eentonig te worden, ook al 5 wedstrijden geen overwinning meer hebben geboekt speelden 1-1 tegen Zwolle.
AZ heeft zich juist herpakt en won voor de tweede week op rij met 3-0, deze keer tegen Groningen.
In een week met vooral (met alle respect) kleintjes tegen kleintjes, middelgroot tegen middelgroot en groot tegen groot is het lastig voorspellen. De 60 punten zijn weer niet gehaald, al kwam @bazzemans daar met zijn 58 punten akelig dichtbij.
Hij begon het weekend perfect met een tienpunter bij Willem II-Heracles. Fortuna-NAC en PEC-Eagles had hij eveneens volledig in het snotje. Zelfs bij Feyenoord-PSV scoorde hij tien punten, ondanks een verkeerde toto (2-1)

De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 5:
1. @bazzemans 58 punten
2. @Geerius 57 punten
3. @Vortigen 55 punten
4. @carpebios 50 punten
-. @Supermach 50 punten
@Geerius scoorde eveneens 4 tienpunters (inclusief Fey-PSV), had net als bazzemans 3 totootjes mis en mist op een haar na de weekwinst. Had je bij PEC-Eagles de 'standaard' 1-1 ingevuld ipv 2-2 dan was ie van jou geweest. Volgende week meer geluk kerel!

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:
@bazzemans is inmiddels al uitgeroepen tot weekwinnaar door onze CEO @Lekkerboeie86; het Tweakers logo prijkt als het goed is al naast zijn naam
Nogmaals gefeliciteerd!

De volgende deelnemers staan deze week in de top 10:
1. @whiteguy 1309 punten
2. @Mrk87 1308 punten
3. @IkBenDeSjaak 1306 punten
4. @bazzemans 1282 punten
5. @Bao_mi1 1274 punten
6. @sjtienuh 1271 punten
7. @lhjlu 1267 punten
8. @M@cer 1266 punten
9. @Jay-K 1263 punten
10.@bregweb 1262 punten
@whiteguy scoort exact hetzelfde aantal punten als @Mrk87 (allebei 44), waardoor het verschil beperkt blijft tot slechts één punt. @IkBenDeSjaak scoort één puntje minder en ziet het gat met de nummer twee oplopen naar 2 punten.
@bazzemans maakt het grootste sprongetje in de top 10, hij gaat van 10 naar 4.
@YES (-5 plaatsen) en @heho (-6 plaatsen) zijn voor nu even uit de top 10 verdwenen.

Laten we beginnen met de wedstrijden die niemand goed had:
RKC-Heerenveen (3-1) en Ajax-NEC (0-3) bleken te lastig.
Welke wedstrijden waren lastig, maar niet voor de échte kenners? Dat waren er 4:
Almere-Sparta (0-3) werd 4x goed gezien: @SilentF0rce, @groggy, @Geerius en @lameeuw hadden dit goed.
Twente-Utrecht (2-0) werd 3x goed voorspeld en wel door @Geerius, @lucatoni en @remmstein.
AZ-Groningen (3-0) werd eveneens 3x goed voorspeld. @Techrvw, @Geerius (daar is ie weer) en @Dion34 hadden het als enigen bij het rechte eind.
Topper Feyenoord-PSV (2-3) werd door 3 deelnemers goed voorspeld: @Tdv98, @Despotes98 en @Ragger. Geen van hen had echter beide doelpuntenmakers goed, waardoor ze alle drie op 16 punten bleven steken. Dat Paixao zou gaan scoren waren ze het wel over eens, dat Perisic dat aan PSV kant zou gaan doen wisten ze niet, daar gingen ze voor Bakayoko, Til en De Jong.
Een snelle scan naar uitzonderlijk grote voorspellingen leverde een 5-0 op bij Ajax-NEC (door toekomstig kampioen @Seikbal). @mavaros overtreft dit echter ruimschoots en liet een 8-1 optekenen, iets wat gekund had als Ajax 8 keer had gescoord. Maar het liep toch net even anders.
Dat hadden @luukvr, @Hoianddoei, @OMX2000 en @Feelbest op voorhand al in de gaten; zij scoorden nog knappe punten door NEC op winst te zetten.
Opvallende stijgers op de ranglijst (10 plaatsen of meer):
@Vortigen 14 plaatsen;
@Geerius 17 plaatsen;
@luukvr 10 plaatsen
@FREAKJAM 11 plaatsen
Opvallende dalers (10 plaatsen of meer):
@Albinosaurus 12 plaatsen
@peto84 -10 plaatsen
@FRFC1908 16 plaatsen
@Razenko 2 plaatsen (lol

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist!
Voor toolkist zit er de laatste 3 ronden maar één ding op: winnen.
Is dat gelukt? Jazeker. En hoe! Waar toolkist een PSV'tje doet, doet Typhone juist een Ajaxje: met een verpletterende score van 32 vs 18 punten is de eerste horde genomen.
Of Typhone hier met zijn rivaal speelt zoals een kind met een halfdode kat weet ik niet, maar mocht dat het geval zijn dan is de enige vraag: hoeveel levens heeft toolkist nog over?
Ook hier nog steeds voldoende spanning
Speelronde | @Typhone | @toolkist | tussenstand |
27 | 41 | 18 | 15-10 |
28 | 42 | 46 | 15-11 |
29 | 31 | 38 | 15-12 |
30 | 23 | 34 | 15-13 |
31 | 27 | 21 | 16-13 |
32 | 18 | 32 | 16-14 |

Komende woensdag om 20:00 vangt speelronde 33 aan en deze is om 21:45 alweer compleet gespeeld. Alle teams spelen tegelijk en het open kanaal van ESPN doet hiervan live verslag met een schakelprogramma.
De kans is groot dat deze speelronde in het laatste verslag van het seizoen (na speelronde 34) opgenomen wordt.
Let op:
Tijdens de laatste speelronde is élke wedstrijd een wedstrijd van de week en zijn er in potentie 180(!) punten te verdienen. Direct na het laatste fluitsignaal van de laatste wedstrijd worden de extra punten van de ranglijst en topscorer bij de scores opgeteld, waardoor de score van de weekwinnaar vele malen hoger uitvalt dan normaal. Helaas kunnen wij dit niet loskoppelen van elkaar, waardoor de échte' weekwinnaar wellicht niet de credits krijgt die hij of zij verdient.
Feit is wel dat dit nog wel eens enkele aardverschuivingen in onze poule teweeg kan gaan brengen.
Veel succes iedereen, maar vooral hup @Seikbal

Edit: check, het Tweakerslogootje staat er echt.
Nu hopen dat mijn eigen clubbie de komende weken ook nog een mooie kroon op dit seizoen kan zetten. Hoewel ik daar een nog veel harder hoofd in heb.
[ Voor 37% gewijzigd door bazzemans op 13-05-2025 20:42 ]
En ik juich altijd voor PSV.
Maar dat jij voor Sparta juicht, zal ook zeker met opportunisme te maken hebben.
Dat deed je ook vast niet op de dag dat Sparta met 4-0 van Ajax won.
Ik zat toen op de Dennis Neville-tribune, in extase.
Dat hoofd van Suárez na afloop... heerlijk.
Omdat het kan.
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 13-05-2025 21:26 ]
De extra voorspellingen gaan inderdaad een grote rol spelen nu. Leuk ook omdat veel teams nog wel een plekje omhoog of omlaag kunnen. De eindwinnaar van vorig seizoen maakte door zijn extra voorspellingen ook een grote sprong omhoog naar plek 1.

Speelronde 33, de een na laatste, de ontknoping in de poule is net zo spannend als de ontknoping in de eredivisie zelf!
@Zyron, @psYchovic, @Maarten_E, @Basdon1985, @bazzemans, @Chulin, @Clush, @Dion34, @majoh, @Dutchgio, @Ephymerous, @Hoianddoei, @kevints, @Fendermen, @RudyL, @Ramzzz, @Stakie, @ParaDroid2, @Jordi0344, @robbydw, @Frituurman, @Xantoz, @jm2th2, @Rubeo38, @JasperS1994, @Jewwy0211, @Purehz, @Besas79, @Despotes98, @RodeVre, @JamesDelaney, @poes, @Tdv98, @pelle888, @Brachterbaek, @Bregweb
+1 iemand die niet meer getagged wordt
Wat een werk heb je ermee. Ik heb het seizoen opgegeven, je hoeft mij die laatste wedstrijden ook niet meer te taggen. Er valt dit seizoen geen touw aan vast te knopen.makooy schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 08:56:
[Afbeelding]
Speelronde 33, de een na laatste, de ontknoping in de poule is net zo spannend als de ontknoping in de eredivisie zelf!
@Zyron, @psYchovic, @Maarten_E, @Basdon1985, @bazzemans, @Chulin, @Clush, @Dion34, @majoh, @Dutchgio, @Ephymerous, @Hoianddoei, @kevints, @Fendermen, @RudyL, @Ramzzz, @Stakie, @ParaDroid2, @Jordi0344, @robbydw, @Frituurman, @Xantoz, @jm2th2, @Rubeo38, @JasperS1994, @Jewwy0211, @Purehz, @Besas79, @Despotes98, @RodeVre, @JamesDelaney, @poes, @Tdv98, @pelle888, @Brachterbaek, @Bregweb
+1 iemand die niet meer getagged wordt
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Oh valt wel mee hoor, ben 2-3 minuutjes bezig met de reminders elke speelrondeFrituurman schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 09:09:
[...]
Wat een werk heb je ermee. Ik heb het seizoen opgegeven, je hoeft mij die laatste wedstrijden ook niet meer te taggen. Er valt dit seizoen geen touw aan vast te knopen.
Dan nog, wordt zeer gewaardeerd!makooy schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 09:32:
[...]
Oh valt wel mee hoor, ben 2-3 minuutjes bezig met de reminders elke speelronde
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kom op frituurman!Frituurman schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 09:09:
[...]
Ik heb het seizoen opgegeven, je hoeft mij die laatste wedstrijden ook niet meer te taggen.
Nog maar 2 rondjes waarin héél veel punten te verdienen vallen.
In de laatste speelronde zijn nog 180 punten te verdienen en bij de extra voorspelling ook nog ruim 100. Even volhouden nog
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 14-05-2025 16:17 ]
Tis niet nodig 🙄😢heho schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 08:55:
Prachtig verslag weer. Ik hoop toch zo dat er morgen weer een verslag is
Wegens tijdgebrek gaat het mij ook niet lukken om een volledig verslag te schrijven.
Daarom behandel ik alleen de zakelijke dingen even.

Speelronde 33
1. @jbdeiman 60 punten
2. @Stakie 59 punten
3. @lhjlu 58 punten
4. @Megupe 55 punten
-. @JamesDelaney 55 punten

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:
@jbdeiman pakt op het nippertje nog een heel fraai weekschildje mee, gefeliciteerd!
@Lekkerboeie86 zal het Tweakers hero abonnement voor elkaar gaan boksen!

Met nog 1 speelronde te gaan is dit de top 10:
1. @whiteguy 1359 punten
-. @Mrk87 1359 punten
3. @IkBenDeSjaak 1338 punten
4. @Bao_mi1 1326 punten
5. @lhjlu 1325 punten
6. @bazzemans 1319 punten
7. @sjtienuh 1315 punten
8. @DENNIS79 1309 punten
9. @M@cer 1304 punten
10.@Jay-K 1303 punten

En ja hoor, toolkist doet het gewoon weer! Met een minimaal verschil van 3 punten pakt hij deze ronde weer de winst. Doet hij dit zondag weer dan eindigen we dit seizoen met een onbesliste vete en zit er niks anders op dan komend seizoen verder te gaan, tenzij ze ervoor kiezen om de playoffs als een soort van tie break te beschouwen.
30 | 23 | 34 | 15-13 |
31 | 27 | 21 | 16-13 |
32 | 18 | 32 | 16-14 |
33 | 29 | 32 | 16-15 |

Zondag is de aller-allerlaatste speelronde!
Alle wedstrijden zijn om half 3 en elke wedstrijd is een wedstrijd van de week. Vergeet je doelpuntenmakers niet want er zijn 180(!) punten te verdienen (theoretisch 270 maar dan moet je de enige in NL zijn die alle uitslagen en doelpuntenmakers goed heeft). Daarnaast worden de extra punten er na het laatste fluitsignaal ook direct bij opgeteld.
Kortom, er valt nog veel te winnen. Of te verliezen natuurlijk.
Succes!
Minste punten van het seizoen zelfs volgens mij (voor mij persoonlijk).

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

DING DING DING!!! Laatste ronde !!!
Alle wedstrijden zijn wedstrijd van de week en kunnen dus dubbele punten opleveren!
Voor iedereen die boven mij staat op de ranglijst, vul hem alsjeblieft niet in
@Typhone jij al helemaal niet
@Ragger, @Zyron, @psYchovic, @Maarten_E, @Basdon1985, @bazzemans, @R-B, @silverchaoz, @Mavaros, @Carpebios, @Chulin, @Clush, @Megupe, @lameeuw, @frumper, @majoh, @DutchEagle1993, @Mrk87, @Ephymerous, @Lekkerboeie86, @Hoianddoei, @thijssie007, @Fendermen, @Koploper07, @RudyL, @Stakie, @ParaDroid2, @Assasinbats, @Jordi0344, @Quantor, @Freshnezz, @robbydw, @Frituurman, @Xantoz, @Rubeo38, @HippiePaci, @IkBenDeSjaak, @Jewwy0211, @Purehz, @Superkiwi, @jassie903, @Lucatoni, @Magixx013, @Gonadan, @OMX2000, @FREAKJAM, @Despotes98, @Heho, @Razenko, @JamesDelaney, @poes, @Tdv98, @Bregweb
Ajax op 5, i like the way you thinkMaarten_E schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 08:59:
Voor de laatste speelronde gun ik jullie alvast wat leedvermaak:
[Afbeelding]
What!! Dit had ik niet verwacht, tussentijds de uitslangen kijkende (en omdat ik wat langer geleden mijn uitslagen voor had ingevuld). Ik wist wel dat ik zowel Ajax, als PSV als Feyenoord had laten winnen (en dus dat ik 1 van die 3 al niet correct had qua winnaar). Gelukkig een aantal gelijke spelen goed voorspeld.Superkiwi schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 23:53:
[...]
Wegens tijdgebrek gaat het mij ook niet lukken om een volledig verslag te schrijven.
Daarom behandel ik alleen de zakelijke dingen even.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Speelronde 33
1. @jbdeiman 60 punten![]()
2. @Stakie 59 punten
3. @lhjlu 58 punten
4. @Megupe 55 punten
-. @JamesDelaney 55 punten
[Afbeelding]
@jbdeiman pakt op het nippertje nog een heel fraai weekschildje mee, gefeliciteerd!
@Lekkerboeie86 zal het Tweakers hero abonnement voor elkaar gaan boksen!
[Afbeelding]
Met nog 1 speelronde te gaan is dit de top 10:
1. @whiteguy 1359 punten
-. @Mrk87 1359 punten
3. @IkBenDeSjaak 1338 punten
4. @Bao_mi1 1326 punten
5. @lhjlu 1325 punten
6. @bazzemans 1319 punten
7. @sjtienuh 1315 punten
8. @DENNIS79 1309 punten
9. @M@cer 1304 punten
10.@Jay-K 1303 punten
[Afbeelding]
En ja hoor, toolkist doet het gewoon weer! Met een minimaal verschil van 3 punten pakt hij deze ronde weer de winst. Doet hij dit zondag weer dan eindigen we dit seizoen met een onbesliste vete en zit er niks anders op dan komend seizoen verder te gaan, tenzij ze ervoor kiezen om de playoffs als een soort van tie break te beschouwen.
Speelronde @Typhone @toolkist tussenstand 30 23 34 15-13 31 27 21 16-13 32 18 32 16-14 33 29 32 16-15
[Afbeelding]
Zondag is de aller-allerlaatste speelronde!
Alle wedstrijden zijn om half 3 en elke wedstrijd is een wedstrijd van de week. Vergeet je doelpuntenmakers niet want er zijn 180(!) punten te verdienen (theoretisch 270 maar dan moet je de enige in NL zijn die alle uitslagen en doelpuntenmakers goed heeft). Daarnaast worden de extra punten er na het laatste fluitsignaal ook direct bij opgeteld.
Kortom, er valt nog veel te winnen. Of te verliezen natuurlijk.
Succes!
Met een stijging van 17 plekken oook nog eens de snelste stijger, maar zulke stijgingen zeggen i.m.o. dat het zo kort voor het einde van het seizoen nog best wel dicht bij elkaar ligt.
Ik was al lang vergeten dat deze voorspelling ook mee telt. Nou, dan ben ik niet ontevreden.Maarten_E schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 08:59:
Voor de laatste speelronde gun ik jullie alvast wat leedvermaak:
[Afbeelding]
Alleen de Jong moet nog even 12 keer scoren tegen Sparta.
/f/image/3ejWgENkwbAxxkDCwXLdwdLN.png?f=fotoalbum_large)
Grappig dat NAC al een paar keer correct gepositioneerd is...
:strip_exif()/f/image/1elktgVKU4qsrmDG2yhNDKGf.png?f=user_large)
Gezien waar met name Groningen 'bij mij' staat, heb ik er totaal geen moeite in gestoken... dat is echt niet wat ik dacht.

[ Voor 17% gewijzigd door Ramzzz op 16-05-2025 10:24 ]
Overige plekken kunnen nog best wel wisselen zie ik met het oog op de laatste ronde.
Dus wie weet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/Yhosb3C2s31pO8MXt3DfSsEV.png?f=user_large)
Als Almere en RKC van plek wisselen zou dat ook nog wel gunstig zijn.
Zal allemaal dus wel tegen gaan vallen zondag
Dat gaat het inderdaad 😂.toolkist schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:34:
Momenteel 5 goed, als Sparta onverhoopt wint (En Ajax ook) zouden dat er nog 2 meer kunnen worden.
Als Almere en RKC van plek wisselen zou dat ook nog wel gunstig zijn.
Zal allemaal dus wel tegen gaan vallen zondag
Wat gaat bij onze battle zondag beslissend zijn. Alleen scores of ook de eindpunten? Wat mij betreft alleen de scores, maar kies maar.
De scores van het normale verloop denk ik voor onze 1 op 1 battle. Voor het algemene verloop hoop ik dat je PSV kampioen hebt laten wordentoolkist schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 14:45:
[...]
Wat gaat bij onze battle zondag beslissend zijn. Alleen scores of ook de eindpunten? Wat mij betreft alleen de scores, maar kies maar.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/624YEaAKaVBtH2HUZzMBgPX3.jpg?f=user_large)
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ajax op 1 uiteraard. ik ben geen rat zoals jij die Ajax op 4 neerzet 😉Typhone schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 14:46:
[...]
De scores van het normale verloop denk ik voor onze 1 op 1 battle. Voor het algemene verloop hoop ik dat je PSV kampioen hebt laten worden
De woorden worden nog ff geslepen voor de laatste ronde... Weghorst had ik als topscorer genomen want ik had gehoopt dat hij de Ajax revelatie zou worden... Brobbey had ik vorig jaar maar had te weinig vertrouwen (dat was dus dit jaar ook weer terecht).toolkist schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 15:00:
[...]
Ajax op 1 uiteraard. ik ben geen rat zoals jij die Ajax op 4 neerzet 😉
Wout heeft het alleen ook niet helemaal waargemaakt...
Misschien moet ik volgend seizoen AI maar laten kiezen wie de topscorer zal zijn van seizoen 2025 - 2026 (wat voelt dat nog ver weg).
@Superkiwi scheids heeft u dit genoteerd?Typhone schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 14:46:
[...]
De scores van het normale verloop denk ik voor onze 1 op 1 battle. Voor het algemene verloop hoop ik dat je PSV kampioen hebt laten worden
Alleen de wedstrijd uitslagen voor onze battle.
Geloof niet dat er veel voor Steijn gegaan zullen zijn.Seikbal schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 15:07:
[...]
De woorden worden nog ff geslepen voor de laatste ronde... Weghorst had ik als topscorer genomen want ik had gehoopt dat hij de Ajax revelatie zou worden... Brobbey had ik vorig jaar maar had te weinig vertrouwen (dat was dus dit jaar ook weer terecht).
Misschien moet ik volgend seizoen AI maar laten kiezen wie de topscorer zal zijn van seizoen 2025 - 2026 (wat voelt dat nog ver weg).
Helemaal goed en eigenlijk niet meer dan logisch.toolkist schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 16:01:
[...]
@Superkiwi scheids heeft u dit genoteerd?
Alleen de wedstrijd uitslagen voor onze battle.
Ik weet niet of de wedstrijdpunten los te zien zijn. Indien nee, mogen jullie ze lekker zelf gaan optellen, dan wacht ik hier wel
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maak me nou niet groter dan ik al ben! 😎Superkiwi schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 16:49:
[...]
Helemaal goed en eigenlijk niet meer dan logisch.
Ik weet niet of de wedstrijdpunten los te zien zijn. Indien nee, mogen jullie ze lekker zelf gaan optellen, dan wacht ik hier wel
U kon ook niet weten dat Weghorst nauwelijks gebruikt zou worden. Had hij dezelfde rol als een Luc de Jong gehad, had u zomaar wel gelijk kunnen hebben met uw voorspelling. En een Weghorst hoort niet te lopen wegrotten op de bank, zoals Ajax wel heeft gedaan.Seikbal schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 15:07:
[...]
De woorden worden nog ff geslepen voor de laatste ronde... Weghorst had ik als topscorer genomen want ik had gehoopt dat hij de Ajax revelatie zou worden... Brobbey had ik vorig jaar maar had te weinig vertrouwen (dat was dus dit jaar ook weer terecht).
Veel succes met uw voorspellingen voor morgen.
Dat is ook een goede optie inderdaad, mocht het gelijk worden.Gonadan schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 16:51:
Je kunt van die extra voorspellingen nog wel een bonus ronde maken, dat je die separaat vergelijkt.
Ik had in het verslag al als mogelijkheid gegeven om de playoffs als tie-break te gebruiken in geval van gelijkspel.
@toolkist en @Typhone wat willen jullie zelf?
De extra voorspellingen die de doorslag geven in geval van gelijkspel of gaan jullie de playoffs in?
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 17-05-2025 13:24 ]
Wat mij betreft, als het gelijk eindigt qua uitslagen dan is dat maar zo.Superkiwi schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 13:18:
[...]
Dat is ook een goede optie inderdaad, mocht het gelijk worden.
Ik had in het verslag al als mogelijkheid gegeven om de playoffs als tie-break te gebruiken in geval van gelijkspel.
@toolkist en @Typhone wat willen jullie zelf?
De extra voorspellingen die de doorslag geven in geval van gelijkspel of gaan jullie de playoffs in?
Dan heb ik 1x gewonnen, Typhone 1x, en 1x gelijk. Zou mooi moment zijn om deze battle te begraven en een andere strijd (jij vs @Razenko ?) te gaan volgen.
Ik tel wel vast.Superkiwi schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 16:49:
[...]
Helemaal goed en eigenlijk niet meer dan logisch.
Tool 50 Typhone 20 ik win
Rond 13.30 zijn de opstellingen beschikbaar. Eventueel check je nog even op je doelpuntenmaker wel aan de aftrap staat.
Het hele seizoen in beschouwing nemend hoop ik dat één van de heren in de huidige top 3 de winnaar wordt, zij hebben dit seizoen veruit het beste gepresteerd, het is ze gegund.
Hm laatste keer dat ik dronken was is meer dan 1,5 jaar geledenSuperkiwi schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:39:
Je hebt er wel iéts mee gedaan, bij start staan ze namelijk op alfabet. Was je dronken toen je er mee aan de slag ging?
bijna. 40 vs 24 met alleen Feyenoord nog te gaan (typhone poolt 0-1 ik 1-2). Dus volgens mij eindigen we gelijk overall
104 extra puntjes, ook niet slecht.
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 18-05-2025 17:01 ]
Zeker! Niet in de laatste plaats omdat het spannend was bovenaan met enkele geduchte concurrenten. Nu al benieuwd naar volgend jaar
Volgend seizoen zal, indien hij het niet vergeet, nog iemand van onze oude battlefield club mee gaan doen. Een strijd met 3 personen kan ook leuk zijn.. zeker als Kiwi mee doet, geheid plezier voor iedereentoolkist schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 14:51:
[...]
Wat mij betreft, als het gelijk eindigt qua uitslagen dan is dat maar zo.
Dan heb ik 1x gewonnen, Typhone 1x, en 1x gelijk. Zou mooi moment zijn om deze battle te begraven en een andere strijd (jij vs @Razenko ?) te gaan volgen.
PSN: Europhea
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat lijkt me een prima vervanger voor T vs T.Razenko schreef op zondag 18 mei 2025 @ 19:02:
[...]
Volgend seizoen zal, indien hij het niet vergeet, nog iemand van onze oude battlefield club mee gaan doen. Een strijd met 3 personen kan ook leuk zijn.. zeker als Kiwi mee doet, geheid plezier voor iedereen
Kan Kiwi zich daarop focussen nu hij volgend jaar de weekverslagen helaas niet meer gaat doen.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Ooit eens met 73 punten 3e van nl, maar vandaag met 223 punten net te kort om op de Champs Elysees naast @whiteguy,
Organisatie bedankt voor de reminders en heerlijke weekend verslagen

[ Voor 17% gewijzigd door Megupe op 18-05-2025 22:51 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
@whiteguy
@lhjlu
@IkBenDeSjaak
Jullie hebben alledrie een DM ontvangen.
De bekertjes gaan deze week besteld worden en komen dan jullie kant op!
[ Voor 66% gewijzigd door Typhone op 19-05-2025 07:28 ]
Zal ook aan mijn vriendin vragen of ze nog wat leuks kan maken met alle data(voorspellingen en uitslagen) die we hebben. Ben benieuwd wat daar uitkomt. Misschien is de standaard 2-1 die een hoop spelers invullen helemaal niet meer relevantSuperkiwi schreef op zondag 18 mei 2025 @ 23:23:
Er komt nog een verslag én een prijsuitreiking he, dus niet gelijk het topic de rug toe keren
Qua reminders blijf ik volgend jaar ook betrokken bij de organisatie! Iedere andere Chief Organisatie was tevreden over mijn functioneren dus ik mag nog even aanblijven
[ Voor 16% gewijzigd door makooy op 19-05-2025 08:36 ]
Ik blijf ook betrokken en hoop na de zomer ook weer genoeg tijd te hebben voor de wedstrijdverslagen.makooy schreef op maandag 19 mei 2025 @ 08:34:
[...]
Zal ook aan mijn vriendin vragen of ze nog wat leuks kan maken met alle data(voorspellingen en uitslagen) die we hebben. Ben benieuwd wat daar uitkomt. Misschien is de standaard 2-1 die een hoop spelers invullen helemaal niet meer relevant
Qua reminders blijf ik volgend jaar ook betrokken bij de organisatie! Iedere andere Chief Organisatie was tevreden over mijn functioneren dus ik mag nog even aanblijven
Met het klussen/verbouwen etc etc en het gebrek aan beeldschermruimte is dat niet heel makkelijk gebleken.
Dat gezegd hebbende als iemand zich geroepen voelt of zin heeft om hier bij aan te sluiten dan graag even bij @Lekkerboeie86 @makooy of mij melden.

Gelukkig was ik vorige week al uit de top 10 gedonderd, want op de laatste dag teleurgesteld worden zou meer pijn doen denk ik

Wel lekker om het hele jaar een beetje bovenin mee te draaien, dus dat ga ik volgend seizoen zeker weer proberen. Hopelijk is dit bij mijn cluppie in 010 ook de tendens
Rest mij niks dan de nummers 1 t/m 3 van harte te feliciteren met het behaalde succes, en de organisatie wederom te bedanken voor een zeer vermakelijk topic gedurende het seizoen !!
Snelle statistieken:
148 - voorspellers in de poule aan het begin van het seizoen121 - voorspellers die het seizoen afgemaakt hebben
daarvan hebben:
107 - voorspellers die de "Extra"/bonus voorspellingen volledig hebben ingevuld.
56 - spelers die geen enkele voorspelling hebben gemist (oftewel 100% van alle voorspellingen ingevuld)
4114 - voorspellingen waren er mogelijk (121 spelers * 34 rondes)
494 - niet ingevulde wedstrijden
88% van alle wedstrijden zijn ingevuld.

Speelronde 34
Helaas, helaas. Na 34 speelronden zit de competitie er weer op. En wat voor één! Waar iedereen het er in de eerste seizoenshelft wel over eens was dat PSV zonder enige moeite op weg zou zijn naar de landstitel, ging dat toch niet helemaal zonder slag of stoot. Met een voorsprong van 9 punten in de winterstop werd de platte kar alvast afgestoft en voorzien van nieuwe bandjes. Maar wat er toen gebeurde...
In de eerste maanden van het huidige kalenderjaar stortte het team van Peter Bosz volledig in en liet in enkele maanden tijd 18(!) punten liggen ten opzichte van (het klinkt na vorig seizoen nog steeds gek) concurrent Ajax, dat met saai doch efficient voetbal de punten aan elkaar reeg. Met nog vijf ronden te spelen stonden de Amsterdammers opeens 9 punten los, al werd daar het woord kampioenschap niet in de mond genomen. Een wijs besluit. Na een ingecalculeerd doch behoorlijk beschamend verlies tegen FC Utrecht (4-0) was het nu de beurt aan Ajax om in te storten. Na verlies tegen NEC (0-3) en een bijzonder knappe overwinning van PSV in de Kuip (3-2 Noah Lang in minuut 90+9) werd het gat tussen Ajax en PSV verkleind tot 2 punten. Het gelijkspel van Ajax tegen Groningen de week daarop (2-2, met wederom een goal in 90+9) zorgde ervoor dat PSV's 4-1 tegen Heracles genoeg was voor de Eindhovenaren om met 1 punt verschil de eerste plaats weer in te nemen. Een toch nog ietwat spannende wedstrijd op het Kasteel werd na rust beslist waardoor zij zich net als vorig jaar tot kampioen van Nederland mogen kronen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4m4EU1Kp12P3d80q03QrdOJc.jpg?f=user_large)
Gefeliciteerd aan alles en iedereen die PSV supportert
Daaronder gingen Feyenoord en Utrecht lang gelijk op, totdat Utrecht enkele ronden voor het einde besloot dat de vEL ook wel goed is. En dus mag Feyenoord het in de vCL gaan proberen.
AZ maakte zich al lekker voor de EL. Oh nee, dat werden toch de Eagles.
Fortuna had ook lang zicht op Europa. Oh nee dat liep toch even anders.
Tot ver tegen het einde maakte nummer 15 nog kans op de play-offs. Play-offs zijn k#t maar de strijd om plaatsing in de play-offs houden de competitie wel spannend tot het einde.
Onderin was het al snel duidelijk dat RKC en Almere zouden gaan degraderen, de ED bleek toch een maatje te groot. Willem II maakte het nog even spannend maar mag zich gaan opmaken voor de nacompetitie.
Goed, door naar afgelopen weekend:
Nummer 2 Ajax wist in eigen huis te winnen van een pover Twente: 2-0.
Feyenoord was al zeker van een 3e plaats en gaven de punten aan Heerenveen, daar werd het 2-0 voor de Friezen die daarmee een plek in de play-offs wisten te bemachtigen.
FC Utrecht was ook al zeker van hun knappe 4e plek en speelden met 0-0 bloedeloos gelijk tegen Fortuna Sittard.
In de strijd om plek 5, die thuisvoordeel in de play-off wedstrijden geeft, had AZ aan een 1-1 tegen het gedegradeerde Almere genoeg.
In de strijd om de play-offs was Heracles-NEC nog een interessante. Deze werd met 2-1 gewonnen door de uitploeg waardoor zij het laatste ticket in de play-offs pakken.
Voor zowel NAC (15e) als Willem II (16e) stond er niks meer op het spel en de Brabantse derby eindigde in 1-1.
Het eveneens al gedegradeerde RKC won in een fraaie wedstrijd met 5-3 van de Eagles, die dankzij hun bekerwinst al zeker zijn van de groepsfase Europa League.
PEC en Groningen eindigde in 2-0. Zij grijpen dit seizoen overal naast.
Na 34 ronden is dit de stand in de Eredivisie:
:strip_exif()/f/image/9QJSWg8A2A9nytgjEI9UpuyM.png?f=user_large)
Met een speelronde waarin élke wedstrijd een wedstrijd van de week was en er potentieel 180 punten verdiend konden worden werden er grote scores verwacht. Toch viel dat mee, vooral omdat veel eerste doelpunten gescoord werden door spelers waarvan we het niet verwachtten. Ook zaten er een aantal uitslagen tussen die niemand van tevoren had kunnen bedenken. Er waren gisteren drie deelnemers die boven de 60 punten uitkwamen, waarvan er één met kop en schouders bovenuit stak. Zijn naam? @xetri.
Ondanks 4 foute toto's wist hij toch lekkere punten bij elkaar te schrapen, 68 in totaal om precies te zijn. Hiermee neemt hij op de globale ranking een hele knappe 37e plaats in

1. @xetri 68 punten
2. @assasinbats 60 punten
-. @Purehz 60 punten
4. @mefjoew 58 punten
-. @poes 58 punten

@xetri pakt op de laatste dag nog even zijn tweede weekwinst mee, met een kleine 8 punten voorsprong op de nummer 2. Heel knap en dik verdiend! gefeliciteerd
@Lekkerboeie86 heeft nog precies één Tweakers Hero abonnement in zijn tas zitten, deze komt jouw kant op.

De definitieve top 10 ziet er na 34 speelrondes als volgt uit:
*tussen haakjes het aantal plaatsen omhoog/omlaag.
1. @whiteguy 1531 punten
2. @IkBenDeSjaak 1496 punten (+1)
3. @lhjlu 1473 punten (+4)
4. @M@cer 1472 punten (+4)
5. @Megupe 1463 punten (+12)
-. @Mrk87 1463 punten (-3)
7. @bregweb 1448 punten (+3)
8. @Supermach 1445 punten (+6)
9. @chulin 1442 punten (+12)
10.@Bao_mi1 1438 punten (-5)
@whiteguy heeft de eerste plaats niet meer weggegeven en is daarmee de grote winnaar van Tweakers FC '24/'25. Gefeliciteerd!

Met deze 1531 punten heb je niet alleen alle deelnemende Tweakers verslagen, je staat ook heel erg knap 21e van Nederland
@Mrk87 stond lang in de top 3, helaas waren 20 punten in deze ronde én een 'magere' 86 extra punten niet genoeg om hem in de top 3 te houden. Die plek is nu ingenomen aan @lhjlu, die op de laatste dag 4 plaatsen stijgt.
@Megupe heeft gisteren de beste zaken gedaan. Hij steeg maar liefst 12 plaatsen en komt daarmee op de laatste dag brutaal de top 5 binnengestormd
@chulin stijgt even zoveel plaatsen en weet zich op een mooie 9e plek te frummelen.

We hebben dit seizoen wederom meerdere deelnemers met meer dan één weekwinst, wat met dit grote deelnemersveld een bijzonder knappe prestatie is. @xetri en @Razenko hebben allebei twee schildjes in hun kast mogen zetten. Groot applaus graag
Ajax-Twente (2-0) werd 4x goed voorspeld: @Sempy, @M@cer, @RudyL en @Thijssie007 hadden er vol vertrouwen in.
AZ-Almere (1-1) werd alleen door @assasinbats goed gezien
RKC-Go Ahead (5-3) werd door niemand goed voorspeld.
Dat Heerenveen met 2-0 met Feyenoord zou gaan winnen wisten alleen @bie100 en @RodeVre. Van die laatste had ik niet anders verwacht, wat wil je ook met een teamnaam als Pompebleden United
De kampioenswedstrijd van PSV bleek de makkelijkste, deze werd 33x goed voorspeld.
Een kleine 6 deelnemers hadden hun hoop op een Spartaanse winst gezet. Helaas mocht dat niet zo wezen.
In een week met onvoorspelbare uitslagen is het lastig tienpunters scoren.
Toch zagen we @RodeVre, @Purehz, @assasinbats en @RudyL er 3 op hun rekening bijschrijven
Fortuna-Utrecht werd door twee mensen goed voorspeld: @lucatoni en @mefjoew.
Na deze speelronde zijn de extra punten er ook bij opgeteld. Hier werd door een aantal mensen behoorlijk goed gescoord. Een speciale vermelding voor de deelnemers met 110 punten of meer:
@chulin, @whiteguy 124 punten
@Willem_48 122 punten
@poes 120 punten
@Megupe, @FRFC1908 @Supermach 116 punten
@kevints, @M@cer @MM99 114 punten
@Freshnezz, @Fascinerend @Besas79 @lhjlu 112 punten
@groggy, @FREAKJAM 110 punten
Niemand had de topscorer (Steijn) goed. De Jong was bij jullie met 54 nominaties veruit de favoriet.
De kampioen hadden de meesten dan wel weer goed gezien, maar liefst 89 werd PSV als favoriet aangemerkt. Feyenoord stond 15 keer op de lijst, Ajax 5 keer.
Bij @bazzemans ging iets niet helemaal goed, hij had Fortuna als kampioen aangemerkt.

Ook deze wedstrijd zit erop! Na een slopende strijd die lang in het voordeel van Typhone leek uit te vallen heeft toolkist zich elke keer als een echte Ajacied terug weten te knokken. Met een score van 16 tegen 16 wordt dit seizoen afgesloten met een gelijkspel, misschien wel de beste apotheose die deze strijd heeft verdiend. De heren er drie seizoenen lang een bloederig maar wel eerlijk schouwspel van gemaakt. Na een winst voor Typhone en een winst voor toolkist wordt de strijdbijl nu, met het schudden van de handen, begraven. Bedankt weer voor alle spanning en sensatie heren!
Niet dat het er toe doet: het aantal gescoorde extra punten is 98 vs 86 in het voordeel van Typhone.
30 | 23 | 34 | 15-13 |
31 | 27 | 21 | 16-13 |
32 | 18 | 32 | 16-14 |
33 | 29 | 32 | 16-15 |
34 | 24 | 40 | 16-16 |

Na 34 speelronden is onze poule beslist en gespeeld, de play-offs tellen niet mee voor de eindranking. Vind je het leuk om deze toch in te vullen dan heb je uiteraard de volledige vrijheid om dat te doen. Let wel, hier worden geen reminders voor uitgestuurd.
Vorig seizoen was er een groepje fanatiekelingen die het topic levendig hielden tijdens de play-offs; hopelijk doen er dit keer weer een aantal mee
Ter info, de wedstrijden worden aanstaande donderdag gespeeld.
Om 18:45 is het AZ-Heerenveen, om 21:00 is het FC Twente-NEC.
De finale is zondag om 18:00u.
Alle 120 deelnemers bedankt voor het fanatiek meespelen en vergeet je niet in te schrijven voor komend seizoen!
Voor nu een hele fijne (sport)zomer gewenst en voor supporters die de play-offs nog in mogen, succes!
Dan als aller-allerlaatste nog even dit: bedankt voor de leuke reacties op de verslagen elke week, het motiveerde om er toch elke keer weer even voor te gaan zitten. Voor mij nu de tijd gekomen om het stokje door te geven aan iemand anders dus dit was tevens de laatste van mijn hand
Groet,
Kiwi, Typhone, Lekkerboeie86 en Makooy.
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 19-05-2025 10:49 ]
Maar nog belangrijker: dank aan iedereen die mee heeft geholpen met de organisatie. Dit maakt het nog zo veel leuker om de eredivisie te volgen. En de verslagen waren ook altijd leuk om naar uit te kijken. Chapeau!
Dat doet er wel toe, dit heerschap welke zich Ajacied noemt heeft alleen meer punten omdat ie PSV als kampioen had gepooled... Strafpunten dus!Niet dat het er toe doet: het aantal gescoorde extra punten is 98 vs 86 in het voordeel van Typhone.
Zou jij mij even per DM jouw adres kunnen sturen?
De verslagen en jouw input hebben dusdanig effect gesorteerd dat ik aanvragen heb gekregen om jou van een presentje te voorzien voor de input dit seizoen en die gaat er dus ook komen ook!
Ten tweede een kleine verontschuldiging:
Bij een inspiratieloze 1 ronde heb ik alle wedstrijden en doelpuntenmakers ingevuld volgens de qua statistiek meest voorspelde uitslag. De 1e ronde ging redelijk, dus dat heb ik een heel seizoen volgehouden en dat heeft mij een 7e plek opgeleverd! Heb dit voor het onderzoek volgehouden, volgend seizoen ga ik weer op eigen kracht voorspellen. Maar als je erg twijfelt bij een uitslag, ga dan voor de meest voorspelde!
Hattrick: Thorgal Eagles
Het was erg spannend onderin en ondanks dat ik 42 punten had deze laatste ronde... waarin ik PSV op 3-1 verlies had staan ben ik toch niet heel slecht geeindigd. Geen enkele doelpuntenmaker goed dus daarin geen bonuspunten gescoord.
Benieuwd wat volgend seizoen gaat doen, wie de verslagen gaat schrijven en waar ik eindig. Farioli is er in ieder geval van tussen ... Bosz naar Ajax?
Nogmaals bedankt aan de organisatie, super leuk dat jullie dit mogelijk maken en het ook allemaal niet zo serieus is
Hulde aan de winnaar... @whiteguy
PS.
Wel lekker dat Heerenveen nog zo'n knappe overwinning heeft geboekt! Dat is toch dat van Persie effect dan he...

Helaas niet mijn gedroomde landskampioen, die hebben het vorige week woensdag verspeelt..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Typhone schreef op maandag 19 mei 2025 @ 11:21:
@Superkiwi
Zou jij mij even per DM jouw adres kunnen sturen?
De verslagen en jouw input hebben dusdanig effect gesorteerd dat ik aanvragen heb gekregen om jou van een presentje te voorzien voor de input dit seizoen en die gaat er dus ook komen ook!
Je vleit me met deze post. Danku, danku! Leuk om te lezen dat het gewaardeerd werd.
*Kiwi pinkt een traantje weg.
Ik zal kijken of ik je straks nog wat extra bonuspuntjes kan toestoppen
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 19-05-2025 15:27 ]
Ik heb daardoor naar wedstrijden zitten kijken die ik voorheen niet interessant genoeg vond.
Het heeft mijn voetbalplezier dit seizoen vergroot.
Gefeliciteerd @whiteguy en inderdaad heeft onze eigen @Superkiwi met zijn tomeloze inzet een presentje verdiend
Volgend seizoen doe ik weer mee!
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Voor mij was het het eerste jaar met deze poule meespelen, en ik kan me bij anderen aansluiten dat dit er toch stiekem voor gezorgd heeft dat ik met iets meer interesse naar nietszeggende potjes onderaan de middenmoot heb zitten kijken. En natuurlijk elke maandag f5-en voor het verslag. Super tof, die beker gaat en mooie plek krijgen !
Als poule zijn we gezamenlijk op de 10e plaats van Nederland terecht gekomen. Dat is niet verkeerd als je bedenkt dat er ruim 2000 groepen zijn. De top 5 van een poule bij elkaar bepaald het aantal punten in de ranglijst.
We willen Tweakers HQ bedanken voor de 34 abonnementen. Dit is een leuke extra voor de week winnaars! Deze worden uitgereikt door @Moonsugar en @femmebel heel veel dank hiervoor!
@makooy is eindbaas reminders en zorgt dat iedereen optijd wakker is om de punten binnen te halen. Achter de schermen zorgt hij dat alles werkt en draait. Waardevolle statistieken worden door hem aangeleverd. Hij zal ook zich bezig houden met de registratie voor komend seizoen. @makooy
is een belangrijke schakel in dit initiatief!
@Typhone mogen we niet vergeten. Hij is de ontwerper van de lay-out en de balkjes. Heeft de nodige verslagen geschreven. Later in seizoen kwam dit niet altijd uit, maar komend seizoen zullen we veel van hem horen.
@Superkiwi heeft de meeste verslagen geschreven dit seizoen. Een tijdrovende bezigheid, maar absolute meerwaarde binnen dit initiatief. De reacties hierop zijn duidelijk. Kiwi krijgt een groot applaus voor zijn inzet en creativiteit hier!
Iedereen bedankt voor het mooie seizoen! De gezelligheid en goede sfeer in dit topic! Tzt zullen we de poule leeghalen en iedereen opnieuw uitnodigen voor 25/26.
Gaat nergens om maar toch lekker!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
lekker in je eentje aan het spelen?Superkiwi schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 19:43:
Meerdink goed, winst AZ goed, kortom: dikke punten
Gaat nergens om maar toch lekker!
Is het seizoen klaar gaat hij wild doenSuperkiwi schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 21:00:
Het zal je verbazen, er zijn nog 62 mensen die meedoen. Helaas voor hen scoren niet allemaal zoveel punten als ik. 16 punten bij AZ, retteketet!
Ah, ik had niet gezien dat je ook doelpunten makers kon voorspellen daar inmiddels. Goeie reminder