Ik ben nu een paar dagen met de nieuwe LSM Raid Coaster uit de Sorcery Pack aan het bouwen, tot nu toe bevalt het erg goed moet ik zeggen, naar mijn smaak begint er ook een beste track te komen.
Qua theming heb ik het mijzelf ook moeilijk gemaakt in mijn hoofd. Normaliter ben ik niet zo van de theming, gewoonweg omdat ik er niet geschikt voor ben. Ik wil deze keer wel de uitdaging aangaan en een theme er aan hangen (wat dat is hou ik nog even voor mezelf, eerst maar eens iets gaan zien realiseren...).
Nu wil ik ook een multi pass launched sectie in maken, dus de dual direction LSM synchronous motor sectie heb ik daarbij nodig. Maar begrijp ik het goed, dat die maar 1 snelheid kan hebben? Ik zou namelijk graag met de eerste en tweede keer dat de trein passeert een andere, lagere topsnelheid hebben (voor de gehele sectie) dan met de derde keer, wanneer het na een tweede switch track juist dan verder moet gaan zeg maar op weg terug naar het station. Maar ik zal er vast overheen kijken, want ik zie het niet. Weet iemand van jullie of dat kan en zo ja, hoe?
In concreto: ik heb twee switch tracks, de eerste keer rijdt het dan het "boomerang" gedeelte op, naar een heuvel die het dus niet haalt en een rollback komt. Vervolgens passeert de trein een tweede keer, om wederom een heuvel tegemoet te komen die het niet haalt, vervolgens met de derde keer passeren wordt dan dus de hogere snelheid gedaan en staat de tweede switch track dus anders, zodat de route "gewoon" continueert en uiteindelijk terugkeert in het station.
Ik weet dat het niet heel veel uitmaakt, maar ik speel PC2 op PC.
EDIT: Ik zit nogmaals door de opties heen te bladeren, maar het lijkt erop dat het echt niet kan, jammer. Dan moet ik maar wat extra track erbij bedenken...
[
Voor 23% gewijzigd door
CH4OS op 28-09-2025 14:51
]