Hail to the greatest philosophers of all time: Calvin and Hobbes!
noreply@buyback.be LOOPHaterFrame schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 21:24:
[...]
Van welk bedrijf en mail adres precies? Kan ik m'n spamfilter checken.
hier ook niks binnen gekregen daarover. Ook de Samsung Care+ niet.HaterFrame schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:54:
Iemand met een inruil deal bij Samsung zelf al wat te horen gekregen over de inruil? Vorige keer had ik die al eerder binnen dan het toestel. Vooralsnog nog niets te horen gekregen....
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Dat is ook de regel. Maar ik ben net terug van Vodafone Utrecht. Mijn 5 maanden oude 2 jarig abonnement is opengebroken. Vervolgens is een nieuwe contract van 1 jaar gemaakt. Zonder bijkomende kosten voor het oude abonnement. Blijkbaar geldt artikel 3.5 niet voor wanneer je een nieuwe contract maakt. Wanneer je gebruik wilt maken van Vodafone Next (dit is dus de USP van Vodafone tov KPN en Odido). Ik heb nu een Flip 6 en een Watch7 voor 366 eur en ik heb een kortere abonnement (dan die ik in februari heb afgesloten). Dit is een megadeal.Of-Aaargh schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 16:36:
[...]
Het is een beetje offtopic, maar de regel is dat als je een abonnement opzegt binnen de minimumduur, Vodafone het bedrag van de resterende maanden abonnement van de minimumduur direct in rekening mag brengen. In hoeverre individuele medewerkers van Vodafone daar zelf vrijheid in hebben om dat bedrag te matigen weet ik niet. Er is wel de mogelijkheid daartoe, maar dat hangt dus af van de vriendelijkheid van Vodafone zelf.
Art. 3.5 van de algemene voorwaarden: "Als je zelf je abonnement beëindigt in de minimumduur, is Vodafone gerechtigd een schadevergoeding in rekening te brengen die gebaseerd is op (een deel van) de resterende termijnen".
Kijk eens in je account, is jouw "oude" contract niet gewoon extra met een jaar verlengd ovenop.de oorspronkelijke eindtijd tegen de huidige voorwaarden? Maw je hebt nu een contract van 31 maanden...SamSid schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 11:46:
[...]
Dat is ook de regel. Maar ik ben net terug van Vodafone Utrecht. Mijn 5 maanden oude 2 jarig abonnement is opengebroken. Vervolgens is een nieuwe contract van 1 jaar gemaakt. Zonder bijkomende kosten voor het oude abonnement. Blijkbaar geldt artikel 3.5 niet voor wanneer je een nieuwe contract maakt. Wanneer je gebruik wilt maken van Vodafone Next (dit is dus de USP van Vodafone tov KPN en Odido). Ik heb nu een Flip 6 en een Watch7 voor 366 eur en ik heb een kortere abonnement (dan die ik in februari heb afgesloten). Dit is een megadeal.
nee, contract wordt opengebroken en desgewenst met 1 of 2 kaar verlengd vanaf vandaag.danda schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 11:50:
[...]
Kijk eens in je account, is jouw "oude" contract niet gewoon extra met een jaar verlengd ovenop.de oorspronkelijke eindtijd tegen de huidige voorwaarden? Maw je hebt nu een contract van 31 maanden...
Dit heet Vodafone Next.
Add me op Stadia: Gloogle
Verrek nu je t zegt...Rohit schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:31:
[...]
hier ook niks binnen gekregen daarover. Ook de Samsung Care+ niet.
I am the great Cornholio!
Was de rij lang?Pukson schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 12:54:
Zojuist in bezit van de Fold 6! Kon hem direct meenemen bij VF Utrecht! Top aanbieding
Wat was je precies kwijt? Ik zit ook te twijfelen om even langs te gaan. Wel heb ik nog een abonnement lopen bij Youfone van 6 maanden. Weet niet of dat eventueel opengebroken zou kunnen worden.Pukson schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 12:54:
Zojuist in bezit van de Fold 6! Kon hem direct meenemen bij VF Utrecht! Top aanbieding
Redelijk, stond er een uur. Maar was heel gezellig en goed verzorgd. Cupcakes, koffie en water.
Telefoon (512gb) was niet op voorraad en komt komende week.
ParaWM schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:44:
Ter info. Hier zaterdag besteld via samsung. Flip en Watch Ultra konden pas op de 20e en de Buds op de 26e. Sindsdien hang ik onveranderd op 3/6 en nog geen mail of SMS. Geduld is een schone zaak 😀
Vandaag om 12.00 SMS en email dat Dynalogic morgen komt. Alles dus netjes volgens de originele planning.ParaWM schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 18:17:
[...]
Hype hype. Mijn Phone, Ultra en extra watchband staan nu op 4/6, dus 20e zou zomaar eens kunnen gaan lukken ! (Verder geen mail of SMS trouwens).
Buds (+ buds case) staan nog op 3/6. Maar die zouden ook pas 26e komen.
Ter info voor de Vodafone/Ziggo winkel overwegers:
Daarnaast wilde de baas nu ineens ook een flip, dus vanmorgen ook langs de Ziggo/Vodafone winkel. Half uur voor opening, we waren de 2e in de rij. Oude defecte tablet (die niet op de Vodafone inruil pagina stond (!)) namen ze meteen in zonder vragen. 366.41 afgetikt en bij thuiskomst Watch7 en Case aangevraagd. Watch instant email met goedkeuring, Case aanvraag succesvol (wacht nog op goedkeuring email). Vodafone gebeld en 1Y abonnement opgezegd/afgekocht. Was maand opzegtermijn, dus ik zal 1x een 13.50 rekening krijgen (heb Ziggo thuis) en meteen daarna resterende bedrag van afkoop (11*13.50 = 148.50). Totaal dus 162,- voor abonnement. Telefoon dus 528,- eigenlijk. Haar oude S23FE gaat in de verkoop, dus straks netto heeft ze de Flip6 voor een leuk bedrag ook !
Sinterklaas wil bier !
In het nieuwe contract staat ingangsdatum vandaag met 12 maanden. In de app zie ik staan einddatum 18 juli 2025. Ik zie niks over 31 maanden. 18 juli 2025 is volgend jaar. Volgens mij heb ik een nieuwe contract van 12 maanden en is mijn 24 maanden contract van februari 2024 gewoon opengebroken. Welkom in de wereld van Vodafone NEXT!danda schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 11:50:
[...]
Kijk eens in je account, is jouw "oude" contract niet gewoon extra met een jaar verlengd ovenop.de oorspronkelijke eindtijd tegen de huidige voorwaarden? Maw je hebt nu een contract van 31 maanden...
hier exact hetzelfde. Huidige contract (dat pas ong 5 mnd liep) opengebroken en verlengd met 1 jaar ; einde contract 19 juli 2025.SamSid schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 13:45:
[...]
In het nieuwe contract staat ingangsdatum vandaag met 12 maanden. In de app zie ik staan einddatum 18 juli 2025. Ik zie niks over 31 maanden. 18 juli 2025 is volgend jaar. Volgens mij heb ik een nieuwe contract van 12 maanden en is mijn 24 maanden contract van februari 2024 gewoon opengebroken. Welkom in de wereld van Vodafone NEXT!
:strip_exif()/f/image/uXdK7qil8p5ElMqz7g9xkpks.jpg?f=fotoalbum_large)
Mocht iemand de code willen en gebruiken, DM maar.
[ Voor 4% gewijzigd door Pukson op 19-07-2024 17:53 ]
hi!
Kan je aangeven welke versie (256GB/512GB/1TB) je hebt geselecteerd en of je er wat op hebt ingeruild in deze screenshot?Pukson schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:26:
Zojuist ook een nieuwe code ontvangen, samsung wilt je echt overhalen als je de Fold in je mandje laat. 300 euro extra inruil bonus.
[Afbeelding]
Mocht iemand de code willen en gebruiken, DM maar.
En had de 256Gb model geselecteerd
Hebben ze bij jou ook een 2e tracking code verstuurd? Die staat bij mij als geannuleerd en de order staat nu bij Samsung als je inlogt als verstuurd maar niet als ontvangen. Wat logisch is, zolang dat niet gebeurd zal het systeem ook het verzoek tot insturen van je oude mobiel niet doorzetten en de verzekering zal ook niet verstuurd worden, je hebt je telefoon immers nog niet volgens het systeem.Rohit schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:31:
[...]
hier ook niks binnen gekregen daarover. Ook de Samsung Care+ niet.
Zit een beetje in dubio, er achteraan gaan of nog s een maandje wachten en kijken of ze er zelf achter komen en de s23U als reserve toestel houden...
Dat is best netjes. Ik kom met inruil van een F5 512GB op een F6 512GB versie met de nieuwe code uit op 858eu bijbetalen. Trekt mij echter nog steeds niet over de streep..
Inruil op een OnePlus 8 Pro, krijg daar 70 euro voor terug.
In totaal 1340 EUR. Eens kijken of het wat is
Komt morgen binnen
hi!
De storing was gisteren einde van de dag gelukkig eindelijk weg.. Ik heb m, en de kleur is tof; al het metaal is goudkleurig 😍Sanny1987 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:55:
Echte prutsers bij Odido. Je krijgt een SMS dat je hem af kunt halen, blijkt bij afrekenen dat de imei van de flip 6 niet in hun systeem wordt herkend, waardoor hij niet verwerkt/betaald/meegegeven kan worden. De imei later verwerken in hun systeem is natuurlijk geen optie, wachten dus 😡 slechte service
voor iedereen die nog wil bestellen: ik zou het dan toch thuis laten sturen ipv ophalen.
:strip_exif()/f/image/6Zp2CrUDsL3zTIzELzQrvRx3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WIlEi8oYN4KUbTwwIEQuBATx.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Sanny1987 op 20-07-2024 06:26 ]
Wat zal er dan in het doosje zitten?
hi!
Same here voor de F5 512GB voor de F6 512GB. Dat vergelijkend met de prijzen die @Pukson opgeeft lijkt het erop dat het niet uitmaakt of je jet model van vorig jaar inruilt of dat van 2 jaar terug. Extra reden om nog een jaartje te wachtenMusiclover0206 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 21:00:
[...]
Dat is best netjes. Ik kom met inruil van een F5 512GB op een F6 512GB versie met de nieuwe code uit op 858eu bijbetalen. Trekt mij echter nog steeds niet over de streep..
Ben je zelf ook blij verrast met hoe hij er in het echt uit ziet?
Alsnog vandaag binnengekregenMysticX schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 06:39:
Hmmm… heb bericht gehad dat m’n zending is vertraagd, maar heb daarvoor al m’n Dynalogic T&T ontvangen.
Wat zal er dan in het doosje zitten?
hi!
Ik zit totaal niet in de Samsung wereld, maar als je een F5 in wil ruilen, kun je dan niet het beste gebruik maken van de Vodafone actie in de winkel dit weekend? Iemand voor mij gisteren ruilde zijn F5 in en moest meen ik slechts enkele tientjes bijbetalen.ray1979 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 07:25:
[...]
Same here voor de F5 512GB voor de F6 512GB. Dat vergelijkend met de prijzen die @Pukson opgeeft lijkt het erop dat het niet uitmaakt of je jet model van vorig jaar inruilt of dat van 2 jaar terug. Extra reden om nog een jaartje te wachten
Hmm, zou kunnen idd. Ik heb een zakelijk abonnement ex toestel, dus koop altijd een losse telefoon. Die info staat niet op VF site...Tim14ww schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 10:14:
[...]
Ik zit totaal niet in de Samsung wereld, maar als je een F5 in wil ruilen, kun je dan niet het beste gebruik maken van de Vodafone actie in de winkel dit weekend? Iemand voor mij gisteren ruilde zijn F5 in en moest meen ik slechts enkele tientjes bijbetalen.
Zeker hij is veel mooier dan de Samsung render. Ik had wel deze hoop na wat youtube reviews over deze kleur 😁 Het geel is heel rustig licht en fris, niet te fel en het metaal is gelukkig goud 😁 Misschien dat ik de gele achterkant nog met een zwarte dbrand skin beplak ipv de huidige doorzichtige screenprotector, dan is het puur goud-zwart en misschien nog iets chiquer, maar dit is ook al tof.ucsdcom schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 09:42:
@Sanny1987 Wat een gaaf ding zo met al die gouden blingbling. Veel mooier dan wat je voor de koop op de Samsung plaatjes ziet. Dat zwart met goud toont behoorlijk luxe zeg. En het geel is bescheiden.
Ben je zelf ook blij verrast met hoe hij er in het echt uit ziet?
Net op tijd. Utrecht is gestopt met de Flip actie. Ik ging zelf voor de Fold en die actie was gelukkig nog wel geldigDieGozerDaar schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 14:01:
Zojuist de flip 6 256gb bij vodafone maastricht besteld voor 366 totaal, geen enkele is meer op voorraad in de winkel maar wel op termijn leverbaar. Nu nog de watch binnen krijgen en die verkopen voor een hele mooie netto toestel prijs
Om hier een inhoudelijke toevoeging aan te geven zijn er twee opties.Of-Aaargh schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 14:50:
[...]
Dat is wel wat er gezegd wordt. Het abonnement loopt nog 18 maanden, daar zit je gewoon aan vast, je kunt het niet eerder opzeggen.
Wellicht is er voor gekozen om de huidige minimumduur van het abonnement af te kopen, en daar een 24 maanden verlenging van te maken. Dan krijg je echter straks nog wel een eenmalige rekening van het abonnementsgeld van die resterende 18 maanden die je hebt afgekocht. Ik hoop dat de Vodafone-medewerker je daar wel op gewezen heeft. Want afhankelijk van de maandkosten van die resterende 18 maanden is dat snel honderden euro's.
1. Als jouw abonnement een simonly is ( dus jouw abonnement loopt nog door tot een x datum bijvoorbeeld 2025 of 2026 ) kan er een smartphone optie worden toegepast. Voorwaarde hiervan is dat je abonnement 2 maanden oud dient te zijn t.o.v. de laatste verlenging/nieuw contract. Deze smartphone optie is bedoeld voor loyalty customers die hun abonnement in eerste instantie sim only afsluiten/verlengen en later toch een nieuw toestel nodig hebben bijvoorbeeld omdat hij kapot is. de smartphone optie zorgt ervoor dat de contract eind datum terug word gedraaid naar de dag van verlenging en word dan op dat moment opnieuw met 1 of 2 jaar verlengd zonder enige kosten of boete of afkoop van je huidige contract.
2. Next optie. exact hetzelfde verhaal als hierboven, alleen heb je nog een toestellening lopen van je huidige contract. Je kiest er dan voor om het restant bedrag wat je voor je huidige toestel verschuldigd bent in één keer te betalen op de eerst volgende automatische incasso ( de restant word uiteraard bepaald dagwaarde van het toestel ). Voorwaarde hiervan is dat je abonnement minimaal 4 maanden oud moet zijn om er gebruik van te maken.
Mooi toestel, ik heb de zwarte gekozen. Nu nog een goede case vinden. Mijn favoriete Casology cases zijn er dit jaar alleen in ongeinspireerde kleuren en/of irritante ringen (en/of nog niet leverbaar).
[ Voor 4% gewijzigd door Geekess op 20-07-2024 22:02 ]
Om één of andere reden is de kindsuit case €30 goedkoper via de samsung app, en had nog een 10% kortingscode gekregen in de doos van mijn Fold 6.
Fold 6 voor €642 met inruil van een S24 Ultra. Prima deal denk ik zelf.
Zeker een prima deal. Vind het bijzonder dat je met een S24U, die je op dit moment voor zo'n 200eu goedkoper kan kopen, een hogere inruilprijs krijgt dan met een F5.darkrain schreef op zondag 21 juli 2024 @ 08:16:
Ik had hem ook mijn mandje gelaten en vrijdag toch besloten met de extra inruil ervoor te gaan
Fold 6 voor €642 met inruil van een S24 Ultra. Prima deal denk ik zelf.
Hehe dat is het 512GB model geweest voor €650.Of-Aaargh schreef op zondag 21 juli 2024 @ 09:23:
Of het een prima deal is hangt ook erg af van wat je een paar maanden geleden voor je S24 Ultra betaalde. Als dat rond de 800 euro was is het een prima deal; als je de volle mep voor een 1TB model betaalde niet.
Nu de 256GB Fold 6, wat voor mij zat is...
Heel graag 👌🏻 of iemand anders mocht nog een code hebben dan houd ik me ook aanbevolen. Dan ga ik zo gelijk de fold 6 bestellenelaho schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:43:
Zijn er nog mensen geïnteresseerd in de kortingscode van Samsung voor de 300 euro extra inruil, memberskorting, gratis samsungcare etc…?
[ Voor 17% gewijzigd door darud op 21-07-2024 17:50 ]
En gebruikt! Dank jeMusiclover0206 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 19:15:
Voor de snelle beslisser, hierbij mijn code (is nog 4 uur geldig):
***members only***
In de mail stond alleen "geldig vanaf unpacked event". Ik zie nergens staan tot wanneer hij geldig is.
Maar heb ook nog niets van Care+ of inruil ontvangen (wat mij nu wel goed uit komt).
Hebben ze bij jou ook een 2e tracking code verstuurd? Die staat bij mij als geannuleerd en de order staat nu bij Samsung als je inlogt als verstuurd maar niet als ontvangen. Wat logisch is, zolang dat niet gebeurd zal het systeem ook het verzoek tot insturen van je oude mobiel niet doorzetten en de verzekering zal ook niet verstuurd worden, je hebt je telefoon immers nog niet volgens het systeem.nielsjo schreef op maandag 22 juli 2024 @ 10:20:
Ik heb de fold 6 sinds 19 juli, echter nog geen bericht ontvangen van buyback terwijl naar mijn weten dit de voorgaande jaren eerder was. Ook nog geen bericht over samsung care plus.
Klopt, had mijn bezorgmoment gewijzigd en daardoor kreeg deze de status geannuleerd. Zie ook dat er een ander imeinr staat.HaterFrame schreef op maandag 22 juli 2024 @ 13:06:
[...]
Hebben ze bij jou ook een 2e tracking code verstuurd? Die staat bij mij als geannuleerd en de order staat nu bij Samsung als je inlogt als verstuurd maar niet als ontvangen. Wat logisch is, zolang dat niet gebeurd zal het systeem ook het verzoek tot insturen van je oude mobiel niet doorzetten en de verzekering zal ook niet verstuurd worden, je hebt je telefoon immers nog niet volgens het systeem.
nielsjo schreef op maandag 22 juli 2024 @ 10:20:
Ik heb de fold 6 sinds 19 juli, echter nog geen bericht ontvangen van buyback terwijl naar mijn weten dit de voorgaande jaren eerder was. Ook nog geen bericht over samsung care plus.
- Zaterdag 13 juli de order geplaatst bij Samsung-ING portaal
- Zaterdag 20 juli mijn Fold6 ontvangen
- Zojuist (15:05 uur) de e-mail van Samsung Care+ ontvangen
Zijn er nog mensen waarbij de aankoop bon is afgekeurd door Samsung voor de Watchactie ? op de bon staat namelijk nergens het logo van Vodafone ! nu moet ik weer terug naar de winkel voor een nieuwe bon.
Trouwens erg kinderachtig van Samsung...ze hebben overal fotos van gehad. Het contract de aankop bon en de doos. Wat wil je nog meer......
Dat bericht heb ik ook gekregen.. afgekeurd omdat het logo/winkel naam er niet op staat. Wel het adres van de shop, maar dat was niet voldoende.kukeltje1975 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 17:23:
In het kader van de flip 6/fold Vodafone actie......
Zijn er nog mensen waarbij de aankoop bon is afgekeurd door Samsung voor de Watchactie ? op de bon staat namelijk nergens het logo van Vodafone ! nu moet ik weer terug naar de winkel voor een nieuwe bon.
Trouwens erg kinderachtig van Samsung...ze hebben overal fotos van gehad. Het contract de aankop bon en de doos. Wat wil je nog meer......
Ik las iets te snel bij mij is de watch goedgekeurd!
Alleen de case die je kan claimen is door Samsung afgewezen door de afwezigheid van de winkel naam.
[ Voor 10% gewijzigd door mitch123 op 22-07-2024 18:18 ]
Same here, we gaan t zien.Geekess schreef op maandag 22 juli 2024 @ 10:24:
Hier ook nog geen bericht daarover. Ik vind het niet erg als ze het vergeten ;-) maar het maakt me toch wat onrustig, vooral omdat ik binnenkort op vakantie ga en dan dus niks op kan sturen.
Vreemd. Mijn status is 'in behandeling' , dus nog geen goedkeuring of afwijzing. Hebben jullie deze link gebruikt: https://promoties.vodafone.nl/samsung-galaxywatch7kukeltje1975 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 17:23:
Ik had dat twee jaar geleden, gemeld dat ik mijn oude telefoon niet meer wou/kon inruilen kreeg later de rekening van bijbetalen helemaal prima.ucsdcom schreef op maandag 22 juli 2024 @ 12:12:
De pre sale deals met inruil zijn weer erg goed met de juiste codes. Ik kreeg net bericht dat levering langer gaat duren. Voor de deal heb ik 2 toestellen ingeruild. Maar nu enkele dagen verder wil ik 1 van die 2 inruilers misschien toch houden. Mijn codes werken geen 2e keer, dus opnieuw bestellen is geen optie. Hebben jullie ervaringen met het terugtrekken van een inruil? Kan je het verschil ergens bij Samsung of de inruil boer alsnog bijbetalen als je een toestel alsnog niet inruilt? Zodat het weer klopt?
Was wel de meeste slechte ervaring ooit geen idee of Samsung nog steeds met L8p/loop samenwerkt, ik had de rekening toen betaald krijg ik twee maand later een incassobureau in de bus of ik even wil betalen + incasso kosten, daarom moest ik maar even aan het incassobureau laten zien dat geld weken eerder was overgemaakt, hele papier molen en moeite. Dag later een summiere email "dossier gesloten" nog gevraagd om een reactie hoezo ze mijn gegevens klakkeloos delen met andere nul reactie.
Ik heb nu de fold6 besteld met inruil van een s8+ ding hangt in een bootloop gezegd niet functionerend 0,00 euro natuurlijk maar wel de inruil korting van samsung wens ze er heel veel succes mee.
Si vis pacem, para bellum
Had mijn toestel bij Samsung rechtstreeks besteld op 10 juli, zou eerst 17 juli geleverd worden. Had dat zelf weer aangepast naar 19 juli. De 1e order stond dus op geannuleerd. Tot op heden nog geen retour etiket en care plus ontvangen.Oemfoefoe schreef op maandag 22 juli 2024 @ 16:25:
[...]
- Zaterdag 13 juli de order geplaatst bij Samsung-ING portaal
- Zaterdag 20 juli mijn Fold6 ontvangen
- Zojuist (15:05 uur) de e-mail van Samsung Care+ ontvangen
Bedankt dat u de Samsung Galaxy Buds3 Pro hebt besteld. We voeren momenteel een grondige kwaliteitscontrole uit om ervoor te zorgen dat elk product voldoet aan onze hoge kwaliteitseisen. Daarom zal de bezorging van uw bestelling tijdelijk worden vertraagd en uw nieuwe leverdatum is 16 augustus. Wij bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken.
Wellicht heeft het hiermee te maken?Musiclover0206 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 19:27:
Op 11 juli de Buds3 Pro besteld en zojuist onderstaande email ontvangen:
[...]
Ohh je hebt gelijk..ik heb o ok te snel gekeken....mitch123 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 17:39:
[...]
Dat bericht heb ik ook gekregen.. afgekeurd omdat het logo/winkel naam er niet op staat. Wel het adres van de shop, maar dat was niet voldoende.
Alleen de case die je kan claimen is door Samsung afgewezen door de afwezigheid van de winkel naam.
Beste w
Je registratie is goedgekeurd!
De Galaxy Watch7 LTE (40mm Green) wordt binnen 9 weken naar het door jou opgegeven adres verzonden.
Op de dag dat het product naar je wordt verstuurd ontvang je een email met een track & trace code, om de zending live te volgen.
Wij wensen je veel plezier met je Samsung toestel en de Galaxy Watch7!
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Ik zit met precies met hetzelfde, ben daarom vandaag nog een keer terug gegaan naar de Vodafone winkel in Alkmaar om te vragen hoe dit nu zit. Maar de winkel manager gaf aan dat het wel goed gaat komen, en dat ik anders bij hem terug kan komen.Robi schreef op maandag 22 juli 2024 @ 22:50:
Vandaag te horen gekregen dat Vodafone de fold6 512gb voorlopig niet kan leveren. Had deze vrijdag in de winkel besteld met de deal van vorig weekend. Hopelijk gaat het niet te lang duren want je kan de watch 7 uiterlijk 18 augustus claimen.
Hadden ze nog enige indicatie gegeven van hoelang en ongeveer kan duren?DON PAPA schreef op maandag 22 juli 2024 @ 23:09:
[...]
Ik zit met precies met hetzelfde, ben daarom vandaag nog een keer terug gegaan naar de Vodafone winkel in Alkmaar om te vragen hoe dit nu zit. Maar de winkel manager gaf aan dat het wel goed gaat komen, en dat ik anders bij hem terug kan komen.
Hij verwachten dat het nog voor de 18e uitgeleverd ging worden na alle mensen van de actie, maar kon dat niet beloven. Maar mocht dit niet het geval zijn, dan ging hij er vanuit dat de einddatum (18 augustus) aangepast ging worden door het hoofdkantoor. Zoniet dan kon ik bij hem terug komen, en zou hij het oplossen heeft hij belooft. Dus ik ga het gewoon rustig afwachten...Robi schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 12:20:
[...]
Hadden ze nog enige indicatie gegeven van hoelang en ongeveer kan duren?
Je bent terug naar de winkel gegaan?mitch123 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 17:39:
[...]
Dat bericht heb ik ook gekregen.. afgekeurd omdat het logo/winkel naam er niet op staat. Wel het adres van de shop, maar dat was niet voldoende.
Het is wel een beetje beunhazerij van Vodafone. Als je vraagt voor een factuur kan je niet een flutuitdraai meegeven.kukeltje1975 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 17:23:

Zo werkt het niet, voor dat je naar binnen ging kreeg je een ticket. Hiermee wordt de voorraad bijgehouden voor de actie. Die watch krijg je dus sowieso.DieGozerDaar schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 17:18:
Hopelijk komt mijn flip binnenkort binnen voordat de galaxy watches op zijn. Ik heb bij de vodafone winkel alleen 1 cent moeten pinnen en het volledige bedrag zou ik aan de koerier moeten betalen aan deur, dus ik heb niet eens een factuur of imei gegevens om in te vullen
Ik zit in dezelfde boot en houd al een aantal dagen zowel mijn bestelling als de telefoon op de website van Vodafone in de gaten. Vandaag is de Z Fold 6 512 GB (Silver) geüpdatet naar "Levertijd: 1 tot 2 weken". Ik neem aan dat wij dus ook zoiets kunnen verwachten voor onze telefoon.DON PAPA schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:06:
[...]
Hij verwachten dat het nog voor de 18e uitgeleverd ging worden na alle mensen van de actie, maar kon dat niet beloven. Maar mocht dit niet het geval zijn, dan ging hij er vanuit dat de einddatum (18 augustus) aangepast ging worden door het hoofdkantoor. Zoniet dan kon ik bij hem terug komen, en zou hij het oplossen heeft hij belooft. Dus ik ga het gewoon rustig afwachten...
Including tax? Die rekenen amerikanen altijd achteraf als of je overal bij de sligro/makro shoptRuben-vds schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 12:02:
Ik zat voor de lol eens te kijken wat het verschil is als je je Fold 5 zou inleveren bij Samsung USA. Dan zou je $1200 inruilkorting krijgen waardoor je ongeveer maar 600 dollar hoeft te betalen. Dat is in Amerika velen malen goedkoper dan hier zeg.
En unlocked is meer waard dan een provider locked apparaat in amerika, daar is een SIM lock nog normal.
Je kunt niet aangeven welke fold5 dus denk dat die 1200 de 1TB is en als je een lagere inlevert dat ze dat wel herberekenen.
Zelfde als samsung hier roept ''krijg nu tot 700euro inruil'' maar dan moet je wel de fold5 1TB inleveren en dat gaat in flinke stappen achteruit welke opslag versie je hebt.
Fold6 512
:fill(white):strip_exif()/f/image/3eMQiYbmu1ehzN1i2bqlaO9R.png?f=user_large)
Gemiddeld nog 10%+/- bij, als in je in NY woont zelfs 15,9%
Ik heb net m'n fold6 512 binnen van Samsung shop zelf, poeh moet wel even wennen aan het front scherm vergeleken met mijn S22 ultra..
[ Voor 48% gewijzigd door 42dpi op 24-07-2024 12:34 ]
Zijn wel 2 heel verschillende apparaten.... flip is meer speelgoed (de kleine is er gek op qua customizing), s23 ultra is een serieus goed professioneel toestel en doet eerlijk gezegd niet eens onder voor de s24 ultra (ik heb ze allemaal beschikbaar in mijn huishouden)Daniel. schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:35:
Ik wilde het niet doen, maar ik begin voor deze prijs toch wel erg te twijfelen.
[Afbeelding]
Met inlevering van een S23 Ultra 512gb 12gb
Fold komt op 719 uit.
[ Voor 9% gewijzigd door danda op 25-07-2024 10:46 ]
Kijk denk ik nog eerder naar de Fold.danda schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:43:
[...]
Zijn wel 2 heel verschillende apparaten.... flip is meer speelgoed, s23 ultra is een serieus goed professioneel toestel
Dat is al jaren zo....42dpi schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 12:19:
[...]
Including tax? Die rekenen amerikanen altijd achteraf als of je overal bij de sligro/makro shopt
En unlocked is meer waard dan een provider locked apparaat in amerika, daar is een SIM lock nog normal.
Je kunt niet aangeven welke fold5 dus denk dat die 1200 de 1TB is en als je een lagere inlevert dat ze dat wel herberekenen.
Zelfde als samsung hier roept ''krijg nu tot 700euro inruil'' maar dan moet je wel de fold5 1TB inleveren en dat gaat in flinke stappen achteruit welke opslag versie je hebt.
Fold6 512
[Afbeelding]
Gemiddeld nog 10%+/- bij, als in je in NY woont zelfs 15,9%
Ik heb net m'n fold6 512 binnen van Samsung shop zelf, poeh moet wel even wennen aan het front scherm vergeleken met mijn S22 ultra..
Waarschijnlijk omdat het marktaandeel van Samsung in de US aanzienlijk kleiner is dan in Europa en de iPhone daar echt meer dan 50% marktaandeel heeft en bij de jeugd zelf nog meer.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Marktaandeel Samsung in America is rond de 25%,marktaandeel in Europa is rond de 30% Samsung is geen kleine seller in America.MazeWing schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 11:12:
[...]
Dat is al jaren zo....
Waarschijnlijk omdat het marktaandeel van Samsung in de US aanzienlijk kleiner is dan in Europa en de iPhone daar echt meer dan 50% marktaandeel heeft en bij de jeugd zelf nog meer.
eigenlijk meer iets voor hier: [Samsung Galaxy Z Flip 6 / Z Fold 6] Ervaringen & DiscussieDaniel. schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 12:04:
Even vraagje over de folie. Ik had begrepen dat er op het binnenscherm een screenprotector zit die je er niet af mag halen vanwege garantie? Als die loslaat mag je hem 1x gratis laten vervangen. Hoe zit het met krassen en het eventueel zelf vervangen van de screenprotector. Normaal gesproken heb ik altijd een screen protector op het scherm zitten. Dubbel screenprotector gaat natuurlijk ook niet. Hoe zijn de ervaringen daarmee?
Maar ik heb de Fold 2 - 4-5 en nu de 6 gehad. Ik heb op de 2 alleen de binnen screenprotector eraf gehaald en er zelf een nieuwe opgezet dat ging prima. Vanaf de 4-5 is de protector binnen sterk verbeterd en hoefde ik hem zelf niet te vervangen. Op de 5 zit hij nu nog zonder een bubbel of wat dan ook! Ook geen krassen en heb hem een jaar gebruikt bijna. Ik gebruik het scherm best vaak maar krassen heb ik er nooit op gehad. Buitenkant scherm vervang ik meestal wel na een half jaar want die krast wel meer of laat los op een gegeven moment.
S8+ in vierendelen en opsturen?
Zijn 4 verschillende verzend id's
:strip_exif()/f/image/76rZDbRui3wC3MgnoiMfWX61.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 103% gewijzigd door 42dpi op 25-07-2024 14:27 ]
oh ik voelde me al speciaal met 242dpi schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 14:25:
Gaat lekker bij de l8p inruil bedrijf, ik heb een label aangeklikt hebben zij er 4 aangemaakt...
S8+ in vierendelen en opsturen?
Zijn 4 verschillende verzend id's
[Afbeelding]
Ik hoop voor ze dat ze bij postnl afrekenen op verbruik niet op aangemaakt anders is het een beste kostenpost zo.darkrain schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 14:44:
[...]
oh ik voelde me al speciaal met 2zal er verder maar vanuit gaan dat dat goedkomt...
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=QHQF9QMSKQ8D4#how
Ik dacht ah mooi kan een case aanvragen nou niet dus omdat mijn gekochte Fold6 niet de kleur heeft die er aan mee doet had ik pink of navy moeten kiezen..

[ Voor 26% gewijzigd door 42dpi op 25-07-2024 14:49 ]
Vrijdag besteld, nog niks gehoord helaas. Gaat nog wel even duren denk ik.halilg85 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 16:30:
Zijn er mensen die vorige week zaterdag in de winkel besteld hebben (Z Fold 6 512gb Silver) en daar al bericht over hebben ontvangen. Kan namelijk nog geen watch en hoes aanvragen omdat er nog geen factuur is en we zitten natuurlijk met een deadline 18-08-2024
EDIT: Ik zie zojuist dat de silver shadow 512gb op voorraad staat bij vodafone.
[ Voor 8% gewijzigd door Robi op 25-07-2024 17:01 ]
Nee nog geen bericht ontvangen, maar ik heb gisteren wel iemand binnen Vodafone gesproken, maar er schijnen nog al wat problemen te zijn ontstaan met deze actie. Als je namelijk het toestel thuis uitgeleverd krijg, dan krijg je ten eerste een factuur die niet op naam van de deelnemende winkel staat en ook nog op de verkeerde datum. Wat vervolgens weer problemen geeft bij de aanvraag van de gratis watch. Wat ik begreep, is dat verschillende winkels een fout hebben gemaakt tijdens de actie, ze hadden namelijk alleen de toestellen die op voorraad waren, mogen verkopen onder deze actie (op=op). Dan hadden alle klanten meteen de juiste factuur gehad en op de juiste datum, en waren dan ruim de tijd geweest om voor de 18e de aanvraag te doen voor het gratis horloge. Maar omdat dit niet is gebeurd, en de klanten die een telefoon hebben besteld ook is beloofd een gratis watch te krijgen, zit Vodafone nu dus met een groot probleem. Daarom wordt er waarschijnlijk besloten dat je straks het toestel in de winkel moet gaan ophalen, zodat je daar als nog moet betalen en wel de juiste factuur (van de deelnemende winkel) hebt voor de aanvraag. En als dit pas na de 18e is, dan zal Vodafone ook deze datum moeten aanpassen. Kortom wat ik begreep van de Vodafone medewerker, zijn ze er achter de schermen wel heel druk mee bezig, dus ik ga er vanuit dat het goed gaat komen.halilg85 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 16:30:
Zijn er mensen die vorige week zaterdag in de winkel besteld hebben (Z Fold 6 512gb Silver) en daar al bericht over hebben ontvangen. Kan namelijk nog geen watch en hoes aanvragen omdat er nog geen factuur is en we zitten natuurlijk met een deadline 18-08-2024
[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 25-07-2024 17:15 ]
Al met al leerpunten genoeg voor de volgende actie bij Vodafone.DON PAPA schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 17:01:
[...]
Nee nog geen bericht ontvangen, maar ik heb gisteren wel iemand binnen Vodafone gesproken, maar er schijnen nog al wat problemen te zijn ontstaan met deze actie. Als je namelijk het toestel thuis uitgeleverd krijg, dan krijg je ten eerste een factuur die niet op naam van de deelnemende winkel staat en ook nog op de verkeerde datum. Wat vervolgens weer problemen geeft bij de aanvraag van de gratis watch. Wat ik begreep, is dat verschillende winkels een fout hebben gemaakt tijdens de actie, ze hadden namelijk alleen de toestellen die op voorraad waren, mogen verkopen onder deze actie (op=op). Dan hadden alle klanten meteen de juiste factuur gehad en op de juiste datum, en waren dan ruim de tijd geweest om voor de 18e de aanvraag te doen voor het gratis horloge. Maar omdat dit niet is gebeurd, en de klanten die een telefoon hebben besteld ook is beloofd een gratis watch te krijgen, zit Vodafone nu dus met een groot probleem. Daarom wordt er waarschijnlijk besloten dat je straks het toestel in de winkel moet gaan ophalen, zodat je daar als nog moet betalen en wel de juiste factuur (van de deelnemende winkel) hebt voor de aanvraag. En als dit pas na de 18e is, dan zal Vodafone ook deze datum moeten aanpassen. Kortom wat ik begreep van de Vodafone medewerker, zijn ze er achter de schermen wel heel druk mee bezig, dus ik ga er vanuit dat het goed gaat komen.
Vorige week vrijdag in de winkel in Amsterdam bestelt.
Nu maar hopen dat ik ook gebeld word. Vorige week zaterdag de Fold 6 512gb Grey in Rotterdam besteld.Robi schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:06:
Zojuist ook gebeld dat ik mijn fold6 512gb kan ophalen
Ok bij mij wordt ie aan huis geleverd. Vreemd wat dan het verschik maakt.Robi schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:06:
In welke winkel is dat als ik vragen mag? En had je van te voren al afgesproken om hem in de winkel te komen ophalen?Robi schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:06:
Edite: Ik kreeg eerst om 12:35 een email dat mijn bestelling helaas was vertraagd, en om 13:30 een email dat ze de telefoon morgen langs komen brengen 🙃😀
[ Voor 22% gewijzigd door DON PAPA op 26-07-2024 13:39 ]