Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 22:49

Samsung Galaxy Z Flip 5 en Z Fold 5 levertijden en prijzen

In dit topic bespreken we de levertijden en prijzen (kortingsacties etc) van de Galaxy Z Flip 5 en de Fold 5. Het algemene topic kan je hier terug vinden: Samsung Galaxy Z Flip 5 / Z Fold 5 topic

Galaxy Z Fold5

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4YOd7UY3GPsTmK6sUYVcev414DY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IUdKutiIesJU5NI9S7YcrtxQ.png?f=fotoalbum_large

Galaxy Z Fold5

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kFwPoL-bZPSlQHteJ9xVTpXvFs0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QEQnwFHoboKNnK7gKKMWB5Ns.png?f=fotoalbum_large

*Bron: Tweakers.net

Nuttige links

https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-z-fold5/

https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-z-flip5/

Pricewatch

Fold 5: product: Samsung Galaxy Z Fold5

Flip 5: product: Samsung Galaxy Z Flip5

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-04 17:50
Benieuwd wie hem vandaag besteld en morgen al in huis heeft! Snap niet dat dat niet bij Samsung.nl kan dan..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb gisteren 2 stuks Fold5 Icy Blue 512GB besteld en er staat inderdaad uitleverbaar vanaf 7 augustus. Mochten de andere shops leveren neem ik aan dat Samsung ook wel eerder levert. Zou anders echt raar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firestarz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-04 12:57
Ik denk niet dat samsung eerder gaat leveren. Vorig jaar heb ik de watch 5 besteld, toen hadden ook veel mensen hem al veel eerder(die besteld hadden bij andere winkels), maar de shop hield vast aan de datum die er stond.

Maar ik moet zeggen de beste prijs krijg je wel via de members shop, tenminste wat ik heb kunnen vinden als je alleen de telefoon wilt.

Edit: Tijdens bestellen moet ik een datum voor bezorgen kiezen en je kunt pas laten bezorgen vanaf 7 augustus.

[ Voor 13% gewijzigd door firestarz op 27-07-2023 17:07 . Reden: bezorg datum ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-04 11:05
Ik heb vandaag de Samsung Galaxy Z Flip 5 512GB Graphite bij T-Mobile besteld en hij is al verzonden!
Track and trace van Postnl zojuist ontvangen in de mail!
Ondanks de gigantische kortingen bij Samsung zelf en via Belsimpel/ Mobiel.nl 200 eurie extra inruil toch voor het eerst sinds jaren bij een provider besteld. Alleen bij T-Mobile en KPN zelf krijg je namelijk een Galaxy Watch6 Graphite 40mmBluetooth + 4G (LTE) cadeau. Vond ik wel een vriendenmaker en belangrijker, daar heb ik meer aan dan aan die 200 euro extra inruil bonus. Mag morgen al mijn nieuwe telefoon uitpakken, altijd fijn! Zo blij als een kind! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:47
Ik zie trouwens dat als je de Galaxy Z Fold5 Package (Slim S-pen Case + 25W charger) meebestelt met de Fold 5, je daar ook 50% korting op krijgt. Althans in de Student store, zal ook wel zo zijn in de ING of ICS store. 50 euro voor deze case inclusief S-pen en oplader is ook best een goede deal.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-03 01:07
Mailtje van Belsimpel gehad dat hij mn Fold5 is verzonden. Stond toen bij PostNL aangemeld maar nog niet verwerkt. Tot mijn verbazing is hij net bijgewerkt bij PostNL en ontvangen/verwerkt, (zie ook het gewicht 600gram staan) en staat voor morgen ingepland.

Edit: hij is binnen :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7jLwUDfHse4j62ISNyr0zMlnxnU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HKyBLcZ77TnTh3zPp1Axw53v.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door ASNNetworks op 28-07-2023 10:39 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Gisteravond ook de Fold 5 1TB, Flip 5 512GB, Spen case, 2x screenprotector voor beide telefoons, Watch 6 Classic 47mm LTE besteld. Alles bij elkaar voor 2346 euro! Van de Watch gaat er straks ook nog eens 70 cashback vanaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-04 10:18
Hier hetzelfde recept maar zonder de screenprotectors. 2281 euro met nog 37 euro cashbackxl en 70 terug op het horloge. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
luckyluc100 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:04:
Hier hetzelfde recept maar zonder de screenprotectors. 2281 euro met nog 37 euro cashbackxl en 70 terug op het horloge. :)
ook de spen case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
Ja die van 110 met de charger bundle.

[ Voor 6% gewijzigd door luckyluc100 op 28-07-2023 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
luckyluc100 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 12:33:
[...]

Ja die van 110 met de charger bundle.
hmm die zag ik niet haha heb hem voor 99,99 alleen de spen case..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-04 18:14
antwoord van samsung op mijn vraag waarom sommige winkels en providers al de telefoons uitleveren en waarom dat niet gelijk is voor iedereen

"Ook vanuit ons zijn er a leveringen ingepland, zodra jouw levering ook klaar is gemaakt voor verzending sturen we je ook een berichtje. Heel veel plezier alvast met je nieuwe aanwinst"

kleine hoop dat ze dus eerder worden geleverd dan 7 augustus, maar het blijft een vreemd verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:10
Het lijkt erg goed te lopen met de acties van dit jaar! Zeker nu Apple niet zoveel vernieuwd en de Samsung S-lijn ook wat minder grote updates heeft gezien, zou dit best wel een het jaar van de vouwtelefoons kunnen worden.

Via Samsung zelf zijn de Flip 5 telefoons op dit moment uitverkocht. Als member deal krijg je nog tot morgen 13:00 uur 200,- euro "early bird korting extra op het aanbod. En als je niets inruilt krijg je standaard al 150,- euro korting zonder inruil. (200 met inruil + de waarde van je toestel, alleen de wat recentere toestellen doen mee).

Bij mij stond er overigens 109,- voor een accessoirepakket van case, S-pen en lader bij de Fold.

[ Voor 33% gewijzigd door ucsdcom op 28-07-2023 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ucsdcom schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 13:57:
Het lijkt erg goed te lopen met de acties van dit jaar! Zeker nu Apple niet zoveel vernieuwd en de Samsung S-lijn ook wat minder grote updates heeft gezien, zou dit best wel een het jaar van de vouwtelefoons kunnen worden.

Via Samsung zelf zijn de Flip 5 telefoons op dit moment uitverkocht. Als member deal krijg je nog tot morgen 13:00 uur 200,- euro "early bird korting extra op het aanbod. En als je niets inruilt krijg je standaard al 150,- euro korting zonder inruil. (200 met inruil + de waarde van je toestel, alleen de wat recentere toestellen doen mee).

Bij mij stond er overigens 109,- voor een accessoirepakket van case, S-pen en lader bij de Fold.
Flip 5 is gewoon nog te bestellen hoor via Samsung.nl. Zie de 109 voor het pakket ook alleen ik wou de sowieso de blauwe case en oplader heb ik toch al dus niet nodig. Wel raar dat je maar 1 kleur hebt bij dat pakket..

[ Voor 8% gewijzigd door Rohit op 28-07-2023 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
Inderdaad zie ik nu weer voorraad en kan ik doorgaan met bestellen in plaats van dat ik een email update venster krijg voor de voorraad status update.

NB. bij Samsung zelf krijg je met een membercode niet alleen 150,- zonder inruil of 200,- met inruil korting, maar ook tot morgen 13:00 uur nog early bird korting van 200,- en 1 jaar het Care+ garantieprogramma.

Verder kan je als je een account hebt en Samsung punten activeert 1% van je orderwaarde in Samsungpunten krijgen voor een volgende aankoop.

Via cashback sites als Bonusway etc. kan je nog weer een percentage cashback krijgen (ca. 1%).

NB. bij Vodafone zie ik dezelfde actie als bij KPN en T-Mobile op de website staan. De providers geven levering morgen aan.

[ Voor 69% gewijzigd door ucsdcom op 28-07-2023 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Krijg zojuist een mailtje van Mobiel.nl met een kortingsvoucher van 300 euro.
Dus zonder inruil gewoon 300 euro korting bij aanschaf van een toestel met abonnement of een los toestel.
Heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd en bestel bij Mobiel.nl met de voucher een Galaxy Watch6 classic erbij.

Als je interesse hebt getoond voor de pre order ontvang je een mailtje van Mobiel.nl:
Kort geleden heb je aangegeven dat je op de hoogte wil blijven van de nieuwe Samsung Galaxy Z Fold5|Flip5.
Daarom ontvang je € 300 korting

Heb hier ook nog een ongebruikte early bird code van Samsung:
HON-6Z94-PHNH-EBG8

Dit is de andere code van mobiel.nl voor een los toestel aangezien ik voor een abonnementsverlenging heb gekozen:
€ 300 inruilkorting met code LZD9GBYT voor een losse telefoon.

Hoop dat iemand anders er wat mee kan.
Wees er snel bij want wie eerst komt, eerst maalt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
Bij Mobiel.nl zie ik ook een gewone actie op de site staan:

Jouw € 320 voordeel samengevat.

1. Je ontvangt t/m 13 augustus bij de hogere opslagvariant (512 GB) van de Samsung Galaxy Z Flip5 en Fold5 € 120 retour! Deze claim je na je aankoop via Samsung (zie onderstaande stappen).

2. Je ontvangt tijdelijk € 200 extra inruilkorting bij de Samsung Galaxy Z Flip5 en Fold5. Deze krijg je direct in je winkelmandje na het invullen van code Z5INRUIL (Z5INRUILLOS voor los toestel). Deze inruilkorting komt bovenop de waarde van je oude telefoon. Lees alles over het inruilen van je telefoon in onderstaande stappen.

Met € 120 retour en € 200 extra inruilkorting kom je op een totaal van € 320 voordeel!

Let ook op de actievoorwaarden:

@MeanDz Geldit dit bij jou ook? 2.5 Stuur na het aanmelden je oude telefoon uiterlijk binnen 6 weken op. Indien je geen oude telefoon opstuurt behoudt Mobiel.nl het recht om achteraf de extra inruilwaarde in rekening te brengen.

[ Voor 14% gewijzigd door ucsdcom op 28-07-2023 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik heb eventueel ook nog wel een ongebruikte Early Bird code van Samsung, voor wie die nog zoekt, stuur gerust een DM. is weg

Ik denk dan ook dat ze eigenlijk nutteloos zijn.

Wie goedkoop een Fold5 zoekt, moet via ICS of ING naar de Samsung Partner Portal gaan.
Vervolgens moet je in het proces een device inruilen, voorheen moesten dat specifieke devices zijn maar nu kan je bij bijvoorbeeld 'tablets' kiezen 'other brand' en 'other model'. Ik ga dus een defecte Nexus 7 opsturen, maar blijkbaar voldoet alle zooi die je van Marktplaats kan halen. Al moet je wel van tevoren een serienummer invullen.

Onder de streep betaal je dan €1270 voor een Fold5 512GB, eventueel nog keuze uit de exclusieve Samsung Online kleuren.
Met ICS kan je nog €50 extra korting krijgen.

Als je dan helemaal leuk wilt doen, gooi nog even een Galaxy Watch 6 Classic 47mm in je mandje.
Het ING/ICS portal geef je al meer dan 10% korting, de combinatieaankoop geeft je nog 25% korting, je krijgt gratis de LTE upgrade, je krijgt er een gratis bandje bij, en je kan achteraf nog 70 euro cashback aanvragen.

Al met al betaal je voor een Fold5 en een Watch6 samen minder dan €1450 of €1400 zo.
Dat is dus meer dan €1.000 korting op die combinatie.

Volgens mij is dat prijspunt onhaalbaar met alle vouchercodes, acties en providerkortingen die er verder bestaan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 29-07-2023 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
ucsdcom schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 14:47:
Bij Mobiel.nl zie ik ook een gewone actie op de site staan:

Jouw € 320 voordeel samengevat.

1. Je ontvangt t/m 13 augustus bij de hogere opslagvariant (512 GB) van de Samsung Galaxy Z Flip5 en Fold5 € 120 retour! Deze claim je na je aankoop via Samsung (zie onderstaande stappen).

2. Je ontvangt tijdelijk € 200 extra inruilkorting bij de Samsung Galaxy Z Flip5 en Fold5. Deze krijg je direct in je winkelmandje na het invullen van code Z5INRUIL (Z5INRUILLOS voor los toestel). Deze inruilkorting komt bovenop de waarde van je oude telefoon. Lees alles over het inruilen van je telefoon in onderstaande stappen.

Met € 120 retour en € 200 extra inruilkorting kom je op een totaal van € 320 voordeel!

Let ook op de actievoorwaarden:

@MeanDz Geldit dit bij jou ook? 2.5 Stuur na het aanmelden je oude telefoon uiterlijk binnen 6 weken op. Indien je geen oude telefoon opstuurt behoudt Mobiel.nl het recht om achteraf de extra inruilwaarde in rekening te brengen.
Mijn welgemeende excuses want ik zie nu net in de kleine lettertjes dat je weldegelijk een toestel moet inruilen om in aanmerking te komen voor deze 300 euro korting. Bovenstaande quote mbt het terugsturen is hier dus ook van toepassing. Er dient een toestel te worden opgestuurd binnen zes weken.

Had ik simpelweg overheen gelezen, sorry.

[ Voor 12% gewijzigd door MeanDz op 29-07-2023 06:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 14:50:
Ik heb eventueel ook nog wel een ongebruikte Early Bird code van Samsung, voor wie die nog zoekt, stuur gerust een DM.

Wie goedkoop een Fold5 zoekt, moet via ICS of ING naar de Samsung Partner Portal gaan.
Vervolgens moet je in het proces een device inruilen, voorheen moesten dat specifieke devices zijn maar nu kan je bij bijvoorbeeld 'tablets' kiezen 'other brand' en 'other model'. Ik ga dus een defecte Nexus 7 opsturen, maar blijkbaar voldoet alle zooi die je van Marktplaats kan halen. Al moet je wel van tevoren een serienummer invullen.

Onder de streep betaal je dan €1270 voor een Fold5 512GB, eventueel nog keuze uit de exclusieve Samsung Online kleuren.

Als je dan helemaal leuk wilt doen, gooi nog even een Galaxy Watch 6 Classic 47mm in je mandje.
Het ING/ICS portal geef je al meer dan 10% korting, de combinatieaankoop geeft je nog 25% korting, je krijgt gratis de LTE upgrade, je krijgt er een gratis bandje bij, en je kan achteraf nog 70 euro cashback aanvragen.

Al met al betaal je voor een Fold5 en een Watch6 samen minder dan €1450 zo.

Volgens mij is dat prijspunt onhaalbaar met alle vouchercodes, acties en providerkortingen die er verder bestaan :P
Met een 0 waarde inruiltoestel kom je op 1264 uit, dat is niet de laagst mogelijke prijs. Je moet daarna nog de vouchercode ICS23FLIPFOLD toevoegen zodat je op €1214,15 uitkomt voor de Z Fold5 512GB.

Dat is voor zover ik weet de allerlaagste prijs *O*

Voor de Flip5 is de Tele2 truc het meest interessant: https://nl.pepper.com/aan...galaxy-watch-6-lte-283520

[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 28-07-2023 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-04 21:31
Ik heb de fold besteld via ING code met toestel inruil. Kwam uit rond 1100 euro, best veel er af voor een toestel van 2k+

Ga alleen helaas op vakantie vandaag, dus levering later en het toestel nu heel houden

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
stin00 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 15:01:
[...]

Met een 0 waarde inruiltoestel kom je op 1264 uit, dat is niet de laagst mogelijke prijs. Je moet daarna nog de vouchercode ICS23FLIPFOLD toevoegen zodat je op €1214,15 uitkomt voor de Z Fold5 512GB.

Dat is voor zover ik weet de allerlaagste prijs *O*
Ah, goed om te weten! Ik heb een ING code gebruikt die eveneens +50 euro korting gaf, maar die leek persoonlijk te zijn. Die van ICS is dus universeel, nice ;)

Hoe dan ook is de Watch6 er dan dus opnieuw voor relatief weinig bij te scoren.
Voor de Flip5 is de Tele2 truc het meest interessant: https://nl.pepper.com/aan...galaxy-watch-6-lte-283520
Klopt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-02 05:33
Mijn Fold 5 512gb van Belsimpel is vandaag ook binnen gekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TKb-xEF8GpctEI826nEcBJSP200=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PynshpsMUaaJ2f9Wgc5J8E1Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit
Richh schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 14:50:
Ik heb eventueel ook nog wel een ongebruikte Early Bird code van Samsung, voor wie die nog zoekt, stuur gerust een DM.

Al met al betaal je voor een Fold5 en een Watch6 samen minder dan €1450 zo.

Ik heb een Fold 5 1TB voor 1250 en een watch 6 classic 47mm voor 235 -70 cashback = 1415 euro. Gewoon met de pre order code van Samsung.nl zelf. Heb zelf ook de Flip5 512GB erbij besteld voor 740. En dat met inruil van Buds live op beide toestellen. Die heb ik nog wel ergens liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-02 23:49
Rohit schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 15:33:
[...]

Ik heb een Fold 5 1TB voor 1250 en een watch 6 classic 47mm voor 235 -70 cashback = 1415 euro. Gewoon met de pre order code van Samsung.nl zelf. Heb zelf ook de Flip5 512GB erbij besteld voor 740. En dat met inruil van Buds live op beide toestellen. Die heb ik nog wel ergens liggen.
Hoe kom jij uit op 1250 voor fold5 1tb? Ik kom uit op 1316 euro. Kan je die twee codes combineren in de ics store? Dan heb ik het over de code die begint met IFN en de code ICS23FLIPFOLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
tottianovic schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 15:54:
[...]

Hoe kom jij uit op 1250 voor fold5 1tb? Ik kom uit op 1316 euro. Kan je die twee codes combineren in de ics store? Dan heb ik het over de code die begint met IFN en de code ICS23FLIPFOLD
Normale samsung store. Code uit de mail van de pre order registratie. Inruil van oude buds live. en meer dan 3 producten in de winkelwagen.

Members voordeel
Early bird voordeel
25% korting op de watch 6
200 euro inruilwaarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-02 23:49
Rohit schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 15:59:
[...]

Normale samsung store. Code uit de mail van de pre order registratie. Inruil van oude buds live. en meer dan 3 producten in de winkelwagen.

Members voordeel
Early bird voordeel
200 euro inruilwaarde
Trouwens met wat begint de code? Ik heb meerdere. 1 begint met HON, ander begint met IFN

[ Voor 16% gewijzigd door tottianovic op 28-07-2023 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
tottianovic schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 16:01:
[...]

Trouwens met wat begint de code? Ik heb meerdere. 1 begint met HON, ander begint met IFN
HMN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Rohit schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 15:59:
[...]

Members voordeel
Early bird voordeel
200 euro inruilwaarde
Voor 1250 begint de 1TB Fold 5 toch ook wel te kriebelen... Ik krijg 'm niet goedkoper dan 1366,-. Hoe doe jij dat met het combineren van Members voordeel en Early Bird voordeel? Als ik in de Members shop de Early Bird code invoer krijg ik de melding dat de code niet kan worden toegepast. Stapelen van deze kortingen kan niet, maar blijkbaar is dat jou wel gelukt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Status van mijn bestelling bij Samsung is veranderd van "Verzending aangevraagd" naar "Voorbereiden van de verzending", het lijkt erop (en ik hoop) dat ze gewoon eerder verzenden dan 7 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-08-2024
Jackson6 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:47:
Status van mijn bestelling bij Samsung is veranderd van "Verzending aangevraagd" naar "Voorbereiden van de verzending", het lijkt erop (en ik hoop) dat ze gewoon eerder verzenden dan 7 augustus.
Hier exact dezelfde statusverandering plus ik zie erbij staan dat de levering 1 augustus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
bij mij naar voorbereiding van de verzending en er boven staat word geleverd 1/8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
nielsjo schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:12:
[...]

Hier exact dezelfde statusverandering plus ik zie erbij staan dat de levering 1 augustus is.
Klopt! Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-04 22:01
Mijn Flip 5 staat helaas nog op 07/08/2023 :'(

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Of-Aaargh schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:03:
[...]

Voor 1250 begint de 1TB Fold 5 toch ook wel te kriebelen... Ik krijg 'm niet goedkoper dan 1366,-. Hoe doe jij dat met het combineren van Members voordeel en Early Bird voordeel? Als ik in de Members shop de Early Bird code invoer krijg ik de melding dat de code niet kan worden toegepast. Stapelen van deze kortingen kan niet, maar blijkbaar is dat jou wel gelukt?
flip5, fold5 en watch 6 classic bestellen krijt je nog extra korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-02 05:33
Samsung heeft vandaag mijn Watch 6 Classic verstuurt. Bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
Hier de Fold (online exclusive kleur) en Watch nog op 'voorbereiden op verzenden', maar ook met verwachte leverdatum 1 augustus.

Hype!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clipstra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik heb na veel wikken wegen uiteindelijk mijn abonnement bij KPN verlengd.

1) omdat de telefoon 512gb variant onderaan de streep 984e kost. Daar gaat straks nog eens de 120e upgrade deal vanaf

2) gratis watch 6 (lte versie). En volgens mij krijg ik straks ook nog 50e extra cashback via Samsumg

3) als ik via samsung ging inruilen (huidige flip 3) ik dan niet via smart switch gegevens kan overzetten.

Nadeel is wel dat ik mijn oude flip 3 via markplaats moet verkopen. En jammer dat je niet via KPN de andere kleuren kan bestellen. Vind de blauwe erg gaaf. Maar goed daar zie je straks met hoes toch weinig meer van.

Ook bij mij stond levering vanaf 7 augustus, maar na het afronden vd bestelling meteen een mail dat post.nl morgen (dat is inmiddels eergisteren) aan de deur staat. Hij is er inderdaad al, maar ik ben nog op vakantie :-)

Grappig is nog dat je 120e cashback van Samsumg krijgt bij de upgrade. Echter is het verschil bij KPN tussen de 256 en 512 versie slechts 98e. Dus nog eens een extra voordeel van 22e :-)

Dus onderaan de streep kost hij mij 814e na de 2 cashbacks en heb ik ook nog eens de watch 6 lte gratis. Dikke deal lijkt me zo!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Is bij andere mensen het zien van je order ook zo omslachtig?

Via de normale site van Samsung is mijn ordernummer ongeldig en staat het ook niet in mijn account.
Via de partnersite van ING moet ik 5x herladen om mijn order wel te kunnen zien.

Had al gebeld met support en die vertelden me dat het pas te zien is in mijn account als deze verstuurd is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanDz
Was de vorige jaren ook zo, komt omdat je via het partner portaal besteld hebt.
Die heeft blijkbaar geen correcte koppeling met je account op de normale Samsung website ook al geef je dezelfde credentials op tijdens het aankoop proces. Samsung zou die koppeling gewoon in orde moeten maken aangezien steeds meer consumenten via hun partnerportaal bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:48
Lucky_Luuk schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:02:
Is bij andere mensen het zien van je order ook zo omslachtig?

Via de normale site van Samsung is mijn ordernummer ongeldig en staat het ook niet in mijn account.
Via de partnersite van ING moet ik 5x herladen om mijn order wel te kunnen zien.

Had al gebeld met support en die vertelden me dat het pas te zien is in mijn account als deze verstuurd is?
Had ik ook, maar via deze weg lukt het mij wel.

https://shop.samsung.com/nl/mypage/orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Pfff hier helaas nog steeds 7 aug.. heb donderdag rond 1900 pas besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd omdat ik een kortingsvoucher van 300 euro van Mobiel.nl in de mail ontving.

Vond het een mooie actie bij T-Mobile/Tele2 en KPN, een Galaxy watch 6 40mm met LTE cadeau maar toevallig wil ik de classic dus was de aanbieding voor mij niet interessant.
En hun abonnementsprijs was 59,50 voor dezelfde bestelling, dat was 6,50 per maand meer geweest.
Bij hun betaalde ik 984 euro voor het toestel tegenover 912 bij Mobiel.nl.
Overigens, als je nu een verlenging besteld betaal je bij Mobiel.nl 996 euro voor het toestel.

Dus ik bestelde mijn verlenging a 53 euro per maand icm Flip5 en de 47mm Galaxy classic watch6 bij Mobiel.nl ipv T-Mobile zelf.

Moest ik natuurlijk eigenlijk even mee wachten tot T-Mobile hun administratie weer op orde had.

Ik ben een beetje eigenwijs en heb daar niet op gewacht.

Verlenging gelijk besteld bij Mobiel.nl en dat was maar goed ook want anders was het een kostbare grap geworden.

De prijzen zijn namelijk ondertussen geruisloos verhoogd bij Mobiel.nl.

Een 2 jarig 10GB abonnementsverlenging is nu 56,50 i.p.v. 53 per maand en i.p.v. 0,00 euro moet er nu 199 bijbetaald worden bij dit abonnement in combinatie met de Flip5 512GB.
Leek wel KPN hahaha, heb ook een abonnement bij hun lopen en die zijn altijd duurder.

Aangezien ik al besteld en betaald had behield ik de oude prijs dus dat was fijn.

Als ik alles bij elkaar optel heb ik een mooie deal zo, twee jaar lang 53 euro per maand waarvan 38 euro p.m. voor het toestel. Heb 153 euro afgerekend voor de Galaxy watch na aftrek van de 300 euro korting met inbegrip van verzendkosten. Dan maak ik nog gebruik van de kortingsactie van Samsung zelf, 120 euro voor de free storage upgrade en 70 voor de classic watch + gratis extra watch-strap. Met de plus/minus 80 euro besparing op het abonnement kom ik dan uit op ongeveer nog 270 euro extra.
Early bird zijn loont in dit geval. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door MeanDz op 29-07-2023 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clipstra schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:46:
...
3) als ik via samsung ging inruilen (huidige flip 3) ik dan niet via smart switch gegevens kan overzetten.
...
Je hebt toch een paar dagen om je inruil op te sturen? Dus ook een stukje overlappend? Zie https://www.samsung.com/nl/inruil/
Opgestuurd binnen 7 dagen na ontvangst van je nieuwe toestel
..Maar in het algemeen krijg je meer op Marktplaats dan via Samsung, dus dat scheelt dan sowieso.

[ Voor 12% gewijzigd door Sanny1987 op 30-07-2023 04:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-04 17:11
Sanny1987 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:10:
[...]

Je hebt toch een paar dagen om je inruil op te sturen? Dus ook een stukje overlappend? Zie https://www.samsung.com/nl/inruil/

[...]

..Maar in het algemeen krijg je meer op Marktplaats dan via Samsung, dus dat scheelt dan sowieso.
Waarom nou weer binnen 7 dagen...als ik besluit te retourneren sturen ze dan mijn oude apparaat weer terug |:(

Heb zelf besteld met de early bird actie. Maar houd hem nog nieuw in doos omdat ik wil kijken wat mij huidige toestel oplevert. Dat wordt dan wel iets lastiger nu.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
Sanny1987 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:10:
[...]

[...]

is dat zo dat je via mp meer krijgt? Zoiezo lastige kopers hahahaha. Via cex kreeg 325 euro voor mijn flip4 en bij samsung inclusief de 200 euro extra inruil 435 euro in totaal. Dus bij samsung onderaan de streep 110 euro extra

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fredgroes schreef op zondag 30 juli 2023 @ 10:53:
[...]

is dat zo dat je via mp meer krijgt? Zoiezo lastige kopers hahahaha. Via cex kreeg 325 euro voor mijn flip4 en bij samsung inclusief de 200 euro extra inruil 435 euro in totaal. Dus bij samsung onderaan de streep 110 euro extra
Als je geen inruil deed, kreeg je ipv 200 extra inruil korting gewoon 150 extra korting. Dus geen inruil was dan 150 ipv 435 korting. Verschil is 285 euro wat ze echt voor je toestel geven. Ik denk dat je er makkelijk meer voor krijgt mits de staat een beetje ok is. Dus ja, mijn mening is dat je het bij deze deal beter zelf kunt verkopen.

Persoonlijk vind ik het ook niet fijn dat ze je telefoon eventueel nog lager kunnen waarderen als ze hem niet 'onbeschadigd' vinden. Hoe zijn de ervaringen in de inruil beoordelingen hiervoor geweest bij de mede-tweakers? Dat plastic bumpertje eraf onderin bijvoorbeeld.. Inruil scheelt verder wel wat gedoe inderdaad.

[ Voor 17% gewijzigd door Sanny1987 op 30-07-2023 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
B-Bandit schreef op zondag 30 juli 2023 @ 10:29:
[...]

Waarom nou weer binnen 7 dagen...als ik besluit te retourneren sturen ze dan mijn oude apparaat weer terug |:(

Heb zelf besteld met de early bird actie. Maar houd hem nog nieuw in doos omdat ik wil kijken wat mij huidige toestel oplevert. Dat wordt dan wel iets lastiger nu.
Dat is inderdaad best kort dag, moet je je nog haasten ook.

Ik heb de early bird actie via Mobiel.nl besteld en de retour periode is een stuk schappelijker, dit staat op de webiste;

"Stuur na het aanmelden je oude telefoon uiterlijk binnen 6 weken op. Indien je geen oude telefoon opstuurt behoudt Mobiel.nl het recht om achteraf de extra inruilwaarde in rekening te brengen."

Zes weken!

Zij werken met Recommerce een grote Franse refurbisher en blijkbaar zijn die een beetje relaxter in hun benadering.

Maar een week is wel erg kort. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:56
MeanDz schreef op zondag 30 juli 2023 @ 13:09:
[...]

Dat is inderdaad best kort dag, moet je je nog haasten ook.

Ik heb de early bird actie via Mobiel.nl besteld en de retour periode is een stuk schappelijker, dit staat op de webiste;

"Stuur na het aanmelden je oude telefoon uiterlijk binnen 6 weken op. Indien je geen oude telefoon opstuurt behoudt Mobiel.nl het recht om achteraf de extra inruilwaarde in rekening te brengen."

Zes weken!

Zij werken met Recommerce een grote Franse refurbisher en blijkbaar zijn die een beetje relaxter in hun benadering.

Maar een week is wel erg kort. 8)7
Bij de vorige actie heb ik niks opgestuurd...en niks meer van gehoord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Als je nu besteld is die 4 aug binnen... Heel krom als de mijne pas 7aug gaat komen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Michel242186 schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:38:
[...]

Bij de vorige actie heb ik niks opgestuurd...en niks meer van gehoord
Was dat bij Samsung of bij Mobiel.nl?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
MeanDz schreef op zondag 30 juli 2023 @ 18:42:
[...]

Was dat bij Samsung of bij Mobiel.nl?
Bij Mobiel.nl...kreeg iets van 100 euro korting op de S23

Bij samsung zelfde verhaal...zorg er dan wel voor dat je niks voor je inruil terug krijgt..dus op 0 uitkomt maar wel de 200 euro korting pakt.

[ Voor 25% gewijzigd door Michel242186 op 30-07-2023 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-04 21:53
Heeft iemand nog een ongebruikte early bird promotiecode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
silvester6 schreef op zondag 30 juli 2023 @ 21:10:
Heeft iemand nog een ongebruikte early bird promotiecode?
Deze is van Belsimpel, 100 euro extra dus 300 euro korting in totaal bij inruil:

Jouw persoonlijke voucher t.w.v. €100,- voor de Galaxy Z Fold5 en Z Flip5

bsdJ4yCI4o

Deze voer je in nadat je hebt aangevinkt dat je een toestel wil inruilen en je krijgt 100 euro extra.

Hoop dat je er wat mee kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Rohit schreef op zondag 30 juli 2023 @ 17:09:
Als je nu besteld is die 4 aug binnen... Heel krom als de mijne pas 7aug gaat komen dan..
Volgens een random support medewerker klopt die datum van 4 augustus niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GkpFTIKv4yGQ8YVN6_0K9jp5cp0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y9Wp7UnRKTFPNYZgMCe4xwi2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Laatst online: 16-02 17:16
Lucky_Luuk schreef op maandag 31 juli 2023 @ 08:16:
[...]

Volgens een random support medewerker klopt die datum van 4 augustus niet.

[Afbeelding]
Heb net chat gehad met dezelfde medewerker... Moest hem links geven om te laten zien dat andere webwinkels het wel op voorraad hebben. Ben niets wijzer geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
NicoF schreef op maandag 31 juli 2023 @ 08:20:
[...]

Heb net chat gehad met dezelfde medewerker... Moest hem links geven om te laten zien dat andere webwinkels het wel op voorraad hebben. Ben niets wijzer geworden...
slimmeriken daar haha. Weten zeker ook niet dat er al toestellen geleverd zijn? Wel echt k*t want ik ga donderdag op vakantie haha dacht kan ik meteen nieuw toestel meenemen maar helaas dat word denk ik na de vakantie pas..

[ Voor 16% gewijzigd door Rohit op 31-07-2023 09:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredgroes
mijn flip word morgen door samsung geleverd, besteld afgelopen woensdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
fredgroes schreef op maandag 31 juli 2023 @ 09:46:
mijn flip word morgen door samsung geleverd, besteld afgelopen woensdag
had je als leverdatum ook 7 aug gekozen (verplicht)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
Rohit schreef op maandag 31 juli 2023 @ 09:50:
[...]

had je als leverdatum ook 7 aug gekozen (verplicht)?
ja maar zag afgelopen vrijdag al in mijn bestelling dat de levering naar 01/08 was aangepast

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cMc5d1WOIKdkjkaNsLBFAWKDrvE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZUNRSM6DZMIm9r1XKnU7hXgq.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door fredgroes op 31-07-2023 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
  • Laatst online: 09:22
Hier is het gelukt om met korting op die ICS site van Samsung de Fold 5 1TB te kopen. Helaas deed de code ICS23FLIPFOLD het niet meer maar scheelt evengoed een bak geld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GH23EEOfkRDxr7INg-FoluO5q8o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mU8I1Twq0pqcx4eus2G0zARE.png?f=user_large

Online...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsjo
Zojuist bericht gekregen van Samsung voor een bezorgafspraak voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
nielsjo schreef op maandag 31 juli 2023 @ 11:28:
Zojuist bericht gekregen van Samsung voor een bezorgafspraak voor morgen.
Wanneer had jij besteld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nielsjo
Ik had 26 juli besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-10-2024

Tha

gaat hard

ik een dag later, Fingers crossed.

Tha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCCtPF1ZAFF8ksIplF4FRBTcRes=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HIyipSpxndZrWbK9OvZnFOt9.png?f=fotoalbum_large

De Flip5 die ik donderdag had besteld wordt nu woensdag geleverd i.p.v volgende week dinsdag!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit
Hier ook nu gewijzigd en Wordt geleverd op 02/08/23 !!!!!! YEAH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Rohit schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:54:
Hier ook nu gewijzigd en Wordt geleverd op 02/08/23 !!!!!! YEAH
Mijn order maakt dezelfde beweging, lekker zeg! Huuuup :9~

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
Woensdag bestelde toestellen komen vandaag of morgen lijkt het, afhankelijk van hoe snel je was met bestellen.

De mijne is donderdag besteld en er staat nu : wordt verstuurd 7 augustus, maar bij de details ook wordt geleverd 2-8-2023. Dus ook Samsung verstuurt nu echt eerder.

@silvester6 : de early bid korting liep zaterdag om 13:00 uur af. Dus nu betaal je altijd meer dan toen. Volgens mij scheelt dat sowieso 100,- tot 200,- euro meerprijs nu. En het lijkt of de codes aan een member account en email gekoppeld zijn. Wat wilde je bestellen?

De winst van bestellen via Samsung was naast de prijs ook nog eens de gratis 1 jaar care+ garantie. Toch mooi meegenomen bij vouwtelefoons.

[ Voor 13% gewijzigd door ucsdcom op 31-07-2023 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredgroes
En die van mij is geleverd (besteld 26 juli). Mooi proces van samsung, netjes op de hoogte gehouden van het proces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Hier ook vorige week woensdag (vlak na de release) bestel via Samsung. Helaas nog steeds in de status "verzending aangevraagd" en leverdatum 07-08. Ik heb wel een flip suitcase meebesteld, dus wellicht dat het daar door komt? Anyhow .. een weekje wachten lukt nog wel :P

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
renzo4000 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 09:55:
Hier ook vorige week woensdag (vlak na de release) bestel via Samsung. Helaas nog steeds in de status "verzending aangevraagd" en leverdatum 07-08. Ik heb wel een flip suitcase meebesteld, dus wellicht dat het daar door komt? Anyhow .. een weekje wachten lukt nog wel :P
kijk eens bij je bestelling en dan een stukje lager. Bij mij staat erboven 07-08-2023 en onderin staat word geleverd op 02-08-2023!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Church of Noise
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:16

Church of Noise

Drive it like you stole it

Fold 5 op 26 juli besteld en vandaag aangekomen.
En nu beslissen of ik 'm open doe of de S23 houd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Rohit schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:37:
[...]

kijk eens bij je bestelling en dan een stukje lager. Bij mij staat erboven 07-08-2023 en onderin staat word geleverd op 02-08-2023!
Helaas!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vvm_iz3ZwUCwc_j-Em5Ju-z6bhM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kDCygufhChnqIMl3P5pftfhV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Church of Noise schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:55:
Ik beslis wel voor je, OPEN DIE FOLD!! hahaha. Ik had ook de keuze even S23ultra of me Fold 4. Toch de Fold gekozen. Het scherm is gewoon te heerlijk! Enige wat je gaat missen zijn de zoomcamera's van de S23ultra.
Raar..

[ Voor 28% gewijzigd door Rohit op 01-08-2023 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
Ik heb ook woensdag gelijk besteld en er staat nog altijd 8-8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
2x Fold5 vandaag binnen gekomen, besteld tijdens de keynote (direct via Samsung.com)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Krijg zojuist sms en email dat ze ook worden geleverd morgen. lekker lekker

Tha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Tha schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 13:46:
Krijg zojuist sms en email dat ze ook worden geleverd morgen. lekker lekker
Dan hoop ik zo ook een sms + mail te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Church of Noise schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:55:
Waarom zou je hem niet open doen? Of beter; waarom twijfel je? Ik zie 2 opties waarom je besteld
1) Besteld om te gebruiken -> open doen
2) Besteld om door te verkopen -> gesloten houden en doorverkopen (geen idee of dat loont)

Of was het eerst 1 en twijfel je nu over de aankoop? Ik weet niet zeker of je met wet koop op afstand hem ook open mag maken en gebruiken, ik denk van wel.. dan kun je hem proberen
Edit; wet koop op afstand zit er een beetje tussenin lijkt het;
Je moet het product kunnen beoordelen om na te gaan of je het wilt houden. Je mag het proberen net zoals je dat in een winkel zou doen. Bijvoorbeeld het passen van kleding en schoenen.

Je mag ook de verpakking openmaken om het product te bekijken, als je dit maar netjes doet. Maar je mag het product niet echt gaan gebruiken, bijvoorbeeld kleding dragen, als je nog niet weet of je het houdt.

[ Voor 31% gewijzigd door Sanny1987 op 01-08-2023 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Sanny1987 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:05:
[...]

Waarom zou je hem niet open doen? Of beter; waarom twijfel je? Ik zie 2 opties waarom je besteld
2) Besteld om door te verkopen -> gesloten houden en doorverkopen (geen idee of dat loont)

Of was het eerst 1 en twijfel je nu over de aankoop? Ik weet niet zeker of je met wet koop op afstand hem ook open mag maken en gebruiken, ik denk van wel.. dan kun je hem proberen
Ik gok met dikke korting gekocht en toen de twijfel of het misschien wel een leuk toestel voor zichzelf kon zijn haha. Doorverkopen met winst kan ook nadat die open is geweest en gewoon splinternieuw is..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Church of Noise
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:16

Church of Noise

Drive it like you stole it

Sanny1987 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:05:
[...]

Full disclosure : was eerst 1 en nu twijfel ik inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Mail komt nu binnen dat ze morgen komen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benzema
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 02-11-2023
Als klant van ING kan je nog eens 15% korting krijgen. Heb de Z fold 5 met 1TB, inclusief lader, spen(case) en protector film voor 1289€ (na 240€ cashback) de 512gb was na cashback 1300€. Oké ik moet nog een paar dagen wachten maar dat is het waard voor deze goede deal.

EDIT: 1 augustus besteld en hij komt al de 3e binnen via Samsung besteld.

Edit2; ik werd genept, zojuist alleen mijn oplader gekregen. Hopelijk volgt mijn mobiel dan snel.

[ Voor 24% gewijzigd door Benzema op 03-08-2023 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cht
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-03-2024

cht

MeanDz schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 14:37:
Krijg zojuist een mailtje van Mobiel.nl met een kortingsvoucher van 300 euro.
Dus zonder inruil gewoon 300 euro korting bij aanschaf van een toestel met abonnement of een los toestel.
Heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd en bestel bij Mobiel.nl met de voucher een Galaxy Watch6 classic erbij.

Als je interesse hebt getoond voor de pre order ontvang je een mailtje van Mobiel.nl:
Kort geleden heb je aangegeven dat je op de hoogte wil blijven van de nieuwe Samsung Galaxy Z Fold5|Flip5.
Daarom ontvang je € 300 korting

Heb hier ook nog een ongebruikte early bird code van Samsung:
HON-6Z94-PHNH-EBG8

Dit is de andere code van mobiel.nl voor een los toestel aangezien ik voor een abonnementsverlenging heb gekozen:
€ 300 inruilkorting met code LZD9GBYT voor een losse telefoon.

Hoop dat iemand anders er wat mee kan.
Wees er snel bij want wie eerst komt, eerst maalt. :9
Heeft iemand een kortingscode van €300 voor een abonnement op Mobiel.nl? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Benzema schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:53:
Als klant van ING kan je nog eens 15% korting krijgen. Heb de Z fold 5 met 1TB, inclusief lader, spen(case) en protector film voor 1289€ (na 240€ cashback) de 512gb was na cashback 1300€. Oké ik moet nog een paar dagen wachten maar dat is het waard voor deze goede deal.
Ik kwam voor de 1TB Fold 5 inclusief pen case en lader niet lager dan een prijs van 1400 euro (ben geen ING-klant), dus helaas laat ik 'm maar schieten deze keer, net boven m'n budget. Als 1289 was gelukt had ik 't misschien gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-04 14:35
cht schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 19:54:
[...]

Heeft iemand een kortingscode van €300 voor een abonnement op Mobiel.nl? Alvast bedankt!
Daar ben ik toch ook wel in geïnteresseerd. Heb een dealtje kunnen sluiten met mijn werk. Maar heb wel een budget...dus als iemand nog tips heeft voor de goedkoopste opties....

Helaas te laat voor de preorders tec.

[ Voor 25% gewijzigd door GroeneThee op 01-08-2023 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Ik heb net de 300 euro "inruil" korting gebruikt maar denk nu wel dat ze verwachten dat ik een toestel ter inruil opstuur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanDz
Michel242186 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 20:58:
Ik heb net de 300 euro "inruil" korting gebruikt maar denk nu wel dat ze verwachten dat ik een toestel ter inruil opstuur.
Dat klopt maar met een kanttekening,

Recommerce de refurbisher verantwoordelijk voor de uitbetaling is een groot Frans bedrijf dat dit voor verschillende partijen doet.
Naast mobiel.nl werken ze ook voor KPN en Belsimpel, geen kleine partijen.
Daar zijn ze overigens niet echt goed in als ik de recensies op Trustpilot mag geloven.
https://nl.trustpilot.com/review/www.recommerce.com

De registratie van je toestel zou moeten volstaan, ik denk dat Recommerce mobiel.nl op dat moment informeert want je krijgt theoretisch 1 euro bonus bovenop het inruilbedrag in verband met de ZFlip/ZFold pre order. Daarna heb je zes weken om je toestel op te sturen maar omdat er zoveel toestellen worden ingeruild is het absurd druk bij Recommerce en hebben ze achterstanden in de verwerking.

Dit communiceren ze op de website:

Helaas ondervinden we momenteel wat vertraging bij het verwerken van de ontvangen producten. Je wordt zo snel mogelijk per e-mail geïnformeerd wanneer jouw product is getest. Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb ook gebruik gemaakt van de 300 euro early bird korting bij mobiel.nl en mochten ze mij aanschrijven dan is mijn toestel onderweg naar en/of nog niet verwerkt door Recommerce, Betwijfel ten zeerste dat ze daar veel tijd en energie in gaan steken maar we gaan het meemaken want ik stuur niks op. :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
MeanDz schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 22:15:
[...]

Dat klopt maar met een kanttekening,
je bedoelt wel je inruil toestel registreren?
ik heb bij de s23 ook niks opgestuurd maar moest toen bij afrekenen mijn IMEI van het inruil toestel invullen.
daarna nooit weer iets gehoord van inruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Michel242186 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 23:08:
[...]

je bedoelt wel je inruil toestel registreren?
ik heb bij de s23 ook niks opgestuurd maar moest toen bij afrekenen mijn IMEI van het inruil toestel invullen.
daarna nooit weer iets gehoord van inruil.
Precies, dat is wat ik bedoel. Je registreert hem en laat het daarbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit
De mijne is onderweg! Ben echt heel benieuwd. Altijd weer leuk die voorpret!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benzema
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 02-11-2023
Of-Aaargh schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 20:29:
[...]

Ik kwam voor de 1TB Fold 5 inclusief pen case en lader niet lager dan een prijs van 1400 euro (ben geen ING-klant), dus helaas laat ik 'm maar schieten deze keer, net boven m'n budget. Als 1289 was gelukt had ik 't misschien gedaan.
Kijk of iemand binnen je familie of vrienden klant is, of werk. Gebruik je hun code, of bestel je via hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Benzema schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:19:
[...]

Kijk of iemand binnen je familie of vrienden klant is, of werk. Gebruik je hun code, of bestel je via hun.
Het rare is, tot nu toe leverde de Student Store altijd dezelfde korting op als de ING of ICS store. Nu is er dus minder korting daar, blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-04 14:35
Ik moet voor de inruil van Samsung een imei code invullen, maar ben momenteel op vakantie. Dus kan daar niet bij....iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Ik koop al een paar jaar bij de introductie, met early bird korting toestellen van Samsung.

In het verleden duurde het meestal wel even voordat je een kortingsbedrag of je buds cadeau ontving na een actie, meestal een paar weken met inbegrip van de beoordeling.

Niet met deze actie, ze hebben me dit keer oprecht verrast!

Ik heb gisteren de geheugenkorting voor mijn Flip5 aangevraagd en krijg zojuist de bevestiging in de mail dat mijn aanvraag is goedgekeurd en ik krijg er een code bij voor een jaar lang Samsung Care+!

De bevestiging voor de Galaxy Watch 6 kortingsactie is ook binnen en ook voor dit ding krijg ik er een jaar Samsung Care+ bij, helemaal top!

Vind ik wel heel schappelijk aangezien het dan wel standaard bij de bestelling zit voor iedereen die hem bij Samsung zelf besteld heeft maar ik heb hem bij mobiel.nl besteld.

We klagen graag en veel over Samsung en vaak ook terecht maar als ze een keer iets goed doen is dat ook zeker het vermelden waard. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door MeanDz op 02-08-2023 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
Gisteren mijn Fold5 ontvangen van Samsung zelf, in de blauwe online exclusive kleur. Mooi op tijd dus.

Super gaaf toestel wel hoor :D
Dat het toestel nu 'plat' is, is wel echt een pré tov de Fold 2. En hij is lekker vlot en snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
GroeneThee schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 14:19:
Ik moet voor de inruil van Samsung een imei code invullen, maar ben momenteel op vakantie. Dus kan daar niet bij....iemand tips?
0000000000

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
GroeneThee schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 14:19:
IMEI, of serienummer mag ook. Soms kan je 1 van die 2 terugvinden op je factuur, die je mogelijk digitaal hebt ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste