• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:21
Gizmo4ever schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:29:
[...]

28 juli een zwarte fold5 met 512GB besteld, samen met een Galaxy Watch6 Classic vanaf de Samsung shop. Op 7 augustus zou het geheel worden geleverd. 4 augustus een mail gehad dat ze de bestelling niet zijn vergeten, maar dat de leverdatum is verplaatst naar 16 augustus. Sindsdien niets meer gehoord over de levering.
Hoewel ik iets later besteld had, is de rest hetzelfde bij mij verlopen. De mail op 8 augustus "wij zijn u niet vergeten maar je moet maar even langer wachten tot minimaal 16 augustus" was een onwelkome boodschap. Na een tip van een medewerker, dinsdag (8 aug) opnieuw besteld en nu komt hij vandaag binnen. Andere order geannuleerd wat nog makkelijk kon.

Overigens bij de nieuwe iorder kon ik meteen een afleverdag kiezen (eerste was vandaag) en toen ik iets later de order terugkeek, zag ik dat ik de order niet meer zo maar kon annuleren, moest via een medewerker.

Geen idee waarom de eerdere order niet eerder kon worden geleverd maar dit is voor mij een gevalletje: vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van.

• Gizmo4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:38
GroeneThee schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:33:
[...]

Hoewel ik iets later besteld had, is de rest hetzelfde bij mij verlopen. De mail op 8 augustus "wij zijn u niet vergeten maar je moet maar even langer wachten tot minimaal 16 augustus" was een onwelkome boodschap. Na een tip van een medewerker, dinsdag (8 aug) opnieuw besteld en nu komt hij vandaag binnen. Andere order geannuleerd wat nog makkelijk kon.

Overigens bij de nieuwe iorder kon ik meteen een afleverdag kiezen (eerste was vandaag) en toen ik iets later de order terugkeek, zag ik dat ik de order niet meer zo maar kon annuleren, moest via een medewerker.

Geen idee waarom de eerdere order niet eerder kon worden geleverd maar dit is voor mij een gevalletje: vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van.
Alleen de cream-kleur heeft op dit moment nog een eerdere verwachte leverdatum. Zwart en blauw geven 16 of zelfs 26 augustus aan als je een nieuwe bestelling doet. Daarnaast zijn niet alle kortingen meer van toepassing die ik heb kunnen gebruiken. Ik wacht dus nog maar even rustig af :)

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-06 12:07
Vandaag de ijsblauwe 1TB Fold ontvangen via de Samsung webshop. Besteld op 29 juli. De tegelijkertijd bestelde blauwe 512GB Flip en de watch classic zijn nog niet verstuurd.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:47
The Source schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 21:37:
[...]

Was eerst vanaf 4 aug.
toen mail 16 aug
nu mail morgen met tracking nummer :)
Flip5 vandaag ontvangen, was op 29 juli besteld.
Galaxy Watch 6 classic komt morgen.

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is het nog mogelijk om die HON/OBN codes nog te krijgen? En zijn die bruikbaar in de ING store? Ik lees hier gemengde verhalen over.

Ik krijg de Fold 512 nu niet lager dan 1264 euro (met inruilkorting van 200), maar ik zie jullie hier veel meer codes toevoegen :)

En als ik een model bestel die wel snel geleverd kan worden (dus waar geen levertijd waarschuwing bij staat, zoals de cream versie) wanneer zou ik die dan kunnen verwachten? Ik zie geen "vandaag besteld, morgen geleverd" ofzo op die site zoals bij gewone webshops.

Edit: Ik heb inmiddels al dit gevonden:
Bestel je een product op werkdagen voor 14:30, dan wordt het dezelfde dag nog verstuurd. Voor smartphones, tablets en hoesjes geldt: op zondag t/m vrijdag voor 22:59 besteld, volgende dag in huis.*
Je favoriete Samsung producten worden uiteraard altijd gratis bezorgd.

*Er vinden geen verzendingen en/of leveringen plaats op zondagen of feestdagen.
Ziet er wel goed uit dus... Ik denk er nog heel even over na :) Zou mooi zijn als er nog een code te vinden is ergens. In spanje zag ik "NUEVOZ" die 5% korting biedt. Maar ik heb hier al "NIEUWEZ" geprobeerd maar werkt niet.

Ik ga al snel terug naar Spanje, vandaar :'( En daar zijn de kortingen op de Z serie vreemd genoeg erg waardeloos. Hier krijg je er bovendien ook nog gratis een jaar Care+ bij ook. In Spanje ontbreekt dit (nouja, je krijgt er 50% korting op voor het eerste jaar)

Ik maak me alleen een beetje zorgen over de Samsung Pay, of die wel gaat werken op een NL model want Samsung Pay heb je hier geloof ik niet. In Spanje wordt het veel gebruikt.

[ Voor 91% gewijzigd door GekkePrutser op 10-08-2023 23:32 ]

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 21:24
The Source schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 17:54:
[...]

Flip5 vandaag ontvangen, was op 29 juli besteld.
Galaxy Watch 6 classic komt morgen.
Hier ook, hopelijk weet de bezorger de ingang van het complex dan wel te vinden. Vandaag was ie 10 minuten bezig met zoeken zei ie, vervolgens heeft hij maar gebeld of ik naar beneden kon komen ;(

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:21
Fold 5 binnen, 8 augustus besteld. Nu installeren en spelen.

• Church of Noise
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:28

Church of Noise

Drive it like you stole it

Besteld op 26 juli, binnen op 1 augustus.

Nog altijd aan het 'verkennen' (heb voordien S8, S10 en S23 gehad, nooit ultra overigens).
Best wel leuk!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
sonidodmassive schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:23:
Heeft iemand al zijn Fold 5 ontvangen? Ik wacht nog op mijn 1TB versie.
Yup 27 juli besteld en 2 augustus samen met de Flip 5 512GB en Watch 6 Classic geleverd.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:23
GekkePrutser schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 18:23:

Ik maak me alleen een beetje zorgen over de Samsung Pay, of die wel gaat werken op een NL model want Samsung Pay heb je hier geloof ik niet. In Spanje wordt het veel gebruikt.
Nee, Samsung Pay werkt niet op een Nederlands toestel. Bron: ik heb het geprobeerd.
Gek genoeg lijken de meeste Europese landen Samsung Pay te doen ipv Google Pay, ook als Google Pay gewoon actief is in dat land. Maar niet in Nederland :-( Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Geekess schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:57:
[...]

Nee, Samsung Pay werkt niet op een Nederlands toestel. Bron: ik heb het geprobeerd.
Gek genoeg lijken de meeste Europese landen Samsung Pay te doen ipv Google Pay, ook als Google Pay gewoon actief is in dat land. Maar niet in Nederland :-( Heel irritant.
Bedankt!! Je hebt me een hoop gedoe bespaard d:)b Ik had er bijna een besteld.

Jammer dat het niet kan inderdaad. En in Spanje zijn de deals lang niet zo goed. Ik denk dat het komt omdat ze daar marktleider zijn, in Nederland is Apple ook heel groot maar in Spanje is dat een randverschijnsel omdat de salarissen daar veel lager liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-lucas
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-07 09:28
Order staat op voorbereiding van verzending en er staat wordt geleverd op 12/08 volgens de order status op samsung.nl

Hoe wordt het verzonden gewoon via DHL of?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:04

Dennis1812

Amateur prutser

gekke-lucas schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 19:58:
Order staat op voorbereiding van verzending en er staat wordt geleverd op 12/08 volgens de order status op samsung.nl

Hoe wordt het verzonden gewoon via DHL of?
Dynalogic heeft zojuist de Flip hier bezorgd.
Watch 6 nog in back order.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 13:25
Samsung gebruikt Dynalogic voor verzending en ze leveren gewoon op zondag, ik ontvang mijn bestelling morgen volgens de track & trace op de Samsung website.

Vraagje, horen de Samsung Rewards points direct zichtbaar te zijn in je winkelmandje wanneer je bestelt?
Of gebeurt dat achteraf pas omdat je de 30 dagen retour periode moet afwachten voordat ze bijgeschreven worden? Ik zag niks in mijn winkelmand en als ik inlog op mijn Samsung account staat er ook niks gereserveerd onder rewards, is dat bij anderen ook zo of zou ik gereserveerde punten al moeten kunnen zien?

Ik dacht dat die dan zichtbaar werden in je account maar gereserveerd tot de bedenktermijn verstreken is of heb ik het fout begrepen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
MeanDz schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:59:
Samsung gebruikt Dynalogic voor verzending en ze leveren gewoon op zondag, ik ontvang mijn bestelling morgen volgens de track & trace op de Samsung website.

Vraagje, horen de Samsung Rewards points direct zichtbaar te zijn in je winkelmandje wanneer je bestelt?
Of gebeurt dat achteraf pas omdat je de 30 dagen retour periode moet afwachten voordat ze bijgeschreven worden? Ik zag niks in mijn winkelmand en als ik inlog op mijn Samsung account staat er ook niks gereserveerd onder rewards, is dat bij anderen ook zo of zou ik gereserveerde punten al moeten kunnen zien?

Ik dacht dat die dan zichtbaar werden in je account maar gereserveerd tot de bedenktermijn verstreken is of heb ik het fout begrepen?
Achteraf en duurde even...idd na bedenktermijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-08 00:13
Hier op de release datum besteld, levering voor vandaag. Kreeg ik vorige week een mailtje dat de levering was verplaatst naar woensdag. Dag later toch een sms dat er een levering zou plaatsvinden vandaag! Blij :) maar bleek het alleen het hoesje te zijn..

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-lucas
Bij mij staat wordt geleverd vanaf 16/08 en bovenin levering vanaf 23/08

Fingers crossed 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:26
gekke-lucas schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 12:13:
Bij mij staat wordt geleverd vanaf 16/08 en bovenin levering vanaf 23/08

Fingers crossed 🤞
Hier nog steeds vanaf 4 augustus, 2x een flip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoerin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-09 10:10
prakka schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 12:39:
[...]

Hier nog steeds vanaf 4 augustus, 2x een flip
Me2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmo4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:38
Gizmo4ever schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:29:
[...]

28 juli een zwarte fold5 met 512GB besteld, samen met een Galaxy Watch6 Classic vanaf de Samsung shop. Op 7 augustus zou het geheel worden geleverd. 4 augustus een mail gehad dat ze de bestelling niet zijn vergeten, maar dat de leverdatum is verplaatst naar 16 augustus. Sindsdien niets meer gehoord over de levering.
Vrijdagmiddag een mail gekregen en op zaterdag 12 augustus alles geleverd gekregen. Viel dus nog mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docoda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-03 17:40
Wat is de laagste prijs die men mede Belgen hebben weten te krijgen? Zonder early bird codes kwam ik uit op 1309, met inruil zeer oude gsm.

EDIT: Blijkbaar had ik automatisch de HMD versie van early bird op mijn members account staan. Dus ik gok dat het enigste wat ik zou kunnen missen van korting de Samsung Innovations event code is.

[ Voor 75% gewijzigd door Docoda op 14-08-2023 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoerin
Beste.., wij hebben je bestelling ontvangen en zullen deze dinsdag 15 augustus 2023 bij je aanbieden. Groet, Samsung
Jeeh.

01-08 besteld, origineel leveren vanaf 04-08. Vervolgens verzet naar 16-08 en nu dus morgen geleverd.

[ Voor 26% gewijzigd door yoerin op 14-08-2023 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Staat bij jullie de watch ook nog steeds in backorder of wel tegelijk geleverd met de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:30
Ik zie nu net dat mijn bestelling van de Fold 5 blauw aangepast is naar voobereiding. Ik ben zelf alleen niet thuis, volgens de support medewerker kreeg ik nog de mogelijkheid om een afleverdag te selecteren. Kan dat bij Dynalogic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
kevinwalter schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 21:22:
Ik zie nu net dat mijn bestelling van de Fold 5 blauw aangepast is naar voobereiding. Ik ben zelf alleen niet thuis, volgens de support medewerker kreeg ik nog de mogelijkheid om een afleverdag te selecteren. Kan dat bij Dynalogic?
Je krijgt een email met je bezorgdag, er staat ook bij dat je de afleverdag kan worden veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
29 juli bestelling gedaan en er staat nog steeds: ‘Wordt Geleverd Vanaf 04 Augustus 2023’. Nog steeds geen update. Dit slaat nergens op. Hoelang moet dit nog gaan duren? Gaat om fold5 en watch classic 6 47mm LTE. Wie heeft hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
tottianovic schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:38:
29 juli bestelling gedaan en er staat nog steeds: ‘Wordt Geleverd Vanaf 04 Augustus 2023’. Nog steeds geen update. Dit slaat nergens op. Hoelang moet dit nog gaan duren? Gaat om fold5 en watch classic 6 47mm LTE. Wie heeft hetzelfde probleem?
Komt door de watch classic, die staat op back order. Belde klantenservice en hebben ze de zending opgesplitst, waardoor ik mijn Fold5 en fabric strap heb kunnen ontvangen. De vertraging wordt dus veroorzaakt door de enorme vraag naar de watch6. Ik zou bellen en vragen of het mogelijk is een gedeelte alvast te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
blue13x schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:51:
[...]

Komt door de watch classic, die staat op back order. Belde klantenservice en hebben ze de zending opgesplitst, waardoor ik mijn Fold5 en fabric strap heb kunnen ontvangen. De vertraging wordt dus veroorzaakt door de enorme vraag naar de watch6. Ik zou bellen en vragen of het mogelijk is een gedeelte alvast te versturen.
Ik dacht even dat ik hem niet meer zal ontvangen maar dus jij denkt van wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
tottianovic schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 01:30:
[...]

Ik dacht even dat ik hem niet meer zal ontvangen maar dus jij denkt van wel?
Tuurlijk ga je hem ontvangen. Omdat ik klantenservice hebt gebeld, konden ze alvast de fold opsturen en hoefde ik niet te wachten op de beschikbaarheid van de watch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tottianovic
blue13x schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 01:46:
[...]

Tuurlijk ga je hem ontvangen. Omdat ik klantenservice hebt gebeld, konden ze alvast de fold opsturen en hoefde ik niet te wachten op de beschikbaarheid van de watch.
Eindelijk bezorgbevestigingsmail ontvangen net. Phieuw eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoerin
Rond 13:00 vandaag binnen gehad en het overzetten van de gegevens is net afgerond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:30
blue13x schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 22:22:
[...]

Je krijgt een email met je bezorgdag, er staat ook bij dat je de afleverdag kan worden veranderd.
Jep, ik heb via de link in de mail de bezorgdag aan kunnen passen. Anders had ik hem morgen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:40

ParaWM

Pro Prutser

Had hem bij Tele2 Donderdag besteld en kon meteen de volgende dag geleverd worden. Blijkbaar bij sommige verkopers gewoon op voorraad.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Hier op 29 juli besteld en vandaag komt die dan eindelijk tussen 17.30 en 19.30.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonidodmassive
  • Laatst online: 10-09 19:33
Galaxy Z Fold5 1TB Black + S Pen Case (Black)
Besteld op: 28 juli 2023
Gisteren een mail ontvangen dat ik 'm kan laten leveren.
Galaxy Watch6 Classic (47mm, LTE) zit er niet bij, die wordt naar verwachting later los geleverd en dat was denk ik de "blocker".

update 12:36:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p9FLTN3hPuJn0-vYkkjoBjvyTCM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/M46sxc9iFTU5KPZEmTqYNcHR.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 43% gewijzigd door sonidodmassive op 16-08-2023 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:12

DON PAPA

Tweaker-fan

Dennis1812 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:49:
[...]

Samsung verrekend gelijk bij aanschaf via de eigen webshop
Maar zoals ik t begrijp dacht deze Tweaker het dan nog een keer te krijgen en dus dubbel te willen ontvangen.
Nou ik kan je vertellen dat ik gewoon een goedkeuring heb gehad op mijn cashback aanvraag, terwijl ik het ook al in de Samsung webshop heb gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

DON PAPA schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:36:
[...]

Nou ik kan je vertellen dat ik gewoon een goedkeuring heb gehad op mijn cashback aanvraag, terwijl ik het ook al in de Samsung webshop heb gehad. ;)
Had een andere Tweaker ook. Daarna alsnog afgekeurd een paar dagen later.

Als je er doorglipt heb je geluk. Want de korting heb je al gehad. Dus is gewoon bewust proberen systemen te omzeilen en extra geld te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Dennis1812 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:40:
[...]
Als je er doorglipt heb je geluk.
Nou ik doe dit al jaren zo, en heb nog nooit een afwijzing gehad. Ik vul alles gewoon netjes in en stuur de originele factuur mee waar alle kortingen op staan, en krijg gewoon elke keer ook de cashback. En jij mag dat zien als moet willig het systeem omzeilen, maar ik vind dat Samsung dan gewoon moet maken dat als je aangeeft dat je de spullen bij de Samsung winkel of webshop hebt gekocht, dat je helemaal geen aanvraag kan indienen op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 21:14
Ik kon vandaag de lease van mijn Fold 4 omzetten naar Fold 5. Echter ga ik dan €36(!) per maand meer betalen.. Dat is de kleine upgrade echt niet waard. Hoe komt Samsung bij zo'n absurde prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

DON PAPA schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:56:
[...]

Nou ik doe dit al jaren zo, en heb nog nooit een afwijzing gehad. Ik vul alles gewoon netjes in en stuur de originele factuur mee waar alle kortingen op staan, en krijg gewoon elke keer ook de cashback. En jij mag dat zien als moet willig het systeem omzeilen, maar ik vind dat Samsung dan gewoon moet maken dat als je aangeeft dat je de spullen bij de Samsung winkel of webshop hebt gekocht, dat je helemaal geen aanvraag kan indienen op de website.
Je moet helemaal zelf weten wat je doet, en als het lukt heb je mazzel en is het mooi meegenomen. Zou het zelf ook proberen waarschijnlijk. Maar doe nu niet alsof je zelf alles "netjes" doet en de schuld bij Samsung legt. Je wist wel degelijk bij het invullen dat je er geen recht op had. En je probeert inderdaad moedwillig om er tussendoor te glippen. Eenieder moet zelf bepalen of dat zijn ethische grenzen overschrijdt of niet :+ No biggie, maar draai de zaken niet om :P

Ben wel benieuwd hoeveel mensen het lukt !

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

ParaWM schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 17:47:
[...]
Maar doe nu niet alsof je zelf alles "netjes" doet en de schuld bij Samsung legt.
Ik doe helemaal niks verkeerds, er staat nergens dat ik geen cashback aanvraag mag doen, sterker nog bij sommige cashback aanvragen staat zelfs

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uvIVbD0dL_Y7zJD-Vs2mNucy-Gk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ert8fPZ6WR69FRyzCGVuM9tJ.jpg?f=fotoalbum_large

En ook op deze watch heb je de korting al in je winkelmandje gehad bij de Samsung webshop (net als bij de Flip5).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4u0XWBwxgvwY6iNbcP3Yr1CS1WQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xAUIZFGLKUcPXophNuxGGypv.jpg?f=fotoalbum_large

Dus laat Samsung eerst zelf maar orde op zaken stellen, als ze geen dubbele korting willen geven ;)

[ Voor 16% gewijzigd door DON PAPA op 16-08-2023 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:26
DON PAPA schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 20:39:
[...]

Ik doe helemaal niks verkeerds, er staat nergens dat ik geen cashback aanvraag mag doen, sterker nog bij sommige cashback aanvragen staat zelfs

[Afbeelding]

En ook op deze watch heb je de korting al in je winkelmandje gehad bij de Samsung webshop (net als bij de Flip5). Dus laat Samsung eerst zelf maar orde op zaken stellen, als ze geen dubbele korting willen geven ;)
Als je de voorwaarden na lees van de actie dan staat er

"Samsung.com:
Bij aankopen gedaan via www.samsung.com/nl wordt de promotie direct bij aankoop verrekend.
Registratie via www.samsung.com/nl/promo is dus niet mogelijk voor klanten van
www.samsung.com/nl."

Het horloge daar mag je volgens mij wel geld retour vragen dit staat ook zo op de promo website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

prakka schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 20:54:
[...]
Het horloge daar mag je volgens mij wel geld retour vragen dit staat ook zo op de promo website.
Ik zie nu dat Samsung de website heeft aangepast, want toen ik de cashback aanvraag deed voor de flip5, stonden er twee knoppen, optie1: wie hem bij Samsung had gekocht en optie2 wie hem elders had gekocht. En ik heb toen netjes op optie1 geklikt en alles netjes ingevuld.

En hadden ze dat niet gewild dan hadden ze dit heel simpel kunnen oplossen door een melding te geven "Registratie is niet mogelijk voor klanten van de Samsung webshop" als je op optie1 klikt. Ik bedoel hiermee, ze gaven zelf de optie om een aanvraag in te sturen als je hem bij Samsung had gekocht 😉

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

* knip* Dit soort reacties voegen niets toe en zijn niet bevorderlijk voor de sfeer.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 17-08-2023 12:53 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• tottianovic
Ik heb een vraag. Tijdens bestelling van mijn fold5 via de samsung webshop ben ik vergeten dat jaartje gratis samsung care aan te vinken. Hierdoor staat er in mijn factuur en bestelbevestiging nergens ‘gratis jaar samsung care’

Weet iemand hoe ik dit achteraf in orde kan maken?

Dankjulliewel!

• blue13x
tottianovic schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:38:
Ik heb een vraag. Tijdens bestelling van mijn fold5 via de samsung webshop ben ik vergeten dat jaartje gratis samsung care aan te vinken. Hierdoor staat er in mijn factuur en bestelbevestiging nergens ‘gratis jaar samsung care’

Weet iemand hoe ik dit achteraf in orde kan maken?

Dankjulliewel!
In principe niet, omdat ze dan zullen aangeven dat dat geen onderdeel is van de order. En dat je deze zal moeten retourneren en een nieuwe order moet plaatsen. Wellicht zal klantenserivice iets voor je kunnen doen, maar verwacht niet teveel.....

• Church of Noise
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:28

Church of Noise

Drive it like you stole it

Net iets vreemds voorgehad: wil de vegan leather cover voor m'n Fold 5 bestellen, bij een van de laatste stappen krijg ik de melding ' We leveren momenteel helaas niet in jouw gebied '. (mijn gebied betreft een gemeente in Oost-Vlaanderen, België).

Heeft nog iemand dat tegengekomen?
Lijkt dat ze misschien wat overstelpt zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Het gebruik van glazen screen protector voor cover screen op de Fold5 is echt een verademing. Gebruikte op de Fold4 de officiele plastic screen protector, daar kon je snel van die microkrasjes op zien. De glazen protector van Spigen is aan te raden, laat voldoende ruimte voor het S Pen hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
blue13x schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:42:
Het gebruik van glazen screen protector voor cover screen op de Fold5 is echt een verademing. Gebruikte op de Fold4 de officiele plastic screen protector, daar kon je snel van die microkrasjes op zien. De glazen protector van Spigen is aan te raden, laat voldoende ruimte voor het S Pen hoesje.
Hoeveel heb je betaald voor de glass spigen screenprotector als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
tottianovic schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 04:25:
[...]

Hoeveel heb je betaald voor de glass spigen screenprotector als ik vragen mag?
19.99 euro, je krijgt twee: https://www.amazon.nl/-/e...o2ov_dt_b_product_details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docoda
Mijn order was origineel vertraagd tot 23/08 door de watch en nu zou het plots 20/09 zijn omdat de online exclusive blue een versie is dat 3-4 weken duurt om binnen te komen. Zou op hun website hebben gestaan maar de customer service legde prompt op toen ze zag dat het nergens staat.

Wat een rommel is dat bedrijf. Een website dat meerdere versies heeft en daardoor slecht werkt, ontzettend slechte klantenservice en nu dit gerommel met levertijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Klantenservice is inderdaad de slechtste die er ongeveer bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docoda
Nou, nogmaals gebeld en deze keer een topkerel aan de telefoon gehad.

Als leverdatum staat nu op mijn orderpagina 20/09/22. Ja, 2022.
In het systeem zou nog netjes 23/08 staan en er zou geen sprake zijn van backorders op de exclusives volgens hem. Hij heeft een ticket intern aangemaakt voor de glitch.

Hopelijk krijg ik dan alles alsnog volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Docoda schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:16:
Mijn order was origineel vertraagd tot 23/08 door de watch en nu zou het plots 20/09 zijn omdat de online exclusive blue een versie is dat 3-4 weken duurt om binnen te komen. Zou op hun website hebben gestaan maar de customer service legde prompt op toen ze zag dat het nergens staat.

Wat een rommel is dat bedrijf. Een website dat meerdere versies heeft en daardoor slecht werkt, ontzettend slechte klantenservice en nu dit gerommel met levertijden.
Ze verzinnen maar wat, er stond nergens dat de online exclusive kleuren 3-4 weken zouden duren.
Bij mij hebben ze ook verzonnen, eindstand vertraging door het horloge en niet door de online exclusive kleuren, die was gwn op voorraad...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Docoda
blue13x schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:00:
[...]

Ze verzinnen maar wat, er stond nergens dat de online exclusive kleuren 3-4 weken zouden duren.
Bij mij hebben ze ook verzonnen, eindstand vertraging door het horloge en niet door de online exclusive kleuren, die was gwn op voorraad...
Ik ben net teruggebeld door de 'topkerel'. Nou, hij had even doorgevraagd over de online exclusive kleuren en wist me dus te melden dat het wel degelijk klopt dat deze een levertijd van 3-4 weken zouden hebben. Hij wist me er wel bij te zeggen dat het inderdaad nergens op de website staat en dit een fout is dat ze zouden gaan oplossen op de website.
Eigenaardig want ik dacht toch dat hier een aantal waren die de exclusive Blue al zouden hebben.

Maarja uiteindelijk zei hij dat alles op dit moment op backorder zou staan...

Wat een rommel daar. Ik wacht af tot 23/08. Misschien duikt alles dan wel op. Had beter verwacht van een bedrijf als Samsung. Te naief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Docoda schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:17:
[...]

Ik ben net teruggebeld door de 'topkerel'. Nou, hij had even doorgevraagd over de online exclusive kleuren en wist me dus te melden dat het wel degelijk klopt dat deze een levertijd van 3-4 weken zouden hebben. Hij wist me er wel bij te zeggen dat het inderdaad nergens op de website staat en dit een fout is dat ze zouden gaan oplossen op de website.
Eigenaardig want ik dacht toch dat hier een aantal waren die de exclusive Blue al zouden hebben.

Maarja uiteindelijk zei hij dat alles op dit moment op backorder zou staan...

Wat een rommel daar. Ik wacht af tot 23/08. Misschien duikt alles dan wel op. Had beter verwacht van een bedrijf als Samsung. Te naief.
Heb je een horlohe derbij gedaan? Ik denk dat dat je order vertraagd.

Ik had de watch 6 classic en fold 5 met een online exclusive kleur. Nadat ze de order hebben gesplitst werd gelijk mijn fold verzonden en kreeg ik vandaag pas mijn watch 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oneplus11
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 20-08-2024
Oke

[ Voor 99% gewijzigd door Oneplus11 op 19-08-2023 04:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oneplus11
Voode zit er verschillende r ram tussen 512gb en 1tb of enkel in rom dank u dank u

[ Voor 60% gewijzigd door Oneplus11 op 19-08-2023 04:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Oneplus11 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 23:13:
Voor de rest enkel de 1 tb bij een tweaker verkoper uit Leiden voor ongeveer 1499 euro. Maar ik wil graag alleen cash betalen en dat kan alleen meestal via mp verkopers:( ... Laatste vraag zit er nog verschil kwa ram tussen 512gb en 1tb of enkel in rom dank u dank u
Je kan die Tweaker vragen of hij zoveel cash accepteert.

Ook via marktplaats zou ik het niet accepteren. Zoon groot bedrag maak je maar gewoon over. Of bij een stort automaat stort je op mijn rekening
Dan heeft het automaat gecontroleerd op valse biljetten. Witwassen is dan je eigen probleem.
Kans is gewoon aanwezig dat je als Tweaker verkoper of MP verkoper dit met 1500 nepgeld.

Ook zou ik liever via Tweakers kopen dan via marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oneplus11
O

[ Voor 99% gewijzigd door Oneplus11 op 19-08-2023 04:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oneplus11
Ok

[ Voor 99% gewijzigd door Oneplus11 op 19-08-2023 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oneplus11
Kan de moderator me account verwijderen ik heb me antwoord en ga forum niet meer gebruikt dank u

Dat kan je zelf regelen via deze link https://privacy.dpgmedia.nl/nl/privacy-rights

[ Voor 33% gewijzigd door 13art op 19-08-2023 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-lucas
Benzema schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 07:52:
Voor degene die geen geld willen mislopen volg de link die ik heb gedeeld en registreer.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Zoals je kan zien op de foto's, de voorwaarden verkapt uitgelegd. Je kan ook de uitgebreide voorwaarden lezen. Deelnemende 1tb modellen. (Dus240€) retour. Voor 512gb of flip is het 120€. En de mail van goedkeuring. Verspil je geld niet en vraag het aan.
Net goedkeuring gekregen van Samsung.
Bedankt voor de tip! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:23
--Was al verrekend bij aankoop blijkbaar--

[ Voor 87% gewijzigd door Geekess op 22-08-2023 14:39 . Reden: niet meer nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
gekke-lucas schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 10:39:
[...]

Hier gewoon afgekeurd. Reden niet deelnemende winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Rohit schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:16:
[...]

Hier gewoon afgekeurd. Reden niet deelnemende winkel..
Had je "https://www.samsung.com/nl/" als deelnemende winkel of gwn "samsung"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
blue13x schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:25:
[...]

Had je "https://www.samsung.com/nl/" als deelnemende winkel of gwn "samsung"
Samsung.nl had ik staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
gekke-lucas schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 10:39:
[...]

Hier ook!

• Rohit
Wanneer heb je geregistreerd? Dan ga ik het nog een keer proberen...

[ Voor 10% gewijzigd door Rohit op 24-08-2023 11:07 ]

• blue13x
Rohit schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 11:02:
[...]

Wanneer heb je geregistreerd? Dan ga ik het nog een keer proberen...
Zondag...en maandagnal goedgekeurd.

• Rohit
blue13x schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 11:12:
[...]

Zondag...en maandagnal goedgekeurd.
zou dat geautomatiseerd fout lopen omdat ik het juiste url niet had ingevuld dan... wauw zou echt heel raar zijn hahaha. Heb jij dit ingevuld als verkoper: https://www.samsung.com/nl/ ?

[ Voor 10% gewijzigd door Rohit op 24-08-2023 11:22 ]

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Heb de cashback ook aangevraagd ondanks de online verkoop. Tot mijn verbazing ook goedgekeurd. Onder het mom van wie niet waagt...

Volgens mij als verkoper "Samsung" opgegeven.

Dus inderdaad bedankt voor de tip. Overigens voel ik geen ethische bezwaren. Samsung wil graag deze Foldables pushen bij het grote publiek en besteedt daar heel heel veel geld aan vanuit marketing.

Heb mijn Fold4 toen nog gekocht voor netto €930 door een preorder korting te combineren met een live korting in de popup store in Leidschendam vorig jaar.

Dit keer de Fold5 voor €1250. Op zich niet verkeerd. Vond de €200-300 inruil voor de Fold4 alleen wel beschamend. :z Dus ook niet gedaan.

Verder was er 2 weken geleden die promotie met gratis de Flip5 bij afsluiten van abonnement bij Vodafone. Heb toen voor mijn vrouw de Flip5 gehaald. Haar Flip4 was net een week ervoor gevallen en scharnier kapot.

Kortom, kwa marketing doen wij hier ons werk wel hehe.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Rohit schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 11:22:
[...]

zou dat geautomatiseerd fout lopen omdat ik het juiste url niet had ingevuld dan... wauw zou echt heel raar zijn hahaha. Heb jij dit ingevuld als verkoper: https://www.samsung.com/nl/ ?
Klopt.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:35
Ik heb ook geprobeerd te registreren voor de cashback van mijn bij Samsung gekochte Fold 5, ook afgewezen vanwege niet deelnemende winkel. Ik had https://www.samsung.com/nl/ ingevuld.
De telefoon is daarom inmiddels weer retour naar Samsung, want zonder de cashback vond ik 'm echt te duur voor wat er is verbeterd t.o.v. de Fold 4. Maar ook als ik hem nog had, zou ik een registratie van de cashback niet nog een keer geprobeerd hebben. Het zou zomaar kunnen dat ook na de goedkeuring in eerste instantie, de cashback bij een handmatige controle alsnog wordt afgekeurd, na de periode van 30 dagen waarin je de telefoon nog terug mag sturen.

• tottianovic
Of-Aaargh schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:05:
Ik heb ook geprobeerd te registreren voor de cashback van mijn bij Samsung gekochte Fold 5, ook afgewezen vanwege niet deelnemende winkel. Ik had https://www.samsung.com/nl/ ingevuld.
De telefoon is daarom inmiddels weer retour naar Samsung, want zonder de cashback vond ik 'm echt te duur voor wat er is verbeterd t.o.v. de Fold 4. Maar ook als ik hem nog had, zou ik een registratie van de cashback niet nog een keer geprobeerd hebben. Het zou zomaar kunnen dat ook na de goedkeuring in eerste instantie, de cashback bij een handmatige controle alsnog wordt afgekeurd, na de periode van 30 dagen waarin je de telefoon nog terug mag sturen.
Waarom lukte het jou niet en de anderen wel? Zij hebben ook www.samsung.com/nl/ ingevuld? Zou het misschien liggen aan de 'https://' die jij ervoor hebt gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:21
Fold 5 1TB aangeschaft via de ICS site van Samsung. Hier is de cashback ook goedgekeurd, heb www.samsung.com/nl gebruikt, dus zonder http of https.

Maar goed, eerst maar eens werkelijk vangen :P

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Flip5 aangeschaft via ING/Samsung... morgen komt dynalogic even voorbij rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonidodmassive
  • Laatst online: 10-09 19:33
Zojuist de onderstaande mail ontvangen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_QnX5sJ6Cy6L9gChSsNR8wk06h4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wk3VoD0qsd7cVe7hXvRBDeF5.png?f=fotoalbum_large
Ik ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
Ik kreeg gisteren deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PbM-uNX9Frf4DEmDYAXV4THy03o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oFoAMmKNoS7vI8aBcA4iwdmW.jpg?f=fotoalbum_large

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Update uitbetaling promo actie m.b.t. geheugen upgrade en/of de horloge cashback!

Ik krijg zojuist onderstaande bevestiging van uitbetaling voor de Flip5 in de mail.

En vlak daarna nog één voor de Galaxy Watch6 Classic:

Binnen een week ontvang je jouw retourbedrag op rekeningnummer ....
Dit gebeurt naar aanleiding van je deelname aan onze Samsung Galaxy Watch6 Classic (47mm, BT) promotie met registratienummer ....

We gaan nu je cadeau gereed maken voor verzending. Je ontvangt bericht van ons zodra we deze af hebben gegeven aan de koerier.

Horlogebandje is dus ook onderweg.

Ik moet toegeven dat dit sneller is als verwacht.

Goed bezig Samsung! (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EstFIzi3PhWG5kXxLeh-PzVn4EQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bd43oMCAFO8VtySMjqRpsYJ5.jpg?f=fotoalbum_large

• RADS
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-07 23:05
Ik vind de prijsontwikkeling van de Flip 5 vrij opmerkelijk. Ik heb nu een paar keer op het punt gestaan om hem te bestellen, maar hij blijft maar in prijs dalen. Inmiddels voor iets meer dan 800 euro heb je een 256GB versie. Welliswaar zonder gadgets zoals een Watch of Tablet, maar deze telefoon schrijft harder af dan een auto.

Ik twijfel even of er nog meer acties komen van Samsung, want als de prijs ook zakt bij Samsung zelf of de premium winkels die mee doen met acties, dan kun je mogelijk al een Flip 5 kopen in de 750-800 range met een gratis horloge ofzo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remoss
Zie net dat de 240 euro cashback is gestort 👍🏻

Online...

• Benzema
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 02-11-2023
tottianovic schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 03:41:
[...]

Je zegt ‘toen verder zitten zoeken en kwam erop neer dat je naderhand nog eens 240€ terug kon vragen voor 1tb’. Waar precies? Ik heb ook verder zitten zoeken en ik lees het volgende:

Bovenaan pagina 2 in de voorwaarden staat:

‘Bij aankopen gedaan via samsung.com/nl wordt de promotie direct bij aankoop verrekend. Registratie via samsung.com.nl/promo is dus niet mogelijk voor klanten van samsung.com/nl’

Dan is het toch logisch dat jouw plannetje niet werkt?
Mijn 240€ gestort gekregen zojuist. Leuk dat je neerbuigend deed, maar ik heb wel 240€ bespaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Ik weet niet of het de bedoeling is dat hier nu allemaal +1 berichtjes worden geplaatst over de cashback-actie, maar bij deze: 120 euro's zijn net gestort.

Voor een Flip 5 die dus online bij Samsung gekocht is tijdens de actieperiode met flinke korting. :)

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

Aardig wat fraudeurs er tussendoor gefietst dus :o :+ :+ :+

Sinterklaas wil bier !

• Of-Aaargh
Ik ben er helaas niet tussendoor gefietst met de aanvraag voor de cashback bij Samsung. Niet goedgekeurd. Daarom heb ik mijn Fold 5 weer teruggestuurd, en is een Iphone 15 nu onderweg naar mij. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
ParaWM schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:02:
Ach ja, alles naar waarheid ingevuld. Bij het vakje "winkel" gewoon het Samsung/ING web-adres ingevuld. Alle informatie meegestuurd.

En Samsung, een miljardenbedrijf met genoeg middelen om alles te verifiëren, vindt het kennelijk toch allemaal goed genoeg.

Zorgt er toch voor dat mijn Flip 5 van 512 GB nu effectief 730 euro's heeft gekost. *O*

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benzema
ParaWM schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:02:
Fraudeurs is hiervoor niet het juiste woord. Hun systeem klopt niet, of ze hebben de voorwaarden niet perfect opgesteld, waardoor het wel goedgekeurd is. Ik ken de voorwaarden ondertussen niet meer uit mijn hoofd, maar er was een reden dat ik het probeerde, nadat ik het goed had doorgelezen.

[ Voor 37% gewijzigd door Benzema op 11-10-2023 06:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Benzema schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 05:52:
[...]

Fraudeurs is hiervoor niet het juiste woord. Hun systeem klopt niet, of ze hebben de voorwaarden niet perfect opgesteld, waardoor het wel goedgekeurd is. Ik ken de voorwaarden ondertussen niet meer uit mijn hoofd, maar er was een reden dat ik het probeerde, nadat ik het goed had doorgelezen.
De voorwaarden waren duidelijk: als je de telefoon bij Samsung zelf had gekocht heb je geen recht op de cashback. Dat er op een of andere manier een aantal onterechte aanvragen in het begin door de controle zijn geglipt is iets anders. Ik acht de kans dat Samsung alsnog dat geld gaat terugvragen klein, maar dat mogen ze wel natuurlijk. Ik ga er vanuit dat ze dat geld als verlies afschrijven en doorberekenen in de prijzen van de Fold/Flip 6 :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benzema
Of-Aaargh schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 07:47:
[...]

De voorwaarden waren duidelijk: als je de telefoon bij Samsung zelf had gekocht heb je geen recht op de cashback. Dat er op een of andere manier een aantal onterechte aanvragen in het begin door de controle zijn geglipt is iets anders. Ik acht de kans dat Samsung alsnog dat geld gaat terugvragen klein, maar dat mogen ze wel natuurlijk. Ik ga er vanuit dat ze dat geld als verlies afschrijven en doorberekenen in de prijzen van de Fold/Flip 6 :+ .
Volgens hun promotie, staat in feite "aangekocht via samsung.com"

Registratie doe je bij samsung.com/nl

Dus als je hem gekocht heb bij www.samsung.com/nl heb je hem elders besteld. Lijkt mij een Maas in de wet. Daarom probeerde in het en is het denk ook gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Benzema schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 22:00:
[...]

Volgens hun promotie, staat in feite "aangekocht via samsung.com"

Registratie doe je bij samsung.com/nl

Dus als je hem gekocht heb bij www.samsung.com/nl heb je hem elders besteld. Lijkt mij een Maas in de wet. Daarom probeerde in het en is het denk ook gelukt.
Deze lijkt me niet door de giecheltest te komen. :D
Waarschijnlijk was het een maas in de controle, maar het is zeker geen maas in de wet. Als Samsung de cashback wil terugvorderen, staan ze volkomen in hun recht. Ik wil je niet bangmaken hoor, dat gaan ze waarschijnlijk niet doen voor die paar personen die het is gelukt de controle te omzeilen.

[ Voor 25% gewijzigd door Of-Aaargh op 12-10-2023 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

RADS schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:55:
Ik vind de prijsontwikkeling van de Flip 5 vrij opmerkelijk. Ik heb nu een paar keer op het punt gestaan om hem te bestellen, maar hij blijft maar in prijs dalen. Inmiddels voor iets meer dan 800 euro heb je een 256GB versie. Welliswaar zonder gadgets zoals een Watch of Tablet, maar deze telefoon schrijft harder af dan een auto.

Ik twijfel even of er nog meer acties komen van Samsung, want als de prijs ook zakt bij Samsung zelf of de premium winkels die mee doen met acties, dan kun je mogelijk al een Flip 5 kopen in de 750-800 range met een gratis horloge ofzo..
Daarentegen blijft de Fold 5 behoorlijk prijzig. Eigenlijk heb ik geen betere aanbieding meer gezien dan de introductiekorting. Ik heb een paar keer het aanvraagformulier half ingevuld, maar dacht dan van 'toch maar niet'. Nu best wel spijt van.

Hoe ging dat met de Fold 4? Kreeg dat toestel na een bepaalde tijd (Black friday, kerst?) interessante kortingsacties?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RADS
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-07 23:05
PaT schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 16:44:
[...]
Daarentegen blijft de Fold 5 behoorlijk prijzig. Eigenlijk heb ik geen betere aanbieding meer gezien dan de introductiekorting. Ik heb een paar keer het aanvraagformulier half ingevuld, maar dacht dan van 'toch maar niet'. Nu best wel spijt van.

Hoe ging dat met de Fold 4? Kreeg dat toestel na een bepaalde tijd (Black friday, kerst?) interessante kortingsacties?
Op zich ook al flink gedaald tov de introductieprijs? De daling ligt op hetzelfde niveau als de Fold 4 volgens mij. Idem voor de Flip 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m10000
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-08 23:07
Gisteren de flip 5 besteld op Belsimpel i.c.m een 1 jarig abbo van budget Mobiel.

https://www.belsimpel.nl/...torage_size%5B0%5D=512000

Goedkope abbo en met de cyber monday cashback komt de 512gb nu uit op 582 euro. Geen geld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:04

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Eergister ook op Belsimpel een Flip5 besteld, in de outlet. Een open doosje, met gsm zonder gebruiksporen (en dat klopt ook) een groene 512gb versie voor 808 euro.

Prima deal lijkt mij. Ze hebben meer "open doos" Flip5's

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Mad-Matt schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 21:13:
Eergister ook op Belsimpel een Flip5 besteld, in de outlet. Een open doosje, met gsm zonder gebruiksporen (en dat klopt ook) een groene 512gb versie voor 808 euro.

Prima deal lijkt mij. Ze hebben meer "open doos" Flip5's
Ik weet het niet hoor... misschien dat ik voor een paar tientjes meer, toch liever een echt nieuwe en verzegelde heb. Ook al ziet een telefoon er van buiten prima uit, je weet niet wat er door de eerste eigenaar mee is gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Of-Aaargh schreef op zondag 3 december 2023 @ 08:32:
[...]

Ik weet het niet hoor... misschien dat ik voor een paar tientjes meer, toch liever een echt nieuwe en verzegelde heb. Ook al ziet een telefoon er van buiten prima uit, je weet niet wat er door de eerste eigenaar mee is gedaan.
Zo heeft een ieder zijn voorkeur, op het moment van schrijven is de goedkoopste aanbieding 949 euro dus is het verschil toch iets meer als een paar tientjes. Verder moest ik wel lachen bij de opmerking " je weet niet wat er door de eerste eigenaar mee is gedaan". Dat weet je inderdaad niet maar er bestaat een levendige 2de hands markt voor mobiele telefoons. Mede omdat een mobiele telefoon redelijk recht toe, recht aan is. Hij doet het of hij doet het niet. Los daarvan wordt hij natuurlijk door de verkoper, Belsimpel in dit geval, gecontroleerd en verkocht met garantie. Het zou vast geen levensvatbaar verdienmodel zijn als de producten met gebreken of defect afgeleverd worden. Het staat je vrij natuurlijk als jij de voorkeur geeft aan een nieuw exemplaar maar dat is dan niet gebaseerd op argumenten maar gewoon jouw voorkeur. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
MeanDz schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:35:
[...]

Zo heeft een ieder zijn voorkeur, op het moment van schrijven is de goedkoopste aanbieding 949 euro dus is het verschil toch iets meer als een paar tientjes. Verder moest ik wel lachen bij de opmerking " je weet niet wat er door de eerste eigenaar mee is gedaan". Dat weet je inderdaad niet maar er bestaat een levendige 2de hands markt voor mobiele telefoons. Mede omdat een mobiele telefoon redelijk recht toe, recht aan is. Hij doet het of hij doet het niet. Los daarvan wordt hij natuurlijk door de verkoper, Belsimpel in dit geval, gecontroleerd en verkocht met garantie. Het zou vast geen levensvatbaar verdienmodel zijn als de producten met gebreken of defect afgeleverd worden. Het staat je vrij natuurlijk als jij de voorkeur geeft aan een nieuw exemplaar maar dat is dan niet gebaseerd op argumenten maar gewoon jouw voorkeur. _/-\o_
Dat is wat ik zeg, ik gaf alleen maar mijn voorkeur aan, wat ik zou doen. Verder even goede vrienden!

Laagste prijs voor een losse 512GB Flip5 is volgens de pricewatch 854 euro (al is dat bij een partnershop van Amazon.nl), terwijl de prijs lang rond de 834 heeft gehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:04

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ach, het scheelt best wat en er zit gewoon 2 jaar garantie op volgens de site van Belsimpel. Dus ik heb het gegokt en geloof best dat het goed komt

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Oh zeker, even goede vrienden! Het is volkomen legitiem als jij een andere keuze maakt en 854 euro is al een stuk schappelijker inderdaad, dan scheelt het niet zoveel. Nou ben ik zelf geen fan van Amazon partnershops maar dat zegt niks verder. Als dat voor jou werkt heb je daar gewoon een mooie deal aan.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste