Hoewel ik iets later besteld had, is de rest hetzelfde bij mij verlopen. De mail op 8 augustus "wij zijn u niet vergeten maar je moet maar even langer wachten tot minimaal 16 augustus" was een onwelkome boodschap. Na een tip van een medewerker, dinsdag (8 aug) opnieuw besteld en nu komt hij vandaag binnen. Andere order geannuleerd wat nog makkelijk kon.Gizmo4ever schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:29:
[...]
28 juli een zwarte fold5 met 512GB besteld, samen met een Galaxy Watch6 Classic vanaf de Samsung shop. Op 7 augustus zou het geheel worden geleverd. 4 augustus een mail gehad dat ze de bestelling niet zijn vergeten, maar dat de leverdatum is verplaatst naar 16 augustus. Sindsdien niets meer gehoord over de levering.
Overigens bij de nieuwe iorder kon ik meteen een afleverdag kiezen (eerste was vandaag) en toen ik iets later de order terugkeek, zag ik dat ik de order niet meer zo maar kon annuleren, moest via een medewerker.
Geen idee waarom de eerdere order niet eerder kon worden geleverd maar dit is voor mij een gevalletje: vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van.