Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-06 13:39
Het zou kunnen zijn dat je inruil wordt afgewezen als je toestel dat je opstuurt een andere IMEI heeft dan die je in je aanvraag hebt ingevuld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Richh schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 14:48:
Gisteren mijn Fold5 ontvangen van Samsung zelf, in de blauwe online exclusive kleur. Mooi op tijd dus.
...
Pics or it didn't happen! :+

...Er komen te weinig prachtige plaatjes van de telefoons in de verschillende kleuren binnen op dit forum naar mijn mening, zeker de exclusieve zijn interessant! ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:15
Sanny1987 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 15:32:
[...]

Pics or it didn't happen! :+

...Er komen te weinig prachtige plaatjes van de telefoons in de verschillende kleuren binnen op dit forum naar mijn mening, zeker de exclusieve zijn interessant! ;)
Oke, oke :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fHSYMK7JNLtUIRLlXhVImUBjPcQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PDrG9g1CKBNlNd5sh5u7AA5J.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Td6jrn1w337LEeEWk6iTwDxZ86Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zUFyvns4d6hKMSl8mygvwtKn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dXNFoaPmIR67Uoa4ajSOk-4_wm4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/slRZNa1gTMHFlysR8wvuijfV.jpg?f=fotoalbum_tile

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-06 10:28
Hier ook alles binnen!! Ik ga spelen!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-06 23:15
De mijne komt morgen binnen!

Heb nu de Fold 2, dus hoop op een mooe upgrade.
Ook ik heb last gehad van een defecte hinge (na bijna 2 jaar),in de garantie gerepareerd met tevens vervanging van de batterij en scherm. Ding kwam weer als nieuw terug!

De orginele scherm protector had ik er al lang afgehaald, deze komt naar verloop van tijd lost te zitten (vooral met dit warme weer). Maakte ze geen probleem van kreeg gewoon weer een nieuwe.
Met de reparatie wel even opletten als je de e-sim gebruikt, en je hebt geen telefoon liggen met e-sim dat is dan ff lastig.

Heb er een tijd met case mee rond gelopen, maar die er na een tijdje vanaf gehaald, (werd hij te bulky van).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WorstmetJus
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-06 10:11
Ik vind die kleur in het echt veel mooier dan ik had gedacht. Toch een beetje spijt dat ik die niet heb genomen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19:21
Heel die matte randen, ik ben voor grijs met zwarte matte randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:18
Dankzij bovenstaande post had ik eergisteren de Flip5 via Tele2 besteld. Die wordt zometeen geleverd. Maar ik ging steeds meer twijfelen over de bestelde kleur, had gisteravond besloten dat ik mijn S22U beter kon verkopen dan aan mijn dochter doorgeven (ze laat ze nogal eens vallen en hij past niet in haar zakken, yeay skinny puberbroeken), besloot ik vanochtend om de groene versie via ICS met inruil te kopen. Dan kom ik uit op zo'n 350,- zonder moeite te hoeven doen om dingen te verkopen, onzekerheid etc.
De Tele2 versie gaat ongeopend direct weer terug.
Ik heb alleen geen idee hoe lang het gaat duren voor hij via Samsung geleverd wordt. Als levertijd stond er 'Wordt geleverd: binnenkort'.
Ik ben ook even kwijt hoe ik de partnerportal aan mijn samsung account kan koppelen, zodat ik de bestelinfo enzo kan zien (maar dat ga ik opzoeken, zal hier vast ergens staan). Voor nu is het even iets langer geduld hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Geekess op 03-08-2023 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benzema
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 02-11-2023
Geekess schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:22:
[...]

Dankzij bovenstaande post had ik eergisteren de Flip5 via Tele2 besteld. Die wordt zometeen geleverd. Maar ik ging steeds meer twijfelen over de bestelde kleur, had gisteravond besloten dat ik mijn S22U beter kon verkopen dan aan mijn dochter doorgeven (ze laat ze nogal eens vallen en hij past niet in haar zakken, yeay skinny puberbroeken), besloot ik vanochtend om de groene versie via ICS met inruil te kopen. Dan kom ik uit op zo'n 350,- zonder moeite te hoeven doen om dingen te verkopen, onzekerheid etc.

Ik heb alleen geen idee hoe lang het gaat duren voor hij via Samsung geleverd wordt. Als levertijd stond er 'Wordt geleverd: binnenkort'.
Ik ben ook even kwijt hoe ik de partnerportal aan mijn samsung account kan koppelen, zodat ik de bestelinfo enzo kan zien (maar dat ga ik opzoeken, zal hier vast ergens staan). Voor nu is het even iets langer geduld hebben.
[...]

[...]

Je kan via de mail, je ordernummer kopiëren. Op de link onder in de mail drukken op “mijn account”. Heb je direct een tab naast inloggen en kan je de gegevens invullen. Kom je zo uit bij je bestelling. Ik kreeg via hun sws een mail en sms voor de levering werd verzonden op de dag van verzending (van mijn adapter) rest moet nog volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benzema
blue13x schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:47:
[...]

Heel die matte randen, ik ben voor grijs met zwarte matte randen.
Zat te twijfelen tussen deze blauwe en icy blue, heb mijne nog niet binnen. Maar vind persoonlijk de zwarte randen storen op het blauw. Deze kleur blauw komt daardoor imo, niet goed tot zijn recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:39
Best wel apart, eerst stond er bij Samsung de levering op 4 augustus, nu staat er vanaf 4 augustus. Vorige week woensdag al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:12
Het lijkt ook een beetje willekeurig, ik heb op de releasedag besteld (flip 5) en tot vandaag bleef hij hangen in status 3 (Verzending aangevraagd) met als leverdatum 07-08-2023. Tot vanmiddag, nu staat ie in status 4 (Voorbereiding van de verzending) met als leverdatum 05-08-2023.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 21:15
Benzema schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:48:
[...]

Zat te twijfelen tussen deze blauwe en icy blue, heb mijne nog niet binnen. Maar vind persoonlijk de zwarte randen storen op het blauw. Deze kleur blauw komt daardoor imo, niet goed tot zijn recht.
Smaken verschillen :) ik vind de kleurcombi juist wel tof!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandorian
Heb zelf de icy blue, wilde de bestelling nog aanpassen naar de blue,maar dat ging niet meer...

Dacht dat de blue mooier zou zijn, maar ben na deze foto's juist blij met de icy blue.
Niet dat ik er nog iets van zie met de zwarte s pen cover erom heen maar ja.

Note: Vrijdag avond besteld, order stond leveren vanaf 04-08. Vandaag ontvangen.

[ Voor 13% gewijzigd door Pandorian op 03-08-2023 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-06 21:27
Grappig. Ik ben vandaag door Samsung gebeld. Ik ben Samsung Member (had me ook aangemeld voor het unpacked evenement). Had toen, net als velen hier, ook zo'n extra early bird code gekregen.

Echter kreeg ik nu via de tel nog een extra korting aangeboden daar bovenop. Heb het aanbod overigens afgewezen want binnenkort komt de Fold 5 al binnen maar vond het wel apart om door Samsung zelf gebeld te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
  • Laatst online: 12-06 07:54
Ik heb de toestel vandaag ontvangen, maar nog geen mail gehad voor de inruiltoestel. Heeft iemand ervaring met hoe lang dat normaal duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
Bij mij net na het instellen van de phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-05 23:40
MitchellHearth schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:20:
Grappig. Ik ben vandaag door Samsung gebeld. Ik ben Samsung Member (had me ook aangemeld voor het unpacked evenement). Had toen, net als velen hier, ook zo'n extra early bird code gekregen.

Echter kreeg ik nu via de tel nog een extra korting aangeboden daar bovenop. Heb het aanbod overigens afgewezen want binnenkort komt de Fold 5 al binnen maar vond het wel apart om door Samsung zelf gebeld te worden!
Wat voor korting kreeg je aangeboden via de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Laatst online: 10-06 21:27
Ruben-vds schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 22:58:
[...]

Wat voor korting kreeg je aangeboden via de telefoon?
Ja stom, heb daar niet op doorgevraagd omdat ik al een Fold 5 binnen krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-06 04:30
Nee niet stom maar raar, dus je krijgt een aanbod maar je vraagt niet, gewoon uit nieuwsgierigheid, wat dat aanbod is? Dat vind ik wel vreemd, ik zou op zijn minst willen weten wat ik misgelopen was en eventueel de bestaande bestelling annuleren om gebruik te kunnen maken van de verbeterde aanbieding maar jij zei nee laat maar want hij is al onderweg? Dat kan natuurlijk maar ik vind dat wel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-05 18:27
MeanDz schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 23:49:
Nee niet stom maar raar, dus je krijgt een aanbod maar je vraagt niet, gewoon uit nieuwsgierigheid, wat dat aanbod is? Dat vind ik wel vreemd, ik zou op zijn minst willen weten wat ik misgelopen was en eventueel de bestaande bestelling annuleren om gebruik te kunnen maken van de verbeterde aanbieding maar jij zei nee laat maar want hij is al onderweg? Dat kan natuurlijk maar ik vind dat wel raar.
Dat is die code die begint met HON maar kom je uiteindelijk hoger uit als met de early bird korting. Dus geen man overboord.

Hier overigens ook de eerst getoonde leverdatum verdwenen in mijn account. Er staat nu alleen nog "verzending aangevraagd".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
luckyluc100 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:07:
[...]

Dat is die code die begint met HON maar kom je uiteindelijk hoger uit als met de early bird korting. Dus geen man overboord.

Hier overigens ook de eerst getoonde leverdatum verdwenen in mijn account. Er staat nu alleen nog "verzending aangevraagd".
Denk dat we langs elkaar heen praten, de HON code is de early bird code die ook ik ontving van Samsung, die kon je alleen de eerste paar dagen na het unpacked event gebruiken, die is nu niet meer geldig.

Waar hij naar refereerde was niet de HON code maar een losstaand verbaal aanbod via de telefoon. En dan vind ik het raar dat je niet vraagt wat dat aanbod inhoudt. Dat is zijn goed recht hoor maar ik zou een andere keuze hebben gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyluc100
MeanDz schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:20:
[...]

Denk dat we langs elkaar heen praten, de HON code is de early bird code die ook ik ontving van Samsung, die kon je alleen de eerste paar dagen na het unpacked event gebruiken, die is nu niet meer geldig.

Waar hij naar refereerde was niet de HON code maar een losstaand verbaal aanbod via de telefoon. En dan vind ik het raar dat je niet vraagt wat dat aanbod inhoudt. Dat is zijn goed recht hoor maar ik zou een andere keuze hebben gemaakt.
Nee hoor heb ze ook gesproken, de HON code aangeboden gekregen en is gewoon nog bruikbaar. Ik kan deze zelfs nog stapelen met die HMN code. Die marketing telefoontjes van Samsung zijn altijd dezelfde codes als die je in je mail hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-06 22:57
Zag deze voorbij komen op Pepper, lijkt mij momenteel de meest aantrekkelijke aanbieding als je bij Vodafone / Ziggo zit;

https://nl.pepper.com/aan...fone-samsung-flip5-284058

Alleen vandaag en morgen van toepassing

[ Voor 10% gewijzigd door CyberJohn op 04-08-2023 11:05 ]

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Beste klant,

Van harte welkom bij de Galaxy family! Onlangs heeft u de nieuwe Galaxy Z Flip5 bij Samsung besteld en zijn wij achter de schermen druk bezig met het voorbereiden van uw bestelling. Helaas duurt het iets langer vanwege de grote vraag voordat uw Galaxy Z flip5 arriveert en uw nieuwe leverdatum is 16 augustus. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Maar geen zorgen, we zijn u niet vergeten! We doen ons uiterste best om toch zo snel mogelijk uw bestelling te versturen en binnenkort ontvangt u een nieuwe update. Houd uw email in de gaten
Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HamuNaptra
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Hier besteld op release dag en nu net een mail gekregen dat levering zal plaatsvinden op 16 aug. ipv 8 aug.
Op de order pagina is de datum van verwachte levering nu ook verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 11:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:53

Dennis1812

Amateur prutser

Hier ook uitgesteld naar de 16e toch jammer dat iedereen voorraad heeft behalve Samsung zelf

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benzema
ING voordeel geldt dacht ik tot 13 augustus. 15% korting boven op de Samsung 150€ zonder inruil of 200€ met inruil(boven op de inruil waarde). En de 1TB komt net iets goedkoper uit door de 240€ cb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benzema
Hebben jullie allemaal de Flip of ook mensen met fold? Heb de Fold 1 augustus besteld, maar nog geen uitstel mail gehad. Staat nog steeds op verzenden vanaf vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wm1234
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:04
Top actie vandaag bij Vodafone met de Flip 5, 256 gb i.c.m. een 40 gb abbo / onbeperkt bellen

- Telefoon gratis, als je de intentie heb om een telefoon in te ruilen (neem een oud afgeschreven ding).
- maandelijkse kosten 22.50 euro, als je Ziggo klant bent, anders rond de 30 euro
- Cashback 120 euro
- Sommige winkels kan het gelijk mee, sommige komt de koerier.

Alleen in de aangesloten winkels vandaag en morgen, niet online. Ik denk persoonlijk dat ze morgen niet doorgaan i.v.m. de drukte.

[ Voor 14% gewijzigd door wm1234 op 04-08-2023 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieck
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06 14:25
Ik heb dezelfde mail gehad voor de Fold5, echter heb ik vanmorgen wel een track&trace code gehad met als verwachte leverdatum morgen. Ben heel benieuwd of het de 5e of de 16e gaat worden.

Overigens lijkt het wel alsof ze lifo werken. Ik heb een aantal dagen na de release besteld en toen was de verwachte levering bijgesteld van de 7e (bij release) naar de 4e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazZz
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23:33
wm1234 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:55:
Top actie vandaag bij Vodafone met de Flip 5, 256 gb i.c.m. een 40 gb abbo / onbeperkt bellen

- Telefoon gratis, als je de intentie heb om een telefoon in te ruilen (neem een oud afgeschreven ding).
- maandelijkse kosten 22.50 euro, als je Ziggo klant bent, anders rond de 30 euro
- Cashback 120 euro
- Sommige winkels kan het gelijk mee, sommige komt de koerier.

Alleen in de aangesloten winkels vandaag en morgen, niet online. Ik denk persoonlijk dat ze morgen niet doorgaan i.v.m. de drukte.
Ben ook van plan om hier gebruik van te gaan maken. Even kijken of ik zo naar Rotterdam kan en hopen dat er nog voorraad is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wm1234
MazZz schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:10:
[...]

Ben ook van plan om hier gebruik van te gaan maken. Even kijken of ik zo naar Rotterdam kan en hopen dat er nog voorraad is.
Ik was er eind van de ochtend, ging prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:12
arieck schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:09:
[...]

Ik heb dezelfde mail gehad voor de Fold5, echter heb ik vanmorgen wel een track&trace code gehad met als verwachte leverdatum morgen. Ben heel benieuwd of het de 5e of de 16e gaat worden.

Overigens lijkt het wel alsof ze lifo werken. Ik heb een aantal dagen na de release besteld en toen was de verwachte levering bijgesteld van de 7e (bij release) naar de 4e.
Nee geen lifo... eerder wiwu (willekeurig in willekeurig uit)... mijne binnen het uur na de release bestelt en wordt nu morgen bezorgd (SMS komt net binnen).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:31
MitchellHearth schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:20:

Het heeft er alle schijn van dat Samsung de flip en Fold modellen deze eerste pre order en verkoop periode nu echt fors wil pushen, zodat ze ook echt breed zichtbaar worden in het Nederlandse straatbeeld. En ja zo werkt het ook. Als opeens een kwart van je klas, of van je collega's een vouwtelefoon heeft of wil, dan is de kans grot dat anderen ook mee willen

……en het vouwen en flippen onderscheid natuurlijk ook de Samsungs van de Iphones. Samsung heeft natuurlijk ook graag dat huidige bezitters die gaan overstappen niet naar een Iphone gaan (zie o.a. het inruil aanbod voor Flip3 bezitters die nu hun 24 maanden contract ongeveer uitgezeten hebben). En ze willen natuurlijk ook wel voor elkaar krijgen dat je je geld nu aan een Samsung uitgeeft voordat Apple in september de nieuwe Iphones lanceert en de oude in de aanbieding gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door ucsdcom op 05-08-2023 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:46
Yep, hier ook... had ik net gepland om vrij te zijn voor ontvangst kan het opnieuw...

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benzema
renzo4000 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:32:
[...]

Nee geen lifo... eerder wiwu (willekeurig in willekeurig uit)... mijne binnen het uur na de release bestelt en wordt nu morgen bezorgd (SMS komt net binnen).
Zo voelt het wel idd, nu zijn al mijn items in voorbereiding, op mijn fold na.
Edit: sms en mail gekregen dat mijn bestelling verzonden is en morgen komt. De Fold staat in het bestel overzicht nog als “wordt geleverd vanaf 4 aug”

Echt logisch om je bezorgdienst 3x naar mijn huis te sturen.

Edit: ik vrees het ergste, een bevestigingsmail gehad. De producten worden verstuurd en komen morgen. Zo ook op de Samsung site. Alleen mijn Fold staat op de site als nog niet verzonden. In de mail staat hij wel in de lijst als zijnde verzonden. Maar ook staat eronder (zie foto) dat hij pas wordt geleverd wordt vanaf 26-08! :@

Na het plaatsen van de foto besef ik me nu dat zelfs bij het hoesje staat vanaf 02-09. Snap niet hoe die al ingepakt en verzonden kan zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I7yEzsg9kHOhz4OC_SuxdgCBPCY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J8X1JH9hkj6mvooo2arqL7lO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 65% gewijzigd door Benzema op 05-08-2023 02:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Echt bijzonder dat ze enerzijds zo hard alles pushen met bizarre kortingen.
Diverse Shops prima voorraad hebben en snel leveren.
Maar Samsung zelf niks kan leveren en leveringen gaat uitstellen naar eind augustus.

Lijkt mij dat je eigen klanten voorgaan.
En dat je je kortingsacties een maandje later doet als je wel voorraad hebt en iets kan leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musiclover0206
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-05 09:32
MeanDz schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 23:49:
Ook ik ben als Samsung member gebeld en heb een persoonlijke kortingcode aangeboden gekregen die goed is 50 euro (stapelbaar) indien je een accessoire in je winkelwagen hebt (begint met OBN).

Even het volgende getest:
In de Samsung store:
Fold5 512GB + S-pen case 1799
Incl HON code 1699
Incl OBN code 1649 (gestapeld)

In ICS store werkt de OBN code ook (de HON niet) en geeft je 50eu voucherkorting. Bovengenoemde komt dan uit op 1309 euro, zelfde prijs als de ICS23FLIPFOLD code (toen die nog werkte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Ik kom uit op € 1017, 10 met inbegrip van starter pack en losse USB-C kabel

Galaxy Z Fold5 Icy Blue, 512 GB

€ 947,15 - € 951,85
Extra kortingen toegevoegd

Inruilen
Samsung GALAXY S22 ULTRA 512GB
Bewerken
Remove

Inruilwaarde: € 367,-
Toevoegen
Verzekering
Samsung Care+ 1 Jaar Onopzettelijke Schade en Vloeistofschade
Bewerken
GRATIS
Verwijderen

Opslagupgrade

Gratis upgrade toegepast
512GB 256GB

Galaxy Z Fold5 Note Package (Slim S-pen™ Case + 25W charger w/o cable)

€ 55,- - € 54,99

5A USB-C to USB-C Kabel Zwart

€ 14,95 - € 8,04

HMN Voordeelcode 100 euro

Members voordeel verrekend
Pre-registratievoordeel verrekend
€200 extra inruilwaarde toegepast
35% voordeel op accessoires toegepast
50% voordeel op accessoires toegepast
Subtotaal (excl. BTW)
€ 835,28
Samsung Care+ (incl. BTW)
0,-
Thuiskopieheffing (excl. BTW)
€ 5,30
BTW (21%)
€ 176,52
Standaard verzending
Gratis
Totaal
Inclusief BTW
€ 1017,10
Totaal voordeel:
€ 1134,88 8)7

En met !TB krijg ik dit:

Galaxy Z Fold5 (Online Exclusive)
Gray, 1 TB
SM-F946BZUNEUB
PROMOTIE
€ 1049,15
- € 969,85

Gratis verzending in heel Nederland
Subtotaal (excl. BTW)
€ 916,89
0,-
€ 5,30
BTW (21%)
€ 193,66
Standaard verzending
Gratis
Totaal
Inclusief BTW
€ 1115,85
Totaal voordeel:
€ 1271,13

Ik heb twee early bird codes gestapeld.
Hon 200 euro
HMN 100 euro

Ook hier zit een starterpack + losse USB-C kabel bij.

Dat is meer dan de helft korting, leipe shit.

[ Voor 25% gewijzigd door MeanDz op 05-08-2023 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoerin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-06 18:22
Hier staat ook nog alles op 'wordt geleverd Vanaf 04 Augustus 2023'
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0pTUq7ts_qrnDgurrUEAoiWZB6g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MQLViTBOoeuyOtWrgXvwgCrU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Benzema
Oké ik snap niks meer van Samsung maar ben nu toch onverwacht al eigenaar geworden van mijnZ Fold 5. Zoals ik hier boven poste verwachtte ik hem pas de 26e. Nu toch al binnen! 1 augustus besteld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/duO_yMFw1J_0UcOZLwSLpETeotw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/umGB4VB97xDGDrghi3jHi7DF.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tTMhemTN_VLzoGx4gy6jbFkhPdI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KLXC9KtyDhVJvJHjqr67a7Da.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/57rt4kc5PNNWAq-Hls7S4cn1XNA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lYnaOn0wpMmukK3j8hWwhJi3.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-06 10:59
Dennis1812 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 02:26:
Echt bijzonder dat ze enerzijds zo hard alles pushen met bizarre kortingen.
Diverse Shops prima voorraad hebben en snel leveren.
Maar Samsung zelf niks kan leveren en leveringen gaat uitstellen naar eind augustus.

Lijkt mij dat je eigen klanten voorgaan.
En dat je je kortingsacties een maandje later doet als je wel voorraad hebt en iets kan leveren
Wat je vaak ziet, en dat heeft Sony ook met de PS5, is dat je je retail-partners tevreden wilt houden. Daar ben je ergens ook van afhankelijk dus geef je soms iets extra. Het verkopen via de eigen kanaal is een extra waarvan fabrikanten tegenwoordig het idee hebben dit ook te moeten doen (a la Apple). Maar de Samsung webshop is een van de slechtste webshops die ik ken.

Wilde bijvoorbeeld van de hoes die ik bijbesteld heb bij mijn Flip 5 de kleur wijzigen. Kon niet. Ok, maar kan ik dan een nieuwe bestelling plaatsen waarbij ik ook weer 50% korting krijg op een hoesje. Nee kan niet. Ik kon wel een code krijgen voor 15% korting. En bedankt, wat heb ik daar nou weer aan.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musiclover0206
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-05 09:32
MeanDz schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:19:

€ 947,15 - € 951,85

Inruilen
Bewerken
Remove

Toevoegen
Verzekering
Bewerken
GRATIS
Verwijderen

Opslagupgrade

Gratis upgrade toegepast
512GB 256GB

€ 55,- - € 54,99

€ 14,95 - € 8,04

Subtotaal (excl. BTW)
€ 835,28
0,-
€ 5,30
BTW (21%)
€ 176,52
Standaard verzending
Gratis
Totaal
Inclusief BTW
€ 1017,10
Totaal voordeel:
€ 1134,88 8)7

En met !TB krijg ik dit:

Gray, 1 TB
SM-F946BZUNEUB
PROMOTIE
€ 1049,15
- € 969,85

Subtotaal (excl. BTW)
€ 916,89
0,-
€ 5,30
BTW (21%)
€ 193,66
Standaard verzending
Gratis
Totaal
Inclusief BTW
€ 1115,85
Totaal voordeel:
€ 1271,13

Hon 200 euro
HMN 100 euro

Is dit via de Samsung membershop, ING, ICS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
MeanDz schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:19:

€ 947,15 - € 951,85

Inruilen
Bewerken
Remove

Toevoegen
Verzekering
Bewerken
GRATIS
Verwijderen

Opslagupgrade

Gratis upgrade toegepast
512GB 256GB

€ 55,- - € 54,99

€ 14,95 - € 8,04

Subtotaal (excl. BTW)
€ 835,28
0,-
€ 5,30
BTW (21%)
€ 176,52
Standaard verzending
Gratis
Totaal
Inclusief BTW
€ 1017,10
Totaal voordeel:
€ 1134,88 8)7

En met !TB krijg ik dit:

Gray, 1 TB
SM-F946BZUNEUB
PROMOTIE
€ 1049,15
- € 969,85

Subtotaal (excl. BTW)
€ 916,89
0,-
€ 5,30
BTW (21%)
€ 193,66
Standaard verzending
Gratis
Totaal
Inclusief BTW
€ 1115,85
Totaal voordeel:
€ 1271,13

Hon 200 euro
HMN 100 euro

Maar dan reken je ook de inruilwaarde van je S22 Ultra mee? Je moet de waarde van dat inruiltoestel natuurlijk niet meetellen in de eindprijs van de Fold. Want die S22 had je ook via V&A of marktplaats kunnen verkopen, en die optie ben je nu kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Musiclover0206 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 15:07:
[...]

Is dit via de Samsung membershop, ING, ICS?
Ja man, de member shop zonder ING korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Of-Aaargh schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 16:33:
[...]

Maar dan reken je ook de inruilwaarde van je S22 Ultra mee? Je moet de waarde van dat inruiltoestel natuurlijk niet meetellen in de eindprijs van de Fold. Want die S22 had je ook via V&A of marktplaats kunnen verkopen, en die optie ben je nu kwijt.
Dat klopt, is een keuze. Als je geen zin hebt in onderhandelen en of wachten op een serieus bod dan kan je hem inruilen.

Je kan hem ook via de genoemde kanalen zelf verkopen, net wat jou voorkeur heeft.

Heb je helemaal gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2040C
  • Laatst online: 08-08-2023
Waar kan ik als Belg de beste deal doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-06 20:36
CyberJohn schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 11:04:
Zag deze voorbij komen op Pepper, lijkt mij momenteel de meest aantrekkelijke aanbieding als je bij Vodafone / Ziggo zit;

https://nl.pepper.com/aan...fone-samsung-flip5-284058

Alleen vandaag en morgen van toepassing
Ik heb vrijdagmiddag van deze aanbieding gebruik kunnen maken.
Galaxy flip 5 512 GB 0 euro met Red Unlimited incl Ziggo korting voor 22,50 per maand (verlenging). Kreeg op zaterdag wel een e-mail dat de levering wat langer gaat duren (3 tot 5 dagen). Nog even geduld hebben.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benzema
Zijn er al meer gelukkigen ondertussen? Ben vooral benieuwd nog naar de andere kleuren in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-lucas
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-12-2024
Besteld via casbackxl in de ics store. Krijg nu ook nog €21,24 cashback. Staat wel dat het 2 maanden duurt 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:29

ParaWM

Pro Prutser

Jammer dat ik niet in NL was afgelopen weekend voor de Vodafone ziggo actie. Wat een top deal! Wil voor komend weekend nog wel toeslaan. Tele2 actie / truc is dan het meest voordelig nu, right? In vergelijk met bv ICS en samsung store zelf.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benzema
ParaWM schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 02:17:
Jammer dat ik niet in NL was afgelopen weekend voor de Vodafone ziggo actie. Wat een top deal! Wil voor komend weekend nog wel toeslaan. Tele2 actie / truc is dan het meest voordelig nu, right? In vergelijk met bv ICS en samsung store zelf.
ING actie loopt tot 12 of 13 augustus dacht ik. Was voor de 512gb evt 1300 kwijt inclusief spen case en screen protector en voor de 1tb 1289€ inclusief die dingen. Omgerekend na cashback, voor 512gb krijg je 120€ terug en voor de 1tb krijg je 240€ terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qball829
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 08-03-2024
1 augustus besteld, nog steeds aan t wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-06 22:30
qball829 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 12:32:
Hier ook. Stond eerst op leveren van af 4 augustus, toen 3 augustus en inmiddels weer op vanaf 4 augustus.

Verzending is aangevraagd maar dat is al vanaf het begin de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

qball829 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 12:32:
Wij besteld op de dag van t unpacked event

En levering is nu aangepast naar vanaf 16 augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeldridge82
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik heb hem ook op 1 aug besteld. Zaterdag gebeld met Samsung. Men kon niet zeggen wanneer de nieuwe binnenkomst komt. Het kan begin deze week zijn, maar er is ook een kans dat we nog tot volgende week moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:19
Dennis1812 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 14:06:
[...]

Wij besteld op de dag van t unpacked event

En levering is nu aangepast naar vanaf 16 augustus
hier hetzelfde.
maar online staat de status nog vanaf 4 aug, technisch gezien niet fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoerin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-06 18:22
Van harte welkom bij de Galaxy family! Onlangs heeft u de nieuwe Galaxy Z Fold5 bij Samsung besteld en zijn wij achter de schermen druk bezig met het voorbereiden van uw bestelling. Helaas duurt het iets langer vanwege de grote vraag voordat uw Galaxy Z Fold5 arriveert en uw nieuwe leverdatum is 16 augustus. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Maar geen zorgen, we zijn u niet vergeten! We doen ons uiterste best om toch zo snel mogelijk uw bestelling te versturen en binnenkort ontvangt u een nieuwe update. Houd uw email in de gaten.

U kunt niet reageren op deze e-mail, maar mocht u in de tussentijd vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via één van onze
De online tracker geeft nog steeds aan vanaf 04-08 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
yoerin schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:15:
[...]

De online tracker geeft nog steeds aan vanaf 04-08 :(
Ook net gehad, ga eens kijken of ik 'm ergens anders eerder kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-05 23:40
Op zich wel bizar dat ik mn Fold nu al meer dan een week in bezit heb m.b.v. Belsimpel. Bizar om te horen dat de Samsung site zelf trager is voor velen.

M'n Watch 6 Classic was dan daarintegen al wel sinds 1 augustus binnen gekomen, die kwam van de Samsung store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ruben-vds schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:23:
Op zich wel bizar dat ik mn Fold nu al meer dan een week in bezit heb m.b.v. Belsimpel. Bizar om te horen dat de Samsung site zelf trager is voor velen.

M'n Watch 6 Classic was dan daarintegen al wel sinds 1 augustus binnen gekomen, die kwam van de Samsung store.
Zie 'm bij verschillende sites op voorraad staan, dat is dus inderdaad het frustrerende...
Net ook even gebeld maar het systeem lag plat blijkbaar bij Samsung.
Snap dat het "first world" problems zijn maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benzema
GroeneThee schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:19:
[...]

Ook net gehad, ga eens kijken of ik 'm ergens anders eerder kan krijgen.
Zonde als je er elders meer voor moet betalen.

[ Voor 37% gewijzigd door Benzema op 08-08-2023 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wm1234
Vrijdag contract getekend bij Vodafone, morgen staat een afspraak ingepland voor levering. Flip 5 512 gb.

Ik zie dat de levertijd nu al op liep tot 3 tot 4 weken dus wel blij dat ze hem nu al leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:48
Eerst vanochtend een mail van Samsung dat er vertraging is en de nieuwe leverdatum (Flip 5) 16-08-2023 is geworden maar zojuist een bericht dat er morgen al geleverd gaat worden.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qball829
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 08-03-2024
JohnnyV76 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:44:
Eerst vanochtend een mail van Samsung dat er vertraging is en de nieuwe leverdatum (Flip 5) 16-08-2023 is geworden maar zojuist een bericht dat er morgen al geleverd gaat worden.
Hier ook hetzelfde, ben zo hartstikke blij haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
Neem aan dat jij ook een flip hebt besteld en geen Fold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Hier nog steeds geen status verandering.. behalve dan die in het humeur van mijn vrouw als ik aangeef dat mensen die dezelfde dag of later hebben besteld het ding allang in huis hebben of morgen krijgen :+

Ben benieuwd of ze de watch 6 vast opsturen zodra ze die hebben of alles tegelijk komt.
Bandje voor de watch is al binnen. Net als een lader waar de watch, buds en telefoon tegelijk op kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
Hier op 3-8 besteld, en vanmiddag bericht gekregen dat hij morgen geleverd wordt.
Besteld bij Samsung zelf (via ICS portal), moet je zelf thuis zijn om hem aan te nemen, of mag een gezinslid dat ook doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geekess schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:19:
Hier op 3-8 besteld, en vanmiddag bericht gekregen dat hij morgen geleverd wordt.
Besteld bij Samsung zelf (via ICS portal), moet je zelf thuis zijn om hem aan te nemen, of mag een gezinslid dat ook doen?
Mijn gezinslid mocht het (flip, via Samsung webshop) gewoon aannemen, ook zonder mijn paspoort dat ik klaar had gelegd. Scheelt dat het enkel de telefoon is, geen abonnement erbij waarvoor je (in ieder geval vroeger) jezelf moest legitimeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
Hij is binnen! Controle stelde helemaal niks voor. Voornaam + achternaam noemen, en telefoon wordt overhandigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
GroeneThee schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:31:
[...]

Zie 'm bij verschillende sites op voorraad staan, dat is dus inderdaad het frustrerende...
Net ook even gebeld maar het systeem lag plat blijkbaar bij Samsung.
Snap dat het "first world" problems zijn maar toch.
Ik quote mijzelf maar even... heb uiteindelijk na een tip van een medewerker de bestelling opnieuw gedaan gisteren. Net een bericht gekregen van Samsung dat hij morgen wordt afgeleverd... wordt dus toch thuis werken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

GroeneThee schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:30:
[...]

Ik quote mijzelf maar even... heb uiteindelijk na een tip van een medewerker de bestelling opnieuw gedaan gisteren. Net een bericht gekregen van Samsung dat hij morgen wordt afgeleverd... wordt dus toch thuis werken :9
Dat vind ik echt heel naar vanuit Samsung om nieuwe bestellingen voorrang te geven op oude.
First in first out is toch het meest logisch? Tuurlijk verdienen ze meer op nieuwe orders ivm de pre order kortingen.. maar dan nog
Gewoon hopen dat men annuleert.
Had je die kortingen niet moeten aanbieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Dennis1812 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:32:
[...]

Dat vind ik echt heel naar vanuit Samsung om nieuwe bestellingen voorrang te geven op oude.
First in first out is toch het meest logisch? Tuurlijk verdienen ze meer op nieuwe orders ivm de pre order kortingen.. maar dan nog
Gewoon hopen dat men annuleert.
Had je die kortingen niet moeten aanbieden
Ik heb exact dezelfde kortingen gekregen (via ING manier besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:27
Kreeg goedkeuring van mijn cashback (120 euro geheugen upgrade Flip 5) en gelijk een jaar samsung care+ erbij dat is wel lekker...had hem gekocht bij mobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benzema
Kreeg vandaag ook goedkeuring voor mijn 240€ cb, bij samsung besteld. Nu is de prijs 1176€ geworden, bizar 1100 korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
Benzema schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 19:57:
Kreeg vandaag ook goedkeuring voor mijn 240€ cb, bij samsung besteld. Nu is de prijs 1176€ geworden, bizar 1100 korting.
Bijzonder, gewoon aangevraagd terwijl er staat dat je niet in aanmerking komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:19
The Source schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 19:16:
[...]

hier hetzelfde.
maar online staat de status nog vanaf 4 aug, technisch gezien niet fout :)
Was eerst vanaf 4 aug.
toen mail 16 aug
nu mail morgen met tracking nummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-lucas
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-12-2024
Benzema schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 19:57:
Haha hoe dan! 8)7

gewoon de originele samsung factuur insturen via de promo pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Status is bij de Flip, hoes en bandje van de watch aangepast naar verzending voorbereiden.
Status van de watch 6 hangt nog op verzending aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benzema
luckyluc100 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 21:36:
[...]

Bijzonder, gewoon aangevraagd terwijl er staat dat je niet in aanmerking komt?
Vond het raar omschreven, leek op het begin alsof het er al af was. Toen verder zitten zoeken en kwam erop neer dat je naderhand nog eens 240€ terug kon vragen voor 1tb en anders 120€ voor 512gb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Benzema
gekke-lucas schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 21:43:
[...]

Haha hoe dan! 8)7

gewoon de originele samsung factuur insturen via de promo pagina?
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=7V49MCYU9P5DD

Als je de link volgt kom je uit op de cashback van de fold. Anders gewoon Google op cashback flip samsung. Alle gegevens invullen en dan krijg je mailtje. Als ze vragen waar je hem gekocht heb is samsung niet voldoende. Die keurde ze af bij mij. Vul dan in "www.samsung.com/nl"

[ Voor 33% gewijzigd door Benzema op 09-08-2023 22:13 ]

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:25
Benzema schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 22:09:
[...]

Vond het raar omschreven, leek op het begin alsof het er al af was. Toen verder zitten zoeken en kwam erop neer dat je naderhand nog eens 240€ terug kon vragen voor 1tb en anders 120€ voor 512gb.
Je zegt ‘toen verder zitten zoeken en kwam erop neer dat je naderhand nog eens 240€ terug kon vragen voor 1tb’. Waar precies? Ik heb ook verder zitten zoeken en ik lees het volgende:

Bovenaan pagina 2 in de voorwaarden staat:

‘Bij aankopen gedaan via samsung.com/nl wordt de promotie direct bij aankoop verrekend. Registratie via samsung.com.nl/promo is dus niet mogelijk voor klanten van samsung.com/nl’

Dan is het toch logisch dat jouw plannetje niet werkt?

• Benzema
tottianovic schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 03:41:
[...]

Je zegt ‘toen verder zitten zoeken en kwam erop neer dat je naderhand nog eens 240€ terug kon vragen voor 1tb’. Waar precies? Ik heb ook verder zitten zoeken en ik lees het volgende:

Bovenaan pagina 2 in de voorwaarden staat:

‘Bij aankopen gedaan via samsung.com/nl wordt de promotie direct bij aankoop verrekend. Registratie via samsung.com.nl/promo is dus niet mogelijk voor klanten van samsung.com/nl’

Dan is het toch logisch dat jouw plannetje niet werkt?
Het is geen "plannetje", dat heet voorwaarden lezen. In de voorwaarden staat letterlijk dat je na registreren van je telefoon geld terug krijgt, na aankoop.

In dat stukje zie ik het idd staan, maar in de uitgebreide voorwaarden staat dat nergens omschreven. Misschien wordt het goedgekeurd omdat ik het met een ING link heb gekocht. Niet geschoten is voor andere sws mis.

[ Voor 12% gewijzigd door Benzema op 10-08-2023 08:55 ]

• GroeneThee
Pfff verwachte aankomsttijd (track & trace) 17:20-19:20 }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benzema
Voor degene die geen geld willen mislopen volg de link die ik heb gedeeld en registreer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fZsMJTTxZgwYvrEYFxDD_xJrgxE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NrxAkurE1hscQFNmtQ2J4GIb.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-ZSYnuoll_XK-dMA8ibxPCq71s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ISM6rWexjRgINDoYlxVOyo9D.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ls67qEM5ugvZ9EOuYuleH2pIu0I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W7ZEQid3oM3h8uw7zxmPVWWC.jpg?f=fotoalbum_tile

Zoals je kan zien op de foto's, de voorwaarden verkapt uitgelegd. Je kan ook de uitgebreide voorwaarden lezen. Deelnemende 1tb modellen. (Dus240€) retour. Voor 512gb of flip is het 120€. En de mail van goedkeuring. Verspil je geld niet en vraag het aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benzema
GroeneThee schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 07:38:
Pfff verwachte aankomsttijd (track & trace) 17:20-19:20 }:|
Dat is spijtig zo laat, maar wel fijn dat je hem eindelijk krijgt

• Of-Aaargh
Benzema schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 07:18:
[...]

Het is geen "plannetje", dat heet voorwaarden lezen. In de voorwaarden staat letterlijk dat je na registreren van je telefoon geld terug krijgt, na aankoop.

In dat stukje zie ik het idd staan, maar in de uitgebreide voorwaarden staat dat nergens omschreven. Misschien wordt het goedgekeurd omdat ik het met een ING link heb gekocht. Niet geschoten is voor andere sws mis.
Ik help het je hopen, in de voorwaarden staat wel degelijk dat je bij aankoop bij Samsung.com.nl geen recht hebt op de cashback:

"Bij aankopen gedaan via www.samsung.com/nl wordt de promotie direct bij aankoop verrekend.
Registratie via www.samsung.com.nl/promo is dus niet mogelijk voor klanten van
www.samsung.com/nl."

In je winkelwagentje bij Samsung wordt de upgrade-korting ook reeds verrekend ("gratis upgrade toegepast"). Dus het kan zomaar zijn dat hoewel je er nu tussendoor geglipt bent, je bij de handmatige controle alsnog geen terugbetaling krijgt. Eerst maar een paar maanden wachten tot je het geld echt teruggestort krijgt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CjnPhEmG2PPNGMYBX8-qp8HnjtE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HPB99OizoaECPgNoZD3jF3jp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Of-Aaargh op 10-08-2023 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benzema
Of-Aaargh schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:42:
[...]

Ik help het je hopen, in de voorwaarden staat wel degelijk dat je bij aankoop bij Samsung.com.nl geen recht hebt op de cashback:

"Bij aankopen gedaan via www.samsung.com/nl wordt de promotie direct bij aankoop verrekend.
www.samsung.com/nl."

In je winkelwagentje bij Samsung wordt de upgrade-korting ook reeds verrekend ("gratis upgrade toegepast"). Dus het kan zomaar zijn dat hoewel je er nu tussendoor geglipt bent, je bij de handmatige controle alsnog geen terugbetaling krijgt. Eerst maar een paar maanden wachten tot je het geld echt teruggestort krijgt...

[Afbeelding]
Bij mijn bestelling of factuur staat niets over een opslag upgraden. Denk dat die 240€ dan wel daadwerkelijk komt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cO81P-3MVl9Ue3b8MZiVshv6fVY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eNPrBimn1XOEujScjHf5xoQd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Of-Aaargh schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:42:
[...]

www.samsung.com/nl."

[Afbeelding]
Hij hoeft het niet te hopen, de cashback van 200 is voor iedereen die een Flip of een Fold aanschaft en wordt inderdaad gelijk verrekend in je winkelwagentje. De geheugen upgrade is een andere actie en staat daar los van. Koop jij een Flip met 256GB dan krijg je gratis een upgrade naar 512GB en als je bij de Fold kiest van 1TB krijg je hem voor de prijs van de 512GB, achteraf te verrekenen met de cashback die je moet aanvragen via de pagina die Benzema met ons deelde.

Niks aan het handje alleen iedereen die er voor in aanmerking komt moet het wel zelf aanvragen dus jij ook als je er aanspraak op wil maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remoss
  • Laatst online: 11-06 10:22
Benzema schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 22:11:
[...]

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=7V49MCYU9P5DD

Als je de link volgt kom je uit op de cashback van de fold. Anders gewoon Google op cashback flip samsung. Alle gegevens invullen en dan krijg je mailtje. Als ze vragen waar je hem gekocht heb is samsung niet voldoende. Die keurde ze af bij mij. Vul dan in "www.samsung.com/nl"
Ook maar aangevraagd. In de bijzondere voorwaarden staat dat het kan worden gecombineerd met andere promoties, dus er is kans dat het goed gaat.

Online...

• DrNizeGuy
Werkt toch niet jongens
Samsung header image
Beste X,

Onlangs heb je deelgenomen aan onze Samsung Galaxy Z Flip5 8GB_512GB Graphite promotie met registratienummer XxxxxxxX. Helaas voldoet jouw registratie niet aan de actievoorwaarden. Daarom kunnen we je deelname helaas niet goedkeuren.

De reden hiervoor is:

Het deelnemende model is niet aangekocht bij een deelnemende winkel.

• MeanDz
Ok dat is wel vreemd, waar heb jij hem gekocht als ik vragen mag? Ik heb de mijne bij mobiel.nl gekocht en de goedkeuring voor de geheugen cashback van 120 en de Watch6 cashback van 70 euro met gratis bandje al binnen dus ben wel benieuwd waar jij hem hebt aangeschaft.

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

MeanDz schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:44:
Ok dat is wel vreemd, waar heb jij hem gekocht als ik vragen mag? Ik heb de mijne bij mobiel.nl gekocht en de goedkeuring voor de geheugen cashback van 120 en de Watch6 cashback van 70 euro met gratis bandje al binnen dus ben wel benieuwd waar jij hem hebt aangeschaft.
Samsung verrekend gelijk bij aanschaf via de eigen webshop
Maar zoals ik t begrijp dacht deze Tweaker het dan nog een keer te krijgen en dus dubbel te willen ontvangen.

• MeanDz
Zie het nu ook staan op hun website, ook de geheugen upgrade wordt direct verrekend.
Zit in de prijs verdisconteerd die je ziet staan bij het toestel.

Je hebt gelijk.

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

MeanDz schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:15:
Zie het nu ook staan op hun website, ook de geheugen upgrade wordt direct verrekend.
Zit in de prijs verdisconteerd die je ziet staan bij het toestel.

Je hebt gelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8BWS7cK1vNsxyjDLUwM_u6Pii3o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2Bb6GJBLk8SxjIX04BUcCTos.png?f=fotoalbum_large

Totaal €1061 korting op telefoon, hoesje, watch en bandje. +1 jaar Samsung care+ nog.
Prima deal.

• sonidodmassive
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-02 12:21
Heeft iemand al zijn Fold 5 ontvangen? Ik wacht nog op mijn 1TB versie.

• GroeneThee
sonidodmassive schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:23:
Die van mij komt vandaag vanochtend een tracking gehad die niet geupdate wordt omdat ze geen contact met de chauffeur hebben. Dus vooralnog hou ik 19:30 aan ...

• Gizmo4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:17
sonidodmassive schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:23:
28 juli een zwarte fold5 met 512GB besteld, samen met een Galaxy Watch6 Classic vanaf de Samsung shop. Op 7 augustus zou het geheel worden geleverd. 4 augustus een mail gehad dat ze de bestelling niet zijn vergeten, maar dat de leverdatum is verplaatst naar 16 augustus. Sindsdien niets meer gehoord over de levering.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste