Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, JRE actie🙂? Dat ding wat bij jou kapot is, heet een "scharnier"naruto39 schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 17:26:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Goe'navund,
Op mijn Z Flip 5 is er iets stuk gegaan, zie bijlage. Een stukje rubber ziet er niet hetzelfde uit als de rechterkant. Weet iemand hoe dit onderdeel heet en of dit onder garantie valt als ik het wil laten repareren? Of kan ik het zelf repareren?
Zijn er geen providers meer die opzeggen per maand aanbieden?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
KPN biedt dat nog aan.sten123 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 15:28:
Zijn er geen providers meer die opzeggen per maand aanbieden?
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Bij gebrek aan een flip 6 topic, voor 621 euro besteld in de Samsung shop app met pre order code en inruil van een s21 ultra 256gb
Maak een flip 6 topic?418O2 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:08:
Bij gebrek aan een flip 6 topic, voor 621 euro besteld in de Samsung shop app met pre order code en inruil van een s21 ultra 256gb
Wees de eerste.
Veel plezier met je aanschaf! Ik ga eens zoeken naar een Fold 6 aanbieding.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Ik heb zojuist de 512GB besteld. Via mn early bird code kreeg ik €300 extra inruilwaarde, €100 korting i.p.v. €50 en 5% en 10% korting als member / voor het bestellen via de galaxy shop app.Dennis1812 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:20:
[...]
Maak een flip 6 topic?
Wees de eerste.
Veel plezier met je aanschaf! Ik ga eens zoeken naar een Fold 6 aanbieding.
Kwam uiteindelijk uit op €1016 na inruil van mijn Fold4 512GB.
Heb even rondgeshopt bij andere aanbiedingen via VIP store / ING.
Interessant is dat ING voor 500 rentepunten nog eens een extra korting aanbied, maar via de galaxy shop met inruil en early bird code was ik toch voordeliger uit.
Nu hopen dat de toestellen eerder worden verstuurd.. net als de jaren daarvoor.Tomhap schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:55:
[...]
Ik heb zojuist de 512GB besteld. Via mn early bird code kreeg ik €300 extra inruilwaarde, €100 korting i.p.v. €50 en 5% en 10% korting als member / voor het bestellen via de galaxy shop app.
Kwam uiteindelijk uit op €1016 na inruil van mijn Fold4 512GB.
Heb even rondgeshopt bij andere aanbiedingen via VIP store / ING.
Interessant is dat ING voor 500 rentepunten nog eens een extra korting aanbied, maar via de galaxy shop met inruil en early bird code was ik toch voordeliger uit.
Die van mij staat ondertussen al op status 4/6 "voorbereiden van de verzending".038Robijno schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:57:
[...]
Nu hopen dat de toestellen eerder worden verstuurd.. net als de jaren daarvoor.
Geen idee of ze hem zo laten staan tot de 18e of dat hij vanavond / morgen op 'verzonden' zal springen.
Dat is wel al snel ja.. bij mij staat er: verzending aangevraagd’ spanning weerTomhap schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:10:
[...]
Die van mij staat ondertussen al op status 4/6 "voorbereiden van de verzending".
Geen idee of ze hem zo laten staan tot de 18e of dat hij vanavond / morgen op 'verzonden' zal springen.
Ik twijfel tussen de S24 ultra of de Fold 6? Hoe verhouden deze telefoons zich tot elkaar? Bijvoorbeeld de camera's.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
De camera's van de Fold 6 zijn dezelfde als die van de Fold 5. En die waren weer dezelfde als van de S22 (de gewone, niet de UItra). Dus voor de camera's kun je beter een gewone S23 kopen.Frez schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 08:56:
Ik twijfel tussen de S24 ultra of de Fold 6? Hoe verhouden deze telefoons zich tot elkaar? Bijvoorbeeld de camera's.
Het enige waar je een Fold voor koopt is het grote binnenscherm, verder zijn de specs vergelijkbaar met de standaard S23/S24.
En het scherm van de S24 Ultra is echt wel een stuk beter dan het buitenschermpje van de Fold 6. Het ontspiegelde en harde glas (de eerste smartphone waarvan het glas niet "scratches at a level 6") is echt heel fijn. Ik irriteerde me ook mateloos aan het enorm spiegelende binnenscherm van de Fold 5. Het binnenscherm van de Fold 6 is net zo'n spiegel.
Mij leek het wel tof om op zo'n fold sporadisch een filmpje te streamen of een mobile game te spelen. Maar als ik dat zo hoor ga ik voor de prijs toch liever voor een S24 ultra powerhouse. Ik upgrade vanaf de S22 ultra dus zal niet zo'n verschil zijn.... maar die kan ik doorschuiven naar mijn partner.Of-Aaargh schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:12:
[...]
De camera's van de Fold 6 zijn dezelfde als die van de Fold 5. En die waren weer dezelfde als van de S22 (de gewone, niet de UItra). Dus voor de camera's kun je beter een gewone S23 kopen.
Het enige waar je een Fold voor koopt is het grote binnenscherm, verder zijn de specs vergelijkbaar met de standaard S23/S24.
En het scherm van de S24 Ultra is echt wel een stuk beter dan het buitenschermpje van de Fold 6. Het ontspiegelde en harde glas (de eerste smartphone waarvan het glas niet "scratches at a level 6") is echt heel fijn. Ik irriteerde me ook mateloos aan het enorm spiegelende binnenscherm van de Fold 5. Het binnenscherm van de Fold 6 is net zo'n spiegel.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Spellen zijn inderdaad erg fijn op dat grote scherm. Al zijn er spellen die niet altijd even goed schalen naar de beeldverhouding.Frez schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:20:
[...]
Mij leek het wel tof om op zo'n fold sporadisch een filmpje te streamen of een mobile game te spelen. Maar als ik dat zo hoor ga ik voor de prijs toch liever voor een S24 ultra powerhouse. Ik upgrade vanaf de S22 ultra dus zal niet zo'n verschil zijn.... maar die kan ik doorschuiven naar mijn partner.
Voor filmpjes heb je het grote scherm niet nodig, tenzij je altijd ingezoomd op 4:5 kijkt. Youtube, Netflix etc. en je eigen opgenomen video's zijn op het binnenscherm van de Fold 5 op de millimeter nauwkeurig even groot als op de S24 Ultra (wel met een dikke balk aan de boven- en onderzijde natuurlijk), ik heb het nagemeten
Het binnenscherm van de Fold 6 is vrijwel even groot als van de voorganger.