Hebben jullie allemaal vrijdag in Amsterdam besteld?DON PAPA schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:30:
[...]
In welke winkel is dat als ik vragen mag? En had je van te voren al afgesproken om hem in de winkel te komen ophalen?
Edite: Ik kreeg eerst om 12:35 een email dat mijn bestelling helaas was vertraagd, en om 13:30 een email dat ze de telefoon morgen langs komen brengen 🙃😀
Nee, ik zaterdag in Alkmaarhalilg85 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:48:
[...]
Hebben jullie allemaal vrijdag in Amsterdam besteld?
Afgelopen zaterdag de Z-Fold 6 ontvangen.
Maandag of dinsdag kwam het verzoek om de ingeruilde Z-Fold 4 op te sturen en dat ook meteen gedaan.
Nu krijg ik van Buyback.be c.q. 'Loop' een 'voorstel': ze vinden het toestel maar € 44 waard in plaats van de afgesproken € 395. Het toestel is in volledig werkende staat, niets mis mee. Alleen wat oppervlakkige krasjes op het frontscherm.
Ik vind dit echt absurd! In hun mail staat dat ik een factuur ga ontvangen voor het verschil en meteen allerlei dreigingen over incassokosten e.d. als ik niet op tijd zou betalen. En hun mail komt van een 'noreply' adres en in de mail staan geen enkele contactgegevens. Ze hebben ook geen website.
Dit is ronduit oplichting!!
Maandag of dinsdag kwam het verzoek om de ingeruilde Z-Fold 4 op te sturen en dat ook meteen gedaan.
Nu krijg ik van Buyback.be c.q. 'Loop' een 'voorstel': ze vinden het toestel maar € 44 waard in plaats van de afgesproken € 395. Het toestel is in volledig werkende staat, niets mis mee. Alleen wat oppervlakkige krasjes op het frontscherm.
Ik vind dit echt absurd! In hun mail staat dat ik een factuur ga ontvangen voor het verschil en meteen allerlei dreigingen over incassokosten e.d. als ik niet op tijd zou betalen. En hun mail komt van een 'noreply' adres en in de mail staan geen enkele contactgegevens. Ze hebben ook geen website.
/f/image/iIXUBZXp9g7QI3WFdmMfvvPz.png?f=fotoalbum_large)
Zojuist gebeld door Vodafone. Toestel is binnen en kan opgehaald worden
Heftig zeg! Kun je nog bezwaar aanbrengen en effectief de inruil annuleren? "geef me dan mijn telefoon maar terug, houd je 44 euro, en dan verkoop ik hem zelf via marktplaats"?vinci schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 14:27:
..
...
Ik zie zo ook geen extra inruilwaarde op je formulier waardoor je eventueel nog een ok deal hebt, dit is zo ronduit we slechte deal inderdaad.
Ik ben in contact met Samsung support. Ze gaan het uitzoeken en komen er op terug. Van buyback.be heb ik dus geen enkele contactgegevens. Als ze niet gewoon alsnog oorspronkelijk genoemde inruilwaarde bieden, dan wil ik inderdaad de telefoon terug, maar zonder in contact te komen is dat moeilijk.Sanny1987 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 16:13:
[...]
Heftig zeg! Kun je nog bezwaar aanbrengen en effectief de inruil annuleren? "geef me dan mijn telefoon maar terug, houd je 44 euro, en dan verkoop ik hem zelf via marktplaats"?
Ik zie zo ook geen extra inruilwaarde op je formulier waardoor je eventueel nog een ok deal hebt, dit is zo ronduit we slechte deal inderdaad.
Ben benieuwd als je een update hebt. Dit is wel heel erg slecht. Los daarvan vraagt het formulier maar 3 dingen, werkt het scherm, is het scherm onbekrast en nog iets.vinci schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 16:57:
[...]
Ik ben in contact met Samsung support. Ze gaan het uitzoeken en komen er op terug. Van buyback.be heb ik dus geen enkele contactgegevens. Als ze niet gewoon alsnog oorspronkelijk genoemde inruilwaarde bieden, dan wil ik inderdaad de telefoon terug, maar zonder in contact te komen is dat moeilijk.
https://www.l8p.com/contact . Deze misschien?vinci schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 16:57:
[...]
Ik ben in contact met Samsung support. Ze gaan het uitzoeken en komen er op terug. Van buyback.be heb ik dus geen enkele contactgegevens. Als ze niet gewoon alsnog oorspronkelijk genoemde inruilwaarde bieden, dan wil ik inderdaad de telefoon terug, maar zonder in contact te komen is dat moeilijk.
Sinterklaas wil bier !
Misschien fijn als andere even melden of het wel goed is gegaan. Ik lever voor mijn Fold 6 512GB een S23 Ultra 512GB in. Scherm is helemaal gaaf alleen klein beschadiging op het randje, het formulier op de Samsung website gaf daar niets op aan.
Het toestel is wel een super gaaf toestel, mijn eerste foldable en tot nu toe geen spijt met de overstap. Alleen jammer dat de camera iets minder is, maar denk dat productiviteit iets belangrijker is dan de camera. Mensen ook ervaring met een penntje, heb geen hoesje met een vak voor een pennetje maar zo af en toe een penntje lijkt mij wel prettig.
Ik kreeg om 15:00 uur al de factuur in mijn mailbox van de Fold 6 die ze morgen komen brengen. Dus ik heb maar meteen de aanvraag voor de gratis watch ingediend, en tot mijn grote verbazing, krijg ik net al antwoord terug
:strip_exif()/f/image/aBpHwAO2TyslC7d7h4ZvTSeG.jpg?f=fotoalbum_large)
😃
De aanvraag voor de case gaat helaas nog niet, want daar bij heb je een foto van de verpakking nodig...
:strip_exif()/f/image/aBpHwAO2TyslC7d7h4ZvTSeG.jpg?f=fotoalbum_large)
😃
De aanvraag voor de case gaat helaas nog niet, want daar bij heb je een foto van de verpakking nodig...
[ Voor 39% gewijzigd door DON PAPA op 26-07-2024 20:36 ]
Heel erg om te lezen maar Loop (of L8p) is een waardeloos bedrijf dat er volgens mij echt een verdienmodel van maakt om ik deze manier geld te verdienen. Kennelijk krijg je enkel je toestel terug als je het door het geconstateerde bedrag overmaakt. Mogelijk dat je dus "afstand" hebt gedaan van je toestel op het moment je het toestuurde. Ik weet uit het verleden bij andere soortgelijke bedrijven dat ze dit deden.vinci schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 14:27:
Afgelopen zaterdag de Z-Fold 6 ontvangen.
[Afbeelding]
Juridisch kan dit volgens mij niet maar de enige oplossing is dan een juridische procedure op te starten, etc.
Een zoektocht op Google zal de feestvreugde nog meer bederven ben ik bang: https://www.google.com/ur...Vaw201cf5a1qCt3vNx8_sO_K9
Ik zou eens heel goed kijken naar de voorwaarden die je hebt moeten accepteren bij inruil en kijken wat er mogelijk is. Verder lees ik tips op internet van mensen die op LinkedIn, etc. naar managers van dat bedrijf op zoek zijn gegaan en ze rechtstreeks zijn gaan contacteren om zoiets voor elkaar te krijgen.
Voor mij in ieder geval een enorm grote reden om Loop als de pest te mijden en enkel toestellen aan te bieden die praktisch niets meer waard zijn.
Edit: de algemene voorwaarden van inruil estore zijn ook niet echt om vrolijk van te worden
Wat zegt de afstandsverklaring die je hebt moeten tekenen voordat je het opstuurde?
Ik denk dat het beste en makkelijkste nog is om alles te retourneren. Dus dat alles ontbonden wordt en je ook geen interesse hebt in inruil. Mogelijk dat Samsung dan actie gaat ondernemen.
Edit 2: ik heb de afstandsverklaring van vorig jaar erbij gepakt (een toestel met €0 waarde dat ik nooit heb gestuurd.
Er staat wel dat je een herberekening van de waarde moet valideren maar niets over het niet akkoord gaan met deze herberekening. Er zouden voorwaarden op hun website staan maar die kan ik niet vinden. Je wordt dan doorverwezen naar dat info mailadres.Afstandsverklaring
Hierbij verkoop ik de hierboven genoemde artikelen aan L8P voor hergebruik. Ik verklaar dat de artikelen vrij zijn van rechten van derden. Ik verklaar dat ik op het artikel opgeslagen data heb verwijderd en ik ben er mee bekend dat de retailketen geen aansprakelijkheid aanvaardt voor eventuele gevolgen van het achterblijven van data op de artikelen. Door de uitgifte van het aankoopcertificaat worden de artikelen eigendom van de retailketen. Met betrekking tot de verkoop mediatitels, verzeker ik dat ik niet in het bezit ben van kopieën. Verder verklaar ik dat ik geen informatie over zichtbare en/of verborgen gebreken heb achtergehouden.
[ Voor 23% gewijzigd door MazeWing op 27-07-2024 19:52 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Dus je wilt zeggen dat als ik mijn S23 Ultra niet opstuur dat ik dan 420 euro extra moet betalen? Dat is een goede deal, dan ga ik hem ook niet opsturen en los verkopen of nog houden?MazeWing schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 19:20:
[...]
Edit 2: ik heb de afstandsverklaring van vorig jaar erbij gepakt (een toestel met €0 waarde dat ik nooit heb gestuurd.
Nee je hoeft dan niets te betalen maar alle inruilkortingen vervallen en dat zal wel betaald moeten worden omdat men anders je telefoon kan blokkeren.Daniel. schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 23:22:
[...]
Dus je wilt zeggen dat als ik mijn S23 Ultra niet opstuur dat ik dan 420 euro extra moet betalen? Dat is een goede deal, dan ga ik hem ook niet opsturen en los verkopen of nog houden?
Het is wat dat betreft vreemd dat Samsung het gros van de kortingen koppelt aan de inruil. En gezien de praktijken van bedrijven zoals Loop/L8p is het "veiliger" om in die gevallen gewoon een toestel met weinig tot geen waarde te gebruiken als inruil dan je goede telefoon waar je op Marktplaats meer kan krijgen maar mogelijk geen zin hebt in dat hele proces. Als je dan een aangepaste inruilprijs krijgt omdat men van mening is dat er iets defect is dan ben je de klos en is het een heel gehannes om alles weer terug te krijgen.
En gezien het feit je je s23 ultra een kleine beschadiging heeft een het hoekje kunnen ze dit als "defect" aanmerken en nog maar een fractie van de originele inruilprijs bieden. Want de voorwaarden zij weer lekker duidelijk...
Grote kans dat ze het als stootschade zien. Wat dat betreft is het vergelijkbaar met de "Er is vochtschade geconstateerd" van Dynafix jaren gekeden. Waarbij heel veel toestellen buiten de garantie vielen omdat bepaalde vocht stickers in het toestel verkleurd waren . Of garanties geweigerd werden omdat een toestel compleet niet relevante schade had. Zoals een krasje op de achterkant waardoor een schermdefect (bijvoorbeeld geen beeld meer) niet onder de garantie viel omdat de schade door de gebruiker was toegebracht.Het toestel vrij is van schade, waarbij in ieder geval het volgende wordt gecontroleerd:
• alle toetsen aanwezig zijn en functioneren
• het toestel niet is gescheurd en er geen onderdelen missen
• het toestel vrij is van vocht-, stoot- of andere ernstige schade
• het aanraakscherm en de achterzijde zijn niet gebroken of gebarsten;
• het toestel geen stickers of stickerresten heeft, niet is beschilderd en niet is beplakt maar zich
in de originele staat als bij de initiële levering bevindt.
Ik weet zeker dat dit soort bedrijven gewoon een x-percentage verdienen met dit soort praktijken. Als je dit dus gaat doen maak foto's en video's van je toestel zodat je bewijs hebt dat alles wel in orde is, etc.
[ Voor 44% gewijzigd door MazeWing op 28-07-2024 08:53 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Dus gewoon een oude telefoon(Microsoft 640XL) inruilen die ik niet heb aangegeven om in te ruilen op te sturen. Als dat zo is ga ik dat doen en betaal ik 420 wel zelf bij.MazeWing schreef op zondag 28 juli 2024 @ 08:45:
[...]
Nee je hoeft dan niets te betalen maar alle inruilkortingen vervallen en dat zal wel betaald moeten worden omdat men anders je telefoon kan blokkeren.
Het is wat dat betreft vreemd dat Samsung het gros van de kortingen koppelt aan de inruil. En gezien de praktijken van bedrijven zoals Loop/L8p is het "veiliger" om in die gevallen gewoon een toestel met weinig tot geen waarde te gebruiken als inruil dan je goede telefoon waar je op Marktplaats meer kan krijgen maar mogelijk geen zin hebt in dat hele proces. Als je dan een aangepaste inruilprijs krijgt omdat men van mening is dat er iets defect is dan ben je de klos en is het een heel gehannes om alles weer terug te krijgen.
En gezien het feit je je s23 ultra een kleine beschadiging heeft een het hoekje kunnen ze dit als "defect" aanmerken en nog maar een fractie van de originele inruilprijs bieden.
Als die in het lijstje staat dan kan het. Vroeger kon je ieder merk/telefoon gebruiken maar dat werkt niet meer. Ik zou wel even contact opnemen zodat ze e.e.a. aanpassen om te voorkomen dat je meteen dreigmails krijgt dat je een ander toestel hebt ingestuurd, etc.Daniel. schreef op zondag 28 juli 2024 @ 08:51:
[...]
Dus gewoon een oude telefoon(Microsoft 640XL) inruilen die ik niet heb aangegeven om in te ruilen op te sturen. Als dat zo is ga ik dat doen en betaal ik 420 wel zelf bij.
Weet wel dat een Mi8 op het lijstje staat maar die ik heb liggen is echt erg kapot. Maar zou dus moeten kunnen. Ga ik dat doen. Klantenservice samsung neem ik aan contact opnemen?MazeWing schreef op zondag 28 juli 2024 @ 08:58:
[...]
Als die in het lijstje staat dan kan het. Vroeger kon je ieder merk/telefoon gebruiken maar dat werkt niet meer. Ik zou wel even contact opnemen zodat ze e.e.a. aanpassen om te voorkomen dat je meteen dreigmails krijgt dat je een ander toestel hebt ingestuurd, etc.
Heb december wel een telefoon ingeleverd die other model had. Stond er niet tussen maar was geen probleem. Ging om een Xiami Mi Max.
De toon dat we het over dreigmails hebben zegt ook al genoeg.
[ Voor 14% gewijzigd door Daniel. op 28-07-2024 09:46 ]
Op de valreep gisteren nog een Fold6 kunnen scoren en een watch 7 40mm voor de vriendin met inruil van een budget tablet uit 2018 en een watch5 40mm.
Had nog een pre order met alles erop en eraan, gecombineerd met een 10% kortingscode die ik gekregen had voor mijn watch7 ultra van 2 weken geleden.
Alles samen 1340 euro voor watch 7 en zfold6. Voor dat geld kon ik het niet laten. Dan gaat mijn s24ultra de verkoop in. Ook wel jammer want die is ook echt een super toestel!
Had nog een pre order met alles erop en eraan, gecombineerd met een 10% kortingscode die ik gekregen had voor mijn watch7 ultra van 2 weken geleden.
Alles samen 1340 euro voor watch 7 en zfold6. Voor dat geld kon ik het niet laten. Dan gaat mijn s24ultra de verkoop in. Ook wel jammer want die is ook echt een super toestel!
Here's to you Nicola and Bart
Na lang wachten eindelijk de Fold 6 binnen van de Vodafone actie...
Iemand toevallig ook de links voor mij voor de gratis Watch 7 en gratis Stylus case die je zelf moet aanvragen? Ze hebben alle promotie pagina's alweer offline gehaald waardoor ik deze niet meer kan vinden...
Iemand toevallig ook de links voor mij voor de gratis Watch 7 en gratis Stylus case die je zelf moet aanvragen? Ze hebben alle promotie pagina's alweer offline gehaald waardoor ik deze niet meer kan vinden...
De link naar de case promo heb ik niet, maar dit is de link naar de watch:BroodjeBami schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:32:
Na lang wachten eindelijk de Fold 6 binnen van de Vodafone actie...
https://promoties.vodafone.nl/samsung-galaxywatch7
Geweldig, hier was ik (heel lang) naar op zoek!Gelukszak schreef op maandag 29 juli 2024 @ 10:46:
[...]
De link naar de case promo heb ik niet, maar dit is de link naar de watch:
https://promoties.vodafone.nl/samsung-galaxywatch7
De link naar de case heb ik inmiddels zelf kunnen vinden:
https://www.samsung.com/n...4c47b5b8c7b845a2d01afbd2c
Ter info voor de Samsung.com bestellers wat betreft timing inruil toestellen via Buyback.be c.q. 'Loop' c.q L&P. Had twee oude grotendeels defecte toestellen ingestuurd met nul inruilwaarde.
- 22/7 mail Nieuwe inruilorder ontvangen: Bedankt voor het gebruikmaken van Samsung Inruil! In deze e-mail leggen we je graag uit wat de volgende stappen zijn en hoe jij jouw inruiltoestel kunt opsturen.
- 23/7 op de bus gedaan
- 25/7 mail Trade-in Ontvangen: Graag bevestigen wij dat we uw pakketje met uw Inruiltoestel hebben ontvangen. Wij gaan uw Inruiltoestel nu controleren en informeren we u of deze voldoet aan voorwaarden voor Inruil.
- 29/7 mail Trade-in - ons voorstel: Na analyse van het door uw ingestuurde Inruiltoestel, bevestigen wij u hierbij dat deze volledig voldoen aan de voorwaarden voor Inruil. Hierbij is de Inruil dan ook afgerond.
- 22/7 mail Nieuwe inruilorder ontvangen: Bedankt voor het gebruikmaken van Samsung Inruil! In deze e-mail leggen we je graag uit wat de volgende stappen zijn en hoe jij jouw inruiltoestel kunt opsturen.
- 23/7 op de bus gedaan
- 25/7 mail Trade-in Ontvangen: Graag bevestigen wij dat we uw pakketje met uw Inruiltoestel hebben ontvangen. Wij gaan uw Inruiltoestel nu controleren en informeren we u of deze voldoet aan voorwaarden voor Inruil.
- 29/7 mail Trade-in - ons voorstel: Na analyse van het door uw ingestuurde Inruiltoestel, bevestigen wij u hierbij dat deze volledig voldoen aan de voorwaarden voor Inruil. Hierbij is de Inruil dan ook afgerond.
[ Voor 6% gewijzigd door ParaWM op 29-07-2024 17:09 ]
Sinterklaas wil bier !
Vandaag mijn inruil telefoon opgestuurd, moest natuurlijk wel die afstandsverklaring uitprinten gelukkig kon ik die barcode voor PostNL gewoon laten scannen in de mail..... Niet dus de zeer handige qr code van l8p/loop was gewoon de verzendlabel die op de doos moest geen scanbare printloze barcode/qr code.
Tip als je inruilt maak overal foto's nu heb ik een waarde van 0,0 ingeleverd maar nog heb ik alles gedocumenteerd op beeld.
Tip als je inruilt maak overal foto's nu heb ik een waarde van 0,0 ingeleverd maar nog heb ik alles gedocumenteerd op beeld.
Si vis pacem, para bellum
Ondertussen bijne een week verder met de Z Fold 6 en super tevreden mee.
Ook al de goedkeuring binnen van de watch en de case.
Is gelukkig allemaal goed gegaan en heb daar geen toestel voor hoeven in te leveren.
Ook al de goedkeuring binnen van de watch en de case.
Is gelukkig allemaal goed gegaan en heb daar geen toestel voor hoeven in te leveren.
Na het opnieuw insturen van de bon werd deze als nog geaccepteerd door Samsung
Zojuist ook een email van Samsung binnengekregen dat de gratis case onderweg is met de T&T code erbij. Nu nog de Watch7 van Vodafone!
Zojuist ook een email van Samsung binnengekregen dat de gratis case onderweg is met de T&T code erbij. Nu nog de Watch7 van Vodafone!
Inderdaad!mitch123 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 14:14:
Sinterklaas wil bier !
Weer een email van l8p voor de inruil order ontvangen terwijl de inruil toestel al sinds dinsdag door ze ontvangen is wat een bedrijf
Ze hebben dan ook pas 1/4 van je telefoon ontvangen....42dpi schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 23:05:
Weer een email van l8p voor de inruil order ontvangen terwijl de inruil toestel al sinds dinsdag door ze ontvangen is wat een bedrijf
Ik kreeg zelf 2 maal een mail met verzendinstructie van buyback. Maar ondertussen een paar dagen na het versturen al bericht dat de inruil is goedgekeurd.
Vorige week is mijn inruil goedgekeurd en betaald, en de Galaxy Watch 7 van de actie van Odido is net binnen 👌 nu nog wachten op de 200 euro extra cashback uitbetaling.
[ Voor 3% gewijzigd door Sanny1987 op 02-08-2024 16:24 ]
Zo die lui bij l8p analyseren met de snelheid van het licht.MazeWing schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 12:33:
[...]
Ze hebben dan ook pas 1/4 van je telefoon ontvangen....
11:38
Beste Dennis ,
Graag bevestigen wij dat we uw pakketje met uw Inruiltoestel hebben ontvangen. Wij gaan uw Inruiltoestel nu controleren en informeren we u of deze voldoet aan voorwaarden voor Inruil.
Aparte email daarna
Na analyse van het door uw ingestuurde Inruiltoestel, bevestigen wij u hierbij dat deze volledig voldoen aan de voorwaarden voor Inruil. Hierbij is de Inruil dan ook afgerond.
Laat ze gelukkig zijn met 0,20 cent aan schroot.
[ Voor 3% gewijzigd door 42dpi op 02-08-2024 18:03 ]
Bij toestellen onder een bepaald bedrag moet het hele proces toch veel meer kosten dan het daadwerkelijk oplevert?42dpi schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:02:
[...]
Zo die lui bij l8p analyseren met de snelheid van het licht.
Beste Dennis ,
Graag bevestigen wij dat we uw pakketje met uw Inruiltoestel hebben ontvangen. Wij gaan uw Inruiltoestel nu controleren en informeren we u of deze voldoet aan voorwaarden voor Inruil.
Aparte email daarna
Na analyse van het door uw ingestuurde Inruiltoestel, bevestigen wij u hierbij dat deze volledig voldoen aan de voorwaarden voor Inruil. Hierbij is de Inruil dan ook afgerond.
Laat ze gelukkig zijn met 0,20 cent aan schroot.
Ik snap dan ook niet waarom Samsung zo enorm vasthoudt aan die extra inruilkortingen. Geef dan een behoorlijke korting bij het inleveren van een redelijk nieuw toestel dat echt nog een marktwaarde heeft en geef gewoon een iets lagere korting wanneer je niets inlevert.
Of krijgen ze soms weer subsidie als de een x-aantal toestellen recyclen??
Dit is vrij zeker voor de duurzaamheidrapportageMazeWing schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:15:
[...]
Bij toestellen onder een bepaald bedrag moet het hele proces toch veel meer kosten dan het daadwerkelijk oplevert?
Ik snap dan ook niet waarom Samsung zo enorm vasthoudt aan die extra inruilkortingen. Geef dan een behoorlijke korting bij het inleveren van een redelijk nieuw toestel dat echt nog een marktwaarde heeft en geef gewoon een iets lagere korting wanneer je niets inlevert.
En ik denk ook dat er best veel mensen hun vrij nieuwe toestel inruilen voor de Samsung inruilwaarde. Die is super laag, dus mogelijk pakken ze daar best nog wat op.
Sinterklaas wil bier !
Samsung krijgt niks anders dan dat ze inderdaad kunnen wapperen met recycling cijfers.MazeWing schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:15:
[...]
Bij toestellen onder een bepaald bedrag moet het hele proces toch veel meer kosten dan het daadwerkelijk oplevert?
L8p moet ook 0,00 telefoons aannemen als ze ook willen verdienen op waardevolle telefoons alles of niks.
Samsung korting aan members moet je zien als promo, korting was ook minder maar dat komt weer door de 14 miljoen euro aan flipphones bij de Olympische spelen aan elke sporter gedoneerd afgeschreven bij de belasting. (natuurlijk niet 14 miljoen maar deel zal ongetwijfeld als donatie voor cultuur/sport worden af geschreven wat belasting voordeel oplevert)
Mijn vermoeden hoe het werkt met l8p en Samsung is dat jij krijgt een bedrag aan inruilen verrekend, l8p staat daar garant voor bij Samsung en betaald dat ook aan Samsung, mocht de waarde in de ogen van l8p lager zijn zullen zij dat met de klant verrekenen. Samsung zit daar niet tussen. Als je de voorwaarden ook leest ga je met l8p een inruil/verkoop overeenkomst aan niet met Samsung. Voor Samsung is het vermoedelijk no cure no pay en zijn verkopen weer meer telefoons omdat mensen extra te besteden hebben door inruil win win.
L8p had overigens 10 (1 gebruikt) verzendlabels op mijn naam toegeschreven via PostNLDe Inruil wordt door Samsung uit handen gegeven aan L8P N.V. (“L8P”). L8P is verantwoordelijk voor het
correct uitvoeren van de Inruil
:strip_exif()/f/image/ub35jp7NFWON4tvsGUcgw2ot.jpg?f=fotoalbum_large)
Past niet eens op mijn scherm
[ Voor 39% gewijzigd door 42dpi op 03-08-2024 19:12 ]
Ik kan hier niks meer van vinden. Is deze al afgelopen?Pumanike schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 18:21:
[...]
388 euro voor de Flip 6 256gb bij een Vodafone abonnement.
Prijs bij abbo is 888 euro en je krijgt 500 euro korting in de winkel.
388 voor een fold6 is echt ziek goedkoop. Zelfs op Marktplaats zijn ze het dubbele
Flip, geen fold...Drag0nizer schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 12:05:
[...]
Ik kan hier niks meer van vinden. Is deze al afgelopen?
388 voor een fold6 is echt ziek goedkoop. Zelfs op Marktplaats zijn ze het dubbele
Yes Flip... En daar kwam nog 162 of 192 euro bij om je jaarabbo af te kopen (afhankelijk van of je ziggo hebt of niet). Nog steeds super deal, maar het was geen 388 voor een Fold6
Sinterklaas wil bier !
Ja flip bedoel ik haha. Maar ik zie nergens die 500 euro inruil terug.
Nee was ook alleen dat weekend helaas!Drag0nizer schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 14:54:
Ja flip bedoel ik haha. Maar ik zie nergens die 500 euro inruil terug.
Hier ook een fold6 aangeschaft gisteren.Komende van een Iphone 14 pro.
eigenlijk altijd Iphone gehad maar wou wat anders en uit het Apple systeem.
Ben wel benieuwd of mensen gebruik maken van de Lease optie om zo elk jaar te upgraden? wat zijn daar de kosten van als je elk jaar een nieuwe neemt? buiten het maandelijks bedrag natuurlijk.
Ben wel benieuwd of mensen gebruik maken van de Lease optie om zo elk jaar te upgraden? wat zijn daar de kosten van als je elk jaar een nieuwe neemt? buiten het maandelijks bedrag natuurlijk.
[ Voor 18% gewijzigd door sten123 op 05-08-2024 10:26 ]
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
https://nl.trustpilot.com/review/evollis.comsten123 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:25:
Hier ook een fold6 aangeschaft gisteren.Komende van een Iphone 14 pro.
Evollis, dat is het bedrijf waar je van least via Samsung, je bent nooit eigenaar van de telefoon en bij beëindiging moet je betalen, leasen kost gewoon op langer termijn meer.
Even een vraagje meer uit interesse. Ik zie dat nog best veel mensen hun S24 Ultra inleveren om bijv. de Fold 6 te kopen. Maar waarom eigenlijk al zo snel inruilen van je 6 maanden oude z.g.n. telefoon? Is dat niet wat zonde?
Eigenlijk wel, ik zou er eerder een tab naast kopen, goedkoper en heb je veel meer aanRuben-vds schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:50:
Even een vraagje meer uit interesse. Ik zie dat nog best veel mensen hun S24 Ultra inleveren om bijv. de Fold 6 te kopen. Maar waarom eigenlijk al zo snel inruilen van je 6 maanden oude z.g.n. telefoon? Is dat niet wat zonde?
Sommigen wil het nieuwste en niet de problematic en gedoe met verkopen via marktplaats of iets dan nemen ze iets minder qua verkoopprijs.Ruben-vds schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:50:
Ik persoonlijk verloop geen persoonlijk gebruikte telefoons, geef nog liever aan familie of vrienden marktplaats bijvoorbeeld levert zoveel gezeik en gezeur op en om nou telefoon te gaan lopen zero writen kost weer moeite ect ect.
Ik heb mn S22U nog als backup telefoon.
Ook hier goedkeuring van de Samsung inruil.
Daarvoor heb ik vorige week maandag 2 toestellen tegelijk opgestuurd. Woensdag ontvangen. Voor toestel 1 ontving ik de bevestiging afgelopen vrijdag. En voor het 2e toestel vandaag.Gelukkig gaat het toch bij meerdere personen goed. Waarbij ik wel moet zeggen dat ik mijn toestellen altijd in nieuwstaat houd. (case, screenprotector en voorzichtig mee om gaan). Als deze niet akkoord waren geweest, dan had ik het ook niet meer geweten.....
Wel even spannend zo via deze club gezien de verhalen hierboven en de onbereikbaarheid van het inruil bedrijf.
Daarvoor heb ik vorige week maandag 2 toestellen tegelijk opgestuurd. Woensdag ontvangen. Voor toestel 1 ontving ik de bevestiging afgelopen vrijdag. En voor het 2e toestel vandaag.Gelukkig gaat het toch bij meerdere personen goed. Waarbij ik wel moet zeggen dat ik mijn toestellen altijd in nieuwstaat houd. (case, screenprotector en voorzichtig mee om gaan). Als deze niet akkoord waren geweest, dan had ik het ook niet meer geweten.....
Wel even spannend zo via deze club gezien de verhalen hierboven en de onbereikbaarheid van het inruil bedrijf.
@vinci : krijg jij al beweging in je zaak met de inruil, of is je al meer duidelijk geworden waardoor dit anders uitpakt dan verwacht?
Kan je ook gewoon je toestel terug krijgen uiteindelijk en afzien van de inruil?
Kan je ook gewoon je toestel terug krijgen uiteindelijk en afzien van de inruil?
Telefoon is hier ingeruild, bevestiging van gehad, maar toch kreeg ik gisteren van Samsung een bericht op mijn telefoon dat als ik mijn inruiltoestel niet binnen een week opstuurde, mijn nieuwe telefoon geblokkeerd zal worden. Volgens mij is het een zooitje bij die inruiltent.
Om maar te zwijgen over de levertijd van het actie hoesje..
Levertijden van hoesjes etc. zijn altijd al dramatisch geweest bij Samsung. Meestal 6 tot 8 weken voor promoties.
Heb ik al ruim een week binnen hoor..drent-tiddo schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:48:
Om maar te zwijgen over de levertijd van het actie hoesje..
Gratis hoesje van Samsung heb ik ontzettend snel gekregen, denk na één week van registratie in huis.
Gratis Watch van Vodafone laat nog op zich wachten echter..
Hier ook, was volgens mij 6 dagen, heb op andere promoties wel eens wekenlang moeten wachten.BroodjeBami schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 09:47:
Gratis hoesje van Samsung heb ik ontzettend snel gekregen, denk na één week van registratie in huis.
`Goedemiddag,
Mijn vrouw heeft nog een Iphone 12 en een apple watch serie 9 41mm 4g, en wil graag naar de samsung flip 6 met een samsung watch 7 40mm * geen simkaart nodig want dat gebruiken we echt nooit .
Ik zelf heb een Iphone 14 pro max 128 gb en een Apple watch ultra 2 met 4g , ik zou graag naar de samsung fold 6 willen met een samsung watch ultra .
Maar nu kom ik er dus niet helemaal uit , de aanbieding overal met de flip 6 met horloge is perfect voor haar maar de enige aanbieding die ik zie in de shop is de 10% korting en dan de gratis horloge er bij . ( iemand nog een andere aanbieding gezien ? ) en zouden jullie haar iphone en horloge dan inruilen via samsung ?
En wat betreft de fold 6 met samsung ultra watch kom ik nergens een aanbieding tegen als alleen de 10% korting als je via de app koopt. Plus ik heb niets aan die gratis 40mm horloge die je nu krijgt. Ook hoor ik dat er codes met korting in omloop zijn maar heeft iemand die nog 1 beschikbaar ? ( en ik denk een iphone 14 pro max en ultra horloge kan ik denk beter via V&A hier verkopen dan inruilen ?
Hartelijk dank hoop dat iemand hier meer kaas van gegeten heeft als ons want wij komen er niet uit.
Zonder inruil komen we nu hier op uit maar hebben we dus eigenlijk 1 horloge te veel
. /f/image/q7b1sckQnPxtPaR8RY60gj1y.png?f=fotoalbum_large)
Mijn vrouw heeft nog een Iphone 12 en een apple watch serie 9 41mm 4g, en wil graag naar de samsung flip 6 met een samsung watch 7 40mm * geen simkaart nodig want dat gebruiken we echt nooit .
Ik zelf heb een Iphone 14 pro max 128 gb en een Apple watch ultra 2 met 4g , ik zou graag naar de samsung fold 6 willen met een samsung watch ultra .
Maar nu kom ik er dus niet helemaal uit , de aanbieding overal met de flip 6 met horloge is perfect voor haar maar de enige aanbieding die ik zie in de shop is de 10% korting en dan de gratis horloge er bij . ( iemand nog een andere aanbieding gezien ? ) en zouden jullie haar iphone en horloge dan inruilen via samsung ?
En wat betreft de fold 6 met samsung ultra watch kom ik nergens een aanbieding tegen als alleen de 10% korting als je via de app koopt. Plus ik heb niets aan die gratis 40mm horloge die je nu krijgt. Ook hoor ik dat er codes met korting in omloop zijn maar heeft iemand die nog 1 beschikbaar ? ( en ik denk een iphone 14 pro max en ultra horloge kan ik denk beter via V&A hier verkopen dan inruilen ?
Hartelijk dank hoop dat iemand hier meer kaas van gegeten heeft als ons want wij komen er niet uit.
Zonder inruil komen we nu hier op uit maar hebben we dus eigenlijk 1 horloge te veel
/f/image/q7b1sckQnPxtPaR8RY60gj1y.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZWW3mOAmRENistKJjrmo5SuH.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door sonyfreakje op 13-08-2024 17:37 . Reden: Prijs foto toevoeging ]
Die codes zijn helaas verlopen, die waren enkel de eerste 1-1,5 week geldig voor pre-order. Misschien dat je nog een betere deal kunt krijgen bij je provider, bij het verlengen van je telefoonabonnement. De meeste hebben ook de gratis watch actie.sonyfreakje schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:19:
....
Ook hoor ik dat er codes met korting in omloop zijn maar heeft iemand die nog 1 beschikbaar ? ( en ik denk een iphone 14 pro max en ultra horloge kan ik denk beter via V&A hier verkopen dan inruilen ?
...
Nu je geen extra 200-300 euro inruilkorting krijgt van Samsung zou ik zeker gaan voor verkopen via marktplaats. De inruilpartner kan bij minimale schade ineens veel minder betalen, en je krijgt er op marktplaats simpelweg meer voor nu.
[ Voor 3% gewijzigd door Sanny1987 op 14-08-2024 07:50 ]
Voor de mensen die telefoons via Samsung hadden besteld met Bud3 Pro erbij:
Vandaag mail gehad dat de buds morgen geleverd gaan worden, na het uitstel vanwege "kwaliteit issues.
Vandaag mail gehad dat de buds morgen geleverd gaan worden, na het uitstel vanwege "kwaliteit issues.
Sinterklaas wil bier !
Heeft iemand hier een verklaring voor het prijsverschil van meer dan 300 Euro voor een Z Fold6 tussen Belsimpel en Joeps/Phonemarket ?
[ Voor 6% gewijzigd door Goofman op 18-08-2024 08:17 ]
Die van Joeps is in elk geval grijze import uit het buitenland (dus is niet het model voor de Benelux). Bij Phonemarket staat het niet (er wordt helemaal geen EAN vermeld), dus het zou ook kunnen zijn dat dat ook een buitenlandse uitvoering is. Verder geen groot probleem, andere EU-uitvoeringen doen het normaal gesproken ook prima in Nederland. Let er wel op dat deze grijze importmodellen wel zijn uitgesloten van cashbacks of gratis Watches van Samsung Nederland.Goofman schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:16:
Heeft iemand hier een verklaring voor het prijsverschil van meer dan 300 Euro voor een Z Fold6 tussen Belsimpel en Joeps/Phonemarket ?
Overigens heeft Belsimpel er ook wel een handje van om in het buitenland goedkope voorraad te scoren, maar dat is in dit geval niet zo, omdat Belsimpel met de Fold 6 nu wel meedoet met de Samsung gratis Samsung Watch-actie.
Het prijsverschil zit zo rond de (advies)prijs van de Watch 7, dus wellicht dat Samsung bepaalde EAN reeksen met Watch actie en bepaalde reeksen zonder Watch actie aanbiedt en dat webshop als Joeps en Phonemarket die reeksen opkoopt. Ik mag hopen dat het verder wel 100% originele toestellen zijn met 100% ondersteuning vanuit Samsung
Probeerde gisteren een order te plaatsen.
Krijg ik vandaag deze mail?
Klantenservice niet bereikbaar ?
Beste , we hebben je bestelling gecontroleerd en helaas kan deze op dit moment niet verwerkt worden. Voor vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Iemand ervaring mee?
Krijg ik vandaag deze mail?
Klantenservice niet bereikbaar ?
Beste , we hebben je bestelling gecontroleerd en helaas kan deze op dit moment niet verwerkt worden. Voor vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Iemand ervaring mee?
Wat is het belang dat Samsung in zee gaat met dit soort slechte partijen? Die reviews van de laatste tijd op Trustpilot. Zoooooo! Poeh.42dpi schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:06:
[...]
https://nl.trustpilot.com/review/evollis.com
Evollis, dat is het bedrijf waar je van least via Samsung, je bent nooit eigenaar van de telefoon en bij beëindiging moet je betalen, leasen kost gewoon op langer termijn meer.
En het inruil bedrijf is ook al niet meer wat het was.
Samenwerken met deze partijen is al vervelend omdat ze niet bereikbaar zijn, maar ze zijn toch ook zeer slecht voor je merknaam en het klantenvertrouwen als je eerst nog denkt met Samsung zelf zaken te gaan doen.
Het levert geld op simpel als dat, zelfde met dat bedrijf dat de telefoons brengt en haalt en fixt die doen het voor de laagste prijs en nemen alle customerservice op zich, zelfde ook hier je ziet pas te laat met wie je uit eindelijk te maken hebt.ucsdcom schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 14:03:
[...]
Wat is het belang dat Samsung in zee gaat met dit soort slechte partijen? Die reviews van de laatste tijd op Trustpilot. Zoooooo! Poeh.
En het inruil bedrijf is ook al niet meer wat het was.
Samenwerken met deze partijen is al vervelend omdat ze niet bereikbaar zijn, maar ze zijn toch ook zeer slecht voor je merknaam en het klantenvertrouwen als je eerst nog denkt met Samsung zelf zaken te gaan doen.
Opkoop bedrijven doen dit op zulke grote volumes dat van klanten die niet doorhebben met wie ze te maken hebben is vele malen groter dan bijvoorbeeld wij hier die meer kennis hebben.
Als van de 100, 98 telefoons ingeleverd worden en klanten akkoord gaan met de ''uitbetaling'' en verder niks nemen ze de 2 waarbij discussie of ongenoegen ontstaat gewoon weg voor lief.
Onbereikbaar zijn is puur by design, anders hebben ze een dag taak in de telefoon opnemen en dingen moeten uitleggen, die reviews doet ze niks want ja 98% ziet pas bij het aanmaken van de verzending naar wie ze het sturen vooraf denken vele dat het Samsung zelfs is in dit geval dat die telefoons koopt en aanneemt.
Even voor de leuk. Mijn Watch7 was vandaag "geleverd" die bij de Flip6 zat als actie.
Pakket was 2 dagen kwijt in het systeem bij DPD, maar nu toch aangekomen. Zie hier::strip_exif()/f/image/c2lit8Pa9jcOVEQhllOOvaW1.jpg?f=fotoalbum_large)
Loopt ergens een DPD medewerker met een mooi horloge rond
Ben met Mconomy/Vodafone in gesprek voor de afhandeling. Komt vast goed.
Pakket was 2 dagen kwijt in het systeem bij DPD, maar nu toch aangekomen. Zie hier:
:strip_exif()/f/image/c2lit8Pa9jcOVEQhllOOvaW1.jpg?f=fotoalbum_large)
Loopt ergens een DPD medewerker met een mooi horloge rond
Sinterklaas wil bier !
Van mij is vandaag echt geleverd. Nog van de Vodafone actie. Volgens mij heb ik nu alles binnen. Cashback voor watch ultra, trail bandje, hoes voor de fold. Keurig!ParaWM schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:42:
Even voor de leuk. Mijn Watch7 was vandaag "geleverd" die bij de Flip6 zat als actie.
Pakket was 2 dagen kwijt in het systeem bij DPD, maar nu toch aangekomen. Zie hier: [Afbeelding]
Loopt ergens een DPD medewerker met een mooi horloge rond![]()
En als er een Apple macbook pro in had gezeten was je heeeeeeel stil geweest...ParaWM schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 17:42:
Pakket was 2 dagen kwijt in het systeem bij DPD, maar nu toch aangekomen. Zie hier: [Afbeelding]
Loopt ergens een DPD medewerker met een mooi horloge rond![]()
Ehhh.....danda schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 18:29:
[...]
En als er een Apple macbook pro in had gezeten was je heeeeeeel stil geweest...
Vandaag trouwens al een nieuwe watch binnen. Super service van Vodafone/ Mconomy.
Sinterklaas wil bier !
Ik was tot vorig jaar altijd een early adopter met dingen zoals de nieuwe Fold, maar dit jaar wegens omstandigheden gewacht, en dat werpt duidelijk zijn vruchten af!
:strip_exif()/f/image/9WGikiSlbLi1C9IOMqpEBgiQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Na anderhalve maand bijna halvering van de prijs.
Ik zou wel gek zijn om ooit nog eens op release een Samsung gsm te kopen.
:strip_exif()/f/image/9WGikiSlbLi1C9IOMqpEBgiQ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door PearlChoco op 05-09-2024 08:52 ]
Ben benieuwd of er nog wat vanaf gaat als de Watch7 promo af is gelopen. Historisch gezien valt dat mee en de price chart van de fold5 doet me ook somber stemmen. Toestelkortingen bij de providers zijn ook vrij summier.
There is no real life, there is just AFK.
Dat is toch ongeveer het prijsniveau waar je op uitkwam met de early bird kortingen en extra inruilbonus etc?PearlChoco schreef op donderdag 5 september 2024 @ 08:51:
Iemand een verklaring voor het feit dat de zwarte Fold6 256 Gb bij Belsimpel significant goedkoper is dan de overige 256 Gb varianten?
Scheelt verder slechts 80 Euro met de goedkoopste Fold5 bij diezelfde shop.
Betreft verder gewoon een NL/EU versie aangezien je er ook de Watch 7 bij krijgt.
Ik ben tevreden met mijn Fold4, maar mocht je op zoek zijn....
Betreft verder gewoon een NL/EU versie aangezien je er ook de Watch 7 bij krijgt.
Vandaag bij Belsimpel de Fold6 besteld op m'n Odido abo. Scheeld ongeveer 535 aanbetaling en precies dat bedrag ook met de totaal prijs na 24 maanden.
En Watch 7 erbij ook.
Vraag me toch af hoe dat kan. Ben jaren vaste klant bij Odido, maar krijg via Belsimpel korting....
Nadat ik m'n Watch Ultra besteld had (preorder) kon ik daarna niet meer de Fold bestellen want had al krediet uitstaan (Multi Sim), Odido zou me na een maand terug bellen voor de Fold. Dat is dus nooit gebeurd. Gelukkig maar.
Als het goed is komt 'morgen al binnen
Los kost het toestel 1299 maar kom nu met abo uit op 1213 en als je dan zo'n ±200 voor de Watch 7, kom je uit op nog geen €1000 voor de Fold. Dan valt het, IMHO, best mee.
En Watch 7 erbij ook.
Vraag me toch af hoe dat kan. Ben jaren vaste klant bij Odido, maar krijg via Belsimpel korting....
Nadat ik m'n Watch Ultra besteld had (preorder) kon ik daarna niet meer de Fold bestellen want had al krediet uitstaan (Multi Sim), Odido zou me na een maand terug bellen voor de Fold. Dat is dus nooit gebeurd. Gelukkig maar.
Los kost het toestel 1299 maar kom nu met abo uit op 1213 en als je dan zo'n ±200 voor de Watch 7, kom je uit op nog geen €1000 voor de Fold. Dan valt het, IMHO, best mee.
[ Voor 14% gewijzigd door Joggum op 09-09-2024 12:42 . Reden: Prijskaartje update ]
Die bedrijven krijgen een commissie van het telecombedrijf voor het aanbrengen van een nieuwe klant of verlengingJoggum schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:30:
Vandaag bij Belsimpel de Fold6 besteld op m'n Odido abo. Scheeld ongeveer 535 aanbetaling en precies dat bedrag ook met de totaal prijs na 24 maanden.
En Watch 7 erbij ook.
Gedeelte hiervan geven ze de klant terug als korting, daarnaast hoe meer klanten hoe hoger de commissie zal zijn, dus dat zal fluctueren bij soortgelijke bedrijven, vandaar het prijsverschil. Belsimpel doet ook veel aan grijze import waardoor de inkoop al goedkoper zal zijn ten opzichte van de concurrente en met de commissie erbij daarom vaak goedkoper is dan de anderen
Ik heb deze Fold 6 gekocht met de gedachte dat die Galaxy Watch 7 actie vast niet geldt op dit model waardoor deze goedkoper wordt aangeboden. En inderdaad de EAN code staat niet op de lijst van Samsung voor deze actie ondanks dat Belsimpel er wel mee adverteert...Goofman schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:18:
Iemand een verklaring voor het feit dat de zwarte Fold6 256 Gb bij Belsimpel significant goedkoper is dan de overige 256 Gb varianten?
Dank voor de update, dit verklaart het prijsverschilMaxie schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:59:
[...]
Ik heb deze Fold 6 gekocht met de gedachte dat die Galaxy Watch 7 actie vast niet geldt op dit model waardoor deze goedkoper wordt aangeboden. En inderdaad de EAN code staat niet op de lijst van Samsung voor deze actie ondanks dat Belsimpel er wel mee adverteert...
Heb de Fold nu ook binnen (besteld via Belsimpel) en inderdaad wordt de EAN Code niet geaccepteerd. Toch geprobeerd me aan te melden voor de actie. Zal binnenkort wel horen of het gelukt is.
De levering was via PostNL. Wat is dat een ramp.
Ik kan je nu al vertellen dat Samsung dat niet gaat accepteren, omdat het een buitenlands model is. Zij hebben verder geen verantwoordelijkheid voor waar een winkel mee adverteert buiten hun Benelux-modellen.Joggum schreef op donderdag 12 september 2024 @ 15:32:
Heb de Fold nu ook binnen (besteld via Belsimpel) en inderdaad wordt de EAN Code niet geaccepteerd. Toch geprobeerd me aan te melden voor de actie. Zal binnenkort wel horen of het gelukt is.
Nu staat bij Belsimpel trouwens bij de zwarte versie ook niet meer de gratis Watch 7 vermeld, bij de overige uitvoeringen nog wel. Dus waarschijnlijk heeft Belsimpel een batch van zwarte toestellen via een ander grijs importkanaal 'geregeld'.
Als bij jouw aankoop nog wel de gratis Watch stond vermeld en je bewijs daarvan hebt, zou je kunnen proberen bij Belsimpel een korting te regelen, maar die zullen waarschijnlijk alleen een gratis retour aanbieden. Of een waardebon van een paar tientjes misschien.
Dat klopt inderdaad de zwarte Flip 6 met watch 7 is verdwenen bij Belsimpel. Zo zie je maar dat je eigenlijk in het moment een screenshot moet maken, staat niemand bij stil Bij mobiel.nl de silver besteld met de watch 7 echter hebben die weer geen voorraad momenteel. Vraag me af of bij elke aanbieder de voorraden zijn opgedroogd.Of-Aaargh schreef op donderdag 12 september 2024 @ 17:09:
[...]
Ik kan je nu al vertellen dat Samsung dat niet gaat accepteren, omdat het een buitenlands model is. Zij hebben verder geen verantwoordelijkheid voor waar een winkel mee adverteert buiten hun Benelux-modellen.
Nu staat bij Belsimpel trouwens bij de zwarte versie ook niet meer de gratis Watch 7 vermeld, bij de overige uitvoeringen nog wel. Dus waarschijnlijk heeft Belsimpel een batch van zwarte toestellen via een ander grijs importkanaal 'geregeld'.
Als bij jouw aankoop nog wel de gratis Watch stond vermeld en je bewijs daarvan hebt, zou je kunnen proberen bij Belsimpel een korting te regelen, maar die zullen waarschijnlijk alleen een gratis retour aanbieden. Of een waardebon van een paar tientjes misschien.
Zondag 15 september loopt deze actie af....
Tubes....It's what make music music!
Ik krijg net een mailtje van Belsimpel dat zij hun fout erkennen en dat zij nu zelf de Galaxy Watch 7 gaan opsturen naar klanten die de zwarte Fold in de actieperiode gekocht hebben. Netjes opgelost wat mij betreftJoggum schreef op donderdag 12 september 2024 @ 15:32:
Hier trouwens ook problemen gehad met PostNL. Bezorger stond hier in de straat voor mijn appartement. Ik zie hem letterlijk in zijn bus zitten met mijn pakje in zijn handen, hij legt het pakje weer weg en rijdt vrolijk de straat uit. 10 minuten later in de app een melding dat ik niet thuis was

Vorige week vrijdag besteld. Samsung krijgt nieuwe batch pas 3 okt. dus nog even geduld Zfold6 512GB./
Gisteren mailtje ontvangen dat de bestelling vertraagd is. Maar het komt eraan.Maxie schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:17:
[...]
Ik krijg net een mailtje van Belsimpel dat zij hun fout erkennen en dat zij nu zelf de Galaxy Watch 7 gaan opsturen naar klanten die de zwarte Fold in de actieperiode gekocht hebben. Netjes opgelost wat mij betreft
Hier trouwens ook problemen gehad met PostNL. Bezorger stond hier in de straat voor mijn appartement. Ik zie hem letterlijk in zijn bus zitten met mijn pakje in zijn handen, hij legt het pakje weer weg en rijdt vrolijk de straat uit. 10 minuten later in de app een melding dat ik niet thuis was