Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Lijkt erop dat het verkeerd zal gaan bij mij.. ik heb überhaupt nog geen bericht gehad van een leveringsdatum (op de website na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:31
Wellicht verkopen de toestellen minder hard dan Samsung verwachtte (door de minieme upgrade, prijsverhoging en slechtere deals dan vorige jaren), waardoor ze sneller kunnen uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Of-Aaargh schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 07:31:
Wellicht verkopen de toestellen minder hard dan Samsung verwachtte (door de minieme upgrade, prijsverhoging en slechtere deals dan vorige jaren), waardoor ze sneller kunnen uitleveren.
Ik merk daar helemaal niks van.. staat nog steeds op stap 3/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomhap
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-03 16:40
038Robijno schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:52:
[...]

Ik merk daar helemaal niks van.. staat nog steeds op stap 3/6
Bijzonder,

Mijn bestelling stond 10 juli 's avonds al op 4/6 klaarmaken voor verzending.

Op dit moment staat hij hier ook op, maar staat de levering dus voor morgen gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:22
Zojuist een mail met " Je bestelling is onderweg! ", met factuur en track/trace.

Klik ik op de track & trace, dan staat er " je verzending is geannuleerd ".. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Inverted_World schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 10:19:
Zojuist een mail met " Je bestelling is onderweg! ", met factuur en track/trace.

Hier exact hetzelfde, heb ze maar ff een appje gestuurd.

Zat trouwens ff te kijken naar het eerste linkje van Dynalogic en dat lijkt een andere tracking code te zijn, die staat nog gewoon op morgen. Zal wel een foutje zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door HaterFrame op 16-07-2024 10:34 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:56

DON PAPA

Tweaker-fan

Inverted_World schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 10:19:

Hier ook, ik denk dat de SMS en email van gister dat het de 17e uitgeleverd zou worden misschien wel een foutje is geweest. En dat het daarom nu geannuleerd is, maar we gaan het wel zien, ik hou het gewoon op vrijdag en alles wat eerder komt is mee genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udend
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
]Inverted_World schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 10:19:

Hier hetzelfde, van vrijdag naar woensdag verplaatst, ook factuur en t&t ontvangen. Schijnbaar toch moeilijk voor zo'n AI- geavanceerd bedrijf om een bestelling te versturen;-). Hopelijk krijgen we straks een nieuw SMS je met de exacte levertijd van morgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jH6ooPccHami8KEKiKLISvFNduI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fu9n9EVWRiTl0Vo5X8eXNL8H.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist cryptische mail ontvangen, dat de bestelling morgen echt komt.

[ Voor 67% gewijzigd door udend op 16-07-2024 13:54 . Reden: Update samsung mail ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomhap
Als ik naar mijn order bij samsung staat heeft deze het kenmerk 'verzonden' gekregen.
Als ik op de 'volg levering' knop druk krijg ik ook een geannuleerde verzending staan welke enkel 's op 13 juli 's ochtends is bijgewerkt.

De levering voor de 17e is nog steeds actief en gister middag voor het laatst bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Bericht van Samsung:
Goedemorgen! Goed dat je contact opneemt. Het is inderdaad een foutje van onze kant! We hebben veel orders naar morgen verplaatst in plaats van later. Hierdoor is er wat verwarring qua mails! ^Chris

De TnT van de eerste mail is dus correct, morgen ontvang de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
De orders die zijn verstuurd, zijn dat alleen de orders die de telefoon hebben besteld of?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:22
Of-Aaargh schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 07:31:
Dit lijkt me overigens sterk. Minieme upgrade is mijn inziens juist enorme upgrade in degelijkheid. Na 5 generaties vanaf de zijlijn meekijken voelt dit als de eerst echt degelijke foldable qua afwerking.

Deals leken mij overigens nog erg goed. Zeker met extra inruil, 5%, 10%, pre-order korting etc.

Maar wat het vooral tegenspreekt is dat ze voorgaande jaren ook eerder uitleverden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomhap
Inverted_World schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:29:
[...]

Dit lijkt me overigens sterk. Minieme upgrade is mijn inziens juist enorme upgrade in degelijkheid. Na 5 generaties vanaf de zijlijn meekijken voelt dit als de eerst echt degelijke foldable qua afwerking.

Deals leken mij overigens nog erg goed. Zeker met extra inruil, 5%, 10%, pre-order korting etc.

Maar wat het vooral tegenspreekt is dat ze voorgaande jaren ook eerder uitleverden ;)
Je zou inderdaad juist denken dat als het 'druk' is ze alvast eerder uitleveren zodat niet alles tot donderdag/vrijdag blijft liggen en vervolgens in één keer de deur uit moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:36

ja3

Vind het wel jammer dat veel deals afhankelijk zijn van 'inruil korting'. Zou samsung de toestellen zo graag terug willen hebben? Ik voel me nu ongeveer verplicht om hem in te ruilen maar voor iets minder korting had ik hem prima zelf gehouden. Maar nu de totale inruilprijs 900 euro is kan je daar eigenlijk niet omheen (vorige fold).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 20:08

Knud

Sandvich

Zojuist nog telefonisch door Samsung Nederland gebeld. Maar ook daar geen extra aanbiedingen oid. De dame aan de telefoon leek zich er ook in te berusten, want het is allemaal niet bijster interessant qua aanbiedingen, zeker als je geen inruil hebt (27 euro voor een pixel 5).

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
‘Verzending aangevraagd’ betekend dat de bestelling al wel is samengesteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenocian
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-05 17:56
Mijn bestelling wordt volgens Dynalogic nogsteeds morgen geleverd, ben benieuwd! 2x Fold 6 + Watch 7 besteld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3BcuILeJX396xyyzDafz75C32LU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0wq5KrzgG12qX0QtObI65UE5.png?f=user_large

[ Voor 46% gewijzigd door Xenocian op 16-07-2024 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomhap
Ik heb hier momenteel nog steeds één geannuleerde verzending van Dynalogic, en de andere is inmiddels bijgewerkt met vermelding dat zij het toestel inmiddels van Samsung ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:40

ParaWM

Pro Prutser

Knud schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 13:17:
Zojuist nog telefonisch door Samsung Nederland gebeld. Maar ook daar geen extra aanbiedingen oid. De dame aan de telefoon leek zich er ook in te berusten, want het is allemaal niet bijster interessant qua aanbiedingen, zeker als je geen inruil hebt (27 euro voor een pixel 5).
De truuk is om iets ouds of defect op MP of via via te scoren voor 10,- wat nog geaccepteerd wordt. En dan je oude toestel privé te verkopen.

[ Voor 4% gewijzigd door ParaWM op 16-07-2024 14:55 ]

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 20:08

Knud

Sandvich

ParaWM schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:55:
[...]

De truuk is om iets ouds of defect op MP of via via te scoren voor 10,- wat nog geaccepteerd wordt. En dan je oude toestel privé te verkopen.
Ik heb een oud toestel wat ik kan inruilen eventueel. Maar dan kwam de prijs bij Samsung zelf op 1650 ofzo. Wat ik persoonlijk te veel geld vindt voor de fold 6. Ik hoef al die AI meuk niet. (en kan ook niet kiezen om het dan zonder AI te nemen voor lagere prijs :+)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:34

MazeWing

The plot thickens...

ja3 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:54:
Vind het wel jammer dat veel deals afhankelijk zijn van 'inruil korting'. Zou samsung de toestellen zo graag terug willen hebben? Ik voel me nu ongeveer verplicht om hem in te ruilen maar voor iets minder korting had ik hem prima zelf gehouden. Maar nu de totale inruilprijs 900 euro is kan je daar eigenlijk niet omheen (vorige fold).
Het is over het algemeen erg treurig met Samsung en kortingen de laatste maanden. Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een S24 ultra voor mijn vrouw maar daar is het ook karig. Het is of een A9+ of wat inruilkorting bij Samsung zelf, die per definitie al honderden euro's duurder is dan elders. Ook geen gratis care+ oid.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 20:32
Belsimpel nog niets veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-06 12:07
blup schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 18:47:
Belsimpel nog niets veranderd
Helaas inderdaad nog niet. Ik vermoed dat deze pas vrijdag op z'n vroegst uitgeleverd gaan worden. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-project
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 16:46
Ook Vodafone is nog stil, zal ook wel vrijdag worden op z'n vroegst.

Hail to the greatest philosophers of all time: Calvin and Hobbes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:11
Zojuist zelf de levering van woensdag naar vrijdag verplaatst. Ben morgen de hele dag niet thuis, en natuurlijk niemand thuis om de zending aan te nemen. Was vrijdag van plan thuis te werken omdat ze ook nog de watermeter komen vervangen, 2 vliegen in 1 klap dus. Dan toch maar wat "extra" dagen wachten.

Ach ja vrijdag mooi de kans om hem al werkende te installeren....Hoewel Dynalogic waarschijnlijk pas laat in de middag hier zal zijn. Ze plannen het leverrondje altijd net verkeerd om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Pandorian schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 21:14:
Zojuist zelf de levering van woensdag naar vrijdag verplaatst. Ben morgen de hele dag niet thuis, en natuurlijk niemand thuis om de zending aan te nemen. Was vrijdag van plan thuis te werken omdat ze ook nog de watermeter komen vervangen, 2 vliegen in 1 klap dus. Dan toch maar wat "extra" dagen wachten.

Ach ja vrijdag mooi de kans om hem al werkende te installeren....Hoewel Dynalogic waarschijnlijk pas laat in de middag hier zal zijn. Ze plannen het leverrondje altijd net verkeerd om.
Wees blij dat hij woensdag officieel al geleverd kon worden. En dat je ook nog eens zelf kan bepalen wanneer het wel kan.

Ik heb tot op heden nog steeds geen bericht gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomhap
Inmiddels weer een mail van samung gehad, en bij dynalogic geven ze aan dat de route nog niet gestart is, maar heb ik al wel een tijdvlak gekregen. Gelukkig lijkt deze binnen kantoortijden te vallen aangezien ik de telefoon op mijn werk laat bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

Ter info. Hier zaterdag besteld via samsung. Flip en Watch Ultra konden pas op de 20e en de Buds op de 26e. Sindsdien hang ik onveranderd op 3/6 en nog geen mail of SMS. Geduld is een schone zaak 😀

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-05 23:40
Al Belsimpel bestellers die wat gehoord hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamelala
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-12-2024
Hoe zijn jullie aan de accessoires kortingscode gekomen? Ik heb wel een MIR code via Samsung ontvangen, maar geen code voor accessoires. Ik had er een via via ontvangen, maar tijdens het bestellen deed de code het helaas niet meer toen ik 1 pagina terug ging.

[ Voor 25% gewijzigd door Pamelala op 18-07-2024 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamelala
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-12-2024
Excuus, dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Pamelala op 17-07-2024 10:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hVCkPrssT4VVPws3OkYzJO4ZixQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/afPv31pMThuDUerx96UQEIoF.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is binnen. En nu weer snel naar werk.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
Met die schoenen op het kleed, laat de foto thuis maar niet zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:53
darkphoenix schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 10:36:
[Afbeelding]

Hij is binnen. En nu weer snel naar werk.
zeer benieuwd naar je ervaring.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomhap
Hier inmiddels ook al binnen. Ik vind hem vooral erg dun vergeleken met de fold4. Oogt nauwelijks dikker dan de samsung kabel die er nu in zit voor het overzetten van de spullen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heriox
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12:09
Dus toch nog een betere deal: https://www.vodafone.nl/aanbieding/foldables

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
Dat is toch best een interessante aanbieding. Ik heb nu 1313 betaald voor een 512gb toestel bij vodafone zou dat 1272 zijn en dan krijg je er ook nog een Watch 7 bij. Sterk de neiging om mn order maar te annuleren bij Belsimpel. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L-project
Damn, da's een betere deal dan eerder. De korting scheelt niet zoveel, maar wel een smartwatch erbij. Niet dat ik een smartwatch wil hebben, maar dat vertegenwoordigd toch ook weer aardig wat waarde. Maar goed dat ik dit weekend sowieso geen tijd heb om hier achteraan te gaan.
Nou maar hopen dat de telefoon iig wel voor dit weekend geleverd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eennaam1
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 14-05 20:36
Voor de duidelijkheid er staat: "Bij aankoop van de Samsung Galaxy Z Flip6 ontvang je op vrijdag 19, zaterdag 20 en zondag 21 juli in één van de deelnemende winkels de Samsung Galaxy Watch7 (LTE, 40mm) t.w.v. € 369,-." Dus dit geldt niet voor de fold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 06-06 20:51
Iemand hier ervaring mee met Vodafone Next. Krijg je een nieuwe abonnement van 24 maanden. Of echt een verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
eennaam1 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 13:44:
Voor de duidelijkheid er staat: "Bij aankoop van de Samsung Galaxy Z Flip6 ontvang je op vrijdag 19, zaterdag 20 en zondag 21 juli in één van de deelnemende winkels de Samsung Galaxy Watch7 (LTE, 40mm) t.w.v. € 369,-." Dus dit geldt niet voor de fold
degene die op Pepper deze aanbieding heeft geplaatst is zelf langsgegaan bij 1 van deelnemende VodafoneZiggo vestigingen (heeft navraag gedaan) en zegt dat je ook bij de Fold 6 een Watch 7 ontvangt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
SamSid schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 13:46:
Iemand hier ervaring mee met Vodafone Next. Krijg je een nieuwe abonnement van 24 maanden. Of echt een verlenging?
je abo wordt weer met 24 maanden verlengd. Zo heb ik het ook gedaan met die vorige aanbieding met de S24 Ultra in de ZiggoVodafone winkel.
Mijn abo liep nog 18 maanden, medewerker in de winkel heeft er toen gewoon een abo verlenging van gemaakt

[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 17-07-2024 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
_Bailey_ schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 13:51:
[...]

je abo wordt weer met 24 maanden verlengd. Zo heb ik het ook gedaan met die vorige aanbieding met de S24 Ultra in de ZiggoVodafone winkel.
Mijn abo liep nog 18 maanden, medewerker in de winkel heeft er toen gewoon een abo verlenging van gemaakt
Ben blij om te horen dat je niet dan 42 maanden aan Vodafone vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3

ja3

Galaxy Fold 6 hier ook binnengekomen. Helaas valt het me wel meteen op dat de screenprotector aan de binnenkant er weer lekker scheef op is gemonteerd door Samsung. Maar hij werkt :) Mooi kleurtje wel dat carbon achtige zwart.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UTflvEqXEyCIyQNcnC40qIE_AJ0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5YSQmrsX2QARx6RBE585ATRB.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZgoAkAXHQvaioGZ35p_M0cIsPOM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y4G4utf6kLwoxE7C1Tci2BkL.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
SamSid schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 13:58:
[...]

Ben blij om te horen dat je niet dan 42 maanden aan Vodafone vast zit.
Dat is wel wat er gezegd wordt. Het abonnement loopt nog 18 maanden, daar zit je gewoon aan vast, je kunt het niet eerder opzeggen.
Wellicht is er voor gekozen om de huidige minimumduur van het abonnement af te kopen, en daar een 24 maanden verlenging van te maken. Dan krijg je echter straks nog wel een eenmalige rekening van het abonnementsgeld van die resterende 18 maanden die je hebt afgekocht. Ik hoop dat de Vodafone-medewerker je daar wel op gewezen heeft. Want afhankelijk van de maandkosten van die resterende 18 maanden is dat snel honderden euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13:49
Dit is top, ik mag zondag verlengen! Heb zelf een Garmin Epix dus vind de galaxy watch niet zo heel interessant eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik vraag mij toch echt af, hoe het mogelijk is dat ik binnen een uur na het live event van Samsung vorige week een Watch 7 ultra, Fold 6 256gb grey en de buds pro3 besteld heb en de status nu dus al een week op stap 3/6 staat terwijl sommigen veel later besteld hebben en het toestel al in huis hebben. Wordt er steeds meer gefrustreerd van zeg, en twijfel of de toestellen überhaupt nog dit weekend geleverd gaat worden.

Staat nog steeds op 19/7, heb er een hard hoofd in.

[ Voor 16% gewijzigd door 038Robijno op 17-07-2024 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
Of-Aaargh schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 14:50:
[...]

Dat is wel wat er gezegd wordt. Het abonnement loopt nog 18 maanden, daar zit je gewoon aan vast, je kunt het niet eerder opzeggen.
Wellicht is er voor gekozen om de huidige minimumduur van het abonnement af te kopen, en daar een 24 maanden verlenging van te maken. Dan krijg je echter straks nog wel een eenmalige rekening van het abonnementsgeld van die resterende 18 maanden die je hebt afgekocht. Ik hoop dat de Vodafone-medewerker je daar wel op gewezen heeft. Want afhankelijk van de maandkosten van die resterende 18 maanden is dat snel honderden euro's.
Ik lees op meerdere zoekbeurten dat alleen een afkoop plaatsvindt op het leningsdeel van de telefoon. Wanneer je de telefoon op afbetaling hebt gekocht.
Dan ben ik wel benieuwd of @_Bailey_ een bedrag voor die resterende 18 maanden had moeten aftikken zoals jij dat zegt. Ik ga het vrijdag voor de zekerheid nog wel navragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:00
Bij mij staat verzending aangemaakt en datum 19 juli. Zal dan wel komen. Gewoon afwachten en niet te druk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
Belsimpel geeft bij mij nu aan dat de verwachte bezorging: 18-07-2024 (morgen) is.
Ben benieuwd... Twijfel nog steeds om hem te annuleren en vrijdag even langs Vodafone te gaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
SamSid schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:38:
[...]

Ik lees op meerdere zoekbeurten dat alleen een afkoop plaatsvindt op het leningsdeel van de telefoon. Wanneer je de telefoon op afbetaling hebt gekocht.
Dan ben ik wel benieuwd of @_Bailey_ een bedrag voor die resterende 18 maanden had moeten aftikken zoals jij dat zegt. Ik ga het vrijdag voor de zekerheid nog wel navragen.
Ik betaal het toestel in 1x (dus geen maandelijkse kosten voor 't toestel) bij het afsluiten van de eerdergenoemde deal.
Dus ook geen extra rekening naderhand ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 17-07-2024 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
NeWSJuNK schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:45:
Bij mij staat verzending aangemaakt en datum 19 juli. Zal dan wel komen. Gewoon afwachten en niet te druk maken.
Ook het hele pakket besteld? En wanneer had je de order geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fem83
  • Laatst online: 30-07-2024
Ik heb de flip 6 bij mobiel.nl besteld, er staat nog steeds dat mijn bestelling nog wacht op lancering. Zijn er mensen die hier ook besteld hebben en al iets anders van mobiel.nl gehoord hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de odido winkel heeft hem nog niet binnen helaas, hopelijk morgen of overmorgen! ..Je wordt natuurlijk wat ongeduldig na de paar geluksvogels die hem al hebben 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
SamSid schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:38:
[...]

Het is een beetje offtopic, maar de regel is dat als je een abonnement opzegt binnen de minimumduur, Vodafone het bedrag van de resterende maanden abonnement van de minimumduur direct in rekening mag brengen. In hoeverre individuele medewerkers van Vodafone daar zelf vrijheid in hebben om dat bedrag te matigen weet ik niet. Er is wel de mogelijkheid daartoe, maar dat hangt dus af van de vriendelijkheid van Vodafone zelf.
Art. 3.5 van de algemene voorwaarden: "Als je zelf je abonnement beëindigt in de minimumduur, is Vodafone gerechtigd een schadevergoeding in rekening te brengen die gebaseerd is op (een deel van) de resterende termijnen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
038Robijno schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 16:06:
[...]

Ook het hele pakket besteld? En wanneer had je de order geplaatst?
Nee alleen de Watch ultra en Buds 3 Pro Plus extra band. Paar uur na presentatie.

[ Voor 4% gewijzigd door NeWSJuNK op 17-07-2024 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenocian
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-05 17:56
Mijn Fold 6 is binnen, watch en strap komt pas op een later moment. Ik vermoed vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfinex
  • Laatst online: 18-07-2024
Ik heb de zwarte fold 6 besteld vandaag bericht gehad dat mijn bestelling eerder aankomt ( morgen ipv vrijdag)

Mail gehad van samsung dat het verstuurd is maar via samsung shop staat het nog steeds op stap 4 van 6.

in de mail staat dat het verstuurd is maar geen t&t code in de mail handig...

Vandaag alwel de screenprotector en hoesje ontvangen hoop wel dat hij morgen wordt geleverd maar ik heb dus geen t&t code dus kan niet checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:30
Voor mijn vrouw de flip 6 besteld met telefoon inruil bij Samsung, maar eigenlijk geen idee hoe dat werkt. Neem aan dat ik de telefoon opgestuurd krijg en dan een pakket om de andere telefoon in te doen of iets? Iemand ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-06 10:20
Tripwire999 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 18:49:
Voor mijn vrouw de flip 6 besteld met telefoon inruil, maar eigenlijk geen idee hoe dat werkt. Neem aan dat ik de telefoon opgestuurd krijg en dan een pakket om de andere telefoon in te doen of iets? Iemand ervaring mee?
Je krijgt een verzend label. Inpak materiaal moet je zelf regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Bij hoeveel mensen staat hij nog op stap 3/6 bij hun bestelling? (Samsung). Lees vrij weinig leveringen nog…

[ Voor 5% gewijzigd door 038Robijno op 17-07-2024 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
038Robijno schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 21:58:
Bij hoeveel mensen staat hij nog op stap 3/6 bij hun bestelling? (Samsung). Lees vrij weinig leveringen nog…
Wat zeiden ze bij Samsung toen je de leverstatus opvroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Pandorian schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 22:38:
[...]

Wat zeiden ze bij Samsung toen je de leverstatus opvraagde?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qHgOHlY6a1ReNPIgQsqPIfL6EOM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/drARbIKPQA7ssnlugDVtZle5.jpg?f=fotoalbum_large

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-06 09:19
ik heb bij VF mijn contract verlengd, krijg 200 extra inruilkorting maar die kan ik beter annuleren en hier voor gaan, de vraag is hoeveel ze er hebben, is het een lokkertje of is er zondag bv ook nog voorraad? Geld dit alleen voor een nieuw contract of ook voor een verlenging, staat er niet expliciet bij

Het inruiltoestel willen ze dat ter plaatse innemen of moet je dat opsturen, ik zal er wel overheen lezen maar dat is me niet duidelijk. Ivm overzetten dat is later opsturen wel zo makkelijk

[ Voor 83% gewijzigd door Svennie op 17-07-2024 23:32 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:09
Svennie schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 23:15:
[...]

ik heb bij VF mijn contract verlengd, krijg 200 extra inruilkorting maar die kan ik beter annuleren en hier voor gaan, de vraag is hoeveel ze er hebben, is het een lokkertje of is er zondag bv ook nog voorraad? Geld dit alleen voor een nieuw contract of ook voor een verlenging, staat er niet expliciet bij

Het inruiltoestel willen ze dat ter plaatse innemen of moet je dat opsturen, ik zal er wel overheen lezen maar dat is me niet duidelijk. Ivm overzetten dat is later opsturen wel zo makkelijk
Vorig jaar was de voorraad vijdagmiddag al op. Maar moet zeggen dat de deal vorig jaar ook beter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuanC
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12-09-2024
Oppernerd schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 23:44:
[...]

Vorig jaar was de voorraad vijdagmiddag al op. Maar moet zeggen dat de deal vorig jaar ook beter was.
Was dat bij Rotterdam Lijnbaan? Weet je of er rijen waren? Heb echt geen zin om paar uur daar te staan.

En als er geen voorraad is bestellen ze het gewoon toch. Hoef het niet perse gelijk te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-project
TuanC schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 00:25:
[...]

Was dat bij Rotterdam Lijnbaan? Weet je of er rijen waren? Heb echt geen zin om paar uur daar te staan.

En als er geen voorraad is bestellen ze het gewoon toch. Hoef het niet perse gelijk te hebben.
Aangezien Vodafone de pre-orders nog niet uitlevert en ook nog geen leverdatum heeft, denk ik niet dat er (veel) voorraad zal zijn.

Ik heb zojuist nog even nagevraagd en mijn orderstatus is nog altijd:
Zie dat de status: Back order is. Dit betekend dat de order goed aangemaakt is, maar alleen nog wacht op de levering. De exact leveringsdatum is helaas nog niet bekend. Zodra de telefoon geleverd gaat worden ontvang je hierover bericht van ons.

[ Voor 26% gewijzigd door L-project op 18-07-2024 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pbogma
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-06 17:08
Even voor mijn begrip.

Je krijgt dus € 528 korting op een Fold 6 en deze kost dan nog € 1224 (256gb). Daarvoor kun je iedere telefoon inruilen? Dus ook die van oma van 5 jaar geleden. Correct?

Anyhow, dan is de nieuwprijs dus € 1.752 en na korting dus € 1224. Waarom die lagere nieuwprijs, dan de €1.999?

Heb het idee dat ik iets over het hoofd zie, of klopt het bovenstaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeBami
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-05 09:52
Svennie schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 23:15:
[...]

Op basis van mijn ervaringen met een soortgelijke actie paar maanden terug voor de S24 serie kan ik je vertellen dat je je toestel niet direct moet inruilen. Dit staat niet op de website vermeld, maar ik weet het vrij zeker en ga er zelf ook vanuit. Op die dag zal de winkel het enorm druk hebben en ze willen dan ook zo snel mogelijk alles in orde maken en je wegsturen met een nieuwe telefoon. Je toestel dien je dan in de volgende week of twee in te leveren in de winkel.
TuanC schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 00:25:
[...]

Op basis van mijn ervaringen met een soortgelijke actie paar maanden terug voor de S24 serie; er zullen zeker rijen staan, maar die hoeven niet uren te duren. Ik was ongeveer een kwartier voor opening bij de winkel en toen was ik de tweede in de rij. Op basis van wat de medewerkers zeiden leek het erop dat de voorraad gedurende dag op zou zijn.
Pbogma schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 09:38:
Even voor mijn begrip.

Je krijgt dus € 528 korting op een Fold 6 en deze kost dan nog € 1224 (256gb). Daarvoor kun je iedere telefoon inruilen? Dus ook die van oma van 5 jaar geleden. Correct?

Anyhow, dan is de nieuwprijs dus € 1.752 en na korting dus € 1224. Waarom die lagere nieuwprijs, dan de €1.999?

Heb het idee dat ik iets over het hoofd zie, of klopt het bovenstaande?
De nieuwprijs is inderdaad €1.752 normaliter, mét abonnement. Het komt vaker voor dat een toestel met abonnement iets goedkoper is dan volledig los, zoals je hier kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-05 23:40
Omdat de telefoon gewoon overpriced is, doen ze hoge 'kortingen' geven zodat het lijkt alsof je een mega goede deal krijgt. Om je op die manier over te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Inmiddels zijn we 8 dagen verder, en nog steeds de status stap 3/6 sinds bestellen bij de Samsung Shop.
Ze gaan vandaag niet meer verzenden vertelde een Samsung medewerker via Messenger I.v.m logistieke problemen.
Levertijd is dus onbekend.

Coolblue, Belsimpel en mediamarkt kunnen morgen al wel gewoon leveren.

[ Voor 4% gewijzigd door 038Robijno op 18-07-2024 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Zal dan volgende week worden oid. Gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fem83
schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:03[/message]:[/b]
Inmiddels zijn we 8 dagen verder, en nog steeds de status stap 3/6 sinds bestellen bij de Samsung Shop.
Ze gaan vandaag niet meer verzenden vertelde een Samsung medewerker via Messenger I.v.m logistieke problemen.
Levertijd is dus onbekend.

Coolblue, Belsimpel en mediamarkt kunnen morgen al wel gewoon leveren.

Geldt dit ook voor bestellingen bij mobiel.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02:47
De status bij belsimpel is vandaag ook veranderd. ipv vandaag staat dat ik nu het toestel morgen kan ophalen. Misschien ook omdat de odido nog steeds de abonnementsaanvraag verwerkt. Hoop dat dit niet voor vertraging zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Bij mij op Samsung staat de status op Stap 4 voorbereiding van verzending (al staat ie dat volgens mij al sinds de bestelling). Bij mijn bestelling staat nog steeds levering de 20e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
Belsimpel heeft gister mijn zending verzonden en komt hopelijk vandaag aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
NeWSJuNK schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:15:
Zal dan volgende week worden oid. Gewoon afwachten.
Lekker ja.. ben vanaf zondag op vakantie.
Dus gewoon afwachten zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Tripwire999 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:42:
Bij mij op Samsung staat de status op Stap 4 voorbereiding van verzending (al staat ie dat volgens mij al sinds de bestelling). Bij mijn bestelling staat nog steeds levering de 20e
Ik heb een uur na het Samsung launch event besteld, vanaf dat moment blijft hij steken op stap 3/6.. kan er met mijn kop niet bij dat anderen hem later hebben besteld, en de toestellen nu al in huis hebben of onderweg is.
Het is letterlijk een loterij.
Gaat echt niet op volgorde van bestellen worden verstuurd. En ik heb sterk het vermoeden dat mijn order is blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
038Robijno schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 12:24:
[...]

Ik heb een uur na het Samsung launch event besteld, vanaf dat moment blijft hij steken op stap 3/6.. kan er met mijn kop niet bij dat anderen hem later hebben besteld, en de toestellen nu al in huis hebben of onderweg is.
Het is letterlijk een loterij.
Gaat echt niet op volgorde van bestelling worden verstuurd. En ik heb sterk het vermoeden dat mijn order is blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellowai
  • Laatst online: 19-07-2024
@Noreia dit was bij mijn bestelling (flip 6 met abonnement verandering naar odido) ook het geval, tot ik er vandaag achter kwam dat ik nog een kopie van een identiteitsbewijs moest toevoegen onder het kopje 'bestand toevoegen' op je bestel pagina van belsimpel. Toen ik dit had toegevoegd ging het heel snel en heb ik bericht gekregen dat mijn bestelling klaar word gemaakt voor verzending. Dus misschien ligt het bij jou ook daar aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan de flip 6 yellow 512gb vandaag ophalen bij de odido Shop 🎉 ..wordt door werk wel pas einde van de dag 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-06 22:51
Ik ga morgen maar eens langs bij VF

https://www.vodafone.nl/aanbieding/foldables

Watch kan ik verkopen dus drukt mooi de prijs

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fem83
Iemand al bericht van mobiel.nl? Ik heb net even contact met ze gehad maar ben er nog niet wijzer van geworden.. ben erg benieuwd of ik morgen bericht krijg:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik heb alles geannuleerd.. medewerker vertelde dat waarschijnlijk de case van de buds3 pro niet op voorraad is, (medewerkers hebben nergens verstand van, telkens andere berichten). En dat ze daarom niet versturen. (Toch vrijwel direct alles besteld na de launch event).
Een case van €35 euro, en dan mijn bestelling van €2247 euro niet verzenden.

Blijf toch maar bij Apple waar de service ook beter is.

[ Voor 17% gewijzigd door 038Robijno op 18-07-2024 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Dit is ook wel leuk trouwens dat ze dat niet gemeld hebben van te voren (of ik heb het niet gelezen) probeer net via de chatbot van Samsung WhatsApp contact te krijgen, krijg dit terug:

Gekozen voor een toestel met een unieke kleur? De exclusieve kleuren via Samsung. com worden speciaal voor jou geproduceerd en hebben daarom een langere levertijd. Houd rekening met een levertijd van 6-7 weken. ^Sam 🤖

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Pruttelaar
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 10:54
Tripwire999 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 15:08:
Dit is ook wel leuk trouwens dat ze dat niet gemeld hebben van te voren (of ik heb het niet gelezen) probeer net via de chatbot van Samsung WhatsApp contact te krijgen, krijg dit terug:

Gekozen voor een toestel met een unieke kleur? De exclusieve kleuren via Samsung. com worden speciaal voor jou geproduceerd en hebben daarom een langere levertijd. Houd rekening met een levertijd van 6-7 weken. ^Sam 🤖
Vreemd. Ik heb afgelopen vrijdag de Flip 6 in crafted black besteld en is gisteren geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
De Pruttelaar schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 15:15:
[...]

Vreemd. Ik heb afgelopen vrijdag de Flip 6 in crafted black besteld en is gisteren geleverd.
Nou dan hoop ik dat Samsung ze daadwerkelijk dan ook levert op de 20e :) we gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Belsimpel levert morgen, zojuist T&T gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
Zojuist via Belsimpel mijn Fold6 zilver 512gb binnen. Mooi toestel en scharniert beduidend stroever dan ik verwacht had( en dat is positief! )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L-project
Ik zie dat mijn bestelling momenteel wordt ingepakt. Dus het komt eraan *O*

Als ik geluk heb wordt die misschien nog morgenochtend geleverd. Maar dat zal wel niet, en dan zullen we moeten wachten tot na het weekend (eerst weekendje weg met vrouwlief voor trouwdag O+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
038Robijno schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:18:
Ik heb alles geannuleerd.. medewerker vertelde dat waarschijnlijk de case van de buds3 pro niet op voorraad is, (medewerkers hebben nergens verstand van, telkens andere berichten). En dat ze daarom niet versturen. (Toch vrijwel direct alles besteld na de launch event).
Een case van €35 euro, en dan mijn bestelling van €2247 euro niet verzenden.

Blijf toch maar bij Apple waar de service ook beter is.
Ach ja, de klantenservice via Whatsapp van Samsung... die hebben me vorige maand zo weten te tergen dat ik inmiddels helemaal uit het ecosysteem van Samsung ben gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fem83
Mijn flip 6 via mobiel.nl is inmiddels aangemeld voor verzending en zal volgens postnl morgen bezorgd worden😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Mijn ultra en Buds worden morgen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-project
Mijn Vodafone bestelling komt ook morgen aan. Planning zegt morgenochtend, voor ons vertrek.

Het lijkt erop dat de leveringen bij de derde partijen nu ook zijn aangekomen en verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echte prutsers bij Odido. Je krijgt een SMS dat je hem af kunt halen, blijkt bij afrekenen dat de imei van de flip 6 niet in hun systeem wordt herkend, waardoor hij niet verwerkt/betaald/meegegeven kan worden. De imei later verwerken in hun systeem is natuurlijk geen optie, wachten dus 😡 slechte service

voor iedereen die nog wil bestellen: ik zou het dan toch thuis laten sturen ipv ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

ParaWM schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:44:
Ter info. Hier zaterdag besteld via samsung. Flip en Watch Ultra konden pas op de 20e en de Buds op de 26e. Sindsdien hang ik onveranderd op 3/6 en nog geen mail of SMS. Geduld is een schone zaak 😀
Hype hype. Mijn Phone, Ultra en extra watchband staan nu op 4/6, dus 20e zou zomaar eens kunnen gaan lukken ! (Verder geen mail of SMS trouwens).

Buds (+ buds case) staan nog op 3/6. Maar die zouden ook pas 26e komen.

[ Voor 3% gewijzigd door ParaWM op 18-07-2024 18:18 ]

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Iemand met een inruil deal bij Samsung zelf al wat te horen gekregen over de inruil? Vorige keer had ik die al eerder binnen dan het toestel. Vooralsnog nog niets te horen gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-05 18:27
HaterFrame schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:54:
Iemand met een inruil deal bij Samsung zelf al wat te horen gekregen over de inruil? Vorige keer had ik die al eerder binnen dan het toestel. Vooralsnog nog niets te horen gekregen....
Ja gelijk vandaag een paar uur na levering bericht over gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

luckyluc100 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 21:22:
[...]

Ja gelijk vandaag een paar uur na levering bericht over gekregen.
Van welk bedrijf en mail adres precies? Kan ik m'n spamfilter checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3

ja3

Heb ook nog geen bericht gehad. Hoe snel moet je het terugsturen? Mijn Fold is met een defect geleverd dus ik hoop niet te snel.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste