Op donderdag 27 september 2001 23:14 schreef Thorne het volgende:
Als ik wat mag zeggen.... lekker belangrijk allemaal. Het is nu net of het de eerste keer is dat een forum wordt ondergescheten. Het is wel kinderachtig ja, maar kom niet aan met dingen als "juridisch aansprakelijk"! Gadver!!!!
Okee, het is misschien in eerste instantie een beetje ver gezocht, maar het is niet uit te sluiten.
Denk erom dat de Vobis een redelijk groot bedrijf is, dat zoals je hebt kunnen lezen een mannetje in moet huren om alles weer in orde te krijgen. Die persoon moet betaald worden. Tja, dat soort lui verdient vaak ook nog eens niet misselijke bedragen.
IP's worden daar gelogd en als de Vobis er problemen mee heeft kunnen ze de schuldigen narren door bij hun ISP aan te kloppen.
Euhm, dan zullen ze toch wel de samenhang tussen die posters duidelijk moeten maken. Geloof maar niet dat een ISP iets gaat doen, als de Vobis of wie dan ook aan komt zetten met de mededeling dat één van hun klanten een paar berichtjes op hun forum gezet hebben.
Als dit ernstig discriminerende of anderszins ontoelaatbare uitingen zouden zijn, dan is het wat anders.
Hoe je het ook wendt of keert, GoT speelt in dit geheel wel degelijk een rol helaas.
Ik vindt dit echt een beetje triest hoor, allemaal de brave hendrik® uit gaan zitten hangen hier.
Er wordt gewoon een goede discussie gevoerd lijkt me. Maar ik denk dat het weinig nut heeft, nu nog deze hele discussie opnieuw aan te zwengelen. Men is er al mee bezig.
Zal me wel niet populair maken nu, maar denk even aan me als je de volgende keer "iets minder" legale dingen doet op het net. Hypocriet vinnik het...
De GoT gaat toch al met rasse schreden achteruit dus dit is alleen maar een logisch vervolg.
Heb je daar concrete aanwijzingen/voorbeelden voor/van?
Het is zo makkellijk om een dergelijk uitspraak zomaar te doen, zonder argumenten.