HK users en Vobis forum

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 624 views sinds 30-01-2008

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik wil ff zeggen dat dit van te voren aan te komen viel te zijn (wat een zin :) ). Dit lag zo ongelovelijk voor de hand.
Imho moet gewoon elk zo'n topic worden gesloten.

Just my 2 cents

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
idd, dit was gewoon om te :r, je schaamde je gewoon kapot om een gotter daar te heten, kan je begrijpen dat iedereen boos is..van eerst een klein grapje tot een ontploffing van flame's en FTp/warez, van iets kleines wordt er een orkaan van gemaakt, sommige willen altijd de limiet weten en het liefst een stapje verder ook ..

This was my penny for my thoughts

• Nielsz
  • Niet online
De eerste 10 minuten lag ik dubbel, over dat topic met dat Windows Linux. Maar daarna was het echt snel minder.

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Hoe weet men dat het van Tweakers kwam en zo?

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-12 15:47

Sharky

Skamn Dippy!

Het grote Vobis topic!
tsssss doe eeeeven normaal zeg. volgens mij zie jij de ernst er ook niet echt van in. |:(

This too shall pass

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
Werden er serieus ftps gepost daaro? Das wel minder =|
Begon inderdaad als een grapje maar helaas gingen een paar meer pushen zoals ik het hoor...

• Kev0867
Op maandag 10 september 2001 22:37 schreef Nielsz het volgende:
De eerste 10 minuten lag ik dubbel, over dat topic met dat Windows Linux. Maar daarna was het echt snel minder.
idd daar was ik ook nog bij,(voordat ik moest werken :( ) , toen was het echt gezellig en zo klein geintje was gewoon leuk..

edit: typ foutje :edit

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 22:37 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Hoe weet men dat het van Tweakers kwam en zo?
Belegen_Kaas begon hier een topic over je weet wel die gebannde gast.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Het ergste is wel dat sommigen gewoon nog steeds niet schijnen te begrijpen dat dit gevolgen heeft voor de naam van GoT en misschien wel meer...

de crew krijgt dit uiteindelijk over zich heen...

zelfs is vantevoren nog gewaarschuwd!! wel erg |:( dat sommigen zich dan niet kunnen inhouden.

Een geintje is idd leuk, moet ook kunnen. Maar dit was te erg.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 22:35 schreef Kev0867 het volgende:
idd, dit was gewoon om te :r, je schaamde je gewoon kapot om een gotter daar te heten, kan je begrijpen dat iedereen boos is..van eerst een klein grapje tot een ontploffing van flame's en FTp/warez, van iets kleines wordt er een orkaan van gemaakt, sommige willen altijd de limiet weten en het liefst een stapje verder ook ..

This was my penny for my thoughts
Ik denk dat je het beste gewoon even kunt zwijgen, met dit schijnheilige gedoe kom je ook niet ver.
Dit is al vaker gebeurd, ik herinner me Fancy en een Theemutsenforum, en die zijn ook op slot gegaan.
Het was van het begin af aan al duidelijk dat er geklierd ging worden, en daar is voor gewaarschuwd.

Dus... Kev0867... misschien heb je zelf niks ernstigs gedaan, maar als er 1 schaap...

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

nou vraag ik me toch af: wie zijn de schuldigen

• Kev0867
Cheatah:..

dit zijn irritaties, die bij me op komen, die ik met niemand anders thuis kan bespreken, vandaar.. en is dus niet schijnheilig, maar ja misschien komt dit wel zo over..

mijn excuses..

Verwijderd

Sjonge jonge jonge jonge. Ik wordt niet snel boos, maar om dit soort kinderachtig gedoe kan ik wel boos worden :(

Een geintje uithalen met een ander forum is tot daar aan toe, maar je moet wel weten wanneer je moet stoppen.

Het feit, dat Vobis forum gewoon geflood is en daardoor noodgedwongen offline moest, is toch wel aardig ernstig als je het mij vraagt. Zeker aangezien het hier ook nog eens het forum betreft van een redelijk groot bedrijf.

Om dan ook nog eens aan te kondigen dat men van tweakers.net af komt is rondom stom (maar ja, dat was de hele actie al).
Geloof maar dat dit inderdaad de naam van tweakers.net/GoT geen goed zal doen :(

Ik mag hopen, dat hier tegen opgetreden gaat worden.

• Aikon
  • Niet online
Exirion schreef in dat andere topic:
Ernstig? Het probleem is juist dat degenen die dit geflikt hebben totaal geen idee hebben van de mogelijke gevolgen voor GoT. Blijkbaar begrijp jij ook weinig van de ernst van deze hele toestand.
FF voor de duidelijkheid: ik bedoelde al dat geflame, ik vind dat die mensen die het deden minstens een waarschuwing hebben. Ik denk ook dat hier allemaal geflame komt, het best is imho dat de crew ff besluit wie "straf" krijgt, en dat ze dat laten weten want dit topic leidt tot nix denk ik... :)

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 22:51 schreef Aikon het volgende:
[knip]
Ik denk ook dat hier allemaal geflame komt, het best is imho dat de crew ff besluit wie "straf" krijgt, en dat ze dat laten weten want dit topic leidt tot nix denk ik... :)
Als men hier gewoon normaal kan discusieren, zonder meteen te flamen naar elkaar, dan kan dit topic wel degelijk een nuttige bijdrage leveren. Het gaat immers om de meningen van iedereen. Daar kunnen conclusies/gevolgen aan vast hangen. Er kan en zal hopenlijk een algemene consensus ontstaan, dat dit soort dingen niet behoren te gebeuren.

Nogmaals een grapje is leuk, maar je kan ook te ver gaan. Helaas is dit een voorbeeld van het laatste.

• Artwido
  • Laatst online: 21:55
Ik heb idd ook wel moeten lachen om een aantal postings.
Maar als dan later blijkt dat een aantal doordraven, GoT ook nog eens noemen in hun post dan ga je idd te ver.

Ik denk dat een aantal wel te achterhalen zijn uit de twee gesloten topics in de HK.

En ik denk dat er namens tweakers wel een soort excuses-mailtje richting vobis moet. Zodat de naam van GoT hopelijk gezuiverd word en ze begrijpen dat dit een aktie was van een klein groepje waar de rest van GoT-users zich ver van houd.

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 22:46 schreef AtomicShockwave het volgende:
nou vraag ik me toch af: wie zijn de schuldigen
Als je een lijstje wilt hebben dan kan ik je dat zo geven...

Het zijn de volgende namen (volgens mij niet eens volledig):
BlueEyeZ (Poste FXP sites)
SuperMAN
Tweaker
Snot
Traag
BlaatAap
Femme
HlpDsK
Webby
AntonT
sharkyOnline
Koffiezuiper
Dudedaman2000
vobis_is_te_duur
Kev0867
Qwertyuiopasdfghjklzxcvbn
Vorum Vucker

IP adressen op verzoek ook verkrijgbaar.

Ik vind het bijzonder triest dat een op zich respectabel forum (GoT) zich zo te kijk laat zetten. Het Vobis forum is behoorlijk geflood met flames, warez posts en topicloze threads.

Dat Vobis geen winkel is voor Tweakers is wel duidelijk, maar moet er dan zo kinderachtig op gereageerd worden? Moet er dan op deze manier het forum aldaar verziekt worden dat ook die mensen die er serieus geholpen werden bij hun vragen nu de dupe worden van deze actie waarbij alle sporen richting Tweakers.net wijzen.

Met vriendelijke groet,
Maikel

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 19:14

DukeBox

loves wheat smoothies

Heb ook maar een woord te melden : Zielig

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 12:26
Op maandag 10 september 2001 23:06 schreef _Maikel_ het volgende:

[..]

Traag
Femme
HlpDsK
AntonT

Met vriendelijke groet,
Maikel
En toch vermoed ik dat deze namen niet hun normale nicks zijn. ;)

Verwijderd

SuperMAN
Tweaker
Snot
Traag
BlaatAap
Femme
HlpDsK
Webby
AntonT
sharkyOnline
Koffiezuiper
Dudedaman2000
vobis_is_te_duur
Kev0867
Vorum Vucker
Staan aardig wat namen tussen waarvan ik niet verwacht dat ze hier aan mee gedaan hebben, tenminste dat mag ik niet hopen. Zullen waarschijnlijk dus users zijn, diee het leuk vinden om een naam van een moderaator hier te gebruiken :(
Ik mag toch hopen dat de crew hier wat mee zal doen.

voor wat het waard is, kan ik je waarschijnlijk wel zeggen, dat het merendeel hier op GoT niet achter dergelijke kinderachtige acties staat. Een excuus lijkt me wel op zijn plaats.

• Kev0867
mijn naam staat er tussen ja, mijn echte naam gewoon omdat ik nix fouts heb gepost, dus mijn naam mag er duidelijk aanwezig zijn..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[..]

En naar ik zo zie ook niet juist:
SuperMAN
Tweaker
Snot
Traag <----- Iemand heeft de naam van een moderator gebruikt :(
BlaatAap
Femme <---- nog zo'n lolbroek
HlpDsK <---- geldt hetzelfde als bij de nick Traag :(
Webby
AntonT <---- idem
sharkyOnline
Koffiezuiper
Dudedaman2000
vobis_is_te_duur
Kev0867
Vorum Vucker

Daar hebben we meer aan denk ik.
Ik vind het bijzonder triest dat een op zich respectabel forum (GoT) zich zo te kijk laat zetten. Het Vobis forum is behoorlijk geflood met flames, warez posts en topicloze threads.

Dat Vobis geen winkel is voor Tweakers is wel duidelijk, maar moet er dan zo kinderachtig op gereageerd worden? Moet er dan op deze manier het forum aldaar verziekt worden dat ook die mensen die er serieus geholpen werden bij hun vragen nu de dupe worden van deze actie waarbij alle sporen richting[insert]gebruikers van[/insert] Tweakers.net wijzen.

Met vriendelijke groet,
Maikel
De lusertjes die dit gedaan hebben worden geLART, en hard ook.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Precies. Ik was daar niet bij betrokken. Traag ook niet, en ook Femme niet natuurlijk.

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 23:13 schreef nelske het volgende:
Ik mag toch hopen dat de crew hier wat mee zal doen.
Er was meteen al een mailtje verstuurd naar vobis :)
Daar wordt zeer zeker wat mee gedaan.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

_Maikel_-> er is reeds een mailtje naar webmaster@vobis.nl gestuurd met onze excuses voor deze lamme aktie en een verzoek om medewerking. Ik zal hem ook nog even naar jou sturen.

• sewer
  • Laatst online: 06:25
Hhhm, dit is wel erg zielig. Het is ook niet echt toevallig dat de participanten in die thread net degene zijn die ook hier nog nooit boven het niveau van www.scholieren.com hebben kunnen posten (bijv. de topicstarter), en ook vaker over de scheef zijn gegaan (HK bans etc.)

Ik zou ze direct van dit forum afgooien als ik het voor het zeggen had :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Ik kan je 100% zeker garanderen dat _IK_ die Traag niet was en ik geloof niet dat die andere crewnicks wel crewleden waren

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 17:52

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 10 september 2001 23:13 schreef crazyhorse het volgende:

[..]

En toch vermoed ik dat deze namen niet hun normale nicks zijn. ;)
Femme en HlpDsK was ik. Sorry, had ik nooit moeten doen, ik weet het. Maar ik heb er verder niets mee gedaan ofzo, wilde alleen even proberen of dat ging. Ik heb me niet gerealiseerd wat de gevolgen konden zijn, maar itt tot anderen heb ik niets maar dan ook niets gepost of gedaan wat de naam van got in diskrediet kan brengen. Nogmaals mijn excuses, het had niet mogen gebeuren. En helemaal excuses aan Femme en HlpDsK natuurlijk.

rdgf gaat in een hoek staan en wacht op straf

De islam kan uw vrijheid schaden

Verwijderd

Ik vind het triest dat de crew zich weer kan gaan verontschuldigen voor een stel infantiele nep-tweakers. De crew kan hier niks aan doen. Wij zijn hier fel tegen!

Het is net als met een voetbalclub: een stel eikels die zich supporter durft te noemen en in die hoedanigheid de naam van de club door het slijk haalt :r

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ik geef het eerlijk toe. dat linux topic was wel lache.. maar voor de rest zeer lame..

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 10 september 2001 23:22 schreef rdgf het volgende:

[..]

Femme en HlpDsK was ik. Sorry, had ik nooit moeten doen, ik weet het. Maar ik heb er verder niets mee gedaan ofzo, wilde alleen even proberen of dat ging. Ik heb me niet gerealiseerd wat de gevolgen konden zijn, maar itt tot anderen heb ik niets maar dan ook niets gepost of gedaan wat de naam van got in diskrediet kan brengen. Nogmaals mijn excuses, het had niet mogen gebeuren. En helemaal excuses aan Femme en HlpDsK natuurlijk.

Lekker erg slim van je...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 10 september 2001 23:24 schreef JvS het volgende:

[..]

Lekker erg slim van je...
Ja duh, als ik achteraf zie dat ik het eigenlijk niet had moeten doen geef ik dat eerlijk toe en ga ik niet lopen roepen dat ik nergens vanaf weet. De lol was er voor mij ook wel echt af. En besides, ik heb niets gepost, behalve 1 'test' post. Maar nogmaals sorry.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 10 september 2001 23:22 schreef rdgf het volgende:

[..]

Femme en HlpDsK was ik. Sorry, had ik nooit moeten doen, ik weet het.
Et tu, Brutus?
Ik mag hopen dat de draadjes zelf niet getrashed zijn, in verband met onderzoek naar de schuldigen.

Dan zal ook duidelijk worden wie wat heeft gedaan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Ramon
  • Nu online
Tja... nou nog achterhalen welke users in overtreding waren en welke niet.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Ok, die Vorum Vucker was ik, maar ik heb geen warez ed gepost..
Ik vind het ook een naai streek dat mensen zoiets doen en daarna mij erbij pakken :(

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 10 september 2001 23:28 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Et tu, Brutus?
[..]
Help mij eens, 't is voor mij al een tijdje geleden :)
Ik mag hopen dat de draadjes zelf niet getrashed zijn, in verband met onderzoek naar de schuldigen.

Dan zal ook duidelijk worden wie wat heeft gedaan.
Eerst dat maar eens achterhalen ja.

/edit ik had me een leukere 1000e post voorgesteld

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
hdd:
he :?
Je was er toch zelf bij? Je had toch kunnen bedenken dat dit uit de hand zou lopen? En dat ze later naar jou wijzen?

Defunctus Deo Juvente

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 10 september 2001 23:29 schreef hdd het volgende:
Ok, die Vorum Vucker was ik, maar ik heb geen warez ed gepost..
Ik vind het ook een naai streek dat mensen zoiets doen en daarna mij erbij pakken :(
Groepsaansprakelijkheid noemen ze dat juridisch.

Je was erbij, en dat was dat (hoe vervelend ook voor diegenen die niks hebben gedaan).

[edit]
Je nick is ook al zo slim gekozen |:(

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 10 september 2001 23:31 schreef rdgf het volgende:
Help mij eens, 't is voor mij al een tijdje geleden :)
"Ook gij, Brutus?"

Laatste woorden van Julius Caesar ;)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Zijn die gasten nou helemaal besodemieterd ? Het zou eens andersom moeten zijn. Dat iemand van Vobis een misstap zou begaan op GoT, ze zouden hem aan de hoogste boom knopen.

Imho hebben we niets aan mensen die denken dat ze "uit naam van GoT" andermans forum moeten verzieken. Dit soort kinderen, daar wil ik absoluut niet mee geassocieerd worden. Wij zijn een vrijdenkende community met respect voor elkaar.

Voor dit soort imbecielen wil ik me niet meer inzetten. Als dit soort acties ongestraft uitgevoerd kunnen worden dan heb ik mijn langste tijd op GoT gehad. Want daar kan *ik* niet mee akkoord gaan.

Schande, schande en nog eens schande !

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:44

scorpionv

This space for rent

Ik ga me niet in de discussie mengen, wel 2 dingen.

Crew; sterkte met rommel opruimen. Jullie valt niets te verwijten.
Verantwoordelijke users; denk eens na voor je actie onderneemt.

GoT en Tweakers krijgen zo een lekkere naam |:(

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Flaman
Waarom wordt dat meeltje niet hier gepost?

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

hmmm ik sta ook in het lijstje. hoop dat de mensen die users gaan 'straffen' wel ff kijken wat ik gepost heb. (nix namelijk)
ik had niet eens door toen wat er allemaal aan de hand was. ter goeder trouwe zullen we het maar noemen ofzo...

This too shall pass

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 10 september 2001 23:33 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

"Ook gij, Brutus?"

Laatste woorden van Julius Caesar ;)
Nu weet ik het weer ja, dan gooi ik er ook nog een term tegenaan: Mea Culpa :)

En om mij nou te gaan vergelijken met Brutus, dat gaat wel erg ver ;)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op maandag 10 september 2001 23:34 schreef Flaman_Creationz het volgende:
omdat we dit intern oplossen.

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 10 september 2001 23:34 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Is dat voor jou dan van belang :?

Als degene die het mailtje heeft gemaakt die behoefte had, had hij dat wel gedaan

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 10 september 2001 23:36 schreef Buzzman het volgende:

[..]

omdat we dit intern oplossen.
Druk overleg zeker?

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 23:21 schreef Kaj. het volgende:
_Maikel_-> er is reeds een mailtje naar webmaster@vobis.nl gestuurd met onze excuses voor deze lamme aktie en een verzoek om medewerking. Ik zal hem ook nog even naar jou sturen.
Werk zelf niet (meer) bij Vobis, maar weet nog wel waar de mails naartoe moeten. Ik heb Vobis een CC gestuurd van mijn mail naar Femme. Een mail naar Webmaster@vobis.nl heeft niet zo heel veel zin, die komt niet bij de juiste persoon aan.

Ik moet wel opmerken dat ik alle namen heb genoemd van de mensen die daar gepost hebben. Reacties van sommige users waren erger dan andere, maar als geheel een duidelijke verwijzing naar Tweakers.net. Ik kan desgewenst wel alle IP adressen bezorgen van diegenen die dit gedaan hebben, de topics zelf incluis.

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 10 september 2001 23:32 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Groepsaansprakelijkheid noemen ze dat juridisch.

Je was erbij, en dat was dat (hoe vervelend ook voor diegenen die niks hebben gedaan).
Hhhm, ik denk dat we daar maar niet aan gaan doen, aangezien het vrij exact te controleren is wie wat deed. Een paar namen reggen is niet echt heel erg schandelijk ofzo. Maar we zijn het al aan het bespreken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Flaman
Op maandag 10 september 2001 23:36 schreef Traag het volgende:

[..]

Is dat voor jou dan van belang :?

Als degene die het mailtje heeft gemaakt die behoefte had, had hij dat wel gedaan
Nou ik ben gewoon beniwd, ben ten slotte ook een user en als je iedereen erbij haalt op LA en zo lijkt het me wel zo leuk om het hier te posten. Ik volg dit dus al een tijdje..

MAAR HET HOEFT NIET OF ZO JEEZ

• Kev0867
Op maandag 10 september 2001 23:29 schreef Tampie2000 het volgende:
Tja... nou nog achterhalen welke users in overtreding waren en welke niet.
ikke nie iig, ik heb een paar x gepost om 'the comidian' uit te hangen en dat is alles, heb nix fouts gepost..helemaal nix!!, je kan het ook zien, sommige mensen kregen pijn in hun buik van het lachen van mijn verhaaltje en mijn antwoordt op de linux forum, over dat ik terug ga op windows 94..

mijn leefttijd geeft al aan, dat ik niet bij die kinderachtige andere hoort.. :r (geen flame), laat mijn naam echt niet vies maken door andere..

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 23:39 schreef Flaman_Creationz het volgende:

[..]

Nou ik ben gewoon beniwd, ben ten slotte ook een user en als je iedereen erbij haalt op LA en zo lijkt het me wel zo leuk om het hier te posten. Ik volg dit dus al een tijdje..

MAAR HET HOEFT NIET OF ZO JEEZ
Het werd toch netjes medegedeeld :?

Het is niet aan ons om interne zaken in te zien.
De crew regelt dat met Vobis; das toch niet zo vreemd?
Eventuele gevolgen ervan zullen vanzelf duidelijk worden.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 10 september 2001 23:37 schreef _Maikel_ het volgende:
Ik moet wel opmerken dat ik alle namen heb genoemd van de mensen die daar gepost hebben. Reacties van sommige users waren erger dan andere, maar als geheel een duidelijke verwijzing naar Tweakers.net. Ik kan desgewenst wel alle IP adressen bezorgen van diegenen die dit gedaan hebben, de topics zelf incluis.
Denk dat vooral dat laatste erg behulpzaam kan zijn bij het uitzoeken van de schuldigen.

Nogmaals excuses, ook al werk je er zelf niet maar ben je blijkbaar wel een verantwoorde forumgebruiker daar.
Gelukkig zijn verreweg de meesten hier van hetzelfde hout gesneden.

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 11-10 19:38
Ik neem aan dat er wel eerst gekeken wordt wie wat heeft gepost...
Ik heb namelijk 2 posts gemaakt in het begin (gewoon normale) En tja op dan meteen gepunishd te worden =D

• Flaman
Op maandag 10 september 2001 23:42 schreef nelske het volgende:

[..]

Het werd toch netjes medegedeeld :?

Het is niet aan ons om interne zaken in te zien.
De crew regelt dat met Vobis; das toch niet zo vreemd?
Eventuele gevolgen ervan zullen vanzelf duidelijk worden.
Vroeg ik om consequenties?
forget it ok?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op maandag 10 september 2001 23:37 schreef _Maikel_ het volgende:

[..]

Werk zelf niet (meer) bij Vobis, maar weet nog wel waar de mails naartoe moeten. Ik heb Vobis een CC gestuurd van mijn mail naar Femme. Een mail naar Webmaster@vobis.nl heeft niet zo heel veel zin, die komt niet bij de juiste persoon aan.
Oh, da's prettig. :( Dat adres staat op de voorpagina van jullie forum.
Nou ja, je hebt al een mailtje in je inbox, als het goed is.
Graag. Als je dat naar kaj@tweakers.net zou willen sturen, dan komt dat in orde.

Zeef-> het moge inmiddels duidelijk zijn dat we dit niet over onze kant laten gaan.

• Kev0867
ik heb ook iedereen van te voren gewaarschuwd mensen..!!

GT3 (PS2)

Door Kev0867 - maandag 10 september 2001 11:30

--------------------------------------------------------------------------------
volgens mij wil je een ----> ban <---- hebben om zulke narigheid te posten hier

dus geef mij aub niet de schuld, ja en ik blijf doorzeuren tot het eind!..lees al mijn andere posts in dit onderwerp waarom!!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 10 september 2001 23:51 schreef Kev0867 het volgende:

GT3 (PS2)

--------------------------------------------------------------------------------

dus geef mij aub niet de schuld, ja en ik blijf doorzeuren tot het eind!..lees al mijn andere posts in dit onderwerp waarom!!
Stil maar, ze zullen echt wel kijken wie wat nou heeft gedaan. :)

• Arno

Arno

PF5A

Relax :)

Wacht nu eerst maar de resultaten van het onderzoek af :)

Jeremy Clarkson

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 10 september 2001 23:54 schreef Traag het volgende:

[..]

Relax :)

Wacht nu eerst maar de resultaten van het onderzoek af :)
En wanneer kunnen we dat ongeveer verwachten? Enig idee?

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

vanavond nog? dan kan ik naar bed en hoef ik niet wakker te liggen ;)
hmm neem aan dat jullie wel fair zijn, volgens mij heb ik dan niet zoveel te vrezen.

This too shall pass

Verwijderd

GT3 (PS2)

Rustig maar hoor...je punt is duidelijk, er zal best worden gekeken wie hoe ver is gegaan, en ook ik hoop op passende maatregelen...

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

heb ik iets belangrijks gemist? wat voor maatregelen hebben we het hier dan over?

• Kev0867
pppuufff...pufff.. thnx ik wordt al rustig.. denk dat ik maar beter kan slapen..weltrusten..

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Op maandag 10 september 2001 23:57 schreef bolk het volgende:
heb ik iets belangrijks gemist? wat voor maatregelen hebben we het hier dan over?
Om het maar zo te zeggen; ik vermoed dat een aantal mensen beperkt toegang tot GoT gaan krijgen.

This too shall pass

Verwijderd

K heb het draadje in de HK gelezen, met links naar het Vobis forum, maar sommige v/d adviezen kunnen zelfs pc's beschadigen. En maak je geen illusie's, er zijn heus mensen die gedacht hebben dat het goede tips waren.... In die nog korte tijd die ik hier zit, bevalt het me tot nu toe heel erg goed. Helaas moet ik dus nu constateren dat er ook hier een aantal rotte appels tussen zitten. En dat je dan misbruik maakt van je kennis t.o.v. mensen die veel minder op de hoogte zijn om die belachelijk te maken ... Schandalig ... Sterkte voor de crew, die weer hun best mogen doen om dit weer recht te zetten. Stelletje *^$*^$&* <-- gemeende flame

• Ramon
  • Nu online
Op maandag 10 september 2001 23:58 schreef sharkyOnline het volgende:

[..]

Om het maar zo te zeggen; ik vermoed dat een aantal mensen beperkt toegang tot GoT gaan krijgen.
ehh komop man.... zullen we dat niet aan de GoTMoDjes overlaten? zo breng je alleen maar mensen in de stress! :(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op dinsdag 11 september 2001 00:00 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

ehh komop man.... zullen we dat niet aan de GoTMoDjes overlaten? zo breng je alleen maar mensen in de stress! :(
Ik ben de relaxedheid zelve :)

Verwijderd

[..]

En terecht! Nadenken over zonden heet dat.

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

[..]

laat ik toch aan ze over? en ik denk dat GoT/T.net-crew nu veel erger zit te stressen...

This too shall pass

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

[..]

maar waar ik aan zit te denken is.. hoe kun je iemand bannen op GOT (tis xtreem magoe) terwijl dit op een ander forum afspeelt.. ik vind het wel erg wat er gebeurt is daar niet van.. maar.. shit hoe moet ik dit uitleggen?

ok tis misschien vaag en hier is flink overlegd.. maar toch lijkt dat me erg moeilijk if you know what i mean

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Op dinsdag 11 september 2001 00:02 schreef bolk het volgende:

[..]

maar waar ik aan zit te denken is.. hoe kun je iemand bannen op GOT (tis xtreem magoe) terwijl dit op een ander forum afspeelt.. ik vind het wel erg wat er gebeurt is daar niet van.. maar.. shit hoe moet ik dit uitleggen?

ok tis misschien vaag en hier is flink overlegd.. maar toch lijkt dat me erg moeilijk if you know what i mean
ik denk niet dat het er om gaat wat er op het andere forum is gebeurd, maar dat een aantal users T.net in verlegenheid hebben gebracht. ik begrijp precies wat je bedoeld namelijk.

This too shall pass

• sewer
  • Laatst online: 06:25

[..]

Uiteraard bepalen de modjes het. Maar face it, denk niet dat ze het kunnen maken om het met een sisser af te laten lopen. Dan geven ze implicitiet een signaal af dat het allemaal niet zo ernstig is en dus ook min of meer toelaatbaar is.

* sewer zou erg verbaasd zijn als er niemand van GoT afgetrapt zou worden

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

[..]

Als jij de naam van GoT in diskrediet brengt heb jij op datzelfde GoT niets meer te zoeken. Lijkt me een vrij simpele redenatie, toch?

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 11 september 2001 00:05 schreef rdgf het volgende:

[..]

Als jij de naam van GoT in diskrediet brengt heb jij op datzelfde GoT niets meer te zoeken. Lijkt me een vrij simpele redenatie, toch?
ja dat begrijp ik maar al te goed. maar op een of andere manier heeft het toch geen connectie met GoT.. he fuck.. hoe leg ik dat nu uit

Verwijderd

[..]

Het initiatief is toch door iemand in de HK gestart :?
Als dat topic er niet had gestaan en er hadden een aantal mensen dat anoniem gedaan d.m.v. ICQ, dan zouden er waarschijnlijk ook geen consequenties aan vast gezeten hebben als achteraf zou blijken dat het mensen van GoT zouden zijn. Immers het komt niet van een GoT forum.
Okee natuurlijk zou men er dan ook niet blij mee zijn uiteraard.

Het feit, dat het nu vanaf GoT "georganiseerd" is haalt Tnet/GoT door het sleik.
Mensen die zich afvragen hoe ze bij Vobis kunnen weten dat het van GoT afkomt: Daar hebben jullie zelf voor gezorgd door links in het topic te plaatsen. Vobis kan zo lekker de referer info achterhalen en zien dat het van GoT afkomt.
Dat er dan dus ook op GoT consequenties zullen volgen voor die personen lijkt me niet meer dan normaal.

Kinderachtig gedoe allemaal.

• Robin
  • Niet online
Eeeeehhhhhh, Kan ff iemand hier uitleggen wat er nou an de hand is :? :?
Ik denk dat sommige niet weten wat er precies aan de hand is.

Zover ik het kan begrijpen:
GoT-members hebben illegale sh*t gepost op forum van Vobis :? :?

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op dinsdag 11 september 2001 00:09 schreef robinvreuls het volgende:
Eeeeehhhhhh, Kan ff iemand hier uitleggen wat er nou an de hand is :? :?
Ik denk dat sommige niet weten wat er precies aan de hand is.

Zover ik het kan begrijpen:
Mja, en zich, kort gezegd, nogal misdragen ten opzichte van Vobis en andere users daar. En daar is men het hier (terecht) niet mee eens.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Zo makkelijk lijkt het me anders ook niet om een gepaste straf te verzinnen want:

Veel mensen claimen onschuldig gepost te hebben (bij wijze van geintje), en logisch, want zij willen natuurlijk geen straf.

Als je afzonderlijk kijkt naar elke user die heeft meegedaan, zul je inderdaad waarschijnlijk wel zien dat het per user misschien wel meevalt (een aantal duidelijke flames/warez daar buitengelaten).

Het is juist al die 'onschuldige' posts bij elkaar die het zover hebben gebracht.

Dus vraag ik me af: iedereen wil natuurlijk vrijuit gaan op die mening, welke maatregelen worden er dan genomen :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Arno

Arno

PF5A

Op dinsdag 11 september 2001 00:09 schreef robinvreuls het volgende:
Zoiets

Jeremy Clarkson

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 11 september 2001 00:07 schreef nelske het volgende:

[..]

Het initiatief is toch door iemand in de HK gestart :?
Als dat topic er niet had gestaan en er hadden een aantal mensen dat anoniem gedaan d.m.v. ICQ, dan zouder er waarschijnlijk ook geen consequenties aan vast gezeten hebben.

Het feit, dat het nu vanaf GoT "georganiseerd" is haalt Tnet/GoT door het sleik.
Mensen die zich afvragen hoe ze bij Vobis kunnen weten dat het van GoT afkomt: Daar hebben jullie zelf voor gezorgd door links in het topic te plaatsen. Vobis kan zo lekker de referer info achterhalen en zien dat het van GoT afkomt.
Dat er dan dus ook op GoT consequenties zullen volgen voor die personen lijkt me niet meer dan normaal.

Kinderachtig gedoe allemaal.
you GoT me there.. maar ik ben van mening dat het topic bedoeld was om te laten zien dat Vobis (dat al een slechte naam op GoT had) nu ook een "technish forum" had.. het liep gewoon uit de hand..

Misschien was het beter als Llwella hem meteen gesloten had (no offence of course.. ik zeg alleen dat het beter had geweest).

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 00:07 schreef bolk het volgende:

[..]

ja dat begrijp ik maar al te goed. maar op een of andere manier heeft het toch geen connectie met GoT.. he fuck.. hoe leg ik dat nu uit
Het is na aanleiding en georganiseerd en onderhouden vanuit de HK op GoT.

Verwijderd

En hele foute en zelfs voor de pc schadelijke adviezen gegeven.... De kleuterjaren weer een beetje boven laten komen zogezegd... Of peuter :?

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 00:12 schreef bolk het volgende:
Misschien was het beter als Llwella hem meteen gesloten had (no offence of course.. ik zeg alleen dat het beter had geweest).
Ik denk dat het verstandig is dat in het vervolg dit soort akties inderdaad meteen in de kiem gesmoord worden. Het was van te voren aan te voelen dat het fout zou gaan natuurlijk.

Ik herinner mij eerdere soortgelijke voorvallen.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hm.. dat zo'n stel mensjes die hier gewoon nix voorstellen elders onze naam verneuken.. :)

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

ik denk helemaal niet dat dit aan te voelen was. iemand dreef de spot met een forum van een winkel die niet echt bekend staat als populair bij tweakers. dit is gewoon extreem...

This too shall pass

• Robin
  • Niet online
Als dit door GoT-members is gedaan en julie daar toch kinderachtig aan het doen waren, dan vind ik dat toch zo een lame-actie :(

Ik had toch wel wat meer van jullie GoTters verwacht ;( ;(

• Arno

Arno

PF5A

Op dinsdag 11 september 2001 00:21 schreef robinvreuls het volgende:
Als dit door GoT-members is gedaan en julie daar toch kinderachtig aan het doen waren, dan vind ik dat toch zo een lame-actie :(
Dat is het dus inderdaad

Jeremy Clarkson

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik herinner me minstens drie van dergelijke gevallen... en toen was ik ook steeds een van de mensen die maatregelen trof en de zooi opruimde. :(
Ik heb wat overleg per mail gehad met een van de mensen van het Vobis-forum; morgen ontvang ik meer informatie.

Ik stel voor om dit nu even met rust te laten; het heeft weinig zin om elkaar nu op te stoken; daar is niemand bij gebaat,en het kwaad is nu al schied, we moeten alleen nog de rotzooi opruimen.

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 00:19 schreef Bigs het volgende:
Hm.. dat zo'n stel mensjes die hier gewoon nix voorstellen elders onze naam verneuken.. :)
Precies; Zoals Zeef ook al zo mooi zei, vindt ik persoonlijk (gewoon als user op dit forum niks meer of niks minder) een aktie waarvan ik :r dat dit met GoT geassocieerd wordt :(
Op dinsdag 11 september 2001 00:21 schreef robinvreuls het volgende:

Ik had toch wel wat meer van jullie GoTters verwacht ;( ;(
Ik hoop dat alle mensen die hier aan mee gedaan hebben, zich nu ook even achter de oren krabben :(

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Anders misschien misschien een excuusmail namens de ECHTE community sturen? (sorry als dit al is genoemd, topic niet helemaal gelezen)

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op dinsdag 11 september 2001 00:29 schreef Bigs het volgende:
Anders misschien misschien een excuusmail namens de ECHTE community sturen? (sorry als dit al is genoemd, topic niet helemaal gelezen)
Daar wil ik dan eigenlijk ook wel aan meedoen, alhoewel ik ook stout was (maar dan wel in heel beperkte mate).

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Laat Vobis maar contact opnemen met de ISP van de betreffende personen. Zij zijn verantwoordelijk voor hun eigen acties, niet GoT. Het is niet aan GoT om verantwoordelijkheid te nemen voor het neerhalen van een forum door enkele users, dit is een ernstigere vorm van internet-abuse en moet aangepakt worden door de ISP van de betreffende user. Alleen ISP's mogen iets doen met de IP informatie die Vobis door zou kunnen spelen aan GoT (zie privacy-thread van een maandje of wat terug...). Ik zou mijn vingers hier niet aan gaan branden als ik adje was...

Alleen degene die GoT's naam gebruikt hebben zou je hier op GoT nog aan kunnen pakken.

IMHO gewoon een uit de hand gelopen grap, onschuldig bedoelt en misschien door een paar man ECHT verziekt. Die paar laat je Vobis via de ISP aanpakken, de rest maak je duidelijk dat ze dat voortaan maar op persoonlijke titel moeten doen.

Niet te druk om maken is mijn mening. Er wordt hier gedaan alsof er een bom met "groeten van Tweakers.net" het hoofdkantoor van de Vobis in as gelegd heeft.

de betaler vervuilt

• Mastermind
  • Laatst online: 29-11 15:35
Ik heb nix gepost en was het ook niet van plan (kinderachtig)... maar maak je niet druk misschien leert Vobis hiervan dat ze hun n00b klanten niet altijd zo afzetten... want wees eerlijk, het begint een echte Escom te lijken daarzo (no offence).

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dinsdag 11 september 2001 00:31 schreef GA!S het volgende:
Niet te druk om maken is mijn mening. Er wordt hier gedaan alsof er een bom met "groeten van Tweakers.net" het hoofdkantoor van de Vobis in as gelegd heeft.
Totdat Vobis een klacht indient bij T.Net of over T.net/GoT.

Wat dan?

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op dinsdag 11 september 2001 00:34 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Wat dan?
Is T.Net verantwoordelijk voor het gedrag van zijn users? Dacht het niet. Je zou ze hoogstens kunnen verwijten dat dat topic niet eerder gesloten is. Kom op zeg, laten we de boel nou ook weer niet ovedrijven zoals GA!S al zegt.

Ik zou er voor kiezen om namens GoT (ook al zijn ze dus niet verantwoordelijk!) excuses aan te bieden, daarmee lijkt me de zaak wel afgedaan.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

[..]

Wat dan?
In verband met wat... Alsof t.net verantwoordelijk is voor de daden van enkele internet-gebruikers die toevallig ook in het t.net forum kunnen. Wat een onzin. Vobis dient een klacht in bij de ISP die hoort bij de IP adressen van de spammende users.

de betaler vervuilt

• Mastermind
  • Laatst online: 29-11 15:35

[..]

Wat dan?
Wat voor klacht? Het enige illegale is dat er FXP's gepost zijn. Is hun eigen risico van een forum, daarvoor zijn er beheerders die die de mail moeten trashen en users moeten bannen.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op dinsdag 11 september 2001 00:38 schreef rdgf het volgende:
Je zou ze hoogstens kunnen verwijten dat dat topic niet eerder gesloten is.
Verwijten is een groot woord, vriendelij verzoeken of ze voortaan dit soort topics in de gaten willen houden lijkt me een betere formulering. Niemand zal verwachten dat forum-moderators 24/7 alle postings in de gaten kunnen houden. Is dus eigenlijk ook onzin dat er hier zo'n ophef over gemaakt wordt. GoT valt niets te verwijten, alleen de individuele users.

de betaler vervuilt

Verwijderd

[..]

Wat dan?
Dat zou net zo krom zijn als de achterlijk Amerikanen met hun rechtzaken. Daar wordt de supermarkt van een moordenaar nog aangeklaagd voor weet-ik-wat.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.