Op dinsdag 11 september 2001 00:02 schreef bolk het volgende:
[..]
maar waar ik aan zit te denken is.. hoe kun je iemand bannen op GOT (tis xtreem magoe) terwijl dit op een ander forum afspeelt.. ik vind het wel erg wat er gebeurt is daar niet van.. maar.. shit hoe moet ik dit uitleggen?
ok tis misschien vaag en hier is flink overlegd.. maar toch lijkt dat me erg moeilijk if you know what i mean
Het initiatief is toch door iemand in de HK gestart

Als dat topic er niet had gestaan en er hadden een aantal mensen dat anoniem gedaan d.m.v. ICQ, dan zouden er waarschijnlijk ook geen consequenties aan vast gezeten hebben als achteraf zou blijken dat het mensen van GoT zouden zijn. Immers het komt niet van een GoT forum.
Okee natuurlijk zou men er dan ook niet blij mee zijn uiteraard.
Het feit, dat het nu vanaf GoT "georganiseerd" is haalt Tnet/GoT door het sleik.
Mensen die zich afvragen hoe ze bij Vobis kunnen weten dat het van GoT afkomt: Daar hebben jullie zelf voor gezorgd door links in het topic te plaatsen. Vobis kan zo lekker de referer info achterhalen en zien dat het van GoT afkomt.
Dat er dan dus ook op GoT consequenties zullen volgen voor die personen lijkt me niet meer dan normaal.
Kinderachtig gedoe allemaal.