HK users en Vobis forum

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 624 views sinds 30-01-2008

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

over het users straffen voor wat ze op een ander forum gedaan hebben..

Ik vergelijk Got vaak met een huis. En de mod's en ad's kunnen bepalen wie ze toelaten.
Als ze weten dat mensen een ander huis "gemold" hebben. dan zou ik ze bij mij ook niet meer binnen laten.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-12 15:53

WouterG

Dit is geen ondertitel

Op donderdag 13 september 2001 12:55 schreef Kaj. het volgende:
Even een update: ik heb van een Vobis-medewerker een mailtje ontvangen met threads, IP's en -niet onbelangrijk- mailtjes van mensen die inzagen dat ze fout zaten.
Hier ga ik vanavond mee bezig; ik heb de afgelopen uren lang genoeg achter mijn PC gezeten met de aanslag en alles wat erom heen gebeurde.
Volgens mij gaat dit recht tegen de wet op privacy in. Ip adressen mogen niet vrij verspreid worden.

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op donderdag 13 september 2001 19:23 schreef TomcatX het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dit recht tegen de wet op privacy in. Ip adressen mogen niet vrij verspreid worden.
Wat is er prive aan een IP adres? Of dacht je dat je internet anoniem was?

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-12 15:47

Sharky

Skamn Dippy!

Op donderdag 13 september 2001 19:23 schreef TomcatX het volgende:

[..]

volgens mij ook. maar ik kan er niet zo mee zitten...

This too shall pass

• jurjen13
  • Laatst online: 01-12 13:39
Op donderdag 13 september 2001 00:57 schreef sharkyOnline het volgende:

[..]

je bent zelf ook een gemiddelde tweaker. en als je zoiets vind van de gemiddelde tweaker begrijp ik niet dat je hier nog wilt blijven. je wilt andere mensen toch zeker niet onze (ja ik spreek ff volgens iedereen, want iedereen is de gemiddelde tweaker) akties met jou in verband brengen??
Volgens mij begrijp jij de term gemiddelde niet.

Met z'n allen vormen we een gemiddelde waarde : "de gemiddelde twekaer", dat wil dus zeggen dat er dus uitschieters naar het positieve en het negatieve zijn, qua waarde... Ik hoef dus niet een "gemiddelde tweaker" te zijn...ik kan beter of slechter zijn, evenmin als jij een gemiddelde tweaker hoeft te zijn...

Ik vind mijzelf dus geen gemiddelde tweaker, en er zijn hier dus ook een hoop mensen die zich niet als de gemiddelde tweaker gedragen/zijn....daar kan ik nog prima mee opschieten... :)

voorbeeld

De gemiddelde lengte van een groep mensen is bijv. 1.80 meter dat wil niet zeggen dat iedereen 1.80 is....

Verwijderd

Wat een of andere lul, die HIER een accountje heeft, op een ander forum uitspookt is de verantwoordelijkheid van DIE PERSOON. Dat neemt echter niet weg dat GoT/T.net een morele plicht zien in het naar vobis toe communiceren van bezorgdheid. Net zoals als jij op school A zit en je molt moedwillig de ramen van school B, dat school A zn excuses gaat aanbieden aan school B, ookal hoeven ze dat moreel niet.

Iedereen moet maar individueel beoordelen wat hij/zij vindt van een persoon wiens acties op andere fora niet door de beugel kunnen. Mensen HIER dan gaan bannen lijkt me wat vergezocht, tenslotte hebben ze hier geen regels overtreden. Dat ze WEL "Ik ben een eikel" in hun nametag boven elke posting hier op GoT mogen hebben, lijkt me duidelijk.

Verwijderd

En als Vobis met een schadeclaim zou komen zou ik het wel aandurven om dat aan te vechten. Vobis had z'n zaakjes gewoon voor elkaar moeten hebben. Dit bewijst nogmaals wat voor een professionele houding de Vobis heeft.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Op dinsdag 11 september 2001 19:35 schreef zeef het volgende:

[..]

Enneh, dan heeft GoT er dus niks mee te maken. Heb jij wel eens van het begrip onrechtmatige daad gehoord ? Artikel Bw 6:162 en dan het 2e lid stelt dat
[..]

GoT zou dit meteen hebben moeten afkappen, dat hebben ze niet gedaan, nogmaals kijk naar de datum en tijd in het HK topic en naar de datum en tijd van sommige reacties in Vobis forum. Men had al lang kunnen ingrijpen.
Het snel quoten van het artikel over onrechtmatige daad geeft 0,0 inzicht over dit begrip.

Je weet toch wel hoe dik de asser is over dit onderwerp?

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 08:43 schreef Prankster het volgende:
En als Vobis met een schadeclaim zou komen zou ik het wel aandurven om dat aan te vechten. Vobis had z'n zaakjes gewoon voor elkaar moeten hebben.
Dat Vobis geen claim bij GoT neer kan leggen staat voor mij buiten kijf. Dat Vobis claim zal neerleggen bij de personen die hier verantwoordelijk voor waren lijkt me onwaarschijnlijk.

Maar om te stellen dat Vobis haar zaakjes beter voor elkaar had moeten hebben slaat als een tang op een varken. In onderhavig geval is er duidelijk sprake geweest van moedwil en waarschijnlijk met alle voorzorgsmaatregelen die mogelijk geweest zouden zijn had het waarschijnlijk niet voorkomen kunnen worden dat er dergelijke berichten gepost werden.

Een voorbeeld:
Wanneer iemand moedwillig met een lelijk eendje (2CV) met 120 km/u tegen een BWM aanrijd en daarmee de auto enorm beschadigt en de inzittenden om letselschade aanbrengt, dan zeg je toch ook niet 'Dan had BMW zijn zaakjes maar beter op orde moeten hebben'.
Een autofabrikant die een veiligheidskooi, autogordels, airbags, remmen met Break-assist danwel ABS en allerlei andere veiligheidsvoorzieningen inbouwt doet alles om de veiligheid te garanderen, maar om elk risico uit te sluiten gaat te ver, mensen willen een mooie auto rijden, niet een Sherman Tank die wel bestand is tegen een aanrijding van een lelijke eend (maar dan ook weer niet als er een kernbom op valt).

Oftewel, je mag als onderneming er toch voor een deel op vertrouwen dat een bepaalde voorziening gebruikt wordt waar deze voor bedoeld is. Een deel van misbruik kan voorkomen worden, bijvoorbeeld door toezicht, maar het moet allemaal wel in verhouding staan en men mag toch ook zeker vertrouwen op een verantwoordelijk gedrag van anderen....alleen dat laatste is dus blijkbaar niet (meer) mogelijk....

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:33

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 10 september 2001 23:24 schreef JvS het volgende:

[..]

Lekker erg slim van je...
Hij bekent en bied zijn xcusses aan, wat wil je nogmeer ?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Op vrijdag 14 september 2001 13:31 schreef pier het volgende:

[..]

Afwikkeling van het geheel en vrede op aarde.

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 12:50

elsegre

Ti 3Al-2.5V

Op vrijdag 14 september 2001 13:04 schreef _Maikel_ het volgende:

[..]

...
Maar om te stellen dat Vobis haar zaakjes beter voor elkaar had moeten hebben slaat als een tang op een varken.
...
Dit topic werd geopend door Nielsz - maandag 10 september 2001 22:33
Nu(vrijdag 14 september 2001 14:38) zijn ze nog niet in de lucht.
http://www.vobis.nl/cgi-bin/ubb/Ultimate.cgi
Ze hebben hun zaken niet op orde, qua veiligeid en organisatie.

No news is bad news.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Op vrijdag 14 september 2001 14:39 schreef elsegre het volgende:

[..]

Ze hebben hun zaken niet op orde, qua veiligeid en organisatie.
Dat is wat anders dan de stelling, dat ze hun zaakjes op orde hadden moeten hebben.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 17:52

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 14 september 2001 13:31 schreef pier het volgende:

[..]

Waarom quote jij oude berichten :?

De islam kan uw vrijheid schaden

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 12:50

elsegre

Ti 3Al-2.5V

Op vrijdag 14 september 2001 14:51 schreef Wekkel het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan de stelling, dat ze hun zaakjes op orde hadden moeten hebben.
Het is tekenend voor de organisatie of het gebrek daaraan.(zie ook m'n eerdere post)
Op vrijdag 14 september 2001 13:04 schreef _Maikel_ het volgende:
...
Een voorbeeld:
Wanneer iemand moedwillig met een lelijk eendje (2CV) met 120 km/u tegen een BWM aanrijd en daarmee de auto enorm beschadigt en de inzittenden om letselschade aanbrengt, dan zeg je toch ook niet 'Dan had BMW zijn zaakjes maar beter op orde moeten hebben'.
Een autofabrikant die een veiligheidskooi, autogordels, airbags, remmen met Break-assist danwel ABS en allerlei andere veiligheidsvoorzieningen inbouwt doet alles om de veiligheid te garanderen, maar om elk risico uit te sluiten gaat te ver, mensen willen een mooie auto rijden, niet een Sherman Tank die wel bestand is tegen een aanrijding van een lelijke eend (maar dan ook weer niet als er een kernbom op valt).

Oftewel, je mag als onderneming er toch voor een deel op vertrouwen dat een bepaalde voorziening gebruikt wordt waar deze voor bedoeld is. Een deel van misbruik kan voorkomen worden, bijvoorbeeld door toezicht, maar het moet allemaal wel in verhouding staan en men mag toch ook zeker vertrouwen op een verantwoordelijk gedrag van anderen....alleen dat laatste is dus blijkbaar niet (meer) mogelijk....
Het hele vergelijk gaat absoluut niet op.(de zinsbouw klopt ook niet)
Je weet dat je site op internet gevaar loopt van "pubers die 'm wel ff plat leggen". Als je je daar niet tegen wapend ben je gewoon stom bezig. Ik tik dit toch ook vanachter een firewall en heb een virus scanner lopen. Als er nu iets mis gaat heb ik er alles aan gedaan.

GoT heeft Mod's rondlopen die de boel in de gaten houden. Dat gaat niet altijd goed(heel erg fout zelfs in dit geval) maar bij vobis is er niets.(geeneens een webmaster schijnbaar) En als je alleen op nettiquette vertrouwd ben je goed gek.

No news is bad news.

• Thefirstikke
  • Niet online
In verband met een kleine groep gebruikers die het nodig vindt om dit forum te ontwrichten, is dit forum gesloten.
Onze excuses voor het ongemak en wij hopen u zo snel mogelijk weer deze service te verlenen.
Iets om als tweakers trots op te zijn? :?

:r

ik weet niet of dit al eens gepost is, zo ja, dan heb ik niks gezegd

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 18:25

Crazy D

I think we should take a look.

Op vrijdag 14 september 2001 15:13 schreef elsegre het volgende:

Het is tekenend voor de organisatie of het gebrek daaraan.(zie ook m'n eerdere post)

Het hele vergelijk gaat absoluut niet op.(de zinsbouw klopt ook niet)
Je weet dat je site op internet gevaar loopt van "pubers die 'm wel ff plat leggen". Als je je daar niet tegen wapend ben je gewoon stom bezig. Ik tik dit toch ook vanachter een firewall en heb een virus scanner lopen. Als er nu iets mis gaat heb ik er alles aan gedaan.

GoT heeft Mod's rondlopen die de boel in de gaten houden. Dat gaat niet altijd goed(heel erg fout zelfs in dit geval) maar bij vobis is er niets.(geeneens een webmaster schijnbaar) En als je alleen op nettiquette vertrouwd ben je goed gek.
Ja dus is het de schuld van Vobis?
Sorry hoor maar als ik m'n deur open laat staan is het stom natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat inbrekers daarom maar gewoon binnen mogen komen en m'n huis leeg mogen roven.
Dat het "stom" is dat ze niet 24/7 een moderator hebben rondhangen valt over te discusseren, maar kan nooit een excuus zijn om het daarom goed te praten. De fout zit in beginsel nog altijd bij de "stoere tweakers" die daar de boel ff gingen verzieken.

Exact expert nodig?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

't principe dat users niet verantwoordelijk wordt gesteld voor daden die buiten GoT gebeuren is bij deze dus ook mooi gecorrigeerd. Blijkbaar moet de zin "behalve indien 't uit naam van GoT gebeurt". Dat GoT hierbij betrokken is vind ik iig niet prettig. En GoT is erbij betrokken omdat het werd gebruikt als organisatie-plek.

Betreffende users zouden beter een zak over hun hoofd kunnen trekken want zulke klootogen horen niet in de samenleving thuis. Digitale vandalisme heeft weer 's toegeslagen en daar had zeker GoT niet bij betrokken hoeven worden.

Vobis is an sich ook een nette winkel die netjes omzet wilt halen. Dat ze een forum oprichten voor service-verlening siert de Vobis geweldig, dat is louter extra en eenvoudige ondersteuning. Door dat forum weg te treiteren (gebeurt ook met andere fora :( ) maak je voor een hoop Vobis-consumenten (je oma van 70 desnoods) het leven er iig niet makkelijker op. indien GoT inderdaad het 'uberforum' is die mensen dan in het achterhoofd houden, misschien moeten Vobis-foragebruikers dan maar naar GoT gaan....
De bal naar Vobis terugspelen "ze hadden de boel niet voor elkaar" vind ik iig complete bullshit. Ik wil gerust een keer langskomen om te laten zien dat de ramen in betreffende woning niet steen-proof zijn. Dat geeft mij nog niet het recht om door alle ramen een steen te mieteren.

Op GoT zou je niet veroordeeld mogen worden op daden die je op andere fora uitvreet, maar zodra GoT de organisatie-plek is ligt de verantwoordelijkheid wel bij GoT. Redelijkerwijs zou het probleem iig ook op het user-bord belanden.

Ik zou het erg tof vinden als idd de IPlijsten van Vobis op GoT wordt nagezocht en betreffende users bij hun naam "ik ben een lul" komt te staan. Cybervandalisme is wel het laatste die ik in mijn GoTstraatje hoop tegen te komen.

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 14 september 2001 16:06 schreef ecteinascidin het volgende:
't principe dat users niet verantwoordelijk wordt gesteld voor daden die buiten GoT gebeuren is bij deze dus ook mooi gecorrigeerd. Blijkbaar moet de zin "behalve indien 't uit naam van GoT gebeurt". Dat GoT hierbij betrokken is vind ik iig niet prettig. En GoT is erbij betrokken omdat het werd gebruikt als organisatie-plek.

Betreffende users zouden beter een zak over hun hoofd kunnen trekken want zulke klootogen horen niet in de samenleving thuis. Digitale vandalisme heeft weer 's toegeslagen en daar had zeker GoT niet bij betrokken hoeven worden.

Vobis is an sich ook een nette winkel die netjes omzet wilt halen. Dat ze een forum oprichten voor service-verlening siert de Vobis geweldig, dat is louter extra en eenvoudige ondersteuning. Door dat forum weg te treiteren (gebeurt ook met andere fora :( ) maak je voor een hoop Vobis-consumenten (je oma van 70 desnoods) het leven er iig niet makkelijker op. indien GoT inderdaad het 'uberforum' is die mensen dan in het achterhoofd houden, misschien moeten Vobis-foragebruikers dan maar naar GoT gaan....
De bal naar Vobis terugspelen "ze hadden de boel niet voor elkaar" vind ik iig complete bullshit. Ik wil gerust een keer langskomen om te laten zien dat de ramen in betreffende woning niet steen-proof zijn. Dat geeft mij nog niet het recht om door alle ramen een steen te mieteren.

Op GoT zou je niet veroordeeld mogen worden op daden die je op andere fora uitvreet, maar zodra GoT de organisatie-plek is ligt de verantwoordelijkheid wel bij GoT. Redelijkerwijs zou het probleem iig ook op het user-bord belanden.

Ik zou het erg tof vinden als idd de IPlijsten van Vobis op GoT wordt nagezocht en betreffende users bij hun naam "ik ben een lul" komt te staan. Cybervandalisme is wel het laatste die ik in mijn GoTstraatje hoop tegen te komen.
Helemaal mee eens!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Het moge duidelijk zijn dat ik ecteinascidin's standpunt begrijp en ondersteun.

(Dat "ik ben een lul" zal er echter waarschijnlijk niet komen.... Andere maatregelen zullen echter getroffen worden.)

Aannames zijn fataal.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 14 september 2001 17:12 schreef thefirstikke het volgende:
Helemaal mee eens!
Ik ook, behalve het "ik ben een lul" deel.

maar zou je in het vervolg niet "de hele lap" willen quoten?? Zeker omdat de post er toch al boven stond...

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Al nieuws?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op woensdag 19 september 2001 17:50 schreef Wekkel het volgende:
Al nieuws?
ik ben ook benieuwd ja. :)

Indien nodig wil ik ze ( Vobis ) ook wel helpen ( for free that is ) want ik vind het een trieste actie. :(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 18:18 schreef pier het volgende:

[..]

ik ben ook benieuwd ja. :)

Indien nodig wil ik ze ( Vobis ) ook wel helpen ( for free that is ) want ik vind het een trieste actie. :(
:D

Begin maar met papier rapen.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

pier
a.k.a Destruction
Bemoedigende ondertitel :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op woensdag 19 september 2001 17:50 schreef Wekkel het volgende:
Al nieuws?
Ik ben bezig...
De vertraging in de oplossing is groter dan ik hoopte; dankzij de verwikkelingen rond de aanslag van vorige week dinsdag, het werk wat erop volgde, wat persoonlijke problemen en de problemen met m'n computer hebben ervoor gezorgd dat het langer duurt dan eigenlijk de bedoeling is.
Zoals ik al zei: ik heb de gegevens, ik moet ze alleen nog verwerken.
Mijn excuses voor de onduidelijkheid.

• Mior
  • Laatst online: 02-12 10:26
Op woensdag 19 september 2001 19:29 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Bemoedigende ondertitel :)
lol :D

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Op woensdag 19 september 2001 20:43 schreef Kaj. het volgende:

[..]

Ik ben bezig...
Mijn excuses voor de onduidelijkheid.
No problem, je hoeft aan ons geen verantwoording af te leggen.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op woensdag 19 september 2001 22:55 schreef Wekkel het volgende:

[..]

No problem, je hoeft aan ons geen verantwoording af te leggen.
In principe niet nee.. Echter; ik vind dit nog steeds een serieuze zaak waar serieus op gehandeld moet worden.
Vandaar.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En, wat is er gebeurd ?

• Thorne
  • Laatst online: 26-11 19:51

Thorne

Forrester

Als ik wat mag zeggen.... lekker belangrijk allemaal. Het is nu net of het de eerste keer is dat een forum wordt ondergescheten. Het is wel kinderachtig ja, maar kom niet aan met dingen als "juridisch aansprakelijk"! Gadver!!!!

IP's worden daar gelogd en als de Vobis er problemen mee heeft kunnen ze de schuldigen narren door bij hun ISP aan te kloppen.

Ik vindt dit echt een beetje triest hoor, allemaal de brave hendrik® uit gaan zitten hangen hier.

Zal me wel niet populair maken nu, maar denk even aan me als je de volgende keer "iets minder" legale dingen doet op het net. Hypocriet vinnik het...

De GoT gaat toch al met rasse schreden achteruit dus dit is alleen maar een logisch vervolg.

>specs<

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 23:14 schreef Thorne het volgende:
Als ik wat mag zeggen.... lekker belangrijk allemaal. Het is nu net of het de eerste keer is dat een forum wordt ondergescheten. Het is wel kinderachtig ja, maar kom niet aan met dingen als "juridisch aansprakelijk"! Gadver!!!!
Okee, het is misschien in eerste instantie een beetje ver gezocht, maar het is niet uit te sluiten.
Denk erom dat de Vobis een redelijk groot bedrijf is, dat zoals je hebt kunnen lezen een mannetje in moet huren om alles weer in orde te krijgen. Die persoon moet betaald worden. Tja, dat soort lui verdient vaak ook nog eens niet misselijke bedragen.
IP's worden daar gelogd en als de Vobis er problemen mee heeft kunnen ze de schuldigen narren door bij hun ISP aan te kloppen.
Euhm, dan zullen ze toch wel de samenhang tussen die posters duidelijk moeten maken. Geloof maar niet dat een ISP iets gaat doen, als de Vobis of wie dan ook aan komt zetten met de mededeling dat één van hun klanten een paar berichtjes op hun forum gezet hebben.
Als dit ernstig discriminerende of anderszins ontoelaatbare uitingen zouden zijn, dan is het wat anders.
Hoe je het ook wendt of keert, GoT speelt in dit geheel wel degelijk een rol helaas.
Ik vindt dit echt een beetje triest hoor, allemaal de brave hendrik® uit gaan zitten hangen hier.
Er wordt gewoon een goede discussie gevoerd lijkt me. Maar ik denk dat het weinig nut heeft, nu nog deze hele discussie opnieuw aan te zwengelen. Men is er al mee bezig.
Zal me wel niet populair maken nu, maar denk even aan me als je de volgende keer "iets minder" legale dingen doet op het net. Hypocriet vinnik het...

De GoT gaat toch al met rasse schreden achteruit dus dit is alleen maar een logisch vervolg.
Heb je daar concrete aanwijzingen/voorbeelden voor/van?
Het is zo makkellijk om een dergelijk uitspraak zomaar te doen, zonder argumenten.

• Thorne
  • Laatst online: 26-11 19:51

Thorne

Forrester

Op donderdag 27 september 2001 23:29 schreef nelske het volgende:

Heb je daar concrete aanwijzingen/voorbeelden voor/van?
Het is zo makkellijk om een dergelijk uitspraak zomaar te doen, zonder argumenten.
Jij bent user 10550 ofzo, ik ben een die hard lurker met gemiddeld 0.00000000000123 postings/dag. Ik kom hier al best lang (usert nr. 759 geloof ik) en het niveau is gewoon lager geworden. Teveel blaat en te weinig nuttige tweak-zooi.

Dit is overigens ook een blaat-post®

>specs<

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Zaakje opgelost?

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

|:(

• Leon T
  • Niet online

Leon T

Ni!

Afbeeldingslocatie: http://213.239.154.15/forum/2.gif?

• Dreamstar
  • Laatst online: 25-11 12:14
Op maandag 05 november 2001 21:17 schreef Tweakertje het volgende:
[afbeelding]?
Please, lock it

• Engineer

Engineer

Software

idd, kwil dit topic nooit meer zien.. stuur maar naar de eeuwige jacht velden..

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Lekker handig om op de kicker te reageren door te replyen en dus het topic weer omhoog te schoppen.. |:(

Verwijderd

als mensen hier van GOT de boel bij Vobis willen verzieken, waarom gebruiken ze dan geen SOCKS4 ANON. PROXY ? en gebruik dan een naam van een moderator..... als je het toch allemaal zo leuk vind om te doen ...

of doe het anders niet :)

maarja niet iedereen ziet dat in blijkbaar :S

• Engineer

Engineer

Software

Op maandag 05 november 2001 21:35 schreef pier het volgende:
Lekker handig om op de kicker te reageren door te replyen en dus het topic weer omhoog te schoppen.. |:(
Als dit topic gewoon op slot word gezet, kan hij ook niet meer opgeschopt worden..
Op maandag 05 november 2001 21:51 schreef Sanders het volgende:
als mensen hier van GOT de boel bij Vobis willen verzieken, waarom gebruiken ze dan geen SOCKS4 ANON. PROXY ? en gebruik dan een naam van een moderator..... als je het toch allemaal zo leuk vind om te doen ...

of doe het anders niet :)

maarja niet iedereen ziet dat in blijkbaar :S
*zucht* Gaat ie ook nog tips geven..

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 05 november 2001 21:55 schreef hdd het volgende:

Maarehh : Dus als dit topic niet op slot gaat, ga jij hem continue omhoog schoppen ? |:(

[edit:]shit, nou trap ik hem zelf omhoog :+

• Engineer

Engineer

Software

Neuh, ik geef gewoon een reactie, hij gaat zoiezo op slot want hij staat al in SU. ;)

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 21:55 schreef hdd het volgende:

[..]

Als dit topic gewoon op slot word gezet, kan hij ook niet meer opgeschopt worden..
[..]

zie het niet als tip, elke tweaker of fxper weet wel wat een socks4 anon. kan doen .... :Z

en als het dan een Goter is, dan kan die ook zo slim zijn om de search te gebruiken, hoe anoniem de vobis site over te gaan :+

maarja ik moet zeggen , geintje is leuk, maar dit is gewoon wel te erg ja... GOT heeft hier niks mee te maken.

• Engineer

Engineer

Software

Het waren een aantal users die het leuk vonden om het vobis forum te verknallen,
die users hebben volgens mij niet eens genoeg verstand om te bedenken hoe zij zich anoniem kunnen houden. ;)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er is eigenlijk nog steeds niet gezegd wat er gebeurt is met de users...

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 22:15 schreef hdd het volgende:
Het waren een aantal users die het leuk vonden om het vobis forum te verknallen,
die users hebben volgens mij niet eens genoeg verstand om te bedenken hoe zij zich anoniem kunnen houden. ;)
beetje rare lui dus, of je kan hier dus uit opmaken, dat iedereen het als grap bedoelde, wat dus even flink uit de hand is gelopen. want als je het met voorbedachte raden wil doen, zoek je toch eerst een goeie proxy lijkt mij. die dan dus niet doorschijnend is.

• Engineer

Engineer

Software

Op maandag 05 november 2001 22:16 schreef prenobe het volgende:
Die hebben een HK-ban gehad dacht ik.

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 05 november 2001 21:59 schreef pier het volgende:

[..]

Maarehh : Dus als dit topic niet op slot gaat, ga jij hem continue omhoog schoppen ? |:(

[edit:]shit, nou trap ik hem zelf omhoog :+
Was jij niet verdwenen?

• Garfield|IA
  • Niet online
Als je iets terug leest in deze thread staan de gevolgen beschreven.
O.a BAN + Officiële waarschuwing

Verwijderd

hmm... ja daar sta ik dus ook van te kijken, ik heb het hele topic toenstraks doorgekeken, maar ik vind het dus raar waarom er nu nog geen duidelijkheid is gekomen, ik heb meer het idee dat het door de GOT Crew in de doofpot is gegooid.

• Garfield|IA
  • Niet online
Op maandag 05 november 2001 22:19 schreef Sanders het volgende:

[..]

ik heb meer het idee dat het door de GOT Crew in de doofpot is gegooid.
Noem eens een reden waarom de crew dat zou willen ? denk dat ze het intern willen houden wat hun goed recht is

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 22:19 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Als je iets terug leest in deze thread staan de gevolgen beschreven.
O.a BAN + Officiële waarschuwing
volgens mij was dat meer een opzet van een strafregel... we hebben het niet echt gehoord of dit plan ook daadwerkelijk is uitgevoerd.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op maandag 05 november 2001 22:18 schreef rdgf het volgende:
Was jij niet verdwenen?
http://www.pier.f2s.com/totziens.html :?
Op maandag 05 november 2001 22:18 schreef hdd het volgende:
Die hebben een HK-ban gehad dacht ik.
IMHO komen ze daar goed weg...

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 05 november 2001 22:22 schreef Lampie het volgende:

[..]

[..]
Die ja :?

• Engineer

Engineer

Software

Op maandag 05 november 2001 22:19 schreef Sanders het volgende:

[..]

ik heb meer het idee dat het door de GOT Crew in de doofpot is gegooid.
Dat iig niet, de crew was goed kwaad..

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 22:21 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Noem eens een reden waarom de crew dat zou willen ? denk dat ze het intern willen houden wat hun goed recht is
Omdat ze liever leren van dit incident, en het in de toekomst willen voorkomen, en het probleem niet verder aan de orde stellen, omdat het anders een te groot verhaal word. :?

Verwijderd

lijkt me duidelijk dat ze kwaad waren, zal ik ook worden als er iemand je eigen glorie omzeep probeert te helpen. Kwa publiciteit dan...

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 05 november 2001 22:22 schreef Lampie het volgende:

[..]

[..]

IMHO komen ze daar goed weg...
Hoe de FUCK kan dat nou weer gloeiendegloeiende ? :( die pagina heb ik zaterdagavond alweer van die servert getrapt. :(

Ik heb nogal overdreven, ik heb mezelf ontiegelijk voor lul gezet, en ik heb mezelf ongeloofwaardig gemaakt. Ik heb er over na gedacht.

Kunnen we nou please kappen met dat gezeik over die pagina ? :(

Dank u vriendelijk :)

Verwijderd

hmm wrom :Z

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Omdat dat niet relevant is aan deze topic :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Roelant
  • Niet online
Ik begrijp dat het de vraag is wat er nu precies is gebeurt is naar de betreffende overtreders toe.

Gezien de lange tijd die het heeft geduurd voor we de juiste gegevens gekregen hebben om de overtreders te achterhalen is min of meer vergeten de uitslag hier te corresponderen, kwam ik achter toen ik het draadje in het crewforum opgevist had. Bij deze alsnog de officiële crewmededeling hierover:
De crew betreurd de gang van zaken. Het is een smet op GoT. Inmiddels zijn alle posters op het Vobis forum achterhaald. Actie zal individueel, per geval worden ondernomen. Hierover zal niet in het openbaar worden gecorrespondeerd.
Ik hoop dat hiermee alles alsnog duidelijk is?

Verwijderd

ja ik denk dat het nu voor iedereen wel duidelijk is.

• McMiGHtY
  • Laatst online: 02-12 10:25

McMiGHtY

- burp -

Is er wat bekend over?

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

• Redlum
  • Laatst online: 01-09 20:46
Op vrijdag 09 november 2001 01:15 schreef McMiGHtY het volgende:
Is er wat bekend over?

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 02:35 schreef GrimLord het volgende:

[..]

Idd, dit is nu al de ..-tigste keer dat dit topic naar boven wordt gekickt.

slotje? :P

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
ja jongens en meisjes, lezen is ook een faq :

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
De crew betreurd de gang van zaken. Het is een smet op GoT. Inmiddels zijn alle posters op het Vobis forum achterhaald. Actie zal individueel, per geval worden ondernomen. Hierover zal niet in het openbaar worden gecorrespondeerd.
--------------------------------------------------------------------------------

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan sturen we deze naar de eeuwige jachtvelden >:).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.