GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zitten niet eens kabels in volgens mijSuBBaSS schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:02:
Mevrouw de dj staat nog driftig op die knopjes te drukken maar tenzij pioneer tegenwoordig ook een waterproof lijn dj gear heeft moet dat spul al lang naar de filistijnen zijn met deze regen.
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
daar hoort een gifje bij...
Ik zou het doen!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8gZ9uwevIGaL29IXOz4uWgaa.gif?f=user_large)
De Franse boot had wel een gave entree.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En aan het begin nog wat yabadaba-dance cassettebandjes.
Een smurf?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Bla Bla Bla
Ik zou het doen!
[ Voor 8% gewijzigd door PatrickC op 26-07-2024 22:06 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik zou het doen!
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Dit is leuk!PatrickC schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:06:
Wtf is ditvdan…
Garmin FR245M + HRM-RUN
Letterlijk of figuurlijk?rammes schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:02:
Dat is een vette DJ zeg.
Elect a clown, expect a circus.
Yup, te bloot.rammes schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:06:
Daar hadden wel wat meer bloemen bij gemogen
⏩ PVOutput☀️
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Bij Eurosport zetten ze tenminste het geluid van de show harder als er een optreden is en houden ze hun mond.Quad schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:05:
Ik vind het wel vervelend dat muziek an sich zacht door de tv komt in verhouding met het commentaar. Zowel op Eurosport, Sporza als de NOS (die laatste is het zachtste).
[Afbeelding]
De Franse boot had wel een gave entree.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik zap er nu net in maar die blauwe was toch niet Alizee? 😢
Anyways, kunnen we niet terug naar de basis waar het om gaat: namelijk de sport?
Wat een waanzin dit

ESF meets gay pride dit
Do { Ping } while ( LOL )
Die dansers doen veel maar ritme hebben ze niet in verhouding tot de muziekwontcachme schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:07:
Ik vind het knap van ze. Met mijn ritmegevoel en danskunsten had ik al 10x in de Seine gelegen....
Elect a clown, expect a circus.
Je bedoeld de IT?renegrunn schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:07:
Grappig dat mensen nog altijd opkijken van extravagantie. Moest je in de jaren 80/90 in de Roxy of zit komen.
Qrimetime 2004 was bruut!renegrunn schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:07:
Grappig dat mensen nog altijd opkijken van extravagantie. Moest je in de jaren 80/90 in de Roxy of zit komen.
⏩ PVOutput☀️
Kom maar door met Daft Punk, David Guetta, AIRSuBBaSS schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:08:
Straks ook nog wat frenchcore deuntjes en dan is het plaatje compleet.
$true
De muziek en de beelden zijn al de hele uitzending iets of wat uit sync. Draagt inderdaad niet bij tot de beleving...Typhone schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:07:
[...]
Die dansers doen veel maar ritme hebben ze niet in verhouding tot de muziek
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Dat was een goed begin van het weekend verwacht ikbazzemans schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:08:
Voor de show zei ik tegen mijn vriendin dat we elke keer als de verslaggever "spectaculair" zou zeggen, we eigenlijk een shotje zouden moeten nemen. Zou ik nu behoorlijk lazarus zijn geweest.
Ik zou het doen!
Morgen jongen, morgen. Vanavond is het feest!Shadow_Agent schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:07:
[...]
Anyways, kunnen we niet terug naar de basis waar het om gaat: namelijk de sport?
[...]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4
Niet alleen daar, andere plekken ook genoeg meegemaakt.renegrunn schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:07:
Grappig dat mensen nog altijd opkijken van extravagantie. Moest je in de jaren 80/90 in de Roxy of IT komen.
Mooie tijden.
https://open.spotify.com/...%3A40tcLH6GMJi1RXM2a4MgrYSuBBaSS schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:08:
Straks ook nog wat frenchcore deuntjes en dan is het plaatje compleet.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
⏩ PVOutput☀️
Manu le Malin in dit geval.ll roel j schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:08:
[...]
Kom maar door met Daft Punk, David Guetta, AIR
Ik zou het doen!
Das dezelfde als die eerder op de avond in de regen. Was toch al afgeschreven.
F1 autocam kennen ze niet helaas. Daar zit een folie voor die naar beneden schuift om zo schoon te worden.PatrickC schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:10:
Effe camera poetsen regie
⏩ PVOutput☀️
Bij elke Olympische Spelen wordt er flink uitgepakt bij de openings- en sluitingsceremonies, dat zou je ondertussen toch wel gewend moeten zijn.Shadow_Agent schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:07:
[...]
Of zou je liever hebben dat enkel een fakkeldrager even langs komt om de Olympische Vlam te ontsteken?
-- Edit: grappig, ik wist niet dat de traditie van de Olympische Vlam in Nederland ontstaan was.
[ Voor 10% gewijzigd door Wildfire op 26-07-2024 22:12 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
T is wel een fluisterbootje, dat compenseert het weer.dawg schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:11:
Niet echt co2 neutraal die piano.
⏩ PVOutput☀️
Henk?
Henk?
Ok, switch naar het camerastandpunt anderhalve kilometer verderop en gebruik maar wat digitale zoom".
Flickr PSN ID= cheironnl
Fakkel drager heb ik al eentje niet meer gezien na mode walk.Wildfire schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:11:
[...]
Bij elke Olympische Spelen wordt er flink uitgepakt bij de openings- en sluitingsceremonies, dat zou je ondertussen toch wel gewend moeten zijn.
Of zou je liever hebben dat enkel een fakkeldrager even langs komt om de Olympische Vlam te ontsteken?
-- Edit: grappig, ik wist niet dat de traditie van de Olympische Vlam in Nederland ontstaan was.
klopt, I know maar iedere twee jaar moet het meer meer meer over the top. EK/WK voetbal hetzelfde.Wildfire schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:11:
[...]
Bij elke Olympische Spelen wordt er flink uitgepakt bij de openings- en sluitingsceremonies, dat zou je ondertussen toch wel gewend moeten zijn.
Natuurlijk iets meer dan een vuur aansteken is prima maar van gekkigheid weten die organisaties niet wat ze moeten doen om de voorgaande edities maar proberen te overtreffen
OS als verbindende factor en vrede stichtend. Politiekloos... NormaliterHomer-Simpson schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:12:
Imagine kreeg toch een soort reïncarnatie als een soort van tribute song na de aanslagen in Parijs? Anders dan dat kan ik de link en relevantie voor nu niet leggen.

Je hebt wel een punt ja, ieder land dat de Spelen organiseert lijkt de ceremonies weer nèt wat groter te willen aanpakken.Shadow_Agent schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:13:
[...]
klopt, I know maar iedere twee jaar moet het meer meer meer over the top. EK/WK voetbal hetzelfde.
Natuurlijk iets meer dan een vuur aansteken is prima maar van gekkigheid weten die organisaties niet wat ze moeten doen om de voorgaande edities maar proberen te overtreffen
Ik las dat de openingsceremonie in totaal ca. 250 miljoen euro heeft gekost.

Nope, meerdere malen gezien dat de fakkeldrager een blanke huid had. Alhoewel met dat masker er natuurlijk iedereen achter kan zitten en de rol meerdere malen overgedragen zal zijn.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:15:
Gaat Snoop Dogg zo de Eiffeltoren met zn joint in de hens steken?
Traditioneel is de fakkeldrager een sporter uit eigen land. Snoop Dogg is geen Franse sporter.
[ Voor 27% gewijzigd door Wildfire op 26-07-2024 22:17 ]
Fiber schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:14:
Zou dit ook in Amsterdam kunnen? Op he IJ of zo, of desnoods Rotterdam op de Maas...?
Het zou niet keer zijn.
Drop It Like It's Hot?CyBeRSPiN schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:15:
Gaat Snoop Dogg zo de Eiffeltoren met zn joint in de hens steken?
Piano deed wel de gemiddelde Russische tank na, tijd voor een turret-toss...ll roel j schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:14:
OS als verbindende factor en vrede stichtend. Politiekloos... Normaliter
We hadden niks geschiktst in huis. Maar goed ook. Anders weet ik niet hoe we onze 3 maanden oude baby de fles zouden gevenTyphone schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:09:
[...]
Dat was een goed begin van het weekend verwacht ik
Merde, ik wist dat we iets vergeten waren…PatrickC schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:16:
Waar hebben ze al die atleten gelaten? Inmiddels met hun bootjes op het Kanaal geëindigd?
Toch weer met de Franse slag georganiseerd
⏩ PVOutput☀️
Die exotische types zijn allang in het Afrikaanse kamp te vinden verwacht ik. Die hebben geen zin meer op een boot blij te doen.PatrickC schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:16:
Waar hebben ze al die atleten gelaten? Inmiddels met hun bootjes op het Kanaal geëindigd?
Die duiken na de openingsceremonie altijd massaal met elkaar het bed in, dus ik denk dat ze nu aan het koppelen zijnPatrickC schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:16:
Die 90s party was wel wat kort ja.Quad schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:17:
Bijzonder eigenlijk, sommige dingen zijn flashy en te kort, en zoals met die stalen paard duurt eigenlijk te lang.

Dit inderdaad. De balans is een beetje mis. En dan nu weer die snelle cut-ins van oude beelden. Mega onrustig allemaal.Quad schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:17:
Bijzonder eigenlijk, sommige dingen zijn flashy en te kort, en zoals met die stalen paard duurt eigenlijk te lang.
Flickr PSN ID= cheironnl
Toch de belangrijkste reden om met je derde helft keldercompetitie team mee te willen doen. Meedoen is belangrijker dan winnen...bazzemans schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:18:
Die duiken na de openingsceremonie altijd massaal met elkaar het bed in, dus ik denk dat ze nu aan het koppelen zijn
Ja idd. Team NL was maar 3s in beeld ofzo, wel meer dan 200 sporters.Quad schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:17:
Zo’n oeroeboeroe land met 2 sporters was langer in beeld.
Morgen bij jouw lokale supermarkt.SuBBaSS schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:20:
5 euro op dat metalen paard!
Het is bizar hoe slecht dit geproduceerd is, hebben ze geen betere lui in Frankrijk hiervoor?cheiron schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:19:
[...]
Dit inderdaad. De balans is een beetje mis. En dan nu weer die snelle cut-ins van oude beelden. Mega onrustig allemaal.
⏩ PVOutput☀️
Is dit Ozosnel die van de paquesboot is gesprongen? Hij is echter niet zo snelQuad schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:17:
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt