Maar het grote verschil met normale sport en de paardensport, is dat je (over het algemeen) niet een sporter van een ander land kan kopen om maar voor jou te gaan sporten. De paarden hoeven nou eenmaal niet uit het land te komen van de rijder. Dat zou misschien wel een oplossing kunnen zijn. Geld is dan nog steeds belangrijk, maar wel minder dan als je gewoon de wereldtop opkoopt.dawg schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:42:
[...]
Maar dat is sowieso wel enigszins inherent aan sport. Hoe hoger het budget voor topsport in een land, hoe meer succes.
Geld regeert nu eenmaal helaas óók in de sport.
Oef Evenepoel is weg.. Gaat pittig worden voor MvdP om goud te pakken of überhaupt een medaille.
[ Voor 16% gewijzigd door ll roel j op 03-08-2024 16:46 ]
Klopt, maar het maakt wel een verschil of alleen een persoon het moet doen, of dat je afhankelijk bent van een paard. Een persoon is niet te koop (op enkele gevallen na waar atleten genaturaliseerd worden).dawg schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:42:
[...]
Maar dat is sowieso wel enigszins inherent aan sport. Hoe hoger het budget voor topsport in een land, hoe meer succes.
Geld regeert nu eenmaal helaas óók in de sport.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat sight seen van Parijs mag wel eens minder in volle finale.
Je doet alsof de ruiter er totaal niet toe doet. Je kunt nog zo'n goed paard hebben, maar als jij er op gaat zitten dan bereik je er nog niks meeSteenMSc schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:45:
[...]
Maar het grote verschil met normale sport en de paardensport, is dat je (over het algemeen) niet een sporter van een ander land kan kopen om maar voor jou te gaan sporten. De paarden hoeven nou eenmaal niet uit het land te komen van de rijder. Dat zou misschien wel een oplossing kunnen zijn. Geld is dan nog steeds belangrijk, maar wel minder dan als je gewoon de wereldtop opkoopt.
Evenenpoel heeft een perfecte aanval gemaakt nadat vd Poel zijn aanval was mislukt en gas moest terug nemen.
Van Aert gaat nooit meer helpen.
Jammer maar helaas.
Jammer maar helaas.
Inderdaad en nu komen er ook andere renners eroverheen. MvdP en de Spelen zijn niet de beste combo.d-vine schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:57:
Evenenpoel heeft een perfecte aanval gemaakt nadat vd Poel zijn aanval was mislukt en gas moest terug nemen.
Jammer maar helaas.
Natuurlijk doet de ruiter er toe, maar toen Totilas opgekocht werd door de Duitsers was het wel gedaan met de suprematie van Edward Gal bijvoorbeeld.Dingdong schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:53:
[...]
Je doet alsof de ruiter er totaal niet toe doet. Je kunt nog zo'n goed paard hebben, maar als jij er op gaat zitten dan bereik je er nog niks mee
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vorige spelen met mountainbiken was erg ongelukkig.ll roel j schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:00:
[...]
Inderdaad en nu komen er ook andere renners eroverheen. MvdP en de Spelen zijn niet de beste combo.
Hier rijd hij goed zit er bij maakt een aanval maar helaas komt niet bij de leiders.
In alle wieler klassiekers heb je dit wel, soms lukt het om vooraan te komen soms niet.
Dat van Aert, A. Philipe, Jorgensen mee waren helpt echt niet mee want die wilde niet doortrekken.
Dan heb je pech dat je een grote naam bent in het wielrennen en iedere bang voor je is
Eerlijk is eerlijk. Ik heb niet gekeken tussen 225 en 115 te gaan. Wat ik heb gezien, ik hem beter zien rijden. Evenepoel doet precies wat MvdP deed met het WK. Juiste moment weg springen en hard alleen doorgaand-vine schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:04:
[...]
Vorige spelen met mountainbiken was erg ongelukkig.
Hier rijd hij goed zit er bij maakt een aanval maar helaas komt niet bij de leiders.
In alle wieler klassiekers heb je dit wel, soms lukt het om vooraan te komen soms niet.
Dat van Aert, A. Philipe, Jorgensen mee waren helpt echt niet mee want die wilde niet doortrekken.
Dan heb je pech dat je een grote naam bent in het wielrennen en iedere bang voor je is
En die medevluchters is idd balen want die gaan niet rijden met langenoten vooraan.
Evenepoel gaat voor de dubbel! En verdiend! Wat een klasbak .
Absoluut, al lang blij dat ie zich van die Fransman ontdaan heeft wie alleen maar in het will zat. Dan ben je ook gewoon de trechte winnaar
Denk dat die Fransman blij was dat die kon volgen!mark schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:11:
Absoluut, al lang blij dat ie zich van die Fransman ontdaan heeft wie alleen maar in het will zat. Dan ben je ook gewoon de trechte winnaar
Logisch wat Madouas deed. Kon alleen aanhaken en hopen in de sprint te kunnen verrassen.
Evenepoel is echt ongenaakbaar. Op die leeftijd dit kunnen. Nr 3 in de tour, paar weken later goud tijdrit tijdrit OS en paar dagen later weer goud wegwedstrijd OS. Buitenaards.
Evenepoel is echt ongenaakbaar. Op die leeftijd dit kunnen. Nr 3 in de tour, paar weken later goud tijdrit tijdrit OS en paar dagen later weer goud wegwedstrijd OS. Buitenaards.
Vond hem prima rijden, zat steeds vooraan en een mooie aanval die soms wel eens te veel energie kan kosten om direct te kunnen pareren zoals nu met de Belg.ll roel j schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:07:
[...]
Eerlijk is eerlijk. Ik heb niet gekeken tussen 225 en 115 te gaan. Wat ik heb gezien, ik hem beter zien rijden. Evenepoel doet precies wat MvdP deed met het WK. Juiste moment weg springen en hard alleen doorgaan
En die medevluchters is idd balen want die gaan niet rijden met langenoten vooraan.
Wielrennen is ook tactiek en teamspel dat in je voor of nadeel kan werken.
Remco is de aller sterkste deze week en verdiend die 2e gouden plak
Ah okay. Dank voor de verduidelijking, dat wist ik dus niet.d-vine schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:16:
[...]
Vond hem prima rijden, zat steeds vooraan en een mooie aanval die soms wel eens te veel energie kan kosten om direct te kunnen pareren zoals nu met de Belg.
Wielrennen is ook tactiek en teamspel dat in je voor of nadeel kan werken.
Remco is de aller sterkste deze week en verdiend die 2e gouden plak
Inderdaad is team tactiek van belang want alleen win je het niet.
Zeker verdiend.
Oh snap het vanuit hem tactisch volledig hoor, alleen vind het kijker wel leuker als degene wie aanvalt en op kop het gat slaat ook wintll roel j schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:14:
Logisch wat Madouas deed. Kon alleen aanhaken en hopen in de sprint te kunnen verrassen.
Nee he, lek

[ Voor 21% gewijzigd door !mark op 03-08-2024 17:23 ]
Kijk… bij Pieterse was dit einde medaille… onbegrijpelijke regel bij mountainbiken.
Pff wow, gelukkig heel veel voorsprong. Zonder oortjes weet die dus blijkbaar niet dat die zoveel voorsprong had.
Jezus rijdt die lek.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zonder oortjes maakt het ook wel leuk moet ik bekennen.
Stef Clement.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zilver is nog wel spannend zeg. Groepje achtervolgers komen steeds wat dichterbij.
Camera was iets te laat met uitzoomen… wat een prachtig plaatje! Gefeliciteerd zuiderburen!

Deden er nog Nederlanders mee met het fietsen? Hopelijk bakken ze er op de baan wel iets van. "Fietsland" noemen ze ons land weleens
Frankrijk zilver en brons. Goed gedaan van ze!!
Mooi ook dat afstoppen van Alaphilipe in de laatste km's.
Mooi ook dat afstoppen van Alaphilipe in de laatste km's.
Beetje de pech dat geen van onze renners echt in top vorm isTheBrut3 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:30:
Deden er nog Nederlanders mee met het fietsen? Hopelijk bakken ze er op de baan wel iets van. "Fietsland" noemen ze ons land weleens
Nu op naar het baanwielrennen.. Hoeveel goud gingen we daar ophalen. 3 of 4 was de prognose toch? Km sprint, teamsprint, keierin bij de mannen en mss bij de dames eentje?
Wat een klasbak die Evenepoel 
Twee keer goud in de tijdrit
Twee keer goud in de tijdrit
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
4 goud, maar neem het niet te serieus. Nederland is ook niet zo oppermachtig als 3 jaar geleden in Tokioll roel j schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:34:
Nu op naar het baanwielrennen.. Hoeveel goud gingen we daar ophalen. 3 of 4 was de prognose toch? Km sprint, teamsprint, keierin bij de mannen en mss bij de dames eentje?
Han Kok… misschien even van Baarle bedanken voor het interview? Hork!
Nog meer mensen die vanwege alle ophef nu toch boksen kijken?
Ik kan niet wachten op de dag dat hij vertrekt bij NOSPatrickC schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:44:
Han Kok… misschien even van Baarle bedanken voor het interview? Hork!
Wil wel maar nos, Eurosport of bbc zend nu geen boksen uitdr.lowtune schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:45:
Ik kijk op HBO, Khelif domineerde flink. Zat ook veel meer dreiging in dan bij Hamori.d-vine schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:48:
[...]
Wil wel maar nos, Eurosport of bbc zend nu geen boksen uit
Ik ga zelf uit van max 2 op de sprint. Vd Berg en Hoogland zijn gewoon minder dan 3 jaar terug. Daarnaast geen Buchli/ wisseltruc. En de keirin is ook geen zekerheidje.marijn15 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:39:
[...]
4 goud, maar neem het niet te serieus. Nederland is ook niet zo oppermachtig als 3 jaar geleden in Tokio
Op de duur onderdelen werd het duo Havik en Schip geprojecteerd op goud. Maar dat is ook alles behalve zeker.
Misschien kan Maaike van der Duin goud pakken. Afgelopen jaren 4 keer zilver op een wk. Hoewel haar beste onderdeel niet olympisch is.
[ Voor 3% gewijzigd door Kist op 03-08-2024 18:02 ]
De km is niet olympisch. Op de sprint is Lavreysen torenhoog favoriet.ll roel j schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:34:
Ik zou sowieso die hele prognose gewoon lekker laten voor wat het is en er onbevangen naar kijken. Maakt het allemaal een stuk leuker om te kijken dan de teleurstelling als er een voorspelling niet uitkomtmarijn15 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:39:
4 goud, maar neem het niet te serieus.
Ik heb de eerste ronde gekeken maar was er toen wel klaar mee.dr.lowtune schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:45:
Als je chaos wil zien, dan kan ik Kayak cross aanraden
Dank voor de tip! Ziet er gaaf uit.marijn15 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 18:06:
Als je chaos wil zien, dan kan ik Kayak cross aanraden

Ooh dat is totaal niet mijn intentie, maar snap wel dat dat zo over komt. Ik zie het persoonlijk meer als F1. De beste combi wint, maar Max Verstappen wint niet in een Williams. De ruiter moet, naast kwaliteit hebben, natuurlijk ook maar net matchen met een paard.Dingdong schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:53:
[...]
Je doet alsof de ruiter er totaal niet toe doet. Je kunt nog zo'n goed paard hebben, maar als jij er op gaat zitten dan bereik je er nog niks mee
Naast dat ik volgens mij nog nooit op een paard gezeten heb, veels te eng, heb ik wel echt respect voor de ruiters. Zo één zijn met je partner waarmee je niet eens makkelijk mee kan communiceren.
Daar komt nog bij dat er ook ruiters zijn die hun paard volledig zelf trainen vanaf het begin. Ze moeten gewoon doen dat je met een gekocht paart niet mag meedoenSteenMSc schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 18:20:
[...]
Ooh dat is totaal niet mijn intentie, maar snap wel dat dat zo over komt. Ik zie het persoonlijk meer als F1. De beste combi wint, maar Max Verstappen wint niet in een Williams. De ruiter moet, naast kwaliteit hebben, natuurlijk ook maar net matchen met een paard.
Naast dat ik volgens mij nog nooit op een paard gezeten heb, veels te eng, heb ik wel echt respect voor de ruiters. Zo één zijn met je partner waarmee je niet eens makkelijk mee kan communiceren.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Was mooi om de finale Judo mixed landenwedstrijd te zien. Uiteindelijk Frankrijk gewonnen.
Wat ik wel dacht is dat degene die hun partij hebben verloren van het uiteindelijke winnende land ook een goude medaille krijgt. Dat vind ik dan wel apart, je kan dus het hele tournooi al je partijen verliezen en toch goud krijgen. Ik snap dat de hem krijgen, maar toch zou je hem individueel niet hebben gehad.
Wat ik wel dacht is dat degene die hun partij hebben verloren van het uiteindelijke winnende land ook een goude medaille krijgt. Dat vind ik dan wel apart, je kan dus het hele tournooi al je partijen verliezen en toch goud krijgen. Ik snap dat de hem krijgen, maar toch zou je hem individueel niet hebben gehad.
[ Voor 10% gewijzigd door darkdesign op 03-08-2024 19:03 ]
Ik had nog maar weinig van de ophef meegekregen dus dacht dat het om een transgender ging wat ik dan wel begreep. Maar nu ik mij een beetje heb ingelezen begrijp ik dat het gewoon een geboren vrouw is die verhoogde testosteron waarde heeft waar ze zelf niks aan kan doen? Waarom is er dan ophef? Of denken ze dat ze drugs heeft gebruikt of iets dergelijks dat ze aan die waarde komt? Ik vind het eigenlijk vooral zeer beledigend voor de 2 vrouwen in kwestie..dr.lowtune schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:45:
Bij mannen onderling gaan we dat toch ook niet allemaal testen en zeggen dat het niet eerlijk is als er iemand meer testosteron heeft.
Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen? correct me vooral if I'm wrong:)
Playstation 5
De nos schakeld wel op een heel raar moment weg van atletiek.
DNS van een atleet, commentator zegt ooh... En zap op naar de reclame
Kan ik zelf weer speuren wie wat waar hoe
edit: zat op 1 te kijken vergeten te schakelen naar 3. Dank je voor de waarschuwing
DNS van een atleet, commentator zegt ooh... En zap op naar de reclame

Kan ik zelf weer speuren wie wat waar hoe
edit: zat op 1 te kijken vergeten te schakelen naar 3. Dank je voor de waarschuwing
[ Voor 19% gewijzigd door d-vine op 03-08-2024 20:06 ]
hoe kunt je fatsoenlijk je kont afkuisen met zulke lange nagels.
Ik zou het doen!
bidet?!rammes schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:01:
hoe kunt je fatsoenlijk je kont afkuisen met zulke lange nagels.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Koffietijd! Met speculatie erbij natuurlijk.
Ik gok dat ze nogal stennis heeft lopen schoppen vanwege dat misverstand over de toegang.
Ik gok dat ze nogal stennis heeft lopen schoppen vanwege dat misverstand over de toegang.
daar speculeerden de commentatoren ook over idd, maar de officiele lezing zal dan wel ‘blessure’ ofzoiets worden … sht, doe ik het zelf ookSuBBaSS schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:14:
Koffietijd! Met speculatie erbij natuurlijk.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Zo NOS jumpt even terug naar Ned1, stelletje prutsers.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wat is die Bonevacia toch een relaxe en positieve gast net als Martina.
Wordt je toch vrolijk van...
met een bloedneus, zal wel van de spanning zijn zekerd-vine schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:48:
Nou. Hopen op een medaille. Het goud zal ongetwijfeld naar de USA gaan.
PSN: xMaurice93
Elect a clown, expect a circus.
HUP FEMKE!
[ Voor 42% gewijzigd door renegrunn op 03-08-2024 21:00 ]
Wat een killer is het toch!
[ Voor 16% gewijzigd door Thijss85 op 03-08-2024 21:02 ]
Femke-time WOW!!!
Holy shit wat een race! Ik dacht dat wordt brons…nee zilver! Fuck nee goud!
Of niet natuurlijkMaurice079 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:57:
Nou. Hopen op een medaille. Het goud zal ongetwijfeld naar de USA gaan.
Mijn hemel nog 4e liggen na de laatste bocht, en dan op de brommer...
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Wat onwijs knap, 2 honderdste boven het WR ook maar.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Elect a clown, expect a circus.
Die commentator wel een droogkloot hoor die mag toch wel schreeuwen met zo'n prestatie:)
Playstation 5
Wat geweldig heerlijk mooie race.
Dit ja!! What the …sverzijl schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:03:
Holy shit wat een race! Ik dacht dat wordt brons…nee zilver! Fuck nee goud!
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Wow
Ik zei hier voor ingaan laatste bocht “die gaat wel 2de worden maar Amerika is te ver”
She proved me wrong
Ik zei hier voor ingaan laatste bocht “die gaat wel 2de worden maar Amerika is te ver”
She proved me wrong
FENOMENAAL!!

Wauw wauw wauw...
Wat een weergaloze prestatie!
GOUD!!!
Wat een weergaloze prestatie!
GOUD!!!
:fill(white):strip_exif()/f/image/JoDKxm4HlDenG5yuso3wu2Xb.png?f=user_large)
Waarom loopt Bol de reguliere 400m niet? Daar zou ze ook zeker een medaille winnen.
[ Voor 4% gewijzigd door PatrickC op 03-08-2024 21:06 ]
ik zei juist " die Amerikaanse is niet ver genoeg, dit gaat ze redden"... always trust BolHolk schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:04:
Wow
She proved me wrong
Bol is wel echt een fenomeen. Zo ongelooflijk goed zijn in zo'n mondiale sport. En altijd leveren als het moet. Ongekend.
Bol zag Evenepoel bezig namiddag en dacht, ik zal hier ook even een nummerje opvoeren 
Proficiat Nederland

Proficiat Nederland

Jullie vriendelijkste zuiderbuur
McLaughlin haar grote concurrent op de horden doet het ook niet. Denk dat de belasting te groot is.PatrickC schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:05:
Waarom loopt Bol de reguliere 400m niet? Daar zou ze ook zeker een medaille winnen.
Bol rent met zo veel reserve de eerste 200m… daardoor kan ze versnellen die laatste 100m, waar anderen verzuren.
Echt een legende in wordingKist schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:06:
Bol is wel echt een fenomeen. Zo ongelooflijk goed zijn in zo'n mondiale sport. En altijd leveren als het moet. Ongekend.
Waanzinnig mooie race. Wat kunnen zij (mn Bol en Klaver) lopen zeg.
Nou die Bonevacia verdient goud voor juichen.
Wat een held
Wat een held
Ehhhh relaxed... net even nietd-vine schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:48:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En vlak dan Klaver niet uit hoor. Zij is ook gewoon wereldtop.Kist schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:06:
Mooie race zeg. Had niet verwacht dat ze van plek 4 nog naar 1 kon.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen