VAR kijkt nog even of er geen penalty voor Engeland aan vooraf ging in de 23e minuut.
Eerst nog een kwartier camerabeelden bekijken in Leipzig
Hello. Is it me you're looking for?
+1 voor pronostiek ipv voorspellingAdmiral Freebee schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:46:
2-1 is mijn pronostiek dus fingers crossed 🤞🏻
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Op basis van deze wedstrijd niet heel verdiend maar op basis van het toernooi wel.
Als de VAR er tenminste afblijft
Als de VAR er tenminste afblijft
Nog niks over VAR check?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Buitenspel lijkt me.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Rechner sagt nein.HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:46:
That looks offside..
Schiet mij maar lek, maar het zal wel kloppen?Harribo schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:47:
Ok doelpunt staat
El fútbol vuelve a casa
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Gecheckt, en geen buitenspel.Maarten_E schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:47:
Nog niks over VAR check?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik vond het ook geen buitenspel hoor. Misschien met zijn voet maar ik vind dit gewoon “gelijk”…
Dat was een hele fijne actie en pass van Bellingham
Netjes opgezet en afgemaakt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Want? Jij kon het beter zien?HollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:47:
[...]
Schiet mij maar lek, maar het zal wel kloppen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Olmo doet een Dumfries op de lijn
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 14-07-2024 22:50 ]
Ping pong ping pong
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Laten we eerlijk zijn, we weten allemaal dat VARs nooit de oogcheck van een pilotenopleiding doorkomen.
/s
Wat gebeurde daar zeg voor die goal hahaha
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Lekkere verdedigende actie zo. Zo belangrijk die Olmo.
Ik vind Dani Olmo een heel, heel eng mannetje
Lekker van de lijn gehaald zeg
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Krijgen zo nog wel wat lijntjes te zien en dat het 1mm onside is oid
Edit: holy crap wat een pingpong voor het Spaanse goal
Edit: holy crap wat een pingpong voor het Spaanse goal
Heerlijk. En we kunnen op tijd naar bed...
Wat een redding!
Wat een redding!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De Belgische commentator wil verlengingen. Liever niet, ik moet morgen vroeg op.
Olmo bad motherfucker!!!!
Nu wel 4 minuten, en de vorige 2 minuten om te verdedigen!?
Die zijn niet zo heeeel speciaal kan ik je uit ervaring vertellenBiaggioLuciano schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:49:
[...]
Laten we eerlijk zijn, we weten allemaal dat VARs nooit de oogcheck van een pilotenopleiding doorkomen.
/s
Zo mijn stream loopt echt ver achter met jullie en de Engelsen hier in de straat lol
Aftellen maar!

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Hoezo? Omdat hij zo schreeuwt naar misschien wel de winnende / beslissende actie van de wedstrijd?HollovVpo1nt schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:49:
Ik vind Dani Olmo een heel, heel eng mannetje
In Duitsland mogen mensen tot 18 jaar tot 20:00 werken, met als uitzondering sporters en muzikanten…die mogen tot 23:00. Volgens mij is Yamal daarom om 22:45 gewisseld.
Als het zo blijft, krijgt dit toernooi 6 topscorers. Inclusief Gakpo en... Mikautadze.
Het is ook wel genoeg geweest.Admiral Freebee schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:49:
De Belgische commentator wil verlengingen. Liever niet, ik moet morgen vroeg op.
Dit EK is verre van een leuk en aanvallend toernooi. En de conclusie is ook wel dat sommige managers niet meer thuishoren op deze toernooien.
Gezien onze halve finale volledig terecht, gun het de Britten niet.
Det geldt niet in de topsport toch?iamerwin schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:50:
In Duitsland mogen mensen tot 18 jaar tot 20:00 werken, met als uitzondering sporters en muzikanten…die mogen tot 23:00. Volgens mij is Yamal daarom om 22:45 gewisseld.
Ik was full Pepe gegaan op dit theater
Uur tijdsverschil he.alienfruit schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:50:
Zo mijn stream loopt echt ver achter met jullie en de Engelsen hier in de straat lol
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
It's going home...
Hij gaat liggen OP de bal, en krijgt een vrije trap mee?
Het Norris effect is in volle werking nu
Net
Niet
Net
Niet
Dit was ook theater!
Oei dit is een Tragedy
Kwestie van Stayin’ Alive
Kwestie van Stayin’ Alive
Die Engelsen waren net zo ergHollowGamer schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:52:
Tuurlijk.. leuk die Spanjaarden he?
En de scheids zal erin trappen... Van de 4 minuten 3 minuten al stil gelegen.. en meneer zal.braag affluiten
Die goal van Spanje is echt wel bruut afgemaakt. Goddamnit. Als die bal 50% langzamer was en zonder keeper had Memphis hem nog naast geprikt.
Wederom een speler van Real Sociedad die scoort. Die competitie is zo sterk. Welke speler van FC Utrecht scoort er nou in de finale van een EK
De eerste helft was wat saai, maar de tweede helft maakte alles goed.
Spanje wat mij betreft verdiend kampioen
Spanje wat mij betreft verdiend kampioen
Slaap lekker!

Haha preciss 4 mins
Lekker hoor, DAAAAAAG ENGELAND!
Hihihi.
Ah ik zie dat ze Gakpo zijn 4e goal ook afgepakt hebben dus geen goudenschoen voor Gakpo verwacht ik
Meer dan prima. Het hele toernooi prima gespeeld. Terechte winnaar.
Flickr PSN ID= cheironnl
100 % Terechte kampioen, al vanaf de 1e pot die ze speelden dit toernooi
Lol vreemd dat hij nu op precies 4 minuten af fluit maar ik doe het er voor. Football is NOT coming home!!!!! 🥳
Geen mooie potten gezien dit EK maar tenminste een ploeg die op eigen kracht door is gegaan met scoren. Top, kan ik nu mijn bed induiken. Morgen richting Nijmegen. En niet om te feesten maar om te wandelen

KARMA.
Terechte winnaar… er was maar 1 ploeg op dit EK wat voetbal speelde een kampioen waardig.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mooie 2e helft zeg, maar over het hele toernooi gezien de terechte winnaar met mooi spel.
Spanje verdiend Europees kampioen.
Speelden het beste voetbal dit toernooi.
Hahahahaha Engeland
Speelden het beste voetbal dit toernooi.
Hahahahaha Engeland
Maar ff een vraag voor de poule hè, is Mbappe nou topscorer of niet?
Gouden schoen is voor 'own goal'
Runner up 'Lukaku without VAR'
Runner up 'Lukaku without VAR'
Enige reden dat ik voor Spanje was. Normaal mag ik ze ook niet 😅Exocet schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:54:
100% verdiend, beste voetbal wint het toernooi!
Wat een disrespect naar Mike van der Hoorn. Gerapporteerd.FreakNL schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:53:
Wederom een speler van Real Sociedad die scoort. Die competitie is zo sterk. Welke speler van FC Utrecht scoort er nou in de finale van een EK
Wat doet die Williams eigenlijk nog bij Bilbao? Die zal wel hogerop kunnen?
Georgië?PatrickC schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:54:
Terechte winnaar… er was maar 1 ploeg op dit EK wat voetbal speelde een kampioen waardig.
Er is geen gedeelde topscorer, er zal gekeken worden naar minst aantal speelminuten om het aantal doelpunten te bereiken.Martin0 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:53:
Ah ik zie dat ze Gakpo zijn 4e goal ook afgepakt hebben dus geen goudenschoen voor Gakpo verwacht ik
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hahaha.
Verdiende overwinning.
Verdiende overwinning.
een treffende spreuk
Heeft iemand nog een leuke meme die ik naar alle Engelsen in mijn contacts kan appen?
Wel apart dat het stipt 4 minuten eindigt. Met al dat theater in de verlenging...
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024